Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Sean

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Ezt a textdraw info bárt hova tegyem?
« Dátum: 2013. február 04. - 15:19:40 »
Üdv! Abban kellene segítség gtaforum.hu-n találtam egy textdraw info bárt, amit SweetPapa készített.

Elkezdtem írni egy játékmódot barátommal :) ezt a kódot a módomba meik függvény alá tegyem segítenétek?

 
//On top of script:
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
//In OnGameModeInit or any other place, we procced to create our textdraw:
Textdraw0 = TextDrawCreate(2.000000,437.000000,\"Nev: Gary_Calins\");
Textdraw1 = TextDrawCreate(104.000000,437.000000,\"Bank(FT): 1000000000\");
Textdraw2 = TextDrawCreate(277.000000,437.000000,\"Szervezet: Rendor\");
Textdraw3 = TextDrawCreate(425.000000,437.000000,\"Rang: 10\");
Textdraw4 = TextDrawCreate(543.000000,434.000000,\"Szervered neve\"); // ide írd a szeród nevét.
Textdraw5 = TextDrawCreate(498.000000,80.000000,\"100000000 FT\");
TextDrawUseBox(Textdraw0,1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0,0x00000033);
TextDrawTextSize(Textdraw0,683.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(Textdraw5,1);
TextDrawBoxColor(Textdraw5,0x00000099);
TextDrawTextSize(Textdraw5,716.000000,0.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw0,0);
TextDrawAlignment(Textdraw1,0);
TextDrawAlignment(Textdraw2,0);
TextDrawAlignment(Textdraw3,0);
TextDrawAlignment(Textdraw4,0);
TextDrawAlignment(Textdraw5,0);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5,0x000000ff);
TextDrawFont(Textdraw0,1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0,0.299999,1.000000);
TextDrawFont(Textdraw1,1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1,0.399999,1.000000);
TextDrawFont(Textdraw2,1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2,0.399999,1.000000);
TextDrawFont(Textdraw3,1);
TextDrawLetterSize(Textdraw3,0.499999,1.000000);
TextDrawFont(Textdraw4,1);
TextDrawLetterSize(Textdraw4,0.399999,1.400000);
TextDrawFont(Textdraw5,1);
TextDrawLetterSize(Textdraw5,0.499999,2.799999);
TextDrawColor(Textdraw0,0xffffffff);
TextDrawColor(Textdraw1,0xffffffff);
TextDrawColor(Textdraw2,0xffffffff);
TextDrawColor(Textdraw3,0xffffffff);
TextDrawColor(Textdraw4,0xff0000ff);
TextDrawColor(Textdraw5,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(Textdraw0,1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1,1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2,1);
TextDrawSetOutline(Textdraw3,1);
TextDrawSetOutline(Textdraw4,1);
TextDrawSetOutline(Textdraw5,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw1,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw2,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw3,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw4,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw5,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5,1);
//You can now use TextDrawShowForPlayer(-ForAll), TextDrawHideForPlayer(-ForAll) and
//TextDrawDestroy functions to show, hide, and destroy the textdraw.

 
Köszi a figyelmet.

Sean voltam :)

2
Általános / Aki játszik FayRPG-n kérem szoljón egy adminak!
« Dátum: 2013. február 03. - 22:46:08 »
Helló!

Már kb 24 órája várom hogy megerõsítsék a bátyám és én karakteremet.


Szóval azért  nyitottam a témát hogy ha valaki játszik a szerveren, az szólna adminak hogy aktiválják a karakterünket?


Én nevem:


Jason_S_Tomasso


Bátyám neve:


Frank_S_Tomasso


Aki szól és megerõsítik az kap 1 +-t


Üdv: Sean :D

3
Segítségkérés / RP-s név ellenõrzõ hiba
« Dátum: 2013. február 03. - 18:19:07 »
Üdv!

Elõzõ témámban ügye kértem egy RP-s név ellenõrzõ code-t! Megkaptam beleírtam a alap módom aljára és ez a hiba:

 
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(259) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(262) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerName\"
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(264) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(266) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(268) : error 021: symbol already defined: \"SendClientMessage\"
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(270) : error 021: symbol already defined: \"SendClientMessage\"
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(272) : error 021: symbol already defined: \"Kick\"
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(274) : error 054: unmatched closing brace (\"}\")
C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(275) : warning 203: symbol is never used: \"player_name\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
8 Errors.

 
Módom:
 
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
stock CheckRpName(const name[]){
new length=strlen(name),ch;
for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break;
if(ch==(length+1)) return false;
for(ch=0; ch<length; ch++) {
if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) {
   if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {}
   else return false;
}
else {
    if(name[ch]==\'_\') return false;
}
}
return true;
}
 
Aztán az OnPlayerConnect(playerid)-hez
new player_name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name);
if(CheckRpName(player_name)) { }
else {
    SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A Neved nem megfelelõ erre a szervere, próbálkoz újra egy RP-s névvel!\");
            SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Itt egy példa hogy milyen névvel látunk szeretettel a szerveren: PL: Tom_Hudson\");
            Kick(playerid);
}

 
Aki segít megy a +!

Üdv: Sean

4
Segítségkérés / RP-s név lekérdezése!
« Dátum: 2013. február 03. - 16:20:14 »
Üdv!

Olyan filterszkriptet szeretnék kérni, mivel elkezdtem írni a rpg módomat azt szeretném megkérdezni hogy tudok e olyan code/fs-t adni hogy ha játékos felmegy pl: Sean névvel akkor kidobja mert nem RP-s név!


Aki segít megy a +!


Üdv: Sean

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Elsõ képeim :)
« Dátum: 2013. február 02. - 21:09:28 »
Helló mindenkinek!

Ide, rakom fel sorosan a munkáimat, ezek nem lesznek valami profik de még csak az elsõ képem :)


Ha nagy méretû akkor bocsi :)


Pár képem amit ma készítettem:


Spoiler for Képek:
\"sean_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130202/sean2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130202/sean3_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Egyenlõre, ennyi lenne holnap még több munka lesz lehet!

Spoiler for Kép igénylés:
Minta:

Meik képet szeretnéd?: (( 1, 2 ,3))


Milyen szöveg legyen rajta, esetleg kép:


Üdv: Sean

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal