Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - David123

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Beragadó billentyû
« Dátum: 2013. július 31. - 11:02:18 »
vegyel egy uj billentyuzetet :D

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Illegális bandák, csapatok stb.
« Dátum: 2013. július 31. - 11:00:13 »
szep

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kaszt rendszer
« Dátum: 2013. július 31. - 10:57:16 »
grt

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Játékos feje fölé írás
« Dátum: 2013. július 31. - 10:55:46 »
Jo lett .

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Teleport
« Dátum: 2013. július 30. - 17:30:54 »
Sziasztok
keszitettem egy dialogos teleportot.
keszitesi ido 5 perc
Relem tetszeni fog .
 
[/#include <a_samp>
#define DIALOG_RM 121
#if defined FILTERSCRIPT
CMD:teles(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Teleportok\",\"LS\\n sf\\n lv\\n lsair\\n raktar\\n KACC depo\\n KACC raktar\\n Los Antos Dokk\\n banya\\n doherty\\n El corona depo\\n Las paysadas\\n LVA .\",\"Teleportálok\",\"Megse\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if ( dialogid == DIALOG_RM )
                {
                if( !response )
                {
                   if( listitem == 0)
                        {
            SetPlayerPos(playerid,2485.8440,-1669.4956,13.3359);
            }
          if( listitem == 1)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,1972.8893,290.9427,35.1719);
             }
                     if( listitem == 2)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,2153.1775,1671.9844,10.6875);
                       }
                      if( listitem == 3)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,1962.4187,-2501.7600,13.5391);
                       }
                      if( listitem == 4)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,1052.0804,2110.5264,10.8203);
                       }
                      if( listitem == 5)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,2539.2441,2807.7554,10.8203);
            }
           if( listitem == 6)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,2806.1685,2580.4419,10.8203);
                       }
                       if( listitem == 7)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,2592.3862,-2206.1101,17.3572);
                       }
                       if( listitem == 8)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,332.1386,899.7029,24.7752);
                       }
                       if( listitem == 9)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,2135.3462,-247.5000,35.9922);
                       }
                       if( listitem == 10)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,1766.8333,-2040.7000,13.5272);
                       }
                       if( listitem == 11)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,545.6445,2594.0000,53.5156);
                       }
                       if( listitem == 12)
                        {
                       SetPlayerPos(playerid,1457.0000,975.8350,10.8203);
                       }
                       #endif]

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Admin parancsok
« Dátum: 2013. július 30. - 12:04:41 »
Udv all
Keszitettem egy szriptet amiben admin parancsok talalhatok
Keszitesi ido : 30 perc
Tesztelve
 
[/#include <a_samp>
#include <sscanf>
#include <dini>
#if defined FILTERSCRIPT
 
if(strcmp(cmd, \"/stats\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
        new vehicle[MAX_PLAYERS], business[MAX_PLAYERS];
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"/stats [playerid]\");
   return 1;
}
if(logged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jelentkezz be a parancs hasznalassahoz!\");
   return 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 2)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"2-es szintu adminnak kene lenned ,hogy ezt a parancsot hasznalhasd!\");
    return 1;
}
 
if(strcmp(cmd, \"/ban\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
        PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /ban [playerid]\");
   return 1;
}
if(logged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jelentkezz be a parancs hasznalasahoz !\");
   return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kick\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
        PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /kick [playerid]\");
   return 1;
}
if(logged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jeletnkezz be a parancs hasznalasahoz!\");
   return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/jail\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
        PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /jail [playerid]\");
   return 1;
}
if(logged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jelentkezz be a parancs hasznalasahoz!\");
   return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/unjail\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
        PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /unjail [playerid]\");
   return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/freeze\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
        PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
if(logged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jelentkezz be a parancs hasznalasahoz!\");
   return 1;
}
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /freeze [playerid]\");
   return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/unfreeze\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
        PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
if(logged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jelentkezz be a parancs hasznalasahoz!\");
   return 1;
}
if(!strlen(tmp))
 {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /unfreeze [playerid]\");
   return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/givemoney\", true) == 0) {
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
if(logged[playerid] == 0) {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jelentkezz be a parancs hasznalasahoz!\");
   return 1;
}
if(!strlen(tmp)) {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /givemoney [playerid] [Mennyiseg]\");
   return 1;
}
   moneys[playerid] = strval(tmp);
if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) {
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   GetPlayerMoney(playerid);
   GivePlayerMoney(giveplayerid, moneys[playerid]);
   format(string, sizeof(string), \"Te adtal penzt $%d jatekosnak %s (id: %d).\",moneys[playerid],giveplayer,giveplayerid);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string);
   format(string, sizeof(string), \"Te adtal penzt $%d a jatekosnak %s (id: %d).\", moneys[playerid], sendername, playerid);
   SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_ORANGE, string);
}
else {
   format(string, sizeof(string), \"%d a jatekos nem onlie .\", giveplayerid);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, string);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/setadmin\", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
giveplayerid = strval(tmp);
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /setadmin [playerid] [level]\");
   return 1;
}
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"USAGE: /setadmin [playerid] [level]\");
   return 1;
}
if(logged[playerid] == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Jelentkezz be a parancs hasznalasahoz!\");
   return 1;
}
PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(sendername), \"level\");
if (PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1)
{
            SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"5 os adminnak kell legyel ,hogy a parancsot hasznalhasd!\");
            return 1;
}
level[playerid] = strval(tmp);
if(level[playerid] < 0)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Ervenytelen szint\");
            return 1;
}
if(level[playerid] > 2)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Invalid Admin Level -=(0 = no admin/1 = min admin/2 = full admin)=-\");
            return 1;
}
if(level[playerid] == PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin])
{
            format(string, sizeof(string), \" %d .\", level[playerid]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, string);
            return 1;
}
if (IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   dini_IntSet(udb_encode(giveplayer), \"level\", level[playerid]);
   format(string, sizeof(string), \"Adminisztrator %s (id: %d),  %s (id: %d)  %d .\",sendername,playerid,giveplayer,giveplayerid,level[playerid]);
   SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
   format(string, sizeof(string), \" %s (id: %d),  %d.\", giveplayer,giveplayerid, level[playerid]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, string);
   format(string, sizeof(string), \" %d  %s (id: %d).\", level[playerid], sendername, playerid);
   SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_ORANGE, string);
   PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(giveplayer), \"level\");
}
else
{
   format(string, sizeof(string), \"ID:%d a jatekos nem onlie.\", giveplayerid);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, string);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/login\", true) == 0)
{
if(Spawned[playerid] == 0)
{
   
    return 1;
}
if(logged[playerid] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Sikeresen bejelentkeztel\");
    return 1;
}
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
    if(!strlen(tmp))
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Hasznalat: /login [password]\");
else
{
   if (dini_Exists(udb_encode(playername)))
   {
         tmp2 = dini_Get(udb_encode(playername), \"password\");
           if (udb_hash(tmp) != strval(tmp2))
           {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Helytelen jelszo.\");
         }
         else {
            logged[playerid] = 1;
            dini_Set(udb_encode(playername),\"pass\",tmp);
            new tmp4[256];
                     new Float:x, Float:y, Float:z;
            new Float:a;
            playercount[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), \"vehicleresetcount\");
            if(playercount[playerid] != gVC)
            {
                dini_IntSet(udb_encode(playername), \"carowned\", 0);
                dini_IntSet(udb_encode(playername), \"car\", 0);
                dini_IntSet(udb_encode(playername), \"notified\", 1);
               
            }
            x = dini_Int(udb_encode(playername), \"x\");
            y = dini_Int(udb_encode(playername), \"y\");
            z = dini_Int(udb_encode(playername), \"z\");
            a = dini_Int(udb_encode(playername), \"a\");
            carowned[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), \"carowned\");
            moneys[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), \"money\");
            if(moneys[playerid] < 10000)
            {
               bank[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), \"bank\");
               if(bank[playerid] > 20000)
               {
               }
               if(bank[playerid] < 20000)
               {
                  moneys[playerid] = 10000;
               }
               GivePlayerMoney(playerid,moneys[playerid]);
            }
            if(moneys[playerid] >= 10000)
            {
                GivePlayerMoney(playerid,moneys[playerid]);
            }
                tmp4 = dini_Get(udb_encode(playername), \"bank\");
                PlayerInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(udb_encode(playername), \"level\");
                bank[playerid] = strval(tmp4);
                   SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
            SetPlayerFacingAngle(playerid,a);
            biznote[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), \"bizsold\");
            carnote[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), \"carsold\");
            if(biznote[playerid] == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"~~~~~~~...........::::::::::::.........!\");
                dini_IntSet(udb_encode(playername), \"bizsold\", 0);
            }
            if(carnote[playerid] == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"~~~~~........:::::::::........!\");
                dini_IntSet(udb_encode(playername), \"carsold\", 0);
            }
      }
   }
   else {
       format(string, sizeof(string), \"Nem vagy %s, regisztralva. Kerlek regisztralj /register [password].\", playername);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, string);
   }
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/register\", true) == 0)
{
if(Spawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, \"Spawnolj le a parancs hasznalatahoz /login /register\");
    return 1;
}
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
        if(20 < strlen(tmp) || strlen(tmp) < 5)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"A jelszo minimum 5-10 betubol aljon.\");
   return 1;
}
    if(!strlen(tmp))
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Hasznalat: /register [password]\");
else {
   if (!dini_Exists(udb_encode(playername)))
   {
      dini_Create(udb_encode(playername));
      dini_IntSet(udb_encode(playername), \"password\", udb_hash(tmp));
      dini_Set(udb_encode(playername),\"pass\",tmp);
      new Float:x, Float:y, Float:z;
               new Float:a;
      GetPlayerFacingAngle(playerid,a);
      dini_IntSet(udb_encode(playername), \"a\", floatround(a));
         GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
      dini_IntSet(udb_encode(playername), \"x\", floatround(x));
      dini_IntSet(udb_encode(playername), \"y\", floatround(y));
      dini_IntSet(udb_encode(playername), \"z\", floatround(z));
             dini_IntSet(udb_encode(playername), \"carowned\", 0);
             dini_IntSet(udb_encode(playername), \"car\", 0);
             dini_IntSet(udb_encode(playername), \"level\", 0);
      format(string, sizeof(string), \"--- %s (id: %d) Felhasznalo. Jelszo: %s.\", playername, playerid, tmp);
      printf(string);
      format(string, sizeof(string), \"Keszitettel egy felhasznalot %s ! Jelentkezz be a jelszoval ! %s.\", playername, tmp);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
   }
   else {
      format(string, sizeof(string), \"%s Regisztralt.\", playername,tmp);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_BRIGHTRED, string);
   }
}
return 1;
}
CMD:goto(playerid,params[]) 
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                    new id;
                    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /goto [playerID]\");
                    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem aktív játékos!\");
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(id,x,y,z);
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                    {
                                new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                                SetVehiclePos(carid, x+3,y,z);
                                PutPlayerInVehicle(playerid, carid, 1);
                            }
                            else
                            {
                                SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
   
  CMD:get(playerid,params[])
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                    new id;
                    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /get [PLayerID]\");
                    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem aktív játékos!\");
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(id,x,y,z);
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(id))
                    {
                                new carid = GetPlayerVehicleID(id);
                                SetVehiclePos(carid, x+3,y,z);
                                PutPlayerInVehicle(id, carid, 1);
                            }
                            else
                            {
                                SetPlayerPos(id,x,y,z);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
   
     CMD:asay(playerid, params[])
    {
            {
            new say[128];
            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new string[128];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            if(sscanf(params,\"s[128]\",say)) return msg(playerid,green,\"Használat: /asay [szöveg]\");
            else {
            format(string,sizeof(string),\"Admin:%s:%s\",nev,say);
            msgall(red,string);
            }
            }
            return 1;
    }
CMD:ahelp(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Admin help:\",\"/ban\\n/kick\\n/freeze\\n/unfreeze\\n/asay\\n/goto\\n/get\\n/setadmin\\n/givemonney\\n/jail\\n/unjail\\n/stats);
}
#endif]

7
   UDV All                                             
                                          [ALAP_DOLGOK]
1.#include <a_samp>        <<<Ez egy include amit a pawno mappaban es includek kozott talalhatunk enelkul nem tudunk scriptet kesziteni !!
                                           <<<ebbol tobb van .
2.#define _red          \"{FF0000}\"      <<< definizalo ,szin definalo .
                                                                <<< tudunk definalni dolgokat vele
3. public OnPlayerConnect(playerid)
 amikor a jatekos csatlakozik
1 pelda :
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REG, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció folyamatban\",\"Írj be egy jelszót a regisztrációhoz!\",\"Regisztrálás\",\"Bezár\");
}
Ez egy regisztracio ,figyelem nem teljes a regisztracio
Vagy meg lehet :
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdvvozollek a szerveren. Jo jatekot  \'\");         <<<<ha valaki csatlakozik kirja ezt .
        return 1;
}
4.public OnPlayerSpawn(playerid)            <<<ez az ha a jatekos lespawnol
mutatok nehany peldat
public OnPlayerSpawn(playerid)
GivePlayerWeapon(playerid, 35, 500);    <<< amikor lespawnol ad egy fegyvert fegyverid:35 , tolteny 500 .
SetplayerHealth(playerid,50);                  <<<<bealitja a jatekos eleterejet 50 re .
SetPlayerArmour(playerid,100);               <<< bealitja a jatekos pancelzatat 100 ra .
SendClientMessage(playerid,\"Sikeresen lespawnoltal !!!\");              <<< kuld egy uzenetet a jatekosnak .
5.public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)          <<< ha a jatekos meghal .
pl:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,\"Meghaltal,ezert elvesztetted a fegyvereidet !\");        <<<kuld egy uzenetet
ResetPlayerWeapons(playerid);                                                                                 <<<< elveszi a fegyvereidet
return 1;
}
6.public OnPlayerCommandText   <<< parancsfeldolgozo
peldak :
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/raktar\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                SetPlayerPos(playerid,1052.0804,2110.5264,10.8203);                                     <<<< ez egy teleport ha beirjuk /raktar eltereportal a raktarhoz
                SendClientMessage(playerid,-1,\"Elteleportáltál a raktarhoz \");                          <<<< uzenetet kuld .
                return 1;
        }
                                             1052.0804,2110.5264,10.8203   ez egy kordinata !!! Ilyet ugy tudunk csinalni hogy belepunk a samp_debug ba es ot
                                                                                                  beirjuk hogy /save es kesz elmentette a kordinatat
                                                                                                  majd keressuk meg a savedpositions txt -t  ezt  dokumentumok>>>GTA san andreas user files
                                                                                                  >>>> samp es ott van
                                                                                                 ezutan kiadja a kordinatat ahol elmentettuk :
                                                                                                 AddPlayerClass(0,1466.7280,-886.4625,56.3175,40.4946,0,0,0,0,0,0);
                                                                                                 ebbol :1466.7280,-886.4625,56.3175 enyit ki kell masolnunk vagyis 6 reszt .
                                                                                                  ha autoba mentjuk ell akkor:AddStaticVehicle
Parancsot
tobbfelekeppen lehet letrehozni :
CMD:parancs(playerid,params[])
es
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/parancs\", cmdtext, true, 10) == 0)
Dialog keszitese :
CMD:szabalyok(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szabalyok:\"Hack=BAN\\n hirdetes=ban,stb\",\"elfogad\",\"elutasit\"
}                                                               \\n = uj sor 
                                                                  ha beirom /szabalyok kiad egy dialogot .
Kocsijavito keszites :
    CMD:javit (playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return msg(playerid, SZIN_PIROS, \"Nem vagy jármûben!\");                      <<< ha nem vagy jarmuben
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));                                                                                                   <<<< megjavitja a jarmuvet
msg(playerid, SZIN_LIME, \"Jármûved sikeresen megjavítva!\");                                                                      <<< uzenet
return 1;
}   
Ha rosz parancs:
   public OnPlayerCommandPerformed ( playerid, cmdtext [ ], success)
{
   if ( !success )
   {
   return SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Ilyen parancs nem létezik! {33AA33}(/cmds)\");               <<<< kuld egy uzenetet
   }
   return 1;

  public OnVehicleSpawn(vehicleid)         <<< ha a kocsi spawnol                       
  SendClientMessage(playerid,\"sikeresen lespawnoltad a kocsit\");                  ,<<< uzenet
RandomSpawn:
new Float:RandomSpawn[3][3] =
{
{-kordinata},
{kordinata},
{kordinata}
};
Enyi lenne a tutorial ,majd keszitek videokat .
Remelem tetszik es segitettem valakinek

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Editor Probléma
« Dátum: 2013. július 29. - 11:44:12 »
Probald meg a MTA San Andreas 1.3 at

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Alap parancsok letrehozasa kezdoknek
« Dátum: 2013. július 28. - 10:08:05 »
Udv ,
Szeretnek segiteni azokon akik kezdok vagy megakarnak tanulni scriptelni .
Most megmutatok nehany scriptet , hogy hogyan hozzuk letre . :D
cmds letrehozasa:
lehet dialogba , uzenetbe :D megmutatom mind a kettot.
CMD:cmds(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Parancsok:\"/rules\\n/help\",\"igen\",\"nem\"   << ide ti dontitek el ,hogy mit irtok .
CMD:cmds(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid,\"Parancsok: /rules, /help /teles\"
}
#endif
/help parancsot is igy kell csinalni csak atirni ami kell .... :D
Eletfeltolto:
CMD:elet(playerid,params[])
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
}
#endif
Armour:
CMD:armour(playerid,params[])
{
SetPlayerArmour(playerid,100);
}
#endif
Magyarazat:SetPlayerArmour(playerid,100); : feltolti a jatekos eleterejet 100 ra ,ezt lehet alitani amenyire csak akarjuk :D
AFK Rendszer:
CMD:afk(playerid, params[])
    {
            TogglePlayerControllable(playerid,0);
            new playerneve[24], string[64];
            GetPlayerName(playerid, playerneve, 24);
            format(string, 64, \"%s {FF0000}Belepett AFK nak\", playerneve);
            SendClientMessageToAll(0xFF7318FF, string);
            SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"{FF6347}AFK-ba léptél!\");
            SendClientMessage(playerid, 0x000000AA, \"{FF6347}Vissza téréshez {FF0000}/afkoff!\");
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 3);
            return 1;
    }
CMD:afkoff(playerid, params[])
    {
            TogglePlayerControllable(playerid,1);
            new playerneve[24], string[64];
            GetPlayerName(playerid, playerneve, 24);
            format(string, 64, \"%s {FF0000}Viszajott az afkbol!\", playerneve);
            SendClientMessageToAll(0xFF7318FF, string);
            SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"{FF6347}Kiléptél az AFK-ból!\");
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
            return 1;
    }
}
PM :
CMD:pm(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    new pm[128];
   new id;
   new string[128];
   new nev[20];
   GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
   if(sscanf(params, \"us[128]\",id,pm)) msg(playerid,piros,\"Használat: /pm [iD] [Üzenet]\");
   else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,piros,\"Nem aktív játékos!\");
   else {
   format(string,sizeof(string),\"[PM] (%d)%s üzeni: %s\",playerid,nev,pm);
   msg(id,zold,string);
   msg(playerid,piros,\"Üzeneted elküldve!\");
   }
   }
return 1;
}
Este,reggel script
CMD:este(playerid)
{
    new string[128];
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
SetPlayerTime(playerid,0,0);
msg(playerid,-1,\"{00ffff}Át álítottad az idõt 0órára!\");
format(string,sizeof(string),\"{9900ff}%s használta a {ff00ee}/este parancsot {bbff00}és nála így sötét lett a játékban\",nev);
msgall(-1,string);
return 1;
}
CMD:reggel(playerid)
{
    new string[128];
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
SetPlayerTime(playerid,9,30);
msg(playerid,-1,\"{d9ff00}Át álítottad az idõt {ff1100}9órára!\");
format(string,sizeof(string),\"{ccff00}%s használta a {48ff00}/reggel parancsot {fff200}és nála így világos lett lett a játékban\",nev);
msgall(-1,string);
return 1;
}
Kocsijavito:
CMD:assist(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return msg(playerid, SZIN_PIROS, \"Nem vagy jármûben!\");
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
msg(playerid, SZIN_LIME, \"Jármûved sikeresen megjavítva!\");
return 1;
}
Stats :
CMD:stats(playerid)
{
    new Sztring[256];
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    new Money = GetPlayerMoney(playerid);
    new Score = GetPlayerScore(playerid);
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
   
