Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ninjo98

Oldalak: [1] 2 3 ... 26
1
Segítségkérés / Jail
« Dátum: 2013. december 14. - 19:44:22 »
Találtam egy ilyet és jó :)
 
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
   if(Börtön[playerid][Jailed] == 1)
{
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Börtönbe nincs parancs használat!\");
return 0;
}
return 1;
}

2
Segítségkérés / Jail
« Dátum: 2013. december 14. - 18:44:38 »
Basszus még mindig nem értem  :facepalm:
Bele építené valaki nekem ?

3
Segítségkérés / Jail
« Dátum: 2013. december 14. - 18:21:14 »
Elméletbe megy csak hasonlót még nem készítettem, és nem is találtam  :(
Egy mintát tudnál linkelni vagy csinálni

4
Segítségkérés / Jail
« Dátum: 2013. december 14. - 17:57:00 »
Lehet nem írtam le jól  :Cry2: Akit az admin berak a börtönbe ne tudjon parancsot használni..
És ha kiengedik tudjon :)

5
Segítségkérés / Jail
« Dátum: 2013. december 14. - 17:42:28 »
Üdv!
Itt van ez a /jail parancs most töltöttem le, hogy építhetem bele azt ha egy admin berak valakit a börtönbe tiltsa le a parancsot számára és írja ki, hogy nem használhatsz parancsot a börtönben.. És az unjailba pedig oldja neki ezt a parancs letiltást
Jail:
 
CMD:jail(playerid, params[])
{
new giveplayerid, time,reason[128];
new name[MAX_PLAYER_NAME], giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
if(!sscanf(params,\"dds\",giveplayerid,time,reason))
{
    if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2)
    {
        if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
        {
           if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 0)
           {
               SetPlayerInterior(giveplayerid, 0);
               AccInfo[giveplayerid][JailTime] = time*1000*60;
               JailTimer[giveplayerid] = SetTimerEx(\"UnJail\",AccInfo[giveplayerid][JailTime],0,\"d\",giveplayerid);
               SetPlayerPos(giveplayerid,1690.80004883,-1950.59997559,9.80000019);
               AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 1;
         GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
         GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername));
         format(reason,sizeof(reason),\"%s börtönbe zárta %s -t, %d percre. Indok: %s\",name,giveplayername,time,reason);
         SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, reason);
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Ez a játékos már börtönben van!\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminsztrátor!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /jail [Playerid] [Perc] [indok]\");
}
return 1;
}

 
Unjail:
 
CMD:unjail(playerid, params[])
{
new giveplayerid, giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
if(!sscanf(params,\"i\",giveplayerid))
{
    if(AccInfo[playerid][Admin] >= 2)
    {
        if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
        {
            if(AccInfo[giveplayerid][Jailed] == 1)
            {
                new string[128];
                UnJail(giveplayerid);
                GetPlayerName(giveplayerid,giveplayername,sizeof(giveplayername));
                GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
                format(string,sizeof(string),\"%s Kiengedte a Börtönbõl %s-t\",name,giveplayername);
                SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: A játékos nincs börtönben.\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Hiba: Rossz ID\");
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem vagy elég magas szintû adminisztrátor!\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Használat: /unjail [Playerid]\");
}
return 1;
}

 

public UnJail(giveplayerid)
{
AccInfo[giveplayerid][Jailed] = 0;
KillTimer(JailTimer[giveplayerid]);
SpawnPlayer(giveplayerid);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_RED,\"Kiengedtek!\");
return 1;
}

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re: /visz
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:32:16 »
Epits bele timert vagy nem tudom :hmmm:

7
Segítségkérés / /visz
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 22:03:18 »
Változók létrehozása
 
new Float:x,
                    Float:y,
                    Float:z;

 
Admin változó (Hogy csak admin használhassa), ellenõrzések (bilincsben van-e) útmutató (használat)
 
if(admins[playerid][frakcio] == 1 || admins[playerid][frakcio] == 2)
        {
        if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid,-1, \"Használhat: /visz <id>\");
        {
        if(admins[id][bilincsbe] == 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs bilincsben!\");
            {
            if(id == INVALID_PLAYER_ID)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz Játékos ID!\");
            if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ne akard saját magad vinni!\");

 
Ellenõrzi azt hogy a közeledben van-e és a pozíciódhoz hozzáad X összeget így tudod vinni (szerintem  :D )
 
GetPlayerPos(id,x,y,z);
            if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.75 ,x,y,z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"nincs a közeledben\");
            admins[id][viszve] = 1;
            GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
            SetPlayerPos(id,x+2,y+2,z);

 
Ebbe 7ugyancsak admin változó és az van benne hogy hogy tudod vinni a játékost
 
    public vitel()
    {
        new Float:X,
            Float:Y,
            Float:Z;
        if(admins[id][viszve] == 1)
            {
            for(new playerid=0; playerid < MAX_PLAYERS;playerid++)
                    {
                            if(IsPlayerConnected(id))
                            {
                                    GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
                                    SetPlayerPos(id,X+1,Y+1,Z);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }

 
Nem vagyok benne biztos de szerintem így van ha nem valaki javítson ki   :shurg:

8
Szkript kérések / setscore, setmoney
« Dátum: 2013. augusztus 27. - 07:40:49 »
Tolts le adminrendszert es vedd ki majd a valtozot ird at RCON osra :D

9
Segítségkérés / dialog
« Dátum: 2013. augusztus 25. - 20:04:08 »
Az admin változód beleteszed a parancsba :)

11
Segítségkérés / CP Keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 14:37:38 »
Végre minden mûködik...  :thumbsup:
Köszönöm

12
Segítségkérés / CP Keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 24. - 14:21:32 »
Jó csak Warningokat ír és nem tudom miért...
Hibák:
 
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(10) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(10) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(10) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(12) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(12) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(12) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(16) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(16) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(16) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(17) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(17) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(17) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(18) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(18) : warning 213: tag mismatch
D:\\SZERVER\\filterscripts\\levelsystem.pwn(18) : warning 213: tag mismatch

 
Hibásnak vélt sorok..
 
    new UtCP[][] =
    {
            //Ezeket majd írd át.
            {1927.9983,2163.2249,10.6719}, // Elsõ út CP
            {1866.2133,2173.1252,10.6719}, //Második út CP
            {1739.3602,2173.3799,10.6935} //Harmadik út CP
    };
    new KukaCP[][] =
    {
            {1935.5259,-1885.7679,13.5344}, // Elsõ kuka CP
            {1846.3779,-1886.4840,13.4317}, //Második kuka CP
            {1878.2389,-1737.6797,13.3552} //Harmadik kuka CP
    };

13
Segítségkérés / Timer Beépítése
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:48:01 »
Üdv!
Keresgéltem a fórumon ráakadtam erre:
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#define COLOR_DARKGOLD 0x808000AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
 
new Float:UTTCP[][3] =
{
{-198.9397,1200.7389,19.2109},
{-198.8139,1102.5273,19.2109},
{-265.6208,1100.9165,19.2109},
{-307.8145,1101.0642,19.3189},
{-278.9261,1048.2590,19.3165},
{-208.7537,1015.4998,19.3124},
{-187.1165,1083.9224,19.3120},
{-122.5049,1095.8171,19.3190},
{-68.4627,1056.6543,19.3189},
{-13.1399,1085.2062,19.3145},
{30.7575,1141.9417,19.3189}
};
 
new utt = 0;
 
public OnFilterScriptInit()
{
    Create3DTextLabel(\"Uttisztitó munka:\\n/utt hogy elkezd\", 0x008080FF, 60.7443,1188.3911,18.8296, 40.0, 0, 0);
AddStaticVehicle(574,52.2531,1185.4080,18.8829,306.0154,1,1); // utt1
AddStaticVehicle(574,62.0376,1186.1332,18.7899,313.7253,1,1); // utt2
AddStaticVehicle(574,69.6886,1185.7770,18.7278,324.5579,1,1); // utt3
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/utt\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
         {
            utt = 1;
            new rand = random(sizeof(UTTCP));
   SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4);
        GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtaed a munkát!\", 3000, 3);
   return 1;
    }
SendClientMessage(playerid, COLOR_DARKGOLD,\"Uttisztitó kocsiba kell hogy legyél\");
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
{
    {
      new rand = random(sizeof(UTTCP));
      SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4);
 
  }
}
{
     {
      new rand = random(sizeof(UTTCP));
      SetPlayerCheckpoint(playerid, UTTCP[rand][0],UTTCP[rand][1],UTTCP[rand][2], 4);
      new amt = random(30);
      GivePlayerMoney(playerid, amt);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
     if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 574)
     {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLD:/utt\");
     }
     return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if((utt) == 1)
{
    utt = 0;
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}else if((utt) == 0){
 
}
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
          DisablePlayerCheckpoint(playerid);
          utt = 0;
          return 1;
}

 
Ha elkezdem a munkát a végtelenségik mennek a cp-k addig amíg le nem állítom... Megkérhetnék valakit, hogy építsen bele egy timert hogy a munkakezdéstõl számított 2percig menjenek folyamatosan a cp-k utánna szünjenek meg.. :)

14
Szkript kérések / Munka
« Dátum: 2013. augusztus 23. - 16:20:25 »
Üdv!
Tudom hogy van sok ilyen a fórumon de egy se olyan, ami nekem kellene.....
Szóval egy munka minta/fs kell amiben van 2-3munka (Checkpointos)
Beírom /munka elindulunk szépen végigkövetjük a CP-ket majd megkapjuk a fizetést..
Próbálgattam ilyet de vagy összekeverednek vagy nem jelneníti meg....

15
Segítségkérés / CP Keveredés
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 23:54:09 »
Mert gyors kivettem a parancsot es lemaradt a lezaras de nyugodj meg az fsbe benne van .......

Oldalak: [1] 2 3 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal