Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Monster2211

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Mapp betõltés hiba
« Dátum: 2013. július 15. - 08:59:51 »
Üdv.Nagyon nagy gond van a szerveren a mappokat nagyon közerõl tölti be kb olyan 100m de lehet hogy még annyi se és lenne pár fontos object ami látszodjon mind pl az út vagy a beton lapok már próbáltam lecserélni a sscanfot de csak nem megy pls ötleteket hogy mit csináljak. Kösz elõre is. Üdv 

2
Segítségkérés / 3dtext Hiba
« Dátum: 2013. július 04. - 12:29:04 »
Heló Csináltam egy 3ds rank /vip-et de mikor le spawnolok el törli mindenkinek a rangot vagy a /vip a feje fölül de ha nem irom oda a delete3dtextlabel-t akkor pedig pl ha van Kezdõjátékos rang és lesz Értelemes Játékos akkor a Kezdõjátékos nem tõrli a feje fõlûl hanem ott marad mind a 2 és még van irva egy Delete3DtextLabe az on playerDisconnect hez is de ha újra lespawnolnak akkor megy
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    Delete3DTextLabel(APlayerData[playerid][RangLB]);
    Delete3DTextLabel(APlayerData[playerid][vip]);
new string[128];
    format(string, sizeof(string), \"%s\", RankLabel(playerid));
    APlayerData[playerid][RangLB] = Create3DTextLabel(string,0xff0000AA,30.0,40.0,50.0,40.0,0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(APlayerData[playerid][RangLB], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
    if (APlayerData[playerid][PlayerVIPLevel] > 1)
    {
    APlayerData[playerid][vip] = Create3DTextLabel(\"V.I.P Játékos\",0xffff00AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(APlayerData[playerid][vip], playerid, 0.0, 0.0, 0.5);
}

3
Segítségkérés / Kapu Hiba
« Dátum: 2013. július 03. - 09:53:05 »
Helló. Van egy automatikus kapum   mappolt szigeten kinyílik de nem zárod-ik vissza nem tudjátok mi lehet a gond:? az az érdekes hogy ami nincs mappolva ott vissza zárod-ik itt a script:
 

new sandiegok1;
new sandiegok2;
forward SanDiego(playerid);
public OnGameModeInit()
{
    sandiegok1 = CreateObject(976, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 0, 0, 80);
    sandiegok2 = CreateObject(976, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 0, 0, 80);
    SetTimer(\"SanDiego\",500, 1);
    return 1;
}
public SanDiego(playerid)
{
  for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
  {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,-3954.28,-316.92,11.07))
    {
      if(gateopen == false)
      {
        MoveObject(sandiegok1, -3951.6999511719, -309.5, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
        MoveObject(sandiegok2, -3955.8999023438, -332, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
        gateopen = true;
      }
      return 1;
    }
  }
  if(gateopen == true)
  {
    MoveObject(sandiegok1, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
    MoveObject(sandiegok2, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk
    gateopen = false;
  }
  return 1;
}

   

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 03. - 10:47:29 )

Megvan a hiba de azt hogy lehet meg csinálni hogy egy filterscriptbe teszek pl 5 kaput és hogy mennyen is rendesen mert pls ha ugy irom hogy publick sandiego(playerid) és csinálok meg 1et hogy publick GateCheck(playerid) akkor már nem zárodik be mi a gond?

4
Segítségkérés / ifplayerrangepoint zene
« Dátum: 2013. június 29. - 11:25:49 »
Helló,Egy olyan ifplayerrangepoint kéne nekem hogy amikor oda megyek akkor elindjuon a zene az adot helyen és ha el megyek akkor meg kapcsoljon ki,Kösz elõre is

5
Segítségkérés / convoy
« Dátum: 2013. június 23. - 10:45:35 »
Helló neki kezdtem egy convoy rendszernek de nem nagyon akar sikerülni .Kérlek segitsetek ha tudtok
 
new bool:isinconvoy[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
isincovoy[playerid] = 0;
//parancs
CMD:startconvoy(playerid, params[])
{
        new playername[MAX_PLAYER_NAME], msg[128];
        GetPlayerName(playerid, playername, MAX_PLAYER_NAME);
        format(msg, sizeof(msg), \"%s Inditott egy convoyt csatlakozz hozzá /joinconvoy parancsal \", playername);
        SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,msg);
        return 1;
}
CMD:joinconvoy(playerid, params[])
{
    if(isinconvoy[playerid] == 0)
    {
        //YOUR SCRIPT
        isinconvoy[playerid] = 1;
    }
     else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Te már convoyban vagy!!!\");
}

6
Segítségkérés / Sorompó fs
« Dátum: 2013. június 01. - 09:34:45 »
Helló itt a sorompó scriptem már próbáltam move object és set obeject rottal is de nem nyílik ki úgy ahogy én szertném  úgy nyílik ki hogy egybõl fel aztán meg egybõl le.Ha valaki tudja hogy mi a gond kérem segitsen    :)
 
//Mod elején:
#include <a_samp>
#include zcmd
#include <fixchars>
#include sscanf2
new bool:gateopen;
new pdkapu;
forward GateCheck(playerid);
//Gamemode init alatt:
public OnGameModeInit()
{
pdkapu = CreateObject(968, 1702.3000488281, 348.29998779297, 29.299999237061, 0, 270, 0);
SetTimer(\"GateCheck\",5000, 1);
return 1;
}
public GateCheck(playerid)
{
  for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
  {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,2.0,1699,348.60,29.89))
    {
      if(gateopen == false)
      {
        SetObjectRot(pdkapu,0, 358, 0); // barrier closed after command
        gateopen = true;
      }
      return 1;
    }
  }
  if(gateopen == true)
  {
    SetObjectRot(pdkapu,0, 270, 0); // barrier closed after command
    gateopen = false;
  }
  return 1;
}

7
Szkript kérések / Mozgó Hajó(Komp)
« Dátum: 2013. május 26. - 13:35:56 »
Üdv.
Szeretnék kérni egy olyan scriptet amiben ha egy player felszáll egy hajóra(komp)akkor elvigye egy másik helyre és úgy hogy a hajóról ne essen bele a vízbe.
és egy valami olyasmit hogy tudják rátenni objecteket és az is mennyen a hajóval egyszerre.Meg hogy amikor megérkezik akkor ott a hajó kell várjon x percet ameddig elindul a másik depóhoz.és még az is jó lenne hogy ne csak 1 helyre mennyen a kordinátákat ha majd megpróbálom és megoldani.csak egy példa legyen.
Köszönöm elõre is Viszlát.     

8
Szkript kérések / Sorompó script
« Dátum: 2013. április 08. - 06:59:04 »
heló itt egy link http://pastebin.com/PizRfiyC nagyon jó lenne ha ezeket a kordinátákat  bele tudnátok foglalni egy scriptbe. Köszönöm elõre is . Heló

9
Segítségkérés / ChatBubble fagyasztás
« Dátum: 2013. március 30. - 18:44:42 »
helló valakinek van valami ötlete hogy kéne ezt megoldani hogy ott maradjon amíg fen van játékos ??
SetPlayerChatBubble(playerid, \"Admin Szolgálatban!\" 0xFF0000AA, 100.0, 10000);
kösz elõre is

10
Segítségkérés / Mappon jeleze a terûletet
« Dátum: 2013. március 29. - 15:43:12 »
Heló nekem valami olyasmi kéne script vagy gamemodeba beirni hogy pl víz felleti depokon vagy utakon jeleze a terûletet utat meg mindent mind ahogy alap mappokon ha valaki tudja írja le privátban mert nem szertném hogy mindenki megtudja amugy ha ez számit (PPC)modhoz kellene válaszokat kösz elõre is.Heló

11
Segítségkérés / URL
« Dátum: 2013. március 07. - 15:20:59 »
Heló nekem a playaudiostreamforplayerhez kellene egy zene link amelyket én akkarom már probáltam a data.hu meg a solidefiles..... de nem indul el amikor belépek hogy tudnák én ilyen linket csinálni???? válaszokat köszonom elõre is 

12
Szkript kérések / Mapp Betõltés /reload
« Dátum: 2013. március 03. - 10:18:53 »
Üdv Kéne egy olyan script amit beiróm hogy /mappload és betõlti az összes mappot ami van a gamemode ba ppc_trucking es gamemodehoz kéne ez a script Válaszokat Kösz elõre is

13
Segítségkérés / Objectec/Jármûvek
« Dátum: 2013. március 03. - 10:09:19 »
Heló Van egy kis próbléma  amilyen autót le mappolok az bele esik a vízbe nem tudjátok hogy mi a gond Válaszokat  kösz elõre is

14
Szkript kérések / Állapot Mérõ
« Dátum: 2013. március 02. - 11:26:42 »
üdv jo lenne egy állapot méro ami méro a kocsi töréset jo script is
Arra gondoltam hogy írja hogy Tökéletes , Jó , Rósz és zúzott Kösszonom elore is ha sikerul felteni egy ilyen scriptet

15
Segítségkérés / Állapot Mérõ
« Dátum: 2013. március 02. - 10:25:05 »
Üdv Ki Ad két Errort az edig irt scriptem továb nem tudom csinálni pls ha valaki tudja akkor segitsen itt a script kösz elõre is:
itt az error
 

D:\\Szerverek\\-\\PPC Szerver\\filterscripts\\allapot.pwn(21) : warning 219: local variable \"vHealth\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Szerverek\\-\\PPC Szerver\\filterscripts\\allapot.pwn(22) : error 033: array must be indexed (variable \"vHealth\")
D:\\Szerverek\\-\\PPC Szerver\\filterscripts\\allapot.pwn(26) : error 021: symbol already defined: \"vHealth\"
D:\\Szerverek\\-\\PPC Szerver\\filterscripts\\allapot.pwn(66) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
és itt a script:
 
#include <a_samp>
//Állapot jelzõ by Mon$ter
new Text:vHealth[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"UpdateSpeed\", 180, true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
 
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new Text:vHealth[MAX_PLAYERS];
vHealth = TextDrawCreate(543.000000, 381.000000, \" \");
TextDrawFont(vHealth[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(vHealth[playerid], 0.31, 1.45);
new Float:vHealth;
new vid;
GetVehicleHealth(vid, vHealth);
new healthstring[128];
if(vHealth >= 995)
{
format(healthstring, 128, \"~g~Tökéletes\");
}
else if(vHealth < 995 && vHealth > 800)
{
format(healthstring, 128, \"~b~Jó\");
}
else if(vHealth < 800 && vHealth > 700)
{
format(healthstring, 128, \"Közepes\");
}
else if(vHealth < 700 && vHealth > 500)
{
format(healthstring, 128, \"~y~Tûrhetõ\");
}
else if(vHealth < 500)
{
format(healthstring, 128, \"~r~Rossz\");
}
new hstringg[256];
format(hstringg, 256, \"~w~Állapot: %s\", healthstring);
return 1;
}
forward UpdateSpeed();
public UpdateSpeed()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
TextDrawShowForPlayer(i, vHealth);
new str2[100];
format(str2, sizeof(str2),\"~w~Állapot: ~y~%s\", vHealth);
TextDrawSetString(vHealth, str2);
}
else if(!IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
TextDrawHideForPlayer(i, vHealth);
}
}
return 1;
}

 
[mod]Máskor használj kód tag-eket! B.[/mod]

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal