Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - hegdavid95

Oldalak: [1] 2 3 ... 26
1
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES
« Dátum: 2015. november 17. - 19:57:28 »
Fejlesztés már nem lesz. Ez a szeró régen a hobbim volt. Ez tanított meg a programozás alapjaira ebből fakadó hálám jeléül fizetem mivel nem nagy összeg. Viszont fejleszteni nincs értelme részemről. Nincs benne szakmai kihívás. Ha össze raknék valami eszméletlen jót is. Minek? Nem lehet belőle pénzt keresni. Ezenfelül időm se lenne rá most egyetem és egyéb projektmunkák mellett. Szóval ez olyan marad amilyen.
A másik. Diablo kb a legnormálisabb ember akit ismerek. Ha azok akiknek baja van vele normálisak lennének vele nem lenne vele bajuk. Meg most gondoljátok, hogy bárkinek van energiája arra hogy 10 fogykós mellett még értelmes arcot vágjon más dolgokhoz?
Diablo nem egy pszichopata aki abban leli örömét hogy baszogasson másokat. Nyugodtan ráírhattok facen és tőle megkérdezhetitek hogy mi is volt a baj. Ha látja hogy hibázott úgyis unbanol.
A tulajról annyit (AWE), hogy nem használja a skype-ját. A szeróról meg annyit, hogy nem kell úgy tekinteni rá mint egy szolgáltatásra ami jár. Semmit nem fizettél érte. Semmilyen módon nem támogattad. Szóval nincs alapod ítélkezni se felette. Persze véleményed lehet róla csak azt ennek tudatában kéne kinyilvánítani. Egyébként meg nem is célom, hogy versenyezzek bárkivel is ilyen téren. Ha neked nem tetszik az ami van. Válogathatsz még több ezer másik szeróból is. A másik meg hogy ez a szeró kb 5 évvel ezelőtt kezdett el íródni és kb rá egy évre került a mai állapotába. Gondolhatod hogy nem a legkorszerűbb és átgondoltabb a felépítése tekintve hogy egy 15 éves valódi programot kb soha nem látott gyerek írta (én). De még egyszer mondom nincs se időm se motivációm tovább fejleszteni.
Fórum nincs. Egy WS-ES nevű facebook csoportja van a szerónak, amit a szerón a chatben párpercenként láthatsz is megjelenni.

2
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. május 28. - 15:08:42 »
Nooname-nak üzenném, hogy sajnos senki nem fog tudni segíteni a lopott szerver elindításában. Törődj bele.
Elmagyarázom miért nem fog menni. Van az amx amit elloptál na.. Abba bele van égetve konstansként egy IP cím egy Felhasználó egy Jelszó és egy Adatbázis név. A szerver indításakor erre az adatbázisra csatlakozni próbál a szerver. Ez ellen az ég világon semmit nem tehetsz ez így van. Na mármost ha ez a kapcsolat nem jön létre, akkor a szerver automatikusan kikapcsol. Ha nem bírod visszafejteni a kódot (már pedig nem bírod), akkor a büdös életben nem fogod tudni átírni ezeket az adatokt így elindítani sem fogod azt a szerót, sem te sem más.
Off:
Remélem a fórum szabályzatát nem szegtem meg ezzel a fajta hangvétellel, ha igen elnézést kérek

3
Beszélgetés / Labgame
« Dátum: 2014. március 30. - 22:50:13 »
Értem köszi az infót.

4
Beszélgetés / Labgame
« Dátum: 2014. március 30. - 18:51:31 »
Azt hiszem XP-n nem lehet futtatni Visual studio 2013-al fordított fájlokat. (ha valaki okosabb javítson ki nyugodtan)

5
Beszélgetés / Labgame
« Dátum: 2014. március 30. - 18:38:22 »
Sziasztok!
Korábban írtam a DFS algoritmus segítségével egy labirintus generátort pawnban és nemrég elkezdtem foglalkozni az OpenGL-el azon belül is az SFML-el és gondoltam elsõ játéknak megcsinálhatnám a labirintusos algoritmust. Átírtam C++ ra egy barátom segített textúrákat létrehozni én pedig megírtam a játékprogramot :D Itt látható az eredmény:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140330/Labgame_2014-03-30_18-35-35-60_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/e72186a13f/Labgame.rar

6
Beszélgetés / Labgame
« Dátum: 2014. március 30. - 22:50:13 »
Értem köszi az infót.

7
Beszélgetés / Labgame
« Dátum: 2014. március 30. - 18:51:31 »
Azt hiszem XP-n nem lehet futtatni Visual studio 2013-al fordított fájlokat. (ha valaki okosabb javítson ki nyugodtan)

8
Beszélgetés / Labgame
« Dátum: 2014. március 30. - 18:38:22 »
Sziasztok!
Korábban írtam a DFS algoritmus segítségével egy labirintus generátort pawnban és nemrég elkezdtem foglalkozni az OpenGL-el azon belül is az SFML-el és gondoltam elsõ játéknak megcsinálhatnám a labirintusos algoritmust. Átírtam C++ ra egy barátom segített textúrákat létrehozni én pedig megírtam a játékprogramot :D Itt látható az eredmény:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140330/Labgame_2014-03-30_18-35-35-60_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/e72186a13f/Labgame.rar

9
Valószínûleg a char változótípus meg a nem char tipusu \"ebbe\" nevû tömböd miatt \"nem mûködik\" egyébként strinset használni itt eléggé pocsékolás véleményem szerint.
Elõszöris felejtsd el itt a char változókat mert felesleges és macerát okoz. Másodszor léteznek null terminátoros és nem null terminátoros stringek. A sa-mp csak a null terminátoros stringeket kezeli ez azt jelenti. Hogy a karakterláncok végét egy string vége \"EOS\" (End Of String) karakter zárja le. ez a \\0 vagy EOS. (alap pawn definíció az EOS). Így pl az a szó hogy Alma így néz ki egy stringben:
0: \'A\'
1: \'l\'
2: \'m\'
3: \'a\'
4: \'\\0\'
tehát strins helyett így is meg lehetne oldani:
\"strins(ebbe, c, i); // mindig hozzáadok az \'ebbe\' változóba egy karaktert, amit frissen generáltam, az \'i\'-edik helyre\" ez helyett

ebbe[ i ] = karakterek[k[k[0]]];// ez


és a ciklus magon kívül, tehát


for(...)


{


}


//ide..


ebbe[ i ] = EOS; //megjegyzem most pont hasznos hogy a ciklus változót nem a ciklus feltételeknél deklaráltad mert így lehet használni itt az értékét. Amúgy nem kell azon kívül deklarálni.


Így már mûködni fog. Egyébként felesleges \"megspékelni\" mert én így tapasztaltam hogy a sa-mp nak elég jó a random szám generátora és eléggé egyenlõ eloszlású. Bõven elég lenne ha csak kiválasztanál egy random karaktert.

10
Segítségkérés / Memória használat!
« Dátum: 2013. november 15. - 23:14:12 »
minden változó amit létrehozol 32 bites vagyis 4 byte. 1 megabyte nagyjából 1.000.000 byte. Ha sok többdimenziós tömböd van nagy mérettel az okozhatja a megnövekedett memória használatot
pl: new array[100][100][100]; ez 100*100*100*4 byte = 4000000 byte ami kb 4 mega ram de ezek extrém esetek. nem hiszem hogy sûrûn hozol létre hasonlókat vagy ha mégis akkor sok ilyenbõl lehet. A másik meg talán néhány plugin pl MapAndreas ami tipikusan memória igényes, amugy szerintem 500 megán belül teljesen rendben van a dolog. hogy hogyan csökkentsd? SendClientMessage támogatja a tömörített karaktereket ha egy felkiáltó jelet írsz a szöveg elé akkor 32 bit helyett csak 8 bitet fog foglalni a memóriábaól a konstans SendClientMessage üzenet pl SendClientMessage(playerid,-1,!\"szöveg tömöritve\");. aztán használhats char tömböket szövegekhez ez szintén negyedére csökkenti azoknak a tömböknek a méretét. Ami még hasznos lehet ilyen szempontból az a bitmanipuláció. Amikor külön külön kezeled egy változó mind a 32 bitjét. ezekrõl mind mind olvashatsz leírásokat sampforumon.

11
Segítségkérés / AudioStream
« Dátum: 2013. november 02. - 10:59:37 »
CMD:voice(playerid, params[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"Level\") >= 5){
new string[900];
if (sscanf(params, \"s[128]\", string)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /voice [szöveg]\");
format(string, sizeof(string), \"http://translate.google.com/translate_tts?tl=hu&q=%s\", string);
foreach(Player,i)
{
    PlayAudioStreamForPlayer(i,string);
}
}else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Hiba:{\"#FFFFFF\"} Ennek a parancsnak a használatához legalább 5-ös szintû adminnak kéne lenned!\");
return 1;
}

 
Tessék itt a parancs úgyse használom. Annyi hogy mivel URL rõl van szó, ezért a nem standard ascii karaktereket encodolni kell az URL linkben tehát az adott karaktert le kell cserélni egy % jelre és mögé írni egy kétjegyû hexadecimális számot pl õ = %F5 erre kereshetsz függvényt biztos van. Bár javítson ki valaki ha tévedek de én úgy tudom így van.

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Ruhán átlátó program?
« Dátum: 2013. október 30. - 19:27:25 »
James Bondnak úgy tudom volt valami hasonló bár az valami szemüveg volt. Keresd fel biztos szívesen segít :D

13
Segítségkérés / MYSQL lekérés
« Dátum: 2013. október 06. - 08:58:31 »
Egy MySQL le kérdezésnél ha nem adsz meg WHERE feltételt akkor az adott táblából mindent  rekordot meg kapsz pl
SELECT * FROM houses;
A másik ami befolyásolja a vissza kapott rekordok számát az a LIMIT kifejezés pl
SELECT * FROM houses LIMIT 50;
Így maximum 50 rekordot kapsz vissza.
A rekord az a sor a mezõ pedig az oszlop

14
Segítségkérés / Idõre ban
« Dátum: 2013. október 06. - 08:54:03 »
Nézz utána az unix idõnek. Samp ban a gettime () függvény paraméterek nélkül ezzel tér vissza. Lényege hogy 1970 jan 1. 0 óra 0 perc óta él telt másodperceket adja meg. gmt+0  idõ zónában és téli nyári idõszámítást nem figyelembe véve. Ha át akarod alakítani rendes olvasható dátummá arra van függvény itt sampforumon is de az nem kezeli az idõzónákat sem a DST-t () Daylight Saving Time vagyis a téli nyári idõszámítást.de azt hogy mit itthon ki unban dátumnak azt meg bírod oldani viszont unix idõvel javaslom annak le ellenõrzését hogy banolva van e. Mert az csak ennyi: banoláskor ha egy napra akarod akkor az unban dátum gettime() +60*60*24 ugye egy nap másodpercben és csatlakozásnál meg if (bandate >= gettime())banolva van

15
Segítségkérés / Stack/heap size
« Dátum: 2013. október 03. - 20:49:31 »
Az érték amit meg adsz az Byte-ban értendõ. Egy karakter 4 Byte helyet foglal a memóriából. Meg lehet adni nagy számot pl nálam 20480 van meg adva ami 20 mega RAM lefoglalását jelenti a szervernek. Ez átlagba soknak számít már ennyit nem sokan használnak de még így is szinte semminek mondható. Alapból a samp szerver 100-200 megát lefoglal. Egyébként ez a memória csak a local változóknál kerül felhasználásra. Tehát ha mód elején hozol létre változókat az nem ebbõl lesz elvéve.

Oldalak: [1] 2 3 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal