Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - gbr333

Oldalak: [1] 2 3
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Levenshtein távolság
« Dátum: 2018. november 25. - 12:47:32 »
Sziasztok!
 
Elkészítettem a "Levenshtein távolság" PAWN Implementációját.
Ezzel gyakorlatilag két szöveg "hasonlóságát" lehet megvizsgálni.
Írtam hozzá egy példa szkriptet is,ami helytelen parancs beírása esetén megpróbál keresni egy hasonló parancsot.

https://en.wikipedia.org/wiki/Levenshtein_distance
https://en.wikibooks.org/wiki/Algorithm_Implementation/Strings/Levenshtein_distance#C

Kód:
new matrix[128][128];
stock Levenshtein_distance(string1[], string2[])//https://en.wikibooks.org/wiki/Algorithm_Implementation/Strings/Levenshtein_distance#C
{
static x,y,s1len, s2len;
s1len = strlen(string1);
s2len  = strlen(string2);
matrix[0][0] = 0;
for (x = 1; x <= s2len ; x++) matrix[x][0] = matrix[x-1][0] + 1;
      for(y = 1; y <= s1len; y++) matrix[0][y] = matrix[0][y-1] + 1;
     for (x = 1; x <= s2len ; x++)
{
   for (y = 1; y <= s1len; y++) matrix[x][y] = MIN3(matrix[x-1][y] + 1,matrix[x][y-1] + 1,matrix[x-1][y-1] + _: !(string1[y-1] == string2[x-1]));
}
return(matrix[s2len][s1len]);
}
MIN3(a,b,c) return a<b?a<c?a:c:b<c?b:c;

Használat:
main()
{
new result = Levenshtein_distance(\"fej\",\"fúj\");
printf(\"%d\",result);//1 lesz,mivel 1 lépéssel lehet átalakítani.
result = Levenshtein_distance(\"ember\",\"majom\");
printf(\"%d\",result);//5 lesz,mivel az összes karaktert le kellene cserélni,
result = Levenshtein_distance(\"test\",\"fesa\");
printf(\"%d\",result);//2 lesz,mivel 2 karaktert kéne lecserélni.
}
 
Példa szkript:




CMD:beszed(playerid,params[])
{
new string[128];
format(string,128,\"beszed: %s\",params);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
    if(!success)
{
   new magicnumber = floatround(strlen(cmdtext) * 0.4),i,buffer[32],best,bestmatch[32],match;
    while(GetPublicName(i, buffer))
   {
           if(strcmp(buffer, \"cmd_\", false, 4) == 0)
      {
               strdel(buffer,0,3);
               buffer[0] = \'/\';
               if( Levenshtein_distance(buffer,cmdtext) <= 3 && Levenshtein_distance(buffer,cmdtext) > best)
               {
            best = Levenshtein_distance(buffer,cmdtext);
            format(bestmatch,32,\"%s\",buffer);
            match = 1;
         }
           }
           i++;
       }
       if(match)
   {
      new string[64];
      format(string,64,\"Erre gondoltál: %s ?\",bestmatch);
      SendClientMessage(playerid,-1,string);
   }else{
            SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ehhez hasonló parancs a szerveren.\");
   }
}
    return 1;
}
stock GetPublicName(idx, buffer[32])//Nero_3D
{
    if(idx >= 0) {
        new
            publics,
            natives
        ;
        #emit lctrl 1
        #emit const.alt 32
        #emit sub.alt
        #emit stor.s.pri publics
        #emit add.c 4
        #emit stor.s.pri natives
        #emit lref.s.pri natives
        #emit stor.s.pri natives
        #emit lref.s.pri publics
        #emit load.s.alt idx
        #emit shl.c.alt 3
        #emit add
        #emit stor.s.pri publics
        if(publics < natives) {
            #emit lctrl 1
            #emit move.alt
            #emit load.s.pri publics
            #emit add.c 4
            #emit sub
            #emit stor.s.pri publics
            #emit lref.s.pri publics
            #emit sub
            #emit stor.s.pri natives
            for(idx = 0; ; natives += 4) {
                #emit lref.s.pri natives
                #emit stor.s.pri publics
                if((buffer[idx++] = publics & 0xFF) == EOS || (buffer[idx++] = publics >> 8 & 0xFF) == EOS || (buffer[idx++] = publics >> 16 & 0xFF) == EOS || (buffer[idx++] = publics >>> 24) == EOS) {                   
return idx;               
}           
}       
}   
}   
return 0;
}

2
Általános / Xmas Party Szerver?
« Dátum: 2018. november 02. - 11:06:22 »
Sziasztok!
 
Felmerült bennem az ötlet,hogy idén is kéne csinálni egy Karácsonyi szervert.
 
Viszont mielőtt belekezdenék szeretném felmérni, hogy mennyire lenne rá igény.
 
A játékmód nyílt forráskódú lenne,így akárki felhasználhatna belőle dolgokat.
 
(Így szeretném segíteni a kezdő scriptereket,és mindenkit aki tanulni szeretne belőle.)
 
 

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Include] r_sort - Rendezési Algoritmusok
« Dátum: 2017. augusztus 14. - 15:47:20 »
Üdv!
 
Hiányoltam a rendezési algoritmusokat a Pawn-ból , ezért áthoztam őket.
Remélem valakinek a hasznára válik.
 
Letöltés:
https://github.com/nvkgbr/pawn_sort
 
 
 
Funkciók:
bubbleSort(array,array mérete)
mdbubbleSort(array,array mérete)
selectionSort(array,array mérete)
insertionSort(array,array mérete)
heapSort(array,array mérete)
mergeSort(array,minimum,maximum)

 
 
Használat:
 

 
Eredmény:
 

 
Benchmark:
 

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MYSQL] - Zenelejátszó
« Dátum: 2016. július 18. - 14:04:55 »
Sziasztok!
 
Nemrégiben készítettem egy Zenelejátszó scriptet , amit szeretnék megosztani veletek!:
 
[Pár adat a scriptről]
 
-Sorok száma: 143
 
-Elkészítési idő: 10-20 perc
 
-Felhasznált includeok: a_samp , a_msql(r39) , zcmd , sscanf2
 
[Képek]
 
\"aNPE0T9.jpg\"
 
\"w6DfwP0.jpg\"
 
[MYSQL Tábla]
 

CREATE TABLE `songs` (
  `ID` int(11) NOT NULL,
  `Artist` text NOT NULL,
  `Song` text NOT NULL,
  `Link` text NOT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;
 
ALTER TABLE `songs`
  ADD PRIMARY KEY (`ID`);
 
ALTER TABLE `songs`
  MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;

 
 
 
[script]
 

#include <a_samp>
#include <a_mysql>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
//»Definiciók
#define MAX_SONGS 100
#define DIALOG_ZENE 100
//»Változók
new sql;
new zenek;
enum music
{
m_id,
m_artist[32],
m_song[32],
m_link[96]
}
new mInfo[MAX_SONGS][music];
//»Forward(ok)
forward LoadSongs();
forward InsertSong(a[],b[],c[]);
public OnFilterScriptInit()
{
sql = mysql_connect(\"127.0.0.1\", \"root\", \"teszt\", \"\");
if(mysql_errno() != 0)
    {
        print(\"[MySQL] » Sikertelen csatlakozás!\");
}
    else
     {
        print(\"[MySQL] » Sikeres csatlakozás!\");
}
    print(\"[Zenelejátszó] » Zenék betöltése..\");
mysql_tquery(sql, \"SELECT * FROM songs\", \"LoadSongs\");
return 1;
}
CMD:zene(playerid)
{
return ShowMusic(playerid);
}
CMD:ujzene(playerid,params[])
{
new artist[32],song[32],link[96],string[96];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Nem vagy RCON admin!\");
if(sscanf(params, \"s[32]s[32]s[96]\",artist,song,link)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"/újzene [Előadó] [szám Címe] [Link]\");
for(new i = 0; i < zenek; i++)
{
if( strcmp(mInfo[m_artist],artist) == 0 && strcmp(mInfo[m_song],song) == 0 ) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Már van ilyen Előadó/Szám kombináció\");
}
new query[256];
mysql_format(sql, query, 256, \"INSERT INTO songs (Artist,Song,Link) VALUES (\'%s\',\'%s\',\'%s\')\",artist,song,link);
mysql_tquery(sql, query,\"InsertSong\",\"sss\",artist,song,link);
format(string,96,\"Sikeresen elmentettél egy új zenét! Előadó: %s , Szám : %s\",artist,song);
SendClientMessage(playerid,0x1cd657AA,string);
return 1;
}
 
CMD:refresh(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Nem vagy RCON admin!\");
for(new i = 0; i < zenek; i++)
{
   mInfo[m_id] = 0;
   mInfo[m_artist] = EOS;
   mInfo[m_song] = EOS;
   mInfo[m_link] = EOS;
}
zenek = 0;
mysql_tquery(sql, \"SELECT * FROM songs\", \"LoadSongs\");
SendClientMessage(playerid,0x1cd657AA,\"Sikeresen frissítetted a zenéket!\");
return 1;
}
stock ShowMusic(playerid)
{
new str[512] = \"Előadó\\t-\\tSzám\\n{f03c3c}Zene megállítása\\n\",str2[100],count;
for(new i = 0; i < zenek; i++)
{
format(str2,sizeof(str2),\"%s\\t-\\t%s\\n\",mInfo[m_artist],mInfo[m_song]);
strcat(str,str2);
count = 1;
}
if(count != 1) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Sajnos még nincsenek zenék a szerveren :/\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZENE,DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS,\"Zenelejátszó\",str, \"Meghallgat\", \"Kilép\");
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_ZENE)
{
   if(response)
   {
      if(listitem == 0)
      {
         StopAudioStreamForPlayer(playerid);
           SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Zene megállítva!\");
      }
      else
      {
            PlayAudioStreamForPlayer(playerid,mInfo[listitem-1][m_link]);
            new string[100];
            format(string,100,\"Zene elindítva! / Előadó: %s / Szám : %s /\",mInfo[listitem-1][m_artist],mInfo[listitem-1][m_song]);
         SendClientMessage(playerid,0x8a3cf0AA,string);
      }
   }
}
return 1;
}
public LoadSongs()
{
for(new i = 0; i < cache_get_row_count(); i++)
{
   mInfo[m_id] = cache_get_row_int(i,0);
   cache_get_row(i, 1,mInfo[m_artist],1,32);
   cache_get_row(i, 2,mInfo[m_song],1,32);
   cache_get_row(i, 3,mInfo[m_link],1,96);
   zenek ++;
}
printf(\"[Zenelejátszó] » %d db zene sikeresen betöltve.\",zenek);
return 1;
}
 
public InsertSong(a[],b[],c[])
{
mInfo[zenek][m_id] = cache_insert_id();
strins(mInfo[zenek][m_artist],a,0);
strins(mInfo[zenek][m_song],b,0);
strins(mInfo[zenek][m_link],c,0);
zenek++;
return 1;
}

 
 
 
Pastebin:http://pastebin.com/HMqLVaxR

5
RolePlay / Szabályzat!
« Dátum: 2015. április 02. - 10:09:38 »
[szabályzat]
A fórumrészre a globális szabályzat vonatkozik , továbbá:
 
 
- Ha véleményt írsz egy szerverről , normális hangnemben , trágár szavak mellőzésével tedd azt!
 
- Tilos a 18pt-nél nagyobb és 10pt -től kisebb betűméretet használni!
 
- Egy hozzászólás nem álllhat csak 1 hangulatjelből/képből!
 
A szabályzat nem tudása/ismerése nem mentesít a következmények alól!
 
 
Változás fennállhat!

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:StarLifeRPG(A régi szerver)
« Dátum: 2015. március 31. - 18:40:51 »
- Tágytalan
Valamelyik kedves moderátor törölné ezt a hozzászólásomat ?

7
Játékok / Dead Island Epidemic
« Dátum: 2015. február 08. - 10:45:52 »
Sziasztok!
Kaptam 5 db Dead Island Epidemic giftet,de nekem már megvan a játék .
Ha valaki szeretne egyet magának(Nem cserélhető),vegyen fel steamen.
Link:
http://steamcommunity.com/id/rolux/

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / InternetAdó kiszámítása
« Dátum: 2014. október 22. - 18:53:48 »
Üdv ! Elhoztam nektek ezt a nagyon hasznos kódot!
Készítő: Rolux
Elkészítési idő: 30 mp
Adathasználat : 3MB
 

stock InternetAdo(Float:x){
return floatround(x*=0.146484375); //Mivel 150%1024 = 0.146484375 azaz 1 MB = 0.146484375 FT
}

 
Használat:
 

printf(\"%d FT\",InternetAdo(1024));
Amit a konzolba látni fogsz: 150 FT

 


Aki túl komolyan venné annak : :clap: :clap:

9
Archívum / Bone County Stories
« Dátum: 2014. október 19. - 21:23:29 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/141019/bcs_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"icon-info-32x32.png\" Szerverről:
Név:    Bone County Stories

Mod:   BCS_V01


Hoszt:  -


Fórum:    Nemsokára.


Nyitás : Változó.


Bejelentkező zene: The Chain Gang of 1974 - Sleepwalking


Miért készül a szerver ? :


Mivel nagyon elszaporodtak az edit szerverek , úgy éreztem kéne kreálni valami újat.

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 Csapat:
Rolux -[Fejlesztő]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"icon-info-32x32.png\" Modról:
Nemrég kezdtem írni a modot , elég jól áll.(Az időhöz képest :D)

A modot teljesen dinamikusra \"tervezem\",ezalatt azt értem ,


hogy körülbelül mindent a szerveren lehet beállítani , letenni.

Sorok száma: 785
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Rendszerek:
Regsiztrációs rendszer:
Egy alap regisztrációs rendszer, meg kell adni a jelszavad , a karaktered korát ,nemét.

Nem kell tesztet kitölteni , mert ki fogjuk szűrni a NoN-os playereket.

Jármű rendszer:
A szerveren annyi járműved lehet amennyit a pénztárcád megenged.

A járműveket az adminoknak kell lepakolgatni.


Parancsok: /ujauto [Ár] [Model]

Ház rendszer:
A szerveren annyi házad lehet amennyit a pénztárcád megenged.

Ezeket a házakat az adminoknak kell lepakolgatni.


Parancsok: /ujhaz [Ár] [interior]

Admin rendszer:
Nincs túlbonyolítva , csak a szükséges dolgokat tudják.

4 adminszint.


((Nincs pénzadásra lehetőség!))

Táska rendszer:
Ezzel a rendszerrel nagyon sok parancstól szabadítjuk meg a playereket

Lehetőséged van a tárgyak eldobására,felvételére,használatára.



\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Frakciók:
Rendőr:
A rendőrség dolga a béke , és rend fenntartása a városokban.
Parancsok: Hamarosan
Mentős:
A mentősök feladata a sérült, beteg emberek ellátása.
Parancsok: Hamarosan
Szerelő:
A szerelők feladata a járművek szerelése , átfestése.

((Nem tudnak Nitro-t beszerelni!))

Parancsok: Hamarosan
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Munkák:
Permetezők:
Egy repülővel kell a levegőből permetezni.

((Repülési engedély szükséges.))

Autó szállító
Mikor egy jármű teljesen tönkremegy,egy roncs marad a helyén.

Ezt a roncsot az autószállítóknak kell elszállítaniuk.

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Hobbik:
Vadászat
Angel Pine erdejeiben lehet őzekre vadászni.

Az őzek lábnyomokat hagynak.


((Szükséges engedélyek: Vadászengedély , Fegyverengedély))



\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Képek:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/141020/Untitled_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/141021/a_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
A leírás a fejlesztéssel egyhuzamban fog bővülni.
Ha kérdésed lenne a szerverrel kapcsolatban írj ide,vagy küldj PM-et.

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / rSafe-Széf Rendszer v2
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 11:50:08 »

\"Safe.png\"rSafe
 

Információk:
Készítõ:Rolux
Elkészítési idõ 1 óra
Sorok száma:238
Parancsok:
/ujszef  -  Létrehozol egy új széfet ((Csak rCon admin használhatja))
/szefnyit <jelszó>  -  Kinyitod a legközelebbi széfet((Ha jó a jelszó :d))
/szefzar  - Bezárod a széfet
/szefpenz  -  Megnézed a széfben lévõ pénzt
/szefbetesz <összeg>  -  Egy adott mennyiségû pénzt teszel a széfbe
/szefkivesz <összeg>  -  Egy adott mennyiségû pénzt veszel ki a széfbõl
Képek:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/140811/sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/140811/sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/140810/793808861sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Maga a kód:
http://data.hu/get/7953510/szefr.pwn
http://pastebin.com/z4V1bvk6
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include \"sscanf2\"
#include \"dini\"
#define MAX_SZEF 200
enum r_szef{
Float:szX,
Float:szY,
Float:szZ,
Float:szROT,
Pass[24],
Object,
Text3D:sztext,
Nyitva,
Frakcio,
Penz
}
new xfact[MAX_PLAYERS];
new xjelsz[MAX_PLAYERS][24];
new objectke[MAX_PLAYERS];
new szfile[128];
new szInfo[MAX_SZEF][r_szef];
new szefid;
CMD:ujszef(playerid,params[]){
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"»Nem vagy admin !\");
new szoveg[24],fid;
if(sscanf(params, \"s[24]d\",szoveg,fid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /újszéf » jelszó « » frakció id «\");
new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
objectke[playerid] = CreateObject(2332, x, y, z, 0.0, 0.0, 96.0);
     EditObject(playerid, objectke[playerid]);
format(xjelsz[playerid], 24, \"%s\", szoveg);
    SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» A kamera mozgatásához nyomd meg a SPACE gombot«\");
return 1;
}
CMD:szefpenz(playerid,params[])
{
for(new i; i < MAX_SZEF; i ++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ]))
{
if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször nyissd ki! \");
        //if(GetPVarInt(playerid,\"CurSafe\") != i) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször írd be a jelszót   » /szefjelszo «\");
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"A széfben lévõ pénz: %d$\",szInfo[Penz]);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,string);
}
}
    return 1;
}
CMD:szefkivesz(playerid,params[])
{
new szoveg;
if(sscanf(params, \"d\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /széfkivesz » összeg «\");
for(new i; i < MAX_SZEF; i ++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ]))
{
           
   if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször nyissd ki! \");
   //if(GetPVarInt(playerid,\"CurSafe\") != i) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször írd be a jelszót   » /szefjelszo «\");
   if(szInfo[Penz] < szoveg) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"»Nincs ennyi pénz a széfben!\");
   if(szoveg < 1) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Ne is próbálkozz !\");
   szInfo[Penz] -= szoveg;
            new string[128];
   format(string,sizeof(string),\"Sikeresen kivettél %d$-t\",szoveg);
   SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,string);
   GivePlayerMoney(playerid,szoveg);
}
}
    return 1;
}
CMD:szefbetesz(playerid,params[])
{
new szoveg;
if(sscanf(params, \"d\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /széfbetesz » összeg «\");
for(new i; i < MAX_SZEF; i ++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ]))
{
           
   if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször nyissd ki! \");
   //if(GetPVarInt(playerid,\"CurSafe\") != i) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször írd be a jelszót   » /szefjelszo «\");
   if(GetPlayerMoney(playerid) < szoveg) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Nincs ennyi pénzed  !\");
   if(szoveg < 1) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Ne is próbálkozz !\");
   szInfo[Penz] += szoveg;
            new string[128];
   format(string,sizeof(string),\"Sikeresen betettél %d$-t\",szoveg);
   SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,string);
   GivePlayerMoney(playerid,-szoveg);
}
}
    return 1;
}
CMD:szefnyit(playerid,params[])
{
   
new szoveg[24];
if(sscanf(params, \"s[24]\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /szefjelszo » jelszó «\");
for(new i; i < MAX_SZEF; i ++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ]))
{
           
   if(szInfo[Nyitva] == 1) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Már ki van nyitva! \");
   if(!strcmp(szInfo[Pass],szoveg,false))
   {
   SendClientMessage(playerid,-1,\"» Sikeresen beírtad a jelszót!\");
   szInfo[Nyitva] = 1;
            Update3DTextLabelText(szInfo[sztext], 0x008080FF, \"Széf\\n{00ff3c}Nyitva\");
            DestroyObject(szInfo[Object] );
   szInfo[Object]   =  CreateObject(1829, szInfo[szX],szInfo[szY], szInfo[szZ], 0.0, 0.0, szInfo[szROT]);
   }else{
   SendClientMessage(playerid,-1,\"» Hibás jelszó !\");
   }
}
}
    return 1;
}
CMD:szefzar(playerid,params[])
{
   
for(new i; i < MAX_SZEF; i ++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ]))
{
   if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Már be van zárva! \");
   SendClientMessage(playerid,-1,\"» Sikeresen bezártad a széfet!\");
   szInfo[Nyitva] = 0;
            Update3DTextLabelText(szInfo[sztext], 0x008080FF, \"Széf\\n{ff0000}Zárva\");
            DestroyObject(szInfo[Object] );
   szInfo[Object]   =  CreateObject(2332, szInfo[szX],szInfo[szY], szInfo[szZ], 0.0, 0.0, szInfo[szROT]);
}
}
    return 1;
}
public OnGameModeInit(){
for(new i; i < MAX_SZEF; i ++){
LoadSafe(i);
}
return 1;
}
public OnGameModeExit(){
    for(new i; i < MAX_SZEF; i ++){
    SaveSafe(i);
}
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
CreateSzef(xjelsz[playerid],0,fX, fY, fZ,fRotZ,xfact[playerid]);
DestroyObject(objectke[playerid]);
xfact[playerid] = 0;
}
    if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE)
{
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
DestroyObject(objectke[playerid]);
}
}
stock LoadSafe(xszefid)
{
format(szfile, sizeof(szfile), \"Szefek/%d.ini\", xszefid);
if(dini_Exists(szfile))
{
        szInfo[xszefid][Frakcio] =    dini_Int(szfile, \"Frakció\");
szInfo[xszefid][Penz] =    dini_Int(szfile, \"Tartalom\");
        szInfo[xszefid][Nyitva] =    dini_Int(szfile, \"Zár\");
    szInfo[xszefid][szX] =    dini_Float(szfile, \"X\");
    szInfo[xszefid][szY] =    dini_Float(szfile, \"Y\");
    szInfo[xszefid][szZ] =    dini_Float(szfile, \"Z\");
        szInfo[xszefid][szROT] = dini_Float(szfile, \"ROT\");
format(szInfo[xszefid][Pass], 24, \"%s\", dini_Get(szfile, \"jelszó\"));
 
if(szInfo[xszefid][Nyitva] == 0){
szInfo[xszefid][sztext]   =  Create3DTextLabel(\"Széf\\n{ff0000}Zárva\", 0x008080FF, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ]+1, 40.0, 0, 0);
        szInfo[xszefid][Object]   =  CreateObject(2332, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ], 0.0, 0.0, szInfo[xszefid][szROT]);
}else{
        szInfo[xszefid][sztext]   =  Create3DTextLabel(\"Széf\\n{00ff3c}Nyitva\", 0x008080FF, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ]+1, 40.0, 0, 0);
        szInfo[xszefid][Object]   =  CreateObject(1829, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ], 0.0, 0.0, szInfo[xszefid][szROT]);
}
szefid++;//
printf(\"%d széf betöltve\",xszefid);
}
}
stock SaveSafe(xszefid)
{
format(szfile, sizeof(szfile), \"Szefek/%d.ini\", xszefid);
if(dini_Exists(szfile))
{
        dini_IntSet(szfile,      \"Frakció\", szInfo[xszefid][Frakcio]);
dini_IntSet(szfile,      \"Zár\", szInfo[xszefid][Nyitva]);
dini_IntSet(szfile,      \"Tartalom\", szInfo[xszefid][Penz]);
dini_FloatSet(szfile,    \"X\", szInfo[xszefid][szX]);
dini_FloatSet(szfile,    \"Y\", szInfo[xszefid][szY]);
dini_FloatSet(szfile,    \"Z\", szInfo[xszefid][szZ]);
        dini_FloatSet(szfile,    \"ROT\", szInfo[xszefid][szROT]);
dini_Set(szfile,         \"Pass\", szInfo[xszefid][Pass]);
}
}
 
stock CreateSzef(jelsz[],xPenz,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT,frakc)
{
szefid++;
format(szfile, sizeof(szfile), \"Szefek/%d.ini\", szefid);
dini_Create(szfile);
szInfo[szefid][Frakcio]  =  frakc;
szInfo[szefid][Nyitva]   =  0;
szInfo[szefid][szX]     =    X;
szInfo[szefid][szY]     =   Y;
szInfo[szefid][szZ]     =   Z;
szInfo[szefid][szROT]    =   ROT;
szInfo[szefid][Penz]     =  xPenz;
szInfo[szefid][Object]   =  CreateObject(2332, X, Y, Z, 0.0, 0.0, ROT);
szInfo[szefid][sztext]   =  Create3DTextLabel(\"Széf\\n{ff0000}Zárva\", 0x008080FF, X, Y, Z+2, 40.0, 0, 0);
format(szInfo[szefid][Pass], 24, \"%s\", jelsz);
SaveSafe(szefid);
}

 
Fontos:
A scriptfiles mappába létre kell hozni egy Szefek - nevû mappát.
A nevem feltüntetése kötelezõ!

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Farmer munka
« Dátum: 2014. augusztus 05. - 11:35:32 »
Sziasztok ! :)
A tegnapi nap folyamán írtam ezt a kis farmer scriptet.


Működése:
1. Felveszed a magokat (mag-felvesz)
2. Beülsz egy traktorba, és a kiválasztott helyen lenyomod az Y gombot(ezzel elülteted,akár többet is:D ).
3. Vársz még kinõnek (30mp)
4. Beülsz egy Kombájn-ba és levágod a z elültetett búzát.
5. Beülsz egy Walton-ba és az Y gomb segítségével felveszed a levágott búzát.
6. Elmész a Waltonnal a raktárhoz és leadod.(/lead)


Képek:









Letöltés:
https://pastebin.com/jCUEhc9F

12
Adás-Vétel / [CSERE] Steam accot L.O.L accra
« Dátum: 2014. május 03. - 18:53:53 »
Hali!
Elcserélném a steam accomat egy LOL EUNE accra
Steam játékok:
-Team Fortress 2
-Left 4 Dead 2
-Dota 2
-Just Cause 2
-Mafia II
-Alan Wake\'s American Nightmare
-Dead Island: Epidemic
-Super Sanctum TD
-Enclave
Ha ez kevés lenne , az origin accomat is oda tudom adni!
Origin játékok:
-Battlefield 3
-Crysis 2 Maximum Edition
-Dead Space
-Medal of Honor: Warfighter
A karakter legyen minimum silver divizióban!
Ha valakit érdekel írjon itt vagy emailt!
Email: [email protected]

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Desert Life Roleplay
« Dátum: 2014. április 04. - 06:43:38 »
Törölhetõ

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / nCore meghívó
« Dátum: 2014. február 22. - 11:06:36 »
Sziasztok!
Ha valaki tudna küldeni egy nCore meghívót annak hálás lennék!
Email:[email protected]
Köszi elõre is!

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / nCore meghívó
« Dátum: 2014. február 21. - 17:06:49 »
Sziasztok!
Ha valaki tudna küldeni egy nCore meghívót azt megköszönném :)
Email: [email protected]
Elõre is köszi!

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal