Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Sziasztok! Lenne egy elég idegesítő problémám, nagyba elkezdtem mysql-al scriptelgetni meg minden, először r5(csak szóltak hogy az elavult), aztán r39-3-ra váltottam, na viszont az a baj hogy hoston(clans.hu-nál) nem indul el a plugin:
Failed (libmysqlclient.so.18: cannot open shared object file: No such file or directory)
nézegettem a neten, írák hogy a mysql_static. so val jó lesz, na azzal betöltötte a plugint, de viszont a modot nem márpedig a modnak nincs baja mert windows-on röhögve elfut nem tudom mi lehet a baja de én már leizzadtam az idegtől, hátha valaki tudja, na előre is Kösz!
Sziasztok! Elkezdtem írogatni egy modot, és mysql-al szeretné menteni.... csakhogy nem vagyok túl jó mysql-ban na mind1 találtam egy jó tutorialt YT-n és azalapján megcsináltam. Ezzel eddig nincs gond, csakhogy betöltésnél egyszerűn nem csinál semmit, majd leáll a szerver. Fogalmam nincs miért hátha ti tudtok segíteni :hmmm:
format(query,sizeof(query), \"SELECT * FROM `karakterek` WHERE `UserName` = \'%s\'\",UserName[playerid]); mysql_query(query); mysql_store_result();
Ez lenne felelős betölteni az adatokat, minden a videó alapján van és mégse jó.... Tapasztalat: azt még kiírja h várjak, de a while-t egyszerűen \"nem indítja el\". Itt az a videó(sorozat) és annak a része:
Sziasztok! Régebben mindig pozició alapján döntötem el hogy melyik CP-nél van a karakter, de most kitaláltam rá egy jobb 5letet! Készítettem 2 (+2) függvényt és hozzá eljárásokat amivel egyszerűen ID alapján lehet a CP-ket megkülömböztetni Remélem nektek is hasznotokra fog válni főlag akik CP-s munkákat készítenek
Spoiler for függvények:
Checkpoint létrehozása:
SetPlayerCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, méret, ID);
Törlése:
DisablePlayerCheckpointEx(playerid);
Race checkpoint létrehozása:
SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, köv. x poz, köv. y poz, köv. z poz, méret, ID);
Törlése:
DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid);
Spoiler for eljárások:
Munka checkpointal:
public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; }
Munka Race checkpointal:
public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; }
Természetesen a checkid-el lehet \"megkérdezni\" melyik CP-nél van forráskód:
#include <a_samp> new checkpoint[MAX_PLAYERS]; new checkpointr[MAX_PLAYERS]; forward OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid); forward OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid); forward OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid); forward OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]); return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]); return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]); return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]); return 1; } //Ezek alatt az eljárások alatt dolgozol a CP-vel: public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid) { return 1; } //És Ezekkel a funkciókkal állítod be azokat és kapcsolod ki: stock SetPlayerCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, id) { checkpoint[playerid] = id; SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size); } stock SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, Float:nx, Float:ny, Float:nz, id) { checkpointr[playerid] = id; SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, x, y, z, nx, ny, nz, size); } stock DisablePlayerCheckpointEx(playerid) { checkpoint[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } stock DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid) { checkpoint[playerid] = 0; DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); }
Használjátok egészséggel! Letöltés: http://pastebin.com/UrzdcaKS *nem tudom bárki más publikált volna ilyet, ha igen bocs, nem copy
Sziasztok! Elkezdtem az RP modomba írni egy bank scriptet, nade(van ilyen szó? xd) arra lettem figyelmes, hoghy kedves Dini úr nem hajlandó FTP-n létre hozni a fájlokat.Ami pedig azért röhej mert a karakter fájlokat létre hozza, de a Bankét nem... pff. Nemtom mitől lehet de rohadtul idegesítő, pedig tuti egy apró kis hiba lesz de fogalmam nincs. Kód azon része aminek létre kéne hozni:
if(clickedid == td_BANK_BUTTNEW[playerid]) { new rand[7]; new randj[5]; new num; new jelszo; new file[256]; for(new i = 1; i < 7; i++) { rand = random(10); } num = ((((rand[1]*10+rand[2])*10+rand[3])*10+rand[4])*10+rand[5])*10+rand[6]; format(file,sizeof(file),\"/Bank/%i.ini\",num); while(dini_Exists(file)) { for(new i = 1; i < 9; i++) { rand = random(10); } num = ((((rand[1]*10+rand[2])*10+rand[3])*10+rand[4])*10+rand[5])*10+rand[6]; } if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Penz\", 0); for(new i = 1; i < 5; i++) { randj = random(10); } jelszo = ((randj[1]*10+randj[2])*10+randj[3])*10+randj[4]; dini_IntSet(file, \"Jelszo\", jelszo);
(Hát, pár helyre elég retardáltan sikerült bemásolni, de m1) Azt rohadt jól kiírja hogy létre van hozva csak épp \"elfelejti\" létrehozni. Pár fölösleges kérdés elkerülése végett: - Igen létre van hozva a mappa FTP-re is. - Igen jól írtam a mappa nevét - Teljes FTP hozzáférésem van, tehát emiatt nem lehet(főleg hogy karit megcsinálja, textdraw készítő fs létrehozza a fájlt) Előre is köszönök minden segítséget!
Szevasztok! Már jórégóra mappolok a SAMP Map Constructionnal, de valamiért ma úgy döntött hogy nem importálja a mappomat.Rámegyek az Import.pwn-re a Remove-okat betölti de az objectjeimet már nem.Fogalmam nincs mi lehet a baja, ha valaki tudja az írja le, előre is köszönöm!
Na sziasztok! Elkezdtem írogatni az RP mdom egy ideje, DE valamiért azt csinálja a szerver hogy egy idő után nem válaszol(nem a script a baja), általában azután kezdi hogy beszéllok egy kocsiba és kihozza a műszerfalat(na mondjuk lehet ez), az amx-em 1 494kb, én a sok SetObjectMaterial-ra gondoltam először de az csak 2kb.NEmtom pontosan mitől lehet, megpróbálom műszerafl nélkül, azért ha valaki tud vmit akkor előre is köszönöm! [gmod]A cím átszerkesztve (helyesírási hibák javításával együtt); eltávolítottam belőle a csúnya szavakat. Nem szeretnék többször meglátni ilyet, még kicsillagozva sem.[/gmod] Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Október 23. 14:03:55[/time] ) Na m1 sikerült megoldani, tényleg a sebességmérővel volt baj (32 textdraw, ebből 3 ld_beat:cring), valszeg a túl sok kis betűvel volt a baja. Zárom.
Sziasztok! Abban kéne segítség hogy hogyan tudnék csinálni egy saját samp klienst ami letölti a jármû,skin modokat(mint ahogy MTA is letölti csak ez sampon nem lehetséges) és feltelepíti õket. Egy csomót kerestem már, és a legjobb amit találtam az valami török videó volt Visual Basic-ban. Csak az a baj hgy nem tudok törökül, + Visual Basichoz semmit sem értek(C# hoz egy kicsit(dehát 14 youtuberól....)) Szóval ha valaki tud bármit ezek közül:
- tutorial videó kliens készítésrõl(magyar/angol m1) - leírás a kliens készítésrõl(magyar/angol) - személyes tapasztalatok(ha van)
akkor az jó lenne ha leírná/linkelné! Pár kérdés megelõzése érekében:
- Igen, több helyen is körbenézem, nemcsak magyarul angolul is! - Igen tisztában vagyok vele hogy ez nem Pawn hanem rendes programozás. - Igen, tudom hogy nem kliensel kell programozást tanulnu, DE én nem programozást akarok most tanulni hanem egy sajt klienst
Sziasztok! Készülõ modomba raknék bele egyedi kiírásokat objectek amire persze írtam egy kis \"próba modot\" mielõtt beleraknám a rendes modba.Még jó is mivel amikor létrehozom, és elmentem akkor még tök jó ugyebár megvan rajta az átlátszó háttér meg a szöveg is.Viszont amikor betölti mod indulásakor az objectet akkor nem írja rá a szövegem. Itt az egész kód:
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <streamer> #include <sscanf2> #include <zcmd> #include <dini> #include <dudb> #define MAX_GRAFFS 500 #pragma unused ret_memcpy new g_Szoveg[64][MAX_PLAYERS]; new g_Betu[64][MAX_PLAYERS]; new g_Meret[MAX_PLAYERS]; new g_Szin[64][MAX_PLAYERS]; new g_VW[MAX_PLAYERS]; new g_Inti[MAX_PLAYERS]; new o_Szoveg[64][MAX_GRAFFS]; new o_Betu[64][MAX_GRAFFS]; new o_Meret[MAX_GRAFFS]; new o_Szin[64][MAX_GRAFFS]; new o_VW[MAX_GRAFFS]; new o_Inti[MAX_GRAFFS]; new gObject[MAX_GRAFFS]; new graffid[MAX_PLAYERS]; enum gAdatok { Text[64], Font[64], Size, VW, Inti, Color[64], Object, Float:Xg, Float:Yg, Float:Zg, Float:RXg, Float:RYg, Float:RZg, }; new gInfo[MAX_GRAFFS][gAdatok]; forward ObjectPrint(objectid); main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); }
public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); for(new gI = 1; gI < MAX_GRAFFS+1; gI++) { new file[256]; format(file,256, \"/Graff/%i.ini\",gI); { if(dini_Exists(file)) { strunpack(o_Szoveg[gI], dini_Get(file, \"Text\")); strunpack(o_Betu[gI], dini_Get(file, \"Font\")); strunpack(o_Szin[gI], dini_Get(file, \"Color\")); o_Meret[gI] = dini_Int(file, \"Size\"); gInfo[gI][Xg] = dini_Float(file, \"X\"); gInfo[gI][Yg] = dini_Float(file, \"Y\"); gInfo[gI][Zg] = dini_Float(file, \"Z\"); gInfo[gI][RXg] = dini_Float(file, \"RX\"); gInfo[gI][RYg] = dini_Float(file, \"RY\"); gInfo[gI][RZg] = dini_Float(file, \"RZ\"); gObject[gI] = CreateDynamicObject(19353, gInfo[gI][Xg], gInfo[gI][Yg], gInfo[gI][Zg], gInfo[gI][RXg], gInfo[gI][RYg], gInfo[gI][RZg]); ObjectPrint(gObject[gI]); for(new pI;pI < MAX_PLAYERS; pI++) { Streamer_UpdateEx(pI, gInfo[gI][Xg], gInfo[gI][Yg], gInfo[gI][Zg], gInfo[gI][VW],gInfo[gI][inti]); } } } } return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) { if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE) { MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { SetDynamicObjectPos(objectid, x, y, z); SetDynamicObjectRot(objectid, rx, ry, rz); gInfo[objectid][Xg] = x; gInfo[objectid][Yg] = y; gInfo[objectid][Zg] = z; gInfo[objectid][RXg] = rx; gInfo[objectid][RYg] = ry; gInfo[objectid][RZg] = rz; new file[256]; format(file,sizeof(file), \"/Graff/%i.ini\",graffid[playerid]); if(!dini_Exists(file)) { dini_Create(file); dini_Set(file, \"Font\", g_Betu[playerid]); dini_Set(file, \"Text\", g_Szoveg[playerid]); dini_Set(file, \"Color\", g_Szin[playerid]); dini_IntSet(file, \"Size\", g_Meret[playerid]); dini_IntSet(file, \"VW\", g_VW[playerid]); dini_IntSet(file, \"Inti\", g_Inti[playerid]); dini_FloatSet(file, \"X\", gInfo[objectid][Xg]); dini_FloatSet(file, \"Y\", gInfo[objectid][Yg]); dini_FloatSet(file, \"Z\", gInfo[objectid][Zg]); dini_FloatSet(file, \"RX\", gInfo[objectid][RXg]); dini_FloatSet(file, \"RY\", gInfo[objectid][RYg]); dini_FloatSet(file, \"RZ\", gInfo[objectid][RZg]); } } } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(response) { strunpack(g_Szoveg[playerid], inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Size | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt méretét!\", \"Következõ\", \"Elõzõ\"); } } if(dialogid == 2) { if(response) { g_Meret[playerid] = strval(inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"RavenRPG - Font | Graffiti\", \"Arial\\nCourier New\\nImpact\", \"Következõ\", \"Elõzõ\"); }else ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Text | Graffiti\", \"Írd be a graffitin megjeleníteni kívánt szöveget!\", \"Következõ\", \"Bezár\"); } if(dialogid == 3) { if(response) { switch(listitem) { case 0: g_Betu[playerid] = \"Arial\"; case 1: g_Betu[playerid] = \"Courier New\"; case 2: g_Betu[playerid] = \"Impact\"; } ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Color | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt színét!\", \"Kész!\", \"Elõzõ\"); }else ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Size | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt méretét!\", \"Következõ\", \"Elõzõ\"); } if(dialogid == 4) { if(response) { new Float:gX,Float:gY,Float:gZ,Float:gAngle; GetPlayerPos(playerid, gX,gY,gZ); SetPlayerPos(playerid, gX+5,gY+5,gZ+3); g_VW[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid); g_Inti[playerid] = GetPlayerInterior(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid, gAngle); strunpack(g_Szin[playerid], inputtext); gInfo[graffid[playerid]][Object] = CreateDynamicObject(19353, gX, gY, gZ, 0.0, 0.0, gAngle-90.0); SetDynamicObjectMaterial(gInfo[graffid[playerid]][Object], 0,0, \"none\", \"none\", 0); SetDynamicObjectMaterialText(gInfo[graffid[playerid]][Object], 0, g_Szoveg[playerid], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, g_Betu[playerid], g_Meret[playerid], 0, HexToInt(g_Szin[playerid]), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER); Streamer_UpdateEx(playerid, gX, gY, gZ, g_VW[playerid],g_Inti[playerid]); EditDynamicObject(playerid, gInfo[graffid[playerid]][Object]); }else ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"RavenRPG - Font | Graffiti\", \"Arial\\nCourier New\\nImpact\", \"Következõ\", \"Elõzõ\"); } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } public ObjectPrint(objectid) { print(\"Objectek kiírva!\"); SetDynamicObjectMaterial(gObject[objectid], 0,0, \"none\", \"none\", 0); SetDynamicObjectMaterialText(gObject[objectid], 0, o_Szoveg[objectid], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, o_Betu[objectid], o_Meret[objectid], 0, HexToInt(o_Szin[objectid]), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER); } CMD:newgraff(playerid, params[]) { new id; if(sscanf(params,\"i\",id)) SendClientMessage(playerid, -1, \"/newgraff [graffID]\"); new file[256]; format(file,sizeof(file), \"/Graff/%i.ini\",id); if(!dini_Exists(file)) { graffid[playerid] = id; ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Text | Graffiti\", \"Írd be a graffitin megjeleníteni kívánt szöveget!\", \"Következõ\", \"Bezár\"); } return 1; }
Én arra gondoltam hogy nem olvassa be azt a 2sort amivel ugyebár ráraknám a szövegem. Pár kérdés megelõzésére: IGEN minden szükséges infót elment. IGEN dini létrehozza a fájlot a mappában. IGEN jó helyrõl próbálom betöltetni az objecteket(mivel azokat betölti csak a textet nem dobja rá) Tehát csakis a betöltéssel van a gond! Hasznos válaszokat elõre is köszönöm! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 10. - 15:20:33 ) Mind1 sikerült megoldani. Megoldás(om):
timerben egy újabb for ciklussal írom rá és a ciklusban egy új sickullas updateolom minden playernek
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy az megoldható-e hogy textdraw-ra ráraksz egy mapicont?Pl. úgy hogy az egy gomb a telefonon, szóval nemaz hogy textdrawokkal rajzolsz ki pixeleket hanem egy konkrét textdrawon rajta vana mapicon.Mert szerintem lehetséges hisz regy régi rp szerón is ott volt loginnál egy alap GTA-s kép. Szóval ha megoldható hogy 1 mapicont rárakni 1 textdrawra és valaki tudja hogyan kéne ezt akkor kérem írja le. Elõre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! A készülõ RP modomba szeretnék nyomógombos autókereskedést, már el is kezdtem de a textdrawba van egy kis hiba mégpedig hogy nem lehet nyomni.Mindent a fórumon lévõ leírás alapján csináltam, nincs is hiba benne de egyszerûen nem üzemel
Sziasztok fórumozók! Két problémám lenne nekem amire nem találtam megoldást a Google-n. 1.Bugol a Pawno - Rendesen megírom a scriptet de amikor fordítanám errorokat ír ami nem is erroros(pl. DIALOG_STYLE_PASSWORD,RemoveBuildingForPlayer), és fogalmam sincs miért van ez mert amikor SciTE-ben fordítom akkor meg nem ír hibát 2.Notepad++ bug - Itt rendesen tudnék már scriptelni mert megcsináltam azokat amik kellenek hozzá hogy lehessen PAWN-nyelven tolni benne, és az a problem hogy nem enged { és [ jeleket írni(az meg azért fontos lenne hogy írhassak...). Tehát ezekre szeretnék választ kapni, ah tudjátok mi a problem akkor pls írjátok le nekem elõre is köszi.
Sziasztok! Arra lennék kíváncsi hogy hogyan tudnám azt megcsinlni hogy ha a játékos beír egy parancsot(pl /cigi) akkor a kezébe dob egy olyan cigi objectet(ami füstöl, aki rp-zet már az vágja mit akarok) és 3perc múlva eltûnik, vagy ha beírja a /elnyom parancsot !!EZ NEM SCRIPT KÉRÉS!!csak azt kéne hogy hogyan adok neki olyan füstölõ cigit és hogyan veszem el. Elõre is köszönöm!
Sziasztok! Találtam fórumon egy fasza kis leírást sebességmérõrõl, meg is csináltam viszont kaptam rá 3db warningot:
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
Itt a kódja:
new Float:vVectors[4], string[30]; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vVectors[0],vVectors[1],vVectors[2]); vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667);//warningos sor
És az az idegesítõ hogy emiatt nem is mûködik a dolog Aki tudja hogy javíthatom ki pls írja le