Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Project San Andreas - 2016« Dátum: 2016. június 11. - 09:25:05 »
-
2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ebasztamtöröld k.« Dátum: 2016. május 25. - 21:34:01 »
#delrequest
3
Bemutatkozás / Cukor kis NyusziMussz« Dátum: 2015. december 31. - 12:37:56 »Ahoj, Drága Nép!
Bizonyára a legtöbbeteknek nem ismeretlen a nevem, hiszen számtalan RP szerveren előfordultam már, de azért tegyük tisztába a dolgokat, hogy ki is, mi is vagyok. Ezt már kevesebben tudják, azonban Tamásnak hívnak. Pillanatnyilag úgy átmenetileg még valamivel kevesebb mint egy évig 19 vagyok / leszek, és Szolnokon élek; igazából nem, de maradjunk ennyiben, így mindenki be tudja tájolni, hogy hova kell jönni, ha megbántottam az RP szerverét, vagy éppen a tudását. A gimnáziumi tanulmányokat befejezve, érettségi után úgy gondoltam, hogy manapság egy ilyen kis papírral nem feltétlenül lehet érvényesülni, azonban mégis elengedhetetlen, így beiratkoztam egy ilyen OKJ-s renCergazda képzésre, Kecskeméten, így ott is összefuthatnak velem a \"rajongóim\", heti kétszer, ugyan is csak a szakmai óráinkat tartják meg, lévén, hogy a többiből már megvan az érettségi. A suli mellett ugyan csak diákmunkatársként, de a Tecsóban boldogítom a vásárlókat, és próbálok nekik segíteni ott, ahol tudok; meg ahol nem is. SA:MP-es pályafutásomat 2008-2009 körül kezdtem, lényegében akkor sem tudtam még lőni, meg most se, de egy RPT nevű rendőrös-civiles, lebutított CnR szerveren kezdtem, ott csatlakoztam az owneD. klánba, bár azóta a csapat tagjai szétszóródtak a nagyvilágban, de szép idők voltak. Az egyik tag mutatta meg, hogy egyáltalán létezik ez a műfaj, hogy Roleplay. Eleinte nem tetszett, és olyan voltam, mint a legtöbb See-ről szabadult játékos -remélem ez vallási nézetében nem befolyásol, urambocsá\' bánt meg senkit-. Egy hosszabb kihagyás után, úgy 2010 körül csináltam meg az első, talán komolyabb kidolgozottságú karakteremet. Ez volt Thomas Freeman, őt követte Kranich, és a többiek. Így lehet többeknek ugrik be. Aztán voltam admin, volt egy project, ami befuccsolt, de ezt bizonyára az ittlévők többsége tudja. Annak ellenére, hogy a sajátos stílusom, modorom miatt erősen megoszlanak rólam a vélemények, nem tartom magam beképzeltnek. Lehet, hogy erős kritikákkal illetek szervereket, játékosokat színvonal tekintetében, azonban próbálok / próbáltam tenni valamit a magyar szerepjáték érdekében. Több-kevesebb sikerrel ez be is jött. Leginkább PD/SD-RP-ben vagyok otthon, ezt szoktam meg, ez az a szerepkör, amiben a legjobbat tudom nyújtani, és erre általában törekszem is. Magamra ragasztottam -minő nagyképűség - a kritikus jelzőt, hiszen érzem olyan stabilnak a hozzáértésemet ezen műfajhoz, hogy kritikákat tudjak írni, leginkább építőjelleggel; a probléma, hogy ezt a sajátos stílusomban teszem, és nem feltétlenül jön át a célszemélynek, vagy épp a külsősöknek az igazi mondanivaló. Ettől függetlenül szívesen segítek, ha arról van szó, azonban scirptelni programozni weboldalt terveznikészíteni nem tudok. Csak játszani. És csak RP-t. De azt teljes bedobással. 4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:San Fierro RolePlay ~ 2014« Dátum: 2014. május 21. - 16:14:48 »
Jó tudni róla egyébként, hogy tõlünk bárki ilyet mondott volna.
Apropó, tetszik az aláírásod, igazán hízelgõ. <3 :thumbsup: és veled ellentétben az én pofámat legalább látják.
5
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015« Dátum: 2014. május 15. - 21:11:55 »Vissza a jövõbe... Weboldalunk: http://ladls.ga/ Lájkolj a Facebookon: https://www.facebook.com/ladlsRPG IP cím: 178.248.200.34:7855 TS3 IP: ladls.ga Bevezetés Szerverünk csapata talán már mindenki számára ismert emberekbõl áll, noha együtt még sosem dolgoztunk a jelenlegi formációban. A Malibu RP kezdeti csapatától egészen a legkülönbözõbb, akár sampforumon, akár játékszervereken tevékenykedõ emberekbõl kovácsolódtunk össze. Célunk -ahogy azt mottónk is elárulja-, egy olyan szerver létrehozatala, amely az igazi RPG hangulatát lesz képes adni. Voltak erre kísérletek, azonban egy sem sikerült igazán hosszútávúra, avagy mûködõképesre. Az alap koncepción sokáig gondolkoztunk, míg végül a játék színterévé San Fierrot választottuk. Ennek több oka is van. Az elsõ, hogy SF a többi kis -és nagy várossal ellentétben egyáltalán nem felkapott RP részérõl, sõt, mondhatni teljesen kihalt. Újdonság, mely talán nagyobb kedvet biztosít a játékosoknak, hiszen a többi apróság mellett már maga az ezeknek helyet biztosító alap is viszonylag újnak tekinthetõ. A második, hogy míg LS egy amolyan \"gettóváros\", LV pedig inkább a gazdagok gyülekezõ helye, ebbõl következik, hogy az illegalitást nehéz kiegyensúlyozni az utcai bandák, és az alvilág nagykutyái között, ellenben San Fierroval, ahol mindkettõ kategória teret tud hódítani. A szerver scriptelése közben leginkább a lehetõségek tárházára fektettünk hangsúlyt, ilyen például a dinamikus frakciórendszer, vagy akár a fegyverválasztékok bõvítése, esetleg az új generációs jármûzárfeltörés. De ezekhez hogyan is juthat hozzá az ember? RPG-hez híven, különbözõ skillek illetve statisztikák vannak, melyek változó mértékben befolyásolják a karakter cselekvõképességét, hozzáértését adott dolgokhoz, mind szerepjáték, mind játékmechanikai szempontból. A statisztikák azon alapvetõ tulajdonságai a karakterednek, amik a születésedtõl megvannak. Nevezhetjük õket adottságoknak is. A statisztikáidat regisztrációkor kell megadni, és azokon csak kivételes esetekben módosíthatsz. A skillek, vagy képességek, a statisztikákból levezethetõ, játékmechanikailag döntõ tényezõk. A skillek határozzák meg a játékban jelen lévõ feature-ök elérhetõségeinek mértékét és módját. A leírásban (*)-al jelöltük azokat a dolgokat, amelyek a legelsõ adandó alkalommal a játékmódba kerülnek, de az induláskor nem fognak rendelkezésre állni. Statisztikák Agilitás (AGL) Az agilitás meghatározza a karaktered gyorsaságát és reflexeit. Minnél nagyobb az agilitásod, annál jobban tudsz reflexbõl cselekedni. Karizma (CHA) A karizma határozza meg, hogy a karaktered mennyire vonzó és mennyire járatos társasági környezetekben. Minnél nagyobb a karizmád, annál jobban tudsz az NPC-kkel beszélni, interakcióba lépni, embereket meggyõzni vagy nekik szívességeket adni. Kitartás (END) A kitartás statisztika jellemzi a karaktered fizikai fittségét. Minnél nagyobb, annál jobban tudsz mozogni, futni, úszni, annál jobban vagy ellenálló a különbözõ mérgekkel és vírusokkal szemben. Tapasztalati pont (EXP) Minden cselekedeted, amely bizonyos képességeid használatát igényli, tapasztalati pontot ad. A tapasztalati pontok segítségével szintet léphetsz. Azt, hogy a jelenlegi tapasztalati pontjaiddal hányadik szinten vagy, a floor[(1+sqrt(EXP/125 + 1))/2], ahol EXP a tapasztalati pontod, sqrt() a négyzetgyök-függvény és floor() az egészrész-függvény. Magasság (HGH) A karaktered magassága, amit késõbb nem módosíthatsz. Intelligencia (INT) Egy karakter intelligenciája meghatározza a karakter gondolkód- és érvelõképességét. Magas intelligenciájú emberek könnyebben sajátítanak el tudományokkal kapcsolatos dolgokat, például zárfeltörést, orvoslást, javítást vagy egyéb technikai ismereteket. Szerencse (LCK) A szerencse a karakter egészét hatja át. Minnél nagyobb az értéke, annál jobban sikerülnek neki a véletlenszerü cslekevések. Szint (LVL) Bármi olyan cselekedetért, amely valamilyen skilledet növelné, tapasztalati pontot kapsz. A tapasztalati pont segítségével szintet léphetsz. A szintek lépésekor extra skillpontokat oszthatsz el és páros szintlépésekkor jellemvonásokat is választhatsz, melyek a skillpontjaidat módosíthatják mint pozitív, mint negatív irányba. Érzékelés (PER) Az érzékelési statisztikád meghatározza, hogy milyen mértékben tudod felfogni a világból érkezõ ingereket. Minnél nagyobb az érzékelési skilled, annál távolabbról szúrhatsz ki személyeket, annál jobban érzékeled a zajokat és annál jobb a kézügyességed. Rassz (RCE) A rasszod meghatározza a karaktered bõrszínét és kultúráját. Erõsség (STR) A karaktered erõssége meghatározza a fizika erõsségét és az izomzatát. Minnél nagyobb az erõsséged, annál jobban tudsz dolgokat cipelni, ütni és verekedni. Bizonyos fegyverek használatához adott erõsségponttal kell rendelkezned. Súly (WGH) A súlyod meghatározza a karaktered mozgásának sebességét. Képességek Alku (BRTR) Ez a skill határozza meg karaktered alkuképességét. Minnél nagyobb a skill, annál jobban tud a karaktered a boltokban vagy más játékoskkal, NPC-kkel alkudozni és megegyezni. A skill kezdeti értéke: 10+(2*CHA). Vegyészet (CHEM) Ez a skill határozza meg a kémiai képességeidet. Minnél nagyobb, annál különbözõbb vegyületeket vagy képes elõállítani boltban kapható dolgok segítségével. A skilled kezdeti értéke: 10+(2*INT). Beolvadás (DISG) Néha szükséges lehet az, hogy valaki teljesen más legyél, mint aki eredetileg szeretnél lenni. Ez a skill lehetõvé teszi, hogy adott idõtartamra más kinézettel jelenj meg a játékban. A nagyobb beolvadás skill lehetõvé teszi, hogy frakcióspecifikus kinézeteket is alkalmazhass, ezek azonban nem adnak hozzáférést a frakcióparancsok alkalmazásához. Minnél nagyobb a skilled, annál különbözõbb kinézeteket vethetsz magadra. A skill kezdeti értéke: 10+PER+CHA. Robbanószerek (EXPL) Ez a skill felelõs a különbözõ robbanószerek vagy pirotechnikai eszközök kezeléséért. Minnél nagyobb a skill értéke, annál nagyobb valószínüséggel tudsz biztonságosan szétszerelni, összerakni vagy javítani robbanószereket. A skill kezdeti értéke: 10+(2*PER). Lõfegyverek (GUNS) Ez a skill adja meg a lõfegyverhasználati tudásodat. Minnél nagyobb a skill, annál jobban kezeled a fegyveredet és annál pontosabban tudsz lõni. A skill kezdeti értéke: 10+PER+AGL. Zárfeltörés (LCKP) Ez a skill határozza meg, hogy mennyire vagy jó a zárak feltörésében és a riasztók kikapcsolásában. A skill kezdeti értéke: 10+(2*PER). Orvoslás (MEDC) Ez a skilled határozza meg a képességedet az emberek gyógyításához. Minnél nagyobb a skilled, annál jobban fog menni a gyógyítás és az életpont regenerálása. A skill alkalmazása limitálva van, csak bizonyos frakciók tagjai alkalmazhatják õket tetszõleges idõtartamban. A skill kezdeti értéke 10+(2*INT), ami meghatározza a regenerálható életpontok számát. A skill alkalmazásához szükséges idõ percben: d5-2*(MEDC/30). Vezetés (PILT) Ez a skilled határozza meg, hogy milyen jól tudsz vezetni. Minnél nagyobb az értéke, annál biztosabban tudod a jármüveket az úton tartani és annál kevesebb idõbe telik korrigálni. A skill kezdeti értéke: 10+(2*AGL). Javítás (REPR) Ez a skill határozza meg a karaktered javítási képességét. Ezen képesség hasonlóan müködik, mint az orvoslás (MEDC), mert csak bizonyos idõközönként és bizonyos mértékben tudod a sérült vagy használt eszközöket megjavítani. A skill kezdeti értéke: 10+INT+PER. Beszéd (SPCH) Ez a skill határozza meg a retorikai készségeidet. Minnél nagyobb az értéke, annál jobban tudsz kommunikálni a többi karakterrel, és annál jobban tudod õket meggyõzni, megfélemlíteni, megvezetni vagy elcsábítani. A skilled kezdeti értéke: 10+(2*CHA). Állóképesség (STAM) Ez a skill határozza meg, hogy milyen nagy az állóképességed. Minnél nagyobb a skill, annál tovább tudsz úszni, biciklizni, merülni, futni, edzeni. A skilled kezdeti értéke: 10+AGL+STR. Lopakodás (STLT) Ez a skill határozza meg a láthatóságod mértékét. Minnél nagyobb ez a skilled, annál kisebb távról fognak csak téged észrevenni. A skilled kezdeti értéke: 10+(2*AGL). Technológia (TECH) Ez a skill határozza meg a technológia jártasságodat. Minnél nagyobb a skill, annál biztosabban tudod a müszaki cikkek vagy jármüvek hibáit diagnosztizálni és annál jobban tudsz titkos rendszerekbe és riasztókba betörni, vagy azokat hatástalanítani. A skill kezdeti értéke: 10+(2*INT). Alapfegyverek (WEPN) Ez a skill felelõs az alapvetõ, dobható és hajítható fegyverek, valamint a közelarci fegyverek kezeléséért. Minnél nagyobb a skilled, annál nagyobb sebzést tudsz okozni ezen fegyverekkel. Ütõ- és közelharci fegyverek esetén a skill értéke segít meghatározni azon alapsebzést, amit a fegyverrel ejtesz. A skill alapértéke: 5+END+STR. Dinamikus rendszerek A szerveren, néhány kivételtõl eltekintve, minden dinamikus. Ez azt jelenti, hogy az adminisztrátorok egy paranccsal, vagy SQL-en belül restart nélkül szinte mindent kezelésbe vehetnek. Itemek és inventory Az itemek, vagy hordozható tárgyak a szerver alapvetõ részét képezik. Minden itemhez társítható maximum 6 statisztika, amelyek típusát a különbözõ itemek határozzák meg. Egy fegyvernél például statisztika lehet az élet, a gyártási szám és a gyártás éve; egy kulcsnál a típus és az ID, amihez tartozik; egy festéknél pedig a szín. Mindezek csökkentik a szükséges itemek számát. Az itemek eredendõ statisztikája a tömeg (grammban mérve). Az itemek tömege hozzájárul a karaktered fizikai tulajdonságaihoz, egy adott tömeg felett túl leszel terhelve, és a mozgásod súlyosan korlátozva lesz. Különbözõ itemek különbözõ skilljeid vagy statisztikáid ideiglenes javítását tehetik lehetõvé. Egy alkoholos ital például javíthatja a kitartási (END) statisztikádat, de csökkentheti az intelligencia-pontjaidat, valamint bizonyos cselekedeteket korlátozhat. Frakciók Igyekeztünk a frakciók presztizsét, ahogy csak lehet, csökkenteni. A frakciók természetesen jelen vannak, de a szokásos szerelést, gyógyítást vagy fuvarozást minden játékos számára megnyitottuk. A szerelõ és a mentõs frakciók azonban lényeges elõnyre tesznek szert, ugyanis a skill ellenõrzések alól fel vannak mentve. A frakciók, legyenek legálisak vagy illegálisak, sok roleplay szituáció alapvetõ részét képezik. Éppen ezért gondoltuk úgy, hogy minden frakció megérdemli a hivatalos tagságot. Amennyiben a szervezet megfelelõ fórum igénylést ír, a frakciót az adminisztrátor IG hozzáadja, és el is kezdheted a szervezet felügyeletét. Fegyverek és sérülés A fegyverek teljesen át lettek gondolva. A skill-alapú játékmenettel nem összeegyeztethetõ, San Andreas sebzések teljesen át lettek dolgozva. Az alap sebzések el lettek vetve, helyette komplex, skill, terep-, távolság-, lövési hely- és fegyverspecifikus sebzési rendszerek lettek bevezetve, így növelve a skillek és a karakterek statisztikáinak szerepét. A fenti rendszernek több elõnye is van. A San Andreas Multiplayer által kínált szûkös fegyvermennyiséget kibõvítendõ egy SAMP-fegyverre több, különbözõ fegyvertípus is helyezhetõ. Ezzel megnövelhetjük a fegyverek számát, és a választások is bõvülnek. Egy Desert Eagle-re például sok, hozzá hasonló fegyver is kerülhet, illetve egy fegyver több típusa is helyet kaphat. A fegyverek elengedhetetlen \"társa\" a lõszer. A lõszereknek megvan az a lehetõségük, hogy a különbözõ típusok különbözõ célpontok ellen legyenek használhatóak. Ezt a potenciált játékmód egyelõre nem használja ki, de a késõbbi fejlesztések során teret kaphat. Hálózatok (*) A számítógépes hálózatok a mai világ megkerülhetetlen részei. Azonban kevés szerver nyújtott eddig lehetõséget arra, hogy a hálózatokat IG is szimulálhassuk. A szerver indulásakor megfelelõ alapokkal fog rendelkezik egy komoly, számítógépes hálózatokat szimuláló rendszerrel. Ez induláskor csak az SFPD bûnügyi adatbázisára koncentrálódik, de a szerver szinte minden IG tranzakciót ment: beleértve az ATM-nél lévõ személy személyleírását, a kivett és átultalt összegeket, valamint az egyes személyek bankszámla-egyenlegét. Ezen adatokat a megfelelõ, általában meglehetõsen nagy képzettségû hacker meg is próbálhatja szerezni, több, de inkább kevesebb sikerrel. Ingatlanok Filozófiánkhoz híven megpróbálunk mindent a legegyszerûbben megvalósítani. A házakat, az üzleteket és az \"interiorokat\" egy közös rendszer alá vittük, hiszen úgy gondoltuk, hogy szinte semmi sem különbözik a háromban. Az ingatlanok eladható és megvehetõ, belsõ térrel rendelkezõ objektumok. Boltok Boltokat ingatlanokon belül bárki alapíthat, akinek megvan hozzá a szükséges tõkéje. A boltokba árukat megadott nagykereskedõi áron lehet eladni, amely árukra megadott, globális profittal lehet eladni. A boltok ezen kívül használt tárgyak bevételével is foglalkoznak. A játékosok a használt, nem szükséges tárgyaikat megadott árért visszaválthatják, amely nagyban segítheti az itemek eltûnését. Szint/perkek A szintek minden roleplay szabálykönyv alapjait képezik. A szinteket tapasztalati pontjaid gyûjtésével növelheted, melynek során két fontos dolgot kapsz: skillpontokat és perkeket. A perkeket páros szintenként kapod, és valamilyen karaktertulajdonságot növel vagy változtat meg. Ezen perkek nagyon értékesek, mivel sokat segíthetnek az egyébként viszonylag korlátolt statisztikáid feltornászásában is. A késõbbiekben a Hardcore Perk egyéb levezetett statisztikákat és skilleket is maga után vonhat, mint az éhség vagy a szomjúság. Halál, hardcore, CK, loot Egy meglehetõsen radikális újítással álunk elõ, amely nagyban megváltoztathatja a CK rendszer betarthatóságát. A CK, mint lehetõség, a hardcore perk kiválasztásával érhetõ el (level 4). A Hardcore perk segít különválasztani a komoly és a kevésbé komoly roleplay játékosokat. Ha meghalsz, az alábbiak történnek:
A CK-zott személy karaktere azonnal zárolva lesz, azonban a hullája a halál helyén marad, és a nála lévõ itemek megszerezhetõk (loot). Lopakodás, anatómia, személyleírás, ujjlenyomat A rendszer regisztrációkor mindenkinek egy hasht oszt ki (4-5 karakter). Ez a hash jellemzi a személy személyleírását. Hasonló módon kapsz egy komplex SHA hasht, ami az ujjlenyomatod. Az ujjlenyomatodról egy úgynevezett imghasht kapsz, ami egyfajta ASCII-kép. Ezzel tudod te, és a rendõrök, megerõsíteni, hogy egy ujjlenyomat kihez tartozik. Az orvoslási (MEDC) skilled segítségével bõvebb információkat is megtudhatsz a személyek haláláról, például a lövés irányáról, annak közelségérõl és a halál idejérõl, ezzel segítve a gyilkosok felkutatását.A nametag is jelentõs változáson esik át. A standard, életet és páncélt is tartalmazó nametaget felváltja egy, kizárólag a nevet vagy személyleírást mutató tag. A lopakodás skilled megmondja, hogy mekkora mértékben tudsz észrevétlenül, a nametagod megjelenése nélkül az emberekhez közel férkõzni. Telefon és rádió A telefonod és a rádiód segítségével tarthatsz kapcsolatot a többi játékossal. A telefonnal azonban különösen kell vigyázni, azonban van esély a meglógásra. A rendõrség, habár be tudja mérni a készüléked, csak meghatározott pontossággal. A rádiók és a telefonok is egy adott számú vevõállomással rendelkeznek. Amennyiben a vevõállomás hatókörén kívülre kerülsz, nem fogod tudni a rádióadásokat illetve a telefonos hívásokat fogadni. Hasonló módon, ha a rendõrség megpróbál bemérni, a három, hozzád legközelebbi rádióadót mutatja meg (gangzone), ahol az összeérõ terület adja a valószínû pozíciót. Keycard Hasonlóan a hálózatokhoz, bizonyos ajtókat csak kulcskártyákkal lehetséges kinyitni. Ezen kártyák \"master kódját\" a tulaj a rendszer megvételekor állítja be, és ezzel a kóddal tud másoknak kártyákat adni. A kártya tulajdonosai megpróbálhatják kitalálni a master kódot, amivel egyéb kártyákat tudnak reprodukálni. Zárfeltörés és hackelés (*) A zárfeltörés (induláskor elérhetõ) az egyik legfontosabb elérhetõ skill. Segítségével zárt ingatlanokba vagy jármûvekbe törhetsz be. A zárfeltörés lényege, hogy a három tût a megfelelõ mértékben nyomd meg úgy, hogy kinyíljon a zár. A lehetséges permutációk száma a zár szintjével növekedik, így fontos az idõ és a türelem. A jármûvet nem kell feltörni, ha valamelyik ajtó (csomagtartó vagy a két elsõ ajtó valamelyike) hiányzik, ekkor ugyanis magától kinyílik az autó, ezzel ösztönözve a javításra az embereket. A jármûvet, miután feltörted, indításgátló berendezés segítségével tudod elindítani. Az indításgátlóhoz komoly mûszaki (TECH) skill szükséges, máskülönben hamar a rendõrök, és a tulajdonos célkeresztjében találhatod magadat. Javítás A javítás a szerver egyik fõ funkciója. Az itemek használat közben állapotpontot vesztenek. A rossz állapotú itemek jobban romlanak és ezért mielõbb meg kell õket javítani. A javítással megbízhatsz egy szakembert, de megfelelõ javítás (REPR) skillel akár te magad is megteheted mindezt. A javítási skill segítségével festheted le jármûveidet, javíthatod meg tárgyaidat. A javításnak két típusa van:
Egyelõre csak jármûvek és fegyverek javítása elérhetõ, de a késõbbiekben ez bõvülni fog, updatek formájában. A jármûvekre az eddigi legkomolyabb javítási és szétszedési scriptet készítettük. A jármûvek karosszériáját alkatrészenként lehet szétszedni, majd azokat eladni, ezzel komoly chop shopokat lehet üzemeltetni. Vigyázz, azonban: a jármû összes alkatrésze VIN-számos, és ezért könnyedén lebukhatsz vele. Gyógyítás A gyógyítás a javításhoz hasonlóan mûködik, csak a javítási skilljeid helyett az orvoslás (MEDC) skillek szükségesek hozzá. A személy a statisztikáinak megfelelõ életpontokkal kezd (ún. levezetett statisztikák formájában), amelyeket megfelelõ idõ után más, vagy akár saját maga is, kisebb mértékben, fel tud tölteni. Vezetés A vezetés az egyik legfontosabb dolog, amit egy személy csinál a szerveren. Éppen ezért megpróbáltuk minél jobban a skillrendszerbe integrálni azt. A vezetési (PILT) skilledtõl függõen alkalomadtán kipördülhetsz vagy felgyorsíthatsz, amelyre oda kell figyelned. A vezetési skill egyedi abban, hogy azt levelup során szerzett skillpontokkal nem növelheted, csupán magával a vezetéssel szerezhetsz tapasztalatot. Realisztikus jármû sebzõdés A jármû sebzõdések a karosszériához, és nem az életpont vesztéshez kötõdnek. Ezzel elkerülhetõek azon események, amikor egy, a jármûn keresztül leadott lövés miatt áll le a motor. A jármûvek csak keveset bírnak, ezzel ösztönözve, hogy mind a bûnözõk, mind a rendõrök, mind a civilek fokozottan figyelnek a vezetési stílusukra. Lõtér és edzés (*) A lõtér segítségével növelheted a fegyver skilljeidet, hasonlóan, edzéssel növelheted bizonyos, elõre meghatározott statisztikáidat vagy skilljeidet. Riasztók (*) A riasztókat ingatlanokba vagy jármûvekbe helyezheted. Az ingatlanok vagy a jármûvek védelmét riasztókkal lehet megoldani. A riasztókat lehet közvetlenül a tulajdonoshoz, vagy a rendõrséghez kötni. Bizonyos területek, mind például a bankok vagy az ATM-ek, speciális, scriptelt riasztókkal vannak ellátva. Ha gyanús esemény történik, például egy maszkos ember próbál pénzt kivenni ATM-bõl, vagy egy ilyen ember lépbe a bankba, azonnal értesítve lesznek a hatóságok. Továbbiak És hogy mi lehet még ennél is jobb? A listánk, amin a szerverre tervezett újításokat tartalmazza, csupán egy harmadát listáztuk le ide. Az indulás után a többinek is nekilátunk, ilyen például a szerencsejáték, a kamerák, egy teljesen újragondolt taxis rendszer, helikopterekre, fegyverekre szerelhetõ eszközök és sok egyéb. A játék sosem fog unalmassá válni. A csapat Ahogy azt már a bemutatásban is említettem, csapatunk az évek során összeszokott emberekbõl kovácsolódott össze.
6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Light Life RolePlay v0.2.6« Dátum: 2014. május 06. - 16:58:10 »
Áh, kihagyom.
Oldalak: [1]
|