Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Campe3r

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Általános / Feketelista
« Dátum: 2014. augusztus 11. - 12:22:10 »
Sziasztok! Szeretnék egy ilyen topicot nyitni, mivel van elég sok szerver amikkel gondolom vannak gondjaitok, nonosak, nem tudnak rp-zni az adminok, stb..
Na akkor kezdeném is egy szerverrel amire ma felmentem és kb. 10 percet játszottam még örökbannt nem kaptam. A szerver neve mégpedig Secret Hungary Life Roleplay. Azzal az indokkal bannoltak, hogy \"fiú vagy, de mégis lány karival játszol\". Szerintetek nem szánalom? Egy olyan szerepet játszok amilyet én akarok.(Mellesleg a lánnyal jobban el tudod adni magadat akár taxisként, akár rendőrként stb.. :) ) IP-je: mtasa://37.221.209.166:21887
Tegyetek ti is nyugodtan szervereket ide, amiket feketelistára szántok.
UI: ne azért tedd fel, mert összevesztél a tulajjal aki haverod volt régen, és nem adott admint stb..

2
Archívum / Valhalla kitiltása.
« Dátum: 2014. július 26. - 16:37:59 »
Sziasztok! Nos, engem rohadtul tud zavarni a sok valhalla roleplay kérdés. Azt javaslom legyen kitiltva az összes valhallához kapcsolódó kérdés, a valhalla mód, stb..(zeromta, shodown, hungary life, stb...) Ha pedig valhallából szeretnének tanulni az emberek, inkább basicrp-ből tanuljanak, mert sokkal stabilabb mod. Mellesleg a sok béna azt sem tudja, hogy kell felinstallálni, és ez is rohadtul idegesít. Mi a f..nak kezdesz hozzá ha nem értesz hozzá???????????

3
Archívum / Elõször fekete kép, reconnectelés után pedig normális
« Dátum: 2014. június 23. - 21:06:26 »
Sziasztok! Írom 0-ról RP modomat, és valamiért mikor elõször lépek be szerver indítás után a szerveremre, fekete a kép. Mikor consoleba beírom, hogy \"reconnect\" újracsatlakozik, és már normális a kép. Mitõl van ez?
E.: Csak az én szerveremen.

4
Archívum / forgó cameraMatrix
« Dátum: 2014. június 23. - 17:05:31 »
Sziasztok! Elkezdtem írni egy bejelentkezõ panelt, és ahhoz kéne egy kis segítség. Ugye van a SetCameraMatrix függvény. Hogyan tudnám megcsinálni vele(vagy mással, ha lehet), hogy a kamera egy helybe álljon, csak forogjon lassan körbe? Hasonlóan szeretném megcsinálni, mint ami a s**mta v2 elsõ login panele(azis ott forgott).
Hogyan tudnám ezt megcsinálni?
Válaszokat elõre is köszönöm!

5
Archívum / Map editorban jármû átváltó iránya
« Dátum: 2014. június 17. - 12:21:05 »
Sziasztok! hogy tudom beállítani race játékmódban a map editorban a jármû átváltó irányát? mindig a falba bele teszi az infernus elejét mikor átváltja, hogyan tudnám 180 fokkal megfordítani?
E.: megoldva

6
Archívum / F11-es térképnek az eventje
« Dátum: 2014. június 16. - 13:42:44 »
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy mi az eventje annak, amikro valaki elõhozza a térképet f11-el? és hogyan lehet ezt megakadályozni, hogy mikor elõhozza, akkor úgymond 0-val tér vissza, és nem hozza neki elõ.

7
Segítségkérés / Hiba sscanf-ban mysql lekérésnél
« Dátum: 2014. április 23. - 21:32:18 »
Sziasztok! Valami gond van a mysql lekérésemmel sscanf-ba, nem tudjátok mi lehet a gond?
Kód:
      format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM felhasznalok WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev]);
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
   if(mysql_num_rows() != 0)
   {
      if(mysql_fetch_row_format(Line))
      {
         sscanf(Line, \"p<|>ds[32]s[32]s[32]d\", FelhasznaloInfo[playerid][iD], FelhasznaloInfo[playerid][Felhasznalonev], FelhasznaloInfo[playerid][Jelszo], FelhasznaloInfo[playerid][Email], FelhasznaloInfo[playerid][AdminSzint]);
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
         InfoBox(playerid, 1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
         Betolt(playerid);
         FelhasznaloInfo[playerid][bejelentkezve] = 1;
         mysql_free_result();
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\");
      InfoBox(playerid, 3, \"Hibás jelszó!\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\");
   InfoBox(playerid, 2, \"Nem létezik ilyen nevû felhasználó!\");
}
mysql_free_result();

 
Enum:
enum KarakterInfoEnum
{
ID,
Felhasznalo[32],
Karakternev[32],
Float:X,
Float:Y,
Float:Z,
Float:R
};
new KarakterInfo[MAX_PLAYERS][KarakterInfoEnum];

 
E.: Hibát kifelejtettem:
warning 213: tag mismatch

8
Segítségkérés / SScanf hiba
« Dátum: 2014. április 23. - 17:12:13 »
Sziasztok! Hibát jelez az sscanfom a /me parancsomnál
Hiba:
sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size.

 
Script:
 
CMD:me(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new String[256];
new String2[256];
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Float:PosX;
new Float:PosY;
new Float:PosZ;
GetPlayerPos(playerid, PosX, PosY, PosZ);
GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
if(sscanf(params, \"s\", String)) return SendNGRPMessage(playerid, 3, \"/me [cselekvés]\");
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 30.00, PosX, PosY, PosZ))
      {
         if(IsPlayerBarat(i, Nev))
         {
            format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* %s %s.{f041be}\", Nev, String);
            SendClientMessage(i, -1, String2);
         }
         else
         {
            format(String2, sizeof(String2), \"{f041be}* Valaki %s.{f041be}\", String);
            SendClientMessage(i, -1, String2);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
E.: Itt van a SendNGRPMessage:
 
public SendNGRPMessage(playerid, Tipus, Szoveg[])
{
new String[256];
if(Tipus == 1) //Info
{
format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {128008}Információ:{128008} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg);
}
if(Tipus == 2) //Hiba
{
format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {8a0707}Hiba:{8a0707} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg);
}
if(Tipus == 3) //Használat
{
format(String, sizeof(String), \"{ffffff}>>{ffffff} {0a7bc7}NG-RP{0a7bc7} {ffffff}<< -{ffffff} {d1710b}Használat:{d1710b} {ffffff}%s.{ffffff}\", Szoveg);
}
SendClientMessage(playerid, -1, String);
return 1;
}

 
Az IsPlayerBarat pedig nem fontos, mielött oda raktam akkor is csinálta a hibát.

9
Szkript kérések / InfoBox funkció Tipussal, Szoveggel
« Dátum: 2014. április 22. - 11:52:40 »
Sziasztok! Egy olyan scriptet szeretnék tõletek kérni, amiben egy funckió van.
A funkció felépítése:
 
forward InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[]);

 
Tipusbol 3 fajta van, Információ(ennek az id-je 1), Hiba(ennek az id-je 2), Figyelmeztetés(Ennek az id-je 3)
A szöveg []egy string lenne, ami átírná az \"1. sor\" textdraw stringjét. De ha az 1. sor stringje elér egy bizonyos karakterhosszúságot(Ezt majd letesztelem, addig 15) akkor váltson át a szöveg a \"2. sor\"-ra, és szintén így a \"3. sor\"-ra. Ennyi lenne nagyon megköszönném ha valaki meg tudná csinálni, vagy legalább leírni az alapját.
Textdrawok:
 
public InfoBox(playerid, Tipus, Szoveg[])
{
InfoBoxTD1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 433.288848, 2.395998, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0.000000, 8.975185);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 201.288894, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, InfoBoxTD1[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD1[playerid], 0);
InfoBoxTD2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 234.222274, 2.488879, \"Next Global RolePlay\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD2[playerid], 1);
InfoBoxTD3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 231.555541, 21.404443, \"1. sor\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -479717718);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD3[playerid], -256);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD3[playerid], 1);
InfoBoxTD4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777832, 36.835563, \"2. sor\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 4);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD4[playerid], 1);
InfoBoxTD5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 225.777801, 52.266689, \"3. sor\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD5[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD5[playerid], 1);
InfoBoxTD6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 267.022125, 70.883483, \"Figyelmeztetes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD6[playerid], 1);
InfoBoxTD7[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 317.333374, 70.684387, \"Informacio\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD7[playerid], 1);
InfoBoxTD8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 384.889007, 70.684432, \"Hiba\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 2);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoBoxTD8[playerid], 1);
return 1;
}

10
Segítségkérés / <<, >>, Spawn gombok eltüntetése
« Dátum: 2014. április 21. - 17:48:45 »
Sziasztok, mikor csatlakozok egy szerverre, akkor ezek a gombok fogadnak, hogyan tudnám eltüntetni?

11
Segítségkérés / Mysql kiválasztás hiba
« Dátum: 2014. április 20. - 23:11:32 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja a kiválasztásomnak, megcsináltam a felhasználót, de azt írja, hogy nincs ilyen felhasználó.
Kód:
 
      format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE felhasznalonev = \'%s\'\", FInfo[playerid][Felhasznalonev]);
mysql_query(Query);
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows() != 0)
{
   format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * from `felhasznalok` WHERE jelszo = \'%s\'\", FInfo[playerid][Jelszo]);
   mysql_query(Query);
   mysql_store_result();
   if(mysql_num_rows() != 0)
   {
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Hibás jelszó!\");
   }
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem létezõ felhasználó!\");
}
mysql_free_result();

 
Enum:
 
enum FelhasznaloInfo
{
Felhasznalonev,
Jelszo,
};
new FInfo[MAX_PLAYERS][FelhasznaloInfo];

 
Ahogy beállítom a változókat:
 
FInfo[playerid][Felhasznalonev] = strval(inputtext);
FInfo[playerid][Jelszo] = strval(inputtext);

12
Segítségkérés / Gond a mysql kóddal
« Dátum: 2014. április 20. - 19:00:10 »
Sziasztok, nem tudom mi lehet a baja ennek:
 
stock JelszoEllenorzes( playerid, jelszo[] ) {
if(!RegisztralvaVane(playerid)) return false;
new rows = 0;
    format(Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM `felhasznalok` WHERE `felhasznalonev` = \'%s\' AND `jelszo` = \'%s\' LIMIT 1\", FelhasznalonevValtozo[playerid], JelszoValtozo[playerid] );
    mysql_query(Query);
    mysql_store_result();
    if(mysql_num_rows() == 1) { rows = 1; }
mysql_free_result();
if(rows == 1) return true;
return false;
}

 
Hiba:
 
warning 203: symbol is never used: \"jelszo\"

13
Segítségkérés / Dialog, üres-e leellenõrzése
« Dátum: 2014. április 20. - 16:47:38 »
Sziasztok, hogyan tudom azt leellenõrizni egy input dialog-ban, hogy üres-e amit beírt? Vagy magától leellenõrzi?

14
Segítségkérés / PlayerTextdraw fixchars
« Dátum: 2014. április 20. - 15:58:50 »
Sziasztok, letöltöttem már az összes fixchars-t, de egyik sem mûködik playertextdraw-okra.

15
Szkript kérések / Bejelentkezõ textdraw
« Dátum: 2014. április 19. - 23:00:44 »
Sziasztok! Készítettem egy textdrawot, és nem tudom hogyan csináljam meg azt, hogy ha rákattintok arra, hogy beírás(katt) akkor egy dialogot elõhozzon. és ha beírta a dialogba akkor eltünjön a dialog és a beírás(katt) helyére kiírja azt amit beírt. ezt 2 helyre is meg kéne csinálni jelszóra és felhasználónévre. A leellenõrzõt azt meg tudom csinálni, meg minden, csak ezt a textdrawos cuccot nem.
Textdrawok:
 
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw1[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw2[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw3[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw4[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw5[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw6[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw7[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw8[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:Textdraw9[MAX_PLAYERS];
 
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 406.844421, 125.944473, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 21.548488);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 229.999969, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 100);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
Textdraw1[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 406.888946, 103.046699, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw1[playerid], 0.000000, 2.116914);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw1[playerid], 230.000076, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw1[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw1[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw1[playerid], 343134940);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw1[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw1[playerid], 0);
Textdraw2[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.222442, 105.031082, \"Bejelentkezes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw2[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw2[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw2[playerid], -2139062017);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw2[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw2[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw2[playerid], 1);
Textdraw3[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.355529, 170.090682, \"Felhasznalonev\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw3[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw3[playerid], 681.510925, -149.482864);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw3[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw3[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw3[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw3[playerid], 343134940);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw3[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw3[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw3[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw3[playerid], 1);
Textdraw4[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 393.244354, 188.166656, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw4[playerid], 0.000000, 1.393952);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw4[playerid], 243.777770, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw4[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw4[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw4[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw4[playerid], 0);
Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 291.555511, 186.666793, \"Beiras(katt)\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.500000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw5[playerid], true);
Textdraw6[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 393.244354, 241.030578, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw6[playerid], 0.000000, 1.393952);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw6[playerid], 243.777770, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw6[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw6[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw6[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw6[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw6[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw6[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw6[playerid], 0);
Textdraw7[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 318.621978, 222.805206, \"Jelszo\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw7[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw7[playerid], 509.911163, -149.383148);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw7[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw7[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw7[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw7[playerid], 255);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw7[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw7[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw7[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw7[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw7[playerid], 1);
Textdraw8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 292.444335, 239.431060, \"Beiras(katt)\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw8[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw8[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw8[playerid], -1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw8[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw8[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw8[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw8[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw8[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw8[playerid], true);
Textdraw9[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 319.288879, 277.561096, \"Bejelentkezes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw9[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw9[playerid], 206.666595, -129.422180);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw9[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw9[playerid], -1);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw9[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw9[playerid], 255);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw9[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw9[playerid], 1);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw9[playerid], 51);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw9[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw9[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw9[playerid], true);

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal