Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - martinokok02

Oldalak: [1] 2
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:<<, >>, Spawn gombok eltüntetése
« Dátum: 2014. április 21. - 18:10:38 »
Szia.
public OnPlayerRequestClass alá be kell írnod ezt:
 
SetSpawnInfo(//paraméterek);
SpawnPlayer(playerid);

 
Remélem tudtam segíteni!További jó szkriptelést.:)

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bemutatkozó script.
« Dátum: 2014. március 29. - 15:03:34 »
Kilépéskor mentes
Hallálkor is mented
Remélem érthetõen leírtam :)

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / [SZERKESZTVE]Elsõ Játékmódom v1.0
« Dátum: 2014. március 16. - 19:39:09 »
Sziasztok!
Bevezetõ:Ez életem elsõ játékmodja,szóval elfogadok kritikákat/dícséreteket.Sajnos nem tudtam letesztelni a modot,mivel nem volt rá lehetõségem,szóval,hogyha probléma akad vagy hibát észleltek azonnal jelezzétek nekem és javítva felteszem újra.


A modot készítette: martinokok02
Nagyon nagyon mélységes köszönetemet mondom a tanáromnak,aki ha nincs ez a mod sem született volna meg:
Névszerint:BoOy


Részletek:
-Elkészítési Idõ:2 hét(tanulással + szünetekkel)


-A Játékmódot még tovább fogom fejleszteni.
Nos a modról néhány szó:A modot egyedül tanulás képpen készítettem.A modot sajnos nem volt lehetõségem letesztelni.A modban található:
-Autó tuningoló rendszer

-9 parancs


-Rádió rendszer


-Mentés/Betöltés rendszer

-Letöltési helyek:
http://pastebin.com/FVhrtJWY
http://www.solidfiles.com/d/ec935a2e5e/Modom.pwn
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
main(){}
#define DIALOG_KOCSI 2000
#define DIALOG_FELNI 3000
#define DIALOG_FESTES 4000
#define DIALOG_RADIO 5000
#define RED 0xAA3333AA
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
enum adat
{
Oles,
Halal,
Szint,
Belepesek,
Penz
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][adat];
new god[MAX_PLAYER_NAME];
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new tag[MAX_PLAYER_NAME];
new kiad[42];
GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag));
format(kiad,sizeof(kiad),\"Feljött a szerverre %s.\",tag);
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
PlayerInfo[playerid][belepesek]++;
      format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag);
SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0 );
SpawnPlayer(playerid);
if(dini_Exists(kiad))
     {
   PlayerInfo[playerid][szint] = dini_Int(kiad,\"Szint\");
   PlayerInfo[playerid][Oles] = dini_Int(kiad,\"Ölés\");
   PlayerInfo[playerid][Halal] = dini_Int(kiad,\"Halál\");
   PlayerInfo[playerid][belepesek] = dini_Int(kiad,\"Belépések\");
   PlayerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(kiad,\"Pénz\");
     }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
new tag[MAX_PLAYER_NAME];
new kiad[42];
GetPlayerName(playerid,tag,sizeof(tag));
format(kiad,sizeof(kiad),\"Lelépett a szerverrõl s%\",tag);
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
      format(kiad,sizeof(kiad),\"%s.ini\",tag);
    if(dini_Exists(kiad))
    {
dini_IntSet(kiad,\"Szint\", PlayerInfo[playerid][szint]);
dini_IntSet(kiad,\"Ölés\", PlayerInfo[playerid][Oles]);
dini_IntSet(kiad,\"Halál\", PlayerInfo[playerid][Halal]);
dini_IntSet(kiad,\"Belépések\", PlayerInfo[playerid][belepesek]);
dini_IntSet(kiad,\"Pénz\", PlayerInfo[playerid][Penz]);
     }
     else
{
   dini_Create(kiad);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new elo[20];
new halott[20];
new kiad[42];
GetPlayerName(killerid,halott,sizeof(halott));
GetPlayerName(playerid,elo,sizeof(elo));
format(kiad,sizeof(kiad),\"s% megölte %s\",elo,halott);
SendClientMessageToAll(RED,kiad);
PlayerInfo[playerid][Oles]++;
PlayerInfo[killerid][Halal]++;
ResetPlayerMoney(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
        return 1;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
        return 1;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success)
{
    new string[42];
    format(string,sizeof(string),\"Nem létezik ez a parancs!(%s)\",cmdtext);
    SendClientMessage(playerid,RED,string);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_KOCSI)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FELNI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Felnik\",\"Offroad\\nMega\\nWires\\nTwist\\nGroove\\nImport\\nAtomic\\nAhab\\nVirtual\\nAccess\\nTrance\\nShadow\\nRimshine\\nClassic\\nCutter\\nSwitch\\nDollar\",\"Választ\",\"Mégse\");
            return 1;
        }
        if(listitem == 1)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
      RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
            return 1;
        }
        if(listitem == 2)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FESTES,DIALOG_STYLE_LIST,\"Festés\",\"Kék\\nZöld\\nFekete\\nFehér\\nBarna\\nPiros\\nRózsaszín\\nLila\",\"Választ\",\"Mégse\");
               return 1;
        }
        if(listitem == 3)
        {
            if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
                  new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
          AddVehicleComponent(kocsi,1087);
               SendClientMessage(playerid,-1,\"Felszerelted az autódat Hidraulikával.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz autóban.\");
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                AddVehicleComponent(kocsi,1010);
             }
}
}
if(dialogid == DIALOG_FELNI)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1025);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az Offroad felnikat az autódra.\");
   }
   if(listitem == 1)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1074);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Mega felniket az autódra.\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1076);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad a Wires felniket az autódra.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1078);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Twist kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1081);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Groove kereket.\");
   }
   if(listitem == 5)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1082);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Import kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 7)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1085);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Automatic kereket.\");
   }
   if(listitem == 8)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1085);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Ahab kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 9)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1097);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Virtual kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 10)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1098);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra az Access kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 11)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1084);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Trance kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 12)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1073);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Shadows kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 13)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      AddVehicleComponent(kocsi,1075);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Rimshine kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 14)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1077);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Classic kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 15)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1079);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Cutter kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 16)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1080);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Switch kerekeket.\");
   }
   if(listitem == 17)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       AddVehicleComponent(kocsi,1083);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Ráraktad az autódra a Dollar kerekeket.\");
   }
}
if(!response)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
    return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_FESTES)
{
    if(response)
        {
            if(listitem == 0)
            {
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                ChangeVehicleColor(kocsi,162,162);
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Kékre.\");
            }
            if(listitem == 1)
            {
                new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
                ChangeVehicleColor(kocsi,128,128);
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Zöldre.\");
            }
   if(listitem == 2)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,0,0);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Feketére.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
      new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
      ChangeVehicleColor(kocsi,1,1);
      SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Fehérre.\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,174,174);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Barnára.\");
   }
   if(listitem == 5)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,3,3);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Pirosra.\");
   }
   if(listitem == 6)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,233,233);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Rózsaszínre.\");
   }
   if(listitem == 7)
   {
       new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
       ChangeVehicleColor(kocsi,147,147);
       SendClientMessage(playerid,-1,\"Lefestetted az autódat Lilára.\");
   }
}
if(!response)
{
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_KOCSI,DIALOG_STYLE_LIST,\"Autó\",\"Felni\\nJavítás\\nSzín\\nHidraulika\\nNitró\",\"Választ\",\"Mégse\");
    return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_RADIO)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
            SendClientMessage(playerid,-1,\"A Rádió1-re kapcsoltad a rádiót.\");
        }
        if(listitem == 1)
   {
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\");
        SendClientMessage(playerid,-1,\"A MusicFM-re kapcsoltad a rádiót.\");
   }
   if(listitem == 2)
   {
       PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://109.199.58.91/4782/live.mp3\");
       SendClientMessage(playerid,-1,\"A Juventusra kapcsoltad a rádiót.\");
   }
   if(listitem == 3)
   {
       PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://dl.dropboxusercontent.com/u/88496413/play.m3u\");
       SendClientMessage(playerid,-1,\"A RiseFM-re kapcsoltad a rádiót.\");
   }
}
}
     return 1;
}
CMD:kill(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,0.0);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Öngyilkos lettél\");
return 1;
}
CMD:god(playerid)
{
if(god[playerid] == 0)
{
   SetPlayerHealth(playerid,99999.0);
        god[playerid] = 1;
        SendClientMessage(playerid,-1,\"GOD-modba léptél.\");
        return 1;
}
if(god[playerid] == 1)
{
        SetPlayerHealth(playerid,100.0);
        god[playerid] = 0;
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Kiléptél GOD-modból.\");
        return 1;
}
return 1;
}
CMD:gotopos(playerid,params[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
if(sscanf(params,\"fff\",X,Y,Z)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /gotopos <X Kordináta> <Y Kordináta> <Z Kordináta>\");
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:goto(playerid,params[])
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new nevem;
GetPlayerPos(nevem,X,Y,Z);
if(sscanf(params,\"u\",nevem)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat:/goto <playerid/Névrészlet>\");
if(!IsPlayerConnected(nevem)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen játékos.\");
SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
return 1;
}
CMD:setskin(playerid,params[])
{
new skin;
new kiad[42];
if(sscanf(params,\"i\",skin)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/setskin <skinid>\");
if(skin > 299 || skin < 0) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Rossz Skin ID!\");
format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltottad a skined erre:%d.\",skin);
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
SetPlayerSkin(playerid,skin);
return 1;
}
CMD:ido(playerid,params[])
{
new ora;
new perc;
new kiad[42];
if(sscanf(params,\"ii\",ora,perc)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/idõ <óra> <perc>\");
if(ora > 24 || ora < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen óra.\");
if(perc > 60 || perc < 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen perc.\");
format(kiad,sizeof(kiad),\"Átváltoztattad az idõd erre:%d óra és %d perc\",ora,perc);
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
SetPlayerTime(playerid,ora,perc);
return 1;
}
CMD:veh(playerid, params[])
{
new auto,szin1,szin2;
if(sscanf(params,\"iii\",auto,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Használat: /veh [Autó] [szín 1] [szín 2]\");
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:D;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,D);
CreateVehicle(auto,X,Y,Z,D,szin1,szin2,0);
new kiad[42];
format(kiad,sizeof(kiad),\"Lekértél egy jármûvet!\");
SendClientMessage(playerid,-1,kiad);
return 1;
}
CMD:radio(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RADIO,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Rádió1\\nMusicFM\\nJuventus\\nRiseFM\",\"Választ\",\"Mégse\");
return 1;
}
CMD:fegyverad(playerid,params[])
{
new string[42];
new fegyverid;
new tolteny;
if(sscanf(params,\"ii\",fegyverid,tolteny)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat:/fegyverad [FegyverID] [Töltény]\");
GivePlayerWeapon(playerid,fegyverid,tolteny);
format(string,sizeof(string),\"Lekértél egy %d id-s fegyvert,%d töltényszámmal.\",fegyverid,tolteny);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mappert keresek RPG szerverre.
« Dátum: 2014. február 24. - 18:11:52 »

\"clrp_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mapper felvétel
...Munka, munka, munka...
 

Üdvözlet
A Country Life RPG hamarosan nyitja kapuit. A szervert nem 2 hétig tervezzük nyitni,de viszont nincsen elég szabadidõnk sajnos,hogy ezt az egészet végig vigyük.

Elvárások



  • Életév nem érdekel,csak legyen értelmes és lehessen vele csapatban dolgozni.


  • Legyen megbízható.


  • Aktivitás.


  • TeamSpeak használata.



Mapper feladata



  • Exterioros boltok/házak/épületek készítése.


  • Város kiépítése.


  • Munkák bemappolása.



Amit mi adnánk



  • VIP tagság a szerveren.


  • VIP rang a weblapunkon.


  • Tisztelet a játékosoktól/adminoktól.



Hogyha megfelelõnek érzed magadat a feladatra akkor dobj egy P.M-et.:)

Üdvözlettel: martinokok02(Steve) & BoOy

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Idegesítõ BUG
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 22:52:31 »
Milyen mod ha szabad kérdeznem? :3

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerverre mod berakás
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 21:48:39 »
Nekem is pont ez a bajom :/ Volt 1 sunwelles szerója az egyik ismerõsömnek ugyan ez volt a baj írt kérelmet sunwellnek jöttek és megcsinálták neki és azóta jó :3

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:enum szerverinfó
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 19:16:17 »
Hát szerintem igen de nem akarok butaságot mondani neked :/

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:mi a hiba?
« Dátum: 2013. augusztus 22. - 18:21:03 »
Nálam is megy rendesen ezt hasznalom...de nem latok benne semmi hibat :/

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:code átírás!
« Dátum: 2013. augusztus 21. - 16:01:45 »
Igen és csak azt szeretnéd? :D

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:sscanf hiba
« Dátum: 2013. augusztus 21. - 15:11:29 »
Kérlek Kód-ba add meg!

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Skin hiba!
« Dátum: 2013. augusztus 21. - 11:01:31 »
Így aztán biztosan megtudjuk mondani a hiba okát.. Esetleg ha bemásolnád a kódot?

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:sscanf plugin probléma
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 23:57:02 »
Okés sok sikert hozza :P

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Minigame hiba
« Dátum: 2013. augusztus 20. - 23:16:23 »
Nem tudok ebben segiteni neharagudj:/

14
RP/RPG kérések / HEADSHOt
« Dátum: 2013. augusztus 03. - 20:02:37 »
Szisztok!
1 olyan scriptet keresek ami azta mûveletet hajtja végre hogy ha fejbelõnek akkor azt érzékeli és az életed egybõl 0-ra csökken szóval konkrétan meghalsz...
Elõre is köszönöm válaszotokat

15
RP/RPG kérések / String Segítség
« Dátum: 2013. július 21. - 16:22:11 »
Sziasztok megint elakadtam :D
 
warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level

 
Ezzel mit tudok kezdeni?
Elõre is köszönöm válaszotokat

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal