Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Hy! \"Próbálkozom\" egy admin rendszer beüzemelésére egy tutorial alapján (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=273088&highlight=admin) Kifogástalanul működik már 2 parancsot csináltam is rá, viszont azt szeretném, hogy a fontosabb információkat, pl: a pénz, az Admin szintet az .ini fájl elejére írja. Sok + dolgot tervezek bele, és nem szeretnék majd görgetgetni, kényelmesebb átláthatóbb ini-ket szeretnék Józan paraszt ésszel, elkezdtem fordítva bepakolgatni, de sajnos elbaszarinthattam valamit, mert a jelszót nem fogadja el, mindíg azt írja hogy hibás a jelszó. Regisztrációnál elfogadja, fel is tördeli számokra, be is írja jó sorrendbe stb, de beolvasni nem tudja a jelszót. A loginnal lehet a baj, jó lenne egy ötlet, hogy hogyan kéne megcsinálni.
Láttam már szerveren olyant hogy hiába tekergettem a görgőt eggyátalán nem hozta elő a fegyvert kizárólag csak paranccsal.[/quote] Azt az \"egyáltalán\" szó szerint érted? Biztos nem MTA-n láttad? Class, SeeRPG módokban is régebb, ha tekergetted a görgőt, egy pár századmásodpercre mindig megjelent a fegyver a kezedbe, aztán rögtön el is tünt. Class-on ha jól tudom úgy volt megoldva később, hogy gyakorlatilag nem volt nála fegyver hanem a reg regrendszerbe lementették a fegyver ID-t, és töltényt És mikor beírtad a parancsot, akkor megnézi az .Ini fájl-ba, hogy van-e neki ilyen fegyvere, és ha igen akkor GivePlayerWeapon Ha tévedek, akkor bocsánat még elég kezdő vagyok. Én biztos így oldanám meg, persze biztos van más módja. De talán egy kicsit részletesebben leírhatnád, hogy konkrétan mi a gáz. Ha sokat görgőzöl, akkor rendesen előveszi, vagy csak az a probléma, hogy egy másodpercre megjelenik, és eltűnik?
Nos, ha nem lehet, akkor nem lehet. Reménykedtem azért, hogy valamilyen furmányos módon ki lehet cselezni, de úgy tűnik mégse. Azért köszönöm szépen a segítséget, :wave:
:laugh: Hát most na, ez is egyfajta fura kényszer. Ha létrehozok egy string2 változót ami szintén 144 elemet képes eltárolni, és hozzáírom a formathoz, az úgy nem működhetne? Csak mert rendes betű csak csupán a fele, a többi színkód. És hülyén néz ki szerintem, hogy le van írva 10 szó, és több nem fér bele.
Uhh értem. Azthittem ezzel valamennyire lecsökkenthetem a string-et. Semmi módszer nincs a string \"megnagyobbítására\"? Pl include, vagy plugin, esetleg más módszer? Csak van valami kis kibúvó
A problémám a következő lenne: Kevés string elem, hosszú szín kódok. Az a helyzet, hogy csak 144 string-et engedélyez a SAMP és minden kis szónál egy 8 karakterű színváltó eléggé megnehezíti a feladatot. Szeretném a legegyszerűbb módon lerövidíteni a színeket. Ezzel próbálkoztam: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=196360 de nem sikerült megcsinálni. Szerintem már kivették 0.3c óta. Van valami egyszerű módszer, ami működik? EDIT: Rendben, szóval mégis működik az összes üzenetre egy kivételével. (Pont azon az egyen próbáltam ki) Itt az első format az ami semmi warning/error-t nem jelez, a szerver mégsem írja ki. Viszont, ha rendes Hex color-al írom ki akkor működik de, hogy lehetséges ez? :blink:
public pZsak() { new string[175]; if(!pZsakFound) { format(string, sizeof(string), \"{0ac900}<\"F\"Pénzeszsák{0ac900}> \"F\"A pénzeszsák még nem került elő, így még mindig a(z) {0ac900}%s \"F\"környékén található!\", pZsakLocation); SendClientMessageToAll(FEHER, string); } else if(pZsakFound) { pZsakFound = 0; new randombag = random(sizeof(PZSSPAWN)); pZsakPos[0] = PZSSPAWN[randombag][XPOS]; pZsakPos[1] = PZSSPAWN[randombag][YPOS]; pZsakPos[2] = PZSSPAWN[randombag][ZPOS]; format(pZsakLocation, sizeof(pZsakLocation), \"%s\", PZSSPAWN[randombag][Position]); format(string, sizeof(string), \"\"P\"<\"F\"Pénzeszsák\"P\"> \"F\"Egy pénzeszsák lett elrejtve a(z) \"P\"%s \"F\"környékén!\", pZsakLocation); SendClientMessageToAll(FEHER, string); pZsakPick = CreatePickup(1550, 2, pZsakPos[0], pZsakPos[1], pZsakPos[2], -1); } return 1; }
Egy két tanács: A minigame-t nem árt más VW-ben futtatni, mert odajönnek a játékosok ha mondjuk van kocsi fly, és fegyverrel szétlövik az üveglapokat. Tehát nem árt más VW, és más objectek, mert a hackerek és az arra vándorlók gyakran tönkre teszik a mókát! Amúgy szép munka!
Én tudom mi értelme! Megcsinálod egy parancsra pl /sobeit be És akkor megörül a játékos, és nagyba elkezdi nyomogatni a gombokat, hogy hátha elkezd repülni És akkor kiíródik középre egy szöveg, hogy ezt elbasztad. Nagyon menõ lett amúgy
Miért jó az, hogy 1 parancsot 2 command tesz ki? Én olyanra gondoltam, hogy az egyiknél kiírja hogy kaptál 1-es VIP rangot, a másiknál meg azt hogy 2-est. Külön-külön.
Üdvözlet. Ma találtam a forumon egy viprendszert amit Shift készített, köszönöm neki nagy segítség! Minden tökéletes, csak 1 problémám van vele. Van egy /vipszint [iD] [szint] parancs. Ebbõl akarok 2 parancsot csinálni. 1. /vip1 [iD] 2. /vip2 [iD] Az a probléma, hogy nem jön össze sehogyse. Állandóan errorozik. Valaki tudna segíteni ?
Spoiler for Hosszú a forráskód, ezért spoilerbe tettem:
/* VIP System by: _[G]M[K]_Sh1ft_ */ #include <a_samp> #include <dini> #include <dudb> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <fixchars> #pragma tabsize 0 #pragma unused ret_memcpy #define red 0xFF0000AA #define green 0x00ff09AA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define blue 0x375FFFFF //-------VIP System-------// new nev[MAX_PLAYER_NAME]; new vipszint[MAX_PLAYERS]; //---Jármû respawn cuccok---// new vehicletimer, vehtimer; new vehicletime; //---Jármû lehívó cuccok---// new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS]; new VehicleNames[212][] = { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"}, {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"}, {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"}, {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"}, {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"}, {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"}, {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},{\"Utility Trailer\"} }; //---Lockcar cuccok---// new PlayerCar[MAX_PLAYERS], LockedCar[1000]; new Text:Locked; new MsgLocked[MAX_PLAYERS], LockedTimer[MAX_PLAYERS]; forward RemoveLock(playerid); //---Jármû respawn cuccok---// forward VehicleRespawn(); forward CheckTimer(); public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { vipszint[playerid]= 0; } public OnPlayerConnect(playerid) { new file[128]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); vipszint[playerid] = dini_Int(file,\"vipszint\"); PlayerCar[playerid] = -1; return 1; }