Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - eleki01

Oldalak: [1]
1
MTA: Szerverfejlesztés / Szerver scriptek, és kisokos kezdőknek.
« Dátum: 2014. október 03. - 07:20:08 »
Ebben a fórumban bármit kérdezhetsz, itt nem fognak kinevetni.

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2014. október 03. - 07:25:21

local localPlayer = getLocalPlayer()
local timer = false
local kills = 0
function checkDM(killer)
if (killer==localPlayer) then
kills = kills + 1
if (kills>=3) then
   triggerServerEvent(\"alertAdminsOfDM\", localPlayer, kills)
end
if not (timer) then
   timer = true
   setTimer(resetDMCD, 120000, 1)
end
end
end
addEventHandler(\"onClientPlayerWasted\", getRootElement(), checkDM)
function resetDMCD()
kills = 0
timer = false
end

 
Ezután zárjuk és indítunk egy újat.
 
function showSpeedToAdmins(velocity)
kph = math.ceil(velocity * 1.609344)
exports.global:sendMessageToAdmins(\"[Possible Speedhack/HandlingHack] \" .. getPlayerName(client) .. \": \" .. velocity .. \"Mph/\".. kph ..\" Kph\")
end
addEvent(\"alertAdminsOfSpeedHacks\", true)
addEventHandler(\"alertAdminsOfSpeedHacks\", getRootElement(), showSpeedToAdmins)
function showDMToAdmins(kills)
exports.global:sendMessageToAdmins(\"[Possible DeathMatching] \" .. getPlayerName(client) .. \": \" .. kills .. \" kills in <=2 Minutes.\")
end
addEvent(\"alertAdminsOfDM\", true)
addEventHandler(\"alertAdminsOfDM\", getRootElement(), showDMToAdmins)
-- [MONEY HACKS]
function scanMoneyHacks()
local tick = getTickCount()
local hackers = { }
local hackersMoney = { }
local counter = 0
local players = exports.pool:getPoolElementsByType(\"player\")
for key, value in ipairs(players) do
local logged = getElementData(value, \"loggedin\")
if (logged==1) then
   if not (exports.global:isPlayerAdmin(value)) then -- Only check if its not an admin...
      local money = getPlayerMoney(value)
      local truemoney = exports.global:getMoney(value)
      if (money) then
         if (money > truemoney) then
            counter = counter + 1
            hackers[counter] = value
            hackersMoney[counter] = (money-truemoney)
         end
      end
   end
end
end
local tickend = getTickCount()
local theConsole = getRootElement()
for key, value in ipairs(hackers) do
local money = hackersMoney[key]
local accountID = getElementData(value, \"account:id\")
local adminTitle = exports.global:getPlayerAdminTitle(thePlayer)
outputChatBox(\"AntiCheat: \" .. targetPlayerName .. \" was auto-banned for Money Hacks. (\" .. tostring(money) .. \"$)\", getRootElement(), 255, 0, 51)
end
end
setTimer(scanMoneyHacks, 3600000, 0) -- Every 60 minutes

 
Ugyan úgy mint az előbb.
 
local secretHandle = \'\'
addEventHandler(\"onElementDataChange\", getRootElement(),
function (index, oldValue)
if not client then
   return
end
local theElement = source
if (index ~= \"interiormarker\") and (index ~= \"i:left\") and (index ~= \"i:right\") then
   local isProtected = getElementData(theElement, secretHandle..\"p:\"..index)
   if (isProtected) then
      -- get real source here
      -- it aint source!
      local sourceClient = client
      if (sourceClient) then
         if (getElementType(sourceClient) == \"player\") then
            local newData = getElementData(source, index)
            local playername = getPlayerName(source) or \"Somethings\"
            -- Get rid of the player
            local msg = \"[AdmWarn] \" .. getPlayerName(sourceClient) .. \" sent illegal data. Player has been banned.\"
            local msg2 = \" (victim: \"..playername..\" index: \"..index ..\" newvalue:\".. tostring(newData) .. \" oldvalue:\".. tostring(oldValue)  ..\")\"
            --outputConsole(msg)
            --outputConsole(msg2)
            --exports.global:sendMessageToAdmins(msg)
            exports.global:sendMessageToAdmins(msg)
            exports.global:sendMessageToAdmins(msg2)
            --exports.logs:logMessage(msg..msg2, 29)
            --exports.logs:dbLog(sourceClient, 5, sourceClient, msg..msg2 )
            -- uncomment this when it works
            --local ban = banPlayer(sourceClient, false, false, true, getRootElement(), \"Hacked Client.\", 0)
            -- revert data
            changeProtectedElementDataEx(source, index, oldValue, true)
         end
      end
   end
end
end
);
addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", getRootElement(),
function ()
protectElementData(source, \"adminlevel\")
protectElementData(source, \"account:id\")
protectElementData(source, \"account:username\")
protectElementData(source, \"legitnamechange\")
protectElementData(source, \"dbid\")
end
);
function allowElementData(thePlayer, index)
setElementData(thePlayer, secretHandle..\"p:\"..index, false, false)
end
function protectElementData(thePlayer, index)
setElementData(thePlayer, secretHandle..\"p:\"..index, true, false)
end
function changeProtectedElementData(thePlayer, index, newvalue)
allowElementData(thePlayer, index)
setElementData(thePlayer, index, newvalue)
protectElementData(thePlayer, index)
end
function changeProtectedElementDataEx(thePlayer, index, newvalue, sync, nosyncatall)
if (thePlayer) and (index) then
if not newvalue then
   newvalue = nil
end
if not nosyncatall then
   nosyncatall = false
end
allowElementData(thePlayer, index)
if not setElementData(thePlayer, index, newvalue, sync) then
--   if not thePlayer or not isElement(thePlayer) then
--   outputDebugString(\"changeProtectedElementDataEx\")
-- --   outputDebugString(tostring(thePlayer))
--  outputDebugString(\"index: \"..index)
--   outputDebugString(\"newvalue: \"..tostring(newvalue))
--   outputDebugString(\"sync: \"..tostring(sync))
--   end
end
if not sync then
   if not nosyncatall then
      if getElementType ( thePlayer ) == \"player\" then
         triggerClientEvent(thePlayer, \"edu\", getRootElement(), thePlayer, index, newvalue)
      end
   end
end
protectElementData(thePlayer, index)
return true
end
return false
end
function genHandle()
local hash = \'\'
for Loop = 1, math.random(5,16) do
hash = hash .. string.char(math.random(65, 122))
end
return hash
end
function fetchH()
return secretHandle
end
secretHandle = genHandle()

 
Ezután a meta fájlt egy jegyzettömbe beillesztjük és kész is, a csalás elleni rendszerünk.
 
<meta>
<info author=\"vG MTA Scripting Team\" type=\"script\" description=\"Anticheat System\"/>
<script src=\"c_anticheat.lua\" type=\"client\"/>
<script src=\"s_anticheat.lua\" type=\"server\"/>
<script src=\"s_element.lua\" type=\"server\"/>
<export function=\"changeProtectedElementDataEx\" type=\"server\"/>
<export function=\"changeProtectedElementData\" type=\"server\"/>
<export function=\"protectElementData\" type=\"server\"/>
<export function=\"allowElementData\" type=\"server\"/>
<export function=\"fetchH\" type=\"server\"/>
</meta>

 
Remélem tudtam segíteni :D

2
Blackdog, jól tudod... :)

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / We Own All Looking For Members.
« Dátum: 2015. április 03. - 09:09:12 »
\"logo__2__www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 

We Own All.
 

A We Own All klán meg hírdetí felvételét a SAS-network szerverén.
 

Nincs más teendő azon kívül, amit leírok a követelményekbe, és azt, hogy mi a játék célja.
 

A mi csapatunk egy baráti társaságból álló klán, az a célunk, hogy mindent mi uraljunk.
 

De ezen kívül még a sok rendezvény, és a boldog napok is fontosak, amit a gép előtt eltöltünk.
 


     
Követelmények a klánba.
 

  • Az életkorod legalább 14-15 legyen.

  • Az életkorodat verje az IQ szinted is.

  • Legyél értelmes.

  • Legyél csapatjátékos, nem szeretjük a magánakciós embereket.

  • Mindent tegyél meg azért, hogy hamar beilleszkejd.




A mostani tagok.
 


Zanekortez, Vic, Ketya, Killercs98, Nexonhun, Kopale, DaweeVokCs
 


Elérhetőségek.
 
TeamSpeak3 : 5.175.164.126:9993

4
CryEngine / Amit illik tudni a CryEngineről.
« Dátum: 2015. április 02. - 14:03:00 »
Hogy miről is szól a CryEngine?
 
  • Ez egy játékkészítő szoftver.

  • Ez a program összetömöríti mind azt, amit a nagy vállalatok nagy csoportokban készítenek.
    • Ebben a programban szabadon dolgozhatunk.

    • Megad minden jogot ahhoz, hogy bármiféle dolgot készítsünk, legyen ez egy akció játék, vagy egy szépen kialakított világ.


    Ezek szerint a CryEngine fejlesztői kitettek mindent magukért.
     
    A CryEngine fejlesztési története.
     


    A CryEngin eredetileg a crytek által kifejlesztett játékmotor volt, amit a Far Cry videó játékhoz készítettek.

    Eredetileg az NVidia-nak készítették technikai demo-ként.


    Később megjelent a motor folytatása, a CryEngine 2, illetve a CryEngine 3.


    Amikor megjelentek azok a videokártyák, amelyek a 3.0-s pixel és vertex shader-eket támogatták, akkor a Crytek megjelentette a motor 1.2-es változatát, amely már kihasználta a 3.0-s pixel és vertex shader-eket a szebb grafika érdekében és a PolyBump-ot használta, amellyel speciális módon lehet a felületeket hepehupássá tenni.


    Ellentétben a bump mapping, ez az eljárás polygonokat használ felületrétegek helyett, s ezért is lett olyan igényes kidolgozottságú a Far Cry.


    Később kifejlesztették a CryEngine 1.3-as változatát, amely már a HDR-t is támogatta, majd az NCsoft cég vásárolta meg a motor licencét az Aion: Tower of Eternity játékukhoz.2006. március 30-án az Ubisoft az összes jogot megszerezte a CryEngnie-hez, amely így már nem a Crytek-hez tartozik.



    A Cry Engint használó játékok.
     


    2004 - Far Cry (Microsoft Windows) - Crytek, Ubisoft

    2005 - Far Cry Instincts (Xbox) - Ubisoft Montreal, Ubisoft


    2006 - Far Cry Instincts: Evolution (Xbox) - Ubisoft Montreal, Ubisoft


    2006 - Far Cry Instincts: Predator (Xbox 360) - Ubisoft Montreal, Ubisoft


    2006 - Far Cry Vengeance (Wii) - Ubisoft Montreal, Ubisoft


    2007 - Crysis(Microsoft Windows)(Xbox 360)


    2008 - Aion: Tower of Eternity (Microsoft Windows) - NCsoft, NCsoft


    2010 - Never Ending Dream (Microsoft Windows) - Wemade Entertainment


    2011 - Crysis 2 (Microsoft Windows) (Xbox 360)


    2013 - Crysis 3 (Microsoft Windows)([Xbox 360]]) ([PlayStation 3]])


    2013 - Ryse: Son of Rome (Xbox One) (Microsoft Windows - 2014)

     


Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal