Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Pályakészítő / Kezdő mappoló« Dátum: 2017. január 07. - 17:26:24 »
Sziasztok. Bele kezdenék a mappolás világában. Szeretnék egyedi mappolásokat készíteni....
Milyen programok kellenek? Honnan lehet objeteket/házakat szóval ilyen dolgokat leszedni? Illetve hogy lehet MTA objektet felülírni? 2
Segítségkérés / Lehal a kliens rész« Dátum: 2016. december 31. - 18:39:39 »
Helló. Ettől a scripttől, a kliens úgy lehal, hogy csak IC chat megy, se ooc, se admin parancsok stb (ha megy nagyon belassul) de reconenct megoldja, gondolom hogy ez kliens oldali lehet. Mi lehet a hiba?
3
Segítségkérés / Frakció ,szerelő« Dátum: 2016. augusztus 25. - 22:19:04 »
Sziasztok.
Nos a script müködik, és él is ha kiveszem belőle azt a részét, ami a frakcióhoz köti. De ha kiveszem, semmi... Nem reagál a parancsra. A script. function onFix() Itt consolba azt írja: attempt to call global \'getPlayerFactionType\'(a nill value) Persze ha a a fenti van. Ha a a következő van: function onFix() if (getElementData(localPlayer, \"char.faction\") == 3) then if inMechanicPoint then local targetVehicle = getNearVehicle() if (targetVehicle) then if not getElementData(targetVehicle, \"inFix\") then if fixProgress then outputChatBox(\"Egy alkatrész éppen javítás alatt áll!\") else setElementData(targetVehicle, \"inFix\", true) damageComponents = {} getVehicleDamagedComponent(targetVehicle) showFix = true activeVehicle = targetVehicle end else outputChatBox(\"Éppen szerelik ezt az autót!\") end else outputChatBox(\"Nincs a közeledben jármű!\") end else outputChatBox(\"Csak a szerelőtelepen javíthatsz!\") end end end addCommandHandler(\"fix\", onFix) Akkor erre hibát ír: function isSoundFinished(theSound) Miért írja ezt? Viszont ha nincs ott egyik frakcióhoz kötő részlet, akkor természetesen tökéletesen megy. O.o 4
Segítségkérés / Pozició« Dátum: 2016. augusztus 22. - 16:25:12 »
Üdv. Nos. Elkezdtem egy szerelő-rendszert , de a poziciónálást nem értem.
local mechanicCols = { {1249.8522949219,-2014.4527587891,12.6, 7, 10, 3}, {1134.9525146484,-2014.3541259766,12.6, 7, 10, 3}, {2345.6522216797,-2014.4510498047,12.6, 7, 10, 3}, {1566.0465087891,-2028.5129394531,12.6, 10, 7, 3}, {3565.9302978516,-2036.8466796875,12.6, 10, 7, 3}, Úgye az első 3 az XYZ ,de az utolsó 3DB (10,7,3) mi melyik szeretne lenni? 5
Segítségkérés / Csak error, log nincs« Dátum: 2016. augusztus 21. - 21:55:25 »
Helló. Nos próbálok bejelentkezni,regelni de csak errort ír.
http://kepfeltoltes.hu/view/160821/mta-screen_2016-08-21_21-50-27_www.kepfeltoltes.hu_.png A console semmit nem ír, se a log. Ötlet? 6
Archívum / Autó model betöltési hiba|Nem tölti be« Dátum: 2016. március 14. - 17:13:53 »
Üdv. Nos van egy egyszerű kis \"script\" aminek a dolga hogy egy random ID-re betöltse a megadott kocsi-t. Mivel úgy van hogy a flash-re több féle autót kellene betöltenie (pl a flashra rá állítok egy Hondát és egy ferrárit, a honda 130-as ID é as a ferári a 131-...) ez egy egyedi autórendszerhez kellene. De nem tölti be a megadott flash modelleket. A leírása alapján (ezt neten találtam) minden jólvan megadva. A script function onResourceStart() A gond már ott adodik hiába benne van, nem hozza létre a se a mod mappát, se az XML-t. A leírás amit egy fórumon találtam: This system is for loading vehicle mods without having to modify san andreas files, it does this by using MTA\'s loading functions instead. De ezt én létre hoztam.Bele raktam a módot. Bele írtam az mods.xml-be: To add a vehicle to be replaced edit mods.txt which should look something like this <mods> <mod /> </mods> Adding a mod will be pretty simple here, just change it to this <mods> <mod DFF=\"changeme.dff\" TXD=\"changeme.txd\" model=\"changeme\" /> </mods> where DFF is the full path to the DFF file TXD is the full path to the TXD file model is the model id this is replacing or your file may look like this <mods> <mod TXD=\"TXD.TXD\" DFF=\"DFF.DFF\" model=\"model\" /> </mods> in which case add a line like forth <mods> <mod TXD=\"TXD.TXD\" DFF=\"DFF.DFF\" model=\"model\" /> <mod TXD=\"changeme.txd\" DFF=\"changeme.dff\" model=\"changeme\" /> </mods> where DFF is the full path to the DFF file TXD is the full path to the TXD file model is the model id this is replacing Note everything is case sensative so <mod txd=\"changeme.txd\" dff=\"changeme.dff\" MODEL=\"changeme\" /> will not work Quick example To replace the enforcer use this line <mod txd=\"flash.txd\" dff=\"flash.dff\" MODEL=\"124\" /> assuming the enforcer.txd isn\'t in a folder inside vehicle-mods-system if it is read below. Folders: if you wish to use folders (its advised) then when editing the txd and dff part of the line from changeme you will need to specify the directory like so Say you have enforcer.txd and enforcer.dff in a folder mods <mod TXD=\"mods/enforcer.txd\" DFF=\"mods/enforcer.dff\" model=\"427\" /> is the line you would use De én már bele írtam ,létre hoztam ezt.: <mods> <mod txd=\"flash.txd\" dff=\"flash.dff\" MODEL=\"124\" /> </mods> és a Debugscript hibát jelez rá. [2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Error loading TXD @ \'engineLoadTXD\' [flash.txd] [2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Bad argument @ \'engineImportTXD\' [Expected txd at argument 1, got boolean] [2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Error loading DFF @ \'engineLoadDFF\' [flash.dff] [2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Bad argument @ \'engineReplaceModel\' [Expected dff at argument 1, got boolean] [2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Error loading TXD @ \'engineLoadTXD\' [flash.txd] [2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Bad argument @ \'engineImportTXD\' [Expected txd at argument 1, got boolean] [2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Error loading DFF @ \'engineLoadDFF\' [flash.dff] [2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Bad argument @ \'engineReplaceModel\' [Expected dff at argument 1, got boolean]
Oldalak: [1]
|