Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Dzsugasvili

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / SA:MP Hitmarker v0.1
« Dátum: 2014. július 21. - 12:31:07 »
Üdv
Ezt a szkriptet elég régen készítettem egy szerver projekthez, viszont már nem játszok aktívan, így publikálom.
Nem nehéz kitalálni, hogy mit is tartalmaz a szkript, de azért leírom: minden találatnál megjelenít egy \"XJrs6vy.png\"-t a célkereszt helyén, fps játékokból ismerõs dolog lehet. A szkript tesztelve lett, szóval remélhetõleg nem fogja kifagyasztani a szervered vagy ilyesmi.
 

PASTEBIN
 
 

 

Esetleges hibákat/ötleteket jelezzétek :)

2
Segítségkérés / Invalid character constant
« Dátum: 2014. május 20. - 12:47:06 »
Szóval az lenne a problémám, hogy ebben a bizonyos sorban...
 
RightUpper = CreatePlayerTextDraw(playerid, 342.000000, 182.000000, \"\\ \");

 
...a következõ errort kapom:
 
error 027: invalid character constant

 
Azt tudom, hogy a \\ jel bezavar, ezért van mögötte szóköz, hogy ne tekintse elválasztott stringnek, viszont így pedig ezt az errort kapom, és nem tudom hogy hogyan oldhatnám meg.
elõre is thx
EDIT: Megoldódott.
akinek esetleg hasonló problémája lenne:
 
\"/\"\"

3
Segítségkérés / Nametag
« Dátum: 2013. július 25. - 20:28:23 »
üdv
egy szkripttel próbálkoztam, ami azt csinálja, hogy ha becélzol valakit, akkor megjelenik a nametagja, de ha már nem céloz rá, akkor eltûnik (alapból el van tüntetve OnPlayerStreamIn alatt).
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new target = GetPlayerTargetPlayer(playerid);
if(target != INVALID_PLAYER_ID)
{
if(GetPlayerTargetPlayer(playerid) == target) ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, target, 1);
}
else ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, target, 0);
return 1;
}

 
tisztában vagyok vele, hogy ez a kód hibás, de nincs más ötletem az elrejtésre, meg amúgy is valami jobb megoldást keresek, hogy ne fusson le mindig a ShowPlayerNameTagForPlayer.
valaki ki tud segíteni egy mûködõvel?

4
Segítségkérés / Véletlenszerû alapértelmezett érték sscanf-ban
« Dátum: 2013. július 08. - 18:30:54 »
üdv
szóval jármûlehívó szkriptnél szeretném megoldani a szinkronizált véletlenszerû színeket, de valami egyszerû módon.
a sscanf sor:
 

...
if(sscanf(params, \"k<vehicle>D(-1)D(-1)\", vehid, color1, color2))
...

 
és a -1 értékek helyére szeretnék egy változót, aminek az értéke random(255).
lehetséges ez? ha nem, akkor milyen megoldást ajánlotok?  ;D

5
Segítségkérés / MySQL Probléma
« Dátum: 2013. július 06. - 17:12:23 »
üdv
elkezdtem barátkozni a mysql-lal, de el is akadtam. a probléma, hogy a login résznél mindig a \"rossz jelszó\" üzenetet kapom, pedig a jót írom be.
próbáltam hash nélkül, de úgy is ugyan ez.
 

#include <a_samp>
#include <a_mysql>
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#define mysql_host \"127.0.0.1\" //Has to be a string
#define mysql_user \"root\" //Has to be a string
#define mysql_password \"\" //There is none for wamp unless you set one.
#define mysql_database \"sa-mp\" //Has to be a string
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
#define DIALOG_REGISTER     0
#define DIALOG_LOGIN        1
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
enum e_params
{
pname[MAX_PLAYER_NAME],
bool:loggedin,
score,
money
};
new pParams[MAX_PLAYERS][e_params];
new IsRegistered[MAX_PLAYERS];
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
main(){}
public OnGameModeInit()
{
    mysql_connect(mysql_host, mysql_user, mysql_database, mysql_password);
    mysql_query(\"CREATE TABLE IF NOT EXISTS playerdata(user VARCHAR(24), password VARCHAR(41), score INT(20), money INT(20), IP VARCHAR(16) )\");
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
///////
GetPlayerName(playerid, pParams[playerid][pname], MAX_PLAYER_NAME);
///////
new query[200];
format(query, 200, \"SELECT `IP` FROM `playerdata` WHERE user = \'%s\' LIMIT 1\", pParams[playerid][pname]);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
new rows = mysql_num_rows();
if(!rows)
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Üdvözöllek a szerveren!\\nKérlek gépeld be a használni kívánt jelszavadat!\", \"OK\", \"\");
}
else if(rows == 1)
{
    new ip[2][16];
mysql_fetch_field_row(ip[0], \"IP\");
GetPlayerIp(playerid, ip[1], 16);
if(strlen(ip[0]) != 0 && !strcmp(ip[0], ip[1], true))
{
   MySQL_Login(playerid);
}
else if(!strlen(ip[0]) || strcmp(ip[0], ip[1], true))
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Üdvözöllek a szerveren!\\nKérlek gépeld be a használt jelszavad!\", \"OK\", \"\");
   IsRegistered[playerid] = 1;
}
}
mysql_free_result();
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(pParams[playerid][loggedin] == true)
{
    pParams[playerid][score] = GetPlayerScore(playerid);
    pParams[playerid][money] = GetPlayerMoney(playerid);
new query[200];
format(query, 200, \"UPDATE playerdata SET score=%d, money=%d WHERE user=\'%s\'\", pParams[playerid][score], pParams[playerid][money]);
mysql_query(query);
}
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
{
    if(response)
    {
        if(strlen(inputtext) < 3 || strlen(inputtext) > 40)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Üdvözöllek a szerveren!\\nKérlek gépeld be a használni kívánt jelszavadat!\\n{FF0000}3-40 karakter!\", \"OK\", \"\");
   }
   else
   {
      new escpass[40];
      mysql_real_escape_string(inputtext, escpass);
       MySQL_Register(playerid, escpass);
   }
    }
    else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Üdvözöllek a szerveren!\\nKérlek gépeld be a használni kívánt jelszavadat!\", \"OK\", \"\");
}
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
    if(response)
{
    new query[200];
    new escapepass[100];
   
    mysql_real_escape_string(inputtext, escapepass);
    format(query, 200, \"SELECT `user` FROM playerdata WHERE user = \'%s\' AND password = \'%s\'\", pname, escapepass);
   mysql_query(query);
   mysql_store_result();
   new rows = mysql_num_rows();
   if(rows == 1) MySQL_Login(playerid);
   if(!rows)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"{FF0000}Hibás jelszó!\", \"OK\", \"\");
   }
   mysql_free_result();
}
else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Üdvözöllek a szerveren!\\nKérlek gépeld be a használt jelszavad!\", \"OK\", \"\");
}
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
 
stock MySQL_Register(playerid, passwordstring[])
{
new query[200];
new ip[16];
GetPlayerIp(playerid, ip, 16);
format(query, 200, \"INSERT INTO playerdata (user, password, score, money, IP) VALUES (\'%s\', \'%s\', 0, 0, \'%s\')\", pParams[playerid][pname], passwordstring, ip);
mysql_query(query);
pParams[playerid][loggedin] = true;
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Regisztrálva!\");
return 1;
}
stock MySQL_Login(playerid)
{
new query[300];
new savingstring[20];
format(query, 300, \"SELECT * FROM playerdata WHERE user = \'%s\'\", pParams[playerid][pname]);
mysql_query(query);
mysql_store_result();
while(mysql_fetch_row_format(query, \"|\"))
{
    mysql_fetch_field_row(savingstring, \"score\"); SetPlayerScore(playerid, strval(savingstring));
    mysql_fetch_field_row(savingstring, \"money\"); SetPlayerMoney(playerid, strval(savingstring));
}
mysql_free_result();
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Üdvözlünk újra itt!\");
pParams[playerid][loggedin] = true;
return 1;
}
stock SetPlayerMoney(playerid, cash)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
GivePlayerMoney(playerid, cash);
return 1;
}

6
Segítségkérés / Clickable Textdraw
« Dátum: 2013. július 01. - 16:44:28 »
üdv
próbálkoztam clickable td-ket csinálni, de akárhányszor próbálom, mindig adódik egy olyan probléma, hogy a textdraw kijelölési területe állandóan elcsúszik jobbra. tehát ha a textdrawon túli jobb oldalra viszem az egeret (a td-vel egy vonalban), akkor is kijelöli.
mi lehet a baj?

7
Segítségkérés / Jármû bug (?)
« Dátum: 2013. július 01. - 00:45:23 »
üdv
épp egy gangwar szkripten dolgoztam, letettem néhány autót a grove streethez.
viszont mikor csatlakozok a bandámhoz, lespawnol cj házában és kimegyek, az autók össze-vissza vannak elrendezve, egymás hátán
kipróbáltam odamenni lv-bõl, akkor minden rendben volt, a helyükön voltak.
ez miért lehet?

8
Segítségkérés / Fájlkezelõ vs MySQL
« Dátum: 2013. június 29. - 17:31:58 »
üdv
van rá esély, hogy a fájlkezelõs adatmentési megoldások gyorsabbak és hatékonyabbak legyenek, mint a MySQL?

9
Segítségkérés / Parancsok DM-ben
« Dátum: 2013. június 27. - 17:01:54 »
sziasztok
valahogy sehogy sem találok megoldást..
egy kompakt megoldást keresek a dm-ben való parancsok használatának tiltására, de valahogy nem jön össze.
elég sok parancsom van, nem szeretném mindegyikhez hozzáírni utólag, hogy dmben nem lehet használni.
próbálkoztam az OnPlayerCommandPerformed(mert ugye zcmd-t használok) callbacknál ügyeskedni, de abból megint csak káosz lett.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal