Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Thomas_Jonson

Oldalak: [1] 2
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skinválasztó
« Dátum: 2016. szeptember 17. - 23:07:08 »
Sziasztok! Még kb. 2éve készítettem a kamionos szerveremre ezt a skinválasztót. A napokban megtaláltam a gépemen és gondoltam, ne porosodjon egye fene megosztom veletek, hátha valakinek még hasznos lenne. ;) :)
Készítő: Thomas_Jonson

Elkészítési idő: kb. 30perc (Nem mértem)


Törölt Objectek száma: 0


Objectek száma: 193


Helyszín: Valahol a vízen


Teleport koordináta: -961.0206,-3742.6855,4.4524


Képek:


Editor


http://www.kephost.com/image/cQ2z

http://www.kephost.com/image/cQ2R

Beüzemelve


http://www.kephost.com/image/cQ2Y


 

CreateDynamicObject(12814, -959.10217, -3759.05005, 2.33714,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -951.90454, -3750.82178, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3851, -960.34937, -3748.72705, 7.02878,   0.00000, 0.00000, 90.21024);
CreateDynamicObject(19128, -956.30884, -3741.28687, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(19128, -960.25549, -3741.37134, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(19128, -964.17535, -3741.43042, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(19128, -956.24243, -3745.22729, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(19128, -960.21112, -3745.30176, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(19128, -964.10089, -3745.39429, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(16091, -960.26459, -3740.11108, 2.95176,   0.00000, 0.00000, 91.09144);
CreateDynamicObject(16091, -960.09381, -3748.09497, 2.95176,   0.00000, 0.00000, 91.92001);
CreateDynamicObject(3374, -967.47711, -3750.81836, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -963.56006, -3750.79810, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -959.54407, -3750.82153, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -955.69446, -3750.81104, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -972.15851, -3736.24219, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -968.31671, -3736.24487, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -964.43164, -3736.24658, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -960.54639, -3736.24976, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -956.61652, -3736.19922, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -952.70105, -3736.12964, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -948.90070, -3736.10864, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -946.19122, -3736.08423, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -948.08661, -3750.80347, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -946.13971, -3750.79858, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -971.34637, -3750.80469, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -972.21942, -3750.79956, 3.62081,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -956.32117, -3741.31934, 1.90271,   0.00000, 0.00000, 0.82857);
CreateDynamicObject(3374, -960.32184, -3741.35913, 1.90271,   0.00000, 0.00000, 0.82857);
CreateDynamicObject(3374, -964.14990, -3741.42017, 1.90271,   0.00000, 0.00000, 0.82857);
CreateDynamicObject(2395, -970.95068, -3748.70337, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -963.58258, -3748.69824, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -967.31268, -3748.70166, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -959.87427, -3748.68335, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -956.17889, -3748.68042, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -952.47760, -3748.65210, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -948.74591, -3748.63916, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -945.08215, -3748.62988, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -944.55096, -3748.62354, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -944.55096, -3748.62354, 2.33869,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -944.55096, -3748.62354, 5.07057,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -945.08215, -3748.62988, 5.06844,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -948.74591, -3748.63916, 5.07058,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -951.48474, -3748.63818, 5.07102,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -970.95068, -3748.70337, 5.03145,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -967.31268, -3748.70166, 5.03613,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -966.47949, -3748.69482, 5.03613,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -954.83374, -3739.18628, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 180.92245);
CreateDynamicObject(2395, -958.53210, -3739.24683, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 180.92245);
CreateDynamicObject(2395, -962.25348, -3739.30835, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 180.92245);
CreateDynamicObject(2395, -962.94598, -3739.31860, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 180.92245);
CreateDynamicObject(2395, -955.20923, -3748.65894, 8.98698,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -951.48474, -3748.63818, 7.78831,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -948.74591, -3748.63916, 7.78793,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -945.08215, -3748.62988, 7.77756,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -944.55096, -3748.62354, 7.77779,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -966.47949, -3748.69482, 7.75234,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -967.31268, -3748.70166, 7.75037,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -970.95068, -3748.70337, 7.75370,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -951.48474, -3748.63818, 8.99122,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -948.74591, -3748.63916, 8.98247,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -944.55096, -3748.62354, 8.98147,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -945.08215, -3748.62988, 8.98166,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -958.90131, -3748.67041, 8.98698,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -962.62946, -3748.68384, 8.98698,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -966.33716, -3748.69824, 8.98698,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -970.01904, -3748.70801, 8.98698,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(2395, -970.93341, -3748.71191, 8.98698,   0.00000, 0.00000, 180.14249);
CreateDynamicObject(19128, -956.17963, -3749.09473, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(19128, -960.10504, -3749.18140, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(19128, -964.03247, -3749.23706, 3.38209,   0.00000, 0.00000, 1.02000);
CreateDynamicObject(2395, -954.21924, -3742.53125, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 91.02854);
CreateDynamicObject(2395, -954.17572, -3746.21509, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 90.62251);
CreateDynamicObject(2395, -954.13818, -3749.88599, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 90.62251);
CreateDynamicObject(2395, -966.26984, -3739.94214, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 270.83585);
CreateDynamicObject(2395, -966.22101, -3743.67212, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 270.83585);
CreateDynamicObject(2395, -966.17682, -3747.26685, 0.79062,   0.00000, 0.00000, 270.83585);
CreateDynamicObject(2898, -946.11469, -3746.04736, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -950.14929, -3746.06836, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -954.19263, -3746.05811, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -946.14386, -3740.69287, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -950.20374, -3740.71484, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -954.20386, -3740.70581, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -946.14880, -3736.72974, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -950.19727, -3736.73486, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -954.22772, -3736.71729, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -958.29694, -3736.70557, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -962.34625, -3736.69556, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -966.41528, -3736.71216, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -966.43207, -3742.04126, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -966.42474, -3747.42920, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -970.48029, -3746.44556, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -970.50061, -3741.04932, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -970.49860, -3736.74438, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -972.08051, -3736.75122, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -972.06287, -3742.10254, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(2898, -972.08112, -3747.45337, 2.33683,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -946.21399, -3740.06592, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -946.19940, -3744.03174, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -946.19781, -3748.05005, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -972.17322, -3740.19629, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -972.18958, -3744.10474, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3374, -972.19928, -3748.09497, 0.83933,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3281, -960.46185, -3739.66162, 3.96021,   0.00000, 0.00000, 1.38000);
CreateDynamicObject(2229, -954.54926, -3739.93359, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -128.34003);
CreateDynamicObject(2229, -954.58893, -3740.73828, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -128.34003);
CreateDynamicObject(2229, -966.45306, -3739.95410, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -215.45985);
CreateDynamicObject(2229, -966.25885, -3740.69287, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -215.45985);
CreateDynamicObject(2229, -954.39569, -3747.28613, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -128.34003);
CreateDynamicObject(2229, -954.49274, -3748.41772, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -128.34003);
CreateDynamicObject(2229, -966.13770, -3748.46948, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -215.45985);
CreateDynamicObject(2229, -966.33020, -3747.87695, 3.44366,   0.00000, 0.00000, -215.45985);
CreateDynamicObject(3437, -945.28253, -3748.62085, 5.91328,   0.00000, 0.00000, 0.30000);
CreateDynamicObject(3437, -973.27429, -3748.68726, 5.91328,   0.00000, 0.00000, 0.30000);
CreateDynamicObject(18655, -955.84094, -3739.79883, 1.48532,   0.00000, 0.00000, -53.40002);
CreateDynamicObject(18655, -957.25653, -3739.81714, 1.48532,   0.00000, 0.00000, -53.40002);
CreateDynamicObject(18655, -963.66547, -3739.81567, 1.48532,   0.00000, 0.00000, -111.00011);
CreateDynamicObject(18655, -964.76459, -3739.78149, 1.48532,   0.00000, 0.00000, -111.00011);
CreateDynamicObject(2229, -955.20648, -3739.24170, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -956.83777, -3739.23828, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -958.57880, -3739.34082, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -960.09412, -3739.37256, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -961.44568, -3739.40991, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -962.86957, -3739.49976, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -964.53271, -3739.47852, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -966.43658, -3739.46143, 9.70753,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -953.83685, -3739.22461, 6.42586,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(2229, -967.42517, -3739.50513, 6.42586,   0.00000, 0.00000, -182.09995);
CreateDynamicObject(19151, -957.77734, -3747.22266, 9.96572,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19151, -960.01343, -3747.27222, 9.96572,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19151, -961.86914, -3747.31006, 9.96572,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19151, -964.27222, -3747.38086, 9.96572,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19151, -954.14264, -3747.03101, 9.96572,   0.00000, 0.00000, 44.81999);
CreateDynamicObject(19151, -966.10876, -3747.41577, 9.96572,   0.00000, 0.00000, -39.06002);
CreateDynamicObject(2232, -962.65942, -3739.80762, 4.04323,   0.00000, 0.00000, 181.74007);
CreateDynamicObject(2232, -958.28320, -3739.74219, 4.04323,   0.00000, 0.00000, 181.74007);
CreateDynamicObject(3528, -949.42017, -3748.12012, 8.20312,   0.00000, 0.00000, 86.39999);
CreateDynamicObject(3528, -969.43500, -3747.75781, 8.20312,   0.00000, 0.00000, 86.39999);
CreateDynamicObject(18102, -955.46991, -3744.93774, 10.72252,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(18654, -954.57050, -3742.16309, 1.94807,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(18653, -965.93011, -3742.38574, 1.85439,   0.00000, 0.00000, 180.59996);
CreateDynamicObject(18654, -954.55212, -3743.80835, 1.91679,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(18653, -965.84430, -3744.16260, 1.85439,   0.00000, 0.00000, 180.59996);
CreateDynamicObject(2780, -953.49878, -3749.48242, 3.44712,   0.00000, 0.00000, -125.21999);
CreateDynamicObject(2780, -966.61133, -3750.06079, 3.44712,   0.00000, 0.00000, -228.17996);
CreateDynamicObject(3385, -956.57928, -3748.70972, 6.62690,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -956.57928, -3748.70972, 6.09406,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -956.57928, -3748.70972, 7.13091,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -956.57928, -3748.70972, 7.63896,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -956.57928, -3748.70972, 8.14701,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -957.10059, -3748.71924, 7.13091,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -957.62067, -3748.72656, 7.13091,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -957.62067, -3748.72656, 7.65126,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -957.62067, -3748.72656, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -957.62067, -3748.72656, 6.58334,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -957.62067, -3748.72656, 6.06999,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -958.99329, -3748.63574, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -959.55670, -3748.70972, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -960.13800, -3748.68066, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -962.71246, -3748.68115, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -962.15112, -3748.66895, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -961.58984, -3748.66333, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -961.58984, -3748.66333, 7.64212,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -961.58984, -3748.66333, 7.22378,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -962.17108, -3748.66772, 7.22378,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -962.71246, -3748.67432, 7.22378,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -962.71246, -3748.67432, 6.63106,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -962.71246, -3748.67432, 6.04634,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -962.10974, -3748.66211, 6.04634,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -961.60651, -3748.64551, 6.04634,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -959.55670, -3748.70972, 7.56332,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -959.55670, -3748.70972, 6.98372,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -959.55670, -3748.70972, 6.45065,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -959.55670, -3748.70972, 6.05720,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -964.07068, -3748.68750, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -964.64331, -3748.67456, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -965.21588, -3748.66162, 8.15222,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -965.21588, -3748.66162, 7.56932,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -964.67279, -3748.74487, 6.95787,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -964.09552, -3748.73584, 6.36138,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -964.09552, -3748.73584, 5.93437,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -964.64868, -3748.72949, 5.93437,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(3385, -965.22900, -3748.73096, 5.93437,   -90.00000, 0.00000, 0.33867);
CreateDynamicObject(18655, -950.93103, -3739.19092, 2.13240,   0.00000, 0.00000, -53.40002);
CreateDynamicObject(18655, -948.87128, -3740.13013, 2.13240,   0.00000, 0.00000, -53.40002);
CreateDynamicObject(18655, -946.83856, -3741.50146, 2.13240,   0.00000, 0.00000, -53.40002);
CreateDynamicObject(18655, -944.79724, -3743.63574, 2.13240,   0.00000, 0.00000, -53.40002);
CreateDynamicObject(18655, -968.92108, -3739.59888, 2.05795,   0.00000, 0.00000, -111.00011);
CreateDynamicObject(18655, -970.22589, -3741.04858, 2.05795,   0.00000, 0.00000, -111.00011);
CreateDynamicObject(18655, -971.71942, -3742.95508, 2.05795,   0.00000, 0.00000, -111.00011);
CreateDynamicObject(18655, -973.05414, -3744.77612, 2.05795,   0.00000, 0.00000, -111.00011);
CreateDynamicObject(18654, -954.47217, -3745.38037, 1.91679,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(18653, -965.74005, -3745.53955, 1.85439,   0.00000, 0.00000, 180.59996);

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Payasadas Bázis Map
« Dátum: 2015. január 03. - 17:23:59 »
Sziasztok! A napokban készítettem az egyik szeróra egy \"úgymond\" Bázis Map-t! A Map egy DM szerverre készült pontosabban egy csapat HQ-nak,  ami nem került felhasználásra, de viszont nem akartam, hogy kárba vesszen hátha még valaki egyszer felhasználja, így gondoltam megosztom veletek! Ez előtt nem sok ilyesmi féle mappom volt, talán ez a 3-dik. Nem valami nagy mapp, de hátha valakinek megtetszik.
Készítő: Thomas_Jonson (Jómagam)
Elkészítési idő: 15-20perc (Nem mértem)
Törölt Objectek száma: 82
Objectek száma: 125
Helyszín:Las Payasadas
Teleport koordináta: -209.1194,2606.2461,62.7031
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/150103/dm1_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/150103/dm2_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/150103/dm3_www.kepfeltoltes.hu_.png
 

//Törölt Objectek
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3301, -216.8750, 2770.1484, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3301, -282.2266, 2719.2578, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3300, -264.0234, 2766.4063, 62.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3300, -166.1328, 2731.0859, 63.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3299, -195.6016, 2768.7578, 61.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3299, -314.1875, 2720.6406, 62.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3298, -258.8438, 2786.1484, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3298, -165.3906, 2708.1016, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3297, -229.2500, 2809.9453, 62.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3297, -147.7891, 2684.8125, 63.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3345, -167.6797, 2767.1328, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3343, -154.5547, 2761.0078, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3342, -275.1797, 2738.4844, 61.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3341, -289.7422, 2758.2344, 61.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16765, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -251.5469, 2647.3672, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16776, -237.0234, 2662.8359, 62.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1340, -197.4922, 2659.9141, 62.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16062, -222.6641, 2663.3047, 66.2344, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16063, -222.3438, 2663.4531, 71.0156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -206.6328, 2672.2422, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -278.9688, 2679.0234, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -192.7422, 2648.8047, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -156.0234, 2675.2031, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -368.7266, 2697.9531, 63.1875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -243.0313, 2688.3047, 62.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -251.5469, 2688.8672, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -356.8438, 2707.4219, 62.8047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -307.9922, 2707.6563, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -263.1563, 2711.1250, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16013, -286.2266, 2709.7266, 73.4375, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -245.0078, 2706.7109, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3284, -282.2266, 2719.2578, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -333.5703, 2719.3516, 61.8672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3283, -314.1875, 2720.6406, 62.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -240.8359, 2737.1484, 62.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -267.9453, 2732.0469, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3173, -275.1797, 2738.4844, 61.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -249.9141, 2744.0859, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -269.6953, 2750.4609, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -291.6094, 2752.6563, 59.1875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3170, -289.7422, 2758.2344, 61.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -297.8047, 2755.1875, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -267.1719, 2758.3594, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3285, -264.0234, 2766.4063, 62.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3241, -258.8438, 2786.1484, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -245.3125, 2781.4922, 62.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -242.0313, 2789.3438, 61.2422, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -232.1641, 2685.2734, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -238.6016, 2695.5469, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -229.0469, 2695.6953, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -202.5703, 2687.9688, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -215.6328, 2695.3125, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -211.5938, 2695.6953, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -192.7422, 2688.7969, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -193.6406, 2708.7188, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1223, -198.8516, 2706.7109, 61.6094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16622, -190.8359, 2707.5859, 73.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16011, -227.4531, 2716.3516, 62.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -209.7734, 2745.3906, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -231.2813, 2757.4297, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16014, -228.8359, 2751.6094, 72.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3284, -216.8750, 2770.1484, 63.5703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3283, -195.6016, 2768.7578, 61.4844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -230.4531, 2775.3359, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 672, -213.2891, 2787.9297, 61.9219, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 16015, -235.7891, 2782.9375, 73.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3242, -229.2500, 2809.9453, 62.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -211.9609, 2805.6641, 61.8750, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3241, -165.3906, 2708.1016, 62.2266, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -155.0938, 2711.2344, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -177.5078, 2687.7188, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3285, -166.1328, 2731.0859, 63.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -181.1953, 2728.2109, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -164.1641, 2754.7656, 61.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -168.4844, 2740.5547, 61.3672, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -186.6563, 2753.1406, 61.7500, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3172, -167.6797, 2767.1328, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 669, -174.5547, 2769.4609, 61.1094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3168, -154.5547, 2761.0078, 61.5781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3242, -147.7891, 2684.8125, 63.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1308, -150.2734, 2700.0781, 61.1484, 0.25);
// Mapp
CreateDynamicObject(16098, -221.67868, 2726.02100, 66.54141,   0.00000, 0.00000, 90.41999);
CreateDynamicObject(16771, -293.74155, 2732.81763, 68.23344,   0.00000, 0.00000, 180.41998);
CreateDynamicObject(3268, -167.01341, 2665.81641, 61.71539,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3268, -167.01915, 2696.27466, 61.71539,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3268, -167.00456, 2726.87793, 61.71539,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3267, -221.79329, 2727.26416, 62.40723,   0.00000, 0.00000, 36.36000);
CreateDynamicObject(3277, -221.86740, 2727.10034, 62.40357,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3279, -244.84796, 2686.66724, 61.42743,   0.00000, 0.00000, 180.23996);
CreateDynamicObject(3279, -199.60294, 2688.63647, 61.42743,   0.00000, 0.00000, 0.78000);
CreateDynamicObject(3279, -198.78751, 2649.08569, 61.42743,   0.00000, 0.00000, 0.78000);
CreateDynamicObject(3279, -245.06194, 2647.01196, 61.42743,   0.00000, 0.00000, 180.23996);
CreateDynamicObject(16638, -222.04236, 2667.31348, 63.85764,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(16093, -222.09962, 2668.30078, 65.66423,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3277, -209.16985, 2657.06982, 62.40357,   0.00000, 0.00000, 217.01993);
CreateDynamicObject(3277, -208.52655, 2680.67383, 62.40357,   0.00000, 0.00000, 217.01993);
CreateDynamicObject(3277, -234.48674, 2680.82373, 62.40357,   0.00000, 0.00000, 217.01993);
CreateDynamicObject(3277, -234.64420, 2658.15820, 62.40357,   0.00000, 0.00000, 217.01993);
CreateDynamicObject(3267, -208.54826, 2680.85571, 62.40723,   0.00000, 0.00000, 36.36000);
CreateDynamicObject(3267, -234.64558, 2681.02979, 62.40723,   0.00000, 0.00000, 36.36000);
CreateDynamicObject(3267, -234.77505, 2658.23535, 62.40723,   0.00000, 0.00000, 153.35994);
CreateDynamicObject(3267, -209.22139, 2657.26123, 62.40723,   0.00000, 0.00000, 153.35994);
CreateDynamicObject(3282, -237.01401, 2644.51953, 61.93332,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3282, -225.98914, 2644.50635, 61.93332,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3282, -210.09299, 2644.59033, 61.93332,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3282, -203.37402, 2644.51367, 61.93332,   0.00000, 0.00000, -0.12000);
CreateDynamicObject(3282, -196.76181, 2656.93774, 61.93332,   0.00000, 0.00000, 90.72001);
CreateDynamicObject(3282, -196.74290, 2667.98022, 61.83638,   0.00000, 1.00000, 89.00000);
CreateDynamicObject(3282, -196.98796, 2678.54077, 61.69902,   0.00000, 0.00000, 91.98001);
CreateDynamicObject(3282, -207.52481, 2691.09399, 61.69427,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3282, -218.54234, 2691.13525, 61.69427,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3282, -229.55142, 2691.10986, 61.69427,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3282, -240.53897, 2691.20752, 61.69427,   0.00000, 0.00000, -0.96000);
CreateDynamicObject(3282, -247.13391, 2678.64746, 61.66029,   0.00000, 0.00000, 91.68002);
CreateDynamicObject(3282, -246.97859, 2667.61890, 61.66029,   0.00000, 0.00000, 89.88005);
CreateDynamicObject(3282, -247.00894, 2657.08228, 61.66029,   0.00000, 0.00000, 89.10006);
CreateDynamicObject(9241, -201.44508, 2775.62305, 62.20346,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(9241, -232.82242, 2775.72876, 62.20346,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(9241, -267.19501, 2773.06396, 62.20346,   0.00000, 0.00000, 48.54000);
CreateDynamicObject(9241, -169.41098, 2763.51465, 61.97609,   0.00000, 0.00000, -48.59999);
CreateDynamicObject(3666, -265.80432, 2759.78076, 63.02713,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -280.41782, 2772.60181, 63.02713,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -253.25031, 2773.98022, 63.02713,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -267.76343, 2786.81641, 63.02713,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -223.10066, 2766.05688, 63.02090,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -241.88986, 2785.23730, 63.02090,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -222.93735, 2785.29126, 63.02090,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -241.88599, 2765.90234, 63.02090,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -210.47363, 2785.25562, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -191.59575, 2765.75830, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -210.51859, 2765.83374, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -191.60559, 2785.21265, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -182.61032, 2763.74072, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -170.16620, 2749.51636, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -155.57912, 2762.45898, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3666, -168.12967, 2776.63281, 63.01945,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(3749, -367.59500, 2688.40332, 68.26811,   0.00000, 0.00000, -58.97998);
CreateDynamicObject(3749, -167.98091, 2635.65088, 68.32190,   0.00000, 0.00000, -94.79998);
CreateDynamicObject(987, -364.19122, 2678.81274, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -154.61989);
CreateDynamicObject(987, -369.24487, 2676.45825, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -154.61989);
CreateDynamicObject(987, -380.06689, 2671.40356, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -60.41990);
CreateDynamicObject(987, -374.14844, 2661.02271, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -55.79989);
CreateDynamicObject(987, -367.42294, 2651.16333, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -47.45989);
CreateDynamicObject(987, -359.39502, 2642.37256, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -35.45987);
CreateDynamicObject(987, -349.67615, 2635.44458, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -27.77987);
CreateDynamicObject(987, -339.13034, 2629.89136, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -19.25987);
CreateDynamicObject(987, -327.86874, 2625.93921, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -50.45987);
CreateDynamicObject(987, -320.29218, 2616.74609, 63.40438,   0.00000, 0.00000, -50.45987);
CreateDynamicObject(987, -312.69385, 2607.54248, 62.33019,   0.00000, 0.00000, -50.45987);
CreateDynamicObject(987, -305.11481, 2598.31567, 61.44447,   0.00000, 0.00000, -12.05986);
CreateDynamicObject(987, -293.42807, 2595.83032, 61.28871,   0.00000, 0.00000, -7.97985);
CreateDynamicObject(987, -291.60947, 2595.57690, 61.28871,   0.00000, 0.00000, -7.97985);
CreateDynamicObject(987, -252.88753, 2593.39844, 61.28871,   0.00000, 0.00000, -11.63987);
CreateDynamicObject(987, -241.20567, 2591.01880, 61.28871,   0.00000, 0.00000, -0.23987);
CreateDynamicObject(987, -229.27565, 2590.94824, 61.28871,   0.00000, 0.00000, 0.42013);
CreateDynamicObject(987, -217.35587, 2591.00708, 61.28871,   0.00000, 0.00000, 0.42013);
CreateDynamicObject(987, -207.56024, 2591.07666, 61.28871,   0.00000, 0.00000, -0.05987);
CreateDynamicObject(987, -195.66467, 2591.05054, 59.60880,   0.00000, 0.00000, 46.44014);
CreateDynamicObject(987, -187.43755, 2599.71729, 59.60880,   0.00000, 0.00000, 46.44014);
CreateDynamicObject(987, -179.19946, 2608.35962, 60.83311,   0.00000, 0.00000, 65.64012);
CreateDynamicObject(987, -175.58472, 2616.55103, 60.83311,   0.00000, 0.00000, 63.96014);
CreateDynamicObject(987, -165.08812, 2644.86523, 62.40212,   0.00000, 0.00000, -0.59986);
CreateDynamicObject(987, -153.17725, 2644.73975, 62.42545,   0.00000, 0.00000, 41.88015);
CreateDynamicObject(987, -144.29823, 2652.68530, 62.42545,   0.00000, 0.00000, 81.48016);
CreateDynamicObject(987, -142.53194, 2664.48975, 61.55633,   0.00000, 0.00000, 81.48016);
CreateDynamicObject(987, -140.76073, 2676.24927, 61.41263,   0.00000, 0.00000, 90.42017);
CreateDynamicObject(987, -140.79645, 2688.17676, 61.37257,   0.00000, 0.00000, 90.42017);
CreateDynamicObject(987, -140.84407, 2700.10449, 61.07624,   0.00000, 0.00000, 90.42017);
CreateDynamicObject(987, -140.93462, 2712.04956, 61.06581,   0.00000, 0.00000, 90.42017);
CreateDynamicObject(987, -140.99770, 2724.00537, 61.01802,   0.00000, 0.00000, 90.42017);
CreateDynamicObject(987, -141.04865, 2735.89551, 60.99680,   0.00000, 0.00000, 106.62016);
CreateDynamicObject(987, -144.46919, 2747.28149, 62.36869,   0.00000, 0.00000, 106.62016);
CreateDynamicObject(987, -147.81769, 2758.57959, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 106.62016);
CreateDynamicObject(987, -151.19531, 2769.97485, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 131.76039);
CreateDynamicObject(987, -159.10115, 2778.81787, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 143.10028);
CreateDynamicObject(987, -168.61107, 2786.00171, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 169.32030);
CreateDynamicObject(987, -180.34416, 2788.15942, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 169.32030);
CreateDynamicObject(987, -192.06839, 2790.32104, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 169.32030);
CreateDynamicObject(987, -203.76389, 2792.53833, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 169.32030);
CreateDynamicObject(987, -215.47157, 2794.73022, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 181.92027);
CreateDynamicObject(987, -227.36166, 2794.33301, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 181.92027);
CreateDynamicObject(987, -239.32097, 2793.88135, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 181.92027);
CreateDynamicObject(987, -251.28076, 2793.47144, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 181.92027);
CreateDynamicObject(987, -263.15747, 2793.01782, 61.47872,   0.00000, 0.00000, 181.92027);
CreateDynamicObject(987, -275.03949, 2792.67480, 63.48248,   0.00000, 0.00000, 214.26022);
CreateDynamicObject(987, -284.89957, 2785.90649, 63.48248,   0.00000, 0.00000, 214.26022);
CreateDynamicObject(987, -294.74112, 2779.07568, 63.48248,   0.00000, 0.00000, 214.26022);
CreateDynamicObject(987, -304.47321, 2772.31128, 63.48248,   0.00000, 0.00000, 214.26022);
CreateDynamicObject(987, -314.02280, 2765.54272, 63.48248,   0.00000, 0.00000, 214.26022);
CreateDynamicObject(987, -323.78268, 2758.90088, 63.48248,   0.00000, 0.00000, 229.26021);
CreateDynamicObject(987, -331.55115, 2749.83569, 63.48248,   0.00000, 0.00000, 229.26021);
CreateDynamicObject(987, -339.36890, 2740.77856, 62.28241,   0.00000, 0.00000, 240.54022);
CreateDynamicObject(987, -345.23035, 2730.34521, 62.22460,   0.00000, 0.00000, 240.54022);
CreateDynamicObject(987, -351.09253, 2719.93066, 62.67875,   0.00000, 0.00000, 235.44023);
CreateDynamicObject(987, -357.93018, 2710.08667, 62.66932,   0.00000, 0.00000, 224.28043);
CreateDynamicObject(987, -362.29996, 2705.46021, 62.63114,   0.00000, 0.00000, 221.16045);
CreateDynamicObject(16095, -357.42642, 2683.66968, 62.61319,   0.00000, 0.00000, 28.80000);
CreateDynamicObject(16095, -176.20506, 2625.11987, 62.15266,   0.00000, 0.00000, -1.14000);
CreateDynamicObject(3279, -372.08960, 2669.02490, 63.77564,   0.00000, 0.00000, 301.86020);
CreateDynamicObject(3279, -296.51761, 2601.22021, 61.92107,   0.00000, 0.00000, 439.74033);
CreateDynamicObject(3279, -186.43307, 2610.01440, 60.64149,   0.00000, 0.00000, 472.50040);
CreateDynamicObject(3279, -146.45970, 2671.11255, 61.84599,   0.00000, 0.00000, 532.80011);
CreateDynamicObject(3279, -144.89835, 2705.24634, 61.84599,   0.00000, 0.00000, 539.57990);
CreateDynamicObject(3279, -178.87679, 2782.27930, 61.39189,   0.00000, 0.00000, 602.57959);
CreateDynamicObject(3279, -298.84140, 2769.97852, 62.11045,   0.00000, 0.00000, 662.03925);
CreateDynamicObject(3279, -348.42258, 2716.39258, 62.11045,   0.00000, 0.00000, 690.65936);

3
Munkaerő keresése / Scriptert keresek.
« Dátum: 2014. december 23. - 12:45:04 »
Sziasztok!
Szó szerint nem scriptert keresek, hanem egy olyan embert aki, netalán tudna 1-2 dologban segíteni!
Nos, annyi lenne a munka, hogy van 1-2 parancs ami Mysql-n van, és nekünk az egész mód felépítése dini, de mivel nem nagyon értünk a Mysql-hez, így nem tudjuk megcsinálni a parancsot és ezért fordultam hozzátok, hátha lenne itt olyan ember aki ért hozzá és szívesen segítene.
Sajnos különösebb jutalommal nem nagyon tudunk szolgálni, ezért is írtam úgy, hogy \"Hátha lenne itt olyan ember aki ért hozzá és szívesen segítene\" - Szerintem nem nagy munkákról van szó.
Ha valaki netalán tudna segíteni az keressen fel skypeon!
Elérhetőség: thomas_jonson (A kép egy fekete BMW)
Tisztelettel: Thomas_Jonson

4
Segítségkérés / Verseny Event.
« Dátum: 2014. december 20. - 22:01:24 »
Sziasztok. Nos nekem szükségem lenne egy olyan szkriptre, amely paranccsal indítható checkpointos verseny. Mivel közeleg a karácsony és a szerverembe gondoltam, csinálok egy kis karácsonyi event féleséget, de én mivel még nem vagyok olyan \"jó\" scripter, hogy írjak ilyet így hozzátok fordultam. Nekem jó bármiféle, akár olyan is ami a fórumon megtalálható, csak így visszanézegetve nem nagyon találtam. És gondoltam, hátha lesz itt valaki aki tudna segíteni nekem vagy esetleg van neki olyan amit már nem használ és szívesen megosztaná velem.

5
Archívum / • Call Of Duty • Battlefront •
« Dátum: 2014. november 30. - 19:34:44 »



• Call Of Duty • Battlefront • 0.3z •


 
 
Elérhetőségek.
• IP: 37.221.210.36:7772
• Web: http://codsamp.sunwell.hu/
• Team Speak: Hamarosan.
• Facebook oldal: https://www.facebook.com/SAMPCOD
Rövid bevezetés.
Rengeteg háborús szerver van külföldön rengeteg magyar játékossal . Ám ez most változott mivel a magyar közösség számára létrehoztunk egy új magyar háborús szervert. Magyarországon jelenleg ez az egyetlen ilyen típusú szerver. A Szerver, a fórum és a weboldal igényesen lett kidolgozva annak érdekében, hogy a játékosok élvezzék a használatát. Mi nem azon vagyunk, hogy lehúzzuk a játékosokat hanem azon, hogy a magyar közösség számára minél jobb szervert/élményt nyújtsunk eme kategóriába foglalva.
A szerver rövid leírása.
Maga az egész játék Las Venturas sivatagi részén játszódik. A szerveren összesen 5 csapat van. Az Arab, az eurázsiai, az amerikai, az Ausztrál és a Szovjet. A szerveren összesen 9 osztály található. A támadó, a mesterlövész, a pilóta, a sugár katona, a felderítő, a támogató, a kém, a mérnök és a donor. Mindegyik osztályhoz külön bónusz van társítva, de ezt majd kitapasztaljátok ha érdekel titeket. A szerveren tudsz bázisokat foglalni, és killing spree eredményeket elérni. Ha az Are51-et foglalod el bónuszt kapsz és 7-es rang felett tudsz a különféle bázisokra rakétákat indítani amelyek az összes ellenséges bázison tartózkodó katonát megöli. A szerveren az osztályok ranghoz vannak kötve és összesen 11 rang található melyek a pontokhoz vannak kötve.
A Támadó az alap osztály amelyet választani tudsz kezdéskor:
Mindegyik osztálynak külön bónusza van!
A mesterlövész nem látszódik a térképen.
A pilóta tudja vezetni a lövő/gyilkoló repülőket és a helikoptereket.
A mérnök tud tankot vezetni.
A sugár katona tud magának JetPack-et lehívni.
A támogató tud addolni fegyvert, életet, armourt és töltényt.
A Kém más csoport skinjébe tud bújni.
A Donor az összes járművet tudja használni, és vannak neki speciális parancsai, továbbá külön donor chat.
Továbbá még bekerültek a:
• Lézer fegyverekre több színválasztékban
• Óra
• Valósághű szerver idő
• Elfoglalható bázisok
• Anti bázis ölés
• Info box
• Bomba és gáz launcher
• Bő parancs lista
• Segítségkérő funkció
• Rádiók, zenék
• Öngyilkosság
• KillngSpree eredmények és kiírások
• ID kiírása a chatbe
• Privát üzenetek
• Adminszolgálat
• Operátorok
• Név és jelszóváltoztatás
• Rangok
• Rang szerinti írás a chatbe
• Nemzet rádió
• Privát üzenet tiltó
de ez csak kevés a sok közül!
Szolgáltató:
A Szerver szolgáltatója a Sunwell.hu
Staff:
Hanga - Tulajdonos [Fejlesztő]
Thomas_Jonson - SuperAdmin [Mapper]
Predator(Peter22) - Főadmin
Krissz - #3Admin
][.asaf.]revEs[ - #1Admin
[G]oo[D] - Operátor
Biduwook - Operátor
 
Képek a szerverről:
 

\"sa-mp-004.png\"\"sa-mp-003.png\"\"sa-mp-004.png\"\"width=130http://codsamp.sunwell.hu/sampkep/sa-mp-005.png[/img ]\"sa-mp-006.png\"
\"sa-mp-007.png\"\"sa-mp-008.png\"\"sa-mp-009.png\"\"sa-mp-0017.png\"\"sa-mp-118.png\"
\"sa-mp-119.png\"\"sa-mp-120.png\"\"sa-mp-121.png\"\"sa-mp-122.png\"
 
 
Mindenkit szeretettel várunk a szerverre és kellemes időtöltést kívánunk!

6
Segítségkérés / ID BUG.
« Dátum: 2014. november 04. - 20:44:06 »
Sziasztok.
Hiba:
-ID BUG.
- Az összes 8 felett lévő ID rábuggol a 0-s ID-re.
- Gamemode PPC (Kamionos szerver)
Kérdés:
Nos, az lenne a kérdésem, hogy miért lehetséges hogy az összes 8 felett lévő ID rá buggol a 0-s ID-re?
- PL: Beírok egy parancsot. Tegyük fel a(z) IP-Bant. Beírom a 8-30-ig az ID-t és a 0-sra buggol. Nem tudom, hogy milehet a probléma vele, mert a régi szerver módba teljesen jól működött ez az egész. Próbáltam onann át tenni a PPC_PlayerCommands.inc-t (Ebbe vannak a parancsok). De viszont ugyan úgy buggol, már elég sok mindennel próbálkoztunk de még se lett jó. És nem is 1-2 parancsnál, hanem szinte az összes ID-s parancsnál. Ötlet? :S
UI: Nemtudom, hogy azzal hibát követtem-e hogy nem tettem ki a \"Megoldatlan\" előjelet, mivel sehol se találtam.

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SAMP "Szellem" kocsik
« Dátum: 2014. október 31. - 13:06:44 »
Igen, ahogy már előttem is leírták, hogy SA:MP-ban nem lehet megoldani. Sajnos, a SA:MP nagyon elvan hanyagolva, kevés lehetősége van, nem úgy mint az MTA-nak.

8
Segítségkérés / Login Kamera
« Dátum: 2014. augusztus 03. - 12:35:12 »
Sziasztok!
Az a gondom, hogy egyszerûen nem jó a loginolós mozgó kamera.
Így van megoldva:
 

new kamerak[3]
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    kamerak[0] = SetTimerEx(\"mozgok\", 1000, 0, \"i\", playerid);
    return 1
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    KillTimer(kamerak[0]);
    KillTimer(kamerak[1]);
    KillTimer(kamerak[2]);
    return 1;
}
public mozgok(playerid);
public mozgok(playerid)
{
//SetTimerEx(\"loginreg\",3000, 0, \"d\", playerid);
SetPlayerCameraPos(playerid, 218.2873+10,-228.8469,8.8987, 1);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 264.3181,-204.8240,3.6943, 1);
    kamerak[1] = SetTimerEx(\"mozgok2\",3000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
public mozgok2(playerid);
public mozgok2(playerid)
{
//SetTimerEx(\"loginreg\",3000, 0, \"d\", playerid);
SetPlayerCameraPos(playerid, 218.2873+10,-228.8469,8.8987, 1);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 264.3181,-204.8240,3.6943, 1);
    kamerak[2] = SetTimerEx(\"mozgok\",3000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}

 
Egyenlõre így néz ki...ha true akkor mindig elindul, még ha lespawnolok akkor is...ha meg false akkor csak 1x megy...
Ezt úgy kéne, hogyha csatlakozok induljon el, és bizonyos idõ után mennyen át a másik kamerára!
Válaszokat köszönöm elõre is!

9
Archívum / [HUN]Eagle Stunting Szerver || v1.0 BÉTA
« Dátum: 2014. július 16. - 20:27:52 »

:: [ ESS ] :: || Eagle Stunting Szerver

\"eagle.png\"

Régi Bemutató Videó Thorus jóvoltából:

enPbrBOhbMQ


\"home.png\" Elõszó




Szerverünk alapítása 2014.05.24. re van kitûzve!

2013.08.15. óta van tervben, és 2014 február óta dolgozunk rajta kisebb-nagyobb kihagyásokkal!

Az eddigi összesített ráfordított idõ kb.: 3-4 héthét!

A mi célunk nem egy túl bonyolított, túl cifrázott szerver megalapítása, hanem egy

remek Old arculat létrehozása, ahol régi-új játékosok ismerkedhetnek meg egymással!

Lényegében egy remek OldSchool szervert szeretnénk létrehozni!

A szerverünk fõbb profilja a Freeroam!

Mit is jelent ez hogy freeroam? Lényegében csak annyit hogy azt csinálsz amit akarsz.

Vannak stunt szerverek ahol csak stuntolni tudsz, vannak drift szerverek ahol csak driftelni tudsz, vannak DM szerverek

ahol csak ölni tudsz.Nos lényegében ez a szerver majdnem az összes kategóriát magába foglalja!

Miért is a Stunt szó van a nevünkben hogy ha Freeroam szerver?

Eredetileg Stunt szervernek készült, de mivel annyi ötlet volt úgy láttam a legjobbnak

ha a Stunt szerverbõl Freeroamot csinálok!

A szerver egyedi.Nem módosított, nem letöltött!

Viszont 1-2 map van benne ami nem a miénk(IDEIGLENES MAPOK)



\"info.png\" Mik is vannak a szerveren?




  • Sok Telepor


  • DM rendszer


  • Reakció tesztek


  • Bónusz autó


  • Ház rendszer


  • Átalakított ladmin adminrendszer(ideiglenes)


  • Érthetõ leírások


  • Több tucat parancs


  • Bank rendszer


  • Egyedi km/h óra


  • Egyedi fegyver lekérõ menü

  • Többcélú rádió menü



\"cmd.png\" Szerver parancsok(Nem az összes)



  • /cmds - Parancsok listája(2 oldalas)


  • /radio - Rádió menü elõhozása


  • /help - Help menü


  • /info - Szerver leírás


  • /afk - Afk ba lépés / kilépés


  • /goto - Játékoshoz teleportálás


  • /goto on - Hozzád való portolás engedélyezése


  • /goto off - Hozzád való portolás letiltása


  • /kmh on/off - KM óra megjelenítése / eltüntetése


  • /gohome - Házaidhoz teleportálás


  • /getcar - Házaidhoz tartozó kocsik lehívása


  • /stats id - Saját, illetve mások statisztikáinak megjelenítése


  • /keys - Billentyûzet kombinációk


  • /credits - Szerver készítõk


  • /resetstats - Statisztikáid(Ölések / halálok) nullázása


  • /adminlist - Adminok listája


  • /va [válasz] - Reakció teszt eredménye


  • /tgf - Aktuális TGF megjelenítése


  • /www - Weboldal címének megjelenítése


  • /style - Harcstílus kiválasztása


  • /time - Idõ beállítása


  • /tune - Jármû tuningolás


  • /neon - Neonok listája


  • /pm [iD] - Privát üzenet küldése


  • /rules - Szerver szabályzat


  • /admins - Online adminok


  • /pc - Kapsz egy ejtõernyõt


  • /jp - Kapsz egy jetpackot


  • /god - Godmódba lépés(limittel = Egy connectnél csak 3x aktiválhatod)


  • /flip - Jármû felfordítás / javítás


  • /v - Jármû lehívás


  • /kill - Öngyilkosság


  • /color - Név színezése

  • /househelp - Házrendszer leírásai



\"bank.png\"Bankrendszerrõl röviden

A szervernek van egy épülete amibõl ki/be lehet menni.

Az épületen belül van egy pickup amire ha rámész:






  • Tudsz berakni pénzt


  • Tudsz utalni pénzt

  • Letudod kérni az egyenleged




 


\"houses.png\"Házrendszerrõl röviden




  • Maximum 5 házad lehet


  • A házakat tudod fejleszteni 1-tõl 10-es szintig


  • Jármûveket tudsz venni(Ahányas szintû a ház annyi jármûved lehet)


  • Ház nevét tudod változtatni


  • Lehetõséged van a házakat eladni

  • Házat ki tudod nyitni / bezárni



\"team.png\"

Csapatról röviden

Szerver készítõk:



  • Hanga - Scripter / mapper

  • Marcus_Toretto - mapper



Admin Team:



  • Hanga - Tulajdonos


  • Sweety - Admin


  • Thomas_Jonson - Admin


  • DevilMusic - Moderátor


  • Marcus_Toretto - Moderátor

  • Thorus - Adminsegéd



Külön köszönet:



  • ScreaM-nek!



\"internet.png\"Szerver információk



  • Név: .: :: [ESS] :: Eagle Stunting Szerver v1.0 Béta :.


  • IP: Jóváhagyásra vár

  • Weboldal: Jóváhagyásra vár



\"monitor.png\"Szerver monitor

Jóváhagyásra vár!


 


 


 


10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Angol szólác
« Dátum: 2014. március 09. - 22:23:44 »
dog

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Adminadás
« Dátum: 2014. február 22. - 23:12:43 »
Felmész a szerveredre, be loginolsz. AztánFTP--> \"ScriptFiles\"--> Játékosok vagy Player... és ha ott benne van a neved akkor szerkeztés Admin szint vagy hogy van írva és mellé írod az admin szintett.. Én is így csináltam régen!:)

12
Háát mi most a Sunwell.nél vagyunk :D De sebaj Jó.nak hangzik, majd egyszer lehet kiprobálom :D  ;)

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Party terasz
« Dátum: 2013. november 03. - 08:45:15 »
Elsõre nemrossz  :D

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Taxi HQ
« Dátum: 2013. november 03. - 08:43:45 »
Elsõ mappnak, nem lett rossz  :)

15
Nemrossz  :D

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal