Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - HackFlux

Oldalak: [1] 2 3
1
Segítségkérés / Sscanf Plugin hiba.
« Dátum: 2015. október 04. - 15:35:22 »
Sziasztok!
Tegnap újraraktam a gépem, és akartam a szerverem írogatni, miközben egy hibába ütköztem. Letöltöttem az új includeokat, pluginokat, és amikor a szervert akarnám elindítani valamiért nem tölti be az Sscanf plugint, ezért a szerver nem fut. Eddig 32 bites windowson tökéletesen ment az egész, most ahogy felraktam a 64-est nem akar elindulni.
Előre is köszönöm a segítségetek!  :D
 

SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team
[15:42:56] filterscripts = \"\"  (string)
[15:42:56]
[15:42:56] Server Plugins
[15:42:56] --------------
[15:42:56]  Loading plugin: streamer
[15:42:56]
*** Streamer Plugin v2.7.8 by Incognito loaded ***
[15:42:56]   Loaded.
[15:42:56]  Loading plugin: mysql
[15:42:56]  >> plugin.mysql: R39-3 successfully loaded.
[15:42:56]   Loaded.
[15:42:56]  Loading plugin: sscanf
[15:42:56]   Failed.
[15:42:56]  Loaded 2 plugins.
[15:42:56]
[15:42:56] Filterscripts
[15:42:56] ---------------
[15:42:56]   Loaded 0 filterscripts.
[15:42:56] Script[gamemodes/gm.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[15:42:56] Number of vehicle models: 0
[15:43:00] --- Server Shutting Down.
[15:43:00]
*** Streamer Plugin v2.7.8 by Incognito unloaded ***

2
Segítségkérés / Tömbből való lekérdezés.
« Dátum: 2015. szeptember 07. - 23:37:06 »
Sziasztok!
Hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy van egy Rangok tömböm és van egy változóm, aminek az értéke a rang neve és leszeretném kérdezni a Rang ID-jét, de fogalmam sincs hogyan oldjam meg.
 
#define MAX_RANG 37
new Rangok[MAX_RANG][4][32] =
{
/* -Frakcio ID: -Rang ID: -Rang Név: -Skin ID: - */
{0, 0, \"Nincs\", 0},
//Országos Rendõrfõkapitányság
{1, 1, \"Kadét\", 300},
{1, 2, \"Õrmester\", 267},
{1, 3, \"Törzsõrmester\", 267},
        stb...
}
//Ez a változóm van, aminek az értéke egyenlő valamelyik rang nevével
new Frakcio_KivalasztottR[MAX_PLAYERS][128];
strcat((Frakcio_KivalasztottR[playerid][0] = EOS, Frakcio_KivalasztottR[playerid]), inputtext, 128); // Itt teszem egyenlővé egy rang nevével

 
Nekem azért kellene a rang ID-je, mert a dialogban kiválasztott rangot kapja meg a játékos.

3
Segítségkérés / Frakció rangok, előléptetés/lefokozás.
« Dátum: 2015. szeptember 06. - 13:25:13 »
Sziasztok! :thumbsup:
Írogatom a frakciórendszerem, és elakadtam a fel/lefokozásnál. Úgy szeretném, hogy előhozom az összes frakció tagokat (online/offline) és miután kiválasztom a szerkeszteni kívánt tagot, utána előhoz egy másik ablakot \"Információ\\nElőléptetés\\nLefokozás\\nElbocsájtás\" gombokkal. Ha az Előléptetés gombra kattintok, akkor kimutatja az összes övénél nagyobb rangot, majd amelyikre rákattintok azt odaadja neki, és a Lefokozásnál pedig az övénél kissebb rangokat mutatja ki a dialog. Valahogy ezt szeretném megvalósítani!
 
//Összes rang kilistázása
for(new i=1; i<MAX_RANG; i++)
            {
                if(Rangok[0][0] == Jatekos[playerid][Frakcio])
                {
                  format(str2, sizeof(str2), \"%d - %s \\n\", Rangok[1], Rangok[2]);
                  strcat(str, str2, sizeof(str2));
            }
         }
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LEADER4, DIALOG_STYLE_LIST, \"Elõléptetés - Lefokozás\", str, \"Rendben\", \"Mégse\");

 
Előre is köszönöm! :thumbsup:

4
Segítségkérés / MySQL lekérdezés.
« Dátum: 2015. augusztus 25. - 22:42:20 »
Sziasztok! Megint segítségre lenne szükségem!
Írogatom a frakció rendszeremet és szeretnèk egy olyant csinàlni, hogy mondjuk egy /frakciotagok parancsal kimutassa nekem azt hogy kik vannak a frakciókban és azt is, hogy ki online meg ki offline. Előre is köszönöm a segítségetek!

5
Segítségkérés / Tömbből való kiolvasás.
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 21:47:05 »
Sziasztok.
Elkezdtem írni egy frakciórendszert, és egy hibába ütköztem. Az lenne a problémám, hogy van egy Rangok tömböm és abból szeretném lekérdezni a rangokat és azt kimutatni egy dialogban, viszont ezzel csak az a problémám, hogy csak az utolsó rangot adja ki a dialogban!
Itt vannak a rangok:
 
new Rangok[8][4][32] =
{
        //FK ID, RANG, RANG Név, Skin
{0, 0, \"Rang0\", 121},
{1, 1, \"Rang1\", 123},
{1, 2, \"Rang2\", 123},
{1, 3, \"Rang3\", 123},
{1, 4, \"Rang4\", 123},
{1, 5, \"Rang5\", 123},
{1, 6, \"Rang6\", 123},
{1, 7, \"Rang7\", 123},

 
És itt van ahol le akarom kérdezni:
 
 new str[1024];
            for(new i=1; i<15; i++)
            {
                   format(str, sizeof(str), \"%d %s\", Rangok[1], Rangok[2]);
            }
           ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LEADER2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Rangok\", str, \"Rendben\", \"Mégse\");

6
Segítségkérés / Malibu RPG BUG!
« Dátum: 2015. április 30. - 15:19:41 »
Sziasztok! :)
Elkezdtem editelgetni a Malibu RPG MOD-ot,és valamiért egy elég nagy BUG-ot találtam,amit nemigazán sikerült kijavítani...
Nos,arról lenne szó,hogy ha használok egy /me-t,azt kiírja rendesen a rendes színével(lilával),aztán,ha Adminszolgálatba lépek,utána meg kilépek Adminszolgálatból megint kiirja azt a /me-t amit beírtam Adminszolgálat előtt..
Nagyon megköszönném ha valaki segítene.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. április 30. - 22:41:37 )

Már mindegy,sikerült megoldani.

7
Segítségkérés / MySQL lekérdezés.
« Dátum: 2015. február 12. - 14:23:04 »
Helló!
Van nekem egy MOD-om,amiben azt szeretném megoldani,hogy ha a játékos belép,ugyan oda spawnlojon,mint ahonnan kilépett...
Mikor kilép a pozicióját lementeni azt letudtam,de lekérdezni már nem...
MySQL-t használok.
Köszönöm előre a segítségeket!
 
stock LoadPos(playerid, regid)
{
format(g_szQuery, sizeof(g_szQuery), \"SELECT `posx`, `posy`, `posz` FROM `players`  WHERE `reg_id` = %d\", regid);
mysql_pquery(1, g_szQuery);
pInfo[playerid][posx] = cache_get_row_float(0, 13);
pInfo[playerid][posy] = cache_get_row_float(0, 14);
pInfo[playerid][posz] = cache_get_row_float(0, 15);
SetPlayerPos(playerid, pInfo[playerid][posx], pInfo[playerid][posy], pInfo[playerid][posz]);
return 1;
}

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / H4ckFlux rádió rendszere.
« Dátum: 2014. május 17. - 23:10:54 »
Helló!
Unalmamban készítettem egy Rádió rendszert,amit most megosztok veletek.
Nem valami nagy Script,de lehet valakinek jól jön.
Készítõ: H4ckFlux (Én).
Elkészítési idõ: Nem néztem. :(
Kép: http://kepfeltoltes.hu/140517/sa-mp-088_www.kepfeltoltes.hu_.png
Script:

#include <a_samp>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
#define FILTERSCRIPT
//----------==========[TextDraw-ok]==========----------//
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
new Text:Textdraw7;
 
public OnFilterScriptInit()
{
    Textdraw0 = TextDrawCreate(263.000000, 137.000000, \"Music FM\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.469999, 2.900001);
TextDrawColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 365.000000, 12.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(263.000000, 173.000000, \"Klub FM\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.529999, 2.800000);
TextDrawColor(Textdraw1, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw1, 365.000000, 12.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 1);
Textdraw2 = TextDrawCreate(263.000000, 209.000000, \"Tilos FM\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.519999, 2.700001);
TextDrawColor(Textdraw2, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw2, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw2, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw2, 365.000000, 12.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw2, 1);
Textdraw3 = TextDrawCreate(263.000000, 243.000000, \"Media FM\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
TextDrawFont(Textdraw3, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.439999, 2.900001);
TextDrawColor(Textdraw3, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw3, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw3, 255);
TextDrawTextSize(Textdraw3, 365.000000, 12.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw3, 1);
Textdraw4 = TextDrawCreate(231.000000, 95.000000, \"-\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 16777215);
TextDrawFont(Textdraw4, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.439999, 21.799993);
TextDrawColor(Textdraw4, 16777215);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw4, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw4, 16777215);
TextDrawTextSize(Textdraw4, 390.000000, -2.000000);
TextDrawSetSelectable(Textdraw4, 0);
Textdraw5 = TextDrawCreate(228.000000, 125.000000, \"-------------------\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255);
TextDrawFont(Textdraw5, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.599999, 1.399999);
TextDrawColor(Textdraw5, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw5, 0);
Textdraw6 = TextDrawCreate(236.000000, 86.000000, \"Rádió\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 255);
TextDrawFont(Textdraw6, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 1.720000, 5.099998);
TextDrawColor(Textdraw6, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw6, 0);
Textdraw7 = TextDrawCreate(350.000000, 269.000000, \"X\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw7, 255);
TextDrawFont(Textdraw7, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw7, 0.889999, 2.900000);
TextDrawColor(Textdraw7, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw7, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw7, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw7, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw7, 1);
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" H4ckFlux Rádió Scriptje betöltve! \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(clickedid == Textdraw0)
{
       PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://stream.musicfm.hu:8000/musicfm.mp3\");
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
         TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
          TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
          TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
        CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    if(clickedid == Textdraw1)
    {
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://klubradio.hu:8080/96kbit.m3u\");
        CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    if(clickedid == Textdraw2)
    {
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://stream.tilos.hu:80/tilos_128.mp3.m3u\");
        CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    if(clickedid == Textdraw3)
    {
         TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://mr-stream.mediaconnect.hu/4738/mr2.mp3.m3u\");
CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    if(clickedid == Textdraw7)
    {
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw7);
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Kiléptél a menübõl.\");
       CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
return 1;
}
CMD:radio(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw7);
SelectTextDraw(playerid, 0x000000AA);
return 1;
}
CMD:radioki(playerid)
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Zene megállítva!\");
return 1;
}

 
A textdraw elõhozásához /radio parancsot hazszáljátok.
A zene megállításához /radioki.

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Gombnyomásos parancs
« Dátum: 2014. május 04. - 17:26:20 »
Szia! Itt találod meg a keyeket: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys

10
Segítségkérés / Jármû vontatás.
« Dátum: 2014. március 24. - 11:24:52 »
Helló!
Abban szeretnék segítséget kérni,hogy azt hogyan tudnám megoldani,hogy normális kocsival vontatok egy másik kocsit.... ?

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SÜRGÕS SEGÍTSÉG
« Dátum: 2014. február 23. - 09:23:26 »
Csak egy parancsfeldolgozót használj és menni FOG :)

12
Kérdések, Segítség / TS3 hiba.
« Dátum: 2014. február 11. - 22:57:18 »
Helló!
Az lenne a problémám,hogy miért nem enged feltölteni ikonokat a házi TS3 szerverem ?

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Drift map! :D
« Dátum: 2014. február 09. - 12:48:44 »
Jajj na! :wall: Hol a pi***ba vannak a képek ? :wall: :facepalm: :thumbsdown:

14
Nem tudom,nekem is volt így...  :Cry2:

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Goudlyne RPG Kérés
« Dátum: 2014. február 01. - 21:59:18 »
Helló!
Tessék,feltöltöttem egyet neked...
Link: http://www.solidfiles.com/d/61c2024fb2/goudlyne.pwn

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal