Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - haha3223

Oldalak: [1] 2
1
Általános / Közvéleménykutatás
« Dátum: 2013. február 18. - 20:59:34 »
Egyik haverommal beszélgettünk, hogy ki szerint melyik jobb város. Szerintetek?

2
Idézetet írta: Vincenzo date=1361095710\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33893\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Viszont ezek az elcsépelt dolgok,amiket folyamatosan látni,hogy egy nagyobb szerver által publikált módot próbálnak meg sokan felhasználni,egyszerûen elveszi az embernek a kedvét a játéktól!
 
A ti modotok is see modból van nem?
 
[/quote]
nem a see modból készült,hanem a see modból vettünk ki pár alap dolgot,de a nagy része az saját termés.
amit kb kiszedtünk see modból az az adminrendszer,a mysql,és a bizniszek,de azok közül is lett kiszedve egy pár,mivel azok teljesen feleslegesek!!
 
[/quote]
legalább hazudni tudnál jol...
 
[/quote]
Donking vs Vicenzo+haha3223 0-2
Vicenzo ment a +

3
Általános / Igény?
« Dátum: 2012. december 16. - 15:18:44 »
Hello.
Haveromékkal azon gondolkoztunk csinálunk egy RP szerót GTA UNITED-be. Vice City mapra. Igaz hogy ott még csak 0.3b van, de elég élvezhetõ RP szerót tudnánk varázsolni.
Lenne rá igény esetleg játékos? A UNITED map frissítése 45 perc múlva jön ki(új verzió).
Kint van egy szavazás értelemszerû.
Arra kérek mindenkit aki szavazott véleményt is írjon hogy miért arra szavazott.
Negatív kritikákat is elfogadok, kultúrált keretek között!
Köszi a figyelmet!

4
Általános / Role Play város. (( NEM KISVÁROS AZT NE IS EMLÍTSD!!!))
« Dátum: 2012. július 02. - 01:26:24 »
Hali minap vitáztam egyik barátommal és a témája az volt, szerintetek melyik város legalkalmasabb RP-re?
Kisvárosok kivételével! Szavazzatok!

5
Munkaerő keresése / Los Santos RolePlay
« Dátum: 2012. június 27. - 01:04:21 »
Helló.
Los Santosban játszódó RP szerverem várja munkatársait.
Webfejlesztõt és Profi mappert keresünk, scripterünk van de még jól jönne.
Természetesen jutalom admin lenne mert pénzt nem tudok adni.
Mapper: Ha jelentkezni akarsz csinálj egy komplett ház interiort és eldöntöm felveszlek-e.
A Webfejlesztõvel külön beszélgetnék.
Elérhetõség PM-ben mert nem akarom hogy vmi Troll felvegyen és zaklasson.
Üdv Haha3223

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Scripter Sûrgõs!!
« Dátum: 2012. január 22. - 13:22:02 »
Idézetet írta: csamika date=1327228167\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15948\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a befolyt pénz 1/3 része!
 
Te sem a pénzre mész barátom!  :laugh:

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:The Los Santos Gang War!
« Dátum: 2012. január 13. - 21:00:47 »
A látszat néha csal Canon

8
Játékok / Hearts of Iron 2
« Dátum: 2011. december 27. - 00:21:15 »
Hearts of Iron 2
 
Hearts Of Iron II
Az az igazság, hogy az õsrégi Panzer General óta nem igazán találtam olyan színvonalú II. Világháborús stratégiai játékot, ami hosszabb idõre le tudna kötni, és azt lehet mondani rá, hogy \"Igen! Ez az ami hiányzott!\". Próbálkozások persze voltak a több, mint tíz esztendõ alatt, de egyik sem ért fel a Hearts Of Iron II-vel. Persze most ne a tucat real-time cuccokra gondoljunk az agyoncicomázott grafikájukkal, aminek gyakorlatilag semmi köze a stratégiához. Azoknak készült ez a részletes leírás, akiknek még nem volt szerencséjük megismerkedni az elsõ résszel, imádják az ilyen jellegû játékokat, de viszonylagos bonyolultság miatt nem tiszta teljesen, mi mire való. Ugyanakkor a hardkór arcok is találhatnak benne olyat, ami hasznukra válhat.
Vágjunk bele és kezdjük a legelején, a menüvel. A tutorial részt el is felejthetitek, mivel ebbõl a cikkbõl jól kiokosodtok. A játék multis részébe nem fogok belemenni, így ugorhatunk is a single player gombra. Rengeteg scenario közül választhatunk, az 1936-os, háborút megelõzõ idõktõl egészen 1945-ig. Négy igazi gigantikus scenario és 15 \"kisebb\" hadjárat közül választhatunk, amik között ott van Rommel afrikai hadjárata, a Japán vs. Amerika hadjárat, de olyan érdekes hadjáratok is, mint a Finn-Szovjet téli háború, vagy az Argentín-Brazil harcok is helyet kaptak, ami már magában csábító. Ha ehhez hozzávesszük azt, hogy gyakorlatilag a világ összes országa közül választhatunk melyikkel szeretnénk megkezdeni a játékot, az maga a mennyország. Szinte hihetetlen.
Persze tudom, hogy a legtöbben a németeket, vagy a magyarokat fogjátok választani, ami totál érthetõ. Nyilvánvalóan a nagyhatalmakkal lehet megvalósítani nagyra törõ terveinket, de ha mégis egy kisebb országot választanátok, azzal is kellemesen el lehet mókázni. Nekem pl. sikerült az olaszokkal egy egész nagy birodalmat összehozni.
Külön jó tulajdonsága a játéknak, hogy a fejlesztõk komolyan odafigyeltek a legapróbb részletekre is. Vegyük pl. Magyarországot. Magyarul vannak kiírva a hadosztályok és hadseregek nevei, és ami nagyon tetszett még, hogy történelmi magyar hadvezérek vannak hozzárendelve ezekhez a seregekhez, amiket egy terjedelmes listából kedvünkre cserélgethetünk. Ugyanez elmondható a harci eszközökrõl is. Kifejleszthetjük saját tankjainkat (Zrínyi, Toldi, Nimród, Turán) és repülõinket (Budapest, Ezüstnyíl, Héja). A hadi felszereléseink kifejlesztésében olyan vállalatok segítenek bennünket, mint pl. a Ganz, Mávag, Molaj, FÉG. A fent említett dolgok nagyjából minden egyes országról elmondhatók.
Ha kiválasztottuk melyik országgal kezdjük el a játékot, ugorjunk a start gombra. Egy területekre felosztott világtérkép fogad bennünket, amin kedvünkre cirkálgathatunk, kicsinyíthetjük, nagyíthatjuk a bal alsó sarokba elhelyezett + és - gomb segítségével.Itt állíthatjuk még be, hogy éppen mit szeretnénk látni a térképen.
Terrain Mapmode: A terepviszonyokat mutatja meg nekünk. A zöld az erõt jelzi, a barna a dombokat, a szürke a hegyeket, és így tovább. A terepviszonyoknak fontos szerepük van a harcokban, mind támadás, védekezés és mozgás szempontjából.
Political Mapmode: Az országokat jeleníti meg nekünk különbözõ színnel.
Weather Mapmode: Idõjárás. Ez is nagyon fontos a hadmûveletek szempontjából.
Economic Mapmode: Gazdaság. Az adott területen lévõ ásványi anyagokat és gyárakat mutatja meg.
Supply Mapmode: Utánpótlás. Ha zöld, egységeink megkapják az utánpótlást, ha piros akkor nem.
Partisan Mapmode: Partizántevékenységek.
Region Mapmode: Régiók. Külön színnel jelzi a régiókat, pl. Balkán, Ukrajna, Kaukázus.
Area Mapmode: Ugyanaz, mint az elõzõ, csak még részletesebb.
Diplomatic Mapmode: Diplomácia. Zöld: szövetséges, Fehér: semleges, Piros: ellenség.
Victory Points Mapmode: Kulcsfontosságú pontok. Azok a helyek, ahol sok nyersanyag, gyár, vagy éppen fõváros található.
Nézzük mi van fentebb: View Map.Ebben az ablakban kaphatunk bõvebb infót egy-egy területrõl. Nézzük mondjuk Budapestet. Egy zöld csillagot láthatunk a képen, benne egy számmal. Ez azt jelenti, hogy kulcsfontosságú város, elfoglalásáért 2 Victory Point jár. Ezek a pontok nagyon fontosak a gyõzelem szempontjából. Egy adott országot pl. csak akkor lehet teljesen elfoglalni ha ellenõrzésünk alatt tartjuk a fõvárosát és az összes Victory Point-ot. Ekkor annektálhatjuk az országot, így az adott állam megszûnik létezni és onnantól kezdve a gyarmatunkká válik.Kicsit jobbra az út és folyó összeköttetéseket láthatjuk a szomszédos területekkel. Értelemszerûen az utak a gyorsabb haladásért felelõsek, a folyók pedig nagyobb védelmet adnak a túlpartról támadókkal szemben. Ha van tengerpartunk, itt láthatjuk, hogy partraszállásra megfelelõ-e a terület. Ha van kis tengerpart ikon, az ellenség képes egy invázióra.
Manpower: ennyivel növekszik a besorozható emberek száma egy évben az adott területen.
Industrial Capacity: ennyi a termelési kapacitás az adott területen. Ezt a számot növelhetjük újabb gyárak építésével, bár ez kicsit idõigényes ugyanis egy évbe is beletelhet egy újabb gyár létrehozása.
Anti Aircraft: Légvédelmi ágyúk száma az adott területen. Minél több légvédelmi üteget telepítünk ide, annál nagyobbat sebzõdnek a területet támadó repülõgépek.
Land Fortifications: Erõdítmények mértéke az adott területen. Ha sok erõdöt építünk, egy kisebb számú sereg is fel tud tartóztatni egy jóval nagyobb haderõt.
Coastal Fortifications: Parti erõdítmények. A partraszálló erõk elleni védelmet segíti.
A következõ sorban a napi nyersanyag termelést láthatjuk: fém, energia, olaj, ritka anyagok.Lentebb az infrastruktúra %-os aránya látható, mely az áthaladó egységek sebességét és a kereskedelmet befolyásolja legfõképp. Természetesen az infrastruktúrát is fejleszthetjük, de kb. 1 év alatt javíthatunk 10%-ot.
Partizántevékenység: Ez a szám mutatja meg egy esetleges lázadás esélyét. A helyszínre küldött katonai egységek állomásoztatása csökkenti ezt a számot. (Anti Partisan Duty).
Provinces: Lista az összes városunkról.
Armies (tank ikon): Lista a szárazföldi egységeinkrõl.
Air Units (repülõgép ikon): Lista a reptereinkrõl és légi egységeinkrõl.
Fleets (hajó ikon): Lista a kikötõinkrõl és flottánkról.
Acrive Combats: Lista az éppen folyamatban lévõ harcokról.
Deploy: Lista az elkészült új egységekrõl, melyek elhelyezhetõk az anyaországban.
Technology: Itt állíthatjuk be, hogy éppen mit szeretnénk kifejleszteni. A lista hatalmas és több részre bontott, amit nem sorolok fel, mert elég egyértelmû.Elõször a vízszintes sorból kiválasztjuk azt a kategóriát, amibõl fejleszteni szeretnénk valamit. Ha ez megvan, a bal oldali oszlopból megjelöljük azt a céget, vagy kutatót, akit megbízunk a projekttel. Figyeljünk arra, hogy minél több kis ábra legyen zölddel bekeretezve, mert akkor gyorsabban dolgoznak. Ha két cég azonos számú zöld ábrával rendelkezik, érdemes annak kiadni a projektet, amelyiknek nagyobb a skill értéke.
A fejlesztések természetesen pénzbe kerülnek, ami napi szinten levonódik a vagyonunkból, de e-nélkül lehetetlen megnyerni a háborút. Az újonnan kifejlesztett harci eszközöket azonnal el is kezdhetjük gyártani, vagy ha az adott eszközbõl kifejlesztettek egy korszerûbb verziót, lehet upgradelni a csapatokat, így mindig fejlett hadsereget tudhatunk magunkénak.
A Production fül nagyon fontos eleme a játéknak. Itt szabályozhatjuk a termelést, ellenõrizhetjük a nyersanyag, utánpótlás, pénz és emberanyag mennyiségét, na meg a kereskedelmet és a szállítást. Kissé bonyolultnak hangzik, de meg lehet szokni.A gyártás egyszerû, kijelöljük a gyártani kívánt egységet, beállítjuk, hogy mennyit szeretnénk belõle, majd start. Ekkor megjelenik az egység képe, és egy dátum, hogy várhatóan mikor áll majd rendelkezésre.
A jobb oldali csúszkákon állíthatjuk be, hogy mibõl mennyire van szükségünk. Ha a szám piros színre vált, az adott dologból nem termelünk eleget. Ez egyébként minden másra ugyanígy vonatkozik.A lenti négyzetben a más országokkal kötött kereskedelmet figyelhetjük meg, alatta pedig a nyersanyag és utánpótlás szállítását és a készleteket egy adott városban.
Diplomacy: Bármelyik ország zászlajára kattintva infót kapunk arról, hogy melyik országgal áll szövetségben, háborúban, stb. Ellenõrizhetjük még, hogy mely nyersanyagokban bõvelkedik, így kiderül érdemes-e kereskedni vele. Diplomatáink segítségével befolyásolhatjuk az országok politikáját, megdönthetjük az adott korányt, hadat üzenhetünk, békét köthetünk, csapatokat küldhetünk szövetségesünknek, stb. Persze mindez pénzbe kerül, nem is kevésbe.Saját országunk minisztereit is megválaszthatjuk, így lecserélhetjük ha nem tetszik, ami nagyban befolyásolja a termelést, hadseregünket, egyebeket.
Térjünk rá a harcra! Szárazföldi egységeink mozgatásához nem kell nagy tudomány. Kijelöljük a kívánt egységet (lehet többet is) és jobb gomb segítségével megmutatjuk neki azt a területet, ahová mennie/támadnia kell. Nagyobb hadmûveleteknél érdemes leállítani az idõt és szépen kijelölgetni mit is szeretnénk. Ha nem adunk ki semmilyen feladatot, egységünk automatikusan elkezdi beásni magát (Dug in).
Ha partraszállást szeretnénk indítani, mindenképpen szükségünk van Transport hajókra. Egységünket berámoljuk a transzportba és már adhatjuk is ki az inváziós parancsot egy kiszemelt ellenséges partszakaszra (Amphibious Assault). Értelemszerûen, ha több egységgel támadunk egyszerre, biztosabb a siker. Persze kockázatos vállalkozás a partraszállás, mivel elég idõigényes, így nagy esély van rá, hogy támadás éri az egységet, mikor éppen próbáljuk megvetni lábunkat a parton. Érdemes légi, illetve vízi támogatásban részesíteni az inváziós erõket. Az elfoglalt területre késõbb már könnyûszerrel szállíthatunk csapatokat, minimális kockázattal. Ha a tengeri utánpótlás nem biztosított, légi úton is küldhetünk hadianyagot a csapatoknak (Air Supply), persze ehhez ki kell fejlesztenünk a megfelelõ repülõt és le is kell gyártanunk azt. Szárazföldi egységeinket felszerelhetjük mindenféle jóval (Brigade Attachment), növelve ezzel harcértéküket. Hátránya, hogy több ellátmányra lesz szüksége az egységnek. Érdemes még megemlíteni az ejtõernyõs alakulatokat, amiket bárhol bevethetünk a szállító repülõgép hatósugarán belül, így könnyedén foglalhatunk el, mondjuk gyengén védett szigeteket partraszállás nélkül (Airborne Assault).
A légi és tengeri egységek irányítása más. Nekik meg kell mondanunk, hogy mit csináljanak. A repülõknél nem mindegy, hogy egy terület felett légi fölényt, vagy bombázni szeretnénk.Érdemes kötelékeket létrehozni sok bombázóval és megfelelõ számú kísérõ vadászgéppel. A bombázók védelmére az Escort Fighterek kiválóak, hiszen nagy a hatótávolságuk, így a bombázók távolabbi célpontok ellen is indulhatnak.A hadiflottánál ugyanez a szisztéma. Érdemes minél nagyobb számú egységekbe tömörülni, a csatahajókat pedig rombolókkal és könnyûcirkálókkal védeni a tengeralattjárókkal szemben. Kiadhatunk parancsot konvojok támadására, erre legalkalmasabb a tengeralattjáró, de bombázhatjuk a partot is és támadó, illetve védekezõ utasításokat is adhatunk.
Minden harci egység rendelkezik egy életerõ és szervezettség vonallal. Ha az életerõ vonal 0-ra csökken, egységünk megsemmisül. Alakulatunk úgy is megsemmisülhet, ha az ellenség körbezárja és menekülési útvonal híján az egység megadja magát. A leharcolt seregeket érdemes pihentetni, így regenerálódnak, kapnak utánpótlást és ismét teljes értékûek lesznek.
A hajókra sokkal jobban oda kell figyelni, mert igen hamar el tudnak süllyedni, ha nem vigyázunk, pótlásuk pedig rendkívül idõigényes és drága, fõleg a csatahajóké. Ha egy erõsebb ellenséges flottába ütközünk, érdemes feladni a harcot és elmenekülni, mert adott esetben az összes hajónk megsemmisülhet. Ilyenkor jó taktika, hogy kiküldjük a területre a bambázóinkat, hogy szórják meg egy kicsit az ellenség hajóit. Egy erõsebb Naval Bomber kötelékkel komoly károkat tudunk nekik okozni. Ha az ellenség több hajót veszít, mint amennyit gyártani tud, lassan legyõzzük a flottáját.
A Statistics fülre kattintva bármikor ellenõrizhetjük az erõviszonyokat. Megnézhetjük ki, milyen hajókat süllyesztett el, mekkora a hadereje, mennyi Victory Point-tal rendelkezik. Gyakorlatilag innen bármit megtudhatunk és levonhatjuk a konzekvenciát.
A játék egyik fontos és nagyszerû eleme az, hogy követi a történelem eseményeit. Pl. a németekkel nem kell elfoglalnunk Ausztriát és Csehszlovákiát, mert a megfelelõ idõben választhatunk, hogy szeretnénk-e csatolni az országhoz. Vagy ott van mondjuk a Molotov-Ribbentrop paktum, amit vagy megkötünk, vagy nem. Ezek mind-mind befolyásolják a háború menetét. Ettõl függetlenül a játék nem lesz lineáris, hiszen korlátlan szabadságot élvezünk benne, gyakorlatilag bármit megtehetünk, és ez így van jól.
Úgy érzem a Hearts of Iron II-ben minden megvan ami egy II. Világháborús stratégiai játékhoz kell és kitölti a kategóriájában tátongó hatalmas ûrt.
Képek:
\"width=500http://www.gamestar.hu/apix_collect/0407/hearts-of-iron-2/hearts-of-iron-2_20041103194501_2188_original.jpg[/img]
\"width=500http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/kefaz/hearts_of_iron_ii/01.jpg[/img]
videó:
 

Emellett haverommal szoktunk multizni. Akinek megtetszik vagy játszik rajta és van kedve multizni szeretettel várjuk :)

9
Archívum / Los Santos Role Play
« Dátum: 2011. december 11. - 23:05:28 »

Üdvözlet
Beszeretném mutatni készülõ szerverünket.
A szervert a WTFLV készítõi és még pár ember készíti.
A mod teljesen 0-ról írt ahogy a WTFLV is volt.
A szerver LS-ben fog játszódni, ahol maximálisan kihasználjuk a samp adottságait.
 
 
 
Fõadminok:
Santiago(azaz én)
Unknown
Bart
Teku
Leila
Ádám
Vic15
Lowasz
Vito
Többi admin:
Roger
Bruce
A szerveren lévõ frakciókról.
Legális frakciók(mint mindenhol): LSPD,LSMD,LS News, LSFD,Önkormányzat, Licensers azaz oktatók.
Emellett lehet alapítani bármilyen legális frakciót,céget.
Illegálisok: Eastern Block Crew, The Hoodaz Block 33
Illegális frakciót bármikor lehet alapítani, script nélkülit ha tényleg jó és ötletes bescripteljük.
Egy két dolog a jelenlegi modból:
Iphone: Teku csinálta saját kezével, mielõtt megvádolna valaki hogy lopott!
\"sa-mp-088.png\"
Emellett lesz még sima telefon is ami ugyanígy textdrawos lesz.
Az autólopás:
Beírod a parancsot.
\"QEBGDEtvAwMGBQ5IFAVQ\"
Lecsavarozod a panelt.
\"QEBGDEtvAwMGBQ5IFwVQ\"
És összeilleszted a drótot.
\"QEBGDEtvAwMGBQ5IFgVQ\"
A munkákról még nem teszek említést, de azoksem a hagyományos formákban lesznek.
Honlap: hamarosan!
Nemsokára fogunk domaint rendelni.
Emellett scripterre és mapperre szükségünk lenne még..
PM-ben jelentkezz ha alkalmasnak érzed magad a feladatra.
Kritikákat elfogadom, a negatívakat is.
Mert a kritika megmutatja mi jó és mi nem. :D
Szóval jöhet a vélemény, majd frissítem folyamatosan a topicot.

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Los Santosi RPG
« Dátum: 2011. november 30. - 23:10:07 »
Üdv, készülõ RP szerveremhez keresnék még scriptert!
Most jönni fognak a szövegek:
-Ingyen nem scriptel senki.
-Inkább tanulj meg scriptelni.
-Kis 12 éves fejeddel inkább nyiss fun szerót.
Stb. stb. stb...
Én nem tudnék semmit fizetni, igazi role play szervert csinálunk, csak kevesen vagyunk scripterek.
Fõadmint természetesen kapna, társtulajdonos lenne, a honlap nemsokára lesz rendelve.
Profi scripter keresek, aki nem lépne le az eddig elkészített moddal ha odaadjuk.
Aki alkalmasnak és vállalkozó szellemûnek érzi magát az ide írjon, utánna pm-be megbeszéljük a többit.
Hát a szerverröl: A szerver Los Santosban játszódik, nagyon egyedi dolgok vannak már a modban amit eddig sehol nem láttam még. Külföldön sem! Mellettem még 4 fõadmin van és 3 kis admin, weboldal van, egyelõre még csak ingyenes nemsokára fogunk váltani .hu domain-osra. Hát ha valami érdekel még kérdezz.

11
RP/RPG kérések / Scriptert keresek!
« Dátum: 2011. november 30. - 23:03:07 »
Üdv, készülõ RP szerveremhez keresnék még scriptert!
Most jönni fognak a szövegek:
-Ingyen nem scriptel senki.
-Inkább tanulj meg scriptelni.
-Kis 12 éves fejeddel inkább nyiss fun szerót.
Stb. stb. stb...
Én nem tudnék semmit fizetni, igazi role play szervert csinálunk, csak kevesen vagyunk scripterek.
Fõadmint természetesen kapna, társtulajdonos lenne, a honlap nemsokára lesz rendelve.
Profi scripter keresek, aki nem lépne le az eddig elkészített moddal ha odaadjuk.
Aki alkalmasnak és vállalkozó szellemûnek érzi magát az ide írjon, utánna pm-be megbeszéljük a többit.

12
Off Telep / DVTK-FTC
« Dátum: 2011. november 27. - 11:52:53 »
Vélemények?? Mennyi lesz szerintetek??
HAJRÁ DIÓSGYÕR!!!

13
Off Telep / Szavazz
« Dátum: 2011. november 27. - 10:16:33 »
Hello. Nagyon fontos lenne arra kérnék minden embert.
http://apps.facebook.com/scitec_teszt/
Ha van facebookja rámegy erre a linkre, belájkolja és szavaz Bodnár Barnabásra.. Fontos lenne légyszives lájkoljátok.

14
Archívum / Tenkaichi szerver.
« Dátum: 2011. július 20. - 23:49:01 »
Üdv szeretnék bemutatni egy szervert amit nemrég kezdtünk el készíteni néhány barátommal.
A szerver neve Tenkaichi szerver lenne. A szerver ötlete a Dragon Ball címû sorozatból jött.
Ez a szerver félig rp félig freeroam szerûség.
Itt nem a pénz lenne a lényeg, nem az hogy milyen házad, kocsid van.(Ház kocsi lesz-e nemtudom.)
Itt harci kapacitásban mérnénk az erõt,minél nagyobb annál erõsebbet ütsz. Lehetne különbözõ harci mestereknél(NPC) tanulni. Csupán kézi harc lenne, vagy ütõfegyverrel.
Lennének harci bajnokságok. És még sok más egyedi dolog.
Szeretettel várnám segítõkész Scripter, mapper segítségét, aki fantáziát lát a szerverben.

15
Általános / See kontra Cry avagy ki copyzott kiröl?
« Dátum: 2011. július 12. - 23:36:15 »
Sziasztok ezt a témát azért nyitottam mert Trane Black barátunk nagyon azt mondja Cry RPG modból kitörölték a Seecopy-kat, és hogy a \"scripter társa\" az õ távollétében copykat.
Sõtt azt állítják Cry semmit nem copy-zott see-röl. Lássuk hát a bizonyítékokat.
Vajon véletlen hogy mind a 2-ben LMUNKA-ként vannak definiálva?(Melyik lehet az eredeti?)
 

//Leaderes melók
#define LMUNKA_LSPD 1
#define LMUNKA_FBI 2
#define LMUNKA_BLOODS 3
#define LMUNKA_MENTO 4
#define LMUNKA_VAGOS 5
#define LMUNKA_YAKUZA 6
#define LMUNKA_ONKORMANYZAT 7
#define LMUNKA_HITMAN 8
#define LMUNKA_RIPORTER 9
#define LMUNKA_TAXI 10
#define LMUNKA_MAFIA 11
#define LMUNKA_SAMAFIA 12
#define LMUNKA_MS13 13
#define LMUNKA_KATONA 14
#define LMUNKA_SFPD 15
#define LMUNKA_OKTATO 16
#define LMUNKA_TGG 17
#define LMUNKA_SFTAXI 18
#define LMUNKA_SFMENTO 19
#define LMUNKA_VPOP 20

 


//=====Leaderes Melók=======
#define LMUNKA_LSPD 1
#define LMUNKA_NNI 2
#define LMUNKA_KATONA 3
#define LMUNKA_MENTO 4
#define LMUNKA_MS13 5
#define LMUNKA_YAKUZA 6
#define LMUNKA_ONKORMANYZAT 7
#define LMUNKA_HITMAN 8
#define LMUNKA_RIPORTER 9
#define LMUNKA_TAXI 10
#define LMUNKA_OKTATO 11
#define LMUNKA_SFPD 12
#define LMUNKA_LCN 15
#define LMUNKA_BLOODS 16
#define LMUNKA_VPOP 17
#define LMUNKA_ORFK 18
#define LMUNKA_SZERELO 19
#define LMUNKA_GSF 14
#define LMUNKA_SWAT 20

 


Simamunkák:
 

//Alapmunkák
#define MUNKA_DETEKTIV 1
#define MUNKA_UGYVED 2
#define MUNKA_PROSTI 3
#define MUNKA_DROG 4
#define MUNKA_AUTOTOLVAJ 5
#define MUNKA_SZERELO 6
#define MUNKA_TESTOR 7
#define MUNKA_FEGYVER 8
#define MUNKA_AUTOKERESKEDO 9
#define MUNKA_UTTISZTITO 10
#define MUNKA_BOXOLO 11
#define MUNKA_BUS 12
#define MUNKA_UJSAGOS 13
#define MUNKA_HACKER 14
#define MUNKA_KAMIONOS 15
#define MUNKA_FARMER 16
#define MUNKA_FUNYIRO 17
#define MUNKA_EPITESZ 18

 


//=======Sima Melók=======
#define MUNKA_DETEKTIV 1
#define MUNKA_UGYVED 2
#define MUNKA_PROSTI 3
#define MUNKA_DROG 4
#define MUNKA_AUTOTOLVAJ 5
#define MUNKA_PINCER 6
#define MUNKA_BENZIN 7
#define MUNKA_TESTOR 8
#define MUNKA_FEGYVER 23
#define MUNKA_AUTOKERESKEDO 10
#define MUNKA_UTTISZTITO 21
#define MUNKA_KEMENYSEPRO 20
#define MUNKA_MELLENY 22
#define MUNKA_BOXOLO 12
#define MUNKA_FUNYIRO 13
#define MUNKA_BUS 14
#define MUNKA_UJSAGOS 15
#define MUNKA_KAMIONOS 16
#define MUNKA_FARMER 18
#define MUNKA_ZSEBTOLVAJ 19
#define MUNKA_SZEMETES 24
#define MUNKA_FAVAGO 25
#define MUNKA_HACKER 26

 


Alapanyag szedés és elkészítési idõ
 

new MaxTalalas[7] = {
//Maximum cuccok
10,      //Kokacserje kereséskor max ennyit kap
8,      //Máklevél kereséskor max ennyit kap
6,      //Cannabis kereséskor max ennyit kap
10,      //Kokain készítéskor (Kokacserje * ennyi) + 1-et kaphat max
7,      //Heroin készítéskor (Máklevél * ennyi) + 1-et kaphat max
5,      //Marihuana készítéskor (Cannabis * ennyi) + 1-et kaphat max
400,   //Mati készítéskor (Mûanyag * ennyi) + 1-et kaphat max
};
new MunkaIdo[8] = {
10*1000,   //Kokacserje
10*1000,   //Máklevél
10*1000,   //Cannabis
1*1000,   //Kokain
2*1000,   //Heroin
3*1000,   //Marihuana
5*1000,   //Material
120*1000, //Belsõcsere
};

 


new MaxTalalas[7] = {
//Maximum cuccok
10,      //Kokacserje kereséskor max ennyit kap
8,      //Máklevél kereséskor max ennyit kap
6,      //Cannabis kereséskor max ennyit kap
10,      //Kokain készítéskor (Kokacserje * ennyi) + 1-et kaphat max
7,      //Heroin készítéskor (Máklevél * ennyi) + 1-et kaphat max
5,      //Marihuana készítéskor (Cannabis * ennyi) + 1-et kaphat max
400,   //Mati készítéskor (Mûanyag * ennyi) + 1-et kaphat max
};
new MunkaIdo[8] = {
10*1000,   //Kokacserje
10*1000,   //Máklevél
10*1000,   //Cannabis
1*1000,   //Kokain
2*1000,   //Heroin
3*1000,   //Marihuana
5*1000,   //Material
120*1000, //Belsõcsere
};

 


Rangok itt nem az a lényeg hogy nem ugyanazok a rangok hanem hogy ugyanúgy van megoldva
 

new Rangok[20][8][32] = {
   //{\"Kadét\", \"Õrmester\", \"Hadnagy\", \"Százados\", \"Õrnagy\", \"Alezredes\", \"Ezredes\", \"Tábornok\"},
   {\"LS Kadét\", \"LS Zászlós\", \"LS Törzsõrmester\", \"LS Hadnagy\", \"LS Alezredes\", \"LS Ezredes\", \"LS Tábornok\", \"LS Admirális\"},
   {\"FBI Rookie\", \"FBI Rookie\", \"FBI Detective\", \"FBI Head Detective\", \"FBI Special Agent\", \"FBI Special Agent in Charge\", \"FBI Chief\", \"FBI Admirális\"},
   {\"The Newcomer\", \"Dawg\", \"Outsider\", \"Nigga\", \"Buddy\", \"Brother\", \"The Boss\", \"The BigBoss\"},
   {\"LS Ápoló\", \"LS Ápoló\", \"LS Medikus\", \"LS Rezidens\", \"LS Orvos\", \"LS Szakorvos\", \"LS Fõorvos\", \"LS Professzor\"},
   {\"Tyor\", \"Tyor\", \"Guy\", \"Distrubtor\", \"Constrint\", \"Driller\", \"Veteran\", \"Deathless\"},
   {\"Shateigashira\", \"Shateigashira\", \"Fuku-Honbucho\", \"So-Honbucho\", \"Saiko-Komon\", \"Wakagashira\", \"Kumicho\", \"Oyabun\"},
   {\"Sofõr\", \"Sofõr\", \"Testõr\", \"Adóellenõr\", \"Miniszter\", \"Alelnök\", \"Elnök\", \"-\"},
   {\"Associate\", \"Associate\", \"Soldier\", \"Caporegime\", \"Consigliere\", \"Underboss\", \"GodFather\", \"GodFather\"},
   {\"Intern\", \"Intern\", \"Local Reporter\", \"Local Editor\", \"Network Anchor\", \"Network Editor\", \"Network Producer\", \"-\"},
   {\"Trainee\", \"Trainee\", \"Taxi rookie\", \"Cabbie\", \"Dispatcher\", \"Shift Supervisor\", \"Taxi Company Owner\", \"Taxi Company Owner\"},
   {\"Outsider\", \"Inicial\", \"Associar\", \"Membro\", \"Consulativo\", \"Líder da al\", \"Mestre\", \"BigMestre\"}, // TJG
   {\"Giovane D Onore\", \"Piciotto\", \"Soldato\", \"Contabile\", \"Consigliere\", \"Sotto Capo\", \"Capofamiglia\", \"Capofamiglia\"}, // SCU
   {\"Outsider\", \"Outsider\", \"Associate\", \"Solider\", \"Capo\", \"UnderBoss\", \"Don Aztecas\", \"GodFather\"},
   {\"Katona Kadét\", \"Katona Õrmester\", \"Katona Hadnagy\", \"Katona Százados\", \"Katona Õrnagy\", \"Katona Alezredes\", \"Katona Ezredes\", \"Katona Tábornok\"},
   {\"SF Kadét\", \"SF Zászlós\", \"SF Törzsõrmester\", \"SF Hadnagy\", \"SF Alezredes\", \"SF Ezredes\", \"SF Tábornok\", \"SF Admirális\"},
   {\"Tanuló tanár\", \"Tanársegéd\", \"Tanár\", \"Fõtanár\", \"Professzor\", \"Dékán\", \"Igazgató helyettes\", \"Igazgató\"},
   {\"Probationary\", \"Outsider\", \"Buddy\", \"Nigga\", \"Feeka\", \"Brother\", \"Boss\", \"GangBoss\"},
   {\"Trainee\", \"Trainee\", \"Taxi rookie\", \"Cabbie\", \"Dispatcher\", \"Shift Supervisor\", \"Taxi Company Owner\", \"Taxi Company Owner\"},
   {\"SF Ápoló\", \"SF Ápoló\", \"SF Medikus\", \"SF Rezidens\", \"SF Orvos\", \"SF Szakorvos\", \"SF Fõorvos\", \"SF Professzor\"},
   {\"VPOP Õrmester\", \"VPOP Zászlós\", \"VPOP Hadnagy\", \"VPOP Százados\", \"VPOP AlEzredes\", \"VPOP Ezredes\", \"VPOP VezérEzredes\", \"VPOP VezérEzredes\"}
};

 


new Rangok[20][8][32] = {
   {\"LS Kadét\", \"LS Õrmester\", \"LS Törzsõrmester\", \"LS Fõtörzsõrmester\", \"LS Zászlós\", \"LS Törzszászlós\", \"LS Fõtörzszászlós\", \"LS Hadnagy\"},
   {\"NNI Ügynök\", \"NNI Különleges ügynök\", \"NNI Titkos ügynök\", \"NNI Szövetségi ügynök\", \"NNI Ügyosztályvezetõ\", \"NNI Igazgató helyettes\", \"NNI Igazgató\", \"NNI Igazgató\"},
    {\"Katona Kadét\", \"Katona Õrmester\", \"Katona Hadnagy\", \"Katona Százados\", \"Katona Õrnagy\", \"Katona Alezredes\", \"Katona Ezredes\", \"Katona Tábornok\"},
   {\"Kezdõ ápoló\", \"Ápoló\", \"Szakápoló\", \"Gépész\", \"KIM gépész\", \"KIM szakápoló\", \"KICS vezetõ mentõtiszt\", \"Mentõtiszt\"},
   {\"Associate\", \"Miembro\", \"Luchador\", \"Soldado\", \"Capo\", \"Jefe\", \"Padrino\", \"Padrino\"},
   {\"Shatei\", \"Shiingin\", \"Kyodai\", \"Shateigashira\", \"Saiko-Komon\", \"Wakagashira\", \"Oyabun\", \"Oyabun\"}, // TJG
   {\"Sofõr\", \"Sofõr\", \"Testõr\", \"Adóellenõr\", \"Miniszter\", \"Alelnök\", \"Elnök\", \"Elnök\"},
   {\"Tyor\", \"Tyor\", \"Guy\", \"Distrubtor\", \"Constrint\", \"Driller\", \"Veteran\", \"Deathless\"}, //hitman
   {\"Intern\", \"Intern\", \"Local Reporter\", \"Local Editor\", \"Network Anchor\", \"Network Editor\", \"Network Producer\", \"Network Producer\"},
   {\"Trainee\", \"Trainee\", \"Taxi rookie\", \"Cabbie\", \"Dispatcher\", \"Shift Supervisor\", \"Taxi Company Owner\", \"Taxi Company Owner\"},
    {\"Tanuló tanár\", \"Tanársegéd\", \"Tanár\", \"Fõtanár\", \"Professzor\", \"Dékán\", \"Igazgató helyettes\", \"Igazgató\"},
   {\"LS Kadét\", \"LS Õrmester\", \"LS Törzsõrmester\", \"LS Fõtörzsõrmester\", \"LS Zászlós\", \"LS Törzszászlós\", \"LS Fõtörzszászlós\", \"LS Hadnagy\"},
   {\"Probationary\", \"Outsider\", \"Buddy\", \"Nigga\", \"Feeka\", \"Brother\", \"Boss\", \"GangBoss\"}, //SOA
   {\"Baby\", \"Probarity\", \"Outsider\", \"Buddy\", \"Feeka\", \"Brother\", \"BigBrother\", \"The BigBoss\"}, //GSF
   {\"Piciotto\", \"Soldato\", \"Caporegime\", \"Capo Bastone\", \"Consiglier\", \"Capo Crimine\", \"Capo Crimine\", \"Capo Crimine\"}, // La Cosa Nostra
   {\"Outsider\", \"Associate\", \"Capo\", \"Underboss\", \"Boss\", \"The Brother\", \"BigBrother\", \"BigBoss\"},
   {\"VPOP Õrmester\", \"VPOP Zászlós\", \"VPOP Hadnagy\", \"VPOP Százados\", \"VPOP AlEzredes\", \"VPOP Ezredes\", \"VPOP VezérEzredes\", \"VPOP VezérEzredes\"},
   {\"Rendõrfõkapitány\", \"Rendõrfõkapitány\", \"Rendõrfõkapitány\", \"Rendõrfõkapitány\", \"Rendõrfõkapitány\", \"Rendõrfõkapitány\", \"Rendõrfõkapitány\", \"Rendõrfõkapitány\"},
   {\"Gyakornok\",\"Benzinszállító\",\"Vontató\", \"Szerelõ\", \"Machanikus\", \"Ügyvezetõ\", \"Igazgatóhelyettes\", \"Igazgató\"},
   {\"SWAT Tag\",\"SWAT Gyakornok\",\"SWAT Tizedes\", \"SWAT Százados\", \"SWAT Ezredes\", \"SWAT Kiképzõ\", \"SWAT Alparancsnok\", \"SWAT Parancsnok\"}
};

 



public OnPlayerWeaponChange(playerid, newweapon, oldweapon)
{
   if(!Admin(playerid, 1))
   {
      if(newweapon == 38)
      {
         new string[64];
         ABroadCast(COLOR_LIGHTRED, \"========== !! CHEAT WARNING !! ==========\", 1);
         Format(string, \"Név: %s, fegyver: MINIGUN\", PlayerName(playerid));
         ABroadCast(COLOR_LIGHTRED, string, 1);
      }
   }

 


public OnPlayerWeaponChange(playerid, newweapon, oldweapon)
{
   if(!Admin(playerid, 1))
   {
      if(newweapon == 38)
      {
         new string[64];
         ABroadCast(COLOR_LIGHTRED, \"========== !! CHEAT VESZÉLY !! ==========\", 1);
         Format(string, \"Név: %s, fegyver: MINIGUN\", PlayerName(playerid));
         ABroadCast(COLOR_LIGHTRED, string, 1);
      }
   }

 
Egyenlõre ennyi aki nem hisz nekem a modot is elküldöm ;)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal