Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Andorko
1
« Dátum: 2014. április 28. - 12:39:20 »
Hi Azt, hogy lehet megcsinálni, hogy a skinek lángoljon a keze? És egy olyan script is kéne amiben jelmezek vannak és fel tudja venni öket a player
2
« Dátum: 2014. április 13. - 22:33:06 »
Hi Ez miért nem megy rendesen ha floodolok akkor kiírja az üzenetet is meg azt is, hogy ne floodojak pedig csak azt kéne kiírja, hogy ne floodoljak #define SPAM_TIME (3) new gPlayerSpamTick[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerText(playerid, text[]) { new TickCount = GetTickCount( ); SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x99FF00AA, 100.0, 10000); if( gPlayerSpamTick[ playerid ] > ( TickCount - ( SPAM_TIME * 600 ) ) ) { SendClientMessage( playerid, 0xEB000FFF, \"{FF0000}Ne floodoj várj {33CCFF}3 {FF0000}másodpercet két üzenet közot!\" ); gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( ); return 0; } gPlayerSpamTick[ playerid ] = GetTickCount( ); return 0; }
3
« Dátum: 2014. április 13. - 12:42:36 »
Hi Letöltöttem Epsilon reakció tesztjét de az vele a próblémám, hogy írja azt a szöveget amit be kell írni de ha nem írja be senki akkor az nem kezdödik elõröl nekem ugy kéne, hogy ha pl 5 percig nem írja be senki a szöveget akkor az újból kezdõdjön magától #include <a_samp> #define TIMING 200 // hány másodpercenként adjon új feladatot #define wMAX 5000 // A megnyerhetõ összeg felsõ határa #define wMIN 1000 // A megnyerhetõ összeg alsó határa [NEM LEHET 0] #define rdiff 10 // A beírandó szöveg hosszúsága (MAX 64) #define INVALID_NAME \"°²`ÿ\" new rtimer,rtick,rname[MAX_PLAYER_NAME],rtask[64],rwin; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n..loading-----------------------------\"); rname=INVALID_NAME%253B rtick = 0; rwin = 0; rtimer = SetTimer(\"StartReact\",1000*TIMING,true); print(\"- eReaction - Epsilon\'s Reaction Tester\"); print(\"-------------------------------loaded.\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n..loading-----------------------------\"); print(\"- eReaction - Epsilon\'s Reaction Tester\"); KillTimer(rtimer); print(\"-----------------------------unloaded.\\n\"); return 1; } forward StartReact(); public StartReact() { if(rwin!=0) return 0; KillTimer(rtimer); new str[160]; format(rtask,sizeof(rtask),\"1\",0); rwin = random(wMAX-wMIN)+wMIN; rname=INVALID_NAME%253B rtick = 0; for(new i = 0; i < rdiff; i++) if(i%2) rtask = 65+random(90-65); else rtask = 97+random(122-97); SendClientMessageToAll(0xADF200FF,\"Reakció teszt! {F7E600}Aki a {E9FF00}leggyorsabban {F7E600}beírja az alábbi {0098E5}feladatot {F7E600}megnyerheti a {F27100}nyereményt{F7E600}!\"); format(str,160,\"{F27100}nyeremény{F7E600}: {FFFFFF}%d$ {FF0000}| {0098E5}feladat{F7E600}: {FFFFFF}%s\",rwin,rtask); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF,str); rtick = GetTickCount(); return 0; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(rwin != 0) { if(!strcmp(text,rtask)) { if(!strcmp(rname,INVALID_NAME)) { new str[128]; format(str,128,\"{FFD700}%s\",rtask); SendPlayerMessageToAll(playerid,str); str = \"\\0\"; GetPlayerName(playerid,str,MAX_PLAYER_NAME); GivePlayerMoney(playerid,rwin); format(str,128,\"{0098E5}%s megnyerte a {F27100}%d dollárt{0098E5}! ({F27100}%.2f másodperc{0098E5})\",str,rwin,float((GetTickCount()-rtick)/1000)); SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF,str); rwin = 0; rtimer = SetTimer(\"StartReact\",1000*TIMING,false); return 0; } } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/startrtest\", cmdtext, true) == 0) if(IsPlayerAdmin(playerid)) { StartReact(); return 1; } return 0; }
4
« Dátum: 2014. április 12. - 18:11:03 »
Hi Nekem abban kéne segitség, hogy ha valakit lefagyaszt a szerver pl verseny kezdéskor akkor lehesen mozgatni a moust és ugy a képis mozogjon csak az ember legyen lefagyasztva a kép nem
5
« Dátum: 2014. április 09. - 17:46:06 »
Hi Nekem abban kéne segitség, hogy lerakok 1 pickupot és ha azt felveszi egy player az kap pénzt aztán a pickup eltûnik és csak szerver resi utnán jöjjön elõ megint a pickup ezt hogy kell megoldani?
7
« Dátum: 2014. április 07. - 16:04:58 »
Hi Nekem egy olyan script kéne, hogy lenne benne egy rejtett csomag és aki megtalálja a csomagot az kap pénzt ez a csomag minden 15 percenként jelenjen meg különbözõ helyeken
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 08. - 18:45:51 )
Na senki?
8
« Dátum: 2014. április 07. - 14:50:57 »
Hi Az a próblámám ha átálittom a MAX_SOLT-to mondjuk 100-ra akkor mikor beírom, hogy /ikea csak 15 SOLT van nem 100 miért van ez?
9
« Dátum: 2014. április 06. - 11:25:33 »
Hi Letöltöttem innen az ikeás scriptet és az a problémám van vele, hogy amikor lehózok egy bútort és szerkesztem majd elmentem aztán relogolok és a bútor nem a mentett helyén van hanem ott ahol lehozta legelõre a bútort még a szerkesztés elött Itt a script is: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <dini> #define DIALOG_MENU 2848 #define DIALOG_MENU2 2849 #define DIALOG_MENU3 2850 #define DIALOG_SZEK 2851 #define DIALOG_ASZT 2852 #define DIALOG_DEKO 2853 #define DIALOG_KFOT 2854 #define DIALOG_AGYK 2855 #define DIALOG_SZON 2856 #define DIALOG_USED 2857 #define DIALOG_BUTOR 2858 #define DIALOG_DELETE 2859 #define MAX_SLOT 16 enum objectdata { butorid, butorar, butorname[128] } new Szekreny[][objectdata] = { {1740,150, \"Éjjeli Szekrény\"}, {1741,100, \"Kissebb Szekrény\"}, {1742,200, \"Könyvespolc\"}, {1743,150, \"Ruhás szekrény\"} }; new SzekekEsAsztalok[][objectdata] = { {1714,70,\"Számítógépes szék1\"}, {1806,70,\"Számítógépes szék2\"}, {1715,60,\"Fodrász szék\"}, {1716,50,\"Bárpult szék1\"}, {1805,50,\"Bárpult szék2\"}, {1720,50,\"Konyhai szék1\"}, {1739,50,\"Konyhai szék2\"}, {1735,70,\"Kényelmes szék\"}, {1746,20,\"Zsámoly\"}, {1759,40,\"Régies szék\"}, {1433,110,\"4 Személyes asztal\"}, {1827,150,\"Üvegasztal\"}, {2370,90,\"Dohányzóasztal\"}, {1432,220,\"Kerek asztal + 3 szék\"}, {1432,190,\"Sakk Asztal + 4 szék\"}, {1432,260,\"Nappali Asztal + 3 szék\"}, {1432,180,\"Ker. Asztal + 2 szék\"} }; new Dekoracio[][objectdata] = { {19172,100,\"\\\"LS tengerpart\\\" festmény\"}, {19173,120,\"\\\"San Fierro híd\\\" festmény\"}, {19174,110,\"\\\"Erdõ\\\" festmény\"}, {19166,120,\"GTA Térkép\"} }; new Fotelok[][objectdata] = { {1702,310,\"Barna fotel (2 szem.)\"}, {1703,350,\"Modern kék fotel (2 szem.)\"}, {1704,290,\"Modern kék fotel (1 szem.)\"}, {1705,260,\"Barna fotel (1 szem.)\"}, {1708,250,\"Régi alakú fotel (1 szem.)\"}, {1710,400,\"Régies kanapé (4 szem.)\"}, {1764,450,\"Kockás kanapé (2 szem.)\"}, {1711,240,\"Régies fotel (1 szem.)\"}, {1712,290,\"Régies fotel (2 szem.)\"} }; new Agyak[][objectdata] = { {1700,460,\"Francia ágy(2 szem.)\"}, {1701,450,\"Barna ágy(2 szem.)\"}, {1745,430,\"Csíkos ágy(2 szem.)\"}, {1794,450,\"Faágy(2 szem.)\"}, {1795,440,\"Dolbino ágymatrac\"}, {1796,350,\"Faágy(1 szem.)\"}, {1797,470,\"Modern ágymatrac\"}, {1799,500,\"Modern ágy (4 szem.)\"}, {1803,540,\"Francia ágy (4 szem.)\"} }; new Szonyegek[][objectdata] = { {2817,50,\"Kék szõnyeg\"}, {2818,50,\"Piros-fekete kockás\"}, {2815,50,\"Lilás szõnyeg\"}, {2833,60,\"Díszes szõnyeg1\"}, {2834,40,\"Díszes szõnyeg2\"}, {2835,30,\"Tojás alakú szõ.\"}, {2836,50,\"Rácsos dísz. szõnyeg\"}, {2841,40,\"Kék Toj. szõnyeg\"}, {2842,60,\"Bordó színû szõnyeg\"}, {2847,60,\"Barna szõnyeg\"}, {1828,100,\"Párduc szõnyeg\"} }; enum ButorData { CreateButor, ButorName[256], Butorid, Float:PosX, Float:PosY, Float:PosZ, Float:PosRX, Float:PosRY, Float:PosRZ } new ButorSlot[MAX_PLAYERS][MAX_SLOT][butorData]; new SlotUsed[MAX_PLAYERS][MAX_SLOT]; public OnFilterScriptInit() { return 1; } CMD:ikea(playerid) { //if(GetPVarInt(playerid,\"AllowIkea\") == 1) //{ new str[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\"); return 1; //} //else //{ // SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00eaff}A lakberendezés most nem engedélyezett!\"); //} //return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME],string[128]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); format(string,sizeof(string),\"IKEA/%s.txt\",pName); if(!dini_Exists(string)) { SendClientMessage(playerid,-1,\"{ff0000}[iKEA] - Lakberendezés: {ff0000}/ikea\"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"{ff0000}[iKEA] - Lakberendezés: {ff0000}/ikea\"); LoadPlayerObjects(playerid); } return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case DIALOG_MENU: { if(response) { if(SlotUsed[playerid][listitem] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_USED,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Menü\",\"Szerkesztés\\nEladás\\n{4ee031}Összes bútor elmentése\",\"Választ\",\"Vissza\"); SetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\",listitem); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\"); SetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\",listitem); } } } case DIALOG_USED: { if(!response) { new str[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\"); } if(response) { if(listitem == 0) { EditPlayerObject(playerid,ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor]); } if(listitem == 1) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_DELETE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"IKEA: ELADÁS\",\"Biztos hogy elakarod adni?\",\"Igen\",\"Nem\"); } if(listitem == 2) { new pName[MAX_PLAYER_NAME],string[128]; new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); format(string,sizeof(string),\"IKEA/%s.txt\",pName); if(!dini_Exists(string)) { dini_Create(string); new str5[128]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i); format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i); format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i); format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i); format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i); format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i); format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i); format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i); format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i); dini_Set(string,str5,ButorSlot[playerid][butorName]); dini_IntSet(string,str1,ButorSlot[playerid][butorid]); dini_IntSet(string,str9,1); dini_FloatSet(string,str2,ButorSlot[playerid][PosX]); dini_FloatSet(string,str3,ButorSlot[playerid][PosY]); dini_FloatSet(string,str4,ButorSlot[playerid][PosZ]); dini_FloatSet(string,str6,ButorSlot[playerid][PosRX]); dini_FloatSet(string,str7,ButorSlot[playerid][PosRY]); dini_FloatSet(string,str8,ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48} Bútorok elmentve!\"); } else { new str5[128]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i); format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i); format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i); format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i); format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i); format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i); format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i); format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i); format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i); dini_Set(string,str5,ButorSlot[playerid][butorName]); dini_IntSet(string,str1,ButorSlot[playerid][butorid]); dini_IntSet(string,str9,1); dini_FloatSet(string,str2,ButorSlot[playerid][PosX]); dini_FloatSet(string,str3,ButorSlot[playerid][PosY]); dini_FloatSet(string,str4,ButorSlot[playerid][PosZ]); dini_FloatSet(string,str6,ButorSlot[playerid][PosRX]); dini_FloatSet(string,str7,ButorSlot[playerid][PosRY]); dini_FloatSet(string,str8,ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48} Bútorok elmentve!\"); } } } } case DIALOG_BUTOR: { if(!response) { new str[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\"); } if(response) { if(listitem == 0) { new string[300+1]; for(new i;i < sizeof(Szekreny);i++) { format(string, sizeof(string), \"%s%s %d$\\n\", string, Szekreny[butorname],Szekreny[butorar]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZEK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szekrények\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\"); } if(listitem == 1) { new string[300+1]; for(new i;i < sizeof(SzekekEsAsztalok);i++) { format(string, sizeof(string), \"%s%s %d$\\n\", string, SzekekEsAsztalok[butorname],SzekekEsAsztalok[butorar]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ASZT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Asztalok és Székek\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\"); } if(listitem == 2) { new string[300+1]; for(new i;i < sizeof(Dekoracio);i++) { format(string, sizeof(string), \"%s%s %d$\\n\", string, Dekoracio[butorname],Dekoracio[butorar]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DEKO, DIALOG_STYLE_LIST, \"Dekorációk\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\"); } if(listitem == 3) { new string[300+1]; for(new i;i < sizeof(Fotelok);i++) { format(string, sizeof(string), \"%s%s %d$\\n\", string, Fotelok[butorname],Fotelok[butorar]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KFOT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kanapék és Fotelok\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\"); } if(listitem == 4) { new string[300+1]; for(new i;i < sizeof(Agyak);i++) { format(string, sizeof(string), \"%s%s %d$\\n\", string, Agyak[butorname],Agyak[butorar]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGYK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ágyak\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\"); } if(listitem == 5) { new string[300+1]; for(new i;i < sizeof(Szonyegek);i++) { format(string, sizeof(string), \"%s%s %d$\\n\", string, Szonyegek[butorname],Szonyegek[butorar]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZON, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szõnyegek\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\"); } } } case DIALOG_SZEK: { if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\"); if(response) { new string[256],str[128]; SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s\",Szekreny[listitem][butorname]); new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:Angle; format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Szekreny[listitem][butorname],Szekreny[listitem][butorid]); SendClientMessage(playerid,-1,str); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); x += (2 * floatsin(-Angle, degrees)); y += (2 * floatcos(-Angle, degrees)); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Szekreny[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Szekreny[listitem][butorid]; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z; new string2[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\"); } } case DIALOG_ASZT: { if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\"); if(response) { new string[256],str[128]; SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s\",SzekekEsAsztalok[listitem][butorname]); new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:Angle; format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",SzekekEsAsztalok[listitem][butorname],SzekekEsAsztalok[listitem][butorid]); SendClientMessage(playerid,-1,str); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); x += (2 * floatsin(-Angle, degrees)); y += (2 * floatcos(-Angle, degrees)); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,SzekekEsAsztalok[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = SzekekEsAsztalok[listitem][butorid]; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z; new string2[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\"); } } case DIALOG_DEKO: { if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\"); if(response) { new string[256],str[128]; SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s\",Dekoracio[listitem][butorname]); new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:Angle; format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Dekoracio[listitem][butorname],Dekoracio[listitem][butorid]); SendClientMessage(playerid,-1,str); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); x += (2 * floatsin(-Angle, degrees)); y += (2 * floatcos(-Angle, degrees)); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Dekoracio[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Dekoracio[listitem][butorid]; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z; new string2[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\"); } } case DIALOG_KFOT: { if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\"); if(response) { new string[256],str[128]; SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s\",Fotelok[listitem][butorname]); new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:Angle; format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Fotelok[listitem][butorname],Fotelok[listitem][butorid]); SendClientMessage(playerid,-1,str); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); x += (2 * floatsin(-Angle, degrees)); y += (2 * floatcos(-Angle, degrees)); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Fotelok[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Fotelok[listitem][butorid]; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z; new string2[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\"); } } case DIALOG_AGYK: { if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\"); if(response) { new string[256],str[128]; SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s\",Agyak[listitem][butorname]); new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:Angle; format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Agyak[listitem][butorname],Agyak[listitem][butorid]); SendClientMessage(playerid,-1,str); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); x += (3 * floatsin(-Angle, degrees)); y += (3 * floatcos(-Angle, degrees)); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Agyak[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Agyak[listitem][butorid]; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z; new string2[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\"); } } case DIALOG_SZON: { if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\"); if(response) { new string[256],str[128]; SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1; format(string, sizeof(string), \"%s\",Szonyegek[listitem][butorname]); new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:Angle; format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Szonyegek[listitem][butorname],Szonyegek[listitem][butorid]); SendClientMessage(playerid,-1,str); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); x += (2 * floatsin(-Angle, degrees)); y += (2 * floatcos(-Angle, degrees)); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Szonyegek[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Szonyegek[listitem][butorid]; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z; new string2[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\"); } } case DIALOG_DELETE: { if(!response) { new str[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\"); } else { new string2[128]; DestroyPlayerObject(playerid,ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor]); SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 0; new pName[MAX_PLAYER_NAME],string[128]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); format(string,sizeof(string),\"IKEA/%s.txt\",pName); format(string2,sizeof(string2),\"SLOT%dUsed\",GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")); dini_IntSet(string,string2,SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")]); new str[512]; for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { if(SlotUsed[playerid] == 1) { format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]); continue; } format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i); } ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\"); } } } return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ; GetPlayerObjectPos(playerid,objectid, X, Y, Z); GetPlayerObjectRot(playerid,objectid, rX, rY, rZ); if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48}Új Pozíció megadva!\"); ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = fX; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = fY; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = fZ; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRX] = fRotX; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRY] = fRotY; ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRZ] = fRotZ; } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {ff0000}Berendezés poziciójának a megadása megszakadt!\"); } } LoadPlayerObjects(playerid) { new str[128]; new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str5[128],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16]; new name[256]; new pName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName)); format(str,sizeof(str),\"IKEA/%s.txt\",pName); for(new i;i<MAX_SLOT;i++) { format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i); format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i); format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i); format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i); format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i); format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i); format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i); format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i); format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i); if(dini_Int(str,str9) == 1) { SlotUsed[playerid] = 1; name=dini_Get%252525252528str%25252525252Cstr5%252525252529%25252525253B ButorSlot[playerid][butorid] = dini_Int(str,str1); ButorSlot[playerid][butorName] = name; ButorSlot[playerid][PosX] = dini_Float(str,str2); ButorSlot[playerid][PosY] = dini_Float(str,str3); ButorSlot[playerid][PosZ] = dini_Float(str,str4); ButorSlot[playerid][PosRX] = dini_Float(str,str6); ButorSlot[playerid][PosRY] = dini_Float(str,str7); ButorSlot[playerid][PosRZ] = dini_Float(str,str8); ButorSlot[playerid][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,ButorSlot[playerid][butorid],ButorSlot[playerid][PosX],ButorSlot[playerid][PosY],ButorSlot[playerid][PosZ],ButorSlot[playerid][PosRX],ButorSlot[playerid][PosRY],ButorSlot[playerid][PosRZ]); continue; } } SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48} Az elmentett bútorok betöltve!\"); }[ / code ]
10
« Dátum: 2014. április 05. - 20:54:20 »
Hi Nekem az lenne a problémám, hogy ha valaki halászik a szerveren és még van fent valaki akkor a pénzt nem az kapja aki halászik hanem az amelyik nem tehát vannak a szerveren mondjúk 2-en és X halászik akkor Y kapja a pénzt nem az aki halászik Itt a script is nem tom mi lehet benne a hiba new horgaszbot[MAX_PLAYERS]; new horgasztimer; new RodObject; CMD:fishing ( playerid, params[ ] ) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100.0,2044.8909,-149.1644,1.3744 )) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING, \"Nem vagy a megadott helyen: /fishinghelp\" ); if(horgaszbot[playerid]== -1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,\"Nincs horgaszbotod vagyél egyet /bolt\"); { GameTextForPlayer( playerid, \"~b~~r~~g~Fishing\", 3000, 3); horgasztimer = SetTimerEx(\"horgaszas\", 30000, true, \"u\", playerid); horgaszbot[ playerid ] = 0; TogglePlayerControllable(playerid,0); ApplyAnimation(playerid,\"SWORD\",\"sword_block\",50.0,0,1,0,1,1); } return 1; } CMD:exitfishing(playerid,params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100.0,2044.8909,-149.1644,1.3744 )) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING, \"Nem Horgászol\" ); KillTimer(horgasztimer); TogglePlayerControllable(playerid,1); RemovePlayerAttachedObject(playerid,0); RemovePlayerAttachedObject(playerid,RodObject); ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 2.0, 0, 0, 0, 0, 0); horgaszbot[ playerid ] = -1; SendClientMessage(playerid,COLOR_WARNING,\"Kiléptél a horgászásból\"); return 1; } public horgaszas (playerid) { switch(random(10)) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, 6741, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 210 KG-s Tigriscápát Ára: 18000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,18000); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, 6742, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 250 KG-s Pontyot Ára: 20000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,20000); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, 6743, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 200 KG-s Fehér Cápát Ára: 21000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,21000); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, 6744, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 250 KG-s Tigriscápát Ára: 20000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,20000); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, 6745, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 300 KG-s Fehér Cápát Ára: 25000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,25000); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, 6746, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 150 KG-s Murénát Ára: 15000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,11000); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, 6747, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 100 KG-s Tonhalat Ára: 13000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,13000); case 7: ShowPlayerDialog(playerid, 6748, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 65 KG-s Tonhalat Ára: 9000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,9000); case 8: ShowPlayerDialog(playerid, 6749, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 50 KG-s Murénát Ára: 8000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,8000); case 9: ShowPlayerDialog(playerid, 6750, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 40 KG-s Pontyot Ára: 6000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,6000); case 10: ShowPlayerDialog(playerid, 6751, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Fishing\",\"Kifogtál egy 30 KG-s Harcsát Ára: 5000$\",\"OK\",\"\") > 0 && GivePlayerMoney(playerid,5000); } KillTimer(horgasztimer); TogglePlayerControllable(playerid,1); ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 2.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { } if(dialogid ==dialog_bolt) { if(response) { if( listitem==0) { horgaszbot[playerid] = 0 ; RodObject = SetPlayerAttachedObject(playerid, 0,18632,6,0.079376,0.037070,0.007706,181.482910,0.000000,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); GivePlayerMoney(playerid,-1000); SendClientMessage(playerid,-1,\"{00ff00}Vásároltál egy horgászbotot\"); } } } return 0; Nem [ pwn = code ] [ / pwn ], hanem [ code = pawn ] [ / code ]. Javítottam!
11
« Dátum: 2014. március 21. - 12:31:33 »
Hi Nekem abban kéne segitség, hogy ha beírja valaki az /enter parancsot akkor tünyenek el azok a EnterExit sárga izék prábáltam igy de nem jó for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) DisableInteriorEnterExits(i); [mod]Most kitettem helyetted a pawn code taget, de legközelebb tedd ki magadtól azt![/mod]
12
« Dátum: 2014. március 19. - 16:46:27 »
Hi Nekem abban kéne segitség, hogy azt hogy lehet negcsinálni ha beírok egy parancsot pl /soundforall és egy linket és az a zene szóljon minden playernak tehát /soundforall [Link] és ha jó a link akkor minden player azt a zenét halgasa amit te tettél be
13
« Dátum: 2014. március 16. - 15:20:29 »
Hi Nekem egy matek tesztes script kéne pl 57-7 és beírod hogy /va és az eredményt 50 és adjon neked pénzt + scoret hasonlit a reakció tesztekhez csak számokal vann
14
« Dátum: 2014. március 15. - 22:00:13 »
Hi Nekem egy olyan script kéne, hogy ha valaki próbál belépni rcon ba és 3x rosszúl írja be a jelszót azt kickeje a szeró
15
« Dátum: 2014. február 25. - 18:05:55 »
Hi Nekem az lenne a próblémám, hogy van szeróm a clans.hu-nál és ha a samp keresõbe beírom a szeró nevét akkor nem jelenik meg csak ha az IP-t hozzá adom a favorithoz mi lehet a baj?
|