Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Sean
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2013. február 04. - 15:19:40 »
Üdv! Abban kellene segítség gtaforum.hu-n találtam egy textdraw info bárt, amit SweetPapa készített. Elkezdtem írni egy játékmódot barátommal ezt a kódot a módomba meik függvény alá tegyem segítenétek? //On top of script: new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; new Text:Textdraw2; new Text:Textdraw3; new Text:Textdraw4; new Text:Textdraw5; //In OnGameModeInit or any other place, we procced to create our textdraw: Textdraw0 = TextDrawCreate(2.000000,437.000000,\"Nev: Gary_Calins\"); Textdraw1 = TextDrawCreate(104.000000,437.000000,\"Bank(FT): 1000000000\"); Textdraw2 = TextDrawCreate(277.000000,437.000000,\"Szervezet: Rendor\"); Textdraw3 = TextDrawCreate(425.000000,437.000000,\"Rang: 10\"); Textdraw4 = TextDrawCreate(543.000000,434.000000,\"Szervered neve\"); // ide írd a szeród nevét. Textdraw5 = TextDrawCreate(498.000000,80.000000,\"100000000 FT\"); TextDrawUseBox(Textdraw0,1); TextDrawBoxColor(Textdraw0,0x00000033); TextDrawTextSize(Textdraw0,683.000000,0.000000); TextDrawUseBox(Textdraw5,1); TextDrawBoxColor(Textdraw5,0x00000099); TextDrawTextSize(Textdraw5,716.000000,0.000000); TextDrawAlignment(Textdraw0,0); TextDrawAlignment(Textdraw1,0); TextDrawAlignment(Textdraw2,0); TextDrawAlignment(Textdraw3,0); TextDrawAlignment(Textdraw4,0); TextDrawAlignment(Textdraw5,0); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor(Textdraw2,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor(Textdraw3,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor(Textdraw4,0x000000ff); TextDrawBackgroundColor(Textdraw5,0x000000ff); TextDrawFont(Textdraw0,1); TextDrawLetterSize(Textdraw0,0.299999,1.000000); TextDrawFont(Textdraw1,1); TextDrawLetterSize(Textdraw1,0.399999,1.000000); TextDrawFont(Textdraw2,1); TextDrawLetterSize(Textdraw2,0.399999,1.000000); TextDrawFont(Textdraw3,1); TextDrawLetterSize(Textdraw3,0.499999,1.000000); TextDrawFont(Textdraw4,1); TextDrawLetterSize(Textdraw4,0.399999,1.400000); TextDrawFont(Textdraw5,1); TextDrawLetterSize(Textdraw5,0.499999,2.799999); TextDrawColor(Textdraw0,0xffffffff); TextDrawColor(Textdraw1,0xffffffff); TextDrawColor(Textdraw2,0xffffffff); TextDrawColor(Textdraw3,0xffffffff); TextDrawColor(Textdraw4,0xff0000ff); TextDrawColor(Textdraw5,0xffffffff); TextDrawSetOutline(Textdraw0,1); TextDrawSetOutline(Textdraw1,1); TextDrawSetOutline(Textdraw2,1); TextDrawSetOutline(Textdraw3,1); TextDrawSetOutline(Textdraw4,1); TextDrawSetOutline(Textdraw5,1); TextDrawSetProportional(Textdraw0,1); TextDrawSetProportional(Textdraw1,1); TextDrawSetProportional(Textdraw2,1); TextDrawSetProportional(Textdraw3,1); TextDrawSetProportional(Textdraw4,1); TextDrawSetProportional(Textdraw5,1); TextDrawSetShadow(Textdraw0,1); TextDrawSetShadow(Textdraw1,1); TextDrawSetShadow(Textdraw2,1); TextDrawSetShadow(Textdraw3,1); TextDrawSetShadow(Textdraw4,1); TextDrawSetShadow(Textdraw5,1); //You can now use TextDrawShowForPlayer(-ForAll), TextDrawHideForPlayer(-ForAll) and //TextDrawDestroy functions to show, hide, and destroy the textdraw.
Köszi a figyelmet. Sean voltam
2
« Dátum: 2013. február 03. - 22:46:08 »
Helló! Már kb 24 órája várom hogy megerõsítsék a bátyám és én karakteremet. Szóval azért nyitottam a témát hogy ha valaki játszik a szerveren, az szólna adminak hogy aktiválják a karakterünket? Én nevem: Jason_S_Tomasso Bátyám neve: Frank_S_Tomasso Aki szól és megerõsítik az kap 1 +-t Üdv: Sean
3
« Dátum: 2013. február 03. - 18:19:07 »
Üdv! Elõzõ témámban ügye kértem egy RP-s név ellenõrzõ code-t! Megkaptam beleírtam a alap módom aljára és ez a hiba: C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(259) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(262) : error 021: symbol already defined: \"GetPlayerName\" C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(264) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(266) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(268) : error 021: symbol already defined: \"SendClientMessage\" C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(270) : error 021: symbol already defined: \"SendClientMessage\" C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(272) : error 021: symbol already defined: \"Kick\" C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(274) : error 054: unmatched closing brace (\"}\") C:\\Documents and Settings\\Tomika\\Asztal\\lvprg.pwn(275) : warning 203: symbol is never used: \"player_name\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 8 Errors. Módom: #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } stock CheckRpName(const name[]){ new length=strlen(name),ch; for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break; if(ch==(length+1)) return false; for(ch=0; ch<length; ch++) { if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) { if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {} else return false; } else { if(name[ch]==\'_\') return false; } } return true; } Aztán az OnPlayerConnect(playerid)-hez new player_name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name); if(CheckRpName(player_name)) { } else { SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A Neved nem megfelelõ erre a szervere, próbálkoz újra egy RP-s névvel!\"); SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Itt egy példa hogy milyen névvel látunk szeretettel a szerveren: PL: Tom_Hudson\"); Kick(playerid); } Aki segít megy a +! Üdv: Sean
4
« Dátum: 2013. február 03. - 16:20:14 »
Üdv!
Olyan filterszkriptet szeretnék kérni, mivel elkezdtem írni a rpg módomat azt szeretném megkérdezni hogy tudok e olyan code/fs-t adni hogy ha játékos felmegy pl: Sean névvel akkor kidobja mert nem RP-s név!
Aki segít megy a +!
Üdv: Sean
5
« Dátum: 2013. február 02. - 21:09:28 »
Helló mindenkinek! Ide, rakom fel sorosan a munkáimat, ezek nem lesznek valami profik de még csak az elsõ képem Ha nagy méretû akkor bocsi Pár képem amit ma készítettem:
Oldalak: [1]
|