Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - scripter

Oldalak: [1] 2
1
Munkaerő keresése / Tesztelőket keresünk - RevCore
« Dátum: 2017. április 05. - 20:59:10 »
Sziasztok
 
Tesztelőket (és ötletadókat a későbbiekben) keresünk a hamarosan nyíló freeroam szerverünkhöz.
 
Már a szerver elérhető, az esetleges bugok és újítások miatt van szükség a tesztelőkre.
 
Van mit tesztelni, az általam írt RevCore mod fut a szerveren.
 
Nem kell egész nap fent lenni, esetleg egy skype név vagy valami, és amikor van ideje a legtöbbünknek.
 
Persze a tesztelők nem részesülnek pénz jutalomban, de idővel kaphatnak jobb rangokat is. Ez attól függ, mennyit segít a szerverben.
 
IP-t adok ha írtok pm-et.
 
Köszi. :D

2
Segítségkérés / Bank rendszer - kamat (MySQL)
« Dátum: 2015. július 27. - 20:11:35 »
sziasztok
röviden annyi, van egy kis időm, ígyhát elkezdtem átírni a bank rendszerem MySQL-ra...
már minden meg van, elég hosszú, én szerintem minden rendben van vele.
nem is itt a gond, hanem ott, hogy a kamat részt is át kellett írni (dini-vel tökéletesen ment)
(most mindenki azt gondolja: hát MySQL-al hogy nem tudod megcsinálni???)
tegyük fel van 50 bank létrehozva... van 2000 regisztrált játékos, akiknek van bankfiókja
a rendszer olyan alapon működik, hogy minden játékosnak minden banknak külön számlája lehet, más-más adatokkal(pénz,összes kamt, jelszó, stb.)
most ha csak max 500 játékosnak elég ha van 6-7 bankszámlája, akkor az így is 3000-3500 bankszámla
csináltam egy kódot, amelynek frissítenie kell az összes számlát, amikor el jött az idő (minden egyes bankszámla adatait lekéri, a bank kamatláb értékét (minden banknak más is lehet), majd kiszámolja, és újra elmenti)
3000 soros tesztnél mindössze ~600 ms alatt lefut a pawn kód, de a mysql nem tudja lementeni az egészet, és vmikor nem is csinál semmit
a kód:
 

new rows,bankid,money,allint,Float:interest,giveint,Float:allmoney,name[24],Cache:cache;
       cache=mysql_query(mysql,\"SELECT * FROM BankAccounts\");
    rows=cache_num_rows();
        new time = GetTickCount();
    if(rows)
    for(new i;i<rows;i++)
    {
       bankid=cache_get_field_content_int(i,\"BankID\");
       cache_get_field_content(i,\"Name\",name);
   money=cache_get_field_content_int(i,\"Money\");
   allint=cache_get_field_content_int(i,\"AllInterest\");
   interest=1+(GetBankInterest(bankid)/100);
   allmoney=floatmul(float(money),interest);
   giveint=floatround(allmoney)-money;
   printf(\"ID: %d\",i);
   printf(\"money: %d\",money);
   printf(\"allmoney: %f\",allmoney);
   printf(\"interest: %f\",interest);
   printf(\"int: %d\",giveint);
   printf(\"-----------------------\");
   mysql_format(mysql,query,sizeof(query),\"UPDATE BankAccounts SET Money=\'%i\',Interest=\'%i\',AllInterest=\'%i\' WHERE BankID=\'%i\' AND Name=\'%e\'\",floatround(allmoney),giveint,allint+giveint,bankid,name);
   mysql_tquery(mysql,query,\"\",\"\");
   SetGVarInt(\"BankMoney\",(GetGVarInt(\"BankMoney\",bankid)+giveint),bankid);
}
   printf(\"%d(ms)\", GetTickCount() - time);
cache_delete(cache);

 
A kódot lehet még optimalizálni, de majd csak akkor, ha fog működni
nem tud vki erre megoldást?
előre is kösz.
U.I: bocs a hosszú szöveg miatt.

3
Segítségkérés / IsValidAccount(name[]) (MySQL)
« Dátum: 2015. március 24. - 19:40:03 »
üdv.
már majdnem kész a mysql-os klán rendszerem, de a(z) IsValidAccount(name[]) függvényem vacakol.
a rendszerben használtam a y_inline -t.
az a baj, hogy amikor elküldöm a query-t, akkor az megy, de a(z) \'inline\' funkció később tér vissza.
és alapba \'0\' a visszatérés, de akkor is, ha nem regiszrált.
ha most kiveszem akkor a pawno-nak nem tetszik: mert nincs visszatérési értéke.
szóval lefut az inline, de későn, és addigra az alap code 0-t ad vissza.
gondoltam arra, h változóval csinálom meg.
pl alapba 2: new stat=2;
és ha regisztált akkor 1 lesz az értéke.
ha meg nem akkor 0.
és majd csak egy return-al iratom mi a végén.
de ez is mindig csak 2-t adna vissza.
a jelenlegi code:
 

stock IsValidAccount(name[])
{
mysql_format(mysql,query,sizeof(query),\"SELECT * FROM Users WHERE Name=\'%e\'\",name);
inline User_CheckValid()
{
if(cache_num_rows()) return 1;
else return 0;
}
mysql_tquery_inline(mysql,query,using inline User_CheckValid,\"\");
return 0;
}

 
várom a válaszokat.
előre is kösz.
üdv.
Pawn code javítva, legközelebb figyelj oda!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Március 24. 19:46:49[/time] )

Azért a klán rendszerhez kapcsolódik, mert a játékos mentő rendszert még nem írtam át mysql-ra. (az lesz az utolsó a rendszerek közül)

4
Sziasztok.
Az a helyzet, hogy a szervert most akarjuk átírni mysql-ra, de sajnos ezt az errort kaptuk.
Failed libmysqlclient_r.so.16: cannot open shared object file: no such file or directory
Már mindent megpróbáltunk, olvasgattunk, de sehol nem találtunk megoldást.
Kérek szépen mindenkit, aki tudja, írja le erre a megoldást.
Házi szerveren vágjuk a mysql-t, de hoston... (nem tudjuk bekapcsolni :( )
Előre köszönöm.
Üdv.

5
Segítségkérés / MySQL R39-2
« Dátum: 2014. december 29. - 17:10:11 »
sziasztok.
nos, most hogy megjelet a threaded query mysql-ban, elkezdett érdekelni.
most elkezdtem tanulgatni, elég jól haladok függvények terén is, de a logikai részét még nem nagyon értem.
megírtam egy alap regisztrációs rendszert, de sajnos nem megy.
a mysql_tquery sajnos nem akarja meghívni az eljárást.
már utána olvasgattam, de sehol nem találtam rá megoldást.
újra is csináltam az adatbázist és a táblát (videó és tutorialok alapján, hogy biztosabb legyen).
nem tudtam rájönni, ezért most hozzátok fordulok.
íme a kód:
 

#include <a_samp>
#include <a_mysql>
#define host \"localhost\"
#define user \"root\"
#define database \"hss-samp\"
#define password \"\"
#define DIALOG_REGISTER 357
#define DIALOG_LOGIN 683
#define function%0(%1) forward%0(%1);public%0(%1)
enum pInfo
{
Password[35],
Money,
Score
};
new Info[MAX_PLAYERS][pInfo];
static mysql;
new query[2000];
public OnFilterScriptInit()
{
    mysql_log(LOG_ALL,LOG_TYPE_TEXT);
    mysql=mysql_connect(host,user,database,password);
    if(mysql_errno(mysql)!=0) printf(\"MySQL: Hiba lépett fel a csatlakozáskor: %d.\",mysql_errno(mysql));
    else print(\"MySQL: A csatlakozás sikeresen megtörtént.\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    mysql_close(mysql);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
mysql_format(mysql,query,1000,\"SELECT UserID FROM users WHERE Name=\'%s\' LIMIT 0,1\",Name(playerid));
mysql_tquery(mysql,query,\"User_Connect\",\"i\",playerid);
print(\"connect\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
mysql_format(mysql,query,500,\"UPDATE users SET Money=\'%d\',Score=\'%d\' WHERE Name=\'%s\'\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid),Name(playerid));
mysql_tquery(mysql,query);
print(\"disconnect\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid==DIALOG_REGISTER)
{
if(!response) return KickEx(playerid,\"nem regisztrált\");
if(strlen(inputtext)<4||strlen(inputtext)>30) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"{FF0000}Hiba: a jelszónak 4 és 30 karakter között kell lennie.\\n\\n{FFFF00}Írj be egy tetszőleges jelszavat,\\namit a belépésnél fogsz használni!\",\"Register\",\"Kick\");
mysql_format(mysql,query,300,\"INSERT INTO users (Name,Password,Money,Score) VALUES (\'%e\',SHA1(\'%e\'),\'0\',\'0\')\'\",Name(playerid),inputtext);
mysql_tquery(mysql,query,\"User_Register\",\"i\",playerid);
print(\"reg\");
}
if(dialogid==DIALOG_LOGIN)
{
if(!response) return KickEx(playerid,\"nem jelentkezett be\");
if(strlen(inputtext)<4||strlen(inputtext)>30) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"{FF0000}Hiba: a jelszónak 4 és 30 karakter között kell lennie.\\n\\n{FFFF00}Írd be a regisztrálásnál használt jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\");
mysql_format(mysql,query,300,\"SELECT * FROM users WHERE Name=\'%e\' AND Password=SHA1(\'%e\')\",Name(playerid),inputtext);
mysql_tquery(mysql,query,\"User_Login\",\"i\",playerid);
print(\"log\");
}
return 1;
}
function User_Connect(playerid)
{
        //itt már mindent elkövettem, így hagytam, DIREKT pazaroltam egy kicsit sorokkal.
print(\"called\");
new rows=cache_num_rows();
printf(\"rows: %d\",rows);
if(rows==0)
{
    print(\"ez\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"{FFFF00}Írj be egy tetszőleges jelszavat,\\namit a belépésnél fogsz használni!\",\"Register\",\"Kick\");
}
else
{
    print(\"az\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"{FFFF00}Írd be a regisztrálásnál használt jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\");
}
print(\"connect 22222222\");
return 1;
}
function User_Register(playerid)
{
new string[256];
format(string,sizeof(string),\"{ADFF2F}[Register]: {%06x}%s {1E90FF}sikeresen regisztrált a szerverre.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,Name(playerid));
    SendClientMessageToAll(-1,string);
Info[playerid][Money]=0;
Info[playerid][score]=0;
print(\"reg 22222222\");
return 1;
}
function User_Login(playerid)
{
new rows=cache_get_row_count(),string[256];
if(rows==0) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"{FF0000}Hiba: a beírt jelszó nem egyezik.\\n\\n{FFFF00}Írd be a regisztrálásnál használt jelszavad!\",\"Login\",\"Kick\");
    Info[playerid][Money]=cache_get_field_content_int(0,\"Money\");
    Info[playerid][score]=cache_get_field_content_int(0,\"Score\");
    cache_get_field_content(0,\"Password\",Info[playerid][Password]);
GivePlayerMoney(playerid,Info[playerid][Money]);
SetPlayerScore(playerid,Info[playerid][score]);
format(string,sizeof(string),\"{ADFF2F}[Login]: {%06x}%s {1E90FF}sikeresen bejelentkezett.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,Name(playerid));
    SendClientMessageToAll(-1,string);
    print(\"log 22222222\");
return 1;
}
stock Name(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
return name;
}
stock KickEx(playerid,reason[])
{
new string[256];
format(string,sizeof(string),\"{ADFF2F}[Kick]: {%06x}%s {66CDAA}kickelve lett, mert {FF0000}%s{66CDAA}.\",GetPlayerColor(playerid)>>>8,Name(playerid),reason);
SendClientMessageToAll(-1,string);
SetTimerEx(\"KickPlayer\",25,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
function KickPlayer(playerid) Kick(playerid);

 
ez a server log (figyeljétek a \'print\'-eket):
 

----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team
[16:56:13]
[16:56:13] Server Plugins
[16:56:13] --------------
[16:56:13]  Loading plugin: sscanf
[16:56:14]
[16:56:14]  ===============================
[16:56:14]       sscanf plugin loaded.     
[16:56:14]          Version:  2.8.1       
[16:56:14]    (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole 
[16:56:14]  ===============================
[16:56:14]   Loaded.
[16:56:14]  Loading plugin: streamer
[16:56:14]
*** Streamer Plugin v2.7.4 by Incognito loaded ***
[16:56:14]   Loaded.
[16:56:14]  Loading plugin: mysql
[16:56:15]  >> plugin.mysql: R39-2 successfully loaded.
[16:56:15]   Loaded.
[16:56:15]  Loaded 3 plugins.
[16:56:16]
[16:56:16] Filterscripts
[16:56:16] ---------------
[16:56:16]   Loading filterscript \'mysql_reg.amx\'...
[16:56:17] MySQL: A csatlakozás sikeresen megtörtént.
[16:56:17]   Loaded 1 filterscripts.
[16:56:17]
----------------------------------
[16:56:17]  Blank Gamemode by your name here
[16:56:17] ----------------------------------
[16:56:17] Number of vehicle models: 0
[16:57:43] Incoming connection: 1.1.1.89:50284
[16:57:43] [join] mysqlteszt has joined the server (0:1.1.1.89)
[16:57:43] connect
[16:58:14] disconnect
[16:58:14] [part] mysqlteszt has left the server (0:1)

 
és a mysql log:
 

[16:56:16] [DEBUG] mysql_connect - host: \"localhost\", user: \"root\", database: \"hss-samp\", password: \"****\", port: 3306, autoreconnect: true, pool_size: 2
[16:56:16] [DEBUG] CMySQLHandle::Create - creating new connection..
[16:56:16] [DEBUG] CMySQLHandle::CMySQLHandle - constructor called
[16:56:16] [DEBUG] CMySQLHandle::Create - connection created (id: 1)
[16:56:16] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database...
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled
[16:56:17] [DEBUG] mysql_errno - connection: 1
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database...
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database...
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - establishing connection to database...
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - connection was successful
[16:56:17] [DEBUG] CMySQLConnection::Connect - auto-reconnect has been enabled
[16:57:43] [DEBUG] mysql_format - connection: 1, len: 1000, format: \"SELECT UserID FROM users WHERE Name=\'%s\' LIMIT 0,1\"
[16:57:43] [DEBUG] mysql_tquery - connection: 1, query: \"SELECT UserID FROM users WHERE Name=\'mysqlteszt\' LIMIT 0,1\", callback: \"User_Connect\", format: \"i\"
[16:57:43] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[user_Connect] - starting query execution
[16:57:46] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[user_Connect] - query was successfully executed within 3303.840 milliseconds
[16:57:46] [DEBUG] CMySQLResult::CMySQLResult() - constructor called
[16:57:46] [DEBUG] Calling callback \"User_Connect\"..
[16:57:46] [DEBUG] CMySQLResult::~CMySQLResult() - deconstructor called
[16:58:14] [DEBUG] mysql_format - connection: 1, len: 500, format: \"UPDATE users SET Money=\'%d\',Score=\'%d\' WHERE Name=\'%s\'\"
[16:58:14] [DEBUG] mysql_tquery - connection: 1, query: \"UPDATE users SET Money=\'0\',Score=\'0\' WHERE Name=\'mysqlteszt\'\", callback: \"(null)\", format: \"(null)\"
[16:58:14] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - starting query execution
[16:58:14] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - query was successfully executed within 394.603 milliseconds
[16:58:14] [DEBUG] CMySQLQuery::Execute[] - no callback specified, skipping result saving

 
remélem tudtok segíteni, várom a válaszotokat.
előre kösz.

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SetPlayerToRace(playerid)
« Dátum: 2014. november 27. - 15:54:21 »
lehetetlen, hogy nincs egy ember aki ne tudná....  :confused:

7
Segítségkérés / SetPlayerToRace(playerid)
« Dátum: 2014. november 23. - 13:27:51 »
hello.
arról van szó, hogy elkezdtem írni a verseny rendszerem.
és, mint az lenni szokott komolyabb rendszereknél, lett egy problémám...
Sok rendszerben láttam, hogy a játékosoknak maguknak kell elmenni a starthoz, ott beállni és úgy kezdik majd el a versenyt.
nos én ezt nem akartam, tehát nézelődtem, hogy van-e erre megoldás.
egyedüli megoldást a bRace-ben láttam, nade az sem volt elég jó.
nekiálltam úgymond egy \"dinamikusabb\" code előállításához.
el is készült, az ötlet a bRace-ből van.
Na de a probléma.
Ha átírom a teszt-ben az angle-t, amerre a játékos nézzen(az autójával együtt), akkor az autókat lerakaja, de mindig más alakzatban.
és ha tegyük fel az angle nagyobb egy értéknél, (most fejből nem tudok mondani, de találkoztam azzal is) , akkor vagy az x, vagy az y pozíciót nem helyesen számolja ki(pl 4 egység helyett csak 0.2-t tolja el).
Íme a code:
 

#define IsOdd(%1) ((%1) & 1)
forward SetRaceCar(hely);
public SetRaceCar(hely)
{
new pos=4,hely2=hely;
new Float:rangle=50.9025;
new Float:rcpx=2044.6926;
new Float:rcpy=1165.7531;
new Float:rcpz=10.3989;
if(IsOdd(hely)) hely2-=1;
printf(\"hely:%d\",hely);
for(new a=0;a<hely2;a++)
{
    if(!(a%2)) pos+=6;
}
printf(\"érték:%d\",pos);
new pos2=pos;
rcpx += (pos2 * floatsin(-rangle, degrees));
if(!IsOdd(hely)) rcpy += (4 * floatcos(-rangle, degrees));
else if(IsOdd(hely)) rcpy += (-8 * floatcos(-rangle, degrees));
CreateVehicle(411,rcpx,rcpy,rcpz,rangle,0,0,0);
return 1;
}

 
U.I: még lehet egyszerűsíteni, de majd magcsinálom. A code átírva \'hely\' argumentumra.
Ha szükséges, majd rakok fel képeket.
Előre kössz.


lehetetlen, hogy nincs egy ember aki ne tudná....  :confused:

8
Segítségkérés / Klán rendszer v2.0
« Dátum: 2014. május 18. - 14:47:50 »
Üdv ujra.
Nem tudom ki látta, ki nem... régebben is nyitottam egy témát.
Nos, azt a régi problémát tegnap megoldottam, ma nagyon sokat fejlesztettem a rendszert.
DE, egy új problémám akadt :( :( .
Az egyik gyönyörû függvény nem mûködik, feladata: törölni a klán fájljából annak a játékosnak a nevét, mely már elfogadta vagy visszautastotta a meghívót.
Függvény név: DeleteInviteFromClan;
Függvény paraméterek: (clanid,name[]);
-clanid: a klán ID-je.
-name[]: a játékos neve.
Íme a függvény:
 

stock DeleteInviteFromClan(clanid,name[])
{
new string[50];
if(IsClanIsCreated(clanid)==1)
{
format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveClanFile,clanid);
strcat(string,dini_Get(ClanFile,\"Invites\"));
strdel(string,strfind(string,name)-1,strfind(string,name)+strlen(name));
dini_Set(ClanFile,\"Invites\",string);
}
return 1;
}

 
Azt nem irtam ide, hogy lekérdezze azt, hogy benne volt/van-e a neve az \'Invites\' között.
(Azt a scriptben kérdezi le, mindegy...).
A \'ClanFile\' változó és létre van hozva(csak ugy mondom, error nincs!).
Az \'IsClanIsCreated(clanid)\' is megvan(nem ezekkel van a baj).
Ami megdöbbentett, hogy ugyan ez a CODE a játékos törlésénél a \'Members\' sorból tökéletes, hiba nélkül üzemel.
Ennél csak a fájl változóját irtam át..... DE nem megy :( .
Várom a segítséget elõre is.
Köszönöm ha legalább elolvastad( xD sokat értem vele ).
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Másodperc lekérdezés
« Dátum: 2014. március 29. - 13:26:46 »
Lehet, hogy full hülyeség, de nem tom:
 
#define MEGJELENITTIME 5
new myTimer;
 
public OnGameModeInit()
{
myTimer = SetTimerEx(\"szovegtimer\", 1000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
 
    public szovegtimer(playerid)
    {
       Szamlalo++;
     new mp, mp2;
     if(Szamlalo == MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
        print(\"5 -ik masodperc 2 torlese\");
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw3);
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw4);
            mp = Szamlalo;
        return 1;
        }
     if(Szamlalo == mp+MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
            TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
            print(\"10-ik masodperc 3-4 torlese\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw5);
        mp2 = mp+5;
        return 1;
            }
    if(Szamlalo == mp2+MEGJELENITTIME)
            {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
        print(\"15-ik masodperc, 5-os torlese\");
        TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw6);
            TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw7);
            mp3 = mp2+MEGJELENITTIME;
            return 1;
            }
//És így tovább
       return 1;
    }

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Hiányzó fájl
« Dátum: 2014. március 18. - 18:21:07 »
nincsenek a szerver pluginok a server.cfg-be beírva.
 
plugins blablabla.dll(linuxon: .so)

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Textdrawban elérhetõ txd fájlok..
« Dátum: 2014. március 01. - 19:16:31 »
:question:

12
Segítségkérés / Klánrendszer(gang system)
« Dátum: 2014. február 26. - 18:12:53 »
Sziasztok :)
Sajnos megint van egy kis problémám.
Irogatom a klánrendszerem.
Épp egy nagyon bonyolult részéhez, a meghíváshoz értem(nem akarom elmondani, hosszú lenne).
Már azt a CODE-ot irtam, ami betölti a játékos fájl-jából a klán ID-ket, amelyek meghívták õt.
Ez fájlban vhogy így néz ki:
 
Invites=3,5,84,3(stb...)

 
És a kód csak az elsõ ID-t tölti be:
 
stock AddInvitesToPlayer(playerid)
{
format(ClanFile,sizeof(ClanFile),SaveAccounts,Name(playerid));
if(dini_Exists(ClanFile))
{
new invites[MAX_CLANS];
for(new i=0;i<MAX_CLANS;i++)
{
   sscanf(dini_Get(ClanFile,\"Invites\"),\"p<,>i\",invites);
   ClanInvite[playerid][invites] = true;
}
}
return 1;
}

 
Itt az \'i\'-t tudom hogy csak 1 integert jelöl, ezért akarnám megkérdezni azt hogy: hogy tudnám az \'i\'-t olyanra cserélni, amely az egészet eltárolná, majd a játékos változóiba adagolná... :(
Elõre is köszönöm! :)
Sziasztok.

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bomba
« Dátum: 2013. szeptember 22. - 12:55:43 »
Raktál le bombát?

14
Segítségkérés / INC probléma
« Dátum: 2013. szeptember 20. - 17:37:26 »
Na szasztok. :)
Lenne egy problémám az INC-el amit irtam.
Az a gond, hogy ha berakom az inc-et akk ki****za az OnPlayerConnect-et.
Gondolom azért mert a callback benne van.
Nem tudom mit kellene tenni...
Az INC-ben igy rendeztem el a callback-et:
Pl
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PlayerLottery[playerid] = false;
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerConnect
#undef OnPlayerConnect
#else
#define _ALS_OnPlayerConnect
#endif
#define OnPlayerConnect Lottery_OnPlayerConnect
forward Lottery_OnPlayerConnect(playerid);

 
Várok mindenféle kritikát, véleményt, és persze a megoltást. :speeping:

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:3d text hiba:(
« Dátum: 2013. szeptember 17. - 17:02:08 »
:hmmm: :hmmm:
Szerintem kihagytad a drawdistance-t(milyen távolról láthatja meg a játékos a textdraw-ot). :smokin:
De úgy könnyebb lenne mondjuk ha bemásolnád az error-t. :wag:
 :) :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 17. - 17:03:59 )

U.I: A label-eket drawnka hívom ha valaki összezavarodna.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal