Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - rainbowrpg

Oldalak: [1]
1
Archívum / [RPG] Rainbow-RPG „A szivárvány végén ott az arany”
« Dátum: 2013. június 26. - 21:49:17 »
Szerver
 A szerveren a legújjab kliens (0.3x) fut, hostingja  pedig a -- IP.: --
 
Fórum
 --- (itt letölthetitek a klienst illetve rögtön fel is scatlakozhattok a szerverre)
 
A szerver bemutatása
 
A szerver központi területe Fort Carson és Blueberry, késõbbiekben ha lesz elég player és igényt is tartotok rá,  eldönthetitek, hogy a sivatag felé, vagy pedig a zöld mezõket hódítsuk-e meg.
A szerveren nincs RP pontozás és szint rendszer sincs a score pontok a játszott órák számával egyenlõ, nincs kihatással a játékra.
Belépéskor mindig ott fogsz spawnolni, ahol kiléptél.
 
Regisztráció menete
 Ha még nem játszottál, az elsõ belépéskor regisztrálnod kell a karaktered illetve szükséges egy jelszó megadás is. Késõbb ezekkel léphetsz majd be a karrakteredhez.
 
Elsõ lépések
 
Mikor elkészült a karraktered igénybe veheted azt a szolgálatatást, hogy gyorsan körbevezet téged a szerver( y gomb lenyomása) de ezt el is utasíthatod ( n gomb lenyomása) Megjegyezném, hogy érdemes elfogadni, illetve a kisboltban beszerezni egy GPS-t mert ez a késõbbiekben jól jöhet majd.
 
Fõnökös munkák
 
Rendõr
Mentõs
Szerelõ
Rádiós
Vámhivatal
Maffia
 
Alap munkák
 
Pizzás
Fa szállító
Villanyszerelõ
Úttisztító
Kamionos
 
Házak
 
A tulajdonodban egyszerre egy ingatlan lehet. Más házába úgy tudsz bemenni, ha az illetõ kölcsönkulcsot ad hozzá, ami addig nálad is marad még azt el nem dobod, illetve amíg másvalaki nem ad új kölcsönkulcsot egy másik házhoz.
A házakban van úgynevezett ház széf is, ebben nyugodtan tárolhatod a megszerzet pénzed.
 
Jármû rendszer
 
Kocsit, motort  vehetsz a szalonban, vagy más játékostól
Egyidejûleg egy vagy két jármûvet birtokolhatsz. Vagy két saját autód lehet, vagy egy saját kocsid és egy kölcsönkulcsod valaki máséhoz.
Ahhoz, hogy el tudj indulni a kocsival, be is kell indítanod, illetve ha azt szeretnéd, hogy ne lopják el és a benzin se fogyjon ki idõ elõtt, akkor leállítanod. Ha tankolásra van szükséged azt a Fort Carsonban-i benzinkúton megteheted.
 
Adminrendszer
 
A szerveren három adminisztrátori szintet különböztetünk meg:
1. Kezdõ adminisztrátor
2. Haladó adminisztrátor
3. Fõ adminisztrátor
Az adminisztrátorok adminsegédeket nevezhetnek ki azonban ez a cím relogolásnál elveszik. Legfõbb feladatuk a reportok megválaszolása. Adminsegédek a tapasztalt és megbízható játékosokból lehetnek.
 

Utóirat, egyedi rendszerek, átalakítások
 

A mód lényegében a Deffensive-RPG módból lett editelve, nem kis munkával. Lényegében az alap parancsok megmaradtak, néhány ismert bug ki lett javítva.
Mivel a legtöbb alap dolgon nem változtattam, ezért szeretnék kitérni, miben más ez a szerver, mint a többi.
Munkák: Ezentúl a munkák fontos szerepet játszanak a gazdaságban, illetve a playerek életében. Rövid leírásban most ismertetem, hogy is értem ezt.
-Úttisztító: Ha nem dolgozik, szemét objectek keletkeznek a városban mindenfelé, ezzel is nehezítve az elõrehaladást, és esztétikailag is roncsolja a környezetet.
-Villanyszerelõ: Ha nem dolgozik, meghibásodhat egy vezeték, ezt pedig a mobilszolgáltatás és a bank biztonsági, illetve adatlekérdezési rendszere bánja. magyarul nem tudsz telefonálni illetve a bankokból nem tudsz pénz utalni, kivenni, betenni.
-Kamionos: Ha nem dolgozik, elõbb utóbb kimerül a város ellátási készlete, és nem lehet vásárolni boltokban, éttermekben, bárokban.
(A többi munka már nem lényeges gazdaság szempontjából, mindössze pénzt kereshetsz vele)
Mobil rendszer: Ez is változott az alaphoz képest, ha megvetted a telefonboltba a mobilt, használd a /mobil parancsot, ami elõhív egy érintõképernyõs samsung mobilt, ami különféle funkciókat tárol (fényképezés, térkép, idõjárás jelentés, sms-küldés, zene és rádió hallgatás)
Offline cselekményrendszer: Ezt a szerver csúcspontjának kell, hogy ítéljem. Mostantól nem csak akkor történik veled valami, ha online vagy jelen. Hogyan is kell ezt értelmezni? A szerver minden futott 24 óra után kiválasztja az 5 legtöbb játékórával rendelkezõ karaktert és legközelebbi fellépésüknél egy egyszerû paranccsal ellenõrizhetik, mi történt a karakterrel, míg nem voltak bejelentkezve. Természetesen semmi értelme nem lenne, ha a játékmenetre nem hatna a rendszer, ezért mindig háromfajta cselekvéstípus következhet be: Semleges a karakterre nézve, pozitívan hat a karakterre, negatív hatása van a játékosra.
-Egy kis magyarázat hozzá:
-Semlegesnek számít, ha belépésnél például ezt az üzenetet kapod: A karraktered éjszaka hullafáradt volt, ezért nem is gondolhatott egy jó kis buli szervezésében
-Pozitívnak számít, ha belépésnél például ezt az üzenetet kapod: Gratulálunk, a fõnököd most hívott, hogy egy 700 dolláros fizetésemeléssel meglep téged.
-Negatívnak számít, ha belépésnél például ezt az üzenetet kapod: Sajnálatos módon mikor hazafelé indultál egy rabló az egyik sikátorból eléd ugrott és nem tehettél mást, mint hogy odaadtad neki a készpénzed egy részét (200$)
-Ezek persze csak példák voltak, jelenleg 7 semleges, 4 pozitív és 4 negatív cselekvés jöhet be.
-Fontos megjegyezni, hogy nem minden esetben történik veled cselekvés! Feltétele, hogy a top 5 legtöbb játszott óraszámú játékos között légy, de ez nem elég, mert ezeknek a játékosoknak is mindössze 25%-esélye van, hogy valóban történjen velük valami.
 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal