Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - joni935

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Sf mód újítása
« Dátum: 2010. március 06. - 15:36:22 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Ide beszúrom a módomat és kellene bele Körözöttségi szint ami úgy muködne, hogy a rendoröknek Kommandósoknak nem lenne soha körözöttségi szintjük de a többieknek igen. És az úgy nézne ki, hogy ha valakinek 1 körözöttségi szintje van akkor ha megölik levonódik tole 1000 dollár és aki megölte az kap 1000 dollárt és ez így menne 6 csillagos körözésig ahol már 6000 dollárt von le vagy kapunk mindig 1000-rel nagyobb dollár egy körözés.
Válaszotokat elore is köszönöm szépen
üdv
joni935
Itt a módunk: * Figyelem a jármuveket és az objecteket kivettük!
 
//------------------------------------------------------------------------------
//
// San Fierro TDM. A Team Deathmtach script for SA-MP 0.1
//
//------------------------------------------------------------------------------
 
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
//Global stuff and defines for our gamemode
static gTeam[MAX_PLAYERS]; // Tracks the team assignment for each player
new gPlayerClass[MAX_PLAYERS];
//Color Defines
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
 
//Team Defines
#define TEAM_WORKER 0
#define TEAM_PIMP 1
#define TEAM_GOLFER 2
#define TEAM_TRIAD 3
#define TEAM_MECHANIC 4
#define TEAM_VALET 5
#define TEAM_MEDIC 6
#define TEAM_FBI 7
#define TEAM_COMANDOS 8
 

// Round duration
new gRoundTime = 3600000; // 60 mins
//new gRoundTime = 900000; //15 mins
//new gRoundTime = 300000; // 5 mins
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\"  SFTDM by Cam (2010)\\n\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"San Fierro TDM by: Grof Gabor\");
SetTeamCount(7);
ShowNameTags(1);
ShowPlayerMarkers(1);
SetWorldTime(18);
 
AddPlayerClass(260,-2062.5583,237.4662,35.7149,268.8936,22,200,26,200,6,1); //Worker
AddPlayerClass(249,-2653.6443,1388.2767,7.1301,212.8453,24,200,29,600,5,1); //Pimp
AddPlayerClass(259,-2642.2583,-274.9985,7.5393,135.0036,23,200,21,400,2,1); //Golfer
AddPlayerClass(118,-2157.2119,649.5484,52.3672,267.0820,24,200,28,600,8,1); //Triad
AddPlayerClass(50,-1377.4271,466.0897,7.1875,1.0348,23,200,30,400,4,1); //Mechanic
AddPlayerClass(253,-1754.9976,958.5851,24.8828,163.2550,26,200,22,200,4,1); //Valet
AddPlayerClass(274,-2665.4282,635.6348,14.4531,179.8403,30,400,23,200,4,1); //Medic
    AddPlayerClass(286,-1635.0077,665.8105,7.1875,264.2244,29,600,24,200,3,1); //FBI
    AddPlayerClass(285,-1633.4149,672.3464,7.1875,254.5109,23,200,31,400,17,50); // Comandos
//A jármuveket és az objecteket kivettem!!!
//--------------------------------------------------------------------------------------------
//Trains
//   AddStaticVehicle(537,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//   AddStaticVehicle(569,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//   AddStaticVehicle(569,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//   AddStaticVehicle(569,-1943.3127,158.0254,27.0006,357.3614,121,1);
//Pickups
AddStaticPickup(370, 15, -2209.4707,294.1174,35.1172); // jetpack
AddStaticPickup(370, 15, -1765.4392,-174.7473,3.5547); // jetpack
SetTimer(\"GameModeExitFunc\", gRoundTime, 0);
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------
 
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerClass(playerid, classid);
SetupPlayerForClassSelection(playerid);
gPlayerClass[playerid] = classid;
switch (classid) {
    case 0:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Worker\", 500, 3);
   }
case 1:
    {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Pimp\", 500, 3);
   }
case 2:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Golfer\", 500, 3);
   }
case 3:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Triad\", 500, 3);
   }
case 4:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Mechanic\", 500, 3);
   }
case 5:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Valet\", 500, 3);
   }
case 6:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Medic\", 500, 3);
   }
case 7:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~FBI\", 500, 3);
   }
case 8:
        {
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Comandos\", 500, 3);
}
}
return 1;
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
public GameModeExitFunc()
{
GameModeExit();
return 1;
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
SetPlayerClass(playerid, classid) {
if(classid == 0) {
gTeam[playerid] = TEAM_WORKER;
} else if(classid == 1) {
gTeam[playerid] = TEAM_PIMP;
} else if(classid == 2) {
gTeam[playerid] = TEAM_GOLFER;
} else if(classid == 3) {
gTeam[playerid] = TEAM_TRIAD;
} else if(classid == 4) {
gTeam[playerid] = TEAM_MECHANIC;
} else if(classid == 5) {
gTeam[playerid] = TEAM_VALET;
} else if(classid == 6) {
gTeam[playerid] = TEAM_MEDIC;
} else if(classid == 7) {
gTeam[playerid] = TEAM_FBI;
} else if(classid == 8) {
gTeam[playerid] = TEAM_COMANDOS;
}
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new PlayerName[30], str[256];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, 30);
    GameTextForPlayer(playerid,\"San Fierro: ~r~TDM\",2500,5);
      GivePlayerMoney(playerid, 1000);
    SendClientMessage(playerid, 0xFF9900AA, str);
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Figyelem a szabályzatot olvassátok el /szabályzat! )\");
    SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"Ha jelenteni valód van ír be és a szöveg /jelentes! )\");
    SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"Üdv! Ez egy kis segítség, ha nemtudod mit kezdj a szerveren. /help Parancsokért írd be /parancsok\");
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Weblapunk: sftdmclan.atw.hu Ha tetszik a szerónk gyere és regizz! /weblapunk \");
return 1;
}
//------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
if(gTeam[playerid] == TEAM_WORKER) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREEN); // Green
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_PIMP) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // Red
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_GOLFER) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW); // Yellow
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_TRIAD) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK); // Pink
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_MECHANIC) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // Blue
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_VALET) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_LIGHTBLUE); // Light Blue
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_MEDIC) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_DARKRED); // Dark Red
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_FBI) {
SetPlayerColor(playerid,COLOR_ORANGE); // Orange
}
return 1;
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) {
        SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,reason);
} else {
        if(gTeam[killerid] != gTeam[playerid]) {
       // Valid kill
       SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
   SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
   GivePlayerMoney(killerid, 1000);
}
else {
   //Team Killer!
new warning[256];
format(warning, sizeof(warning), \"Nana... Nem szeretjük a szerveren a Csapattárs ölését..! Büntetésed -3000 dollár\");
SendClientMessage(killerid, 0xFFFF00AA, warning);
SendDeathMessage(killerid,playerid,reason);
GivePlayerMoney(killerid, -3000);
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) - 1);
}
}
//new iCurMoney = GetPlayerMoney( playerid ); /* Ha a 35. sor nincs kommentben, ezt is vedd  ki a kommentbol! */
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) {
new iCost = GetPlayerWantedLevel( playerid ) * 1000;
        GivePlayerMoney( killerid, iCost );
        //GivePlayerMoney( playerid, - iCurMoney ); /* Ez lenullázza a játékos pénzét halálnál. Ha ez kell, a 36. sort rakd kommentbe, és a 35. sort vedd ki kommentbol. */
GivePlayerMoney( playerid, - iCost ); /* Ez levonja a játékos pénzébol a gyilkos jutalmát halálnál. Ha ez kell, a 35. sort rakd kommentbe, és a 36. sort vedd ki kommentbol. */
//SetPlayerWantedLevel( playerid, 0 ); /* Ez leszedi a játékos halálánál a körözést. Ha kell, töröld ki a kommentet a sor elejérol. */
}
#pragma unused reason
return 1;
}
 
 
//------------------------------------------------------------------------------
 
 
public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14);
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1003.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
}
 
//------------------------------------------------------------------------------
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new szamok=0,pontok=0, kettospont=0;
for(new ch=0; ch<strlen(text); ch++) if(text[ch]>=\'0\' && text[ch]<=\'9\')szamok++; else if(text[ch]==\'.\')pontok++; else if(text[ch]==\':\')kettospont++;
if(szamok>=9 && pontok>=3 && kettospont==1) BanEx(playerid,\"Reklámozás\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext[1],\"/report\",true,6))
{
    new ply = strfind(cmdtext,\" \",true,8);
    new msg[128];
    format(msg,sizeof(msg),cmdtext[ply]);
    if(!msg[1])return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"HASZNÁLAT: /report <id> <indok>\");
    ply = strval(cmdtext[8]);
    if(!IsPlayerConnected(ply))return SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ez a játékos nem csatlakozik.\");
    new name1[MAX_PLAYER_NAME];
    new name2[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,name1,sizeof(name1));
    GetPlayerName(ply,name2,sizeof(name2));
    format(msg,sizeof(msg),\"%s feljelentette %s for %s\",name1,name2,msg);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/sf\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,-1928.48,266.63,41.05);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,-1928.48,266.63,41.05);
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/lv\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,2035.83,1409.74,11);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,2035.83,1409.74,11);
}
return 1;
}
 
if(strcmp(cmdtext, \"/bigjump\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
new VehicleID;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(VehicleID,-658.9869,2325.0029,138.6067);
} else {
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid,-658.9869,2325.0029,138.6067);
}
return 1;
}
if(strcmp(\"/szabályzat\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"szabályok:\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"No Cheat, No WK, No SK, No DB, No TK!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Tiszteld az ADMINOKAT!!!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha nem hagy 1 Cheater akkor nyugottan használd a jelentést /jelentes!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha nem hagy 1 Cheater akkor! de csak is akkor!\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"használd a /votekick parancsot ahoz, hogy kickelhesd 3 szavazat kell rá de ha fent van az admin szólj neki!\");
return 1;
}
 if(strcmp(\"/weblapunk\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"weblapunk címe:\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"www.sftdmclan.atw.hu vagy www.sftdmclan.bixweb.eu\");
return 1;
}
 
 if(strcmp(\"/parancsok\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Teleoport parancsokhoz írd be /tele\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha jármuveket szeretnél lekérni akkor /carshelp ha tudod az i-jét akkor /jármuid\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha jelenteni valód van az adminok felé akkor írd be /jelentes\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Ha a weblapunk címét megszeretnéd tekinteni akkor írd be /weblapunk\");
return 1;
}
 if(strcmp(\"/help\",cmdtext, true, 10) == 0) {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Üdv! Ez egy kis segítség, ha nemtudod mit kezdj a szerveren.\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"8 csapat van, amiket különbözo szinnel jelöltem, például: zöld, sárga, piros kék\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A csapatoknak van külön autójuk, és persze személyenként is lehet használni oket. Jelenleg 2 autó van: piros és fehér\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A szerveren, mint mindenhol tilos a TK, DB. A TK = Teamkill a csapattárs ölését jelenti. a DB=DriveBy az autóval egy játékos elütése. /Lövés ér!/\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A szerveren egy külön fun park is létezik, ami a hagyományhoz hívoen ez is DM. A parancsa a /dm , itt tudod elérni. Anyahajó mellett van.\");
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Akármilyen jó ez a DM szerver, mi sem szeretjük a Cheatereket. Ha ilyet látsz, AZONNAL jelentsd a /report paranccsal, az adminok felé.\");
         SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Jó szórakozást kíván a szerveren: az admin csapat, illetve a szerver foadminjai.\");
return 1;
}
 if(strcmp(\"/tele\",cmdtext, true, 10) == 0) {
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"/sf, /lv\");
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"/bigjump\");
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

2
Segítségkérés / Programozás
« Dátum: 2010. február 27. - 10:00:27 »
Sziasztok!
Ért valaki a php programozáshoz illetve a php fusion rendszeréhez.
Szeretnék egyedi kérést csináltatni akár pénzért is a pénz nem számít

3
Szkript kérések / GF bol kiszedni pár dolgot
« Dátum: 2010. február 11. - 21:49:58 »
Sziasztok!
Annyit szeretnék ezzel a móddal kapcsolatban, hogy légyszíves valaki szedje ki nekem az adminrészt és a regisztrációval kapcsolatos részeket.
Nagyon megköszönnöm, hogy ha valaki ezt megcsinálná nekem úgy, hogy ha bekapcsolom az Ladmin4v2-t akkor az muködjön

4
Szkript kérések / Anti chat szkript
« Dátum: 2010. február 10. - 17:45:40 »
Sziasztok!
Most párhuzamosan futtatok szkriptkérést.
Nekem olyan szkript kellene ami lehet, hogy van már e én nem találtam :( és most rég vettünk egy fizetos szervert és kellene rá ilyen, mert nem szeretném ha ilyenek történnének miközben távol vagyunk.
Na szóval kellene egy olyan antichat szkript ami egybol kickeli a játékost ha valamilyen chatot használ.
Legyen az  minigun jetpack élet páncél de ha mi adunk neki vagy pl található a szerveren jetpack akkor azokat ne kickelje

5
Szkript kérések / Egyedi kérés
« Dátum: 2010. február 10. - 15:27:09 »
Sziasztok!
Én találtam ki és nem más szerverrol néztem ha megegyezne valaki szerverén lévo szkripttel akkor elnézést kérek!
Eloször is szeretnék egy olyan szkriptet ami úgy nézne ki, mint az alap játékban, hogy ha valaki lelo valakit akkor kapjon csillagos körözést és amennyi csillaga van és lelövik akkor annyi dollárt ér a rendorök elkapják akkor ne kelljen megölniük de le lehessen tartóztatni szépen megbilincselni és a rendor megkapná a csillagos körözésért járó pénzt, de úgy hogy a letartóztatott játékosnál lenne kiírás, hogy 10 másodpercre le vagy tartóztatva majd a szerver elengedné és tole vonódna le a pénz ami a renorhöz kerül.
Szerintem egy kicsit bonyolultnak tunik de ilyet, még nem láttam egy szerveren sem az biztos
Válaszotokat elore is köszönöm szépen
További szép napot!
üdv
joni935   

6
Segítségkérés / Moddingolás
« Dátum: 2010. február 09. - 16:30:18 »
Sziasztok!
Hogyan lehet egy jármuvet egy paranccsal kivenni? menteni  pl /save

7
Szkript kérések / Kiírás
« Dátum: 2010. február 06. - 13:41:11 »
Sziasztok!
kellene nekem egy olyan skript, ha nem a rendorökkel, tuzoltókkal, mentosökkel vagyunk akkor írja ki, hogy elloptál egy rendorautót vagy azt írja ki amit ellop és felsorolta
Hálás lennék ha segítenétek egy ilyet össze rakni

8
Segítségkérés / gf-ol sf-be
« Dátum: 2010. február 05. - 20:43:53 »
Sziasztok ezt a kis részt a gf módból szettem ki tudnátok segíteni nekem, hogy miért nem jó ez ha beteszem egy másik módba?
 
public SearchingHit(playerid)
{
new string[256];
new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME];
new searchhit = 0;
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       if(searchhit == 0)
       {
          if(PlayerInfo[pHeadValue] > 0 && GotHit == 0 && PlayerInfo[pMember] != 8)

          {


              GetPlayerName(i, giveplayer, sizeof(giveplayer));


              searchhit = 1;


              hitfound = 1;


              hitid = i;


              for(new k=0; k<MAX_PLAYERS; k++)


            {


               if(IsPlayerConnected(k))


               {


                    if(PlayerInfo[k][pMember] == 8 || PlayerInfo[k][pLeader] == 8)


                    {


                           SendClientMessage(k, COLOR_WHITE, \"|__________________ Bérgyilkos ügynökség __________________|\");


                         SendClientMessage(k, COLOR_DBLUE, \"*** Bejövo üzenet: Egy kihívás elérheto. ***\");


                         format(string, sizeof(string), \"Személy: %s   ID: %d   Vérdíj: %d$\", giveplayer, i, PlayerInfo
[pHeadValue]);

                     SendClientMessage(k, COLOR_DBLUE, string);


                     SendClientMessage(k, COLOR_YELLOW, \"Használd a Givehit-et, hogy kioszd valamelyik hitmannek a célszemélyt.\");


                     SendClientMessage(k, COLOR_WHITE, \"|________________________________________________________|\");


                     }


                }


            }


            return 0;


          }


      }


   }


}


if(searchhit == 0)


{


    SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Nincs célszemély!\");


}


return 0;


}

[/quote]



public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{


if(gTeam[playerid] >= 3)


{


   if (IsACopCar(vehicleid) && !ispassenger)


   {


      if(PlayerInfo[playerid][pLeader]==1||PlayerInfo[playerid][pLeader]==2||PlayerInfo[playerid][pLeader]==3) {}


       else { WantedPoints[playerid]+=2; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"Loptál egy rendorautót!\"); }


   }


   if (IsAnAmbulance(vehicleid) && !ispassenger)


   {


       if(PlayerInfo[playerid][pMember]==4||PlayerInfo[playerid][pLeader]==4) { }


       else { WantedPoints[playerid]+=2; SetPlayerCriminal(playerid,255, \"Loptál egy mentokocsit\"); }


   }


}


return 1;


}

[/quote]

Kérlek segítsetek, hogy muködjön másik módba is

9
Segítségkérés / karakter berakás saját fegyverekkel
« Dátum: 2010. január 29. - 21:17:11 »
Sziasztok!
kellene nekem egy kis segítség, hogy hogyan tudnék berakni karaktert akár saját fegyverekkel.
Addig tudom, hogy elegyek a kívánt helyre /save név és bemegyek a gta mappába ott van egy txt onnan kimásolom berakom a módba de fegyvereket hogy lehet berakni akár 15-t 20-t?

10
Archívum / [HUN].:Sftdmclan:.
« Dátum: 2010. január 29. - 19:39:31 »
A szerverrol:
Szerver neve:[HUN].:Sftdmclan:. @ skyhosting.hu [pwd by SKYHost
Szerver ip: 80.249.173.114:7714
Maximum 50 fo férohelyes
Leírás:
A szerver alapjából véve tdm tehát egymást kell leloni. Jelenleg 8 karakter van ugyan azzal a karakterrel tartózkodó játékos a csapattársad. Ezenkívül tartalmaz drift számláló skriptet ami azt csinálja ha sokáig illetve sokat driftelsz akkor pénzt kapsz érte. A szerveren vannak különbözo stunt részek.
Várunk mindenkit szeretettel a szerverünkre.
Weboldal címünk: http://sftdmclan.atw.hu/

11
Szkript kérések / Wanted
« Dátum: 2009. december 17. - 21:14:12 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni Wanted szkriptet magyarúl

12
Segítségkérés / Pawno tanulás
« Dátum: 2009. december 16. - 15:29:24 »
Sziasztok!
Megszeretnék tanulni pawno-ul programozni.
De nem tudom, hogy kezdjek hozzá tudtok segíteni más skriptjét nem nagyon akarom elemezgetni inkább valami féle leírás kellene

13
Szkript kérések / Ladmin Javítása! Pár kiegészítõvel
« Dátum: 2009. december 15. - 17:15:26 »
Sziasztok!
Feltöltöttem az Ladmin4 magyarított pwn filét és szeretném, ha beleraknátok ezeket a parancsokat amit kivettem a GF módból regiztrációnál kérdezzen rá ezekre és ha regiztrált a tag akkor a filéjére rákattintva írja ki Pl a levelszintet amit eddig is kiír de írja ki azt is hány éves tehát amire rákérdez majd
 
public SetPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 0)
    {
      gOoc[playerid] = 1; gNews[playerid] = 1; gFam[playerid] = 1;
      TogglePlayerControllable(playerid, 0);
      RegistrationStep[playerid] = 1;
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Üdvözlünk a cityben! Most jön egy kis leírás az itteniekrõl!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fiú vagy vagy lány? (Írd be, hogy \'fiú\' vagy \'lány\')\");
    }
if(RegistrationStep[playerid] == 1)
    {
        new idx;
       tmp = strtok(text, idx);
       if((strcmp(\"fiú\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"fiú\")))
      {
          PlayerInfo[playerid][pSex] = 1;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Szóval fiú vagy.\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Mikor születtél? (nn/hh/éééé)\");
          RegistrationStep[playerid] = 2;
          return 0;
      }
      else if((strcmp(\"lány\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"lány\")))
      {
          PlayerInfo[playerid][pSex] = 2;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Szóval lány vagy. Hmm...\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Mikor születtél? (nn/hh/éééé)\");
          RegistrationStep[playerid] = 2;
          return 0;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Fiú vagy vagy lány? (Írd be, hogy \'fiú\' vagy \'lány\').\");
      }
      return 0;
   }
   else if(RegistrationStep[playerid] == 2)
    {
        new year, month,day;
      getdate(year, month, day);
        new DateInfo[3][20];
      split(text, DateInfo, \'/\');
      if(year - strval(DateInfo[2]) > 100 || strval(DateInfo[2]) < 1 || strval(DateInfo[2]) >= year)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Mikor születtél? (nn/hh/éééé)\");
          return 0;
      }
      new check = year - strval(DateInfo[2]);
      if(check == year)
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Mikor születtél? (nn/hh/éééé)\");
          return 0;
      }
      if(strval(DateInfo[1]) > month)
      {
          check -= 1;
      }
      else if(strval(DateInfo[1]) == month && strval(DateInfo[0]) > day)
      {
          check -= 1;
      }
      PlayerInfo[playerid][pAge] = check;
      format(string, sizeof(string), \"Aha, szóval %d éves vagy.\",PlayerInfo[playerid][pAge]);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, string);
      RegistrationStep[playerid] = 3;
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"És honnan jöttél? (USA, Európa vagy Ázsia)\");
      return 0;
    }
    else if(RegistrationStep[playerid] == 3)
    {
        new idx;
       tmp = strtok(text, idx);
       if((strcmp(\"usa\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"usa\")))
      {
          PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 1;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Szóval amerikai vagy.\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Köszi, hogy kitöltötted az adatokat, most a tutorial következik.\");
         RegistrationStep[playerid] = 0;
          TutTime[playerid] = 1;
          return 0;
      }
      else if((strcmp(\"európa\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"európa\")))
      {
          PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 2;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Szóval európai vagy\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Köszi, hogy kitöltötted az adatokat, most a tutorial következik.\");
         RegistrationStep[playerid] = 0;
          TutTime[playerid] = 1;
          return 0;
      }
      else if((strcmp(\"ázsia\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"ázsia\")))
      {
          PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 3;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Szóval ázsiai vagy.\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Köszi, hogy kitöltötted az adatokat, most a tutorial következik.\");
         RegistrationStep[playerid] = 0;
          TutTime[playerid] = 1;
          return 0;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"És honnan jöttél? (USA, Európa vagy Ázsia)\");
      }
      return 0;
    }
   return 0;
}
[/quote]

14
Szkript kérések / Rpg mód
« Dátum: 2009. december 11. - 18:47:07 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni RPG módot jó lenne a kereszt apa mód is csak légyszíves csináljátok meg úgy, hogy a sa-mp-0.3a-nál is muködjön, mert ha bemásolom beírom a server CFG-be a gamemods nevét és akkor még a szerót se indítja el! ha meg megpróbálom amx-filébe rakni hibát észlel 1 error

15
Szkript kérések / antiflood javítás
« Dátum: 2009. december 11. - 14:15:59 »
Sziasztok itt van ez az antiflood amit már régen innen leszedtem szeretném ha megcsinálnátok nekem azt ezzel, hogy ha valaki háromszor egymás után üzenetet küld akkor kickeli de írja azt is, hogy
Ha még 3x floodolsz akkor kickel a szerver
Ha még 2x floodolsz akkor kickel a szerver
Ha még 1x floodolsz akkor kickel a szerver
És a harmadikra kickel ha admin floodolt akkor is kickelje!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal