Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - HackFlux
1
« Dátum: 2015. október 04. - 15:35:22 »
Sziasztok! Tegnap újraraktam a gépem, és akartam a szerverem írogatni, miközben egy hibába ütköztem. Letöltöttem az új includeokat, pluginokat, és amikor a szervert akarnám elindítani valamiért nem tölti be az Sscanf plugint, ezért a szerver nem fut. Eddig 32 bites windowson tökéletesen ment az egész, most ahogy felraktam a 64-est nem akar elindulni. Előre is köszönöm a segítségetek! SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team [15:42:56] filterscripts = \"\" (string) [15:42:56] [15:42:56] Server Plugins [15:42:56] -------------- [15:42:56] Loading plugin: streamer [15:42:56] *** Streamer Plugin v2.7.8 by Incognito loaded *** [15:42:56] Loaded. [15:42:56] Loading plugin: mysql [15:42:56] >> plugin.mysql: R39-3 successfully loaded. [15:42:56] Loaded. [15:42:56] Loading plugin: sscanf [15:42:56] Failed. [15:42:56] Loaded 2 plugins. [15:42:56] [15:42:56] Filterscripts [15:42:56] --------------- [15:42:56] Loaded 0 filterscripts. [15:42:56] Script[gamemodes/gm.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\" [15:42:56] Number of vehicle models: 0 [15:43:00] --- Server Shutting Down. [15:43:00] *** Streamer Plugin v2.7.8 by Incognito unloaded ***
2
« Dátum: 2015. szeptember 07. - 23:37:06 »
Sziasztok! Hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy van egy Rangok tömböm és van egy változóm, aminek az értéke a rang neve és leszeretném kérdezni a Rang ID-jét, de fogalmam sincs hogyan oldjam meg. #define MAX_RANG 37 new Rangok[MAX_RANG][4][32] = { /* -Frakcio ID: -Rang ID: -Rang Név: -Skin ID: - */ {0, 0, \"Nincs\", 0}, //Országos Rendõrfõkapitányság {1, 1, \"Kadét\", 300}, {1, 2, \"Õrmester\", 267}, {1, 3, \"Törzsõrmester\", 267}, stb... } //Ez a változóm van, aminek az értéke egyenlő valamelyik rang nevével new Frakcio_KivalasztottR[MAX_PLAYERS][128]; strcat((Frakcio_KivalasztottR[playerid][0] = EOS, Frakcio_KivalasztottR[playerid]), inputtext, 128); // Itt teszem egyenlővé egy rang nevével Nekem azért kellene a rang ID-je, mert a dialogban kiválasztott rangot kapja meg a játékos.
3
« Dátum: 2015. szeptember 06. - 13:25:13 »
Sziasztok! :thumbsup: Írogatom a frakciórendszerem, és elakadtam a fel/lefokozásnál. Úgy szeretném, hogy előhozom az összes frakció tagokat (online/offline) és miután kiválasztom a szerkeszteni kívánt tagot, utána előhoz egy másik ablakot \"Információ\\nElőléptetés\\nLefokozás\\nElbocsájtás\" gombokkal. Ha az Előléptetés gombra kattintok, akkor kimutatja az összes övénél nagyobb rangot, majd amelyikre rákattintok azt odaadja neki, és a Lefokozásnál pedig az övénél kissebb rangokat mutatja ki a dialog. Valahogy ezt szeretném megvalósítani! //Összes rang kilistázása for(new i=1; i<MAX_RANG; i++) { if(Rangok[0][0] == Jatekos[playerid][Frakcio]) { format(str2, sizeof(str2), \"%d - %s \\n\", Rangok[1], Rangok[2]); strcat(str, str2, sizeof(str2)); } } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LEADER4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elõléptetés - Lefokozás\", str, \"Rendben\", \"Mégse\"); Előre is köszönöm! :thumbsup:
4
« Dátum: 2015. augusztus 25. - 22:42:20 »
Sziasztok! Megint segítségre lenne szükségem! Írogatom a frakció rendszeremet és szeretnèk egy olyant csinàlni, hogy mondjuk egy /frakciotagok parancsal kimutassa nekem azt hogy kik vannak a frakciókban és azt is, hogy ki online meg ki offline. Előre is köszönöm a segítségetek!
5
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 21:47:05 »
Sziasztok. Elkezdtem írni egy frakciórendszert, és egy hibába ütköztem. Az lenne a problémám, hogy van egy Rangok tömböm és abból szeretném lekérdezni a rangokat és azt kimutatni egy dialogban, viszont ezzel csak az a problémám, hogy csak az utolsó rangot adja ki a dialogban! Itt vannak a rangok: new Rangok[8][4][32] = { //FK ID, RANG, RANG Név, Skin {0, 0, \"Rang0\", 121}, {1, 1, \"Rang1\", 123}, {1, 2, \"Rang2\", 123}, {1, 3, \"Rang3\", 123}, {1, 4, \"Rang4\", 123}, {1, 5, \"Rang5\", 123}, {1, 6, \"Rang6\", 123}, {1, 7, \"Rang7\", 123}, És itt van ahol le akarom kérdezni: new str[1024]; for(new i=1; i<15; i++) { format(str, sizeof(str), \"%d %s\", Rangok[1], Rangok[2]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LEADER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Rangok\", str, \"Rendben\", \"Mégse\");
6
« Dátum: 2015. április 30. - 15:19:41 »
Sziasztok! Elkezdtem editelgetni a Malibu RPG MOD-ot,és valamiért egy elég nagy BUG-ot találtam,amit nemigazán sikerült kijavítani... Nos,arról lenne szó,hogy ha használok egy /me-t,azt kiírja rendesen a rendes színével(lilával),aztán,ha Adminszolgálatba lépek,utána meg kilépek Adminszolgálatból megint kiirja azt a /me-t amit beírtam Adminszolgálat előtt.. Nagyon megköszönném ha valaki segítene. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. április 30. - 22:41:37 )
Már mindegy,sikerült megoldani.
7
« Dátum: 2015. február 12. - 14:23:04 »
Helló! Van nekem egy MOD-om,amiben azt szeretném megoldani,hogy ha a játékos belép,ugyan oda spawnlojon,mint ahonnan kilépett... Mikor kilép a pozicióját lementeni azt letudtam,de lekérdezni már nem... MySQL-t használok. Köszönöm előre a segítségeket! stock LoadPos(playerid, regid) { format(g_szQuery, sizeof(g_szQuery), \"SELECT `posx`, `posy`, `posz` FROM `players` WHERE `reg_id` = %d\", regid); mysql_pquery(1, g_szQuery); pInfo[playerid][posx] = cache_get_row_float(0, 13); pInfo[playerid][posy] = cache_get_row_float(0, 14); pInfo[playerid][posz] = cache_get_row_float(0, 15); SetPlayerPos(playerid, pInfo[playerid][posx], pInfo[playerid][posy], pInfo[playerid][posz]); return 1; }
8
« Dátum: 2014. május 17. - 23:10:54 »
Helló! Unalmamban készítettem egy Rádió rendszert,amit most megosztok veletek. Nem valami nagy Script,de lehet valakinek jól jön. Készítõ: H4ckFlux (Én). Elkészítési idõ: Nem néztem. Kép: http://kepfeltoltes.hu/140517/sa-mp-088_www.kepfeltoltes.hu_.pngScript: #include <a_samp> #include <fixchars> #include <zcmd> #define FILTERSCRIPT //----------==========[TextDraw-ok]==========----------// new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2; new Text:Textdraw3; new Text:Textdraw4; new Text:Textdraw5; new Text:Textdraw6; new Text:Textdraw7; public OnFilterScriptInit() { Textdraw0 = TextDrawCreate(263.000000, 137.000000, \"Music FM\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.469999, 2.900001); TextDrawColor(Textdraw0, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawUseBox(Textdraw0, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255); TextDrawTextSize(Textdraw0, 365.000000, 12.000000); TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 1); Textdraw1 = TextDrawCreate(263.000000, 173.000000, \"Klub FM\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255); TextDrawFont(Textdraw1, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.529999, 2.800000); TextDrawColor(Textdraw1, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); TextDrawUseBox(Textdraw1, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw1, 255); TextDrawTextSize(Textdraw1, 365.000000, 12.000000); TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 1); Textdraw2 = TextDrawCreate(263.000000, 209.000000, \"Tilos FM\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255); TextDrawFont(Textdraw2, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.519999, 2.700001); TextDrawColor(Textdraw2, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1); TextDrawUseBox(Textdraw2, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw2, 255); TextDrawTextSize(Textdraw2, 365.000000, 12.000000); TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 1); Textdraw3 = TextDrawCreate(263.000000, 243.000000, \"Media FM\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255); TextDrawFont(Textdraw3, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.439999, 2.900001); TextDrawColor(Textdraw3, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1); TextDrawUseBox(Textdraw3, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw3, 255); TextDrawTextSize(Textdraw3, 365.000000, 12.000000); TextDrawSetSelectable(Textdraw3, 1); Textdraw4 = TextDrawCreate(231.000000, 95.000000, \"-\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 16777215); TextDrawFont(Textdraw4, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.439999, 21.799993); TextDrawColor(Textdraw4, 16777215); TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1); TextDrawUseBox(Textdraw4, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw4, 16777215); TextDrawTextSize(Textdraw4, 390.000000, -2.000000); TextDrawSetSelectable(Textdraw4, 0); Textdraw5 = TextDrawCreate(228.000000, 125.000000, \"-------------------\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255); TextDrawFont(Textdraw5, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.599999, 1.399999); TextDrawColor(Textdraw5, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw5, 0); Textdraw6 = TextDrawCreate(236.000000, 86.000000, \"Rádió\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 255); TextDrawFont(Textdraw6, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw6, 1.720000, 5.099998); TextDrawColor(Textdraw6, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw6, 0); Textdraw7 = TextDrawCreate(350.000000, 269.000000, \"X\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255); TextDrawFont(Textdraw7, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.889999, 2.900000); TextDrawColor(Textdraw7, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw7, 1); print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" H4ckFlux Rádió Scriptje betöltve! \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid) { if(clickedid == Textdraw0) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\"); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7); CancelSelectTextDraw(playerid); } if(clickedid == Textdraw1) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://klubradio.hu:8080/96kbit.m3u\"); CancelSelectTextDraw(playerid); } if(clickedid == Textdraw2) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://stream.tilos.hu:80/tilos_128.mp3.m3u\"); CancelSelectTextDraw(playerid); } if(clickedid == Textdraw3) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://mr-stream.mediaconnect.hu/4738/mr2.mp3.m3u\"); CancelSelectTextDraw(playerid); } if(clickedid == Textdraw7) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7); SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a menübõl.\"); CancelSelectTextDraw(playerid); } return 1; } CMD:radio(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7); SelectTextDraw(playerid, 0x000000AA); return 1; } CMD:radioki(playerid) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid, -1, \"Zene megállítva!\"); return 1; } A textdraw elõhozásához /radio parancsot hazszáljátok. A zene megállításához /radioki.
10
« Dátum: 2014. március 24. - 11:24:52 »
Helló! Abban szeretnék segítséget kérni,hogy azt hogyan tudnám megoldani,hogy normális kocsival vontatok egy másik kocsit.... ?
11
« Dátum: 2014. február 23. - 09:23:26 »
Csak egy parancsfeldolgozót használj és menni FOG
12
« Dátum: 2014. február 11. - 22:57:18 »
Helló! Az lenne a problémám,hogy miért nem enged feltölteni ikonokat a házi TS3 szerverem ?
13
« Dátum: 2014. február 09. - 12:48:44 »
Jajj na! :wall: Hol a pi***ba vannak a képek ? :wall: :facepalm: :thumbsdown:
14
« Dátum: 2014. február 06. - 21:20:50 »
Nem tudom,nekem is volt így... :Cry2:
15
« Dátum: 2014. február 01. - 21:59:18 »
|