    msg(playerid, SZIN_BLACK,\"============================\");
    msg(playerid, SZIN_BLACK,\"============================\");
    format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{dd00ff}Név:{0099ff} %s\", pName);
SendClientMessage(playerid, SZIN_LIGHTBLUE, Sztring);
    msg(playerid, SZIN_BLACK,\"============================\");
    format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{40ff00}Pénz:{ccff00} %d$\", Money);
    SendClientMessage(playerid, SZIN_LIME, Sztring);
    msg(playerid, SZIN_BLACK,\"============================\");
    format(Sztring, sizeof(Sztring), \"{0040ff}Pont(ok):{ff007b} %d\", Score);
SendClientMessage(playerid, SZIN_ARANY, Sztring);
msg(playerid, SZIN_BLACK,\"============================\");
msg(playerid, SZIN_BLACK,\"============================\");
return 1;
}
Fegyveradas:
CMD:fegyverek(playerid, params[])
{
GivePlayerWeapon(playerid, 10, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 11, 500);        <<itt kilehet cserelni hogy milyen fegyvert adjon ha a jatekos beirja
GivePlayerWeapon(playerid, 12, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 13, 500);        << /fegyverek  (playerid, 10=fegyverid , 10, 500= tolteny
GivePlayerWeapon(playerid, 14, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 15, 500);
GivePlayerWeapon(playerid, 16, 500);
return 1;
}
Enyi lenne egyelore .
Tudom nagyon egyszeru,alap dolog de kezdoknek meg jol johet  .
ha valamit nem ertetek skype:fastdavid123
Remelem segitettem valakinek .

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]Kamionozz,játszodj és élvezd
« Dátum: 2013. június 26. - 17:07:42 »
 
     Sziasztok az elsõ szerveremet szeretnem bemutatni nektek !!!
     A szerveren kamionos mod uzemel :PPC_Trucking
     Szerverunk 3.0x kliensen fut                 
     IP: 25.123.55.90:7751                                  A szervert folyamatosan szerkeztjuk !!!
     Players : x\\50
     Ping : x
     Mode : PPC_Trucking
     Map : San Andreas
     Admin TGF:ON 
     Jelenlegi adminok Szili16 [b.G]David Huni123
     Tulaj : [b.G]David
     Tamogato: Huni123
     Scripter: sajnos nincs, szivesen varunk mindenkit persze aki tud scriptelni , a scriptert megalyandekozom
    5-os adminnal
    Mapper : az sincs ,szivesen varunk ,a moderatort is szinten megjutalmazzuk 5-os adminnal
    Ebben a szerverben lehet hogy lesz szerver felugyelo de meg nem biztos , Majdnem minden nap
    fen kell legyen a szerveren ,hogy legyen a szerveren egy admin ,hogy tudja felugyelni ,es a *Hack*ereket
    tudja Bannolni\\kickelni
   
    A kamionos modban talalhato Munkak :
    Kamionos
    Buszvezeto
    Rendor
    Maffia
    Futar
    Utkarbantarto
    Automento
    Pilota
     Parancsok :
      /cmds         /kill            /gohome        /work
      /admins      /reclass     /getcar          /stopwork
      /bank         /detach      /housemenu /enter
      /rescue      /innivalo     /convoy         /rules
      /tele          /buyhouse  /convoyleave /help
      /assist       /buybus      /convoykick    /givecash
      /flip            /gobus        /rentcar          /overload     
                   
      Admin parancsok :
      /reloadcars: A használatok kívüli jármûveket helyre állítja
/warn: Játékos figyelmeztetése (A 3. figyelmeztetés kick)
/resetwarns: Törli a játékos figyelmeztetéseit
/setmytime: A saját idõd beállítása
/ip: Megmutatja a játékos IP címét
/getinfo: Megmutatja a játékos információit
/vr: Jármû megjavítása
/repair: Jármû megjavítása
/fix: Jármû megjavítása
/ltune: Feltuningolja a jármûved
/lhy: Hidraulikát rak a jármûvedbe
/lnos: Nitrót rak a jármûvedbe
/asay: Név helyett az írja ki, hogy admin
/ping: Megmutatja a játékos 5 legutóbbi ping feljegyzését, és az átlagpinget
/lslowmo: Drog pickup lerakása
/ltc: Tuningolt autó lekétése
/ltchelp: Megmutatja, hogy milyen tuningolt autót tudsz lekérni
/weaps: Megmutatja a játékos fegyvereit
/aka: Megmutatja, hogy milyen néven volt még fent a játékos
/adminarea: Elteleportál az adminhelységbe
/morning: Átállítja az idõd 7:00 órára
/reports: Megmutatja az elmúlt idõben feljelentett játékosokat
/richlist: Megmutatja a szerveren lévõ 5 leggazdagabb játékost
/miniguns: Megmutatja, hogy kinek van minigunja
/lspec: Játékos megfigyelése
/lspecvehicle: Jármû megfigyelése
/lspecoff: Megfigyelés befejetése
/saveplace: Pozíció elmentése
/gotoplace: Odateleportálás a mentett pozícióhoz
/health: Feltölti az életedet
/armour: Feltölti a páncélod
Level 2
/giveweapon: Fegyver adása
/setcolour: Névszín állítása
/setweather: Idõjárás állítása
/settime: Idõ átállítása
/force: Játékos vissz*rakása a skinválasztó menübe
/eject: Játékos kiszállítása egy jármûbõl
/lockcar: Jármû bezárása
/unlockcar: Jármû kinyitása
/burn: Játékos felgyújtása
/spawn: Visszahelyezi a játékost a spawnhelyre
/disarm: Lefegyverzi a játékost
/lcar: Elõhoz egy admin autót
/lbike: Elõhoz egy admin NRG-500-at
/lheli: Elõhoz egy admin helikopter
/lboat: Elõhoz egy admin motorcsónakot
/lplane: Elõhoz egy admin repülõt
/an: Képernyõre írás mindenkinek
/announce2: Képernyõre írás mindenkinek különbözõ módon
/jetpack: Ad egy jetpacket
/destroycar: Jármû elpusztítása
/goto: Odateleportálás a játékoshoz akárhol van
/vgoto: Odateleportálás a jármûhöz
/lgoto: Odateleportálás a megadott koordinátákhoz
/slap: Feldobja a játékost
/jail: Játékos bebörtönözése
/unjail: Játékos kiengedése a börtönbõl
/jailed: Megmutatja, hogy kik vannak bebörtönözve
/frozen: Megmutatja, hogy kik vannak lefagyasztva
/mute: Játékos lenémítása
/unmute: Játékos némításának feloldása
/muted: Megmutatja, hogy kik vannak lenémítva
/wanted: Megmutatja, hogy kinek hány körözési csillaga van
/weaps: Megmutatja a játékos fegyvereit
/screen: Képernyõre írás egy adott személynek
/laston: Megmutatja, hogy mikor volt fent legutóbb a játékos a szerveren
/cc: Megtisztítja a chatet
/clearchat: Megtisztítja a chatet
/caps: Caps Lock be/ki kapcsolása egy játékosnak
/write: Chatbe tudsz írni különbözõ színne
Level 3
/sethealth: Életenergia átállítása
/setarmour: Páncél átállítása
/setskin: Skin átállítása
/setwanted: Körözési szint átállítása
/setname: Név átállítása
/setworld: Virtuális világ átállítása
/setinterior: Interior átállítása
/setrank: Játékos neve elé tudsz rangot adni vele
/freeze: Játékos lefagyasztása
/unfreeze: Fagyasztás megszûntetése
/hide: Eltûnik a neved az adminlistáról
/unhide: Megjelenik a neved az adminlistán
/ubound: Eltünteti a world boundarieseket
/lweaps: Fegyvereket ad
/countdown: Elindít egy visszaszámlálót
/lammo: Végtelen lõszer
/carhealth: Kocsi életének beállítása
/carcolour: Játékso névszínének beállítása
/teleplayer: Két játékos egymáshoz teleportálása
/vget: Kocsi magadhozteleportálása
/givecar: Admin kocsi adása
/gethere: Játékos magadhoz teleportálása
/get: Játékos magadhoz teleportálása
/kick: Játékos kidobása a szerverrõl
/explode: Játékos felrobbantása
/healall: Feltölti minden játékos életenergiáját
/armourall: Feltölti minden játékos páncélját
/setallweather: Idõjárás beállítása mindenkinek
/setalltime: Idõ beállítása mindenkinek
/giveallweapon: Fegyver adása mindenkinek
/clearallchat: Chat megtisztítása
Level 4
/enable: Különbözõ dolgokat engedélyezhetsz vele
/disable: Különbözõ dolgokat tilthatsz le vele
/die: Mindenki meghal aki körülötted van
/jetpack: Jetpack adása egy játékosnak
/ban: Játékos kitiltása a szerverrõl
/unban: Kitiltás feloldása a játékosról
/akill: Játékos megölése
/forbidword: Szó tiltólistába rakása
/move: Mozgathatod a bábudat minden irányba
/moveplayer: Mozgathatod egy játékos bábuját minden irányba
/fakedeath: Ál ölés a kill listára
/disarmall: Minden játékos lefegyverzése
/ejectall: Minden játékos kidobása a jármûvébõl
/uconfig: Újratölti a tiltólistát
/botcheck: Megnézi hogy valaki botol-e
Level 5
/setcash: Játékos pénzének beállítása
/givemoney: Pénz adása játékosnak
/setscore: Játékos pontjainak beállítása
/crash: Idõtúllépés okozása
/bankrupt: Játékos pénzének lenullázása
/sbankrupt: Játékos pénzének lenullázása titokban
/setping: Beállíthatod vele, hogy mennyinél kickeljen a szerver ping miatt
/setgravity: Gravitáció beállítása
/fu: Játékos megszivatása
/rban: Játékos kitiltása a szerverrõl
/setlevel: Játékos adminszintjének beállítása
/settemplevel: Indeiglenes admin adása (amíg ki nem lép)
/setalltemplevel: Ideiglenes admin adása mindenkinek (amíg ki nem lépnek)
/setvip: VIP tagság beállítása
/lockserver: Szerver lezárása
/unlockserver: Szerver kinyitása
/forbidname: Név feketelistára adása
/disablechat: Chat letintása
/pickup: Pickup lerakása
/object: Object lerakása
/fakechat: Írás más nevében
/fakecmd: Parancs használata más nevében
/spawnall: Mindenki lespawnolása
/muteall: Mindenki lenémítása
/killall: Mindenki megölése
/freezeall: Mindenki lefagyasztása
/unfreezeall: Mindenki kifagyasztása
/kickall: Mindenki kidobása a szerverrõl
/slapall: Mindenki feldobása
/explodeall: Mindenki felrobbantása
/burnall: Mindenki felgyújtása
/unmuteall: Minden némítása feloldása
/getall: Mindenki magadhozteleportálása
/setallskin: Mindenki skinjének beállítása
/setallwanted: Mindenki körözési szintjének beállítása
/setallworld: Mindenki virtuális világának beállítása
/setallscore: Mindenki pontjának beállítása
/setallcash: Mindenki pénzének beállítása
/giveallcash: Mindenkinek pénz adása
/setpass: Játékos jelszavának beállítása
/spam: Az egész chaten csak ez lesz
 
                                                                Kamionos
            Egy adott utvonalon kell szalitson arut ,  Doherty Depoba lehet venni jogositvanyt ehez szukseges
            100 pont\\score 50000$
                                                               Buszsofor
                 
             Egy adott utvonalan kell dolgozzon .
                                                              Rendor
              A Rendor megtudja buntetni,birsagolni a jatekost es egy adott helyzetbe bortonbe tudja zaratni.
              A rendorhoz 100 pont kell .
                                                              Maffia
               A Maffia munkaja az ,hogy megakadalyozza a kamionos munkajat es ellopja bizonyos jarmuveket .
                                                             Pilota
 
               Feladata szalitsa a csomagokat es repuljon a reptereken.
                                                             Futar
               Szalitsa a csomagokat.
   Mindenkit szivesen varunk !!! :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal