Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - gbr333
1
« Dátum: 2018. november 25. - 12:47:32 »
Sziasztok! Elkészítettem a "Levenshtein távolság" PAWN Implementációját. Ezzel gyakorlatilag két szöveg "hasonlóságát" lehet megvizsgálni. Írtam hozzá egy példa szkriptet is,ami helytelen parancs beírása esetén megpróbál keresni egy hasonló parancsot. https://en.wikipedia.org/wiki/Levenshtein_distancehttps://en.wikibooks.org/wiki/Algorithm_Implementation/Strings/Levenshtein_distance#CKód:new matrix[128][128]; stock Levenshtein_distance(string1[], string2[])//https://en.wikibooks.org/wiki/Algorithm_Implementation/Strings/Levenshtein_distance#C { static x,y,s1len, s2len; s1len = strlen(string1); s2len = strlen(string2); matrix[0][0] = 0; for (x = 1; x <= s2len ; x++) matrix[x][0] = matrix[x-1][0] + 1; for(y = 1; y <= s1len; y++) matrix[0][y] = matrix[0][y-1] + 1; for (x = 1; x <= s2len ; x++) { for (y = 1; y <= s1len; y++) matrix[x][y] = MIN3(matrix[x-1][y] + 1,matrix[x][y-1] + 1,matrix[x-1][y-1] + _: !(string1[y-1] == string2[x-1])); } return(matrix[s2len][s1len]); } MIN3(a,b,c) return a<b?a<c?a:c:b<c?b:c; Használat:main() { new result = Levenshtein_distance(\"fej\",\"fúj\"); printf(\"%d\",result);//1 lesz,mivel 1 lépéssel lehet átalakítani. result = Levenshtein_distance(\"ember\",\"majom\"); printf(\"%d\",result);//5 lesz,mivel az összes karaktert le kellene cserélni, result = Levenshtein_distance(\"test\",\"fesa\"); printf(\"%d\",result);//2 lesz,mivel 2 karaktert kéne lecserélni. }
Példa szkript:CMD:beszed(playerid,params[]) { new string[128]; format(string,128,\"beszed: %s\",params); SendClientMessage(playerid,-1,string); return 1; } public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(!success) { new magicnumber = floatround(strlen(cmdtext) * 0.4),i,buffer[32],best,bestmatch[32],match; while(GetPublicName(i, buffer)) { if(strcmp(buffer, \"cmd_\", false, 4) == 0) { strdel(buffer,0,3); buffer[0] = \'/\'; if( Levenshtein_distance(buffer,cmdtext) <= 3 && Levenshtein_distance(buffer,cmdtext) > best) { best = Levenshtein_distance(buffer,cmdtext); format(bestmatch,32,\"%s\",buffer); match = 1; } } i++; } if(match) { new string[64]; format(string,64,\"Erre gondoltál: %s ?\",bestmatch); SendClientMessage(playerid,-1,string); }else{ SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ehhez hasonló parancs a szerveren.\"); } } return 1; } stock GetPublicName(idx, buffer[32])//Nero_3D { if(idx >= 0) { new publics, natives ; #emit lctrl 1 #emit const.alt 32 #emit sub.alt #emit stor.s.pri publics #emit add.c 4 #emit stor.s.pri natives #emit lref.s.pri natives #emit stor.s.pri natives #emit lref.s.pri publics #emit load.s.alt idx #emit shl.c.alt 3 #emit add #emit stor.s.pri publics if(publics < natives) { #emit lctrl 1 #emit move.alt #emit load.s.pri publics #emit add.c 4 #emit sub #emit stor.s.pri publics #emit lref.s.pri publics #emit sub #emit stor.s.pri natives for(idx = 0; ; natives += 4) { #emit lref.s.pri natives #emit stor.s.pri publics if((buffer[idx++] = publics & 0xFF) == EOS || (buffer[idx++] = publics >> 8 & 0xFF) == EOS || (buffer[idx++] = publics >> 16 & 0xFF) == EOS || (buffer[idx++] = publics >>> 24) == EOS) { return idx; } } } } return 0; }
2
« Dátum: 2018. november 02. - 11:06:22 »
Sziasztok! Felmerült bennem az ötlet,hogy idén is kéne csinálni egy Karácsonyi szervert. Viszont mielőtt belekezdenék szeretném felmérni, hogy mennyire lenne rá igény. A játékmód nyílt forráskódú lenne,így akárki felhasználhatna belőle dolgokat. (Így szeretném segíteni a kezdő scriptereket,és mindenkit aki tanulni szeretne belőle.)
3
« Dátum: 2017. augusztus 14. - 15:47:20 »
Üdv! Hiányoltam a rendezési algoritmusokat a Pawn-ból , ezért áthoztam őket. Remélem valakinek a hasznára válik. Letöltés: https://github.com/nvkgbr/pawn_sort Funkciók: bubbleSort(array,array mérete) mdbubbleSort(array,array mérete) selectionSort(array,array mérete) insertionSort(array,array mérete) heapSort(array,array mérete) mergeSort(array,minimum,maximum) Használat: Eredmény: Benchmark:
4
« Dátum: 2016. július 18. - 14:04:55 »
Sziasztok! Nemrégiben készítettem egy Zenelejátszó scriptet , amit szeretnék megosztani veletek!: [Pár adat a scriptről] -Sorok száma: 143 -Elkészítési idő: 10-20 perc -Felhasznált includeok: a_samp , a_msql(r39) , zcmd , sscanf2 [Képek] [MYSQL Tábla] CREATE TABLE `songs` ( `ID` int(11) NOT NULL, `Artist` text NOT NULL, `Song` text NOT NULL, `Link` text NOT NULL ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1; ALTER TABLE `songs` ADD PRIMARY KEY (`ID`); ALTER TABLE `songs` MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;
[script] #include <a_samp> #include <a_mysql> #include <zcmd> #include <sscanf2> //»Definiciók #define MAX_SONGS 100 #define DIALOG_ZENE 100 //»Változók new sql; new zenek; enum music { m_id, m_artist[32], m_song[32], m_link[96] } new mInfo[MAX_SONGS][music]; //»Forward(ok) forward LoadSongs(); forward InsertSong(a[],b[],c[]); public OnFilterScriptInit() { sql = mysql_connect(\"127.0.0.1\", \"root\", \"teszt\", \"\"); if(mysql_errno() != 0) { print(\"[MySQL] » Sikertelen csatlakozás!\"); } else { print(\"[MySQL] » Sikeres csatlakozás!\"); } print(\"[Zenelejátszó] » Zenék betöltése..\"); mysql_tquery(sql, \"SELECT * FROM songs\", \"LoadSongs\"); return 1; } CMD:zene(playerid) { return ShowMusic(playerid); } CMD:ujzene(playerid,params[]) { new artist[32],song[32],link[96],string[96]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Nem vagy RCON admin!\"); if(sscanf(params, \"s[32]s[32]s[96]\",artist,song,link)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"/újzene [Előadó] [szám Címe] [Link]\"); for(new i = 0; i < zenek; i++) { if( strcmp(mInfo[m_artist],artist) == 0 && strcmp(mInfo[m_song],song) == 0 ) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Már van ilyen Előadó/Szám kombináció\"); } new query[256]; mysql_format(sql, query, 256, \"INSERT INTO songs (Artist,Song,Link) VALUES (\'%s\',\'%s\',\'%s\')\",artist,song,link); mysql_tquery(sql, query,\"InsertSong\",\"sss\",artist,song,link); format(string,96,\"Sikeresen elmentettél egy új zenét! Előadó: %s , Szám : %s\",artist,song); SendClientMessage(playerid,0x1cd657AA,string); return 1; } CMD:refresh(playerid,params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Nem vagy RCON admin!\"); for(new i = 0; i < zenek; i++) { mInfo[m_id] = 0; mInfo[m_artist] = EOS; mInfo[m_song] = EOS; mInfo[m_link] = EOS; } zenek = 0; mysql_tquery(sql, \"SELECT * FROM songs\", \"LoadSongs\"); SendClientMessage(playerid,0x1cd657AA,\"Sikeresen frissítetted a zenéket!\"); return 1; } stock ShowMusic(playerid) { new str[512] = \"Előadó\\t-\\tSzám\\n{f03c3c}Zene megállítása\\n\",str2[100],count; for(new i = 0; i < zenek; i++) { format(str2,sizeof(str2),\"%s\\t-\\t%s\\n\",mInfo[m_artist],mInfo[m_song]); strcat(str,str2); count = 1; } if(count != 1) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Sajnos még nincsenek zenék a szerveren :/\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZENE,DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS,\"Zenelejátszó\",str, \"Meghallgat\", \"Kilép\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_ZENE) { if(response) { if(listitem == 0) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,\"Zene megállítva!\"); } else { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,mInfo[listitem-1][m_link]); new string[100]; format(string,100,\"Zene elindítva! / Előadó: %s / Szám : %s /\",mInfo[listitem-1][m_artist],mInfo[listitem-1][m_song]); SendClientMessage(playerid,0x8a3cf0AA,string); } } } return 1; } public LoadSongs() { for(new i = 0; i < cache_get_row_count(); i++) { mInfo[m_id] = cache_get_row_int(i,0); cache_get_row(i, 1,mInfo[m_artist],1,32); cache_get_row(i, 2,mInfo[m_song],1,32); cache_get_row(i, 3,mInfo[m_link],1,96); zenek ++; } printf(\"[Zenelejátszó] » %d db zene sikeresen betöltve.\",zenek); return 1; } public InsertSong(a[],b[],c[]) { mInfo[zenek][m_id] = cache_insert_id(); strins(mInfo[zenek][m_artist],a,0); strins(mInfo[zenek][m_song],b,0); strins(mInfo[zenek][m_link],c,0); zenek++; return 1; }
Pastebin:http://pastebin.com/HMqLVaxR
5
« Dátum: 2015. április 02. - 10:09:38 »
[szabályzat] A fórumrészre a globális szabályzat vonatkozik , továbbá: - Ha véleményt írsz egy szerverről , normális hangnemben , trágár szavak mellőzésével tedd azt! - Tilos a 18pt-nél nagyobb és 10pt -től kisebb betűméretet használni! - Egy hozzászólás nem álllhat csak 1 hangulatjelből/képből! A szabályzat nem tudása/ismerése nem mentesít a következmények alól! Változás fennállhat!
6
« Dátum: 2015. március 31. - 18:40:51 »
- Tágytalan Valamelyik kedves moderátor törölné ezt a hozzászólásomat ?
7
« Dátum: 2015. február 08. - 10:45:52 »
Sziasztok!Kaptam 5 db Dead Island Epidemic giftet,de nekem már megvan a játék .Ha valaki szeretne egyet magának(Nem cserélhető),vegyen fel steamen.Link:http://steamcommunity.com/id/rolux/
8
« Dátum: 2014. október 22. - 18:53:48 »
Üdv ! Elhoztam nektek ezt a nagyon hasznos kódot! Készítő: Rolux Elkészítési idő: 30 mp Adathasználat : 3MB stock InternetAdo(Float:x){ return floatround(x*=0.146484375); //Mivel 150%1024 = 0.146484375 azaz 1 MB = 0.146484375 FT }
Használat: printf(\"%d FT\",InternetAdo(1024)); Amit a konzolba látni fogsz: 150 FT
9
« Dátum: 2014. október 19. - 21:23:29 »
http://kepfeltoltes.hu/141019/bcs_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Szerverről: Név: Bone County Stories Mod: BCS_V01 Hoszt: - Fórum: Nemsokára. Nyitás : Változó. Bejelentkező zene: The Chain Gang of 1974 - Sleepwalking Miért készül a szerver ? : Mivel nagyon elszaporodtak az edit szerverek , úgy éreztem kéne kreálni valami újat.http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Csapat: Rolux -[Fejlesztő]http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Modról: Nemrég kezdtem írni a modot , elég jól áll.(Az időhöz képest ) A modot teljesen dinamikusra \"tervezem\",ezalatt azt értem , hogy körülbelül mindent a szerveren lehet beállítani , letenni.Sorok száma: 785http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Rendszerek: Regsiztrációs rendszer:Egy alap regisztrációs rendszer, meg kell adni a jelszavad , a karaktered korát ,nemét. Nem kell tesztet kitölteni , mert ki fogjuk szűrni a NoN-os playereket.Jármű rendszer:A szerveren annyi járműved lehet amennyit a pénztárcád megenged. A járműveket az adminoknak kell lepakolgatni. Parancsok: /ujauto [Ár] [Model] Ház rendszer:A szerveren annyi házad lehet amennyit a pénztárcád megenged. Ezeket a házakat az adminoknak kell lepakolgatni. Parancsok: /ujhaz [Ár] [interior] Admin rendszer:Nincs túlbonyolítva , csak a szükséges dolgokat tudják. 4 adminszint. ((Nincs pénzadásra lehetőség!))Táska rendszer:Ezzel a rendszerrel nagyon sok parancstól szabadítjuk meg a playereket Lehetőséged van a tárgyak eldobására,felvételére,használatára. http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Frakciók: Rendőr:A rendőrség dolga a béke , és rend fenntartása a városokban.Parancsok: Hamarosan Mentős:A mentősök feladata a sérült, beteg emberek ellátása.Parancsok: Hamarosan Szerelő: A szerelők feladata a járművek szerelése , átfestése. ((Nem tudnak Nitro-t beszerelni!))Parancsok: Hamarosan http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Munkák: Permetezők:Egy repülővel kell a levegőből permetezni. ((Repülési engedély szükséges.))Autó szállítóMikor egy jármű teljesen tönkremegy,egy roncs marad a helyén. Ezt a roncsot az autószállítóknak kell elszállítaniuk.http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Hobbik: VadászatAngel Pine erdejeiben lehet őzekre vadászni. Az őzek lábnyomokat hagynak. ((Szükséges engedélyek: Vadászengedély , Fegyverengedély)) http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Képek: [hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/141020/Untitled_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/141021/a_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] http://kepfeltoltes.hu/141019/t3265glaqpamy25wlmhk_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] A leírás a fejlesztéssel egyhuzamban fog bővülni. Ha kérdésed lenne a szerverrel kapcsolatban írj ide,vagy küldj PM-et.
10
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 11:50:08 »
rSafe Információk:Készítõ:Rolux Elkészítési idõ 1 óra Sorok száma:238 Parancsok:/ujszef - Létrehozol egy új széfet ((Csak rCon admin használhatja)) /szefnyit <jelszó> - Kinyitod a legközelebbi széfet((Ha jó a jelszó :d)) /szefzar - Bezárod a széfet /szefpenz - Megnézed a széfben lévõ pénzt /szefbetesz <összeg> - Egy adott mennyiségû pénzt teszel a széfbe /szefkivesz <összeg> - Egy adott mennyiségû pénzt veszel ki a széfbõl Képek:[hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/140811/sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/140811/sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] [hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/140810/793808861sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] Maga a kód:http://data.hu/get/7953510/szefr.pwnhttp://pastebin.com/z4V1bvk6 #include <a_samp> #include <zcmd> #include \"sscanf2\" #include \"dini\" #define MAX_SZEF 200 enum r_szef{ Float:szX, Float:szY, Float:szZ, Float:szROT, Pass[24], Object, Text3D:sztext, Nyitva, Frakcio, Penz } new xfact[MAX_PLAYERS]; new xjelsz[MAX_PLAYERS][24]; new objectke[MAX_PLAYERS]; new szfile[128]; new szInfo[MAX_SZEF][r_szef]; new szefid; CMD:ujszef(playerid,params[]){ if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"»Nem vagy admin !\"); new szoveg[24],fid; if(sscanf(params, \"s[24]d\",szoveg,fid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /újszéf » jelszó « » frakció id «\"); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); objectke[playerid] = CreateObject(2332, x, y, z, 0.0, 0.0, 96.0); EditObject(playerid, objectke[playerid]); format(xjelsz[playerid], 24, \"%s\", szoveg); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» A kamera mozgatásához nyomd meg a SPACE gombot«\"); return 1; } CMD:szefpenz(playerid,params[]) { for(new i; i < MAX_SZEF; i ++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ])) { if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször nyissd ki! \"); //if(GetPVarInt(playerid,\"CurSafe\") != i) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször írd be a jelszót » /szefjelszo «\"); new string[128]; format(string,sizeof(string),\"A széfben lévõ pénz: %d$\",szInfo[Penz]); SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,string); } } return 1; } CMD:szefkivesz(playerid,params[]) { new szoveg; if(sscanf(params, \"d\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /széfkivesz » összeg «\"); for(new i; i < MAX_SZEF; i ++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ])) { if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször nyissd ki! \"); //if(GetPVarInt(playerid,\"CurSafe\") != i) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször írd be a jelszót » /szefjelszo «\"); if(szInfo[Penz] < szoveg) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"»Nincs ennyi pénz a széfben!\"); if(szoveg < 1) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Ne is próbálkozz !\"); szInfo[Penz] -= szoveg; new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Sikeresen kivettél %d$-t\",szoveg); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,string); GivePlayerMoney(playerid,szoveg); } } return 1; } CMD:szefbetesz(playerid,params[]) { new szoveg; if(sscanf(params, \"d\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /széfbetesz » összeg «\"); for(new i; i < MAX_SZEF; i ++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ])) { if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször nyissd ki! \"); //if(GetPVarInt(playerid,\"CurSafe\") != i) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Elõször írd be a jelszót » /szefjelszo «\"); if(GetPlayerMoney(playerid) < szoveg) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Nincs ennyi pénzed !\"); if(szoveg < 1) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Ne is próbálkozz !\"); szInfo[Penz] += szoveg; new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Sikeresen betettél %d$-t\",szoveg); SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,string); GivePlayerMoney(playerid,-szoveg); } } return 1; } CMD:szefnyit(playerid,params[]) { new szoveg[24]; if(sscanf(params, \"s[24]\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Használat /szefjelszo » jelszó «\"); for(new i; i < MAX_SZEF; i ++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ])) { if(szInfo[Nyitva] == 1) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Már ki van nyitva! \"); if(!strcmp(szInfo[Pass],szoveg,false)) { SendClientMessage(playerid,-1,\"» Sikeresen beírtad a jelszót!\"); szInfo[Nyitva] = 1; Update3DTextLabelText(szInfo[sztext], 0x008080FF, \"Széf\\n{00ff3c}Nyitva\"); DestroyObject(szInfo[Object] ); szInfo[Object] = CreateObject(1829, szInfo[szX],szInfo[szY], szInfo[szZ], 0.0, 0.0, szInfo[szROT]); }else{ SendClientMessage(playerid,-1,\"» Hibás jelszó !\"); } } } return 1; } CMD:szefzar(playerid,params[]) { for(new i; i < MAX_SZEF; i ++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, szInfo[szX], szInfo[szY], szInfo[szZ])) { if(szInfo[Nyitva] == 0) return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"» Már be van zárva! \"); SendClientMessage(playerid,-1,\"» Sikeresen bezártad a széfet!\"); szInfo[Nyitva] = 0; Update3DTextLabelText(szInfo[sztext], 0x008080FF, \"Széf\\n{ff0000}Zárva\"); DestroyObject(szInfo[Object] ); szInfo[Object] = CreateObject(2332, szInfo[szX],szInfo[szY], szInfo[szZ], 0.0, 0.0, szInfo[szROT]); } } return 1; } public OnGameModeInit(){ for(new i; i < MAX_SZEF; i ++){ LoadSafe(i); } return 1; } public OnGameModeExit(){ for(new i; i < MAX_SZEF; i ++){ SaveSafe(i); } return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { CreateSzef(xjelsz[playerid],0,fX, fY, fZ,fRotZ,xfact[playerid]); DestroyObject(objectke[playerid]); xfact[playerid] = 0; } if(response == EDIT_RESPONSE_UPDATE) { } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { DestroyObject(objectke[playerid]); } } stock LoadSafe(xszefid) { format(szfile, sizeof(szfile), \"Szefek/%d.ini\", xszefid); if(dini_Exists(szfile)) { szInfo[xszefid][Frakcio] = dini_Int(szfile, \"Frakció\"); szInfo[xszefid][Penz] = dini_Int(szfile, \"Tartalom\"); szInfo[xszefid][Nyitva] = dini_Int(szfile, \"Zár\"); szInfo[xszefid][szX] = dini_Float(szfile, \"X\"); szInfo[xszefid][szY] = dini_Float(szfile, \"Y\"); szInfo[xszefid][szZ] = dini_Float(szfile, \"Z\"); szInfo[xszefid][szROT] = dini_Float(szfile, \"ROT\"); format(szInfo[xszefid][Pass], 24, \"%s\", dini_Get(szfile, \"jelszó\")); if(szInfo[xszefid][Nyitva] == 0){ szInfo[xszefid][sztext] = Create3DTextLabel(\"Széf\\n{ff0000}Zárva\", 0x008080FF, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ]+1, 40.0, 0, 0); szInfo[xszefid][Object] = CreateObject(2332, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ], 0.0, 0.0, szInfo[xszefid][szROT]); }else{ szInfo[xszefid][sztext] = Create3DTextLabel(\"Széf\\n{00ff3c}Nyitva\", 0x008080FF, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ]+1, 40.0, 0, 0); szInfo[xszefid][Object] = CreateObject(1829, szInfo[xszefid][szX],szInfo[xszefid][szY], szInfo[xszefid][szZ], 0.0, 0.0, szInfo[xszefid][szROT]); } szefid++;// printf(\"%d széf betöltve\",xszefid); } } stock SaveSafe(xszefid) { format(szfile, sizeof(szfile), \"Szefek/%d.ini\", xszefid); if(dini_Exists(szfile)) { dini_IntSet(szfile, \"Frakció\", szInfo[xszefid][Frakcio]); dini_IntSet(szfile, \"Zár\", szInfo[xszefid][Nyitva]); dini_IntSet(szfile, \"Tartalom\", szInfo[xszefid][Penz]); dini_FloatSet(szfile, \"X\", szInfo[xszefid][szX]); dini_FloatSet(szfile, \"Y\", szInfo[xszefid][szY]); dini_FloatSet(szfile, \"Z\", szInfo[xszefid][szZ]); dini_FloatSet(szfile, \"ROT\", szInfo[xszefid][szROT]); dini_Set(szfile, \"Pass\", szInfo[xszefid][Pass]); } } stock CreateSzef(jelsz[],xPenz,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:ROT,frakc) { szefid++; format(szfile, sizeof(szfile), \"Szefek/%d.ini\", szefid); dini_Create(szfile); szInfo[szefid][Frakcio] = frakc; szInfo[szefid][Nyitva] = 0; szInfo[szefid][szX] = X; szInfo[szefid][szY] = Y; szInfo[szefid][szZ] = Z; szInfo[szefid][szROT] = ROT; szInfo[szefid][Penz] = xPenz; szInfo[szefid][Object] = CreateObject(2332, X, Y, Z, 0.0, 0.0, ROT); szInfo[szefid][sztext] = Create3DTextLabel(\"Széf\\n{ff0000}Zárva\", 0x008080FF, X, Y, Z+2, 40.0, 0, 0); format(szInfo[szefid][Pass], 24, \"%s\", jelsz); SaveSafe(szefid); }
Fontos:A scriptfiles mappába létre kell hozni egy Szefek - nevû mappát. A nevem feltüntetése kötelezõ!
12
« Dátum: 2014. május 03. - 18:53:53 »
Hali! Elcserélném a steam accomat egy LOL EUNE accra Steam játékok: -Team Fortress 2 -Left 4 Dead 2 -Dota 2 -Just Cause 2 -Mafia II -Alan Wake\'s American Nightmare -Dead Island: Epidemic -Super Sanctum TD -Enclave Ha ez kevés lenne , az origin accomat is oda tudom adni! Origin játékok: -Battlefield 3 -Crysis 2 Maximum Edition -Dead Space -Medal of Honor: Warfighter A karakter legyen minimum silver divizióban! Ha valakit érdekel írjon itt vagy emailt! Email: [email protected]
13
« Dátum: 2014. április 04. - 06:43:38 »
Törölhetõ
14
« Dátum: 2014. február 22. - 11:06:36 »
Sziasztok! Ha valaki tudna küldeni egy nCore meghívót annak hálás lennék! Email: [email protected]Köszi elõre is!
15
« Dátum: 2014. február 21. - 17:06:49 »
Sziasztok! Ha valaki tudna küldeni egy nCore meghívót azt megköszönném Email: [email protected]Elõre is köszi!
|