Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - SonXeeZ

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Hogy van helyesen ez a parancs?
« Dátum: 2013. január 14. - 21:17:47 »
Sziasztok ! Tegnap nyitottam egy munka help topicot , azóta megint van egy kis gond vele.
Azt szerettem volna megcsinálni , hogyha az emberke bányász , és beirja hogy /munka_banyasz berakja az elsõ checkpointot a munkához , ellenkezõ esetben ha nincs a dózerbe , akkor írja ki hogy nem ülsz dózerbe.
Két féle parancsal is próbáltam , az if(IsPlayerInVehicle(playerid , 482))-vel és ami a lenti kódba van azzal is de mindig azt irja miután elfogadtam a parancsot , és beirnám hogy /munka_banyasz , hogy nem ülök a dózerbe , még ha abba ülök is.
Na szóval itt a kód:
 
CMD:munka_banyasz(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == BANYASZ)
   {
   new jarmu;
   jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
   if(jarmu==486)
   {
      SendClientMessage(playerid , COLOR_YELLOW,\"Elkezdtél dolgozni, menj a kijelölt helyekre.\");
      SetPlayerCheckpoint(playerid , -1894.3909,-1750.8854,21.7500,8.5);
      SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\",0);
   }
       else
   {
   SendClientMessage(playerid , COLOR_WHITE,\"Nem ülsz dózerbe , így nem tudod elkezdeni a munkát.\");
    }
            return 1;
    }
return 0;
}

 
Checkpointok :
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 0) // Elsõ CP
    {
       SetPlayerCheckpoint(playerid, -1920.7643,-1714.8641,21.9083,8.5);
        SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 1);
}
if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 1) // Második CP
     {
         SetPlayerCheckpoint(playerid,-1869.5566,-1717.8596,21.7500,8.5);
        SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 2);
     }
      if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 2) // Harmadik CP
    {
       SetPlayerCheckpoint(playerid,-1868.2203,-1671.2141,21.7500,8.5);
        SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 3);
      }
      if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 3) // 4
    {
       SetPlayerCheckpoint(playerid,-1923.6233,-1731.0911,22,8.5);
        SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 4);
      }
      if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 4) // 5
    {
       SetPlayerCheckpoint(playerid,-1867.9788,-1716.7721,21.7500,8.5);
        SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 5);
      }
      if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 5) // 5
    {
       SetPlayerCheckpoint(playerid,-1855.6295,-1677.2148,21.7564,8.5);
        SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 6);
      }
      if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 6) // 5
    {
       SetPlayerCheckpoint(playerid,-1894.3909,-1750.8854,21.7500,8.5);
        DisablePlayerCheckpoint(playerid);
        GameTextForPlayer(playerid , \"~g~ Sikeresen elvégezted a ~w~ munkát ! \",5000,1);
        GivePlayerMoney(playerid , 10000);
      }
      return 1;
}

2
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2013. január 13. - 15:09:16 »
Sziasztok !
Azt szeretném megkérdezni , hogy két dialogot hogy tudok összerakni , hogy ne kelljen új FS-t csinálni ?
Wikin olvasgattam , de nem tudtam összerakni..
Ezeket kellene összerakni :
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
    {
    switch(dialogid==Dialog_Dildo)
        {
    case 1:
           {
              switch(listitem)
           {
               case 0: // Elsõ item
               {
         GivePlayerWeapon(playerid , 10, 1);
               }
               case 1: // 2.
               {
                   GivePlayerWeapon(playerid , 11, 1);
               }
               case 2: // 3.
               {
                   GivePlayerWeapon(playerid , 12, 1);
                }
               case 3: // 4.
               {
                   GivePlayerWeapon(playerid , 13, 1);
                      }
              }
            }
switch(dialogid==Radio) // <----- Ezt kellene hozzácsatolni az elsõhöz. !!
        {
      case 1:
           {
             switch(listitem)
              {
               case 0:
               {
               PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
               }
               case 1:
               {
               PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.sztarnet.hu/ClassFM/mp3_adas_1.m3u\");
               }
               case 2:
               {
               PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://www.xhosting.hu/NeoFM/128_kbs_mp3.m3u\");
               }
               case 3:
               {
               StopAudioStreamForPlayer(playerid);
               }
               case 4:
               {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Ultimate Rádió készítõje : SonXe ======|\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"|====== Weboldal : www.UltimateFS.clans.hu ======|\");
               }
            }
}
    }
return 1;
}

 
Megoldva.

3
Segítségkérés / Munka segítség !
« Dátum: 2013. január 13. - 11:04:07 »
Sziasztok !
Eléggé kezdõ vagyok meg a programozás terén , és gondoltam csinálok/csinálnék valami kis munkát a szerverre.
Elkezdtem csinálni , de a végén mindig rossz valami , próbáltam már párszor újra csinálni , de nem sikerült .
Egy bányász munka lenne , ami annyit csinálna , hogyha beirjuk hogy  /munka akkor kihozzon egy dialogot , és lehessen választani hogy mi akarsz lenni.
Ha kiválasztotta , utána teleportálja el a bányához , és miután beszállt egy dózerbe , beirhatná a parancsot hogy /munka bányász.
Itt lenne a kód:
 
#include <a_samp>
#define COLOR_CHARTREUSE 0x7FFF00AA
new Menu:munka;
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define CIVIL 0
#define BANYASZ 1
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n---------------------------------\");
print(\"Munkák betöltve\");
print(\"---------------------------------\\n\");
    munka = CreateMenu(\"~g~Munka ~r~ Elvallalas\", 2, 200.0, 100.0, 150.0, 150.0);
    AddMenuItem(munka, 0, \"Banyasz\");
    AddMenuItem(munka, 0, \"Civil\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Ha dolgozni szeretnél : /munka\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/munka banyasz\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(GetPlayerTeam(playerid) == BANYASZ)
        {
        SetPlayerPos(playerid , -1926.9149,-1752.5000,23.8790);
SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5);
        SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\",0);
return 1;
}
if (strcmp(\"/munka\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
 
ShowMenuForPlayer(munka, playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);
if(Current == munka)
{
switch(row)
{
   case 0:
   {
      {
      SetPlayerFacingAngle(playerid, 273.4250);
      SetPlayerPos(playerid, -2625.874, 1406.222, 7.101563);
      HideMenuForPlayer(munka, playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, true);
      SetPlayerSkin(playerid,16);
      new string[256];
      new pName[30];
              GetPlayerName(playerid, pName, 30);
              format(string, 280,\"|==%s mostantól Bányászként dolgozik !==|\", pName);
              SendClientMessageToAll(COLOR_CHARTREUSE, string);
              SendClientMessage(playerid , COLOR_YELLOW, \"A munka elkezdéséhez szállj be valamelyik dózerbe, és ird be /munka bányász.\");
              SetPlayerTeam(playerid,BANYASZ);
      }
   }
   case 1:
   {
      {
      SetPlayerFacingAngle(playerid, 2.0992);
      SetPlayerPos(playerid, -1616.049,680.7509,7.1875);
      HideMenuForPlayer(munka, playerid);
      TogglePlayerControllable(playerid, true);
      SetPlayerSkin(playerid,1);
      new string[256];
      new pName[30];
              GetPlayerName(playerid, pName, 30);
              format(string, 280,\"%s újra civil.\", pName);
              SendClientMessageToAll(COLOR_CHARTREUSE, string);
              SetPlayerTeam(playerid,CIVIL);
      }
   }
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, true);
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 0) // Elsõ CP
        {
            SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5);
            SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 1);
        }
        if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 1) // Második CP
        {
            SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5);
            SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 2);
        }
        if(GetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\") == 2) // Harmadik CP
        {
            SetPlayerCheckpoint(playerid,0,0,0,8.5);
            SetPVarInt(playerid,\"banyaszcp\", 0);
            GivePlayerMoney(playerid,7000);
            SendClientMessage(playerid,0x00CC00,\"Végeztél a munkával és kerestél 7000$-t \");
        }
        return 1;
}

 
És az errorok :
 

C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(45) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(55) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(55) : error 004: function \"OnPlayerSelectedMenuRow\" is not implemented
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(60) : error 017: undefined symbol \"row\"
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(100) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(100) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(100) : error 004: function \"OnPlayerExitedMenu\" is not implemented
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(106) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(106) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(106) : error 004: function \"OnPlayerEnterCheckpoint\" is not implemented
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(113) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Földesi\\Desktop\\Gamemodokszerohoz\\System.pwn(127) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 36)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
8 Errors

 
Esetleg le tudnátok írni nekem helyesen , vagy megmondani hogy mi a hiba mert eddig még soha nem csináltam ilyet.
Elõre is köszi !

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal