Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - forceltp

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Malibu RPG Autó gondok
« Dátum: 2016. január 09. - 15:26:34 »
Sziasztok a mód tökéletesen elindul (Malibu) viszont a rendszámot a felnit nem akarja betölteni. Tudna ebbe valaki valami segítséget nyujtani ?

2
Szép a mód, azt nem értem hogy az NPC-t miért 0 0 0 Cordinátára rakja le.

3
Segítségkérés / Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Dátum: 2015. december 22. - 10:46:49 »
Idézetet írta: kos date=1450742650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megfelelő plugins kell vagy include hozzá :) a betöltési mód nem tudom milyen, de lehet ott is baj van, valamint createobjectnél van limit a dynamic az végtelen. Egyes objecteknek dupla objectje van: van egy távolsági és egy közeli mapeditorral ki tudod szedni így az object törlés is teljes siker lesz ;)  :thumbsup:  8)
+ megjegyezném hogy az fsek bugolhatnak könnyen más fs-ekkel vagy a móddal akár :)
 
Legfrissebb streamert használom Filterekbe be vannak dobva onplayerconnect alá a removeok és a create-ok meg az on filterscript init alá. Szerver CFG-be bele van írva a filterek és csak részét tölti be

 

CreateDynamicObjectCreateObject-Setobjectmaterial
 
[/quote]
ezmiez
btw. miért nem csak az egyiket használod?


A RemoveBuildingForPlayer() az OnPlayerConnect(playerid) alatt legyen, a CreateDynamicObject() meg az OnFilterScriptInit() alatt, lehet nem feltétlen szükséges, de oda szokás rakni..ha úgy van, hagyd figyelmen kívül.
 
[/quote]
Azért nem csak az egyiket használom mert van olyan amin járművek fognak állni és nem szeretném hogy a \"világbol kiessen\".

4
Segítségkérés / NPC nem csatlakozik clanshu
« Dátum: 2015. december 21. - 13:02:51 »
Szerver CFG Maxnpc-t írd át
Módba ha van login panel kerüld ki

5
Segítségkérés / Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Dátum: 2015. december 21. - 13:00:15 »
Sziasztok!
A teszt szerveremen Filter Scriptekbe raktam a mappokat és egyik másik betölt a többi csak részbe vagy csak a removebuilding.
Valakinek van hozzá valami ötlete?
(Tesztmód: Grandlarc Mappolások átnézése miatt, Streamert használok, CreateDynamicObject-Createobject-Setobjectmaterial-és még sok mást használok! )

6
Segítségkérés / Warning 202 Pawno
« Dátum: 2015. december 21. - 12:57:42 »
Köszi srácok megoldva.

7
Segítségkérés / Warning 202 Pawno
« Dátum: 2015. december 19. - 21:56:12 »
Frissítettem a streamert és még mindig ez a gond de már csak ez az egy
 
C:\\Users\\-\\Desktop\\LS Mód\\gamemodes\\Test.pwn(32800) : warning 202: number of arguments does not match definition

8
Segítségkérés / Warning 202 Pawno
« Dátum: 2015. december 19. - 20:31:44 »
Kivettem, ugyan így hibás.
Van belőle 117

9
Segítségkérés / Warning 202 Pawno
« Dátum: 2015. december 19. - 19:04:43 »
Sziasztok ez alatt a kód alatt
 
new tmpobjid;
32800:tmpobjid = CreateDynamicObject(18981,1982.858,-1774.780,12.046,0.000,90.000,0.000,-1,-1,-1,300.000,300.000,0);
32801:SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 9514, \"711_sfw\", \"ws_carpark2\", 0);

 
Ezt a hibát adja és a mappot se tölti be.
C:\\Users\\Force\\Desktop\\LS Mód\\gamemodes\\Test.pwn(32800) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Force\\Desktop\\LS Mód\\gamemodes\\Test.pwn(32800) : warning 202: number of arguments does not match definition
Valaki megoldás?

10
Archívum / Object modolás!
« Dátum: 2015. november 19. - 19:58:29 »
Szóval konkrétan röviden ennyi lenne?
 
function replace ()
txd = engineLoadTXD (\"yourTXDfile.txd\")
engineImportTXD( txd , 123)
dff = engineLoadDFF (\"yourDFFfile.dff\", 0 )
engineReplaceModel( dff ,123)
col = engineLoadCOL (\"yourCOLfile.col\")
engineReplaceCol( col, 123)

 
Köszönöm szépen a segítséged.

11
Archívum / Object modolás!
« Dátum: 2015. november 19. - 19:29:20 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1447954523\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58483\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi lenne a kérdésed? Megírni nem fogja senki neked, ha pedig kérdésed nem teszed fel, nem fog tudni senki se segíteni.  ::|
 
Annyi lenne a kérdésem hogy még is objectet HOGYan kellene mi féle kóddal módolni ?

12
Archívum / Object modolás!
« Dátum: 2015. november 19. - 18:22:27 »
Sziasztok szeretnék modolt objekteket konkrétan a teszt szerveremre valami ilyesmi módon mint ahogy az alábbi kód van!
 
vehicleTXD = engineLoadTXD(\":DayZ/models/vehicles/txd/uaz.txd\")
engineImportTXD(vehicleTXD,470)
vehicleDFF = engineLoadDFF(\":DayZ/models/vehicles/dff/uaz.dff\", 470)
engineReplaceModel(vehicleDFF,470)

13
Archívum / Lua_dayz - notepad
« Dátum: 2015. november 18. - 22:14:52 »
Idézetet írta: impreZZa date=1447877655\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58482\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
https://github.com/mtadayz/MTADayZ/
méjbi?
 
Nagyon köszönöm a segítséged! Sajnos nemtaláltam eddig még rá!


Zárható&Helyezhető!

14
Archívum / Lua_dayz - notepad
« Dátum: 2015. november 18. - 20:53:50 »
Sziasztok!
Bizonyára ismeritek az MTA:SA DayZ-re épülő módjait.
Ezeknek a fileoknak a kiterjesztése lua_dayz ami Notepaddal esélytelen szerkesztésű
szeretnék egy szerkeszthető módot kérni hátha valakinél akad még

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal