Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Archívum / addEventHandler harmadik paraméter hiba« Dátum: 2014. július 18. - 15:21:25 »
Kliens oldali script:
Ebben mégis mi a hiba? lua:22: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil] lua:42: Bad argument @ \'addEventHandler\' [Expected function at argument 3, got nil] addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot,ObjectCreate) 2
Segítségkérés / Zeex Pawn compiler függvény deklaráció hiba?« Dátum: 2014. július 16. - 13:38:00 »
Zeex Pawn compiler-t használok, nos ebben mégis mi lehet a hiba, vagy mi lehet a baja?
Elvben teljesen hibátlan függvény deklaráció. forward Float:GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:q, &Float:w, Float:distance); freeroam.pwn(19345) : warning 208: function with tag result used before definition, forcing reparse 3
Segítségkérés / sampGDK érdemes C++-ban megírni egy játékmodót?« Dátum: 2014. február 16. - 13:25:51 »
sampGDK bõvítmény segítségével C++-ban lehet megírni a játékmódot.
Engem nagy foglalkoztat. Hatékonyabban és gyorsabban fut a játékmód, ha C++-ban írjuk meg? Engem a gyorsaság érdekel legjobban. Lasabb mert c++-ban absztrakt virtuális gép native-t kell meghívni? Azt már észrevettem, hogy nagyon sok RAM-ot lefoglal. Gamer_Z játékmódját próbáltam 96 mb ram-ot lefoglalt, és csak pár teleport, és egy autólekérõ volt benne. 4
Archívum / MTA-ban mennyi a maximálisan streamerhetõ objectek mennyisége?« Dátum: 2014. február 12. - 23:36:09 »
MTA-ban kliens oldalon van beépítve object streamer.
kurta999 említette a SAMP-os témában, hogy 70 ezer objectnál már akadt a kliens nála, hogy nem lehet annyi objectett Streamelni mint SAMP-ba. MTA-ban mennyi a maximálisan streamerhetõ objectek mennyisége? 5
Archívum / Csak egy adott szervernél fagy ki a kliens, ez hogy lehet?« Dátum: 2014. február 09. - 13:24:23 »
MTA-ban nézegettem a szervereket, voltam egy angol Freeroam szerveren, aztán fellépnék az FFS-re és kifagy a kliens és a játék.
CTRL+ALT+DEL nagy nehezen sikerült bezárnom. Aztán újra elindítanám a MTA-t de semmi nem indul el, de a feladatkezelõben megjelenik Multi Theft Auto.exe. Újraindítom a gépet, minden szerver megy kivéve az FFS-t, \"Entering to game..\", felirat van, aztán nagyon halványan látható a chatbox, kivan írva, hogy \"Connected!\". Utána kifagy az egész játék. 6
Archívum / MTA új model berakásáról pár kérdés« Dátum: 2014. február 02. - 13:08:02 »
Szeretnék elkezdeni MTA-ban egy saját szervert készíteni, de elõtte lenne pár kérdésem.
Szinte minden szerveren úgy látom, hogy egy Infernus-t model-jét kicserélem mondjuk egy Ferrari-ra, és ha lekérek még egy Infernus-t akkor annak is mindig Ferrari modelje lesz? Akkor a sima \'Infernus\' modelt nem tudom elõhozni, mert kilett cserélve modelja? Azt meglehet csinálni MTA-ban egy Infernus-t modelját átállítom Ferrarira, és egy másik Infernus modeljét átállítom Lamborghini-ra, és egymás mellé rakom? Én az MTA függvények nevébõl azt vettem ki, hogy csak lelehet cserélni a jármûvek model-jét, és nem lehet hozzáadni új \'modeleket\'. 7
Segítségkérés / Hogyan lehet, hogy csak 2000 jármû a max amikor elvben nincs limit?« Dátum: 2013. november 19. - 01:04:03 »
Angol wikipedia-n van egy táblázat:
MAX_VEHICLES 2000 és hiába szabadítottam fel a definíciót akkor se tudtam létrehozni 2000-nél több jármûvet. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits Vehicle Models Unlimited ** Ez még is mit jelent, hogy végtelen modell lehet amikor 211 összes jármû modell GTA SA-ban. (**) Although the vehicle model limit in 0.3 is unlimited, if you use a large amount of vehicle models, you may notice parts of your mode become framey as vehicle models are dynamically loaded/unloaded. Keeping the number of vehicle models below 150 is a good idea. 8
Segítségkérés / Szerveren lévõ események mentése, milyen adatmentést célszerû használni?« Dátum: 2013. október 25. - 18:54:50 »
Tegyük fel, hogy én mindent szeretnék tárolni, parancsok használatát, reportlistát,chat-at,adminchat-et, egyszerûen majdnem mindent.
Erre a célra Y_INI-t,Fwrite-t,vagy MySql-t célszerû használni? Úgy szeretném megoldani, hogy minél kevesebb lagg-t okozon. 9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Legkevesebb erõforrással müködõ sebességmérõ« Dátum: 2013. október 04. - 00:00:21 »
Szeretnék írni egy saját sebességmérõt ami km/h-ban írja ki a sebbeséget.
Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet olyan sebességmérõt írni ami a lehetõ legkevesebb erõforrást használja? krisk-nek van egy írása ami GetVehicleVelocity-hoz viszonyítva számolja ki a sebbeséget. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 04. - 18:27:47 ) Na mindegy, zárom a témát, azt gondoltam, hogy máshogy/hatékonyabban is kilehet számolni a km/h órát. 10
Segítségkérés / Hogyan kell megfelelõen Deklarálni a jármû változókat?« Dátum: 2013. október 03. - 00:16:01 »
Az lenne a kérdésem hogyan kell megfelelõen Deklarálni a jármû változókat?
Legtöbb módba így látom. new Admincar[MAX_VEHICLES]; new neon[MAX_VEHICLES]; És én külön házkocsit rendszert szeretnék írni. Tegyük fel, hogy újraszeretném spawnoltatni az összes házkocsit. Viszont a lekért jármûveket nem szeretném újraspawolni. new Spawnedcars[MAX_PLAYERS]; MAX_VEHICLES tulajdonképpen egy sima tömb nem? Akkor házkocsiknak és a lekért jármûveknek külön tömböt hozzak létre? Nem lehet egybe? Mert legtöbb módba amikor végigmegy az osszes jármûvön ciklusba csak MAX_VEHICLES rak. 11
Segítségkérés / Hosszú módban bekavar a sok függvénymeghívás« Dátum: 2013. október 01. - 21:46:43 »
Van egy 17 ezer soros módom.
Van benne egy függvény amit sokszor meghívók 65 szor. error 017: undefined symbol Ebben az a érdekes hogy elõtte egy ZCMD-s parancsot csináltam és abban a parancsban volt egy pos nevû helyi változó. Akkor jelzett a fordító, hogy zcmd.inc-ban már definiálva van már ilyen változó. Átírtam a változó nevét. Van pár ZCMD-s parancs, amit úgy hoztam létre, hogy params paramétert kihagytam. Parancsneve(playerid) { stb.. ide } OnDialogResponse függvány alatt párszor meghívók így zcmd-s parancsot: cmd_parancsnev(playerid); De szerintem nem ez a hiba mert elõtte ezekre a függvényekre nem jelzett a fordító. Szerk:Tartottam egy kis szünetett, és összeszedtem magam és visszagondoltam mit módosítottam a módon az elmúlt órákba. És egyenként azokat a parancsokat és utasításokat amit elmúlt idõben létrehoztam. Azt a hibás parancsot kiszedtem, és csoda, nulla hibát jelzett a fordító. Egy változó kavart be. 12
Segítségkérés / Fordító hibás értéktípust ír ki, pedig minden jól adtam meg« Dátum: 2013. szeptember 26. - 19:17:04 »
Fordító TempVehicle[playerid] = GetVehicleModel(TempVehicleID); sorra jelzi a hibát. De miért? Hiszen mindent jól adtam meg, GetVehicleModel egész értéket ad vissza. error 035: argument type mismatch (argument 1) 13
Segítségkérés / Globális változónál nem enged értéket hozzárendelni« Dátum: 2013. szeptember 21. - 15:14:52 »
Mód elején létrehoztam egy globális változót.
new 3dtext[MAX_PLAYERS][32]; Egy függvénybe hozzárendeltem egy string értéket. Aztán egy másik függvényben nulláznám a változó értékét, vagy értéket adnák neki akkor ezt írja ki: 3dtext[playerid] = \"kutya\"; error 047: array sizes do not match, or destination array is too small És ez miért van? Mindent jól csináltam, értem, hogy azt írja ki, hogy túl kicsi a tömb mérete, de hát a tömb mérete megfelelõ. 14
Segítségkérés / Gvar vagy sima tömb változók lenne jobb egy házrendszerbe?« Dátum: 2013. szeptember 16. - 23:22:15 »
Szeretnénk írni egy saját házrendszert.
Tegyük fel, hogy mondjuk, 4000 házat szeretnénk létrehozni. Én úgy tudom, hogy maximum a pawno-ba 1024 körül van a tömbök mérete. Ha 4 ezer házat szeretnénk létrehozni, akkor csak gvar maradt mint lehetõség? Viszont a gvar sokkal lassabb mint a sima változók, és egy ilyen nagy adatmennyiségnél ez hátrány. 15
Segítségkérés / Anti Cheat By Gamer_Z Plugin-ja mennyire hatékony?« Dátum: 2013. szeptember 07. - 14:14:02 »
Gamer_Z-nek van egy Anti Cheat pluginja.
Azt szeretném kérdezni, hogy aki használta már, és dolgozott vele ez mennyire hatékony? Mik a tapasztalatok pluginnal kapcsolatban? Érdemes rá építeni? Láttam róla, hogy van téma de nem igazán írtak róla tapasztalatot, és nem igazán láttam vagy olvastam róla, hogy használnák valamelyik magyar szerverbe. |