Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - n7ng522o

Oldalak: [1] 2
1
Archívum / Stewart Life RolePlay
« Dátum: 2013. november 24. - 20:15:58 »
Stewart Life RolePlay Gamming


\"Próbáljuk meg elõhozni azt a színvonalat amit a játékosok tudnak!\'[/quote]


Mode: Stewart Life 2.8
Mapp: EQLP
ip: 91.82.84.189:7809    Jóváhagyva!
Slot: 28 ( 2 NPC miatt )
Weboldal: www.sewart9.sunwell.hu
Bejelentkezési kép:
\"sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 [/url]
A Spoilerek Képeket tartalmaznak!
Koszönetek:
Megköszönöm azoknak akik segítettek egy picit a sampforumon! No meg 1 mappot felhasználtam ami a sampforumon van! Köszönöm szépen!
Admin csapat:
Tulajdonos- Jeffrey_Testerman [script 60% / Map 90%]
Adminisztrátori és RP Felügyelõi felvétel van. Csakis kizárólag a fórumon!Olyan felügyelõket várunk akik megbízhatóak és elmultak 16 éves. Használják a skyppe vagy TeamSpeak alkalmazást.
 
Elõszó:
Testvéremmel szerettünk volna készíteni egy ideális RolePlay szervert, ahól a játékosok nyugodtan játszhatnak és Rpvel dús cselekvéseket helyzeteket hozhatnak létre.
Mivel ugyebár nem szerettünk volna 0-áról irt módot alkotni hanem inkább editelésnek nevezném. És végül Egy falusi módot kezdtünk editelni.
Körülbelül 3 hetet dolgoztunk vele pár kihagyással, végül alkottunk egy IDEÁLIS RolePlay szervert.
Frakciók:
A szerveren sok frakció van ami elég élethû és hasznos is!Minden legális frakció vezetõ kapott egy rádiót, mellyel az összes LEGÁLIS frakcióvezetõvel beszélgethet köztük a polgármesterrel! Parancs /e
Rendõrség:
Tiszteljük õket , segítenek rendet tartani a megyében.Ha rendõrbõl van egy pár a bünmegelõzés sosem árt.


\"tisr2udafneh2bngmmto.jpg\"

Mentõszolgálat:

Õk ügyelnek az egészségre! Nagy baj lenne nélkülük mindenki beteg lenne! Mentõsöknek sok modern felszerelésük van. A kórházuk Las Payadas-ban helyeszkedik el.



\"odalz0g2o53oj0l0hqs9.jpg\"

Megyei Szerelõk:

Piszkosak ám de segítõkészek! Autó javítás?Festés?Fejlesztés? Semmi gond õk megcsinálják! A telefonodon akár ki is hívhatod õket ha lepukkant az autód!


Stewart FM Rádósok:

Unalmas napok, ugyan az minden. Hogyhogy? Dehogy! Ittvannak a rádiósok felvidítanak téged minden nap! Vicces mûsorok jó zenék! A stúdió EQ és LP között található!



\"zxblau468pryayziel4.jpg\"

Stewart Taxi Szolgálat:

Sietsz? Nincs kedved gyalogolni? Huhu hívd fel õket, Máris jönnek. Kis pénz érdekében elvisznek téged akárhova!



\"eyvy1v2rgux9xikt00i.jpg\"

Önkormányzat:

 Ki felel mindenért? Hát a polgármester! Õ állítja be az összes megyei frakcióknak a fizetését. Polgároknak az adóját ami nem túl szép dolog. Városkasszába sok pénz, rablonak sok lé!



\"phyeoc2qkyaf790x60un.jpg\"

Papság:

Esküvõ, Válás, hit. Itt mindent megtehetesz, vagyis a templomban. Lehetsz katolikus vagy Keresztény. Házasodhatsz és elvállhatsz .   
// Kijavítottam ezt a mondatot , nehogy ideg összeroppanást kapjatok.

NemzetiAdóÉsVámhivatal:

Itt vannak a vámosok! Õk felelnek a megyei határokért és ugye hogy befizetted-e az adót? Nem? Akkor jöhet a lakat!



\"841rrdx78ly1akuftc.jpg\"

Stewart Tûzoltóság:

Tûzvan? Bajvan? Mûszaki segítsg kell? Hívd õket! Segítenek kimentenek, csak hívd a 112-õt! Las Payadasban helyeszkedik el az állomásuk.



\"kdiuua5uusjtvwyk1ke.jpg\"

AutóKereskedés:

Kell egy új autó? Hóhahó! Térj be az autókereskedésbe és köss szerzõdést és vegyél autót! Nem találsz magadnak valót? Kérd meg a kereskedõt!



\"u0o0fvmejha0g97q7s5h.jpg\"

Honvédség:

Õket senki sem irányítja csak is az Elnök! Nagyon felszerelt modern eszközeik vannak a bûnözõk és terroristák elfogására!Ha kitõrne a háború? Õk jönnek és megvédenek minket!




\"3wbw6ilmfdio1sv2jrx.jpg\"

\"prkmd7l3wv2ynhrlk53o.jpg\"

\"v78zhi97dbbprb7mh5m.jpg\"

\"mc868c42icd5oesgxk7.jpg\"
 

F.B.I:

Fõbb feledatuk a terrorelhárítás , a kábítószerkereskedelem illetve a szervezett bûnözés elleni harc, a kémelhárítás, az erõszakos bûncselekmények és a fehérgalléros bûnözés.




\"emn18z6kasw7uf1z26uy.jpg\"

\"ydumlaq361qnccep1xru.jpg\"
 

T.E.K:

Vagyis Terrorelhárítási Központ.Már a nevében is bennevan a terrorelhárítással foglalkoznak. Õket tisztelni kell mivel õk is védenek minket mint a többi rendvédelmi szerv!




\"nq8cvhuvd0eft225ede.jpg\"

\"hkgxuknxby2e6bmy6pdi.jpg\"
 

Bandák:

A Szerveren található pár banda . Õk már nagyon jártasak a rablásban. A rendõrség probálja visszafogni ezeket a terroristákat. Mit tehetnek? Elrabolnak téged, kirabolják a megyei bankot vagy éppen egy ATM-et, vagy illegálisan csempésznek.Na õk igazán veszélyesek!




\"8j5wkmp5v2o49o5636kc.jpg\"

\"od7uhctija70ogszp2kd.jpg\"
 

Frakció Felvételrõl:

Frakció vezetõi ( LEADER ) felvételrõl Csakis kizárolag a fórumon tõrténik! Minimum 5 játszott óra szükséges hozzá. Közepes hosszúságú önéletrajz , helyi adatok szükségesek hozzá.


Munkák:

Villanyszerelõ: Mi lenne ha õ nem lenne? Villany. Alap végzettségû munka szintén lehet jelentkezni kezdõknek. Villanyoszlopokat kell javítani cserébe jutalmat kapnak.



\"2gj9ns90iuotijfo314x.jpg\"

Úttisztító:Õk felelõsek az útak tisztaságáért. Nem túl szép látvány lenne ha az útcán szemétdombok lennének.



\"jgljc9dzxr416bgw82f.jpg\"

Kéményseprõ: Õk fogják kitisztani a házad kéményét. Szerintem nem rossz munka Alap végzettség kell hozzá és már hozzáis láthatsz a kéménysepréshez.


Stewart Posta Zrt: Õk felelõsek a címzett házához elvinni a leveleket.Mivel nem kell ehhez nagy tudomány ezért végzettség nélküli munka.



\"53t52jwn4fjm5eyp8m.jpg\"

Stewart Szabó/Varró: Alapfokú munka (lv3). A varrók olyan ruhát varrnak neked amilyet akarsz. Csak csupán pénzbe kerül mert alapanyag is szükséges hozzá.


Stewart Megyei Fuvarozói Vállalat: Rengeteg sok dolgot kell szállítani kocsival. Csak jogosítvánnyal vállalható el. Magas végzettségû munka.



\"ma5afg20ni5uvrkh4rln.jpg\"

Stewart Megyei Autószállító munka: Autószállítás. Igen Az autókereskedõnek szüksége van ilyen emberekre persze megbízható! Magas végzettségû munka!(lv8)


Pizzafutár: Mivel van egy pizzázó a megyénkben ezért kell egy pizzafutár aki elszállítja a friss pizzákat a megrendelõnek. Alapszintû munka.



\"p53fv003gmo3x33lar0.jpg\"

Stewart Megyei Termékértékesítõ Zrt: Õnekik kell elszállítani a megrendelt bútorokat a házakhoz. Közepes vézettségú munka.


Stewart Megyei Ügyvéd íroda: Ügyvédek kiszabadíthatják a börtönben lévõ embereket akit lecsuktak a rendõrök. Persze ha jelen van a rendõr. Magas Végzettségû munka!


Stewart Megyei Biztosító Munka: Ha valami kárt szenvedsz a biztosító kifizeti! Nagyon ajánlatos munka sok pénzt lehet vele keresni, de viszont Magas végzettségû munka.


Rendszerek:

Motor Rendszer:Ha beszállunk egy jármûbe azonnal nem indul el. Be kell indítani a motort SHIFT gombal. Ha beszállunk akkor ki is fogja írni. Azonban ha a kocsiban le akarjuk állítani a motort irjuk be  a /kocsi parancsot és ott válasszuk ki a Motor opciót!

Jármû rendszer:Bizony a játékosok az autókereskedésben vehetnek autót. Lelehet parkolni sõt fejleszteni is lehet õket. Hogy ne szedjenek ki a kocsiból minket be is zárhatjuk a kocsink ajtaját.

Index rendszer: Lehet indexelni. Miért is jó? Látják az autósok hogy merre szeretnénk menni és igy a baleseteket is megtudjuk elõzni vele! Hogyan használhatod? Q és az E gombbal!

NPC-k:A Szerveren Kettõ NPC található. Mégpedig a városházába. Van egy titkárnõ , õ fog beregisztrálni téged polgárként a megyébe! A másikat ugyhívják hogy Joe. Õ körbetud vezetni a városban felületesen. Ha odamész hozzá beírod hogy /joe és mond neked valamit.

Rádió rendszer:Van rádió rendszer.Ha beíród hogy /rádió akkor sok rádiócsatorna közül választhatsz egyet, ami neked megfelel.

Bankrabás És ATM rablás:Az „Bandások” rabolhatnak. Bankrabláshoz szükséges egy bomba amivel ki tudják robbantani a páncélajtót, így kitudják pakolni a pénzt.Ez ellen is van rendvédelem aki megprobálja megakadályozni mindezt!A Szerveren még lehet ATM-eket is rabolni ami LP ben és EQ-ban is van. Sajnos vigyázni kell mert sok pénz lehet bennük!

Iratok:Erre gondolok pl személyi és forgalmira. Személyi igazolványt a titkárnõtõl kapod(kezdésnél) . Rajta bizonyítod hogy ki vagy te. Ha elveszíted akkor a rendõrök meg fognak bírságolni! A forglamit a kereskedõtõl kapod meg amikor szerzõdést kötsz hogy autót vásárolsz!

Jogosítvány rendszer:A szereren van jogosítvány rendszer. Az autósiskolában szerezheted meg a jogosítványt, érdemes megcsináltatni mert akkor a rendõrök nem büntetnek meg.3 részbõl áll a teszt, KRESZ kérdések, Rutin majd Forgalmi.

Fegyver rendszer:A Nemzeti Fegyverboltban lehet venni Igazi fegyvereket.Csak a legális fegyverek vannak kiírva a táblán, de persze lehet illegálisan is vásárolni de az nincs kiírva a táblán! Ha veszel fegyvert, akkor elõveheted /elõvesz parancsal elteheted /eltesz parancsal.

Admin rendszer:A szerveren adminrendszer van kicsit átalakítva mint az eredeti. Adminjelszóval lehet csak intézkedni. Mi már nem nevezzük admin rendszernek mi inkább RP felügyelõknek.

Frakció rendszer:A Szerveren kb 18 frakció található keverve legális és illegálissal. Sok hasznos dolog van benne.A Frakcióknak egyenként van RÁDIÓJA, vannak RANGSOROK, saját JÁRMÛVÜK és egyedi parancsaik frakciónként!

Telefon:Telefon jót szolgál a szerveren mivel tudsz beszélgetni másokkal „Feltudod hívni” õket.SMS-ezni is tudsz sõt hírdetést is fel tudsz vele adni!Parancsok: /felhív /letesz /sms /hirdetés

Animációk:Az alap animációk vannak a szerveren. Sajnos nem túl nagy hangsúlyt fektettünk bele de nem is muszály. /animok parancsal tekintheted meg õket.

Biztosítás:Biztosítást köthetsz a biztosítóval. Ha meghalsz akkor kapsz némi kis pénzecskét.

Kisebb Parancs Lista:

/b /stats /felhív /112 /letesz /report /adminok /hirdetés /enter /exit /id

/leaderek /inni /enni /fizet /személyi /munkaruha /civilruha /cpdel /zsebem /jelszóváltás


Jármûparancsok: /kocsi /forgalmi /jogsi /kocsim /kocsim2 /eladkocsi /ajtó /ajtó2 /kimegy


RolePlay Szabályok:

RP= Role Play magyarul szerepjáték. A játékban egy karaktert irányítasz, akinek az életét te formálod meg és a sorsa is te kezedbe van. A játék lényege minél jobban játszd, ezt a szerepet minél jobban éld bele magad mintha ott lennél.

A játék során sok minden dologra oda kell figyelned nem, mehetsz az út közepén nem ölhetsz meg mindenkit mikor ilyen kedved van.


Szerveren szigorúan tilos csalni és modokat használni.


Bárkit csaláson találsz, akkor szólj azonnal egy adminnak ha nincs fent akkor lefényképezed és elküldöd vagy feltöltöd a fórumra.


RP-s röviditések


Mivel nem minden ember tudja rendesen értelmezni az rp-t és néha nem úgy cselekednek mint ahogy kell és hogy mindenkinek közösen készítettek egy szabályzatot ami minden rp-s szerveren tilos tehát nálunk is!


TILOS


1.   DM=Deathmatch: ok nélkül megölni valakit.


2.   RK=Revenge kill: Halál után bosszút állni.


3.   MG=Metagaming: Szerepen kívüli információt szerepben felhasználása és fordítva sem engedélyezett.


4.   SK=Spawnkill: Valakit ott megölni ahova spawnol((pl.: valamilyen épületbõl ki jönn vki és megölöd))


5.   PG=Powergaming: Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen lenne, vagy nem mernéd megtenni.


6.   DB=Drive By: Nem állhatsz direkt rá másik játékosra a kocsiddal hogy meghaljon. És sofõrként ha lõsz az is DB de utas lõhet!


7.   IRL vagy RL: való életben a jelentése. ez az a dolog amit valóságban is megtennél így játssz a szerveren is.


8.   IG=In Game: játékbeli dolgok.


9.   IC=In Character: Szerepbeli dolgok ez azok a dolgok amik a karaktereddel történek a játékban.


10.   OOC=Out Of Character: Szerepen kivüli dolgok ez az amikor a való életben történnek és nem a játékon belül a karaktereddel.


Példák az RP szabályok megszegésére:


Power Gaming:


1. Ha rád tartják ketten a fegyvert és te elfutsz.


2. Ha rád tartja egy vagy több ember a fegyvert és te elõveszed a fegyveredet és lelövöd õket.


3. Leugrasz a tetõrõl.


4. Kiütöd a kezeddel a kerítést vagy villanyoszlopot.


Revenge Kill:


Téged megölnek a groove-on. Te vissza mész a helyszínre(ez is RK-nak számít kivéve ha a spawn helyednél ölnek meg) és legyilkolod azt aki megölt.


IC - OOC keverése:


1. Ez azt jelenti, hogy én OOC mondok neked valamit és te IC válaszolsz vagy épp fordítva.


Ha odateleportál hozzádegy admin akkor IC-be mondod amit szeretnél neki.


Meta Gaming:


1. Ha neked rádióba, vagy bárhol mondják OOC, hogy XY a dokkokba van, és te oda mész IC és letartóztatod, vagy amit akartál vele.


2. OOC /b-be mondott valamit, te pedig ki lesed a nevét és IC mondod.


Fontosabb parancsok!


Chatbox megnyitása játékban nyomd meg a T-t, ha a T-t megnyomtad és nem írsz elé /b akkor amit írsz azt mint amit való életbe mondanál, ha a /b a szöveg elé írod akkor szerepen kívüli beszélgetés. A kettõt ne keverd soha mert büntetés jár érte. /me A nem látható cselekvésekre való parancs. Ez nagyon jó arra hogy bármit letudj írni amit a karaktered csinál. csak saját karaktered cselekvéseit írhatod le másét nem! mindig E/3-ba használjuk.


Példák:


* Jeffrey elõveszi a fegyvert a kesztyûtartóból


* Jeffrey elõkeresi az iratait a zsebébõl


CHEAT!


Ha valaki csal örök bant kap és nincs visszaút!! Szóval a leges legfontosabb dolgok egyike a csalás ezt ne tedd meg.


További képek:




\"qz890qtczyfd20uph6p1.jpg\"

\"rg7a7jsr52ozzzwafj71.jpg\"

\"wjw471z16dus2n0s3d2.jpg\"

\"78rz7vlgu10rwmse7rlt.jpg\"

\"f89ud5l9bz9nh2cdqszs.jpg\"

\"y3srwzlf5g2mlyilile.jpg\"

\"lqb1jfvdzwvfo5i1ppz0.jpg\"

\"t6o00u5oldvtfhs5zjt.jpg\"

\"s9yns0u2ux31lqu94b0n.jpg\"

2
Segítségkérés / zcmd-bõl strcmp
« Dátum: 2013. november 20. - 20:54:05 »
Soha sem megy ZCMD-ból sima strcmp-be parancsot írni! :wag:
Valaki megcsinálná nékem?
Köszönöm szépen
 

#include a_samp
#include zcmd
#include Dini
#define MAX_GATES                       20
#define GATE_OBJECT                     980
#define GATE_STATE_CLOSED       0
#define GATE_STATE_OPEN         1
enum fs_gates
{
       gCreated,
       Float:gX,
       Float:gY,
       Float:gZ,
       Float:gA,
       gObject,
       gPlacedBy[24],
       gStatus,
       gPassword
}
new GateInfo[MAX_GATES][fs_gates];
CMD:placegate( playerid, params[] )
{
       if( isnull( params) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /placegate [password]\" );
       if( !strval( params ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"You need to input numbers.\" );
       if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"You need to exit your vehicle.\" );
       new Float:pPos[4];
       GetPlayerPos( playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2] );
       GetPlayerFacingAngle( playerid, pPos[3] );
       CreateGate( playerid, strval( params ), pPos[0], pPos[1], pPos[2], pPos[3] );
       SendClientMessage( playerid, -1, \"You succesfully created a movable gate. Use /gopen or /gclose.\" );
       return 1;
}
CMD:gopen( playerid, params[] )
{
       if( isnull( params ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /gopen [password]\" );
       new szName[24], gate = -1;
       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       if( strval( params ) == GateInfo[gPassword] )
                               { gate = i; break; }
       if( gate != -1 )
       {
           if( !IsObjectMoving( GateInfo[gate][gObject] ) )
           {
               if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ] ) )
                       {
                               if( GateInfo[gate][gStatus] == GATE_STATE_CLOSED )
                       {
                                   MoveObject( GateInfo[gate][gObject], GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ]-5.3, 7.0 );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, \"You opened the gate.\" );
                               }
                               else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"The gate is already open.\" );
                       }
                       else
                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You must wait untill the gate has moved.\" );
       }
       else
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Invalid password.\" );
       return 1;
}
CMD:gclose( playerid, params[] )
{
       if( isnull( params ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /gclose [password]\" );
       new szName[24], gate = -1;
       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       if( strval( params ) == GateInfo[gPassword] )
                               { gate = i; break; }
       if( gate != -1 )
       {
           if( !IsObjectMoving( GateInfo[gate][gObject] ) )
           {
               if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ] ) )
                       {
                               if( GateInfo[gate][gStatus] == GATE_STATE_OPEN )
                       {
                                   MoveObject( GateInfo[gate][gObject], GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ]+5.3, 7.0 );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, \"You closed the gate.\" );
                               }
                               else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"The gate is already closed.\" );
                       }
                       else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You must wait untill the gate has moved.\" );
       }
       else
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Invalid password.\" );
       return 1;
}
CMD:removegate( playerid, params[] )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
               {
                   if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ] ) )
                       {
                               new szName[24];
                               GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
                               if( !strcmp( szName, GateInfo[gPlacedBy], true ) || IsPlayerAdmin( playerid ) )
                               {
                                       DestroyObject( GateInfo[gObject] );
                                       format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"None\" );
                               GateInfo[gCreated] = 0;
                               GateInfo[gX] = 0.0;
                               GateInfo[gY] = 0.0;
                               GateInfo[gZ] = 0.0;
                               GateInfo[gA] = 0.0;
                               GateInfo[gPassword] = 0;
                               GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                               SendClientMessage( playerid, -1, \"You removed the gate.\" );
                                       new file[32];
                                       format( file, 32, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                                       if( dini_Exists( file ) )
                                       dini_Remove( file );
                                       break;
               }
                               else
                                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You don\'t own this gate.\" );
                       }
                       else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
   }
       return 1;
}
CMD:gateinfo( playerid, params[] )
{
       if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
       {
               for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               {
                       if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       {
                           if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ] ) )
                               {
                                       new szString[128];
                                       format( szString, 128, \"Gate Info( Placed by: %s | Password: %d)\", GateInfo[gPlacedBy], GateInfo[gPassword] );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, szString );
                                       return 1;
                               }
                               else
                                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
               }
           }
   }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not an admin.\" );
       return 1;
}
public OnFilterScriptInit( )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 0 )
           {
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( fexist( file ) )
                       {
                           GateInfo[gCreated] = 1;
                               GateInfo[gX] = dini_Float( file, \"X\" );
                               GateInfo[gY] = dini_Float( file, \"Y\" );
                               GateInfo[gZ] = dini_Float( file, \"Z\" );
                               GateInfo[gA] = dini_Float( file, \"A\" );
                               GateInfo[gStatus] = dini_Int( file, \"Status\" );
                               GateInfo[gPassword] = dini_Int( file, \"Password\" );
                               format( GateInfo[gPlacedBy], 24, dini_Get( file, \"PlacedBy\" ) );
                               GateInfo[gObject] = CreateObject( GATE_OBJECT, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ], 0, 0, GateInfo[gA] );
           }
       }
   }
       return 1;
}
public OnFilterScriptExit( )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 1 )
           {
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( fexist( file ) )
                       {
                               dini_IntSet( file, \"Object\", GateInfo[gObject] );
                               dini_FloatSet( file, \"X\", GateInfo[gX] );
                               dini_FloatSet( file, \"Y\", GateInfo[gY] );
                               dini_FloatSet( file, \"Z\", GateInfo[gZ] );
                               dini_FloatSet( file, \"A\", GateInfo[gA] );
                               dini_IntSet( file, \"Status\", GateInfo[gStatus] );
                               dini_IntSet( file, \"Password\", GateInfo[gPassword] );
                               dini_Set( file, \"PlacedBy\", GateInfo[gPlacedBy] );
                               DestroyObject( GateInfo[gObject] );
                               format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"None\" );
                       GateInfo[gCreated] = 0;
                       GateInfo[gX] = 0.0;
                       GateInfo[gY] = 0.0;
                       GateInfo[gZ] = 0.0;
                       GateInfo[gA] = 0.0;
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
           }
       }
   }
       return 1;
}
public OnObjectMoved( objectid )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 1 )
           {
               if( GateInfo[gObject] == objectid )
               {
                   if( GateInfo[gStatus] == GATE_STATE_CLOSED )
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_OPEN;
                               else if( GateInfo[gStatus] == GATE_STATE_OPEN )
                                   GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                               // Update the variables.
                               new Float:oPos[3];
                               GetObjectPos( objectid, oPos[0], oPos[1], oPos[2] );
                               GateInfo[gX] = oPos[0];
                       GateInfo[gY] = oPos[1];
                       GateInfo[gZ] = oPos[2];
                               break;
           }
       }
   }
   return 1;
}
stock CreateGate( playerid, password, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 0 )
           {
                       new szName[24];
                       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
                       GateInfo[gObject] = CreateObject( GATE_OBJECT, x, y, z+1.5, 0, 0, a );
                       format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"%s\", szName );
               GateInfo[gCreated] = 1;
               GateInfo[gX] = x;
               GateInfo[gY] = y;
               GateInfo[gZ] = z+1.5; // comment the +1.5 if you\'re not using object 980.
               GateInfo[gA] = a;
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                       GateInfo[gPassword] = password;
                       SetPlayerPos( playerid, x+1, y+1, z );
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( !fexist( file ) )
                       {
                           dini_Create( file );
                               dini_IntSet( file, \"Object\", GateInfo[gObject] );
                               dini_FloatSet( file, \"X\", GateInfo[gX] );
                               dini_FloatSet( file, \"Y\", GateInfo[gY] );
                               dini_FloatSet( file, \"Z\", GateInfo[gZ] );
                               dini_FloatSet( file, \"A\", GateInfo[gA] );
                               dini_IntSet( file, \"Status\", GateInfo[gStatus] );
                               dini_Set( file, \"PlacedBy\", GateInfo[gPlacedBy] );
           }
                       break;
       }
   }
}

3
Segítségkérés / Connect textdraw
« Dátum: 2013. november 19. - 19:42:38 »
Mi lehet a gond miért nem jelenik meg a textdraw csatlakozásnál?
 

#include <a_samp>
new Text:Box[MAX_PLAYERS];
new Text:BannedNotice[MAX_PLAYERS];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit(){
    for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid ++) {
{
    Box[playerid] = TextDrawCreate(2.000000, 0.000000, \"~n~\");
        TextDrawBackgroundColor(Box[playerid], 255);
        TextDrawFont(Box[playerid], 1);
        TextDrawLetterSize(Box[playerid], 0.500000, 49.700004);
        TextDrawColor(Box[playerid], -1);
        TextDrawSetOutline(Box[playerid], 0);
        TextDrawSetProportional(Box[playerid], 1);
        TextDrawSetShadow(Box[playerid], 1);
        TextDrawUseBox(Box[playerid], 1);
        TextDrawBoxColor(Box[playerid], 255);
        TextDrawTextSize(Box[playerid], 637.000000, 20.000000);
BannedNotice[playerid] = TextDrawCreate(120.000000, 129.000000, \"~w~sziaaaaaaaaaaaaaaa\");
        TextDrawBackgroundColor(BannedNotice[playerid], 255);
        TextDrawFont(BannedNotice[playerid], 1);
        TextDrawLetterSize(BannedNotice[playerid], 0.600000, 5.000000);
        TextDrawColor(BannedNotice[playerid], -1);
        TextDrawSetOutline(BannedNotice[playerid], 0);
        TextDrawSetProportional(BannedNotice[playerid], 1);
        TextDrawSetShadow(BannedNotice[playerid], 1);
return 1;
}
{
public OnFilterScriptExit()
{
    TextDrawHideForAll(Box);
        TextDrawDestroy(Box);
        TextDrawHideForAll(BannedNotice);
        TextDrawDestroy(BannedNotice);
return 1;
}
#endif
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

4
Segítségkérés / Error a scriptben
« Dátum: 2013. november 19. - 16:25:16 »
Sziasztok nem tudom hogy lehetne ezt kijavítani?
Script:
 

if(strcmp(cmd, \"/e\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 5 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
        {
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      new length = strlen(cmdtext);
      while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
      {
         idx++;
      }
      new offset = idx;
      new result[80];
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
         result[idx - offset] = cmdtext[idx];
         idx++;
      }
      result[idx - offset] = EOS;
      if(!strlen(result))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Szerver: /e [szöveg]\");
         return 1;
      }
      new seged2n[50];
      if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy1\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 5) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy2\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy3\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy4\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy5\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyyg6\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 7) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyyr7\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy8\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy9\");
      else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1) format(seged2, sizeof(seged2n), \"*xyyyy10\");
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Frakció Vezetõ Rádió] %s: %s\",y,m,d,h,mi,s,nev,result);
      LoOoG(stringx);
      format(string, sizeof(string), \"%s %s: %s\",seged2n, sendername, result);
      for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
         if(IsPlayerConnected(i))
         {
                        if(PlayerInfo[pLeader] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 5 || PlayerInfo[pLeader] == 7 || PlayerInfo[pLeader] == 6 || PlayerInfo[pLeader] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 2 || PlayerInfo[pLeader] == 18 || PlayerInfo[szervLeader] == 2 || PlayerInfo[szervLeader] == 5 || PlayerInfo[szervLeader] == 4)
            {
                if(PlayerInfo[pLeader] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 5 || PlayerInfo[pLeader] == 7 || PlayerInfo[pLeader] == 6 || PlayerInfo[pLeader] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 2 || PlayerInfo[pLeader] == 18 || PlayerInfo[szervLeader] == 2 || PlayerInfo[szervLeader] == 5 || PlayerInfo[szervLeader] == 4)
                {
                    SendClientMessage(i, 0xde4040AA, string);
                }
            }
         }
      }
      format(stringx, sizeof(stringx), \"Valaki mondja((RÁDIÓ)): %s\", result);
      ProxDetector(15.0, playerid, stringx,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
   }
   else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs frakcióvezetõi rádiód!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs frakcióvezetõi rádiód!\");
return 1;
}
 

 
Error:
 
D:\\(44524) : error 075: input line too long (after substitutions)
D:\\(44525) : error 017: undefined symbol \"SzervLeade\"
D:\\(44526) : error 017: undefined symbol \"r\"
D:\\(44526) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\(44526) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\(44526) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2001, ITB CompuPhase
 
6 Errors.

5
Segítségkérés / Dialogba
« Dátum: 2013. november 19. - 14:56:52 »
Sziasztok valaki segítene megcsinálni nekem dialogba?
 

SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\" \");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"____________________________________________________________________________________________________\");
format(coordsstring, sizeof(coordsstring),\"%s\",name);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,coordsstring);
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"XP Pont: %d, Köv. szint: %dxp, Nem: %s, Kor: %d\",xp,szinttext,atext,age);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,coordsstring);
if(jatszottora >= 10 && jatszottperc >= 10 && jatszottmp >= 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: %d:%d:%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora < 10 && jatszottperc >= 10 && jatszottmp >= 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: 0%d:%d:%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora < 10 && jatszottperc < 10 && jatszottmp >= 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: 0%d:0%d:%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora < 10 && jatszottperc < 10 && jatszottmp < 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: 0%d:0%d:0%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora >= 10 && jatszottperc < 10 && jatszottmp < 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: %d:0%d:0%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora >= 10 && jatszottperc >= 10 && jatszottmp < 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: %d:%d:0%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora >= 10 && jatszottperc < 10 && jatszottmp >= 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: %d:0%d:%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora < 10 && jatszottperc >= 10 && jatszottmp < 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: 0%d:%d:0%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    else if(jatszottora < 10 && jatszottperc >= 10 && jatszottmp >= 10)
    {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Játszott órák: 0%d:%d:%d, Munka: %s, Fõnökös Munka: %s, Rang: %s \",jatszottora, jatszottperc, jatszottmp,jtext,ftext,rtext);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, stringx);
    }
    format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"Szervezet: %s, Szervezet Rang: %s, Figyelmeztetések: %d, Bírság: %dFt\",bandatext,bandarangtext,PlayerInfo[playerid][pWarns]-1,PlayerInfo[playerid][Csekk]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,coordsstring);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"____________________________________________________________________________________________________\");
}
}

6
Segítségkérés / server log
« Dátum: 2013. november 11. - 17:18:05 »
Sziasztok ezt miért irja a logban?
 
[17:04:48] sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size.
[17:04:57] sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size.

 
Ezt akkor irta amikor beirtam pár parancsot.
De a parancsok nem mûködtek. /kick - re azt irja hogy játékos nincs csatlakoztatva közben meg igen.

7
Segítségkérés / /rob Csak fegyverrel!
« Dátum: 2013. november 11. - 14:35:22 »
Sziasztok szükségem lenne egy kis segítségre!
Script: /rob  
Pastebin: http://pastebin.com/f5a658597
Segítség: Csak akkor tudjon rabolni ha van nála fegyver!
Köszönöm!

8
Segítségkérés / F11 F12
« Dátum: 2013. november 10. - 18:17:46 »
Sziasztok hogy lehet megoldani ha valaki lenyomja az F11 vagy F12-õt akkor Rcon adminnak kiírja hogy % megnyomta az F11 vagy F12 gombot!

9
Szkript kérések / Bankrob
« Dátum: 2013. november 10. - 09:52:21 »
Sziasztok már régóta keresek de lehet hogy hiv. forumon van. Olyan bankrob systemet ahol bombát kell használni. Feltörni a széfet. Valaki talált már olyat?

10
Segítségkérés / mentés
« Dátum: 2013. november 09. - 17:07:44 »
Sziasztok elszeretném menteni és szeretném is betöltetni Dinivel! Valaki segítene?
:Mentés
 

CMD:korozes(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
        new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250], korozesiszint;
        GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
        GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
        if(sscanf(params, \"ud\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozes [Játékos ID] [Körözési szint (1-6)]\");
        if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
        format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Körözést adott ki {ff0000}%s{008a20}-ellen. {ff0000}Körözési szint: %d\",rendor,civil,korozesiszint);
        SendRendorMessage(RADIO,string);
        SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, korozesiszint);
        }
        else
        {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
        }
        return 1;
}
 
CMD:korozesle(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
        new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250];
        GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
        GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
        if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozesle [Játékos ID]\");
        if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
        format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Levette a körözést {ff0000}%s{008a20}-ról/rõl.\",rendor,civil);
        SendRendorMessage(RADIO,string);
        SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, 0);
        }
        else
        {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
        }
        return 1;
}

 
Betöltés
 
CMD:mdc(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
    new giveplayerid, string[250], civil[MAX_PLAYER_NAME],korozesiszint;
    if(sscanf(params, \"d\", giveplayerid,  korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /mdc [playerid]\");
    if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
    GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
    format(string, sizeof(string), \"{ff0000}%s{008a20} körözési szintje {00bbff}%d{008a20}!\", civil,korozesiszint);
    cmd_me(playerid, \"megnézett valamit a hordozható számítógépen.\");
    SendClientMessage(playerid,-1,string);
    }
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
    }
    return 1;
}

 

 format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt); 

11
Szkript kérések / Rádió a kocsiban
« Dátum: 2013. november 09. - 13:16:01 »
Sziasztok hogyan lehet megoldani ha beszállunk a jármûbe akkor egybõl szóljon a rádió. ( Pl. Rádió 88 )
És ha beszáll mellé egy utas az is hallja!

12
Segítségkérés / Lista
« Dátum: 2013. november 09. - 08:53:01 »
Sziasztok ugyebár nekem van ilyen parancsom:
 

CMD:korozes(playerid, params[])
{
   if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
   {
       new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250], korozesiszint;
       GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
       GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
       if(sscanf(params, \"ud\", giveplayerid, korozesiszint)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozes [Játékos ID] [Körözési szint (1-6)]\");
       if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
       format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Körözést adott ki {ff0000}%s{008a20}-ellen. {ff0000}Körözési szint: %d\",rendor,civil,korozesiszint);
       SendRendorMessage(RADIO,string);
       SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, korozesiszint);
       }
       else
       {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
       }
       return 1;
}
 
CMD:korozesle(playerid, params[])
{
   if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
   {
       new giveplayerid, rendor[MAX_PLAYER_NAME], civil[MAX_PLAYER_NAME], string[250];
       GetPlayerName(playerid,rendor,sizeof(rendor));
       GetPlayerName(giveplayerid,civil,sizeof(civil));
       if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /korozesle [Játékos ID]\");
       if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"HIBA: Nincs ilyen játékos!\");
       format(string,sizeof(string),\"{00bbff}%s {008a20}Levette a körözést {ff0000}%s{008a20}-ról/rõl.\",rendor,civil);
       SendRendorMessage(RADIO,string);
       SetPlayerWantedLevel(giveplayerid, 0);
       }
       else
       {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> HIBA: {FF4646}Nem vagy rendõr!\");
       }
       return 1;
}

 
Hogyan kell megcsinálni ezt listába hogy megnézhessem az online körözötteket? Próbáltam de nem sikerült.
Köszönöm

13
Szkript kérések / Körzés kiadása
« Dátum: 2013. november 08. - 20:48:40 »
Sziasztok olyan szkriptet keresek de sehol sem találok hogy egy játékos körzést adhat ki a másik játékosra és a listában ki is írja!
Rendõrnek.
Köszönöm ha valaki megkeresné nekem!

14
Szkript kérések / VISZ Parancs.
« Dátum: 2013. november 07. - 20:59:28 »
Valaki megtudná nekem irn a visz parancsot?
Ugy hogy 3 másodpercenként odatelézi hozzá és ha még 1x beírja akkor elengedje. És ha a vonszoló kocsiba száll akkor a vonszolt ember meg a 4-ik helyen ül?
 
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)

 
Köszönöm

15
Segítségkérés / Adminszolgálatos jelzése a kismapon.
« Dátum: 2013. november 06. - 20:21:59 »
Sziasztok hogy tudnátok nekem megoldani hogy ilyenkor:
 

CMD:adminszolgalat(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Sajnos nincs ilyen parancs.\");
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1)
{
if(AdminSzoliban[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Admin Szolgálatba álltál!\");
   SetPlayerHealth(playerid, 100000);
   AdminSzoliban[playerid] = 1;
   SetPlayerColor(playerid,0x4f008fFF);
   if(pInfo[playerid][pASkin] == 0 )
   {
       SetPlayerSkin(playerid,217);
   }
   else
   {
       SetPlayerSkin(playerid,pInfo[playerid][pASkin]);
   }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Kiléptél az Admin Szolgálatból!\");
    SetPlayerHealth(playerid, 100);
    SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF00);
    SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][pSkin]);
    AdminSzoliban[playerid] = 0;
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
}
return 1;
}

 
Ha adminszolgálatba áll akkor piros jel jelzi a kismapon, még messzirõl is! Nagyon megköszönném ha valaki segíítene nékem!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal