Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Campe3r
1
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 12:22:10 »
Sziasztok! Szeretnék egy ilyen topicot nyitni, mivel van elég sok szerver amikkel gondolom vannak gondjaitok, nonosak, nem tudnak rp-zni az adminok, stb.. Na akkor kezdeném is egy szerverrel amire ma felmentem és kb. 10 percet játszottam még örökbannt nem kaptam. A szerver neve mégpedig Secret Hungary Life Roleplay. Azzal az indokkal bannoltak, hogy \"fiú vagy, de mégis lány karival játszol\". Szerintetek nem szánalom? Egy olyan szerepet játszok amilyet én akarok.(Mellesleg a lánnyal jobban el tudod adni magadat akár taxisként, akár rendőrként stb.. ) IP-je: mtasa://37.221.209.166:21887 Tegyetek ti is nyugodtan szervereket ide, amiket feketelistára szántok. UI: ne azért tedd fel, mert összevesztél a tulajjal aki haverod volt régen, és nem adott admint stb..
2
« Dátum: 2014. július 26. - 16:37:59 »
Sziasztok! Nos, engem rohadtul tud zavarni a sok valhalla roleplay kérdés. Azt javaslom legyen kitiltva az összes valhallához kapcsolódó kérdés, a valhalla mód, stb..(zeromta, shodown, hungary life, stb...) Ha pedig valhallából szeretnének tanulni az emberek, inkább basicrp-ből tanuljanak, mert sokkal stabilabb mod. Mellesleg a sok béna azt sem tudja, hogy kell felinstallálni, és ez is rohadtul idegesít. Mi a f..nak kezdesz hozzá ha nem értesz hozzá? ?
3
« Dátum: 2014. június 23. - 21:06:26 »
Sziasztok! Írom 0-ról RP modomat, és valamiért mikor elõször lépek be szerver indítás után a szerveremre, fekete a kép. Mikor consoleba beírom, hogy \"reconnect\" újracsatlakozik, és már normális a kép. Mitõl van ez? E.: Csak az én szerveremen.
4
« Dátum: 2014. június 23. - 17:05:31 »
Sziasztok! Elkezdtem írni egy bejelentkezõ panelt, és ahhoz kéne egy kis segítség. Ugye van a SetCameraMatrix függvény. Hogyan tudnám megcsinálni vele(vagy mással, ha lehet), hogy a kamera egy helybe álljon, csak forogjon lassan körbe? Hasonlóan szeretném megcsinálni, mint ami a s**mta v2 elsõ login panele(azis ott forgott). Hogyan tudnám ezt megcsinálni? Válaszokat elõre is köszönöm!
5
« Dátum: 2014. június 17. - 12:21:05 »
Sziasztok! hogy tudom beállítani race játékmódban a map editorban a jármû átváltó irányát? mindig a falba bele teszi az infernus elejét mikor átváltja, hogyan tudnám 180 fokkal megfordítani? E.: megoldva
6
« Dátum: 2014. június 16. - 13:42:44 »
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy mi az eventje annak, amikro valaki elõhozza a térképet f11-el? és hogyan lehet ezt megakadályozni, hogy mikor elõhozza, akkor úgymond 0-val tér vissza, és nem hozza neki elõ.
7
« Dátum: 2014. április 23. - 21:32:18 »
Sziasztok! Valami gond van a mysql lekérésemmel sscanf-ba, nem tudjátok mi lehet a gond? Kód: format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev]); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { if(mysql_num_rows() != 0) { if(mysql_fetch_row_format(Line)) { sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]); SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); InfoBox(playerid, 1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); Betolt(playerid); FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] = 1; mysql_free_result(); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\"); InfoBox(playerid, 3, \"Hibás jelszó!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\"); InfoBox(playerid, 2, \"Nem létezik ilyen nevû felhasználó!\"); } mysql_free_result(); Enum: enum KarakterInfoEnum { ID, Felhasznalo[32], Karakternev[32], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:R }; new KarakterInfo[MAX_PLAYERS][KarakterInfoEnum]; E.: Hibát kifelejtettem: warning 213: tag mismatch
8
« Dátum: 2014. április 23. - 17:12:13 »
Sziasztok! Hibát jelez az sscanfom a /me parancsomnál Hiba: sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size. Script: CMD:me(playerid, params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new String[256]; new String2[256]; new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; new Float:PosX; new Float:PosY; new Float:PosZ; GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ); GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev)); if(sscanf(params, \"s\", String)) return SendNGRPMessage(playerid, 3, \"/me [cselekvés]\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 30.00, PosX, PosY, PosZ)) { if(IsPlayerBarat(i, Nev)) { format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* %s %s.{f041be}\", Nev, String); SendClientMessage(i, -1, String2); } else { format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* Valaki %s.{f041be}\", String); SendClientMessage(i, -1, String2); } } } } } return 1; } E.: Itt van a SendNGRPMessage: public SendNGRPMessage(playerid, Tipus, Szoveg[]) { new String[256]; if(Tipus == 1) //Info { format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {128008}Információ:{128008} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg); } if(Tipus == 2) //Hiba { format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {8a0707}Hiba:{8a0707} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg); } if(Tipus == 3) //Használat { format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {d1710b}Használat:{d1710b} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg); } SendClientMessage(playerid, -1, String); return 1; } Az IsPlayerBarat pedig nem fontos, mielött oda raktam akkor is csinálta a hibát.
9
« Dátum: 2014. április 22. - 11:52:40 »
Sziasztok! Egy olyan scriptet szeretnék tõletek kérni, amiben egy funckió van. A funkció felépítése: forward InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[]); Tipusbol 3 fajta van, Információ(ennek az id-je 1), Hiba(ennek az id-je 2), Figyelmeztetés(Ennek az id-je 3) A szöveg []egy string lenne, ami átírná az \"1. sor\" textdraw stringjét. De ha az 1. sor stringje elér egy bizonyos karakterhosszúságot(Ezt majd letesztelem, addig 15) akkor váltson át a szöveg a \"2. sor\"-ra, és szintén így a \"3. sor\"-ra. Ennyi lenne nagyon megköszönném ha valaki meg tudná csinálni, vagy legalább leírni az alapját. Textdrawok: public InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[]) { InfoBoxTD1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 433.288848, 2.395998, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0.000000, 8.975185); PlayerTextDrawTextSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 201.288894, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, InfoBoxTD1[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 102); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0); InfoBoxTD2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 234.222274, 2.488879, \"Next Global RolePlay\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1); InfoBoxTD3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 231.555541, 21.404443, \"1. sor\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -479717718); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -256); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1); InfoBoxTD4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777832, 36.835563, \"2. sor\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 4); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1); InfoBoxTD5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777801, 52.266689, \"3. sor\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1); InfoBoxTD6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 267.022125, 70.883483, \"Figyelmeztetes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 2); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1); InfoBoxTD7[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 317.333374, 70.684387, \"Informacio\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 2); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1); InfoBoxTD8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 384.889007, 70.684432, \"Hiba\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 2); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1); return 1; }
10
« Dátum: 2014. április 21. - 17:48:45 »
Sziasztok, mikor csatlakozok egy szerverre, akkor ezek a gombok fogadnak, hogyan tudnám eltüntetni?
11
« Dátum: 2014. április 20. - 23:11:32 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja a kiválasztásomnak, megcsináltam a felhasználót, de azt írja, hogy nincs ilyen felhasználó. Kód: format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FInfo[playerid][Felhasznalonev]); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE jelszo = \'%s\'\", FInfo[playerid][Jelszo]); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() != 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\"); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\"); } mysql_free_result(); Enum: enum FelhasznaloInfo { Felhasznalonev, Jelszo, }; new FInfo[MAX_PLAYERS][FelhasznaloInfo]; Ahogy beállítom a változókat: FInfo[playerid][Felhasznalonev] = strval(inputtext); FInfo[playerid][Jelszo] = strval(inputtext);
12
« Dátum: 2014. április 20. - 19:00:10 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja ennek: stock JelszoEllenorzes( playerid, jelszo[] ) { if(!RegisztralvaVane(playerid)) return false; new rows = 0; format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM `felhasznalok` WHERE `felhasznalonev` = \'%s\' AND `jelszo` = \'%s\' LIMIT 1\", FelhasznalonevValtozo[playerid], JelszoValtozo[playerid] ); mysql_query(Query); mysql_store_result(); if(mysql_num_rows() == 1) { rows = 1; } mysql_free_result(); if(rows == 1) return true; return false; } Hiba: warning 203: symbol is never used: \"jelszo\"
13
« Dátum: 2014. április 20. - 16:47:38 »
Sziasztok, hogyan tudom azt leellenõrizni egy input dialog-ban, hogy üres-e amit beírt? Vagy magától leellenõrzi?
14
« Dátum: 2014. április 20. - 15:58:50 »
Sziasztok, letöltöttem már az összes fixchars-t, de egyik sem mûködik playertextdraw-okra.
15
« Dátum: 2014. április 19. - 23:00:44 »
Sziasztok! Készítettem egy textdrawot, és nem tudom hogyan csináljam meg azt, hogy ha rákattintok arra, hogy beírás(katt) akkor egy dialogot elõhozzon. és ha beírta a dialogba akkor eltünjön a dialog és a beírás(katt) helyére kiírja azt amit beírt. ezt 2 helyre is meg kéne csinálni jelszóra és felhasználónévre. A leellenõrzõt azt meg tudom csinálni, meg minden, csak ezt a textdrawos cuccot nem. Textdrawok: new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw1[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw2[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw3[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw4[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw5[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw6[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw7[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw8[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:Textdraw9[MAX_PLAYERS]; Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 406.844421, 125.944473, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 21.548488); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 229.999969, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 100); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0); Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 406.888946, 103.046699, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw1[playerid], 0.000000, 2.116914); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw1[playerid], 230.000076, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw1[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw1[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw1[playerid], 343134940); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw1[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw1[playerid], 0); Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.222442, 105.031082, \"Bejelentkezes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw2[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw2[playerid], -2139062017); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw2[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw2[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw2[playerid], 255); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw2[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw2[playerid], 1); Textdraw3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.355529, 170.090682, \"Felhasznalonev\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw3[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw3[playerid], 681.510925, -149.482864); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw3[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw3[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw3[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw3[playerid], 343134940); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw3[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw3[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw3[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw3[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw3[playerid], 1); Textdraw4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 393.244354, 188.166656, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw4[playerid], 0.000000, 1.393952); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw4[playerid], 243.777770, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw4[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw4[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw4[playerid], 102); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw4[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw4[playerid], 0); Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 291.555511, 186.666793, \"Beiras(katt)\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.500000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw5[playerid], true); Textdraw6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 393.244354, 241.030578, \"usebox\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw6[playerid], 0.000000, 1.393952); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw6[playerid], 243.777770, 0.000000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw6[playerid], 1); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw6[playerid], 0); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw6[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw6[playerid], 102); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw6[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw6[playerid], 0); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw6[playerid], 0); Textdraw7[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.621978, 222.805206, \"Jelszo\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw7[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw7[playerid], 509.911163, -149.383148); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw7[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw7[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw7[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw7[playerid], 255); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw7[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw7[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw7[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw7[playerid], 0); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw7[playerid], 1); Textdraw8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 292.444335, 239.431060, \"Beiras(katt)\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw8[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw8[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw8[playerid], -1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw8[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw8[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw8[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw8[playerid], true); Textdraw9[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 319.288879, 277.561096, \"Bejelentkezes\"); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw9[playerid], 0.449999, 1.600000); PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw9[playerid], 206.666595, -129.422180); PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw9[playerid], 2); PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw9[playerid], -1); PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw9[playerid], true); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw9[playerid], 255); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw9[playerid], 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw9[playerid], 51); PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw9[playerid], 1); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw9[playerid], true);
|