Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Dragonflash11

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Shader manipuláció
« Dátum: 2018. július 11. - 18:10:20 »
Üdv! Régebben elég jól beleástam magam a lua nyelv szépségeibe, viszont egy időre félre kellett tennem, viszont most újra van időm, úgyhogy kedvem is támadt ezt elővenni. 
 
Nos akkoriban nem igen foglalkoztam úgy különösebben a shaderekkel, ezért is gondoltam, hogy átnézem, hogyan működnek miket lehet velük kihozni etc. Még nagyon kezdetlegesen néztem csak át és lehet a problémám is tök alapvető, csak én kezdőként nem jövök rá.. 
 
Szóval adott egy shader: 
 

// BlurIntense = 4.5
// ColorDivider = 17
 
texture screenSource;
float2 UVSize;
float BlurIntense;
float ColorDivider;
sampler TextureSampler = sampler_state
{
    Texture = <screenSource>;
MinFilter = Linear;
    MagFilter = Linear;
    MipFilter = Linear;
    AddressU = Wrap;
    AddressV = Wrap;
};
static const float2 poisson[16] =
{
        float2(-0.326212f, -0.40581f),
        float2(-0.840144f, -0.07358f),
        float2(-0.695914f, 0.457137f),
        float2(-0.203345f, 0.620716f),
        float2(0.96234f, -0.194983f),
        float2(0.473434f, -0.480026f),
        float2(0.519456f, 0.767022f),
        float2(0.185461f, -0.893124f),
        float2(0.507431f, 0.064425f),
        float2(0.89642f, 0.412458f),
        float2(-0.32194f, -0.932615f),
        float2(-0.65432f, -0.87421f),
   float2(-0.456899f, -0.633247f),
   float2(-0.123456f, -0.865433f),
   float2(-0.664332f, -0.25680f),
   float2(-0.791559f, -0.59771f)
};
float4 PixelShaderFunction(float2 TextureCoordinate : TEXCOORD0) : COLOR0
{
    float4 color = tex2D(TextureSampler, TextureCoordinate);
   
for(int i = 0; i < 16; i++)
    {
        float2 coord= TextureCoordinate.xy + (poisson / UVSize * BlurIntense);
        color += tex2D(TextureSampler, coord);
    }
float value = (color.r + color.g + color.b) / 3.5;
    color.r = color.r / 1.5 + value;
    color.g = color.g / 1.5 + value;
    color.b = color.b / 1.5 + value;

    return(color/ColorDivider);
}
 
technique BlackAndWhite
{
    pass Pass1
    {
        PixelShader = compile ps_2_0 PixelShaderFunction();
    }
}

 
Igazából annyi az egész, hogy elfehéríti a játékos képernyőjén mindent. Viszont én azt szeretném, hogy a ped, tehát maga a karakterünk ez alól kivételt képezzen, arra ne hasson a shader. Tehűt a karakteren kívül minden el legyen fehérítve, viszont látszódjon, ahogy mozog, ugrál karakterünk. Nos ennyi az egész, előre is köszönöm a segítségeket! 

2
Segítségkérés / Hogyan lehetne megoldani? (Mozgó rectangle)
« Dátum: 2016. december 19. - 18:49:52 »


   

 
Sziasztok! A napokban bukkantam egy igényes külföldi szerverre, és megtetszett, de nem értem hogyan lehetséges ezt MTA-ban megvalósítani? Vagy milyen irányba kellene elindulni, esetleg valaki próbálkozott már hasonlóval? 
 
A válaszokat előre köszönöm!

3
Archívum / Mozgatható felület mentése
« Dátum: 2016. március 03. - 17:27:22 »
Szevasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy: Tegyük fel van egy felület, ami mozgatható. Na már most eddig minden oké, hogy mozgatható, de amint lelépünk vagy restartoljuk a scriptet, az adott rectangle visszaáll az alap helyzetére, tehát a mozgatott értéket el kellene menteni. Addig már eljutottam, hogy valami xml-es megoldás kellene, de nem tudok hogyan nekikezdeni. Nem kérem, hogy írjátok meg helyettem, mert miért kérném. Annyit kérdeznék tőletek, ti hogy oldanátok meg, hogy kezdjek neki?
Előre is köszönöm a válaszokat!

4
Archívum / Tuning rendszer - Segítségkérés
« Dátum: 2015. július 01. - 15:17:45 »
Sziasztok! Nos van nekem egy AceMTA-s tuning rendszerem,viszont valami gond van vele. A gond az lenne ,hogy mikor be akarnék menni a teljesítmény vagy akármilyen tuningokhoz azt nem engedi,a consol pedig kiír egy hibát.:
[2015-07-01 00:34:24] ERROR: ace_tuning\\g_tuning.lua:43: bad argument #1 to \'ipairs\' (table expected, got boolean)
És itt vannak az érintett sorok is:
 
function getKocsiTuningIndex(kocsi, tuningTipus, ujparameterek)
local tuningAdatok = {}
tuningAdatok = getElementData(kocsi, \"tuningadatok\")
for i, e in ipairs(tuningAdatok) do
if(e[1] == tuningTipus and not ujparameterek or (e[1] == tuningTipus and e[2][1] == ujparameterek)) then
   return i
end
end
return 0
end

 
Előre is köszönöm a segítséget!

5
Archívum / Mysql tábla
« Dátum: 2014. szeptember 10. - 18:21:43 »
Sziasztok! Egy olyan embert keresek aki egy RP azaz RolePlay modhoz megtud írni egy komplett mysql táblát. Több infot skypon vagy facebookon.
Skype: taba.csaba
Facebook: https://www.facebook.com/csaba.taba

6
Archívum / LifeMTA magyar roleplay szerver hirdetés
« Dátum: 2013. november 13. - 18:24:53 »
Üdvözlök mindenkit! Bemutatok egy új és feltörekvõ szervert ami jobb lesz mindegyiknél!! A LifeMTA jó admin teammal és jó közösségel rendelkezik már most,de még kelletek ti is mint játékosok. A bugokat folyamatosan javítjuk és folyamatosan jobbnál jobb dolgokkal bõvítjük a szervert amit követhettek facebookon. Minden frakcióba van tgf és talán alleader lehetõségre is van lehetõség néhány frakciónál ezért minnél elõbb gyertek! TS3man tudtok velünk admin teammal és barátaitokkal is tudtok beszélgetni. A weboldal is nemsokára kész. Most a hfg hostnál van a szerver,de hamarosan saját szervergépre költözik a szerver így semmi lagg nem lesz és most itt a hfgnél van 60 slotunk ott akár 100 is lehet,de ezt szükség esetén bõvítjük. Nem is húznám tovább a szót gyertek fel és gyõzõdjetek meg,hogy tényleg egy nem minden napi szerver!!
Szerver ip: [admin]törölve[/admin]
TS3 ip: [admin]törölve[/admin]
Gyertek a LifeMTA csak rátok vár!

7
Archívum / MTA - account-system hiba,segítsetek lécci
« Dátum: 2013. október 31. - 19:10:59 »
Az a problémám,hogy elindul az account-system be is enged regisztrálni,de amikor bejelentkeznék akkor azt írja,hogy Adatok betöltése folyamatban.... és nem történik semmi és ezeket az errorokat írja: *
WARNING: account-system/s_account_system.lua:57: Access denied @ \'get
ClientIP\'
[21:32:40] WARNING: global/country_globals.lua:3: Access denied @ \'getClientIP\'
[21:32:40] WARNING: global/country_globals.lua:4: Bad argument @ \'gettok\'
[21:32:40] WARNING: global/country_globals.lua:5: Bad argument @ \'gettok\'
[21:32:40] ERROR: global/country_globals.lua:5: attempt to perform arithmetic on
a boolean value
[21:32:40] ERROR: call: failed to call \'global:getPlayerCountry\' [string \"?\"]
[21:32:40] ERROR: account-system/s_account_system.lua:763: attempt to compare nu
mber with nil
Elõre is köszönöm! UI.: Nem UCPs a login panel.

8
Archívum / HardMTA scriptert keres avagy mysql probléma
« Dátum: 2013. október 15. - 19:41:51 »
Sziasztok! Van egy bérelt szerverem és ahoz keresnék scriptert.
Feltételek:
- Értelmes legyél
- Érts a scripteléshez,modoláshoz,hendlinghez,mysqlhez stb..
- Mikrofon
Amit kap a scriptelésért cserébe:
-Scripter rang a szerveren
-Teljes hozzáférés a szerverhez
Vagy ha esetleg nem jelentkezik senki akkor tudna valaki segíteni a mysql hibában?
Ugye bent van egy mód(átírt),de a mysql része errorozik. Itt van pár error log:
ERROR: call: failed to call \'mysql:query_fetch_assoc\'[string \"?\"]
ERROR: mysql/connection.lua:63: attempt to call global \'mysql_ping\' (
a nil value)
A scripternek való jelentkezést és a segítséget commentbe adjátok!
Elõre is köszi!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal