Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - bbTamas

Oldalak: [1] 2 3
1
Archívum / addEventHandler harmadik paraméter hiba
« Dátum: 2014. július 18. - 15:21:25 »
Kliens oldali script:
Ebben mégis mi a hiba?
lua:22: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil]
lua:42: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil]
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,ObjectCreate)
 
function ObjectCreate()
    local counter = 1
    for i = 1,50000 do
        createObject (3334,10,10+value,10+value)
        counter = counter + 1
    end
    outputConsole(string.format(\"%d darab object létrehozva:)\",counter),resourceRoot)
end
 
 
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getRootElement(),hideHUD)
function hideHUD()
    showPlayerHudComponent(\"all\", false)
end

2
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?
« Dátum: 2014. július 16. - 13:38:00 »
Zeex Pawn compiler-t használok, nos ebben mégis mi lehet a hiba, vagy mi lehet a baja?
Elvben teljesen hibátlan függvény deklaráció.
 
forward Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:q, &Float:w, Float:distance);
public Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:q, &Float:w, Float:distance)
{
    new Float:a;
    GetPlayerPos(playerid, q, w, a);
    if (GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
    else GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
    q += (distance * floatsin(-a, degrees));
    w += (distance * floatcos(-a, degrees));
    return a;
}
 
forward Float:GetRampDistance(playerid);
public Float:GetRampDistance(playerid)
{
new ping = GetPlayerPing(playerid), Float:dist;
dist = floatpower(ping, 0.25);
dist = dist*4.0;
dist = dist+4.0;
return dist;
}

 

freeroam.pwn(19345) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse
freeroam.pwn(19359) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse
Pawn compiler 3.2.3664.samp           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

3
Segítségkérés / sampGDK érdemes C++-ban megírni egy játékmodót?
« Dátum: 2014. február 16. - 13:25:51 »
sampGDK bõvítmény segítségével C++-ban lehet megírni a játékmódot.
Engem nagy foglalkoztat.
Hatékonyabban és gyorsabban fut a játékmód, ha C++-ban írjuk meg?
Engem a gyorsaság érdekel legjobban. Lasabb mert c++-ban absztrakt virtuális gép native-t kell meghívni?
Azt már észrevettem, hogy nagyon sok RAM-ot lefoglal.
Gamer_Z játékmódját próbáltam 96 mb ram-ot lefoglalt, és csak pár teleport, és egy autólekérõ volt benne.

4
Archívum / MTA-ban mennyi a maximálisan streamerhetõ objectek mennyisége?
« Dátum: 2014. február 12. - 23:36:09 »
MTA-ban kliens oldalon van beépítve object streamer.
kurta999 említette a SAMP-os témában, hogy 70 ezer objectnál már akadt a kliens nála, hogy nem lehet annyi objectett Streamelni mint SAMP-ba.
MTA-ban mennyi a maximálisan streamerhetõ objectek mennyisége?

5
Archívum / Csak egy adott szervernél fagy ki a kliens, ez hogy lehet?
« Dátum: 2014. február 09. - 13:24:23 »
MTA-ban nézegettem a szervereket, voltam egy angol Freeroam szerveren, aztán fellépnék az FFS-re és kifagy a kliens és a játék.
CTRL+ALT+DEL nagy nehezen sikerült bezárnom.
Aztán újra elindítanám a MTA-t de semmi nem indul el, de a feladatkezelõben megjelenik Multi Theft Auto.exe.
Újraindítom a gépet, minden szerver megy kivéve az FFS-t, \"Entering to game..\", felirat van, aztán nagyon halványan látható a chatbox, kivan írva, hogy \"Connected!\".
Utána kifagy az egész játék.

6
Archívum / MTA új model berakásáról pár kérdés
« Dátum: 2014. február 02. - 13:08:02 »
Szeretnék elkezdeni MTA-ban egy saját szervert készíteni, de elõtte lenne pár kérdésem.
Szinte minden szerveren úgy látom, hogy egy Infernus-t model-jét kicserélem mondjuk egy Ferrari-ra, és ha lekérek még egy Infernus-t akkor annak is mindig Ferrari modelje lesz?
Akkor a sima \'Infernus\' modelt nem tudom elõhozni, mert kilett cserélve modelja?
Azt meglehet csinálni MTA-ban egy Infernus-t modelját átállítom Ferrarira, és egy másik Infernus modeljét átállítom Lamborghini-ra, és egymás mellé rakom?
Én az MTA függvények nevébõl azt vettem ki, hogy csak lelehet cserélni a jármûvek model-jét, és nem lehet hozzáadni új \'modeleket\'.

7
Angol wikipedia-n van egy táblázat:
MAX_VEHICLES 2000 és hiába szabadítottam fel a definíciót akkor se tudtam létrehozni 2000-nél több jármûvet.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits
Vehicle Models    Unlimited **
Ez még is mit jelent, hogy végtelen modell lehet amikor 211 összes jármû modell GTA SA-ban.
(**) Although the vehicle model limit in 0.3 is unlimited, if you use a large amount of vehicle models, you may notice parts of your mode become framey as vehicle models are dynamically loaded/unloaded. Keeping the number of vehicle models below 150 is a good idea.

8
Tegyük fel, hogy én mindent szeretnék tárolni, parancsok használatát, reportlistát,chat-at,adminchat-et, egyszerûen majdnem mindent.
Erre a célra Y_INI-t,Fwrite-t,vagy MySql-t célszerû használni?
Úgy szeretném megoldani, hogy minél kevesebb lagg-t okozon.

9
Szeretnék írni egy saját sebességmérõt ami km/h-ban írja ki a sebbeséget.
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet olyan sebességmérõt írni ami a lehetõ legkevesebb erõforrást használja?
krisk-nek van egy írása ami GetVehicleVelocity-hoz viszonyítva számolja ki a sebbeséget.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 04. - 18:27:47 )

Na mindegy, zárom a témát, azt gondoltam, hogy máshogy/hatékonyabban is kilehet számolni a km/h órát.

10
Az lenne a kérdésem hogyan kell megfelelõen Deklarálni a jármû változókat?
Legtöbb módba így látom.
new Admincar[MAX_VEHICLES];
new neon[MAX_VEHICLES];
És én külön házkocsit rendszert szeretnék írni.
Tegyük fel, hogy újraszeretném spawnoltatni az összes házkocsit. Viszont a lekért jármûveket nem szeretném újraspawolni.
new Spawnedcars[MAX_PLAYERS];
MAX_VEHICLES tulajdonképpen egy sima tömb nem?
Akkor házkocsiknak és a lekért jármûveknek külön tömböt hozzak létre?
Nem lehet egybe? Mert legtöbb módba amikor végigmegy az osszes jármûvön ciklusba csak MAX_VEHICLES rak.

11
Segítségkérés / Hosszú módban bekavar a sok függvénymeghívás
« Dátum: 2013. október 01. - 21:46:43 »
Van egy 17 ezer soros módom.
Van benne egy függvény amit sokszor meghívók 65 szor.
 
 error 017: undefined symbol

 
Ebben az a érdekes hogy elõtte egy ZCMD-s parancsot csináltam és abban a parancsban volt egy pos nevû helyi változó.
Akkor jelzett a fordító, hogy zcmd.inc-ban már definiálva van már ilyen változó.
Átírtam a változó nevét.
Van pár ZCMD-s parancs, amit úgy hoztam létre, hogy params paramétert kihagytam.
Parancsneve(playerid)
{
 stb.. ide
}
OnDialogResponse függvány alatt párszor meghívók így zcmd-s parancsot: cmd_parancsnev(playerid);
De szerintem nem ez a hiba mert elõtte ezekre a függvényekre nem jelzett a fordító.
Szerk:Tartottam egy kis szünetett, és összeszedtem magam és visszagondoltam mit módosítottam a módon az elmúlt órákba. És egyenként azokat a parancsokat és utasításokat amit elmúlt idõben létrehoztam.
Azt a hibás parancsot kiszedtem, és csoda, nulla hibát jelzett a fordító.
Egy változó kavart be.

12

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{ new PlayerState[MAX_PLAYERS];
new TempVehicleID[MAX_PLAYERS];
new TempVehicle[MAX_PLAYERS];
PlayerState[playerid] = GetPlayerState(playerid);
TempVehicleID[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid);
TempVehicle[playerid] = GetVehicleModel(TempVehicleID);
}

 
Fordító TempVehicle[playerid] = GetVehicleModel(TempVehicleID); sorra jelzi a hibát.
De miért? Hiszen mindent jól adtam meg, GetVehicleModel egész értéket ad vissza.
 
error 035: argument type mismatch (argument 1)

13
Segítségkérés / Globális változónál nem enged értéket hozzárendelni
« Dátum: 2013. szeptember 21. - 15:14:52 »
Mód elején létrehoztam egy globális változót.
new 3dtext[MAX_PLAYERS][32];
Egy függvénybe hozzárendeltem egy string értéket.
Aztán egy másik függvényben nulláznám a változó értékét, vagy értéket adnák neki akkor ezt írja ki:
3dtext[playerid] = \"kutya\";
 
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small

 
És ez miért van?
Mindent jól csináltam, értem, hogy azt írja ki, hogy túl kicsi a tömb mérete, de hát a tömb mérete megfelelõ.

14
Segítségkérés / Gvar vagy sima tömb változók lenne jobb egy házrendszerbe?
« Dátum: 2013. szeptember 16. - 23:22:15 »
Szeretnénk írni egy saját házrendszert.
Tegyük fel, hogy mondjuk, 4000 házat szeretnénk létrehozni.
Én úgy tudom, hogy maximum a pawno-ba 1024 körül van a tömbök mérete.
Ha 4 ezer házat szeretnénk létrehozni, akkor csak gvar maradt mint lehetõség?
Viszont a gvar sokkal lassabb mint a sima változók, és egy ilyen nagy adatmennyiségnél ez hátrány.

15
Segítségkérés / Anti Cheat By Gamer_Z Plugin-ja mennyire hatékony?
« Dátum: 2013. szeptember 07. - 14:14:02 »
Gamer_Z-nek van egy Anti Cheat pluginja.
Azt szeretném kérdezni, hogy aki használta már, és dolgozott vele ez mennyire hatékony?
Mik a tapasztalatok pluginnal kapcsolatban? Érdemes rá építeni?
Láttam róla, hogy van téma de nem igazán írtak róla tapasztalatot, és nem igazán láttam vagy olvastam róla, hogy használnák valamelyik magyar szerverbe.

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal