| 
	
		 
			
		
		Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
			 
				Témák - KLaypex
			
			
				
				
					1 
						
						« Dátum: 2017. február 25. - 21:15:00 »
					 
					Hali.
 Érdekelne hogy az MTA milyen serialt kér le, és hogy meglehet-e valahogy változtatni? Gépemet már újraraktam 2x mégsem változott.
 
			
				
				
					2 
						
						« Dátum: 2015. december 22. - 22:15:11 »
					 
					.
					 
			
				
				
					3 
						
						« Dátum: 2015. augusztus 28. - 22:30:29 »
					 
					koyen muto keroshi
					 
			
				
				
					4 
						
						« Dátum: 2015. augusztus 28. - 18:19:30 »
					 
					Gratulálok hülye gyerek.
					 
			
				
				
					5 
						
						« Dátum: 2015. augusztus 28. - 18:01:25 »
					 
					SZiasztok! Készitetem egy scripet mejben talahato egy parancs is. Elkeszitesi ido.: 2,5 nap (sajnos)  new tmp[256], tmp2[256], Index;      tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"USAGE: /setlevel [playerid] [level]\");
 new player1, level, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
 player1 = strval(tmp);
 if(!strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /setlevel [playerid] [szint]\");
 level = strval(tmp2);
 if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
 if(PlayerInfo[player1][LoggedIn] == 1) {
 if(level > ServerInfo[MaxAdminLevel] ) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Érvénytelen ID.\");
 if(level == PlayerInfo[player1][Level]) return SendClientMessage(playerid,red,\"A játékosnak már megvan ez a szintje\");
 CMDMessageToAdmins(playerid,\"SETLEVEL\");
 GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));   GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
 new year,month,day;   getdate(year, month, day); new hour,minute,second; gettime(hour,minute,second);
 if(level > 0) format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s beállította az Adminisztáror szinted. [Level %d]\",adminname, level);
 else format(string,sizeof(string),\"Adminisztrátor %s beállította a Adminisztrátor szinted. [Level %d]\",adminname, level);
 SendClientMessage(player1,blue,string);
 if(level > PlayerInfo[player1][Level]) GameTextForPlayer(player1,\"Promoted\", 2000, 3);
 else GameTextForPlayer(player1,\"Demoted\", 2000, 3);
 format(string,sizeof(string),\"Te beállítottad az Adminisztrátor szintjét %s játékosnak. [Level: %d] - %d/%d/%d at %d:%d:%d\", playername, level, day, month, year, hour, minute, second); SendClientMessage(playerid,blue,string);
 format(string,sizeof(string),\"Adminiszrátor %s fokozta az Adminisztrátor sintjét %s játékosnak. [Level %d] - %d/%d/%d at %d:%d:%d\",adminname, playername, level, day, month, year, hour, minute, second);
 SaveToFile(\"AdminLog\",string);
 dUserSetINT(PlayerName2(player1)).(\"level\",(level));
 PlayerInfo[player1][Level] = level;
 return PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
 } else return SendClientMessage(playerid,red,\"Játékos nincs csatlakozva, vagy magasabb szintű admin\");
 } else return SendClientMessage(playerid, red, \"Player is not connected\");
 } else return SendClientMessage(playerid,red
 BOCS NINCS MAGYAR BILLENTYUM
					 
			
				
				
					6 
						
						« Dátum: 2015. március 09. - 16:18:08 »
					 
					Hi.Azt valahogy meglehetne oldani, hogy a játékos használ az üzenetében színkódot, akkor beszínezze azt a szöveget ha elküldi?
 
			
				
				
					7 
						
						« Dátum: 2015. február 04. - 17:42:46 »
					 
					Hi all.Szükségem lenne egy olyan /createtele parancsra, h pl beírom chatbe /createtele sf, és létrejön egy sf parancs.
 
			
				
				
					8 
						
						« Dátum: 2014. december 15. - 15:49:18 »
					 
					Hi.Olyan kérdésem lenne, h MySQL (BlueG 39-2) pluginnal hogyan tudok
 adatbázisból lekérni egy játékos nevét?
 
			
				
				
					9 
						
						« Dátum: 2014. december 03. - 15:01:16 »
					 
					Hi.Az megoldható lenne, hogy a chatbe egy adott karakter után letörje a szöveget amit írtam?
 
			
				
				
					10 
						
						« Dátum: 2014. november 26. - 19:13:02 »
					 
					Unalomból készítettem egy Prefix Systemet. Elkészítési idő: 7 perc (teszteléssel) Készítő: KLaypex Script:  #include <a_samp>#include <sscanf2>
 #include <zcmd>
 #include <dini>
 new PlayerColors[200] = {
 0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF,
 0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF,
 0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF,
 0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF
 };
 public OnFilterScriptInit()
 {
 return 1;
 }
 public OnFilterScriptExit()
 {
 return 1;
 }
 public OnPlayerConnect(playerid)
 {
 dini_Create(PlayerFile(playerid));
 SetPlayerColor(playerid, PlayerColors[playerid]);
 return 1;
 }
 public OnPlayerText(playerid, text[])
 {
 new string[256];
 if(strlen(dini_Get(PlayerFile(playerid), \"Prefix\")) >= 1)
 {
 format(string, sizeof(string),\"{%06x}%s {00db58}[%s] {c4ff00}(%i): {ffffff}%s\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8, GetName(playerid), dini_Get(PlayerFile(playerid), \"Prefix\"), playerid, text);
 }
 else
 {
 format(string, sizeof(string),\"{%06x}%s{c4ff00}(%i): {ffffff}%s\",GetPlayerColor(playerid) >>> 8, GetName(playerid), playerid, text);
 }
 SendClientMessageToAll(-1, string);
 return 0;
 }
 CMD:myprefix(playerid, params[])
 {
 new prefix[128], string[128];
 if(sscanf(params, \"s[128]\", prefix)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /myprefix [prefix]\");
 if(strlen(prefix) > 32) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hiba: A prefixed csak 32 karakteres lehet!\");
 format(string, sizeof(string),\"{0086FF}Módosítottad a prefixed. \\\"%s\\\"\",prefix);
 SendClientMessage(playerid, -1, string);
 dini_Set(PlayerFile(playerid), \"Prefix\", prefix);
 return 1;
 }
 CMD:deletemyprefix(playerid)
 {
 SendClientMessage(playerid, -1, \"{0086FF}Eltávolítottad a prefixedet!\");
 dini_Unset(PlayerFile(playerid), \"Prefix\");
 return 1;
 }
 stock PlayerFile(playerid)
 {
 new file[100];
 format(file, sizeof(file),\"/%s.ini\",GetName(playerid));
 return file;
 }
 stock GetName(playerid)
 {
 new Name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, Name, MAX_PLAYER_NAME);
 return Name;
 }
 
			
				
				
					11 
						
						« Dátum: 2014. november 15. - 17:08:00 »
					 
					Hi.Nekem olyan kód kellene, h van egy \"Message\" funkció, és az egyben formázná a szöveget, és el is küldené mindenkinek.
 PL: Message(0xFFFF00AA, \"Üzenet.\");
 
			
				
				
					12 
						
						« Dátum: 2014. november 04. - 15:06:38 »
					 
					Hi.Nekem kéne olyan jármű lehívó, ami ZCMD-vel, és SSCANF-pluginnal van.
 És pl van a parancs: /v [jármű] [szín1] [szín2], és ha nem adok neki színkódot, akkor generáljon alapból színt a kocsinak..
 
			
				
				
					13 
						
						« Dátum: 2014. szeptember 15. - 15:22:37 »
					 
					Hi. Készítettem egy Weapon Lehívió scriptet. Készítõ: Én. Elkészítési Idõ: 4-5 perc.  CMD:weaps(playerid, params[]){
 ShowPlayerDialog(playerid, 199, DIALOG_STYLE_LIST,\"Weapons/Fegyverek\", \"Kézi Fegyverek\\nPisztolyok\\nShotguns\\nGépfegyverek\\nPuskák\\nEgyéb\", \"Választ\",\"Kilépés\");
 return 1;
 }
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 {
 if(dialogid == 199)
 {
 if(response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0:
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST,\"Kézi Fegyverek\", \"Boxer\\nGolf ütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nÁsó\\nKard\\nLáncfûrész\\nRózsazsín Dildo\\nDildo\\nVibrátor\\nEzüst Vibrátor\\nVirág\\nBot\", \"Választ\",\"Kilépés\");
 }
 case 1:
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST,\"Pisztolyok\", \"9mm Pisztoly\\n9mm Hangtompítós Pisztoly\\nDesert Eagle\", \"Választ\",\"Kilépés\");
 }
 case 2:
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST,\"Shotguns\", \"Shotgun\\nSawnoff Shotgun\\nCombat Shotgun\", \"Választ\",\"Kilépés\");
 }
 case 3:
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 203, DIALOG_STYLE_LIST,\"Gépfegyverek\", \"Micro SMG\\nMP5\\nAK-47\\nM4\\nTec-9\", \"Választ\",\"Kilépés\");
 }
 case 4:
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 204, DIALOG_STYLE_LIST,\"Puskák\", \"Légpuska\\nMesterlövész puska (Sniper)\", \"Választ\",\"Kilépés\");
 }
 case 5:
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 205, DIALOG_STYLE_LIST,\"Egyéb\", \"Festékszóró\\nTûzoltó\\nFényképezõ\", \"Választ\",\"Kilépés\");
 }
 }
 }
 }
 if(dialogid == 205)
 {
 if(response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 41, 500);
 case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 42, 500);
 case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 43, 500);
 }
 }
 }
 if(dialogid == 204)
 {
 if(response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 240);
 case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 400);
 }
 }
 }
 if(dialogid == 203)
 {
 if(response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 1200);
 case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1100);
 case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 1000);
 case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1200);
 case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 2000);
 }
 }
 }
 if(dialogid == 202)
 {
 if(response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 800);
 case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 900);
 case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 600);
 }
 }
 }
 if(dialogid == 201)
 {
 if(response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
 case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
 case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 700);
 }
 }
 }
 if(dialogid == 200)
 {
 if(response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1);
 case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1);
 case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1);
 case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
 case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
 case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1);
 case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1);
 case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1);
 case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
 case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1);
 case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1);
 case 11: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1);
 case 12: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1);
 case 13: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1);
 }
 }
 }
 return 1;
 }
 
			
				
				
					14 
						
						« Dátum: 2014. augusztus 10. - 12:22:02 »
					 
					Elkészítési idõ: 69 perc CMD:kill(playerid) return SetPlayerHealth(playerid, 0); 
			
				
				
					15 
						
						« Dátum: 2014. augusztus 10. - 00:09:15 »
					 
					Sziasztok! Csináltam nektek egy /cmds parancsot! v2.0 Elkészítési Idõ: 2 perc.  CMD:cmds(playerid, params[]){
 SendClientMessage(playerid, 0x00ff00AA, \"Ide a parancsokat írd!\");
 return 1;
 }
 |