Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kacsaporkolt

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Joint
« Dátum: 2016. július 09. - 18:10:06 »
Nem tudom mennyire lenne kivitelezhető, én is írogattam anno drogrendszert, és voltak is ötleteim, mondjuk nem a jointhoz, mert ahhoz én is a szokásos, \"dőlöngélős-fás\" hatást raktam. LSD-nél akartam olyat, hogy kezdjenek el különböző NPC-k rohangálni, meg animokat csinálni a játékos körül. :D
Vagy például ha változós pénzt használsz, nem az alap SA pénzt, akkor a joint hatásáig, felnyomhatnád a zöld pénz értékét valami magas számra, hogy azt higyje a játékos, hogy úú, most meggazdagodott, aztán ha elmúlik a trip, akkor álljon vissza nullára. Ha változós pénzt használsz ugye ennek úgysincs jelentősége, mert nem fog belőle tudni venni semmit, stb...:D

2
Segítségkérés / Több lehetőség loginnál
« Dátum: 2016. július 09. - 18:02:57 »
OnPlayerConnect-nél, a login dialog megjelenésénél létrehozol pl. egy kickszamlalo változót, aminek nulla lesz az értéke.
A jelszó beírásakor leellenőrzöd, hogy a beírt jelszó megegyezik-e a játékos nevéhez tartozó jelszóval. Amennyiben igen, értelemszerűen bejelentkezünk, amennyiben nem, a kickszamlalo értéke nőjjön egyel.
Ha ez az érték eléri a hármat:
 

If(Enumnev[playerid][kickszamlalo] == 5)
{
Kick(playerid);
return 1;
}

3
Segítségkérés / Telefonszám formátum?
« Dátum: 2016. május 24. - 23:08:47 »
Igen, erre gondoltam én is, csak gondoltam hátha tudsz valami kreatívabb alternatívát. :D

4
Segítségkérés / Telefonszám formátum?
« Dátum: 2016. május 24. - 22:49:16 »
Na így már jobb a helyzet, viszont az érték most: 630598513
Nem rakja az elejére a nullát, illetve még egy számjegy (mivel a nulla sincs az elején 2) hiányzik, nem értem miért. De mindegy, majd holnap kevésbé fáradtabban átrágom rajta magam.
Köszi srácok.

5
Segítségkérés / Telefonszám formátum?
« Dátum: 2016. május 24. - 22:32:15 »
Nem igazán látom át ezt, a randomodat sem, hiszen nem adtál meg alsó és felső határt, de lehet csak a pawnotól szoktam már el...mindenesetre kipróbáltam.
 
new str[64];
       format(str, sizeof(str), \"0620%06i\", random(1000000));
       JatekosInfo[playerid][Mobilszam] = str;

 
És:
 
error 006: must be assigned to an array

6
Segítségkérés / Telefonszám formátum?
« Dátum: 2016. május 24. - 22:11:56 »
Van egy randomszám stockom, ami generálja a számot.
 
stock randomszam(min, max)
{
new rand = random(max-min)+min;
return rand;
}

 
Hogy adjam meg, hogy a telefonszámba a randomszám elé mentse le, hogy például 0630?
 
new telefonszam = 630+randomszam(1000000,9999999);

 
Nyílván így nem jó, mert 630+a random szám (mondjuk 10) akkor nem a 630 után lesz a 10 (63010) hanem 640 lesz, szóval biztos nem ez a járható út...de akkor melyik az? :D Előre is köszönöm, és bocs a megfáradt nyelvtanért.

7
Segítségkérés / Hová kéne a KillTimer?
« Dátum: 2016. május 15. - 12:31:49 »
Tudom-tudom, nem azért vagytok, hogy helyettem gondolkozzatok, de a Timerekkel még nem vagyok 100% tisztában, ezért kéne egy kis segítség...a dolog egyszerű. Amikor a játékos meghal, elindítok egy 4,5 mp-s timert, ami ha lecseng, berakja a kórházba a játékost, megadja neki a változókat, stb. Erre ugye azért volt szükség, mert halál után egyből visszarakta a halál helyszínére. Mindegy, nem is ez a lényeg.
A dolog lényege az lenne, hogyha meghal, ötre rakja a Korhazban változóját, ami öt másodpercenként -1-el csökken, és ez addig tart, amíg ez a változója nagyobb, mint 0. Ha 0, akkor ki tud jönni a kórházajtón. Ez mind szép és jó, egészen szépen működik, azonban ha a játékos meghal, amíg kórházban van (Vagyis a változója nagyobb, mint 0) akkor valamiért egy idő után -1 lesz a változó...gondolom valahol kétszer számlálja, vagy nem tudom, gondoltam rá, hogy KillTimert kéne berakni, meg is csináltam, de csak rosszabb lett mint gondoltam. Mi lehet a probléma?
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimerEx( \"korhazbaraktimer\", 4500, false, \"i\", playerid);
    Rendorszolg[playerid] = false;
    JatekosInfo[playerid][meghivas_aktiv] = false;
    JatekosInfo[playerid][visz] = false;
JatekosInfo[playerid][Animban] = 0;
JatekosInfo[playerid][Korhazban] = 5;
return 1;
}
public korhazbaraktimer (playerid);
public  korhazbaraktimer (playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,-204.2514,-1779.7922,675.7687);
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerFacingAngle(playerid,0.0);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
SendFormattedMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"(( Súlyosan megsérültél, ezért kórházba kerültél. ))\");
SetTimerEx(\"korhazido\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
public korhazido (playerid);
public korhazido (playerid)
{
JatekosInfo[playerid][Korhazban] -= 1;
if(JatekosInfo[playerid][Korhazban] > 0)
{
SetTimerEx( \"korhazido\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
}

8
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?
« Dátum: 2016. május 13. - 09:35:13 »
Köszi szépen srácok, valóban a SetTimerEx-re volt szükség. :)

9
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?
« Dátum: 2016. május 11. - 12:37:29 »
   if(dialogid == hajvagasdialog)
{
if(response)
{
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
                  GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hajvágás folyamatban...\", 5000, 3);
                  TogglePlayerControllable(playerid,0);
                  SetTimer( \"haircuttime0\", 5000, false);
      }
      case 1:
      {
              GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hajvágás folyamatban...\", 5000, 3);
              TogglePlayerControllable(playerid,0);
                        SetTimer( \"haircuttime1\", 5000, false);
      }
      case 2:
      {
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hajvágás folyamatban...\", 5000, 3);
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
                    SetTimer( \"haircuttime2\", 5000, false);
      }
      case 3:
      {
              GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hajvágás folyamatban...\", 5000, 3);
              TogglePlayerControllable(playerid,0);
                        SetTimer( \"haircuttime3\", 5000, false);
      }
      case 4:
      {
              GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hajvágás folyamatban...\", 5000, 3);
              TogglePlayerControllable(playerid,0);
                        SetTimer( \"haircuttime4\", 5000, false);
      }
      case 5:
      {
              GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Hajvágás folyamatban...\", 5000, 3);
              TogglePlayerControllable(playerid,0);
                        SetTimer( \"haircuttime5\", 5000, false);
      }
   }
}
}
 
return 1;
}
public haircuttime0 (playerid);
public  haircuttime0 (playerid)
{
   if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"(( Sikeres hajvágás! ))\");
JatekosInfo[playerid][Haj] = 0;
TogglePlayerControllable(playerid,1);
}
public haircuttime1 (playerid);
public  haircuttime1 (playerid)
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                        SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 18640, 2, 0.081841, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"(( Sikeres hajvágás! ))\");
                        JatekosInfo[playerid][Haj] = 1;
                        TogglePlayerControllable(playerid,1);
}
public haircuttime2 (playerid);
public  haircuttime2 (playerid)
{
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                        SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 18975, 2, 0.128191, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
                SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"(( Sikeres hajvágás! ))\");
                        JatekosInfo[playerid][Haj] = 2;
                        TogglePlayerControllable(playerid,1);
}
public haircuttime3 (playerid);
public  haircuttime3 (playerid)
{
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                        SetPlayerAttachedObject( playerid, 2, 19077, 2, 0.124588, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
                SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"(( Sikeres hajvágás! ))\");
                        JatekosInfo[playerid][Haj] = 3;
                        TogglePlayerControllable(playerid,1);
}
public haircuttime4 (playerid);
public  haircuttime4 (playerid)
{
            if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                        SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 19068, 2, 0.141113, 0.006911, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
                SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"(( Sikeres hajvágás! ))\");
                        JatekosInfo[playerid][Haj] = 4;
                        TogglePlayerControllable(playerid,1);
            }
public haircuttime5 (playerid);
public  haircuttime5 (playerid)
{
   if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                        SetPlayerAttachedObject( playerid, 3, 19274, 2, 0.099879, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000 );
                SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"(( Sikeres hajvágás! ))\");
                JatekosInfo[playerid][Haj] = 5;
                TogglePlayerControllable(playerid,1);
}

10
Segítségkérés / Mitől gabajodik össze az id0 és id1?
« Dátum: 2016. május 10. - 19:59:31 »
Egy régebben ismerősöm is panaszkodott erre a jelenségre, azonban nekem most jött elő, így most foglalkozok vele...

Szóval a probléma az, hogy amit id0 beír, annak bizonyos részei id1-el történnek meg, és nem értem miért...


Konkrét példa rá:


/hajvagas parancs


-behoz egy dialogot, ami öt lehetőség közül enged választani. Ha rámegyünk valamelyikre, lefreezeli a playerid-t, kiír neki egy szöveget, majd rárak egy AttachedObject-es hajat, és kiírja hogy sikeres hajvágás.


Legalábbis ez az elképzelés. De a gyakorlatban:


Playerid behozza a dialogot, rámegy valamelyikre. Kiírja nála, hogy hajvágás, lefagyasztja...


Azonban itt véget ér a történet, és id1 kapja meg a hajat, nála írja ki hogy sikeres hajvágás, és ő kapja az unfreezet...


Mivel dialog, fel sem merül, hogy valahová azt írtam példák okáért hogy TogglePlayerControllable(id,0);


Hiszen a dialog egy ember között játszódik le jelen esetben...vagy mégsem? Ezerszer átböngésztem ezt a parancsot, és a vele járóit, minden cselekvés playerid-re vonatkozik, vagyis arra aki elköveti a cselekményt, ergó nem is értem a másik játékos hogy keveredik bele a dologba...Arra gondoltam, hátha van erre valami konkrét megoldás, valami kiskapu, amit én még nem ismerek, de ti igen. Remélem tudtok segíteni. 

11
Segítségkérés / Rádió System
« Dátum: 2016. május 10. - 12:33:51 »
Több száz féle hibaüzenet létezik, ha nem mondod meg nálad konkrétan mi a hiba sajnos nem tudok segíteni...
Egyáltalán abban a sorban van a hiba amit én írtam?

12
Segítségkérés / Rádió System
« Dátum: 2016. május 09. - 07:32:07 »
zcmd bent van? Konkrétan milyen hibaüzenetet ír? A kódod legvégére rakd, úgy garantált a siker.

13
Segítségkérés / Rádió System
« Dátum: 2016. május 09. - 00:36:17 »
Nem mindet találtam meg amit kértél, de elkészítettem, parancsolj. Zcmd-t használtam, ergó ez az include kelleni fog. /radio a parancs.
 
CMD:radio(playerid,params[])
{
if(!strcmp(params, \"musicfm\"))
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Átkapcsoltad a rádiót a Music FM-re!\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.rtvstat.hu/play.m3u?3637&1\");
}
else if(!strcmp(params, \"classfm\"))
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Átkapcsoltad a rádiót a Class FM-re!\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://87.229.103.50:7058/CLASS_FM\");
}
else if(!strcmp(params, \"mix\"))
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Átkapcsoltad a rádiót a Mix rádió-ra!\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://savetofile.net:8450/;stream\");
}
else if(!strcmp(params, \"aktiv\"))
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Átkapcsoltad a rádiót a Aktív rádió-ra!\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://aktivradio.hu:8000/aktiv.mp3\");
}
else if(!strcmp(params, \"bartok\"))
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Átkapcsoltad a rádiót a Bartók rádió-ra!\");
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream001.radio.hu:8080/mr3.mp3.m3u\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Típusok: musicfm |classfm | mix | aktiv | bartok\");
}
return 1;
}

14
Segítségkérés / Golyóanim hiba
« Dátum: 2016. január 26. - 21:59:47 »
Sziasztok. Megint segítség kellene nekem. A kód gondolom átlátható, a probléma a következő.
Először minden fegyver esetében kaptuk a cmd_me-t, ezért ledefiniáltam a teszt kedvéért, hogy 22 gunid esetében kapja, egyéb esetben (else) ne. Ez így nem működött, rájöttem hogy az else-t is le kell definiálni, és megértetni hogy konkrétan mi az az else.
Most tök jól összehoztam, 22 esetében kapja, 0 esetében nem, és a többi esetben sem. Viszont megpróbáltam több fegyvert belevonni, a következő módon:
 
 if (weaponid == 22 || 23 || 24 ||25) //stb

 
Megpróbálkoztam azzal, hogy:
 
 if (weaponid == 22 | 23 | 24 |25) //hátha az a gond, hogy két | jel van.

 
Egyik sem volt jó megoldás. Kb végigzongoráztam minden lehetőséget, de talán ti tudtok megoldást a problémára.
A lényeg tehát, hogyha nem csak egy fegyver van if, és else esetében, hanem többet akarok, akkor már nagyon nem úgy néz ki, ahogy szeretném. Ötlet?
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
     if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
     if(!IsPlayerConnected(issuerid)) return 0;
 
if (weaponid == 22)
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a fejébe\");
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 8)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb lábába\");
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"SWEET_INJUREDLOOP\", 4.1, true, false, false, true, 0, true); // golyot kapott
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 7)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal lábába\");
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"SWEET_INJUREDLOOP\", 4.1, true, false, false, true, 0, true); // golyot kapott
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 6)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a jobb kezébe\");
     }
else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 5)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a bal kezébe\");
     }
 else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 4)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott az ágyékába\");
        ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"SWEET_INJUREDLOOP\", 4.1, true, false, false, true, 0, true); // golyot kapott
     }
 else if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 3)
     {
        cmd_me(playerid,\"golyót kapott a testébe\");
     }
else if (weaponid == 0)
{
}
}
    return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. január 26. - 22:44:22 )

Megoldva, Aeginnek köszönet!

15
Így van, ahogy mondod.
Tehát ez egy munka lenne, ha sikerül beírnia 5 mp alatt, akkor megkapja a pénzt, és ugorhat a következő random szócskára,
a 20 mp-es eltérésre sikeres beírás esetén azért van szükség, hogy legyen egy kis izgalom benne, na meg ne keresse dögre magát az illető :P
És elnézést, valóban igazad van, legközelebb oda nyitom. :D

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal