Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Delta

Oldalak: [1]
1
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / UpdateVehicleParamsEx
« Dátum: 2015. április 07. - 15:33:22 »
a kód:
 
stock UpdateVehicleParamsEx(vehicleid, bool: status, { _, Float }: ...)
{
new
vehicleParams[7],
vehicleParamsData[7][10] =
{
    { \"Engine\" },
    { \"Lights\" },
   { \"Alarm\" },
   { \"Doors\" },
   { \"Bonnet\" },
   { \"Boot\" },
   { \"Objective\" }
},
totalArgs = numargs()
;
if(totalArgs < 3)
{
    return 0;
}
GetVehicleParamsEx(vehicleid, vehicleParams[0], vehicleParams[1], vehicleParams[2], vehicleParams[3], vehicleParams[4], vehicleParams[5], vehicleParams[6]);
for(new i = 2, j = 0, ch = \'\\0\'; i != totalArgs; ++i)
{
new
   tempString[10]
;
for(j = 0; (ch = getarg(i, j)) != EOS; ++j)
{
   tempString[j] = ch;
}
for(j = 0; j != sizeof(vehicleParamsData); ++j)
{
    if(!strcmp(vehicleParamsData[j], tempString, true))
    {
        vehicleParams[j] = status;
    }
}
}
SetVehicleParamsEx(vehicleid, vehicleParams[0], vehicleParams[1], vehicleParams[2], vehicleParams[3], vehicleParams[4], vehicleParams[5], vehicleParams[6]);
return 1;
}

 
készítő: Ryder
példa a használatra:
 
UpdateVehicleParamsEx(vehicleid, true, \"Alarm\", \"Bonnet\", \"Doors\", \"Boot\", \"Engine\");

 
ezzel elindítod a riasztót, a motort, kinyitod az ajtókat, felnyitod csomagtartót és a motorháztetőt

2
Segítségkérés / pawncc.exe - Alkalmazáshiba
« Dátum: 2015. április 06. - 18:14:46 »
A \"0x100119ec\" címen található utasítás a \"0x00000044\" memóriacímre hivatkozott. A memóriaterületen nem végezhető el a következő művelet: read\".
Le szeretném fordítani \"compilezni\" a módot, és ezt írja ki. Mi lehet a probléma megoldása?

3
[törlés]

4
Általános / Covery - GTA San Andreas RPG
« Dátum: 2012. július 14. - 13:51:04 »
Covery - GTA San Andreas RPG
 

5
Készítõ: Ryder
 
stock SendFormatMessage(const iPlayer, const iColor, const szFormat[], {Float, _}: ...)
{
    new iArgs = (numargs() - 3) << 2;
    if(iArgs)
{
        static s_szBuf[144],s_iAddr1,s_iAddr2;
       
        #emit ADDR.PRI szFormat
        #emit STOR.PRI s_iAddr1
        for(s_iAddr2 = s_iAddr1 + iArgs, iArgs += 12; s_iAddr2 != s_iAddr1; s_iAddr2 -= 4)
{
            #emit LOAD.PRI s_iAddr2
            #emit LOAD.I
            #emit PUSH.PRI
        }
        #emit CONST.PRI s_szBuf
        #emit PUSH.S szFormat
        #emit PUSH.C 144
        #emit PUSH.PRI
        #emit PUSH.S iArgs
        #emit SYSREQ.C format
        #emit LCTRL 4
        #emit LOAD.S.ALT iArgs
        #emit ADD.C 4
        #emit ADD
        #emit SCTRL 4
        return (iPlayer != -1) ? SendClientMessage(iPlayer, iColor, s_szBuf) : SendClientMessageToAll(iColor, s_szBuf);
    }
    return (iPlayer != -1) ? SendClientMessage(iPlayer, iColor, szFormat) : SendClientMessageToAll(iColor, szFormat);
}

 
Példa a használatára (format nélkül):
 
SendFormatMessage(-1, -1, \"Név mindenkinek: %s\", nev);

 

SendFormatMessage(playerid, -1, \"Név: %s\", nev);

6
[TÖRLÉS]

7
Szkript kérések / Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2010. október 20. - 14:09:21 »
Igen, tudom rengeteg van, ezért is kérném tõletek, hogy megtudnátok csinálni nekem egy regisztrációs rendszert, nem dinivel, nem pVarral, hanem dUserNT-vel. Köszönöm a segítségeteket.
Delta.

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyver lehívó ( 1. szkriptem ! )
« Dátum: 2010. augusztus 04. - 20:52:02 »

 Fegyver lehívó

--------------------------------------------------


Az FS lényege: /fegyver paranccsal le tudsz hívni fegyvereket.

2 (Fo)csoport van: DM fegyverek, és TDM fegyverek.

Információ:




  • DM fegyverek: Sawn-Off, TEC9


  • TDM fegyverek: Sniper, M4, Combat Shotgun, SMG







Letöltési link:


http://solidfiles.com/d/1a42/

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal