Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - yamaha14
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2014. október 07. - 16:55:05 »
Sziasztok! A gamemodomban ezt a hibát írja: C:\\Users\\KenBlock\\Desktop\\NewHunNewLife\\gamemodes\\bare.pwn(549) : error 025: function heading differs from prototype Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Itt pedig a 549-es sor. public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) //549 { ShowHitMarker(playerid); PlayerPlaySound(playerid, 1135, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 07. - 17:48:36 )
Nah sikerült megoldanom.Egyszerûen frissítettem az includjaimat...
2
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 18:23:37 »
Sziasztok.A következõ kis problém van.Mivel 550-karakter hosszú lehet egy sor hogyan folytassam a következõ sorba? if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC33}Hun New Life Teleport Menu:\", \"{15FF00}Las Venturas\\n{15FF00}Monster2\\n{15FF00}Monster\\n{15FF00}San Fiero\\n{15FF00}Los Santos\\n{15FF00}Chilliad\\n{15FF00}Las Vegas Air\\n{15FF00}San Fiero Air\\n{15FF00}Los Santos Air\\n{15FF00}Old Air (aa)\\n{15FF00}Puertorico\\n{15FF00}Area51\\n{15FF00}Beach\\n{15FF00}Beach1\\n{15FF00}Farm {FF0606}(Munka)\\n{15FF00}Farm1 {FF0606}(Munka1)\\n{15FF00}Bánya {FF0606}(Munka2)\\n{15FF00}Vastelep\", \"Választ\", \"Kilép\"); return 1; } return 0; } És ezeket még hozzászeretném írni: \\n{15FF00}Kamionos{FF0606}(Munka3)\\{15FF00}Pizzafutár{FF0606}(Munka4) Olvasgattam hogy fordított per jellel lehet valahogy,de sajnos nem értem.Kezdõ vagyok így ha lehet beírnátok nekem ezt a pár parancsot? Elõre is köszönöm.
3
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 21:08:33 »
Sziasztok! A következõ a problémám: Ha berakok egy filterscriptet (Gigi Hause System) Akkor nincs chat!Valaki ír valamit a chatbe és nem látja. A következõ sorokat találtam benne: public OnPlayerText(playerid, text[]) { new string[128]; if(TalkWith[playerid] != 999) { format(string,sizeof(string),\"%s: %s\",GetName(playerid),text); SCM(TalkWith[playerid],-1,string); } return 0; } Elvileg ez lehet a baj,de mit javítsak ki rajta?Úgy ,hogy a ház szisztem mûködõ képes maradjon? Válaszotokat elõre is köszönöm.
4
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 10:47:12 »
Sziasztok. Egy apró kis kérdésem lenne: PlayAudioStreamForPlayer-hez kellene egy olyan link amit lejátszik.Vannak saját zenéim de hol konvertáljam át õket? A dopboxot nemtudom használni,linket nem akar adni csak letöltési linket. Elõre is köszönöm.
5
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 14:58:17 »
Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba? Próbálkoztam vele,addig eljutottam hogy teleportálásnál a kocsit is telézze,de sajnos ez így nem jó nekem,fõleg hogy beleragadok a kocsiba mivel ugyan azt a kordinátát adtam meg. Tehát aki ért hozzá légyszíves írja le nekem hogy milyen sorokkal egészítsem ki.Elõre is köszönöm. Ja és még valami: Ha azt akarom hogy kommandal is mûködjön pluszba miket írjak még hozzá?Tehát ne csak dialogból tudjak telézni. Várom a válaszaitokat és mégegyszer köszönöm. #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #else #endif public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"bare\"); // put here your gamemode\'s name AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF0000}HNL Teleport {0066CC}Menu:\", \"{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Los Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Las Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}San Fierro\\n{FF0000}San Fierro {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Abandoned Airport\\n{FFCC33}Area {0066CC}51\\n{FF0000}Vine{0066CC}wood\\n{FF0000}Jizzy\'s {FF0000}Club\\n{FFCC33}Train {FF0000}Station\\n{15FF00}Grove Street\", \"Valaszt\", \"Kilep\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { switch(dialogid) { case 1: { switch(listitem) { case 0: { new VehicleID; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SetPlayerPos(playerid, 2043.5623,1343.6849,10.6719); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,2043.5623,1343.6849,10.6719); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"{FF3300}[Teleport] {66FF00}%s {FFFF00}Teleportált: {FF6633} Las Venturas {FFFF00}(/lv)\", sendername); SendClientMessageToAll(0xDDDD2357 , string); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Udvozollek ~y~itt ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5); } case 1: { SetPlayerPos(playerid, 1877.6699,-2284.7002,13.5469); SetPlayerFacingAngle(playerid, 260.4315); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Los Santos ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 2: { SetPlayerPos(playerid, 2025.3252,1545.6010,10.8192); SetPlayerFacingAngle(playerid, 269.7592); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5); } case 3: { SetPlayerPos(playerid, 1559.1111,1446.2366,10.8181); SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.0950); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 4: { SetPlayerPos(playerid, -1970.2772,258.1686,35.1719); SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.2533); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~!\", 5000, 5); } case 5: { SetPlayerPos(playerid, -1462.8778,-190.5083,14.1484); SetPlayerFacingAngle(playerid, 26.2477); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 6: { SetPlayerPos(playerid, 405.0000,2453.0205,16.5703); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.3133); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Abandoned ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 7: { SetPlayerPos(playerid, 213.0199,1874.7501,17.6406); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.1378); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Area ~y~51!\", 5000, 5); } case 8: { SetPlayerPos(playerid, 1429.6951,-872.1203,50.7058); SetPlayerFacingAngle(playerid, 12.9845); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Vine~y~wood!\", 5000, 5); } case 9: { SetPlayerPos(playerid, -2633.4050,1371.2870,7.1158); SetPlayerFacingAngle(playerid, 271.5350); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Jizzy\'s ~y~Club\", 5000, 5); } case 10: { SetPlayerPos(playerid, 1773.0492,-1943.0696,13.5591); SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.6012); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Train ~y~Station\", 5000, 5); } case 11: { SetPlayerPos(playerid, 2492.6211,-1663.7303,13.3359); SetPlayerFacingAngle(playerid, 83.9166); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Groove ~y~Street\", 5000, 5); } } } } return true; } return false; }
6
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 18:35:43 »
Sziasztok! Olyan kérésem lenne hogy valaki tud segíteni 0.3z szerverre npc-t készíteni?Sajnos az összes tuturial videot végignéztem de sajnos nem sikerült megcsinálnom.Ha valaki tudna segíteni benne esetleg megírni nekem nagyon hálás lennék! Nekem sajna nem megy. Tehát az elsõ amit készítettem: -mynpc.rec (scriptfile-bõl átmásoltam a npcmodes recordings mappába. A következõ: -Csináltam egy scriptfájlt.Elmentettem script-néven. #include <a_samp> new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó public OnFilterScriptInit ( ) { print ( \"my filterscript\" ); ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" ); MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; } // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek return 1; } Utána csináltam egy másik scriptfájlt life néven. #define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél #define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol #include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása public OnRecordingPlaybackEnd ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; } #else // Viszont ha gyalogos public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #endif Itt van a szerver cfg-m: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password 1234 maxplayers 150 port 7777 hostname SA-MP 0.3 Server gamemode0 bare filterscripts script plugins streamer Whirlpool sscanf announce 0 query 1 chatlogging 0 weburl www.sa-mp.com onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 maxnpc 5 maxnpc number_goes_here 0 logtimeformat [%H:%M:%S]
Tehát most melyiket hova másoljam?Melyiket írjam be a cfg-be?Jól csináltam eddig?Válaszotokat elõre is köszönöm. [mod]Javítottam helyetted a taget tagre![/mod]
7
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 05:24:05 »
Sziasztok!Olyan problémám van hogy: dm-be való belépéskor a már meglévõ fegyvereket nem veszi el.És /exitdm parancs után nem rak vissza az eredeti helyemre. Illetve kérdeznék még valamit:Próbáltam hozzáírni még 1 dmzónát tesztdm-néven,de sajnos nem mûködik. (fogalmam nincs miért) Ezekhez kérnék tõletek segítséget,sajnos kezdõ vagyok,így ha lehet részletes segítséget kérnék.Elõre is köszönöm. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #pragma tabsize 0 static FREEDM[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #define COLOR_TENGER 0x00a6ffAA #define COLOR_SÁRGA 0xfff700AA #define COLOR_PIROS 0xff0000AA //Dialog Define #define DIALOG_DMEK 2013 //Sawndm RANDOM new Float:RandomDM[6][3] = { {1305.2129,2191.8435,11.0234}, {1390.3733,2107.3083,11.0156}, {1390.5880,2192.2305,11.0234}, {1305.4147,2107.0833,11.0156}, {1356.1439,2196.3647,11.0234}, {1350.9719,2105.7046,11.0156} }; //M4DM RANDOM new Float:RandomDM2[9][3] = { {-32.1949,48.3527,3.1172}, {-34.2015,51.4968,3.1094}, {-39.6453,53.1995,6.4844}, {-92.7494,-23.9238,3.1172}, {-60.0644,52.9396,6.4766}, {-58.9392,-32.4063,3.1172}, {-62.3151,-43.0170,3.1172}, {-121.2243,-101.2563,3.1181}, {-74.4122,-103.9932,3.1181} }; //SniperDM new Float:RandomDM3[6][3] = { {2705.4529,2716.8281,12.8222}, {2605.1272,2687.8218,10.8203}, {2671.2771,2749.1133,10.8203}, {2613.0930,2734.4707,36.5386}, {2630.9536,2725.3049,23.8222}, {2647.3257,2767.6680,10.8203} }; //tesztDM new Float:RandomDM4[6][3] = { {2705.4529,2716.8281,12.8222}, {2605.1272,2687.8218,10.8203}, {2671.2771,2749.1133,10.8203}, {2613.0930,2734.4707,36.5386}, {2630.9536,2725.3049,23.8222}, {2647.3257,2767.6680,10.8203} }; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"DM System BY: ]FreePlay[ Verzió 1.0\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" DM System BY: ]FreePlay[ Verzió 1.0\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { FREEDM[playerid] = -1; SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"A szerveren rengeteg király DM-Rendszer üzemel\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"DM Zónákért : /dms\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(FREEDM[playerid]) { case 0: { new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,26,1); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); SetPlayerVirtualWorld(playerid,2); } case 1: { new rand = random(sizeof(RandomDM2)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerHealth(playerid,25); GivePlayerWeapon(playerid,31,100); SetPlayerVirtualWorld(playerid,3); } case 2: { ResetPlayerWeapons(playerid); new rand = random(sizeof(RandomDM3)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM3[rand][0], RandomDM3[rand][1],RandomDM3[rand][2]); SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); GivePlayerWeapon(playerid,20,100); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); } case 3: { ResetPlayerWeapons(playerid); new rand = random(sizeof(RandomDM4)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM4[rand][0], RandomDM4[rand][1],RandomDM4[rand][2]); SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); GivePlayerWeapon(playerid,20,100); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); } } return 1; } //SawnDM CMD:sawndm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 0; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sawn DM-hez belépés: (/sawndm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,2); GivePlayerWeapon(playerid,26,6789); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Sawn DM-hez\"); return 1; } //M4DM CMD:m4dm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM2)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]); FREEDM[playerid] = 1; new pName[30], string[128]; SetPlayerHealth(playerid,25); GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot az M4DM-hez belépés: (/m4dm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,3); GivePlayerWeapon(playerid,31,9990); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál az M4DM -hez\"); return 1; } //Sniperdm CMD:sniperdm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM3)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM3[rand][0], RandomDM3[rand][1],RandomDM3[rand][2]); FREEDM[playerid] = 2; ShowPlayerMarkers(true); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sniper DM-hez belépés: (/sniperdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a SniperDM -hez\"); return 1; } //Tesztdm CMD:tesztdm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM4)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM4[rand][0], RandomDM4[rand][1],RandomDM4[rand][2]); FREEDM[playerid] = 3; ShowPlayerMarkers(true); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,5); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sniper DM-hez belépés: (/tesztdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a tesztDM -hez\"); return 1; } //Kilépés Parancs CMD:exitdm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS, \"Nem tartózkodsz DM-zónában\"); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); FREEDM[playerid] = -1; ShowPlayerMarkers(false); return SendClientMessage(playerid,COLOR_SÁRGA,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); } CMD:dms(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DMEK, DIALOG_STYLE_LIST, \"DM-Zónák\", \"Sawn DM\\nM4DM\\nSniperDM\", \"Csatlakozás\", \"Mégsem\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_DMEK) { if(response) { if(listitem == 0) //Sawn DM { new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 0; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sawn DM-hez belépés: (/sawndm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,2); GivePlayerWeapon(playerid,26,6789); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Sawn DM-hez\"); } if(listitem == 1) //M4DM { new rand = random(sizeof(RandomDM2)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]); FREEDM[playerid] = 1; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot az M4DM-hez belépés: (/m4dm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,3); GivePlayerWeapon(playerid,31,9990); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál az M4DM -hez\"); } if(listitem == 2) //SniperDM { new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 2; SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a KDM-hez belépés: (/kdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); ShowPlayerMarkers(false); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Kartantén DM -hez\"); } if(listitem == 3) //tesztDM { new rand = random(sizeof(RandomDM4)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 3; SetPlayerVirtualWorld(playerid,5); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a tesztdm-hez belépés: (/tesztdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); ShowPlayerMarkers(false); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a teszt DM -hez\"); } } return 1; } return 0; }
8
« Dátum: 2013. június 06. - 12:39:15 »
Sziasztok! Olyan scriptre lenne szükségem amit ha egy admin be ír (/jump id)akkor a játékos gyalog vagy jármûvel együtt felrepül az égbe.verseny szeróra kellene!Elég sokan zavarják a versenyzést és ahoz jól jönne! Elõre is köszönöm!
9
« Dátum: 2013. május 27. - 14:25:53 »
Sziasztok! Van egy race mod ami kiírja hogy mennyi idõ a következõ versenyig a chatbe.Olyan kérésem lenne hogy megvalósítható lenne hogy textdrawba is kiírja? public nextRaceCountdown() { gTrackTime--; switch (gTrackTime) { case 6: { RemovePlayersFromVehicles(); } case 1: { racecount++; if (racecount == RACES_TILL_MODECHANGE)GameModeExit(); changetrack(); } case 20,30: { new msg[128]; format(msg,128,\"%d mp a következõ versenyig.\",gTrackTime); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,msg); } case 10: { countVotes(); } } } Valaki meg tudná oldani?Elõre is köszönöm!
10
« Dátum: 2013. május 24. - 19:27:01 »
Sziasztok! Olyan kérdésem/kérésem lenne hogy hogyan lehet azt ha valaki beér versenyzésnél a célba akkor ne csak a chatbe írja hogy: player célba ért: 5TH,3:17 Hanem egy textdraw is kiírja. format(finishmsg, sizeof(finishmsg),\"-> %s célba ért: %d%s , %d:%s.%s\", pname,gFinishOrder, append, Minutes, sSeconds, sMSeconds); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,finishmsg); DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid); PlaySoundForPlayer(playerid, 1183); if (GetPlayerMenu(playerid) != buildMenu[playerid]) if (gTrackTime>3)showVoteTimer[playerid] = SetTimerEx(\"showVote\", TIME_SHOW_VOTE, 0, \"d\",playerid); CheckAgainstHighScore(playerid, Time); Elõre is köszönöm!
11
« Dátum: 2013. május 22. - 16:20:54 »
Sziasztok! Van egy meglévõ scriptem ami /tune parancsal feltuningolja a jármût,és megoldható lenne hogy gombnyomásra is tuningolja? N-betû lenyomására?Valaki át tudná alakítani nekem? Elõre is köszönöm! http://www.solidfiles.com/d/a37554db4e/
12
« Dátum: 2013. május 22. - 16:12:07 »
Sziasztok! Egy olyan parancs kellene amivel mindenki tudja nézni a másikat.A textdrawot már megkerestem hozzá.Sajnos a parancsot megírni nem tudom hozzá.Kezdõ vagyok.Ha valaki megtudná írni nekem,nagyon örülnék neki.Elõre is köszönöm! Itt van a Texdraw hozzá: http://pastebin.com/GNY6JJ59És ezzel a parancsal lehetne használni. /lspec ID /lspecoff És ha nem nagy bonyolítás akkor csak jármûben haladókat lehessen kukkolni vele. Mégegyszer köszönöm!
13
« Dátum: 2013. május 19. - 11:54:27 »
Sziasztok! Olyan kérésem lenne ,hogy spectate commandot mindenki tudja használni,aki nem admin az is,Olyanom van már hogy csak admin tudja használni de az nekem nem jó!Verseny szerverre kellene tehát jármûveket kellene nézni vele! Valaki tudna segiteni benne?Kezdõ vagyok. Amit csak admin tud használni: //==========================[ Spectate Commands ]=============================== #if defined ENABLE_SPEC dcmd_lspec(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(!strlen(params) || !IsNumeric(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /lspec [játékos id]\"); new specplayerid = strval(params); if(PlayerInfo[specplayerid][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem Használhatod Rá Ezt A Parancsot!\"); if(IsPlayerConnected(specplayerid) && specplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if(specplayerid == playerid) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Magadat Nem Tudod Nézni!\"); if(GetPlayerState(specplayerid) == PLAYER_STATE_SPECTATING && PlayerInfo[specplayerid][specID] != INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: A Játékos Nem Csatlakozik!\"); if(GetPlayerState(specplayerid) != 1 && GetPlayerState(specplayerid) != 2 && GetPlayerState(specplayerid) != 3) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: A Játékos Még Nem Spawnolt Le!\"); if( (PlayerInfo[specplayerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) || (PlayerInfo[specplayerid][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) { StartSpectate(playerid, specplayerid); CMDMessageToAdmins(playerid,\"LSPEC\"); GetPlayerPos(playerid,Pos[playerid][0],Pos[playerid][1],Pos[playerid][2]); GetPlayerFacingAngle(playerid,Pos[playerid][3]); return SendClientMessage(playerid,blue,\"Megkezdõdött A Kémkedés!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem Tudsz Kémkedni Nálad Magasabb Admin Után!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A Játékos Nem Csatlakozik!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehhez A Parancshoz Minimum 2-Es Szintû Adminnak Kell Lenned!\"); } dcmd_lspecvehicle(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /lspecvehicle [jármû id]\"); new specvehicleid = strval(params); if(specvehicleid < MAX_VEHICLES) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectateVehicle(playerid, specvehicleid); PlayerInfo[playerid][specID] = specvehicleid; PlayerInfo[playerid][specType] = ADMIN_SPEC_TYPE_VEHICLE; CMDMessageToAdmins(playerid,\"SPEC VEHICLE\"); GetPlayerPos(playerid,Pos[playerid][0],Pos[playerid][1],Pos[playerid][2]); GetPlayerFacingAngle(playerid,Pos[playerid][3]); return SendClientMessage(playerid,blue,\"Megkezdõdött A Kémkedés!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red, \"HIBA: Ismeretlen Jármû ID\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehhez A Parancshoz Minimum 2-Es Szintû Adminnak Kell Lenned!\"); } dcmd_lspecoff(playerid,params[]) { #pragma unused params if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][specType] != ADMIN_SPEC_TYPE_NONE) { StopSpectate(playerid); SetTimerEx(\"PosAfterSpec\",3000,0,\"d\",playerid); return SendClientMessage(playerid,blue,\"Már Befejezted A Megfigyelést!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te Jelenleg Nem Kémkedsz!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehhez A Parancshoz Minimum 2-Es Szintû Adminnak Kell Lenned!\"); } #endif
14
« Dátum: 2013. május 13. - 20:08:01 »
Sziasztok! Van egy race modom és verseny építésnél 2-oldalas menübõl lehet kocsit választani.Összesen 22db kocsi-közül lehet választani. Valaki le tudja nekem írni hogy kell +oldalt hozzá adni?Illetve ha nem lehet hogy írjam át dialogba?Sajnos kezdõ vagyok.Válaszotokat elõre is köszönöm! public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { /* if (row==0) { SetTimerEx(\"showVotes\",800,0,\"d\",playerid); return 0; }*/ new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if (Current == voteMenu) { new vmsg[256],pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME); format(vmsg,256,\"* %s szavazott: %s\",pname,gVoteItems[row]); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,vmsg); gVotes[row]++; TogglePlayerControllable(playerid,1); return 1; } else if (Current == buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1]) { print(\"Doing something in buildmenu\"); switch (xRaceBuilding[playerid]) { case 1: { switch (row) { case 0: xWorldTime[playerid] = 0; case 1: xWorldTime[playerid] = 3; case 2: xWorldTime[playerid] = 6; case 3: xWorldTime[playerid] = 9; case 4: xWorldTime[playerid] = 12; case 5: xWorldTime[playerid] = 15; case 6: xWorldTime[playerid] = 18; case 7: xWorldTime[playerid] = 21; } } case 2: { switch (row) { case 0: xWeatherID[playerid] = 0; case 1: xWeatherID[playerid] = 10; case 2: xWeatherID[playerid] = 12; case 3: xWeatherID[playerid] = 16; case 4: xWeatherID[playerid] = 16; case 5: xWeatherID[playerid] = 19; case 6: xWeatherID[playerid] = 39; case 7: xWeatherID[playerid] = 35; } } case 3: { switch (row) { case 0: xTrackTime[playerid] = 60; case 1: xTrackTime[playerid] = 120; case 2: xTrackTime[playerid] = 180; case 3: xTrackTime[playerid] = 240; case 4: xTrackTime[playerid] = 300; case 5: xTrackTime[playerid] = 360; case 6: xTrackTime[playerid] = 480; case 7: xTrackTime[playerid] = 600; case 8: xTrackTime[playerid] = 900; case 9: xTrackTime[playerid] = 1800; case 10: xTrackTime[playerid] = 3600; } } case 4: { switch (row) { case 0: xRaceType[playerid] = 1; case 1: xRaceType[playerid] = 2; } } case 5: { switch (row) { case 0: xCarIds[playerid][0] = 495; case 1: xCarIds[playerid][0] = 402; case 2: xCarIds[playerid][0] = 411; case 3: xCarIds[playerid][0] = 451; case 4: xCarIds[playerid][0] = 565; case 5: xCarIds[playerid][0] = 429; case 6: xCarIds[playerid][0] = 415; case 7: xCarIds[playerid][0] = 558; case 8: xCarIds[playerid][0] = 522; case 9: xCarIds[playerid][0] = 468; case 10: xCarIds[playerid][0] = 513; case 11: xCarIds[playerid][0] = 0, print(\"More..\"); } if (xCarIds[playerid][0] > 0) { SetPlayerVirtualWorld(playerid, playerid+100); printf(\"playerVirtual: %d world:%d\",playerid, playerid+100); newCar(playerid); } } case 6: { switch (row) { case 0: xCarIds[playerid][0] = 562; case 1: xCarIds[playerid][0] = 480; case 2: xCarIds[playerid][0] = 477; case 3: xCarIds[playerid][0] = 560; case 4: xCarIds[playerid][0] = 506; case 5: xCarIds[playerid][0] = 567; case 6: xCarIds[playerid][0] = 424; case 7: xCarIds[playerid][0] = 556; case 8: xCarIds[playerid][0] = 541; case 9: xCarIds[playerid][0] = 494; case 10: xCarIds[playerid][0] = 500; case 11: xCarIds[playerid][0] = 0, print(\"More..\"); } if (xCarIds[playerid][0] > 0) { SetPlayerVirtualWorld(playerid, playerid+100); printf(\"playerVirtual: %d world:%d\",playerid, playerid+100); newCar(playerid); } } } printf(\"DEBUG: xCarIds=%d xracebuilding=%d\",xCarIds[playerid][0],xRaceBuilding[playerid]); //HideMenuForPlayer(buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1],playerid); xRaceBuilding[playerid]++; printf(\"xRaceBuilding=%d\",xRaceBuilding[playerid]); if (xCarIds[playerid][0]==0) { switch (xRaceBuilding[playerid]) { case 7: { xRaceBuilding[playerid]=xRaceBuilding[playerid]-2; ShowMenuForPlayer(buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1],playerid); } default: { ShowMenuForPlayer(buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1],playerid); } } print(\"Got here\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"Add meg a verseny nevét. (/set [név])\"); printf(\"SER RACE NAME; racebuilding %d; pworld:%d\",xRaceBuilding[playerid], playerid+100); } return 1; } return 1; } És még: createBuildMenus() { buildMenu[0] = CreateMenu(\"~g~1/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[0], 0, \"Valassz napszakot!\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"0:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"3:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"6:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"9:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"12:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"15:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"18:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"21:00\"); buildMenu[1] = CreateMenu(\"~g~2/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[1], 0, \"Valassz idojarast!\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Normal\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Napos\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Szurke\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Esos\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Vihar\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Homokvihar\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Rendkivul fenyes\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Matt barna\"); buildMenu[2] = CreateMenu(\"~g~3/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[2], 0, \"Versenyre szant ido.\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"1 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"2 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"3 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"4 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"5 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"6 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"8 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"10 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"15 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"30 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"1 ora\"); buildMenu[3] = CreateMenu(\"~g~4/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[3], 0, \"Valassz verseny tipust!\"); AddMenuItem(buildMenu[3],0,\"Normal\"); AddMenuItem(buildMenu[3],0,\"Repulo\"); buildMenu[4] = CreateMenu(\"~g~5/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[4], 0, \"Valassz jarmuvet!\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Sandking\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Buffalo\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Infernus\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Turismo\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Flash\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Banshee\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Cheetah\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Uranus\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"NRG 500\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Sanchez\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Stunt Plane\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Tovabbi jarmu...\"); buildMenu[5] = CreateMenu(\"~g~5/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[5], 0, \"Valassz jarmuvet!\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Elegy\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Comet\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"ZR-350\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Sultan\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"SuperGT\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Savanna\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"BF Injection\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Monster\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Bullet\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Hotring\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Mesa\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Vissza...\");//back } Elõre is köszönöm!
15
« Dátum: 2013. május 13. - 19:48:00 »
Sziasztok! Van egy race modom és verseny építésnél 2-oldalas menübõl lehet kocsit választani.Összesen 22db kocsi-közül lehet választani. Valaki le tudja nekem írni hogy kell +oldalt hozzá adni?Illetve ha nem lehet hogy írjam át dialogba?Sajnos kezdõ vagyok.Válaszotokat elõre is köszönöm! public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { /* if (row==0) { SetTimerEx(\"showVotes\",800,0,\"d\",playerid); return 0; }*/ new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid); if (Current == voteMenu) { new vmsg[256],pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, MAX_PLAYER_NAME); format(vmsg,256,\"* %s szavazott: %s\",pname,gVoteItems[row]); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,vmsg); gVotes[row]++; TogglePlayerControllable(playerid,1); return 1; } else if (Current == buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1]) { print(\"Doing something in buildmenu\"); switch (xRaceBuilding[playerid]) { case 1: { switch (row) { case 0: xWorldTime[playerid] = 0; case 1: xWorldTime[playerid] = 3; case 2: xWorldTime[playerid] = 6; case 3: xWorldTime[playerid] = 9; case 4: xWorldTime[playerid] = 12; case 5: xWorldTime[playerid] = 15; case 6: xWorldTime[playerid] = 18; case 7: xWorldTime[playerid] = 21; } } case 2: { switch (row) { case 0: xWeatherID[playerid] = 0; case 1: xWeatherID[playerid] = 10; case 2: xWeatherID[playerid] = 12; case 3: xWeatherID[playerid] = 16; case 4: xWeatherID[playerid] = 16; case 5: xWeatherID[playerid] = 19; case 6: xWeatherID[playerid] = 39; case 7: xWeatherID[playerid] = 35; } } case 3: { switch (row) { case 0: xTrackTime[playerid] = 60; case 1: xTrackTime[playerid] = 120; case 2: xTrackTime[playerid] = 180; case 3: xTrackTime[playerid] = 240; case 4: xTrackTime[playerid] = 300; case 5: xTrackTime[playerid] = 360; case 6: xTrackTime[playerid] = 480; case 7: xTrackTime[playerid] = 600; case 8: xTrackTime[playerid] = 900; case 9: xTrackTime[playerid] = 1800; case 10: xTrackTime[playerid] = 3600; } } case 4: { switch (row) { case 0: xRaceType[playerid] = 1; case 1: xRaceType[playerid] = 2; } } case 5: { switch (row) { case 0: xCarIds[playerid][0] = 495; case 1: xCarIds[playerid][0] = 402; case 2: xCarIds[playerid][0] = 411; case 3: xCarIds[playerid][0] = 451; case 4: xCarIds[playerid][0] = 565; case 5: xCarIds[playerid][0] = 429; case 6: xCarIds[playerid][0] = 415; case 7: xCarIds[playerid][0] = 558; case 8: xCarIds[playerid][0] = 522; case 9: xCarIds[playerid][0] = 468; case 10: xCarIds[playerid][0] = 513; case 11: xCarIds[playerid][0] = 0, print(\"More..\"); } if (xCarIds[playerid][0] > 0) { SetPlayerVirtualWorld(playerid, playerid+100); printf(\"playerVirtual: %d world:%d\",playerid, playerid+100); newCar(playerid); } } case 6: { switch (row) { case 0: xCarIds[playerid][0] = 562; case 1: xCarIds[playerid][0] = 480; case 2: xCarIds[playerid][0] = 477; case 3: xCarIds[playerid][0] = 560; case 4: xCarIds[playerid][0] = 506; case 5: xCarIds[playerid][0] = 567; case 6: xCarIds[playerid][0] = 424; case 7: xCarIds[playerid][0] = 556; case 8: xCarIds[playerid][0] = 541; case 9: xCarIds[playerid][0] = 494; case 10: xCarIds[playerid][0] = 500; case 11: xCarIds[playerid][0] = 0, print(\"More..\"); } if (xCarIds[playerid][0] > 0) { SetPlayerVirtualWorld(playerid, playerid+100); printf(\"playerVirtual: %d world:%d\",playerid, playerid+100); newCar(playerid); } } } printf(\"DEBUG: xCarIds=%d xracebuilding=%d\",xCarIds[playerid][0],xRaceBuilding[playerid]); //HideMenuForPlayer(buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1],playerid); xRaceBuilding[playerid]++; printf(\"xRaceBuilding=%d\",xRaceBuilding[playerid]); if (xCarIds[playerid][0]==0) { switch (xRaceBuilding[playerid]) { case 7: { xRaceBuilding[playerid]=xRaceBuilding[playerid]-2; ShowMenuForPlayer(buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1],playerid); } default: { ShowMenuForPlayer(buildMenu[xRaceBuilding[playerid]-1],playerid); } } print(\"Got here\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"Add meg a verseny nevét. (/set [név])\"); printf(\"SER RACE NAME; racebuilding %d; pworld:%d\",xRaceBuilding[playerid], playerid+100); } return 1; } return 1; } És még: createBuildMenus() { buildMenu[0] = CreateMenu(\"~g~1/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[0], 0, \"Valassz napszakot!\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"0:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"3:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"6:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"9:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"12:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"15:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"18:00\"); AddMenuItem(buildMenu[0],0,\"21:00\"); buildMenu[1] = CreateMenu(\"~g~2/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[1], 0, \"Valassz idojarast!\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Normal\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Napos\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Szurke\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Esos\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Vihar\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Homokvihar\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Rendkivul fenyes\"); AddMenuItem(buildMenu[1],0,\"Matt barna\"); buildMenu[2] = CreateMenu(\"~g~3/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[2], 0, \"Versenyre szant ido.\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"1 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"2 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"3 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"4 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"5 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"6 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"8 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"10 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"15 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"30 perc\"); AddMenuItem(buildMenu[2],0,\"1 ora\"); buildMenu[3] = CreateMenu(\"~g~4/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[3], 0, \"Valassz verseny tipust!\"); AddMenuItem(buildMenu[3],0,\"Normal\"); AddMenuItem(buildMenu[3],0,\"Repulo\"); buildMenu[4] = CreateMenu(\"~g~5/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[4], 0, \"Valassz jarmuvet!\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Sandking\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Buffalo\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Infernus\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Turismo\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Flash\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Banshee\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Cheetah\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Uranus\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"NRG 500\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Sanchez\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Stunt Plane\"); AddMenuItem(buildMenu[4],0,\"Tovabbi jarmu...\"); buildMenu[5] = CreateMenu(\"~g~5/5\",1, 200.0, 125.0, 220.0, 50.0); SetMenuColumnHeader(buildMenu[5], 0, \"Valassz jarmuvet!\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Elegy\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Comet\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"ZR-350\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Sultan\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"SuperGT\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Savanna\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"BF Injection\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Monster\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Bullet\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Hotring\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Mesa\"); AddMenuItem(buildMenu[5],0,\"Vissza...\");//back } Elõre is köszönöm!
Oldalak: [1]
|