Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - scripter
1
« Dátum: 2017. április 05. - 20:59:10 »
Sziasztok Tesztelőket (és ötletadókat a későbbiekben) keresünk a hamarosan nyíló freeroam szerverünkhöz. Már a szerver elérhető, az esetleges bugok és újítások miatt van szükség a tesztelőkre. Van mit tesztelni, az általam írt RevCore mod fut a szerveren. Nem kell egész nap fent lenni, esetleg egy skype név vagy valami, és amikor van ideje a legtöbbünknek. Persze a tesztelők nem részesülnek pénz jutalomban, de idővel kaphatnak jobb rangokat is. Ez attól függ, mennyit segít a szerverben. IP-t adok ha írtok pm-et. Köszi.
2
« Dátum: 2015. július 27. - 20:11:35 »
sziasztok röviden annyi, van egy kis időm, ígyhát elkezdtem átírni a bank rendszerem MySQL-ra... már minden meg van, elég hosszú, én szerintem minden rendben van vele. nem is itt a gond, hanem ott, hogy a kamat részt is át kellett írni (dini-vel tökéletesen ment) (most mindenki azt gondolja: hát MySQL-al hogy nem tudod megcsinálni???) tegyük fel van 50 bank létrehozva... van 2000 regisztrált játékos, akiknek van bankfiókja a rendszer olyan alapon működik, hogy minden játékosnak minden banknak külön számlája lehet, más-más adatokkal(pénz,összes kamt, jelszó, stb.) most ha csak max 500 játékosnak elég ha van 6-7 bankszámlája, akkor az így is 3000-3500 bankszámla csináltam egy kódot, amelynek frissítenie kell az összes számlát, amikor el jött az idő (minden egyes bankszámla adatait lekéri, a bank kamatláb értékét (minden banknak más is lehet), majd kiszámolja, és újra elmenti) 3000 soros tesztnél mindössze ~600 ms alatt lefut a pawn kód, de a mysql nem tudja lementeni az egészet, és vmikor nem is csinál semmit a kód: new rows,bankid,money,allint,Float:interest,giveint,Float:allmoney,name[24],Cache:cache; cache=mysql_query(mysql,\"SELECT * FROM BankAccounts\"); rows=cache_num_rows(); new time = GetTickCount(); if(rows) for(new i;i<rows;i++) { bankid=cache_get_field_content_int(i,\"BankID\"); cache_get_field_content(i,\"Name\",name); money=cache_get_field_content_int(i,\"Money\"); allint=cache_get_field_content_int(i,\"AllInterest\"); interest=1+(GetBankInterest(bankid)/100); allmoney=floatmul(float(money),interest); giveint=floatround(allmoney)-money; printf(\"ID: %d\",i); printf(\"money: %d\",money); printf(\"allmoney: %f\",allmoney); printf(\"interest: %f\",interest); printf(\"int: %d\",giveint); printf(\"-----------------------\"); mysql_format(mysql,query,sizeof(query),\"UPDATE BankAccounts SET Money=\'%i\',Interest=\'%i\',AllInterest=\'%i\' WHERE BankID=\'%i\' AND Name=\'%e\'\",floatround(allmoney),giveint,allint+giveint,bankid,name); mysql_tquery(mysql,query,\"\",\"\"); SetGVarInt(\"BankMoney\",(GetGVarInt(\"BankMoney\",bankid)+giveint),bankid); } printf(\"%d(ms)\", GetTickCount() - time); cache_delete(cache);
A kódot lehet még optimalizálni, de majd csak akkor, ha fog működni nem tud vki erre megoldást? előre is kösz. U.I: bocs a hosszú szöveg miatt.
3
« Dátum: 2015. március 24. - 19:40:03 »
üdv. már majdnem kész a mysql-os klán rendszerem, de a(z) IsValidAccount(name[]) függvényem vacakol. a rendszerben használtam a y_inline -t. az a baj, hogy amikor elküldöm a query-t, akkor az megy, de a(z) \'inline\' funkció később tér vissza. és alapba \'0\' a visszatérés, de akkor is, ha nem regiszrált. ha most kiveszem akkor a pawno-nak nem tetszik: mert nincs visszatérési értéke. szóval lefut az inline, de későn, és addigra az alap code 0-t ad vissza. gondoltam arra, h változóval csinálom meg. pl alapba 2: new stat=2; és ha regisztált akkor 1 lesz az értéke. ha meg nem akkor 0. és majd csak egy return-al iratom mi a végén. de ez is mindig csak 2-t adna vissza. a jelenlegi code: stock IsValidAccount(name[]) { mysql_format(mysql,query,sizeof(query),\"SELECT * FROM Users WHERE Name=\'%e\'\",name); inline User_CheckValid() { if(cache_num_rows()) return 1; else return 0; } mysql_tquery_inline(mysql,query,using inline User_CheckValid,\"\"); return 0; }
várom a válaszokat. előre is kösz. üdv. Pawn code javítva, legközelebb figyelj oda! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Március 24. 19:46:49[/time] )
Azért a klán rendszerhez kapcsolódik, mert a játékos mentő rendszert még nem írtam át mysql-ra. (az lesz az utolsó a rendszerek közül)
4
« Dátum: 2015. február 22. - 19:54:36 »
Sziasztok. Az a helyzet, hogy a szervert most akarjuk átírni mysql-ra, de sajnos ezt az errort kaptuk. Failed libmysqlclient_r.so.16: cannot open shared object file: no such file or directory Már mindent megpróbáltunk, olvasgattunk, de sehol nem találtunk megoldást. Kérek szépen mindenkit, aki tudja, írja le erre a megoldást. Házi szerveren vágjuk a mysql-t, de hoston... (nem tudjuk bekapcsolni ) Előre köszönöm. Üdv.
5
« Dátum: 2014. december 29. - 17:10:11 »
sziasztok. nos, most hogy megjelet a threaded query mysql-ban, elkezdett érdekelni. most elkezdtem tanulgatni, elég jól haladok függvények terén is, de a logikai részét még nem nagyon értem. megírtam egy alap regisztrációs rendszert, de sajnos nem megy. a mysql_tquery sajnos nem akarja meghívni az eljárást. már utána olvasgattam, de sehol nem találtam rá megoldást. újra is csináltam az adatbázist és a táblát (videó és tutorialok alapján, hogy biztosabb legyen). nem tudtam rájönni, ezért most hozzátok fordulok. íme a kód: #include <a_samp> #include <a_mysql> #define host \"localhost\" #define user \"root\" #define database \"hss-samp\" #define password \"\" #define DIALOG_REGISTER 357 #define DIALOG_LOGIN 683 #define function%0(%1) forward%0(%1);public%0(%1) enum pInfo { Password[35], Money, Score }; new Info[MAX_PLAYERS][pInfo]; static mysql; new query[2000]; public OnFilterScriptInit() { mysql_log(LOG_ALL,LOG_TYPE_TEXT); mysql=mysql_connect(host,user,database,password); if(mysql_errno(mysql)!=0) printf(\"MySQL: Hiba lépett fel a csatlakozáskor: %d.\",mysql_errno(mysql)); else print(\"MySQL: A csatlakozás sikeresen megtörtént.\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { mysql_close(mysql); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { mysql_format(mysql,query,1000,\"SELECT UserID FROM users WHERE Name=\'%s\' LIMIT 0,1\",Name(playerid)); mysql_tquery(mysql,query,\"User_Connect\",\"i\",playerid); print(\"connect\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { mysql_format(mysql,query,500,\"UPDATE users SET Money=\'%d\',Score=\'%d\' WHERE Name=\'%s\'\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid),Name(playerid)); mysql_tquery(mysql,query); print(\"disconnect\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid==DIALOG_REGISTER) { if(!response) return KickEx(playerid,\"nem regisztrált\"); if(strlen(inputtext)<4||strlen(inputtext)>30) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"{FF0000}Hiba: a jelszónak 4 és 30 karakter között kell lennie.\\n\\n{FFFF00}Írj be egy tetszőleges jelszavat,\\namit a belépésnél fogsz használni!\",\"Register\",\"Kick\"); mysql_format(mysql,query,300,\"INSERT INTO users (Name,Password,Money,Score) VALUES (\'%e\',SHA1(\'%e\'),\'0\',\'0\')\'\",Name(playerid),inputtext); mysql_tquery(mysql,query,\"User_Register\",\"i\",playerid); print(\"reg\"); } if(dialogid==DIALOG_LOGIN) { if(!response) return KickEx(playerid,\"nem jelentkezett be\"); if(strlen(inputtext)<4||strlen(inputtext)>30) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"{FF0000}Hiba: a jelszónak 4 és 30 karakter között kell lennie.\\n\\n{FFFF00}Írd be a regisztrálásnál használt jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\"); mysql_format(mysql,query,300,\"SELECT * FROM users WHERE Name=\'%e\' AND Password=SHA1(\'%e\')\",Name(playerid),inputtext); mysql_tquery(mysql,query,\"User_Login\",\"i\",playerid); print(\"log\"); } return 1; } function User_Connect(playerid) { //itt már mindent elkövettem, így hagytam, DIREKT pazaroltam egy kicsit sorokkal. print(\"called\"); new rows=cache_num_rows(); printf(\"rows: %d\",rows); if(rows==0) { print(\"ez\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"{FFFF00}Írj be egy tetszőleges jelszavat,\\namit a belépésnél fogsz használni!\",\"Register\",\"Kick\"); } else { print(\"az\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"{FFFF00}Írd be a regisztrálásnál használt jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\"); } print(\"connect 22222222\"); return 1; } function User_Register(playerid) { new string[256]; format(string,sizeof(string),\"{ADFF2F}[Register]: {%06x}%s {1E90FF}sikeresen regisztrált a szerverre.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,Name(playerid)); SendClientMessageToAll(-1,string); Info[playerid][Money]=0; Info[playerid][score]=0; print(\"reg 22222222\"); return 1; } function User_Login(playerid) { new rows=cache_get_row_count(),string[256]; if(rows==0) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"{FF0000}Hiba: a beírt jelszó nem egyezik.\\n\\n{FFFF00}Írd be a regisztrálásnál használt jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\"); Info[playerid][Money]=cache_get_field_content_int(0,\"Money\"); Info[playerid][score]=cache_get_field_content_int(0,\"Score\"); cache_get_field_content(0,\"Password\",Info[playerid][Password]); GivePlayerMoney(playerid,Info[playerid][Money]); SetPlayerScore(playerid,Info[playerid][score]); format(string,sizeof(string),\"{ADFF2F}[Login]: {%06x}%s {1E90FF}sikeresen bejelentkezett.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,Name(playerid)); SendClientMessageToAll(-1,string); print(\"log 22222222\"); return 1; } stock Name(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); return name; } stock KickEx(playerid,reason[]) { new string[256]; format(string,sizeof(string),\"{ADFF2F}[Kick]: {%06x}%s {66CDAA}kickelve lett, mert {FF0000}%s{66CDAA}.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,Name(playerid),reason); SendClientMessageToAll(-1,string); SetTimerEx(\"KickPlayer\",25,0,\"i\",playerid); return 1; } function KickPlayer(playerid) Kick(playerid);
ez a server log (figyeljétek a \'print\'-eket): ---------- Loaded log file: \"server_log.txt\". ---------- SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team [16:56:13] [16:56:13] Server Plugins [16:56:13] -------------- [16:56:13] Loading plugin: sscanf [16:56:14] [16:56:14] =============================== [16:56:14] sscanf plugin loaded. [16:56:14] Version: 2.8.1 [16:56:14] (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole [16:56:14] =============================== [16:56:14] Loaded. [16:56:14] Loading plugin: streamer [16:56:14] *** Streamer Plugin v2.7.4 by Incognito loaded *** [16:56:14] Loaded. [16:56:14] Loading plugin: mysql [16:56:15] >> plugin.mysql: R39-2 successfully loaded. [16:56:15] Loaded. [16:56:15] Loaded 3 plugins. [16:56:16] [16:56:16] Filterscripts [16:56:16] --------------- [16:56:16] Loading filterscript \'mysql_reg.amx\'... [16:56:17] MySQL: A csatlakozás sikeresen megtörtént. [16:56:17] Loaded 1 filterscripts. [16:56:17] ---------------------------------- [16:56:17] Blank Gamemode by your name here [16:56:17] ---------------------------------- [16:56:17] Number of vehicle models: 0 [16:57:43] Incoming connection: 1.1.1.89:50284 [16:57:43] [join] mysqlteszt has joined the server (0:1.1.1.89) [16:57:43] connect [16:58:14] disconnect [16:58:14] [part] mysqlteszt has left the server (0:1)
és a mysql log: [16:56:16] [DEBUG] mysql_connect - host: \"localhost\", user: \"root\", database: \"hss-samp\", password: \"****\", port: 3306, autoreconnect: true, pool_size: 2 [16:56:16] [DEBUG] CMySQLHandle::Create - creating new connection.. [16:56:16] [DEBUG] CMySQLHandle::CMySQLHandle - constructor called [16:56:16] [DEBUG] CMySQLHandle::Create - connection created (id: 1) [16:56:16] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database... [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled [16:56:17] [DEBUG] mysql_errno - connection: 1 [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database... [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database... [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database... [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful [16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled [16:57:43] [DEBUG] mysql_format - connection: 1, len: 1000, format: \"SELECT UserID FROM users WHERE Name=\'%s\' LIMIT 0,1\" [16:57:43] [DEBUG] mysql_tquery - connection: 1, query: \"SELECT UserID FROM users WHERE Name=\'mysqlteszt\' LIMIT 0,1\", callback: \"User_Connect\", format: \"i\" [16:57:43] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[user_Connect] - starting query execution [16:57:46] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[user_Connect] - query was successfully executed within 3303.840 milliseconds [16:57:46] [DEBUG] CMySQLResult::CMySQLResult() - constructor called [16:57:46] [DEBUG] Calling callback \"User_Connect\".. [16:57:46] [DEBUG] CMySQLResult::~CMySQLResult() - deconstructor called [16:58:14] [DEBUG] mysql_format - connection: 1, len: 500, format: \"UPDATE users SET Money=\'%d\',Score=\'%d\' WHERE Name=\'%s\'\" [16:58:14] [DEBUG] mysql_tquery - connection: 1, query: \"UPDATE users SET Money=\'0\',Score=\'0\' WHERE Name=\'mysqlteszt\'\", callback: \"(null)\", format: \"(null)\" [16:58:14] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - starting query execution [16:58:14] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - query was successfully executed within 394.603 milliseconds [16:58:14] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - no callback specified, skipping result saving
remélem tudtok segíteni, várom a válaszotokat. előre kösz.
6
« Dátum: 2014. november 27. - 15:54:21 »
lehetetlen, hogy nincs egy ember aki ne tudná.... :confused:
7
« Dátum: 2014. november 23. - 13:27:51 »
hello. arról van szó, hogy elkezdtem írni a verseny rendszerem. és, mint az lenni szokott komolyabb rendszereknél, lett egy problémám... Sok rendszerben láttam, hogy a játékosoknak maguknak kell elmenni a starthoz, ott beállni és úgy kezdik majd el a versenyt. nos én ezt nem akartam, tehát nézelődtem, hogy van-e erre megoldás. egyedüli megoldást a bRace-ben láttam, nade az sem volt elég jó. nekiálltam úgymond egy \"dinamikusabb\" code előállításához. el is készült, az ötlet a bRace-ből van. Na de a probléma. Ha átírom a teszt-ben az angle-t, amerre a játékos nézzen(az autójával együtt), akkor az autókat lerakaja, de mindig más alakzatban. és ha tegyük fel az angle nagyobb egy értéknél, (most fejből nem tudok mondani, de találkoztam azzal is) , akkor vagy az x, vagy az y pozíciót nem helyesen számolja ki(pl 4 egység helyett csak 0.2-t tolja el). Íme a code: #define IsOdd(%1) ((%1) & 1) forward SetRaceCar(hely); public SetRaceCar(hely) { new pos=4,hely2=hely; new Float:rangle=50.9025; new Float:rcpx=2044.6926; new Float:rcpy=1165.7531; new Float:rcpz=10.3989; if(IsOdd(hely)) hely2-=1; printf(\"hely:%d\",hely); for(new a=0;a<hely2;a++) { if(!(a%2)) pos+=6; } printf(\"érték:%d\",pos); new pos2=pos; rcpx += (pos2 * floatsin(-rangle, degrees)); if(!IsOdd(hely)) rcpy += (4 * floatcos(-rangle, degrees)); else if(IsOdd(hely)) rcpy += (-8 * floatcos(-rangle, degrees)); CreateVehicle(411,rcpx,rcpy,rcpz,rangle,0,0,0); return 1; } U.I: még lehet egyszerűsíteni, de majd magcsinálom. A code átírva \'hely\' argumentumra. Ha szükséges, majd rakok fel képeket. Előre kössz.
lehetetlen, hogy nincs egy ember aki ne tudná.... :confused:
8
« Dátum: 2014. május 18. - 14:47:50 »
Üdv ujra. Nem tudom ki látta, ki nem... régebben is nyitottam egy témát. Nos, azt a régi problémát tegnap megoldottam, ma nagyon sokat fejlesztettem a rendszert. DE, egy új problémám akadt . Az egyik gyönyörû függvény nem mûködik, feladata: törölni a klán fájljából annak a játékosnak a nevét, mely már elfogadta vagy visszautastotta a meghívót. Függvény név: DeleteInviteFromClan; Függvény paraméterek: (clanid,name[]); -clanid: a klán ID-je. -name[]: a játékos neve. Íme a függvény: stock DeleteInviteFromClan(clanid,name[]) { new string[50]; if(IsClanIsCreated(clanid)==1) { format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveClanFile,clanid); strcat(string,dini_Get(ClanFile,\"Invites\")); strdel(string,strfind(string,name)-1,strfind(string,name)+strlen(name)); dini_Set(ClanFile,\"Invites\",string); } return 1; }
Azt nem irtam ide, hogy lekérdezze azt, hogy benne volt/van-e a neve az \'Invites\' között. (Azt a scriptben kérdezi le, mindegy...). A \'ClanFile\' változó és létre van hozva(csak ugy mondom, error nincs!). Az \'IsClanIsCreated(clanid)\' is megvan(nem ezekkel van a baj). Ami megdöbbentett, hogy ugyan ez a CODE a játékos törlésénél a \'Members\' sorból tökéletes, hiba nélkül üzemel. Ennél csak a fájl változóját irtam át..... DE nem megy . Várom a segítséget elõre is. Köszönöm ha legalább elolvastad( xD sokat értem vele ). [mod]Javítottam a taget tagre![/mod]
9
« Dátum: 2014. március 29. - 13:26:46 »
Lehet, hogy full hülyeség, de nem tom: #define MEGJELENITTIME 5 new myTimer; public OnGameModeInit() { myTimer = SetTimerEx(\"szovegtimer\", 1000, true, \"i\", playerid); return 1; } public szovegtimer(playerid) { Szamlalo++; new mp, mp2; if(Szamlalo == MEGJELENITTIME) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2); print(\"5 -ik masodperc 2 torlese\"); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw3); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw4); mp = Szamlalo; return 1; } if(Szamlalo == mp+MEGJELENITTIME) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4); print(\"10-ik masodperc 3-4 torlese\"); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw5); mp2 = mp+5; return 1; } if(Szamlalo == mp2+MEGJELENITTIME) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5); print(\"15-ik masodperc, 5-os torlese\"); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw6); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw7); mp3 = mp2+MEGJELENITTIME; return 1; } //És így tovább return 1; }
10
« Dátum: 2014. március 18. - 18:21:07 »
nincsenek a szerver pluginok a server.cfg-be beírva. plugins blablabla.dll(linuxon: .so)
11
« Dátum: 2014. március 01. - 19:16:31 »
:question:
12
« Dátum: 2014. február 26. - 18:12:53 »
Sziasztok Sajnos megint van egy kis problémám. Irogatom a klánrendszerem. Épp egy nagyon bonyolult részéhez, a meghíváshoz értem(nem akarom elmondani, hosszú lenne). Már azt a CODE-ot irtam, ami betölti a játékos fájl-jából a klán ID-ket, amelyek meghívták õt. Ez fájlban vhogy így néz ki: Invites=3,5,84,3(stb...) És a kód csak az elsõ ID-t tölti be: stock AddInvitesToPlayer(playerid) { format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveAccounts,Name(playerid)); if(dini_Exists(ClanFile)) { new invites[MAX_CLANS]; for(new i=0;i<MAX_CLANS;i++) { sscanf(dini_Get(ClanFile,\"Invites\"),\"p<,>i\",invites); ClanInvite[playerid][invites] = true; } } return 1; } Itt az \'i\'-t tudom hogy csak 1 integert jelöl, ezért akarnám megkérdezni azt hogy: hogy tudnám az \'i\'-t olyanra cserélni, amely az egészet eltárolná, majd a játékos változóiba adagolná... Elõre is köszönöm! Sziasztok.
13
« Dátum: 2013. szeptember 22. - 12:55:43 »
Raktál le bombát?
14
« Dátum: 2013. szeptember 20. - 17:37:26 »
Na szasztok. Lenne egy problémám az INC-el amit irtam. Az a gond, hogy ha berakom az inc-et akk ki****za az OnPlayerConnect-et. Gondolom azért mert a callback benne van. Nem tudom mit kellene tenni... Az INC-ben igy rendeztem el a callback-et: Pl public OnPlayerConnect(playerid) { PlayerLottery[playerid] = false; return 1; } #if defined _ALS_OnPlayerConnect #undef OnPlayerConnect #else #define _ALS_OnPlayerConnect #endif #define OnPlayerConnect Lottery_OnPlayerConnect forward Lottery_OnPlayerConnect(playerid); Várok mindenféle kritikát, véleményt, és persze a megoltást. :speeping:
15
« Dátum: 2013. szeptember 17. - 17:02:08 »
:hmmm: :hmmm: Szerintem kihagytad a drawdistance-t(milyen távolról láthatja meg a játékos a textdraw-ot). :smokin: De úgy könnyebb lenne mondjuk ha bemásolnád az error-t. :wag: Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 17. - 17:03:59 )
U.I: A label-eket drawnka hívom ha valaki összezavarodna.
|