Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - quips
1
« Dátum: 2015. szeptember 08. - 22:23:25 »
Sziasztok! Az lenne a problémám ,hogy van egy parancsom melyben a létrehozott actort lehet törölni, a skint módosítani, illetve a pozíciót módosítani. Azonban mikor törlöm az actort illetve módosítom a pozíciót minden rendben működik és törlődik a \"régi\" actor, de mikor a skint módosítom ott hagyja az eredetit és arra pozícióra létrehoz még egyet a az új skinnel. Parancs: CMD:actoredit(playerid, params[]) { new id, type[24], string[128], Float:ActorPos[4], world, skin; if(sscanf(params, \"ds[24]S()[128]\", id, type, string)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"Használat: /actoredit [ActorID] [Módosítás]\"), SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"Módosítások: pozicio, skin, torles\"); if (!strcmp(type, \"pozicio\", true)) { if(ActorInfo[id][aSkin] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"Hibás ID\"); if(IsValidActor(id)) DestroyActor(id); GetPlayerPos(playerid, ActorPos[0], ActorPos[1], ActorPos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, ActorPos[3]); world = GetPlayerVirtualWorld(playerid); ActorInfo[id][aPozX] = ActorPos[0]; ActorInfo[id][aPozY] = ActorPos[1]; ActorInfo[id][aPozZ] = ActorPos[2]; ActorInfo[id][aVirtualWorld] = world; SaveActor(id); SetPlayerPos(playerid, ActorPos[0], ActorPos[1], ActorPos[2]); CreateActor(ActorInfo[id][aSkin], ActorPos[0], ActorPos[1], ActorPos[2], ActorPos[3]); SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"A módosítás sikeresen végrehajtva!\"); } else if (!strcmp(type, \"skin\", true)) { if(sscanf(string, \"d\", skin)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"Használat: /actoredit [ActorID] [skinID]\"); if(ActorInfo[id][aSkin] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"Hibás ID\"); if(IsValidActor(id)) DestroyActor(id); ActorInfo[id][aSkin] = skin; SaveActor(id); CreateActor(skin, ActorInfo[id][aPozX], ActorInfo[id][aPozY], ActorInfo[id][aPozZ], ActorInfo[id][aPozA]); SetActorVirtualWorld(id, ActorInfo[id][aVirtualWorld]); SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"A módosítás sikeresen végrehajtva!\"); } else if (!strcmp(type, \"torles\", true)) { if(ActorInfo[id][aSkin] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"Hibás ID\"); if(IsValidActor(id)) DestroyActor(id); format(string, sizeof(string), ActorPath, id); fremove(string); SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHER, \"A módosítás sikeresen végrehajtva!\"); } return 1; } Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm!
2
« Dátum: 2015. augusztus 21. - 18:30:27 »
Sziasztok. Problémám akadt a mysql mentéssel. Betölteni de betölti, de mikor lelép a szerverről az adatok nem kerülnek mentésre. public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new query[128], Float:pos[4]; GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, pos[3]); mysql_format(mysql, query, sizeof(query), \"UPDATE `karakterek` SET `Regisztralva` = %d, `Admin` = %d, `posX` = %f, `posY` = %f, `posZ` = %f, `posA` = %f, `Interior` = %i, `Kor` = %d, `Nem` = %d, `Nemzetiseg` = %s, `Skin` = %i WHERE `ID` = %d\", Player[playerid][Regisztralva], Player[playerid][Admin], pos[0],pos[1],pos[2],pos[3], GetPlayerInterior(playerid), Player[playerid][Kor], Player[playerid][Nem], Player[playerid][Nemzetiseg], Player[playerid][skin], Player[playerid][iD] ); mysql_tquery(mysql, query, \"\", \"\"); return 1; } MySql tábla: http://www.kephost.com/images/2015/08/21/FELTOLTES.jpgA válaszokat előre is köszönöm!Ha valaki komolyabban rátudna nézni, és meg tudná oldani a problémát még pénzjutalmat is feltudok ajánlani mert már eléggé kiborít.
3
« Dátum: 2014. augusztus 29. - 13:04:48 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem ,hogy Word 2007-ben meglehet-e oldani azt ,hogy mikor háttérképként szúrok be egy képet azt méretezze A4-esre? Mikor beszúrok egy képet háttérként akkor elcsúsztatja és így mondjuk csak a kép felével tölti ki az oldalt. Válaszokat elõre is köszönöm!
4
« Dátum: 2014. június 28. - 21:15:53 »
Tényleg az volt a megoldás amit KovaNovik írt elnézést a kellemetlenségekért. Mennek a plusszok a segítségekért. És köszönöm!
5
« Dátum: 2014. június 27. - 22:21:28 »
Kipróbáltam KovaNovik de sajnos ez sem oldotta meg és a NET Framwork már az elején feltettem :S
6
« Dátum: 2014. június 27. - 16:17:49 »
BlueG és r33-tól r39-ig minden végig próbáltam de semmi.
7
« Dátum: 2014. június 27. - 13:48:57 »
Ott van már mindent átellenõriztem. Kipróbáltam már az összes verzióval köztük a legfrisebbel is. Fogalmam sincs mit lehetne csinálni
8
« Dátum: 2014. június 26. - 21:46:01 »
Házilag.
9
« Dátum: 2014. június 26. - 14:27:47 »
igen, meg .
10
« Dátum: 2014. június 26. - 06:28:39 »
plugins mysql Whirlpool nativechecker vagy nem értem.
11
« Dátum: 2014. június 25. - 16:13:07 »
A mysql pluginban kérném a segítségeteket. A mód hibátlan, megvan minden szükséges tartozék még sem lehet betölteni a mysql plugint. Megpróbáltam más móddal is de azzal sem. Tegnap este három órát keresgettem hátha találok valamit a probléma megoldására de semmi. Találtam hasonló problémával segítség kérés de ott sem tudtak kielégítõ választ adni. Már azzal is próbálkoztam ,hogy régebbi verziókat töltök le a mysql pluginból de úgy sem sikerült. A nativechecker ezt hozza ki: SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3z, ©2005-2014 SA-MP Team [16:06:07] filterscripts = \"\" (string) [16:06:07] [16:06:07] Server Plugins [16:06:07] -------------- [16:06:07] Loading plugin: mysql [16:06:07] Failed. [16:06:07] Loading plugin: Whirlpool [16:06:07] [16:06:07] ================== [16:06:07] [16:06:07] Whirlpool loaded [16:06:07] [16:06:07] ================== [16:06:07] [16:06:07] Loaded. [16:06:07] Loading plugin: nativechecker [16:06:07] Loaded. [16:06:07] Loaded 2 plugins. [16:06:07] [16:06:07] Filterscripts [16:06:07] --------------- [16:06:07] Loaded 0 filterscripts. [16:06:07] Error: Function not registered: \'mysql_log\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'mysql_connect\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'mysql_errno\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'cache_get_field_content_int\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'cache_get_field_content_float\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'cache_insert_id\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'cache_get_data\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'cache_get_field_content\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'mysql_format\' [16:06:07] Error: Function not registered: \'mysql_tquery\' [16:06:07] Script[gamemodes/IslandSurvival.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [16:06:07] Number of vehicle models: 0 Server CFG: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password asd maxplayers 50 port 7777 hostname SA-MP 0.3 Server gamemode0 rs 1 filterscripts announce 0 query 1 chatlogging 0 weburl www.sa-mp.com onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 maxnpc 0 plugins mysql Whirlpool nativechecker logtimeformat [%H:%M:%S] ELÕRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!
12
« Dátum: 2014. február 23. - 16:49:36 »
elsõ jó és utána semmi :S
13
« Dátum: 2014. február 23. - 14:27:05 »
Próbálkoztam az OnPlayerUpdate-nél így néz ki: new TextString[256]; for(new b = 1;b < sizeof(BusinessInfo);b++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,BusinessInfo[bEntranceX], BusinessInfo[bEntranceY], BusinessInfo[bEntranceZ])) { if(BusinessInfo[bHasznalatban] == 0) { format(TextString, sizeof(TextString), \"%s\", BusinessInfo[bNev]); TextDrawSetString(BejaratiText, TextString); TextDrawShowForPlayer(playerid, BejaratiText); TextDrawShowForPlayer(playerid, BejaratiBox); } if(BusinessInfo[bHasznalatban] == 1) { format(TextString, sizeof(TextString), \"%s Tulajdonos: %s\", BusinessInfo[bNev], BusinessInfo[bTulajdonos]); TextDrawSetString(KijaratiText, TextString); TextDrawShowForPlayer(playerid, KijaratiText); TextDrawShowForPlayer(playerid, BejaratiBox); } } else { TextDrawHideForPlayer(playerid, KijaratiText), TextDrawHideForPlayer(playerid, BejaratiText), TextDrawHideForPlayer(playerid, BejaratiBox); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,BusinessInfo[bExitX], BusinessInfo[bExitY], BusinessInfo[bExitZ])) { format(TextString, sizeof(TextString), \"Kilepes az utcara innen: %s\", BusinessInfo[bNev]); TextDrawSetString(KijaratiText, TextString); TextDrawShowForPlayer(playerid, KijaratiText); TextDrawShowForPlayer(playerid, BejaratiBox); } else { TextDrawHideForPlayer(playerid, KijaratiText), TextDrawHideForPlayer(playerid, BejaratiText), TextDrawHideForPlayer(playerid, BejaratiBox); } } De nem jeleníti meg egyszerûen már nem tudom mi lehet a probléma :S.
14
« Dátum: 2014. február 23. - 02:45:00 »
Üdv! Egy egyszerû dologban szeretnék segítséget kérni de nekem sehogy sem jön össze. Szóval azt akarnám valahogy megoldani ,hogy ha a játékos a bejárati pickup-ban áll kihoz neki egy bizonyos Textdraw-t ha pedig elhagyja a pickupot akkor eltünteti a textet. Egyszerûen sehogy sem sikerül próbáltam mindent megpróbáltam timerrel OnPlayerUpdate-tal is próbálkoztam. Elõhozza a timernél villogósan mûködik OnPlayerUpdate-nél pedig IsPlayerInRangeOfPoint-tal próbálkoztam de nem reagál. Biztosan egyszerû a válasz de egyszerûen nem tudok rájönni. Elõre is köszönöm a válaszokat!
15
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 20:22:48 »
Köszön szépen a segítségeket .
|