Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Kicrasheltetés« Dátum: 2015. július 27. - 17:13:43 »
Üdv!
Lenne itt egy kérdés amire nem tudtam normális választ találni. Igazából az érdekelne elméleti szinten, hogy hogyan lehetne azt megoldani azt, hogy egy másik játékost egy parancsal ki lehessen crasheltetni! Például: /crash Géza És ebben az esetben Géza kicrashel. Hogyan lehetne ezt megvalósítani? Előre köszönöm a normális válaszokat! 2
Segítségkérés / Többlépcsős parancs.« Dátum: 2015. július 20. - 16:22:45 »
Szeretnék készíteni egy /set parancsot, amivel több funkciót is be lehet tölteni.
Ilyenre gondolok: /set vw [Játékos] [VW] /set skin ... /set int ... /set score ... Hogyan lehetne ez lehetséges? Valahogy nem jön nekem össze. ui: zcmd-t, sscanf-ot használok. Ha ezzel nem lehetséges jó lenne egy példa egy másik fajta megoldásra. Köszönöm. 3
Segítségkérés / Skinválasztóba dobás mellőzése!« Dátum: 2015. július 19. - 09:21:14 »
Üdv!
Egy olyan problémám lenne, hogy miután végigmegy a regisztrációs/bejelentkező script ne dobja be a játékost a skinválasztóba, hanem egy adott skinben egy adott helyre dobja. próbáltam már SpawnPlayer(playerid); De nem működik. Hogyan kellene csinálni? Köszönöm előrre a megoldásokat. 4
Archívum / [HUN] SzakeTDM« Dátum: 2013. december 31. - 18:07:45 »Elõszó: Rengeteget olvasgattam több forumon is, hogy Magyarországról hiányzik egy rendes TDM szerver ahol tényleg a csapatjáték számít és a kikapcsolódás. Ezért egy jó barátom biztatásával belekezdtem ebbe a játékmódba! Eleinte csak unalmamban scripteltem de késõbb már komolyan belelendültem a gondolatba, hogy elindítok egy saját készítésû SanAndreas MP szervert TDM alappal. A Játékmódról: Mint az imént írtam, akartam csinálni egy rendes igényes modot. Ezt szerintem sikerült megvalósítanom mivel a TDM játékmód közel 20 ezer sorosra sikeredett és az adminrenszer mellé még 3000 soros lett ami szerintem nem kevés. A játékmod teljesen egyedi semmi edit nincsen benne saját kézzel íródott. SzakeTDM fejlõdés és skill rendszer: Ebben a játékmódban, rengeteg elképzelés vált valóra és ezt most be is szeretném nektek mutatni. Nyilván a szerver alapja TDM de a legfõbb érdemünk az, hogy minél nagyobb legyen a szintünk és, hogy mi legyünk a legjobb játékosok a szerveren, ezért a játékmódba bele lett írva egy hit és egy skill rendszer is egyaránt. A fegyver skillek szintenként kapjuk meg, míg a nagyobb hit attól függ, hogy mennyit bírtál ölni egy adott fegyverrel. (Pl: Megölsz 3000 embert sniperal, akkor a sebzésed 100-ra nõ ami azt jelenti, hogy 1 lövéssel képes vagy leteríteni egy játékost.) Néhány kép a szint és hit rendszerrõl: Fejlõdés. Hit rendszer SzakeTDM fegyver system A szerveren nagy fontossága van a pénznek. A pénzbõl rengeteg dolgot bírunk venni mint pl: Jármûvet, és fegyvereket, erre majd késõbb kitérek. A fegyvereket szinthez kötötten bírjuk lekérni. (pl: LvL: 0 -son csak coltot és silencedet tudunk lekérni). Ha van egy kis megtakarított pénzünk akkor bírunk fegyvereket venni az amunationban. Amunationról képek: Fegyverboltosról képek SzakeTDM jármû rendszer Mint azt az elõbb is mondtam a szerveren nagyon fontos az, hogy kinek mennyi pénze van. Több kategória is van a jármûvek között nyilván a gyorsabb sportkocsik drágábbak, míg az lassúbb 4 ajtósok olcsóbbak. A jármûvünket le is bírjuk festeni, a külön mappolt Pay\'n Spray -be. Néhány kép a kereskedésrõl és a festés rendszerrõl: A kereskedés Pay\'n Spray A csapatok: Mivel TDM szerver ezért csapatok is vannak benne. 5 csapatra bontható a játék.(Rendõrség, Csövesek, GrooveStreet,Azték,Maffia). A csapatoknak ugyanolyan színe és kinézete(skine) is van. A szerveren egyértelmûen tilos a TK(Csapattársat lelõni) mivel az adminisztrátorok keményen büntetik ezt. Különbözõ esélyeink vannak a kommunikációra a csapatokon belül mint például: /t (Csapaton belüli chat), /Pm (Privát üzenet). Minden egyes csapatnak különbözõ kocsijaik vannak és különbözõ kezdõ pontjuk(spawn helyük). A játék LosSantosban játszódik így a csapatoknak nem kell túl sokat menniük ahhoz, hogy egy ellenséges csapatra(táborra) bukkanjanak. Példa fénykép egy csapat kezdõ helyérõl: Csövesek kezdõ(spawn) helye! SzakeTDM event system A csapatok nem csak az egymás közötti rivalizálásban tudják kiélni a játékélményüket, hanem az óránként megrendezett eventeken is és a külön erre kifejlesztett stunt interiorokban is. Az eventeknek több típusa van.(TDM,DM,Race,BaseJump) Jelenleg 13 eventünk van, de ez a szám a különbözõ fejlesztésekkel nõni fog. Fotók az interiorokról: Szake Staff A szerveren az admin jelentkezés jelenleg nyitva! A forumunkon lehet jelentkezzni adminisztrátornak! Még 1 szabad hely van! FõTulajdonos: PaintHero(Én) MásodTulajdonos: boA\' FõAdminisztrátor(ok): Sonny Adminisztrátor(ok): DeMo\', Jessi Szerver~Moderátor(ok): Nico, Manp Kép egy admin szolgálatban lévõ adminról: A szerver bemutató videója:
Nyitás, elérhetõség: A szerver megnyitott a kapuit! TS3 szerver IP: - Honlap: - Szerver IP cím: - 5
Segítségkérés / SanAndreas alap képek a képernyõn.« Dátum: 2013. november 22. - 23:54:45 »
Sziasztok!
Hogyan lehet megoldani azt hogy a player képernyõn megjelenjen valamelyik az alap SanAndreas-os képek közül valamelyik? Ilyenekre gondolok: 6
Segítségkérés / AFK bugg a szerveren.« Dátum: 2013. november 18. - 18:37:56 »
Sziasztok
Annyi lenne a problémám, hogy a saját hamachival futó szerveremen egy idelye az összes játékos felet AFK-t ír, pedig egyáltalán nem AFKznak sõt még mennek is össze vissza a szerveren. Akkor szokott eltûnni az AFK jel ha a játékos kocsiba ül. Valakinek volt hasonló problémája? Ha igen mit csinált vele hogy jó legyen? 7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Játékos színe« Dátum: 2013. október 12. - 13:30:34 »
Szia!
Hogy érted azt hogy az eredeti játékban? :hmmm: 8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:/car kocsinév szín1 szín2 >ZCMD< vel!!« Dátum: 2013. október 12. - 12:06:55 »
Ha jól tudom a kocsi nevét nagy kezdõbetûvel kell írnod
Pl: /car Infernus 0 0 9
Segítségkérés / Kúrzór elõhívása« Dátum: 2013. augusztus 19. - 12:53:26 »
Sziasztok
Egyetlen kérdésem lenne mégpedig, van e bármilyen függvény arra hogy elõ lehessen hívni a cursort és pl rákattintani egy TextDrawra, vagy esetleg valaqmilyen megoldás rá? (Meg lehet valósítani láttam már samp szerveren ilyesmit még mielõtt azt írja valaki hogy lehetetlen.) 10
Segítségkérés / Skin választóba dobás késleltetése« Dátum: 2013. augusztus 17. - 18:50:39 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a számotokra, mégpedig: Hogyan lehet azt elérni hogy csak akkor dobjon be a skin választóba miután átesett a regisztrációs rendszeren(textdrawos)? 11
Segítségkérés / Parancs probléma« Dátum: 2013. augusztus 09. - 13:00:48 »
Üdvözlök minden kedves forumozót!
Lenne egy ki problémám, egy parancs létrehozásával, mégpedig: Vannak ilyen parancsok mint például: /help. Ez mind szép és jó de én ezt ki akarom bõvíteni ilyesmire: /help admin, vagy /help parancsok... Az lenne a kérdésem hogy ezt hogyan lehetne megvalósítani ZCMD -vel? 12
Segítségkérés / Dini probléma« Dátum: 2013. augusztus 02. - 19:31:40 »
Üdvözlök minden kedves forumozót
Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok.. Ugye most írok egy egyszerûbb regisztrációs rendszert pár parancsal, és a szerveren \"scriptes\" pénz van hogy a cheaterek ne tudjanak dollárt \"addolni\". Ezért itt van ez a parancs: CMD:kill(playerid,params[]) Nos a probléma a következõ, ha Játékon belül beírom a parancsot akkor nyílván megöl és ezt jól is teszi de, nem vonja ki a pénzt, hanem hozzád még 100 at... (Nem ment az összeg minuszba:( ) Ezzel a problémával fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni 13
Segítségkérés / String probléma« Dátum: 2013. július 30. - 12:48:26 »
Üdvözölök minden kedves forumozót! Lenne hozzátok egy kérdésem, ugye itt van egy alap /pm parancs zcmdvel és sscanf-al:
CMD:pm(playerid,params[]) Nos ezzel semmi gond nincs, mivel a fordító tökéletesen végigfut rajta, de amikor a szerveren próbálom ki ezt a parancsot valamiért csak a beírt üzenetet felét jeleníti meg. Pl: /pm 1 Szióka, mi a helyez veled eléggé unics ez a nap nem? Nos ebbõl az üzenetbõl csak kb a veled szóig jeleníti meg Valami ötlet a problémára? 14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:kocsival spawnolás« Dátum: 2013. július 17. - 17:09:16 »
Nem lehet megcsinálni...
15
Segítségkérés / Teleport dialog« Dátum: 2013. július 12. - 12:22:46 »
Üdvözlök minden kedves forumozót!
A tegnapi nap folyamán beleütköztem egy problémába. Tegnap elkezdtem megírni a /tele parancsomat, dialógusos rendszerrel: CMD:tele(playerid,params[]) És persze a dialog response: if(dialogid == 4) Ezzel nem is lett volna semmi gond, és a compiler sem adott rá ki errort, de amint megírtam ezt a parancsot ezek az errorok ugrottak be: (796) : error 029: invalid expression, assumed zero Azt megjegyezném, hogy eddig a /kick parancsal semmi gond nem volt, sõt az egész scriptben nem volt egy error sem. Remélem tudtok nekem segíteni ezügyben. üdv:Martino ui: Már próbáltam kitörölni a /tele parancsot de egyáltalán nem segített.
Oldalak: [1]
|