Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MiKE_

Oldalak: [1] 2
1
Szkript kérések / Egyszerű megvehető épületek
« Dátum: 2017. március 11. - 11:20:23 »
Sziasztok!
 
 
 
Szeretnék a szerveremre egy egyszerű, nem túlbonyolított property/ház systemet.
 
Egyszerű alatt azt értem, hogy tegyük fel, vannak le helyezve ház pickup-ok / range of point / akármi, a játékos oda megy, be ír egy parancsot, megveszi, és onnantól az övé, időnként kap érte pénzt. Nincs épületbe teleportálás, kocsi mentés, nem regisztrációhoz kötött, stb... egyszerűen csak odamész, megveszed, a tiéd elven működne, ha a játékos lecsatlakozik, akkor szabad lesz.
 
Emelett ha egy másik játékosnak is van annyi pénze, mint amennyiért a jelenlegi tulaj megvette, akkor meg tudja venni, a tulaj kap egy üzenetet hogy ki vette meg, melyik épületét, és megkapja érte a pénzét. 
 
 
 
Előre is köszönöm a segítséget!

2
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 18:37:40 »
A mód elejére, úgy ahogy WeAreHoW írta.

3
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 17:38:50 »
Tudtommal a szóköz nem szokott bezavarni, de azért kipróbáltam, de még mindig ugyan az! :D

4
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 17:24:45 »
Bármelyiket próbálom, tag mismatch a pénzes sorra.

5
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 17:14:17 »
Meg lesz ez, meg lesz!  :D
[pawn]pInfo[playerid][csoki] + +;[/pawn]
error 029: invalid expression, assumed zero

6
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 17:07:20 »
Most pedig ugyan ezt írja, erre a sorra:
[pawn]if([playerid][penz] >= 500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed\");//500 helyére a csoki ára[/pawn]

7
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 02. - 15:37:59 »
A /csokivesz parancsban erre a sorra:
[pawn]
if[pInfo][playerid][csoki] < 5)
[/pawn]
Ezt írja:
error 001: expected token: \";\", but found \"]\"

8
Szkript kérések / Shopping rendszer
« Dátum: 2015. március 01. - 22:00:22 »
Sziasztok!
Egy olyasmi shopping rendszert szeretnék kérni, ha egyáltalán nevezhető rendszernek,igazából csak pár command, hogy a játékos bizonyos parancsokkal tud venni játékban nem létező tárgyakat. pl.: /csoki paranccsal tud venni csokit, amiből csak 5 darab lehet nála, ha még akar venni, akkor ki írja neki, hogy nem tud venni többet, ugyanakkor, ha egy másik paranccsal pl.: /hammcsoki akkor ez a bizonyos szám lecsökken, valamint egy másik paranccsal meg tudja nézni, hogy mennyi is van neki abból a bizonyos \"tárgyból\".
Előre is köszönöm, aki foglalkozik vele.  :thumbsup:

9
Segítségkérés / Fejlövés megadott fegyverekkel
« Dátum: 2015. március 01. - 08:45:06 »
Idézetet írta: ƒlaﻛh date=1425153501\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52920\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ebbe: public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
ez: weaponid nem tűnt fel? :D
 
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(weaponid == 34 || weaponid == 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}

 

De, fel tűnt, ez már a kódnak egy olyan változata amiben már mindent össze-vissza cserélgettem, mert eredetileg wiki-ről néztem meg hogy, hogy is működik a dolog de nekem valahogy nem sikerült, ígyhát el kezdtem bütykölni! :D
De majd most meg próbálom ezt amit írtál, aztán majd jelentek! :D

10
Segítségkérés / Fejlövés megadott fegyverekkel
« Dátum: 2015. február 28. - 18:41:58 »
Sziasztok!
Készítettem egy kisebb kódot, ami ( ha működne ) azt eredményezné, hogy csak puskával, és sniper-rel lehessen fejest adni.
A probléma annyi, hogy hiába van le kérve a bodypart és a fegyerek ID-je, minden lőfegyverrel lehetséges a fejlövés.
 

public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
    if(bodypart == 9)
    {
    if(GetPlayerWeapon(issuerid) == 34 || 33)
    {
        GameTextForPlayer(issuerid, \"~h~Head shot!\", 2000, 6);
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
    }
    }
    return 1;
}

 
Lehet az a probléma hogy TakeDamage-nél van?
Válaszokat előre is köszönöm.

11
Segítségkérés / Fegyverek halál után
« Dátum: 2015. február 19. - 19:37:14 »
Tökéletesen működik! Köszi! :D

12
Segítségkérés / Fegyverek halál után
« Dátum: 2015. február 19. - 17:22:19 »
Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni, azzal kapcsolatban hogy hogy lehet megoldani azt, amikor a játékos meghal, spawn után vissza kapja minden fegyverét ami halála előtt meg volt neki, ugyan annyi tölténnyel.
Annyit már tudok hogy valahogy a GetPlayerWeaponData -t kell használni, de fogalmam sincs hogy, hogy!
Válaszokat előre is köszönöm!

13
Segítségkérés / Járművek letiltása parancsban
« Dátum: 2015. február 18. - 21:31:27 »
Áh, már értem, így működik, köszi a segítséget! :D

14
Segítségkérés / Járművek letiltása parancsban
« Dátum: 2015. február 18. - 17:47:41 »
Az else -el csak annyi a gondom, hogy ugye a parancsban már van egy, és nem igazán tudom hogy hogy helyezzem el úgy hogy ne kavarodjon össze, hogy melyik else melyik if -hez tartozik. :D

15
Segítségkérés / Járművek letiltása parancsban
« Dátum: 2015. február 18. - 16:03:03 »
Idézetet írta: BackUP date=1424209255\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52635\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

if(GetPlayerVehicleID(playerid) ==123||GetPlayerVehicleID(playerid) == 321) // igy tovabb

Bocs telorol irtam.  :)
 
Semmi változás, ugyan az történik. :D
 

Én így csinálnám:
 
   new ok = 0;
switch(GetPlayerVehicleID(playerid))
{
case 417, 425, 130, 446, 447, 448, 449, 452, 453, 454, 460, 461, 462, 463, 468: ok = 1;
case 469, 472, 473, 476, 481, 484, 487, 488, 493, 497, 509, 510, 511, 512, 513: ok = 1;
case 519..523, 539, 548, 553, 563, 577, 581, 586, 592, 593, 595: ok = 1;
}
if(!ok) return GameTextForPlayer(playerid,\"~r~You can\'t mod this vehicle!\", 2000, 5);

 

[/quote]
Kipróbátam, így se a menü nem jön be egyik járműnél se, se pedig a gametext nem jelenik meg.
 

 
GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid))

 

[/quote]
Sajnos ez sem változtat semmin! :/
Azért kösz a segítséget, srácok!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal