Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Shakes

Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:pawnscite probléma
« Dátum: 2013. március 23. - 12:19:31 »
Számítógépen a keresõbe írd be hogy seerpg.pwn hátha kiadja :)

2
Grafikai Munkák/Logók / Shake\'s userbar V1.0[Béta Verzió]
« Dátum: 2013. március 22. - 22:11:14 »
Jó estét.

Elkezdtem tanulgatni a userbar készítését, és máris készítettem 3 képet, összesen 5 perc alatt de ez majd folyamatosan bõvülni fog.


Egyiket a poén kedvéért csináltam, kérem a véleményeket hogy megéri e folytatnom remélem sok jó válasz jön.


Userbarok:


Counter Strike 1.6 rajongóknak.

\"cs_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Képet a kepfeltoltes.hu tárolja.
Poén kedvéért.
\"h__look_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Képet a kepfeltoltes.hu tárolja.

Assassin\'s creed rajongóknak:


\"assasins2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

Képet a kepfeltoltes.hu tárolja.

Lehet kérni képet nyugodtan.


Minta:

-Szöveg


-Milyen színû legyen?


-Milyen kép legyen(Ha mondjuk fehér a kép hátúja akkor fehér színû legyen)


-Mikóra kellene(Dátum)


Üdvözlettel: Shakes

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Megvásárolható autó lerakása!
« Dátum: 2013. március 22. - 21:29:43 »
Elõször menjél fel a szerveredbe
Ha már van benne LAdmin akkor írd be /car <modelid/model neve>   vagy /elegy /nrg stb.. >>Kocsi Nevek/id-k<<
Ha nincs töltsd le a jármû lehívó scriptet és rakd be a szerveredbe    Hogy rakjam be?
Vidd oda ahol szeretnéd hogy legyen és írd be /save [megnevezés]
Aztán megnyitod a GTA San Andreas mappát és nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömböt
ilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); // kocsi1
A // után van a megnevezés, amirõl tudod azonosítani melyik-melyik
Fontos: a return 1; és a { közé tedd a cuccot!
Tuningolt kocsi lerakása
Felmész a szerveredbe leraksz egy kocsit és vidd oda ahova akarod
Írd be hogy /save <megnevezés>
Aztán nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömböt
ilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3T); //
Most nyisd meg a pawnot és a legelejére (#include <a_samp>) alá írd: new tkocsi;
Utána az AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); // -bõl a zöldel jelölt koordinátákat másold át a CreateVehicle-be.
public GameModeIn()
{
       tkocsi=CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1);
       AddVehicleComponent(tkocsir,1010); //+kellék (nitro)
       return 1;
}
0 = Szín1
7 = Szín2
-1 = Respawn idõ (azt hagyjad így mert ilyenkor nem rakja vissza a kocsit)
1010 = nitro ID

 
Forrás:

http://gtaforum.hu/index.php?topic=13804.0

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal