Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - solyom1992

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / [query:p] from ip ez mi? és miért jelent meg?
« Dátum: 2014. augusztus 13. - 21:41:44 »
üdv az lenne a kérdésem h a szerveremen megjelent ez a ki írás a konzolban:

[21:34:14] [query:p] from 178.238.41.168
[21:34:14] [query:i] from 178.238.41.168
[21:34:20] [query:i] from 195.3.225.209
[21:34:21] [query:d] from 91.121.4.31
[21:34:24] [query:r] from 178.238.41.168
[21:34:34] [query:d] from 95.141.32.34
[21:34:34] [query:i] from 95.141.32.34
[21:34:34] [query:r] from 95.141.32.34

 
és nem tudom eltüntetni de folyamatosan ezt floodolja (clans) és mindig más ip vel ez mi? és hogy tudom eltüntetni?

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / ServerSaver Lopásgátló
« Dátum: 2014. március 25. - 17:53:56 »
ServerSaver Lopásgátló
Bevezetés:
Mivel új netem lett ezért a tesztszerveremre nem tudtak feljönni a haverjaim, ezért az ingyenes hostokhoz fordultam megoldás képen, de mivel sok rosszat halottam ezekrõl a hostokról és már találkoztam is olyan szervertulajokkal akiknek ellopták a módját ezért úgy döntöttem hogy nekiállok egy a módot védõ kis script megírásába.Miután kicsit körbe néztem a neten láttam hogy talán a legg jobb ha a szerverem ip címéhez kötöm a mód futását és így megszületett az 1.0 ás verzió ami nagyon jól bevált de még mindig volt egy hibája.Mégpedig az hogy annak ellenére, hogy az ellopott módot használhatatlanná tette még mindig nem tudtam arról hogy ellopták a módomat, ekkor újra gondolkodni kezdtem és eszembe jutott egy régebbi szerver ahol a szerverrõl lehetett e-mailt küldeni ezért nekiálltam keresgélni majd körülbelül  egy pár perc alatt meg is találtam amit kerestem egy külföldi fórumon, és így azt az include-t felhasználva megalkodtam a 2.0 ás verziót ami már egy értesítõ email-t is küldött a lopásról benne a szerver leg fontosabb adataival.
 
Az eredeti E-mail küldõ részrõl:
Mivel nem szerettem volna hogy a szerver-t levédõ rész és az e-mail küldõ rész szétváljon ezért egybe raktam a kettõt.
Eredeti e-mail küldõ neve:Mailer.inc
Eredeti Mailer feltöltõje:Slice
Eredeti Mailer Forumja:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=197755
Berakás és beállítás:
(1) Tölsd le a szervert(link a leírás alján)
(2) Nyisd meg a ServerSaver.inc filet
(3) Tölsd fel a Mailer.php filet egy olyan honlapra/hostra ahol le tudod kérni az elérési utvonalát
(4) Másold be a ServerSaver.inc filet a server/pawno/include mappába

(5) Állítsd be a minta alapján1 IP cím esetén:

//********************[CONFIG]**************************************************
#define ip0 \"188.143.120.22:7834\"//ide kerülnek az ip cimeid
#define ip1 \"non\"
#define ip2 \"non\"
#define E_mail \"[email protected]\"//ide ird be a saját e-mail címed
#define tulaj \"Sanyi\"//ide ird be a neved
#define MAILER_URL \"serversaver.webege.com/mailer.php\" //a php file helye egy hoston vagy oldalon
//******************************************************************************


Több IP Cím esetén:




//********************[CONFIG]**************************************************
#define ip0 \"188.143.120.22:7834\"
 
//ide kerülnek az ip cimeid
#define ip1 \"188.150.120.23:7777\"
 
//ide kerülnek az ip cimeid
#define ip2 \"non\"
#define E_mail \"[email protected]\"
 
//ide ird be a saját e-mail címed
#define tulaj \"Sanyi\"
 
//ide ird be a neved
#define MAILER_URL \"serversaver.webege.com/mailer.php\" //a php file helye egy hoston vagy oldalon
//******************************************************************************

(6) Nyisd meg a levédeni kívánt Játékmódot és ted be ezt a main vagy az OnGamemodeInt alá

public OnGameModeInit()
{
IsServerClear();
}

(7) Nyisd meg a Server.cfg filet és új sorba add hozzá a bind (IPcímed port nékül) sortpélda:

echo Executing Server Config...
 
lanmode 0
weburl www.sa-mp.com
maxnpc 0
port 7834
incar_rate 40
hostname ASD
maxplayers 30
gamemode0 PLG
stream_distance 300.0
onfoot_rate 40
query 1
filterscripts TD
base
announce 1
weapon_rate 40
stream_rate 1000
rcon_password próbajelszó
logtimeformat [%H:%M:%S]
plugins streamer.dll sscanf.dll
bind 188.143.120.22

ezután kész is vagy a beállításokkal és már le is van védve a játékmódod

innentõl ha jól csináltál mindent akkor a server log ban ezt kell látnod:


[12:08:28] |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[12:08:28] _-------------------------------------_
[12:08:28] _|                                   |_
[12:08:28] _|  Szerver futtatása engedélyezve!  |_
[12:08:28] _|       Kellemes szórakozást!       |_
[12:08:28] _|                                   |_
[12:08:28] _-------------------------------------_
[12:08:28] |||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Ha rosszúl irtad be az IP címed a beállításoknál vagy elopják a módot akkor ezt fogod/fogja látni a szerverlogban miután leállt a szerver:



[16:24:32] |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[16:24:32] _+--------------------------------------------------------------------------+_
[16:24:32] _|  __                                                                  __  |_
[16:24:32] _| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona! |!!| |_
[16:24:32] _| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona! |!!| |_
[16:24:32] _| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona! |!!| |_
[16:24:32] _| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona! |!!| |_
[16:24:32] _| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona! |!!| |_
[16:24:32] _| |__| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona! |__| |_
[16:24:32] _|  __  ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona!  __  |_
[16:24:32] _| |__| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a PLG TEAM Tulajdona! |__| |_
[16:24:32] _|                                                                          |_
[16:24:32] _+--------------------------------------------------------------------------+_
[16:24:32] |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 
Teszt:
Teszt képen több embernek is elküldtem az egyik módom ezzel levédve és  mivel õk nem tudtak a védelemrõl ezért nagy örömmel és buzgósággal fogadták a legújabb módomat nem sejtve, hogy egy teszt részesei.A Védelem tökéletesen mûködött minden esetben leállította a szervereket és el is küldte a szerverek adatait.
Bug,Hiba:
Eddig nem találtam hibát benne nállam tökéletesen mûködikegyedüli problémálya hogy ha nincs a server.cfg be beirva a bind sor akkor az ip címet nem irja ki de ebbõl lehet arra állapítani hogy csak házi szerveren próbálták meg elindítani.
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/5223484c20/serversaver.rar
Code:
 

#include <a_samp>
#include <a_http>
//********************[CONFIG]**************************************************
#define ip0 \"188.143.120.22:7834\"
#define ip1 \"non\"
#define ip2 \"non\"
#define E_mail \"[email protected]\"
#define tulaj \"Sanyi\"
#define MAILER_URL \"serversaver.webege.com/mailer.php\" //a php file helye egy hoston vagy oldalon
//******************************************************************************
 
#if ( !defined MAILER_MAX_MAIL_SIZE )
   #define MAILER_MAX_MAIL_SIZE  (1024)
#endif
 
#if ( !defined MAILER_URL )
   #error Please define MAILER_URL before including the mailer include.
#endif
forward timer();
public timer()
{
    SendRconCommand(\"exit\");
   return 1;
}
stock IsServerClear()
{
new Sip[64],ports,serverip[128],servername[100],rcon[128];
GetServerVarAsString(\"bind\", Sip, sizeof(Sip));
GetServerVarAsString(\"hostname\",servername, sizeof(servername));
GetServerVarAsString(\"rcon_password\",rcon, sizeof(rcon));
ports=GetServerVarAsInt(\"port\");
format(serverip,sizeof(serverip),\"%s:%d\",Sip,ports);
if(strcmp(serverip,ip0,true)==0||strcmp(serverip,ip1,true)==0||strcmp(serverip,ip2,true)==0)
{
print(\"|||||||||||||||||||||||||||||||||||||\");
print(\"_-------------------------------------_\");
print(\"_|                                   |_\");
print(\"_|  Szerver futtatása engedélyezve!  |_\");
print(\"_|       Kellemes szórakozást!       |_\");
print(\"_|                                   |_\");
print(\"_-------------------------------------_\");
print(\"|||||||||||||||||||||||||||||||||||||\");
}
else
{
print(\"|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||\");
print(\"_+--------------------------------------------------------------------------+_\");
print(\"_|  __                                                                  __  |_\");
printf(\"_| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!      |!!| |_\",tulaj);
printf(\"_| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!      |!!| |_\",tulaj);
printf(\"_| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!      |!!| |_\",tulaj);
printf(\"_| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!      |!!| |_\",tulaj);
printf(\"_| |!!| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!      |!!| |_\",tulaj);
printf(\"_| |__| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!      |__| |_\",tulaj);
printf(\"_|  __  ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!       __  |_\",tulaj);
printf(\"_| |__| ERROR:Futtatási jog megtagadva! Ez a Mód a %s Tulajdona!      |__| |_\",tulaj);
print(\"_|                                                                          |_\");
print(\"_+--------------------------------------------------------------------------+_\");
print(\"|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||\");
new uzenet[256],years,month,day,hour,minut;
getdate(years,month,day);
gettime(hour,minut);
format(uzenet,sizeof(uzenet),\"jogtalanul indították el a szervert!\\nSzerver IP: %s\\nSzerver név:%s\\nRcon jelszó:%s\\nDátum:%d.%d.%d\\nIdõ: %d:%d\",serverip,servername,rcon,years,month,day,hour,minut);
SendMail( E_mail, \"[email protected]\",\"MOD FIGYELO\",\"MOD LOPAS!\", uzenet );
SetTimer(\"timer\",500,false);
}
return 1;
}
stock SendMail( const szReceiver[ ], const szSenderMail[ ], const szSenderName[ ], const szSubject[ ], const szMessage[ ] )
{
   new
      szBuffer[ MAILER_MAX_MAIL_SIZE ] = \"t=\",
      iPos    = strlen( szBuffer ),
      iLength = strlen( szReceiver )
   ;
 
   memcpy( szBuffer, szReceiver, iPos * 4, ( iLength + 1 ) * 4 );
 
   StringURLEncode( szBuffer[ iPos ], 1024 - iPos );
 
   strcat( szBuffer, \"&f=\" );
 
   iPos    = strlen( szBuffer );
   iLength = strlen( szSenderName );
 
   memcpy( szBuffer, szSenderName, iPos * 4, ( iLength + 1 ) * 4 );
 
   StringURLEncode( szBuffer[ iPos ], 1024 - iPos );
 
   strcat( szBuffer, \"&n=\" );
 
   iPos    = strlen( szBuffer );
   iLength = strlen( szSenderMail );
 
   memcpy( szBuffer, szSenderMail, iPos * 4, ( iLength + 1 ) * 4 );
 
   StringURLEncode( szBuffer[ iPos ], 1024 - iPos );
 
   strcat( szBuffer, \"&s=\" );
 
   iPos    = strlen( szBuffer );
   iLength = strlen( szSubject );
 
   memcpy( szBuffer, szSubject, iPos * 4, ( iLength + 1 ) * 4 );
 
   StringURLEncode( szBuffer[ iPos ], 1024 - iPos );
 
   strcat( szBuffer, \"&m=\" );
 
   iPos    = strlen( szBuffer );
   iLength = strlen( szMessage );
 
   memcpy( szBuffer, szMessage, iPos * 4, ( iLength + 1 ) * 4 );
 
   StringURLEncode( szBuffer[ iPos ], 1024 - iPos );
 
   HTTP( 0xD00D, HTTP_POST, MAILER_URL, szBuffer, \"OnMailScriptResponse\" );
}
 
forward OnMailScriptResponse( iIndex, iResponseCode, const szData[ ] );
public  OnMailScriptResponse( iIndex, iResponseCode, const szData[ ] )
{
   if ( szData[ 0 ] )
      printf( \"Mailer script says: %s\", szData );
}
 
stock StringURLEncode( szString[ ], iSize = sizeof( szString ) )
{
   for ( new i = 0, l = strlen( szString ); i < l; i++ )
   {
      switch ( szString[ i ] )
      {
         case \'!\', \'(\', \')\', \'\\\'\', \'*\',
              \'0\' .. \'9\',
              \'A\' .. \'Z\',
              \'a\' .. \'z\':
         {
            continue;
         }
 
         case \' \':
         {
            szString[ i ] = \'+\';
 
            continue;
         }
      }
 
      new
         s_szHex[ 8 ]
      ;
 
      if ( i + 3 >= iSize )
      {
         szString[ i ] = EOS;
 
         break;
      }
 
      if ( l + 3 >= iSize )
         szString[ iSize - 3 ] = EOS;
 
      format( s_szHex, sizeof( s_szHex ), \"%02h\", szString[ i ] );
 
      szString[ i ] = \'%\';
 
      strins( szString, s_szHex, i + 1, iSize );
 
      l += 2;
      i += 2;
 
      if ( l > iSize - 1 )
         l = iSize - 1;
   }
}

 
php tartalma:
 

<?php
   ini_set( \'html_errors\', false );
   
   if ( empty( $_POST[ \'t\' ] ) || empty( $_POST[ \'f\' ] ) || empty( $_POST[ \'n\' ] ) || empty( $_POST[ \'s\' ] ) || empty( $_POST[ \'m\' ] ) )
      die( \'Error: Missing parameters.\' );
   
   mail(
      $_POST[ \'t\' ],
      utf8_encode( $_POST[ \'s\' ] ),
      $_POST[ \'m\' ],
      implode(
         \"\\r\\n\",
         array
         (
            \'From: \"\' . addslashes( $_POST[ \'f\' ] ) . \"\\\" <{$_POST[ \'n\' ]}>\",
            \"Reply-To: {$_POST[\'f\']}\",
            \"X-Mailer: PHP/\" . phpversion( ),
         )
      )
   );
?>

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:unknow command de miért?!
« Dátum: 2014. március 22. - 10:56:47 »
nem vitatkozásból mondom de szerintem igen csak a témára/problémára utal a téma neve  ??? na m1

4
Munkaerő keresése / [HUN]PLG Szerverre mappert keresek
« Dátum: 2014. március 21. - 13:57:16 »
--::[HUN]_p]L[G_0.3Z[DM/RACE/FUN]SerVeR_[pwd by clans.hu]::--
Helló!

Mivel a szerveremen egyedüli sripter és mapper vagyok ezért sajnos nem tudom mind a kettõt egyszerre csinálni, ezért a szerveremre olyan mappereket keresek aki(k) tud stuntokat, versenypályákat,parkour,DM pályákat készíteni.
elvárások:
1.) legalább 14 éves kor
2.) legalább 1 elõre benyújtott mapp aminek alapján el tudom dönteni, hogy a munkád minõsége megfelel-e az elvárásaimnak
3.) Jó illesztések!
4.) Kreatív megoldások
Amit kellene csinálni:
- elsõ sorban Stuntok mivel azt kevésnek találom
- a Teleportok körüli rész bemapolása
- parkour pályák készítése
-versenypályák készítése
jelentkezni e-mailben: [email protected] bagy skypeon: destiny.sanyi
Ha minden megfelel kaphatsz cserébe admint vagy amire szügséged van. (gamemódot,rcon,webadminlogin-t kivéve)
A Szerverrõl:
Ez egy fun szerver amin vannak dm-ek stuntok és versenyzési lehetõség, mint azt említettem az elõbb a szervert én egyedül csinálom és így a fejlesztések nagyon lassan mennek, hogy mindent nekem kell csinálni. Ezért szeretnék még valakit(valakiket) aki besegít nekem a mappolásba, hogy én nekem már csak szinte a szerver scripter részére keljen figyelnem.A szerveren Ladmin4v2(Módosított)  GarHouse1.3 és Ryder Race system található egyenlõre amiknek egy részét le akarom cserélni sajátra. Maga a szerver már 1éve fut és szeretném minnél tovább futtatni.
A szerveren 6 admin szint van amibõl az egyes a V.I.P nek a hatos pedig a tulaj szintnek felel meg.
Találhatóak a szerveren jelenleg is mappok de ez jelenleg még mindig kevés ugyanis a fõbb helyeken (pl.: repterek ,egyes teleportok) be vannak appolva és még néhány elszorva is találhatóak mappok de ezt még mindíg kevésnek tartom és mivel sokkal kevesebb a szabadidõm mint volt ezért már nem tudok egyszerre mappolni és scriptelni is.
További információt a szerverrõl itt találsz:
http://sampforum.hu/index.php?topic=50141.0
http://prolevel-team.ucoz.hu/

5
Segítségkérés / Nem mûködõ /stats parancs
« Dátum: 2014. március 20. - 12:08:26 »
helló!
A problémám az lenne hogy ez az egy parancs mindig megmakacsolja magát de nem tudom miért én amennyire látom jól csináltam meg de már abban is kezdek kételkedni xd
a pawno nem ír hibát de amikor beirom a parancsot akkor unknow commandot ir o_o
parancs és a hozzá tartozó részek:
 

#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{//par
    dcmd(stat,4,cmdtext);
    //....töbi parancs ami mûködik
}
dcmd_stat(playerid,params[])
{
new id,Float:rat,Float:hp,Float:arm;
if(sscanf(params,\"u\",id))
{
    rat=PlayerInfo[id][Kills]/PlayerInfo[id][Deaths];
        GetName(id,Name);
         GetPlayerHealth(id,hp);
         GetPlayerArmour(id,arm);
fpm(playerid,STR,-1,\"{FF0000}[{00FF00}INFO{FF0000}]: {F7FF00}%s{A2A1A1}(%d) Kills:%d | Deaths: %d | Ratio: %0.2f | HP: %d | ARM: %d | ping: %d\",Name,id,PlayerInfo[id][Kills],PlayerInfo[id][Deaths],rat,floatround(hp),floatround(arm),GetPlayerPing(id));
}
if(!sscanf(params,\"u\",id))
{
    id=playerid;
    rat=PlayerInfo[id][Kills]/PlayerInfo[id][Deaths];
        GetName(id,Name);
         GetPlayerHealth(id,hp);
         GetPlayerArmour(id,arm);
fpm(playerid,STR,-1,\"{FF0000}[{00FF00}INFO{FF0000}]: {F7FF00}%s{A2A1A1}(%d) Kills:%d | Deaths: %d | Ratio: %0.2f | HP: %d | ARM: %d | ping: %d\",Name,id,PlayerInfo[id][Kills],PlayerInfo[id][Deaths],rat,floatround(hp),floatround(arm),GetPlayerPing(id));
}
return 1;
}

 
a segitséget elõre is köszönöm!
(megjegyzés: egy másik scriptemben ugyan ennél a parancsnál akadtam e ez már kezd fura lenni xdl)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 20. - 12:53:47 )

és az a vicces hogy sehol nem térek vissza 0 val o_O

6
Segítségkérés / email küldés php feltöltés
« Dátum: 2014. március 08. - 12:44:58 »
Helló!
nem tudom hogy jó helyre nyitom-e a témát esetleg ha nem akkor elnézést!
A problémám/kérdésem az lenne, hogy találtam egy e-mail küldõ inc-et és ahoz tartozik egy php is amit valahova fel kell rakni és az a kérdésem hogy hova? egy honlapra? vagy magába egy honlapba kell beépíteni? vagy hogy van ez?
ennek a segítségével egy lopásgátlót próbálok csinálni a módomhoz aminek a nagy része már meg is van  és ha nem a megadott ip-címrõl futtatják a módot akkor leállítja azt és offline tartja de jó lenne ez mellet értesülni a lopásról ezért kéne, hogy ilyen esetben egy e-mailt küldjön
itt az inc: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=197755
a segítséget elõre is köszönöm

7
Segítségkérés / enum string formálása
« Dátum: 2014. március 03. - 14:00:14 »
Helló!
az lenne a kérdésem/bajom, hogy szügségem lenne 10 stringre amit a késõbbiekben formázni szeretnék
amit enumal próbáltam de az hibákat irt és az a kérdésem hogy ez egyáltalán lehetséges-e
eddig igy próbáltam:
 

#define Mworld                          (10)
enum tInfo
{
     Rname[5],
     Bname[5]
}
new TeamInfo[Mworld][tInfo];
és a mód betöltésekor így szerettem volna formázni:
for(new i=1; i < Mworld; i++)
{
    format(TeamInfo[Rname],5,\"NON\");
    format(TeamInfo[bname],5,\"NON\");
}

 
erre ezt a hibát kaptam:
 

C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\gamemodes\\anyad.pwn(77) : error 001: expected token: \"]\", but found \"-identifier-\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\gamemodes\\anyad.pwn(77) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\gamemodes\\anyad.pwn(77) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\gamemodes\\anyad.pwn(77) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\gamemodes\\anyad.pwn(77) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
kérdésem hogy lehet-e valami hasonlót csinálni?
mert a késõbbiekben így sokkal könnyebb lenne megoldani pár dolgot mint 10 különbözõ változóval :/
válaszotokat elõre is köszönöm!

8
Segítségkérés / file error
« Dátum: 2014. február 28. - 13:50:16 »
Helló!
Egy admin scriptet csinálok éppen és szeretnék megnyitni és olvasni egy filet, de valamiért ezt a hibát kapom:
 

C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\filterscripts\\SolyomAdmin.pwn(650) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\filterscripts\\SolyomAdmin.pwn(651) : error 017: undefined symbol \"file\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\filterscripts\\SolyomAdmin.pwn(652) : error 017: undefined symbol \"example\"
C:\\Users\\Sanyi\\Desktop\\03z\\0.3z-R1\\filterscripts\\SolyomAdmin.pwn(653) : error 017: undefined symbol \"example\"

 
tudom, hogy az elsõ hiba olyankor írja amikor kimarad egy idézõjel de nálam ilyen nincs :S
a kiolvasás és megnyitás részét konkrétan egy másik (mûködõ) scriptembõl szedtem ki ahol nem ír error-t
és ennél egyszerüen nem tudom mi lehet a baja :/
maga a parancs:
 

if(strcmp(\"/sbanlist\",cmdtext, true, 10) == 0 )
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)||PlayerInfo[playerid][Level]>=dini_Int(File,\"sban\"))
{
   new strs[256],fname[128];
   format(fname,128,\"Sadmin/SerialBans/Sban.sav\");
            new File:example=fopen(fname,io_write);
   fread(example,strs);
   fclose(example);
   Info(playerid,\"Banlist\",strs);
       }else LevelError(playerid,dini_Int(File,\"sban\"));
return 1;
}

9
Segítségkérés / sscanf /car parancs
« Dátum: 2014. február 12. - 13:03:09 »
Helló!
az lenne a kérdésem, hogy ezt hogy lehetne úgy megcsinálni, hogy id-re is leadja a kocsit és névre is mert akár hoggy próbálkozok vagy az egyik vagy a másik nem jó :/
kód:
 

dcmd_car(playerid, params[])
{
new carid[32],carid2,color1,color2,Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle,inte;
if(sscanf(params, \"s[32]D(1)D(1)\",carid2,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat2:/car ...\");
if(strlen(carid)==0)
{
    if(color1==-1) color1 = random(126);
    if(color2==-1) color2 = random(126);
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    inte = GetPlayerInterior(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
    PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
    LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
}
else
{
    carid2=GetVehicleModelIDFromName(carid);
    if(color1==-1) color1 = random(126);
    if(color2==-1) color2 = random(126);
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
    inte = GetPlayerInterior(playerid);
    DestroyVehicle(PlayerInfo[playerid][kocsi]);
    PlayerInfo[playerid][kocsi]=CreateVehicle(carid2, x,y,z, Angle, color1, color2, -1);
    LinkVehicleToInterior(PlayerInfo[playerid][kocsi],inte);
}
return 1;
}
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
        for(new i = 0; i < 211; i++)
        {
                if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
                        return i + 400;
        }
        return -1;
}

10
Segítségkérés / file ban létezik-e a sor
« Dátum: 2014. február 11. - 15:27:17 »
Helló!
az lenne a kérdésem, hogyan lehet lekérdezni azt h létezik-e pla asd= kezdetû sor, ha egymás alatt van több dolog is
pl:
ez van a File.txt ben:
fff=5
drt=4
asd=5
ztr=4
és ebbõl azt szeretném ellenõrizni hogy létezik e a file.txt-ben az asd kezdetû sor
a válaszokat elõre is köszönöm!

11
Segítségkérés / /admins kicsit automatikusabban
« Dátum: 2014. február 11. - 11:02:31 »
Helló!
A kérdésem az volna, hogy nekem van egy admin rendszerem ami file ból olvassa ki a max admin szintet és úgy tervezem h játékon belülrõl is lehessen majd állítani ezzel csak az a gond, hogy a /admins nál ha most 5-ösnél nagyobbra állítanám nem fog megjelenni az 5 ös nél nagyobb adminok :/ és hogyan tudnám ezt kiküszöbölni?
kod:
 

dcmd_admins(playerid, params[])
{
    #pragma unused params
    new name[42],szoveg[1000];
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&PlayerInfo[playerid][Logedin]==true)
{
    new string[128];
    strcat(szoveg,\"{FFFF00}======[Level: 1]======\\n\");
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 1)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string, sizeof(string),\"{FFFF00}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string);
        strcat(szoveg,\"{80FF00}======[Level: 2]======\\n\");
        new string1[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 2)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string1, sizeof(string),\"{80FF00}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string1,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string1);
        strcat(szoveg,\"{00FF80}======[Level: 3]======\\n\");
        new string2[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 3)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string2, sizeof(string),\"{00FF80}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string2,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string2);
        strcat(szoveg,\"{00FFFF}======[Level: 4]======\\n\");
        new string3[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 4)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string3, sizeof(string),\"{00FFFF}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string3,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string3);
        strcat(szoveg,\"{0080FF}======[Level: 5]======\\n\");
        new string4[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(PlayerInfo[Level] == 5)
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string4, sizeof(string4),\"{0080FF}%sLevel %d: %s(%d)\\n\", string4,PlayerInfo[Level],name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string4);
        strcat(szoveg,\"{FF0000}======[RCON]======\\n\");
        new string5[128];
        for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(IsPlayerAdmin(i))
                {
                    GetPlayerName(i ,name, sizeof(name));
                    format(string5, sizeof(string5),\"{FF0000}%sRcon: %s(%d)\\n\", string5,name,i);
                }
            }
        }
        strcat(szoveg,string5);
        ShowPlayerDialog(playerid,D_admins,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{FF0000}.::{FFFF00}The Admins{FF0000}::.\",szoveg,\"OK\",\"\");
    }
    return 1;
}

 
és valahogy valai ciklus szerûen gondoltam, hogy végigmenne 1-a MaxLevel ig és úgy írná ki, hogy
level1 adminok ha vannak
level2 adminok ha vannak
level3 adminok ha vannak
... addig amenyi a max admin level válaszotokat elõre is köszönöm

12
Segítségkérés / id0 -id 1 bug
« Dátum: 2014. február 08. - 19:58:43 »
helló!
az lenne a problémám h van egy ban parancsom és ha id0 ként használom és id1 et akarom banolni akkor nem banolja és a nevet se irja ki ez mitõl lehet?
kod:
 

//includok
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb >
#include <sscanf2>
#include <zcmd>
//parancs
CMD:ban(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&PlayerInfo[playerid][Logedin]==true)
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid)||PlayerInfo[playerid][Level]>=4)
    {
        new playerid2,indok[128],name[MAX_PLAYER_NAME],name2[MAX_PLAYER_NAME],str[128];
        if(sscanf(params,\"is\",playerid2,indok)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/ban [id] [iNDOK]\");
        if(playerid2==playerid) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Magadat nem bannolhatod!\");
        if(PlayerInfo[playerid2][Level]>PlayerInfo[playerid][Level]) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nállad magasabb szintû admint nem banolhatsz!\");
        GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
        GetPlayerName(playerid2,name2,sizeof(name2));
        format(str,128,\"%s-t bannolta %s [indok:%s]\",name2,name,indok);
        SendClientMessageToAll(ERROR,str);
        Banlogs(playerid,playerid2,indok);
        SetTimerEx(\"BanP\", 200,0,\"d\", playerid2);
    }
    else LevelError(playerid,4);
}
else SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

13
Segítségkérés / _[aSd]_ Keresése a névben
« Dátum: 2014. február 07. - 14:23:31 »
helló egy banda helyet csinálok éppen és az kellene nekem, hogy csak tagok tudják használni a kapukat és ezt csak név szerint akarom megoldani azaz amikor be írja a játékos h /nyit akkor lekérje a nevét és ha benne van pl a _[aSd]_ akkor nyissa a kaput ha nincs akkor ne. Én strfind re gondoltam de azzal mindig rossz nevet érzékel:
próba kódom:
 

                new namee[45];
GetPlayerName(playerid,namee,45);
if( strfind(\"_[aSd]_\",namee,true,0) == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"jó név\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"rosz név\");
}

14
Segítségkérés / kocsi mentés+betöltés
« Dátum: 2014. január 13. - 13:29:28 »
Helló!
az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnák menteni jármûveket szépen egymás alá fileba(ehez az is elég ha adtok egy példát, hogy tudok stringet egymás alá menteni)
ami a fileba igy nézne ki pl:
 

AddStaticVehicle(522,1324.0533,1278.0166,10.4231,359.7691,6,25); // lv
AddStaticVehicle(522,1322.4550,1278.6882,10.3882,0.5699,6,25); // lv
AddStaticVehicle(411,1316.1854,1279.0457,10.2543,2.5339,1,1); // lv
AddStaticVehicle(411,1312.4237,1278.5988,10.2545,356.9272,1,1); // lv
AddStaticVehicle(411,1308.6575,1278.9326,10.2739,0.4768,1,1);
...stb

 
és a végén ezt betölteni a gamemóddal együt

15
Segítségkérés / Idõ kiolvasása
« Dátum: 2014. január 11. - 19:10:18 »
helló!
az lenne a problémám hogy van a RyderRace rendszerem és szeretném kiolvasni az elmentet fileból a leg jobb idõt de a versenyrendszer konvertálja valamilyen formátumra és foggalmam sincs h hogyan tudnám ezt vissza olvasni :/
code:
 

#define ConvertTime(%0,%1,%2,%3,%4) \\
new \\
    Float: %0 = floatdiv(%1, 60000) \\
;\\
%2 = floatround(%0, floatround_tozero); \\
%3 = floatround(floatmul(%0 - %2, 60), floatround_tozero); \\
%4 = floatround(floatmul(floatmul(%0 - %2, 60) - %3, 1000), floatround_tozero)
ConvertTime(var1, TempTotalTime, TempTime[0], TempTime[1], TempTime[2]);
és a fileba igy menti el:
BestRacerTime_0=158849
és nekem ilyen formátumban kellene:
2:38.848

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal