Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Archívum / Desperate Zombie Apocalypse« Dátum: 2013. május 29. - 15:41:46 »Desperate Zombie Apocalypse Elõszó: A szerver egy zombi túlélõ stílust követ RP beütéssel. Ezért ilyesféle szervert nyitunk, mivel ilyet még nem láttunk Magyarországon. A szerver nem TDM, hanem NPC zombik vannak rajta. A szerveren nulláról írt mod található, minden saját kezûleg írt. A múltkor nem lett belõle semmi, de most törekszünk arra hogy összehozzunk valamit. Szerver adatai: Név: [HUN] Desperate Zombie Apocalypse Mod: DZA 0.2 Map: Los Santos IP: 91.83.231.155:27222 (nyitásig/nyílt tesztig zárva) Honlap: Jelenleg nincs Szerver készítõi:
Gartand - Tulajdonos, Mapper Ner0X - Tulajdonos, Scripter DreTaX - Tulajdonos, Hoster Alapok: Los Santosban egy véletlenszerû helyen kezdesz. Alapból kapsz egy táskát, ami 10férõhelyes. A táskádban megtalálsz egy fájdalomcsillapítót, egy kötszert, egy ásót, egy vízzel teli üveget és egy csokit. Ezzel egy ideig kihúzhatod, viszont érdemes minnél hamarabb elindulni és új felszerelést találni. Ajánlatos elkerülni addig a forgalmas helyeket, amíg nem rendelkezünk lõfegyverrel! Ugyanis megbízni senkiben sem szabad. Barkácsolás: A szerver birtokol egy saját barkács rendszert, amiben különféle eszközöket, illetve nyersanyagokat összekombinálva létre tudunk hozni egy új eszközt. A barkácsolás 3 részre osztható. Túlélõ eszközök (Például: Barikád, Molotov) orvosi eszközök (Például: Kötszer, Sin), ételek (Például: Különféle szendvicsek). Vannak eszközök, amik nem barkácsolhatók, csak szerezhetõk! Vannak olyanok is, amiket nem lehet bárhol barkácsolni, csak megadott helyeken lehet csak összeeszkábálni, a megfelelõ eszközökkel. Ilyen eszköz például a kalapács ez fontos szerepet játszik a „barikád” barkácsolásában, ahol szükség van ezen kívül szögre, és deszkára. Minden eszköznek megtekinthetõ a Barkácsolási „Receptje” a barkácsolás menüpontban. Inventory/Táska rendszer: Összesen 5 fajta táska található a szerveren: Alap - férõhely: 10 Kicsi - férõhely: 16 Normál - férõhely: 24 Nagy - férõhely: 32 Hatalmas - férõhely: 40 Házak,boltok,keresgélés: Az összes(!) boltba és házba belehet menni. A boltokban az azokban megfelelõ használati cikkeket, házakban meg általános használati cikkeket (néha értékesebbet is) lehet találni. Ezekbe a házakba könnyen bevehetjük magunkat a barkácsolható barikáddal. Így kilehet alakítani akár kisebb csoportoknak gyülekezõhelyet. Dolgokat a kukákban, sikátorokban és az utcán eldobva is lehet találni. Autók: A pályán elszórva lesznek majd autók. Egyik sem lesz tökéletes állapotban, sõt lehetséges hogy nincs meg a motorja, nincs meg mind a 4 abroncsa esetleg defektes az egyik, vagy hogy bevan zárva. Ha bevan zárva, akkor felkell törni ami nem könnyû, és feszítõvas is kell hozzá. Motort és gumikat lehet találni hozzá, vagy esetleg venni a safezone-ba. Szerszámokat is lehet találni, vagy venni. Minden alkatrész beszereléséhez(legyen az egy ajtó,motorháztetõ vagy egy gumi) kell a megfelelõ alkatrész. Kisebb motorhibát is kitudunk javítani, ahelyett hogy fizetnénk a safezone-ban lévõ mûhelyben. Zárat az autóba csak külön beszereltetni lehet. Katonaság,SafeZone: A szerveren egyetlen frakció lesz, a katonaság. A katonaság feladata hogy kihelyezze a gyógyszereket és egyéb dolgokat a megadott helyen lévõ segélycsomagokba. Ezekbõl bárki szabadon elviheti a neki kellõ dolgokat. Másrészt, túlélõket keres az utcán akiket elvihet az úgynevezett safezone-ba (biztonsági zóna) és a zombiktól tisztítja a várost. A safezoneban több dolog is található. A talált pénzbõl (egyenlõre nem tudjuk mi legyen a fizetõeszköz,de gondoltunk arra hogy maradunk a $-nál) itt elég sok mindent vehetünk. A boltban vehetünk maguknak hasznos, túléléshez szükséges dolgokat, és a mûhelyben meg megjavíthatjuk az autónkat vagy esetleg vehetünk alkatrészeket ahhoz. A játékosoknak itt lehetõségük van a dolgaik tárolására is egy széfben. A SafeZone területén nem lehet fegyvereket használni, és a zombik sem tudnak bejutni. NPC Zombik: Az NPC Zombik nem túl intelligensek. Nem tudnak átugrani semmit, nem tudnak használni semmiféle eszközt. Ha egy bizonyos távolságon belül van, elkezd követni, és ha a közeledbe ért, elkezd ütögetni. A Zombi ütésenként 5-20 HP-t von le (randomolja), és nagy eséllyel vérzést okoz. Szükséglet és Sebzés rendszer: Szükséglet: A szükséglet rendszer két dologból áll, az éhség és szomjúság szükségletbõl. Mind a kettõt egy Bar jelzi, hogy mennyire vagyunk éppen szomjasak, illetve éhesek. A szomjúságot egy kék Bar jelzi, míg az éhséget egy narancssárga. Az Éhség csökkentéséhez megehetünk például egy szelet csokit, vagy akár összedobhatunk magunknak egy szendvicset, a kellõ alapanyagokból. A szomjúság csökkentéséhez ihatunk a megtöltött kulacsunkból vizet, vagy kereshetünk egy tavat, ahol ihatunk, és feltölthetjük vízkészleteinket! Viszont megkell gondolni hogy éppen mit eszünk, vagy iszunk. Mivel ha valami sósat (pl.: chipset) eszünk, akkor nõ az éhségünk de a szomjúságunk csökken. Ha megiszunk egy szódát, akkor nem csak szomjúságot tölt hanem egy kis elenyészõ számú éhséget is, mivel telít. Sebzõdés: A szerveren egy teljesen realisztikus és egyedi sebzõdés rendszert fejlesztünk. Ha zombival találkozunk, fenn áll az esélye annak, hogy megtámad minket, és elég csúnya vérzést tud okozni egy-egy zombi harapás. Arra is vigyáznunk kell, hogy ne essünk túl nagyot, mert eltörhetjük valaminket. Illetve a lõfegyverek is komoly sérülést tudnak okozni, szintén vérezni kezdünk, és el kell látnunk a sebünket. Halál: Ha valaki életét veszti a szerveren egy Objectet hoz létre a halála pontos helyén, amibõl felvehetõk a halott ember eszközei. Miután meghaltunk, egy új karaktert kezdünk aminek az alap dolgai vannak. A safezone-ban hagyott dolgok továbbra is elérhetõek halál után is. Tárgyak: Több féle tárgyat lehet találni és barkácsolni is. Mint például:
Bõvítés alatt.... Klánok, illetve groupok:Klánok Klánokat egy megadott idõ után lehet létrehozni. A lényege hogy a térképen jelzi a klántársainkat, így elkerülve a baleseteket. A group majdnem ugyanaz, csak nem kell hozzá játszott idõ,és nem rak a nevünk elé egy klán tag-et. Úgy tudunk valakit meghívni, hogy megnyomjuk a Tab-ot, a nevén kettõt kattintunk és kiválasztjuk a megfelelõ opciót. A téma folyamatos szerkesztés alatt áll! Ötleteket és építõ jellegû kritikákat várunk!
2
Archívum / [HUN] Desperate Zombie Apocalypse« Dátum: 2013. március 02. - 21:30:37 »Desperate Zombie Apocalypse
Elõszó: A szerver egy zombi túlélõ stílúst követ RP beütéssel. Ezért ilyesféle szervert nyitunk, mivel ilyet még nem láttunk Magyarországon, és ilyen féle játékok eléggé érdekelnek. A szerver nem TDM, hanem NPC zombik vannak rajta. A szerveren nulláról írt mod található, minden sajátkezûleg írt. Szerver adatai: Név: [HUN] Desperate Zombie Apocalypse Mod: DZA 0.2 Map: Los Santos IP: [mod]Kis bõvítésig törölve.[/mod] (nyitásig/nyílt tesztig zárva) Honlap: Jelenleg nincs Szerver készítõi: Gartand - Tulajdonos, Mapper, Ötletadó Ner0X - Tulajdonos, Mapper, Scripter Goofre - Admin, Scripter Alapok: Los Santosban egy véletlenszerû helyen kezdesz. Alapból kapsz egy táskát, ami 10férõhelyes. A táskádban megtalálsz egy fájdalomcsillapítót, egy kötszert, egy ásót, egy vízzel teli üveget és egy csokit. Ezzel egy ideig kihúzhatod, viszont érdemes minnél hamarabb elindulni és új felszerelést találni. Ajánlatos elkerülni addig a forgalmas helyeket, amíg nem rendelkezünk lõfegyverrel! Ugyanis megbízni senkiben sem szabad. Barkácsolás: A szerver birtokol egy saját barkács rendszert, amiben különféle eszközöket, illetve nyersanyagokat összekombinálva létre tudunk hozni egy új eszközt. A barkácsolás 3 részre osztható.Túlélõ eszközök (Például: Barikád, Molotov) orvosi eszközök (Például: Kötszer, Sin), ételek (Például: Különféle szendvicsek). Vannak eszközök, amik nem barkácsolhatók, csak szerezhetõk! Vannak olyanok is, amiket nem lehet bárhol barkácsolni, csak megadott helyeken lehet csak összeeszkábálni, a megfelelõ eszközökkel. Ilyen eszköz például a kalapács ez fontos szerepet játszik a „barikád” barkácsolásában, ahol szükség van ezen kívül szögre, és deszkára. Minden eszköznek megtekinthetõ a Barkácsolási „Receptje” a barkácsolás menüpontban. Inventory/Táska rendszer: Összesen 5 fajta táska található a szerveren: Alap - férõhely: 10 Kicsi - férõhely: 16 Normál - férõhely: 24 Nagy - férõhely: 32 Hatalmas - férõhely: 40 Házak,boltok,keresgélés: Az összes(!) boltba és házba belehet menni. A boltokban az azokban megfelelõ használati cikkeket, házakban meg általános használati cikkeket (néha értékesebbet is) lehet találni. Ezekbe a házakba könnyen bevehetjük magunkat a barkácsolható barikáddal. Így kilehet alakítani akár kisebb csoportoknak gyülekezõhelyet. Dolgokat a kukákban, sikátorokban és az utcán eldobva is lehet találni. Autók: A pályán elszórva lesznek majd autók. Egyik sem lesz tökéletes állapotban, sõt lehetséges hogy nincs meg a motorja, nincs meg mind a 4 gumija esetleg lyukas az egyik, vagy hogy bevan zárva. Ha bevan zárva, akkor felkell törni ami nem könnyû, és feszítõvas is kell hozzá. Motort és gumikat lehet találni hozzá, vagy esetleg venni a safezone-ba. Szerszámokat is lehet találni, vagy venni. Minden alkatrész beszereléséhez(legyen az egy ajtó,motorháztetõ vagy egy gumi) kell a megfelelõ alkatrész. Kisebb motorhibát is kitudunk javítani, ahelyett hogy fizetnénk a safezone-ban lévõ mûhelyben. Zárat az autóba csak külön beszereltetni lehet. Katonaság,SafeZone: A szerveren egyetlen frakció lesz, a katonaság. A katonaság feladata hogy kihelyezze a gyógyszereket és egyéb dolgokat a megadott helyen lévõ segélycsomagokba. Ezekbõl bárki szabadon elviheti a neki kellõ dolgokat. Másrészt, túlélõket keres az utcán akiket elvihet az úgynevezett safezone-ba (biztonsági zóna) és a zombiktól tisztítja a várost. A safezoneban több dolog is található. A talált pénzbõl (egyenlõre nem tudjuk mi legyen a fizetõeszköz,de gondoltunk arra hogy maradunk a $-nál) itt elég sok mindent vehetünk. A boltban vehetünk maguknak hasznos, túléléshez szükséges dolgokat, és a mûhelyben meg megjavíthatjuk az autónkat vagy esetleg vehetünk alkatrészeket ahhoz. A játékosoknak itt lehetõségük van a dolgaik tárolására is egy szekrényben. NPC Zombik:Az NPC Zombik nem túl intelligensek. Nem tudnak átugrani semmit, nem tudnak használni semmiféle eszközt. Ha egy bizonyos távolságon belül van, elkezd követni, és ha a közeledbe ért, elkezd ütögetni.A Zombi ütésenként 15 HP-t von le, és nagy eséllyel vérzést okoz. Szükséglet és Sebzés rendszer: Szükséglet: A szükséglet rendszer két dologból áll, az éhség és szomjúság szükségletbõl. Mind a kettõt egy Bar jelzi, hogy mennyire vagyunk éppen szomjasak, illetve éhesek. A szomjúságot egy kék Bar jelzi, míg az éhséget egy narancssárga. Az Éhség csökkentéséhez megehetünk például egy szelet csokit, vagy akár összedobhatunk magunknak egy szendvicset, a kellõ alapanyagokból. A szomjúság csökkentéséhez ihatunk a megtöltött kulacsunkból vizet, vagy kereshetünk egy tavat, ahol ihatunk, és feltölthetjük vízkészleteinket! Sebzõdés: A szerveren teljesen realisztikus és egyedi sebzõdés rendszer van. Ha zombival találkozunk, fenn áll az esélye annak, hogy megtámad minket, és elég csúnya vérzést tud okozni egy-egy zombi harapás. Arra is vigyáznunk kell, hogy ne essünk túl nagyot, mert eltörhetjük valaminket. Illetve a lõfegyverek is komoly sérülést tudnak okozni, szintén vérezni kezdünk, és el kell látnunk a sebünket. Halál: Ha valaki életét veszti a szerveren egy Objectet hoz létre a halála pontos helyén, amibõl felvehetõk a halott ember eszközei. Miután meghaltunk, egy új karaktert kezdünk aminek az alap dolgai vannak. A safezone-ban hagyott dolgok továbbra is elérhetõek halál után is. A téma folyamatos szerkesztés alatt áll! Ötleteket és építõ jellegû kritikákat várunk!
Oldalak: [1]
|