Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - norbinator09

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / libmysqlclient.so.18
« Dátum: 2015. április 11. - 15:33:21 »
Sziasztok!
Lenne egy elég idegesítő problémám, nagyba elkezdtem mysql-al scriptelgetni meg minden, először r5(csak szóltak hogy az elavult), aztán r39-3-ra váltottam, na viszont az a baj hogy hoston(clans.hu-nál) nem indul el a plugin:
 

Failed (libmysqlclient.so.18: cannot open shared object file: No such file or directory)

 
nézegettem a neten, írák hogy a mysql_static. so val jó lesz, na azzal betöltötte a plugint, de viszont a modot nem :( márpedig a modnak nincs baja mert windows-on röhögve elfut :(
nem tudom mi lehet a baja de én már leizzadtam az idegtől, hátha valaki tudja, na előre is Kösz!

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:MySQL betöltés probléma
« Dátum: 2015. március 27. - 23:24:17 »
jaa köszi :)

3
Segítségkérés / MySQL betöltés probléma
« Dátum: 2015. március 27. - 14:37:03 »
Sziasztok!
Elkezdtem írogatni egy modot, és mysql-al szeretné menteni.... csakhogy nem vagyok túl jó mysql-ban :( na mind1 találtam egy jó tutorialt YT-n és azalapján megcsináltam. Ezzel eddig nincs gond, csakhogy betöltésnél egyszerűn nem csinál semmit, majd leáll a szerver. Fogalmam nincs miért hátha ti tudtok segíteni :hmmm:
 

            format(query,sizeof(query), \"SELECT * FROM `karakterek` WHERE `UserName` = \'%s\'\",UserName[playerid]);
            mysql_query(query);
            mysql_store_result();
           
           
            INFO(playerid, \"Kérlek várj!\");
            new pos[32];
            new int[32];
            while(mysql_fetch_row_format(query, \"|\"))
            {
                mysql_fetch_field_row(int, \"Created1\"); pInfo[playerid][1][Created] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Created2\"); pInfo[playerid][2][Created] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Created3\"); pInfo[playerid][3][Created] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(nstr[1][playerid], \"CharName1\");
                mysql_fetch_field_row(nstr[2][playerid], \"CharName2\");
                mysql_fetch_field_row(nstr[3][playerid], \"CharName3\");
                mysql_fetch_field_row(int, \"Age1\"); pInfo[playerid][1][Age] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Age2\"); pInfo[playerid][2][Age] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Age3\"); pInfo[playerid][3][Age] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Hati1\"); pInfo[playerid][1][Hatizsak] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Hati2\"); pInfo[playerid][2][Hatizsak] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Hati3\"); pInfo[playerid][3][Hatizsak] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Sex1\"); pInfo[playerid][1][sex] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Sex2\"); pInfo[playerid][2][sex] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Sex3\"); pInfo[playerid][3][sex] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Skin1\"),pInfo[playerid][1][skin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Skin2\"); pInfo[playerid][2][skin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Skin3\"); pInfo[playerid][3][skin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pX1\"); pInfo[playerid][1][pX] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pX2\"); pInfo[playerid][2][pX] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pX3\"); pInfo[playerid][3][pX] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pY1\"); pInfo[playerid][1][pY] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pY2\"); pInfo[playerid][2][pY] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pY3\"); pInfo[playerid][3][pY] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pZ1\"); pInfo[playerid][1][pZ] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pZ2\"); pInfo[playerid][2][pZ] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(pos, \"pZ3\"); pInfo[playerid][3][pZ] = floatstr(pos);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Money1\"); pInfo[playerid][1][Money] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Money2\"); pInfo[playerid][2][Money] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Money3\"); pInfo[playerid][3][Money] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Admin1\"); pInfo[playerid][1][Admin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Admin2\"); pInfo[playerid][2][Admin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Admin3\"); pInfo[playerid][3][Admin] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Ora1\"); pInfo[playerid][1][Ora] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Ora2\"); pInfo[playerid][2][Ora] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Ora3\"); pInfo[playerid][3][Ora] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Perc1\"); pInfo[playerid][1][Perc] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Perc2\"); pInfo[playerid][2][Perc] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Perc3\"); pInfo[playerid][3][Perc] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Frakcio1\"); pInfo[playerid][1][Frakcio] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Frakcio2\"); pInfo[playerid][2][Frakcio] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Frakcio3\"); pInfo[playerid][3][Frakcio] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Leader1\"); pInfo[playerid][1][Leader] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Leader2\"); pInfo[playerid][2][Leader] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Leader3\"); pInfo[playerid][3][Leader] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"FFizu1\"); pInfo[playerid][1][FFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"FFizu2\"); pInfo[playerid][2][FFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"FFizu3\"); pInfo[playerid][3][FFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"MFizu1\"); pInfo[playerid][1][MFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"MFizu2\"); pInfo[playerid][2][MFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"MFizu3\"); pInfo[playerid][3][MFizu] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Felfiz1\"); pInfo[playerid][1][Felfiz] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Felfiz2\"); pInfo[playerid][2][Felfiz] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Felfiz3\"); pInfo[playerid][3][Felfiz] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Munka1\"); pInfo[playerid][1][Munka] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Munka2\"); pInfo[playerid][2][Munka] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"Munka3\"); pInfo[playerid][3][Munka] = strval(int);
               
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot1_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot1_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot1_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot2_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot2_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot2_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot3_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot3_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot3_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot4_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot4_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot4_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot5_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot5_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot5_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot6_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot6_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot6_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot7_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot7_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot7_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot8_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot8_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot8_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot9_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot9_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot9_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot10_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot10_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot10_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot11_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot11_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot11_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot12_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot12_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot12_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot13_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot13_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot13_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot14_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot14_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot14_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot15_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Slot15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot15_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Slot15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Slot15_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Slot15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star1_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star1_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star1_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star1] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star2_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star2_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star2_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star2] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star3_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star3_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star3_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star3] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star4_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star4_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star4_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star4] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star5_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star5_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star5_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star5] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star6_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star6_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star6_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star6] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star7_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star7_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star7_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star7] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star8_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star8_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star8_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star8] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star9_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star9_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star9_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star9] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star10_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star10_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star10_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star10] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star11_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star11_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star11_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star11] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star12_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star12_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star12_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star12] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star13_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star13_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star13_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star13] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star14_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star14_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star14_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star14] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star15_1\"); pInfo[playerid][1][iNV_Star15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star15_2\"); pInfo[playerid][2][iNV_Star15] = strval(int);
                mysql_fetch_field_row(int, \"INV_Star15_3\"); pInfo[playerid][3][iNV_Star15] = strval(int);
               
            }

 
Ez lenne felelős betölteni az adatokat, minden a videó alapján van és mégse jó.... Tapasztalat: azt még kiírja h várjak, de a while-t egyszerűen \"nem indítja el\".
Itt az a videó(sorozat) és annak a része:

 Remélem valaki tud segíteni, előre is köszi :)

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Checkpoint ID-k
« Dátum: 2015. február 11. - 09:42:37 »
Sziasztok!
Régebben mindig pozició alapján döntötem el hogy melyik CP-nél van a karakter, de most kitaláltam rá egy jobb 5letet! Készítettem 2 (+2) függvényt és hozzá eljárásokat amivel egyszerűen ID alapján lehet a CP-ket megkülömböztetni :) Remélem nektek is hasznotokra fog válni főlag akik CP-s munkákat készítenek :)
Spoiler for függvények:
Checkpoint létrehozása:
 
SetPlayerCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, méret, ID);

 
Törlése:
 
DisablePlayerCheckpointEx(playerid);

 
Race checkpoint létrehozása:
 
SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, x pozíció, y pozíció, z pozíció, köv. x poz, köv. y poz, köv. z poz, méret, ID);

 
Törlése:
 
DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid);

 
Spoiler for eljárások:
Munka checkpointal:
 

public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}

 
Munka Race checkpointal:
 

public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}

 
Természetesen a checkid-el lehet \"megkérdezni\" melyik CP-nél van
forráskód:
 

#include <a_samp>
new checkpoint[MAX_PLAYERS];
new checkpointr[MAX_PLAYERS];
forward OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid);
forward OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid);
forward OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid);
forward OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid);
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpoint[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    CallLocalFunction(\"OnPlayerEnterRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    CallLocalFunction(\"OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx\", \"ii\", playerid, checkpointr[playerid]);
return 1;
}
//Ezek alatt az eljárások alatt dolgozol a CP-vel:
public OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpointEx(playerid, checkid)
{
return 1;
}
//És Ezekkel a funkciókkal állítod be azokat és kapcsolod ki:
stock SetPlayerCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, id)
{
checkpoint[playerid] = id;
SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, size);
}
stock SetPlayerRaceCheckpointEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, Float:nx, Float:ny, Float:nz, id)
{
checkpointr[playerid] = id;
SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, x, y, z, nx, ny, nz, size);
}
stock DisablePlayerCheckpointEx(playerid)
{
checkpoint[playerid] = 0;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
stock DisablePlayerRaceCheckpointEx(playerid)
{
checkpoint[playerid] = 0;
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
}

 
Használjátok egészséggel!
Letöltés: http://pastebin.com/UrzdcaKS
*nem tudom bárki más publikált volna ilyet, ha igen bocs, nem copy

5
Segítségkérés / Dini nem hozza létre a fájlokat FTP-n
« Dátum: 2014. november 22. - 12:13:42 »
Sziasztok!
Elkezdtem az RP modomba írni egy bank scriptet, nade(van ilyen szó? xd) arra lettem figyelmes, hoghy kedves Dini úr nem hajlandó FTP-n létre hozni a fájlokat.Ami pedig azért röhej mert a karakter fájlokat létre hozza, de  a Bankét nem... pff. Nemtom mitől lehet de rohadtul idegesítő, pedig tuti egy apró kis hiba lesz de fogalmam nincs.
Kód azon része aminek létre kéne hozni:
 

if(clickedid == td_BANK_BUTTNEW[playerid])
{
    new rand[7];
    new randj[5];
    new num;
    new jelszo;
    new file[256];
    for(new i = 1; i < 7; i++)
    {
        rand = random(10);
    }
    num = ((((rand[1]*10+rand[2])*10+rand[3])*10+rand[4])*10+rand[5])*10+rand[6];
format(file,sizeof(file),\"/Bank/%i.ini\",num);
while(dini_Exists(file))
{
    for(new i = 1; i < 9; i++)
       {
           rand = random(10);
       }
       num = ((((rand[1]*10+rand[2])*10+rand[3])*10+rand[4])*10+rand[5])*10+rand[6];
}
if(!dini_Exists(file))
{
   dini_Create(file);
   dini_IntSet(file, \"Penz\", 0);
   for(new i = 1; i < 5; i++)
    {
        randj = random(10);
    }
    jelszo = ((randj[1]*10+randj[2])*10+randj[3])*10+randj[4];
    dini_IntSet(file, \"Jelszo\", jelszo);
   
   bInfo[num][Penz] = 0;
   format(str,sizeof(str), \"Új Bankszámla létrehozva!|Számlaszám: %i|Jelszó: %i|\",num,jelszo);
   INFO(playerid, str);
}

 
(Hát, pár helyre elég retardáltan sikerült bemásolni, de m1)
Azt rohadt jól kiírja hogy létre van hozva csak épp \"elfelejti\" létrehozni.
Pár fölösleges kérdés elkerülése végett:
- Igen létre van hozva  a mappa FTP-re is.
- Igen jól írtam a mappa nevét
- Teljes FTP hozzáférésem van, tehát emiatt nem lehet(főleg hogy karit megcsinálja, textdraw készítő fs létrehozza a fájlt)
Előre is köszönök minden segítséget!

6
Segítségkérés / SAMP Map Construction
« Dátum: 2014. október 26. - 17:51:45 »
Szevasztok!
Már jórégóra mappolok a SAMP Map Constructionnal, de valamiért ma úgy döntött hogy nem importálja a mappomat.Rámegyek az Import.pwn-re a Remove-okat betölti de az objectjeimet már nem.Fogalmam nincs mi lehet a baja, ha valaki tudja az írja le, előre is köszönöm!

7
Segítségkérés / Nem válaszol a szerver
« Dátum: 2014. október 22. - 21:12:09 »
Na sziasztok!
Elkezdtem írogatni az RP mdom egy ideje, DE valamiért azt csinálja a szerver hogy egy idő után nem válaszol(nem a script a baja), általában azután kezdi hogy beszéllok egy kocsiba és kihozza a műszerfalat(na mondjuk lehet ez), az amx-em 1 494kb, én a sok SetObjectMaterial-ra gondoltam először de az csak 2kb.NEmtom pontosan mitől lehet, megpróbálom műszerafl nélkül, azért ha valaki tud vmit akkor előre is köszönöm!
[gmod]A cím átszerkesztve (helyesírási hibák javításával együtt); eltávolítottam belőle a csúnya szavakat. Nem szeretnék többször meglátni ilyet, még kicsillagozva sem.[/gmod]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Október 23. 14:03:55[/time] )

Na m1 sikerült megoldani, tényleg a sebességmérővel volt baj (32 textdraw, ebből 3 ld_beat:cring), valszeg a túl sok kis betűvel volt a baja.
Zárom.

8
Segítségkérés / Saját samp kliens
« Dátum: 2014. október 14. - 19:39:00 »
Sziasztok!
Abban kéne segítség hogy hogyan tudnék csinálni egy saját samp klienst ami letölti a jármû,skin modokat(mint ahogy MTA is letölti csak ez sampon nem lehetséges) és feltelepíti õket.
Egy csomót kerestem már, és a legjobb amit találtam az valami török videó volt Visual Basic-ban.
Csak az a baj hgy nem tudok törökül, + Visual Basichoz semmit sem értek(C# hoz egy kicsit(dehát 14 youtuberól....))
Szóval ha valaki tud bármit ezek közül:



- tutorial videó kliens készítésrõl(magyar/angol m1)
- leírás a kliens készítésrõl(magyar/angol)
- személyes tapasztalatok(ha van)
 
akkor az jó lenne ha leírná/linkelné!
Pár kérdés megelõzése érekében:



- Igen, több helyen is körbenézem, nemcsak magyarul angolul is!
- Igen tisztában vagyok vele hogy ez nem Pawn hanem rendes programozás.
- Igen, tudom hogy nem kliensel kell programozást tanulnu, DE én nem programozást akarok most tanulni hanem egy sajt klienst :)
 
A válaszokat elõre is köszönöm!

9
Segítségkérés / ObjectMaterialText nem jó betöltéskor....
« Dátum: 2014. szeptember 09. - 20:41:49 »
Sziasztok!
Készülõ modomba raknék bele egyedi kiírásokat objectek amire persze írtam egy kis \"próba modot\" mielõtt beleraknám a rendes modba.Még jó is mivel amikor létrehozom, és elmentem akkor még tök jó ugyebár megvan rajta az átlátszó háttér meg a szöveg is.Viszont amikor betölti mod indulásakor az objectet akkor nem írja rá a szövegem.
Itt az egész kód:
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <dudb>
#define MAX_GRAFFS 500
#pragma unused ret_memcpy
new g_Szoveg[64][MAX_PLAYERS];
new g_Betu[64][MAX_PLAYERS];
new g_Meret[MAX_PLAYERS];
new g_Szin[64][MAX_PLAYERS];
new g_VW[MAX_PLAYERS];
new g_Inti[MAX_PLAYERS];
new o_Szoveg[64][MAX_GRAFFS];
new o_Betu[64][MAX_GRAFFS];
new o_Meret[MAX_GRAFFS];
new o_Szin[64][MAX_GRAFFS];
new o_VW[MAX_GRAFFS];
new o_Inti[MAX_GRAFFS];
new gObject[MAX_GRAFFS];
new graffid[MAX_PLAYERS];
enum gAdatok
{
Text[64],
Font[64],
Size,
VW,
Inti,
Color[64],
Object,
Float:Xg,
Float:Yg,
Float:Zg,
Float:RXg,
Float:RYg,
Float:RZg,
};
new gInfo[MAX_GRAFFS][gAdatok];
forward ObjectPrint(objectid);
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
for(new gI = 1; gI < MAX_GRAFFS+1; gI++)
{
    new file[256];
    format(file,256, \"/Graff/%i.ini\",gI);
    {
        if(dini_Exists(file))
        {
            strunpack(o_Szoveg[gI], dini_Get(file, \"Text\"));
            strunpack(o_Betu[gI], dini_Get(file, \"Font\"));
            strunpack(o_Szin[gI], dini_Get(file, \"Color\"));
      o_Meret[gI] = dini_Int(file, \"Size\");
      gInfo[gI][Xg] = dini_Float(file, \"X\");
      gInfo[gI][Yg] = dini_Float(file, \"Y\");
      gInfo[gI][Zg] = dini_Float(file, \"Z\");
      gInfo[gI][RXg] = dini_Float(file, \"RX\");
      gInfo[gI][RYg] = dini_Float(file, \"RY\");
      gInfo[gI][RZg] = dini_Float(file, \"RZ\");
      gObject[gI] = CreateDynamicObject(19353, gInfo[gI][Xg], gInfo[gI][Yg], gInfo[gI][Zg], gInfo[gI][RXg], gInfo[gI][RYg], gInfo[gI][RZg]);
      ObjectPrint(gObject[gI]);
        for(new pI;pI < MAX_PLAYERS; pI++)
        {
                   Streamer_UpdateEx(pI, gInfo[gI][Xg], gInfo[gI][Yg], gInfo[gI][Zg], gInfo[gI][VW],gInfo[gI][inti]);
                }
   }
    }
}
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz)
{
if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE)
{
MoveDynamicObject(objectid, x, y, z, 10.0, rx, ry, rz);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL || response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
   SetDynamicObjectPos(objectid, x, y, z);
   SetDynamicObjectRot(objectid, rx, ry, rz);
        gInfo[objectid][Xg] = x;
        gInfo[objectid][Yg] = y;
        gInfo[objectid][Zg] = z;
        gInfo[objectid][RXg] = rx;
        gInfo[objectid][RYg] = ry;
        gInfo[objectid][RZg] = rz;
        new file[256];
        format(file,sizeof(file), \"/Graff/%i.ini\",graffid[playerid]);
        if(!dini_Exists(file))
        {
            dini_Create(file);
            dini_Set(file, \"Font\", g_Betu[playerid]);
            dini_Set(file, \"Text\", g_Szoveg[playerid]);
            dini_Set(file, \"Color\", g_Szin[playerid]);
            dini_IntSet(file, \"Size\", g_Meret[playerid]);
            dini_IntSet(file, \"VW\", g_VW[playerid]);
            dini_IntSet(file, \"Inti\", g_Inti[playerid]);
            dini_FloatSet(file, \"X\", gInfo[objectid][Xg]);
            dini_FloatSet(file, \"Y\", gInfo[objectid][Yg]);
            dini_FloatSet(file, \"Z\", gInfo[objectid][Zg]);
            dini_FloatSet(file, \"RX\", gInfo[objectid][RXg]);
            dini_FloatSet(file, \"RY\", gInfo[objectid][RYg]);
            dini_FloatSet(file, \"RZ\", gInfo[objectid][RZg]);
        }
}
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
    if(response)
    {
        strunpack(g_Szoveg[playerid], inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Size | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt méretét!\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
    }
}
if(dialogid == 2)
{
    if(response)
    {
        g_Meret[playerid] = strval(inputtext);
        ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"RavenRPG - Font | Graffiti\", \"Arial\\nCourier New\\nImpact\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
    }else ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Text | Graffiti\", \"Írd be a graffitin megjeleníteni kívánt szöveget!\", \"Következõ\", \"Bezár\");
}
if(dialogid == 3)
{
    if(response)
    {
   switch(listitem)
   {
       case 0: g_Betu[playerid] = \"Arial\";
       case 1: g_Betu[playerid] = \"Courier New\";
       case 2: g_Betu[playerid] = \"Impact\";
   }
            ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Color | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt színét!\", \"Kész!\", \"Elõzõ\");
    }else ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Size | Graffiti\", \"Írd be a graffiti kívánt méretét!\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
}
if(dialogid == 4)
{
    if(response)
    {
        new Float:gX,Float:gY,Float:gZ,Float:gAngle;
        GetPlayerPos(playerid, gX,gY,gZ);
        SetPlayerPos(playerid, gX+5,gY+5,gZ+3);
        g_VW[playerid] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
        g_Inti[playerid] = GetPlayerInterior(playerid);
        GetPlayerFacingAngle(playerid, gAngle);
        strunpack(g_Szin[playerid], inputtext);
        gInfo[graffid[playerid]][Object] = CreateDynamicObject(19353, gX, gY, gZ, 0.0, 0.0, gAngle-90.0);
        SetDynamicObjectMaterial(gInfo[graffid[playerid]][Object], 0,0, \"none\", \"none\", 0);
        SetDynamicObjectMaterialText(gInfo[graffid[playerid]][Object], 0, g_Szoveg[playerid], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, g_Betu[playerid], g_Meret[playerid], 0, HexToInt(g_Szin[playerid]), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
        Streamer_UpdateEx(playerid, gX, gY, gZ, g_VW[playerid],g_Inti[playerid]);
        EditDynamicObject(playerid, gInfo[graffid[playerid]][Object]);
    }else ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_LIST, \"RavenRPG - Font | Graffiti\", \"Arial\\nCourier New\\nImpact\", \"Következõ\", \"Elõzõ\");
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public ObjectPrint(objectid)
{
print(\"Objectek kiírva!\");
    SetDynamicObjectMaterial(gObject[objectid], 0,0, \"none\", \"none\", 0);
    SetDynamicObjectMaterialText(gObject[objectid], 0, o_Szoveg[objectid], OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, o_Betu[objectid], o_Meret[objectid], 0, HexToInt(o_Szin[objectid]), 0x00000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
}
CMD:newgraff(playerid, params[])
{
new id;
if(sscanf(params,\"i\",id)) SendClientMessage(playerid, -1, \"/newgraff [graffID]\");
new file[256];
format(file,sizeof(file), \"/Graff/%i.ini\",id);
if(!dini_Exists(file))
{
graffid[playerid] = id;
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"RavenRPG - Text | Graffiti\", \"Írd be a graffitin megjeleníteni kívánt szöveget!\", \"Következõ\", \"Bezár\");
}
return 1;
}

 
Én arra gondoltam hogy nem olvassa be azt a 2sort amivel ugyebár ráraknám a szövegem.
Pár kérdés megelõzésére:
IGEN minden szükséges infót elment.
IGEN dini létrehozza a fájlot a mappában.
IGEN jó helyrõl próbálom betöltetni az objecteket(mivel azokat betölti csak a textet nem dobja rá)
Tehát csakis a betöltéssel van a gond!
Hasznos válaszokat elõre is köszönöm!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 10. - 15:20:33 )

Mind1 sikerült megoldani.
Megoldás(om):



timerben egy újabb for ciklussal írom rá és a ciklusban egy új sickullas updateolom minden playernek
 
Zárok.

10
RP/RPG kérések / Mapicon textdrawra?
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 22:35:36 »
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az megoldható-e hogy textdraw-ra ráraksz egy mapicont?Pl. úgy hogy az egy gomb a telefonon, szóval nemaz hogy textdrawokkal rajzolsz ki pixeleket hanem egy konkrét textdrawon rajta vana  mapicon.Mert szerintem lehetséges hisz regy régi rp szerón is ott volt loginnál egy alap GTA-s kép.
Szóval ha megoldható hogy 1 mapicont rárakni 1 textdrawra és valaki tudja hogyan kéne ezt akkor kérem írja le.
Elõre is köszönöm a válaszokat!

11
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 16. - 12:35:40 »
Sziasztok!
A készülõ RP modomba szeretnék nyomógombos autókereskedést, már el is kezdtem de a textdrawba van egy kis hiba mégpedig hogy nem lehet nyomni.Mindent a fórumon lévõ leírás alapján csináltam, nincs is hiba benne de egyszerûen nem üzemel :(
 

new PlayerText:tnext[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:tbuy[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:tprev[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:tcan[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    tnext[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 386.000000, 375.000000, \">\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tnext[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tnext[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tnext[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tnext[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tnext[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tnext[playerid], 125);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tnext[playerid], 404.000000, 0.000000);
tbuy[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 266.000000, 364.000000, \"   MEGVESZ\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tbuy[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tbuy[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tbuy[playerid], 16711935);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tbuy[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tbuy[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tbuy[playerid], 255);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tbuy[playerid], 383.000000, 0.000000);
tprev[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 243.000000, 375.000000, \" <\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tprev[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tprev[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tprev[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tprev[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tprev[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tprev[playerid], 125);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tprev[playerid], 271.000000, -13.000000);
tcan[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 266.000000, 385.000000, \"    MEGSE\");
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, tcan[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, tcan[playerid], 0.500000, 2.000000);
PlayerTextDrawColor(playerid, tcan[playerid], -16776961);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, tcan[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, tcan[playerid], 1);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, tcan[playerid], 255);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, tcan[playerid], 383.000000, 0.000000);
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == tbuy[playerid])
    {
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"You clicked on a textdraw.\");
         CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    return 1;
}
CMD:buyveh(playerid, params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    PlayerTextDrawShow(playerid, tnext[playerid]);
    PlayerTextDrawShow(playerid, tbuy[playerid]);
    PlayerTextDrawShow(playerid, tprev[playerid]);
    PlayerTextDrawShow(playerid, tcan[playerid]);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tnext[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tbuy[playerid], true);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tprev[playerid], 1);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, tcan[playerid], 1);
    kveh[playerid] = CreateVehicle(400, 2485.3037,63.8349,26.3004,127.7493, 1, 1, 0);
    SetVehicleVirtualWorld(kveh[playerid], 69);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 69);
    SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2482.9321,55.5978,27.9189);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2485.3037,63.8349,26.3004);
}else Belepve0;
return 1;
}
CMD:exitt(playerid, params[])
{
    SetCameraBehindPlayer(playerid);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    CancelSelectTextDraw(playerid);
    return 1;
}

 
Ennyi az egész eddig, vásárlós része még nincs meg pont e hiba miatt.
Elõre is köszi a segítséget!
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

12
Segítségkérés / Notepad++ és pawno bug
« Dátum: 2014. május 16. - 16:36:47 »
Sziasztok fórumozók!
Két problémám lenne nekem amire nem találtam megoldást a Google-n.
1.Bugol a Pawno
- Rendesen megírom a scriptet de amikor fordítanám errorokat ír ami nem is erroros(pl. DIALOG_STYLE_PASSWORD,RemoveBuildingForPlayer), és fogalmam sincs miért van ez    mert amikor SciTE-ben fordítom akkor meg nem ír hibát
2.Notepad++ bug
- Itt rendesen tudnék már scriptelni mert megcsináltam azokat amik kellenek hozzá hogy lehessen PAWN-nyelven tolni benne, és az a problem hogy nem enged { és [ jeleket írni(az meg azért fontos lenne hogy írhassak...).
Tehát ezekre szeretnék választ kapni, ah tudjátok mi a problem akkor pls írjátok le nekem elõre is köszi.

13
RP/RPG kérések / sscanf-ba string
« Dátum: 2014. március 30. - 14:05:18 »
Sziasztok!
Azt szeretném megcsinálni hogy sscanfba stringet kell jen írni a parancsba ne pedig számot(pl. /kokain felsziv)
odáig jó hogy:
 

new mit[64];
if(sscanf(params,\"s\",mit[64])) return Msg(playerid, -1, \"Használat: /kokain [atad/felsziv]\")

 
De azt nem tudom hogy csináljam meg hogy csak akkor szívja fel ha a felsziv-ot írta be mögé
Én erre gondoltam:
 

if(mit == felsziv)
{
   .....
}

 
De nem volt jó
Nem tudja valaki hogy lehet ezt megcsinálni sscanf-al?
Elõre is köszönöm a válaszokat!

14
RP/RPG kérések / cigi a kézbe
« Dátum: 2014. március 30. - 12:32:54 »
Sziasztok!
Arra lennék kíváncsi hogy hogyan tudnám azt megcsinlni hogy ha a játékos beír egy parancsot(pl /cigi) akkor a kezébe dob egy olyan cigi objectet(ami füstöl, aki rp-zet már az vágja mit akarok) és 3perc múlva eltûnik, vagy ha beírja a /elnyom parancsot
!!EZ NEM SCRIPT KÉRÉS!!csak azt kéne hogy hogyan adok neki olyan füstölõ cigit és hogyan veszem el.
Elõre is köszönöm!

15
RP/RPG kérések / Sebességmérõ error
« Dátum: 2014. március 23. - 20:53:45 »
Sziasztok!
Találtam fórumon egy fasza kis leírást sebességmérõrõl, meg is csináltam viszont kaptam rá 3db warningot:
 

F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch

 
Itt a kódja:
 

        new Float:vVectors[4], string[30];
      GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vVectors[0],vVectors[1],vVectors[2]);
      vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667);//warningos sor

 
És az az idegesítõ hogy emiatt nem is mûködik a dolog :(
Aki tudja hogy javíthatom ki pls írja le

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal