Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Szkript kérések / ZCMD -re átírás« Dátum: 2014. november 13. - 12:09:01 »
Sziasztok kedves Fórumozók, és Scripterek. Egy olyan kéréssel fordulnék hozzátok, ami; bármennyire is keresem nem tudom megoldani. Miről is lenne szó: Van egy \"Race2\" nevű Mapp/Scriptem, Ennek a parancsai (strcmp)vagyis az alap dologgal van megírva.
Azt szeretném kérdezni és kérni tőletek, hogy ha lehetséges valaki át tudná írni nekem (ZCMD) -be? Ezt a kérést nem tudtam hova kellene írni azért gondoltam ide... Én nagyon hálás lennék ha meg tudná valaki csinálni nekem...Nem tudom, hogy jó -e de ide feltöltöm a scriptet. Ahogy olvastam a \"témanyitás szabályait\" volt benne egy pont arra nézve, hogy más is tudjon tanulni.. Ebben a \"Race2\" Scriptben nagyon sok dolog található, mozgó,teleport,raceCP..egyéb, Én úgy vagyok vele, hogy ahhoz hogy megtanuljak valamit ahhoz össze kell hasonlítanom az adott dologgal. Ezért is szeretném a segítségeteket kérni. (A keresőn nagyon sok zcmd-s leírást találtam, de nincs összehasonlítási alapom, ez okból kifolyólag én nem tudnám megcsinálni..) Kedves Scripterek, ha rám tudnátok szánni egy kis időt igazán hálás lennék. Előre is nagyon köszönöm. Itt a file: http://www.solidfiles.com/d/10e34c41dc/Race2.rar Ez az egész Script. Ez eléggé sok lehet...Nekem az is megfelelne ha minden (Public) -ból csak 2-3 -t tudnátok átírni, vagy ahogy gondoljátok. Annyit szeretnék még hozzá tenni, hogy én nagyon kezdő vagyok a ZCMD ben.. 2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stoma map/script pack« Dátum: 2014. október 10. - 01:45:50 »
sziasztok
Megosztom veletek az összes eddigi mappom. Hogy miért? ![]() Mivel már abbahagytam a GTA-t, úgy érzem, mint mapper/kezdõ scripter szeretném ha használnák azokat amiket megalkottam. Van Közötte sima mapp, verseny, mappolt race, egyéb finomság. Mindegyik mappom az EveryBody Cool Szerver -re készült. Megjegyzem, hogy mindegyik elkészítésénél a \" Map Construction \" programot használtam. Letöltés után kérlek olvasd el az \"Olvasd el!!!\" file -t. http://www.solidfiles.com/d/bd2919bf41/Publikálni_2014.12.28.rar Egy ici - pici változtatás, A Race2 hídján javítottam, hogy compatibilis legyen a képekkel. Most már ugyan így működik. http://www.solidfiles.com/d/da051bfd90/Race2.rar Infók: BAD Repair - Objectek száma: 87 - Kapu eltolása: /kapu-nyit /kapu-zár - Képek: A hely Szerelõmûhely Festõmûhely Iroda Event Ez a verseny tökéletes bármilyen eseményre. Itt csak a (PHK) a lényeg, amik jelzik neked az utad. Infók: - Objectek száma: 0 - Parancs: /Event - Képek: (P)iros (H)engert (K)övetni Labirintus - Objectek száma: 750 - Parancs: /Labirintus /Labir-fel /Labir-le A láda ami a kincset rejti \"Area\" mûködteti. - Egyéb: A Mappereknek üzenem: Ha leveszitek a tetejét találtok benne kezdõ helyeket (Sárga körök). Ezek \"Random Teleport\" esetén még jól fognak jönni nektek. (Én is arra szántam.) - Képek: Kezdõ hely A távolban ahová menni kellene Sikeresen eltévedtem... Libegõ - Ez a script még fejlesztésre szorul. Chilliad -ról indul. Az elgondolásom nem volt rossz, de sajnos hijján voltam a scriptelési tapasztalatnak, -e okból kifolyólag nem tudtam befejezni. A \"RAR\" -ban több verzió is található. - Objectek száma: 28 - Parancs: /Libegõ indítása /Goo (Tesztelési célból egyszerû parancs kellett) De írjátok át nyugodtan ha be szeretnétek fejezni ![]() - Képek: Induló pont Közepe Vége Az utolsó 4 mapp lesz talán a legrészletesebb. Templom-drift - Leírás: Ennél a mappnál elég sok dolgot kellett figyelembe venni. Az az egyedi ebben, hogy a MAPP ALATT játszódik. Maga a mapp nem túl részletes, de én csak egy alap ötletet adhatok ez által. - Objectek száma: 460 - Parancs: A templomhoz /templom ( ez a parancs közvetlen a mapp alá teleportál). a föld alá lemenni a templom eltolásával lehet: /Templom-nyit /Templom-zár - A célban van egy object amire tehettek parancsot is, amivel fel lehet emelni a nyertest a kocsijával együtt. - Képek: A templom Lejárat A Mapp 0:00 idõben Az újítás a régihez képest (kicsit lejjebb kellett menni mert nagyon szaggatott az object betöltése.) És a cél Az objec amivel fel lehetne emelni a gyõztest. Race2 Ennek nem találtam rendes nevet. Amit tudni kell róla: Ez egy Split Second jellegû verseny, vagyis rád omlik a város. Itt kb 85 a valószínûsége, hogy 1 versenyzõ ki fog esni halál miatt. Minden ami mozog benne AREA irányít. Ezt a versenyt teljes egészében még nem teszteltem/teszteltük le, vagyis playerekkel nem. Talán itt kellene megjegyeznem, hogy ez a script tele van hibával (scriptelési) , de ennek nagy része az én hibám. [Véleményem szerint megérné az ha közületek valaki rááldozná az idõt és kijavítaná a script hibákat, mert egy tényleg nagyon jó versenyt kaphatna. ] - Objectek száma: 112 - Kocsik száma: 95 - Parancsok: Versenyhez: /race2 - Ha Streamer nélkül nézzük( vagyis ha én akarom irányítani az objecteket, nem pedig az area ) ebben az esetben a parancsok: /oszlop-fel -le /tank-elore -alap /hajo-elore -alap /fa-le -fel /bomba-le -fel /hid1-mozgo -alap /hid2-mozgo -alap /sorompo-mozgo -alap /potut1-mozgo -alap /potut2-mozgo -alap /torony-mozgo -alap - Képek: Na, de ha eddig azt gondolnátok, hogy nem tudok újat mutatni, akkor tévedtetek. ![]() Az utolsó Mappom. Ugró-race Hogy miért is ugró? Nos... A verseny Setworld 0 -ban zajlik. DE, minden mapp Setworld 12 ben található. Vagyis: Ha belemész egy adott Chekpointba az vagy átrak wolrd 12 -be vagy épp elteleportál máshova. Amint vége egy adott mappnak visszatesz alap world -be. Ez kicsit bonyolult, de maga a script is az...nekem. ![]() EZ A MAPP NINCS BEFEJEZVE. Megpróbálom karácsonyig befejezni, de nem hiszem hogy meglesz. - Objectek száma: 250 KB 1500 objectre számolok ha meg lesz teljesen. - Checkpoint: Eddig 105 KB 160-ra terveztem. - Parancsok: /Race (Teszt célból /lib /daru-fel /tel) 3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]_Map/Script_Pack/4« Dátum: 2014. szeptember 21. - 02:26:13 »
....
5
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]_Map/Script_Pack/2« Dátum: 2014. szeptember 21. - 01:56:14 »
A 4 Témát módosította: stoma2222 2014.09.23 13:40
7
Szkript kérések / Állandóan mozgó object« Dátum: 2014. augusztus 24. - 12:50:24 »
Sziasztok. Egy olyan problémám lenne, hogy: egy bizonyos race -ben kellene nekem egy object ami állandóan mozog 3 helyre. Ezt naggyábol meg is csináltam csak, az object mozog 1(alap)-2(fent)-3(bent)-4(fent)-5(alap) és itt megáll a mozgás. Hogy lehet úgy megoldani hogy elölrõl kezdje a mozgást. (Próbáltam: if -el megoldani de akkor a Cp-k nél irt hibát.
Ha Valaki tudna segíteni azt megköszönném.
8
Segítségkérés / Mozgó object CreateDynamicObject -el« Dátum: 2014. április 06. - 10:28:56 »
Sziasztok szeretném a segítségeteket kérni. A szerómba mûködött CreateObjectként megírva,De nekem CreateDynamicObject kellett, ezt meg is csináltam. - aztán a parancs megadásnál MoveDynamicObject -et alkalmaztam. A pawno kiadja hibátlanul az amx-et, de mikor tesztelni akarom a szeróba, nem mozgatja a dolgokat! Mivel ti is a gyakorlati úton tudtok segíteni, Itt ez a példa:
#include <a_samp> Kitettem helyetted a pawn code taget!
Oldalak: [1]
|