Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Soveny94
1
« Dátum: 2013. február 28. - 21:24:47 »
Nos az a baj hogy beírom Google-ba, hogy YSI/y_ini.inc és nem lehet letölteni vagy nem azt dobja ki ami nekem kellene. Valaki egy Linket léci!
2
« Dátum: 2013. február 25. - 19:26:21 »
Átszeretnék álni a SA-MP 0.3x re és (LIBMYSQL.dll) hibát ír ki mokor házilag elakarom inditani!!
3
« Dátum: 2013. február 25. - 00:34:56 »
Ezt a hogyn tudnám megcsinálni, hogy idõre nyiljon és csukjon??? Idõ: 07:00-töl 17:00-ig. Ja és persze ha égy playep odamenne akkor yna neki valamit Pl: A .... zárva 7-töl - 17-ig. #include <a_samp> #include <fixchars> #include <streamer> #include <zcmd> #define FILTERSCRIPT new szalonkapu; CMD:kapuk(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\" autoszalon kapuk:\",\"1 kapu van összesen.\"\"); return 1; } public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"autokapu3\", 500, true); szalonkapu = CreateObject(991, -506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121, 0.00000000, 0.00000000, 270); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } forward autokapu3(); // automatakapu / szalon.. public autokapu3(){ new bool:nyissuk = false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 10.0, -506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121)){ nyissuk=true; break; } } if(nyissuk) MoveObject(szalonkapu, -506.20001220703, 2592.6999511719, 51, 3.0); else MoveObject(szalonkapu, -506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121, 3.0); }
4
« Dátum: 2013. február 20. - 21:33:39 »
Üdvözletem! Elhoztam nektek a pénteken nyíló Villager RPG nevû szervert! Bizonyára sokan hallottatok már a régi Villager RPG-rõl amit ha jól emlékszem Csóti & Matt csinált... Nos, Matt azóta egy új módot írt Robival ami szintén a Villager RPG-re kereszteltek... A szerver egyszer már nyitott, de mivel kevés volt a player, a Hostingal gondok voltak, és a mód is folyamatosan fejlesztve volt (most is van, csak nem olyan gyakran) nem fizettem ki tovább a hostot... Most, újranyitunk, újdonságokkal! A Leaderekre a fórumon (Alul) lehet jelentkezni... Na, most a módról.... Új munkák: - Fagylaltos - Kukás - Buszos A többi, a már megszokott, de azt hiszem készülõben van egy teljesen új! Városok: Nos... A már megszokott 2 város [El Quebrados és Las Payasadas] helyett 5 (!!!) Városunk van ! Azaz Bayside El Quebrados Las Payasadas Las Barracas Fort Carson Legális frakciók: -Rendõrség -Taxi ZRT -Rádiós Munka -F.B.I -Mentõ Szolgálat -Egyház -Autó Szerelõ Vállalat Illegális frakciók: -Salwador -Grove Maffia -Cosa Nostra Admin TGF NINCS! Cuccvisszaadás: Nos van, de nem a végtelenségig... Sõt, inkább nevezném kis kezdõ csomagnak! Leaderekért a fórumon jelentkezz!! Admin Team: [ugye õ a fent említett scripter] [segéd scripter és mapper én ] Munkák!! AlapMunkák: Kéményseprõ: A kéményseprõ feladata hogy a lakosok házának a kéményét kitisztittja. Munkaheje: EL Quebrados-ban van. A munkáját az EQ bank melleti épületnéll tudja felvenni. Nem áll jármü segitségére. Parancsa : /kéményseprés Úttisztító: Az õ dolga hogy EL Quebrados város utcái tiszták legyenek. Ami a segitségére lessz egy tisztitó kocsi . Ami EL Quebrados-ban található . A munkáját a Úttisztító-nál tudja felvenni. Kukás: Az õ feladata az épületek olõtt álló szemetesek kiüritése. Segítségére négy jármû áll. Munkaheje: Fort Carson-ban van. A munkáját a Kukásoknáll-nál tudja felvenni. Postás: Az õ feladata hogy házakrol házakra vigye az emberek postáit. A munkaheje: Las Payasdas-ban van. Segitségére egy postás autó áll. A munkáját a Postán tudja felvenni. Szabó: A szabó feladata hogy a lakosok tetszés szerinti ruháját megvarja. Munkaheje: EL Quebrados-ban van. A munkáját a Szabó-nál tudja felvenni. Nem áll jármü segitségére. Parancsa : /varr Pizzás: A pizzás feladata az éhezõ polgároknak finom meleg ételt adni Munkaheje: Las Payasdas-ban van. Segítségére egy motorbicikli áll. A munkáját a Pizzázó-ban tudja felvenni. Halász: Az õ feladata hogy az embereknek halat adjon. Segítségére egy hajó áll . Munkaheje: Valle Ocultado kikötõjében van. A munkáját a Halászmunkánál tudja felvenni. CementSzálitó: Az õ feladata hogy az embereknek kiszálitsa a cementet. Segítségére egy cementszálitó autó . Munkaheje: Las Payasdas-ban van . A munkáját a Cementszálitómunkánál tudja felvenni. LeaderesMunkák: Rendõrleader: Az õ feladata hogy a polgárok biztonságba éljenek . Munkaheje: EL Quebrados és Fort Carson-ban van. Segítségére ( fegyverek,jármû) áll. A munkát a RendõrLeader-töl kell kérni . MentõsLeader: Az õ feladata meggyógyítani a lakosságot . Segítségére ( jármûvek) állnak. Munkaheje: EL Quebrados és Fort Carson-ban van. A munkát a MentõsLeadertöl kell kérni SzerelõLeader: Az õ feladata a bajbajutott jármûveket megjavítani vagy kimenteni Munkaheje: Verdant Meadow Aircraft Graveyard-reptéren van. Segítségére egy vintató autó áll. A munkát a SzerelõLeader-töl kell kérni TaxisLeader: Az õ feladata a jármû nélküli polgárokat elszállítani dij fejében Segítségére egy taxi áll. Munkaheje: Las Payasdas-ban van A munkát a TaxisLeader-töl kell kérni RádiósLeader: Az õ feladata hogy eljuttassa a híreket a polgároknak. Munkaheje: Fort Carson-ban van Segítségére egy rádióskocsi áll. A munkát a RádiósLeader-töl lehet kérni. PolgármesterLeader: Polgármester testõre: Polgármester sofõre: A polgármester feladata hogy irányitsa a város gazdaságát . Emellet kap segítõket ( Sofõr, testõr). Akik követik mindenfelé hogy segítsenek neki Munkahejük: a Las Payasdas Városházán van. Polgármestert fél évente választ a város. A segítõit a polgármester választja ki. Segítségükre egy limuzin áll (és persze a polgárõrség is) Illegális Munkák: Cosa Nostra: Munkahejük (bandahejük) Aldea Malvada-Hegyen van. Grove Street Families: Munkahejük (bandahejük) Arco Del Oeste-Hegyen van. Salvador: Munkahejük (bandahejük) EL Quebrados-ban van. Az uzsorás banda célja hogy minél több pénzt csikarjanak ki a nép zsebéböl különféle kölcsönöket adnak embereknek és a dupláját kérik vissza . Segítségükre több autó áll. IP: 178.248.200.68:7782 Honlap: www.parasztrpg.ucoz.hu A Weboldalon méd dolgozunk!! Mindenkit szeretettel várunk!
5
« Dátum: 2013. február 18. - 21:53:11 »
Megoldható valahogy az, hogy egy object idõre nyison és csukjon? kordináta: zárt álapotban -506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121 kordináta: nyitott álapotban -506.20001220703, 2592.6999511719, 51
6
« Dátum: 2013. február 17. - 07:04:46 »
Hello!! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudnám azt megcsinálni a Gamemod-ban??? Hasonlo mod mind Afterlife
7
« Dátum: 2013. február 17. - 02:02:36 »
Nos ezt a scriptett kilehet ugy javitani hogy csak leader birja használni??? #include a_samp #include zcmd #define MAX_DROT 200 #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA enum szInfo { Van, Object, Float: PosX, Float: PosY, Float: PosZ, Float: Fordulas }; new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo]; new foutobject[50]; CMD:lerak(playerid) { new string[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]); GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Van] = 1; format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } return 1; } CMD:felszed(playerid) { new string[128], Float:x, Float:y, Float:z; for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z)) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } } return 1; } CMD:felszedall(playerid) { for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; } SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\"); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; new panels, doors, lights, tires; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); break; } } } GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); } return 1; } Leaderek: if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)
8
« Dátum: 2013. február 17. - 00:47:28 »
Hello! Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet a modban a hiba ha felszálok egy motorkerékpéra és ahogy felszálok e fejére rak az emberkémnek egy sisakot és rögtön el is tünik!!?? Milehet akkor a baj? Hasonlo mod mint Falusi RPG
9
« Dátum: 2013. február 08. - 17:40:53 »
Nos megint én! Eza script egy autoszalonhoz kellene de nem tom megcsinálni ezért kérem a segítségeteket. Ugy szeretném ha 0-24 órában põrõgne de lasan mert egy jármû lenne rajta!! Lehetséges ez? ? (10 +)
10
« Dátum: 2013. február 08. - 17:35:25 »
Ez egy fekvõrendõr lerakó script és hiba van benne!!! Valaki segitene kijavitani? #include <a_samp> #include <zcmd> #define GREEN 0x21DD00FF #define RED 0xE60000FF #define WHITE 0xFFFFFFAA #define DIALOGSP 1000 new object; new string[128],Float:X,Float:Y,Float:Z,File:pos; CMD:xcredits(playerid,params[]) { SendClientMessage(playerid, -1 ,\"XtremeR for The Dynamic Speed Break Maker \"); SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Fordította: Adii\"); return 1; } CMD:xspeedbreaker(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"xSpeedBreaker Maker by XtremeR\", \"Fekvõrendõr létrehozása\\nKorábbi szerkesztése\\nMentés\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\"); return 1; } CMD:xsb(playerid,params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"xSpeedBreaker Maker by XtremeR\", \"Fekvõrendõr létrehozása\\nKorábbi szerkesztése\\nMentés\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\"); return 1; } CMD:xedit(playerid,params[]) { SelectObject(playerid); SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Válaszd ki,hogy melyik objektumot akarod szerkeszteni!\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { SendClientMessage(playerid,RED,\"Fekvõrendõr létrehozásához használd a következõ parancsokat: /xspeedbreaker vagy /xsb\"); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Használd a /xedit parancsot a szerkesztéshez vagy a /xsb parancsot a mentéshez!\"); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { DestroyObject(object); } } public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ) { if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT) { EditObject(playerid, objectid); } else { EditPlayerObject(playerid, objectid); } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostmár tudod szerkeszteni az objektumot!\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response)// They pressed the first button. { switch(dialogid) { case 1: { switch(listitem) { case 0: { GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); object = CreateObject(19425,X,Y+1,Z-1,0,0.00,0.00); EditObject(playerid, object); SendClientMessage(playerid, -1 ,\"A fekvõrendõr letéve mostmár elhelyezheted!\"); } case 1: { SelectObject(playerid); SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Válaszd ki azt az objektumot amelyiken változtatni szeretnél!\"); } case 2: { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ; GetObjectPos(object, oldX, oldY, oldZ); pos = fopen(\"xSpeedBreakers.pwn\", io_append); format(string, 256, \"CreateObject(19425,%f,%f,%f,0.00,0.00,0.00);//By XtremeR\\n\", X, Y, Z); fwrite(pos, string), fclose(pos); SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Fekvõrendõr lehelyezve és mentve a Scriptfiles mappába!(CreateObject)\"); } } } } } return 1; } HIBA: C:\\Users\\robi\\Desktop\\Szerverem Paraszt RPG\\pawno\\include\\zcmd.inc(90) : warning 219: local variable \"pos\" shadows a variable at a preceding level C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(95) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\") C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(107) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_FINAL\" C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(115) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_CANCEL\" C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(125) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSelectObject\") C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(129) : error 017: undefined symbol \"SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors.
11
« Dátum: 2013. február 07. - 00:18:24 »
Hello megint én szeretné ezt a scriptet valahogy megoldani, hogy csak Rendõr meg Swat-os birja használni és hogy sima lpazer ne birja!!!! Lehetséges ez? #include a_samp #include zcmd #define MAX_DROT 200 //----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------// #define ZOLD 0x03b01aAA #define SARGA 0xeefa00AA #define NARANCSS 0xf0a400AA #define PIROS 0xe60000AA enum szInfo { Van, Object, Float: PosX, Float: PosY, Float: PosZ, Float: Fordulas }; new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo]; new foutobject[50]; CMD:lerak(playerid) { new string[128]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\"); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 0) { GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]); GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]); DrotInfo[drot][Van] = 1; format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot); SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } return 1; } CMD:felszed(playerid) { new string[128], Float:x, Float:y, Float:z; for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z)) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\"); SendClientMessage(playerid, ZOLD, string); break; } } } return 1; } CMD:felszedall(playerid) { for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]); DrotInfo[drot][Van] = 0; DrotInfo[drot][PosX] = 0; DrotInfo[drot][PosY] = 0; DrotInfo[drot][PosZ] = 0; DrotInfo[drot][Fordulas] = 0; } SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\"); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; new panels, doors, lights, tires; new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++) { if(DrotInfo[drot][Van] == 1) { GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); break; } } } GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires); UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15); } return 1; }
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 08. - 01:05:34 )
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || Admin(playerid, 1)) Ezt kellene belerakni!!! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 08. - 16:56:33 )
Valaki akkor segitene nagyon sürgös kap 2 + -ot
12
« Dátum: 2013. február 06. - 21:00:39 »
if(strcmp(cmd, \"/parkol\", true) == 0) { new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:a; new carid; new getcarid; if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; } else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; } else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; } else { return 1; } getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); GetVehiclePos(carid, x, y, z); //GetPlayerFacingAngle(playerid, a); GetVehicleZAngle(carid, a); if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs jármûved!\"); return 1; } if(getcarid == carid) { CarInfo[carid][cLocationx] = x; CarInfo[carid][cLocationy] = y; CarInfo[carid][cLocationz] = z; CarInfo[carid][cAngle] = a; SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Sikeresen leparkoltad a jármûvedet! Legközelebb is itt fogod megtalálni!\"); SaveCarCoords(); OnPlayerUpdate(playerid); DestroyVehicle(carid); CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000); TogglePlayerControllable(playerid, 1); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", carid); SetVehicleNumberPlate(carid, string); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]); ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]); AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]); format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", carid); SetVehicleNumberPlate(carid, string); return 1; } } } if(strcmp(cmd, \"/ajtó\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ajto\", true) == 0) { new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; if(keycar != 999) { new locked[256]; locked = strtok(cmdtext, idx); if(CarInfo[keycar][cLock] == 1) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,0); } } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kinyitottad az autód!\"); CarInfo[keycar][cLock] = 0; SaveCarCoords(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kinyitotta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja az autóját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kinyitja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); return 1; } else if(CarInfo[keycar][cLock] == 0) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1); } } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Bezártad az autód!\"); CarInfo[keycar][cLock] = 1; SaveCarCoords(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s bezárta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja az autóját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"bezárja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs autód!\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/ajtó2\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ajto2\", true) == 0) { new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; if(keycar != 999) { new locked[256]; locked = strtok(cmdtext, idx); if(CarInfo[keycar][cLock] == 1) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,0); } } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kinyitottad az autód!\"); CarInfo[keycar][cLock] = 0; SaveCarCoords(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kinyitotta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja az autóját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kinyitja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); return 1; } else if(CarInfo[keycar][cLock] == 0) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1); } } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Bezártad az autód!\"); CarInfo[keycar][cLock] = 1; SaveCarCoords(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s bezárta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja az autóját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"bezárja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs autód!\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/kocsinyit\", true) == 0) { new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; if(!Admin(playerid, 3)) { return 1; } if(keycar != 999) { new locked[256]; locked = strtok(cmdtext, idx); if(CarInfo[keycar][cLock] == 1) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,0); } } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kinyitottad az autód!\"); CarInfo[keycar][cLock] = 0; SaveCarCoords(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kinyitotta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja az autóját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"kinyitja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); return 1; } else if(CarInfo[keycar][cLock] == 0) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1); } } SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Bezártad az autód!\"); CarInfo[keycar][cLock] = 1; SaveCarCoords(); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s bezárta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja az autóját.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"bezárja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); return 1; } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs autód!\"); return 1; } } ======================================================================== Amikor beirom ezeket a parancsokat:/parkol,/ajtó,/ajtó2,/kocsinyit akkor azt írja ki hogy a mod nem ismer ilyen parancsot pedig RPG modhoz való!! Segitene valaki? ??
13
« Dátum: 2013. február 05. - 20:02:49 »
Nos ez a kapu olyan lenne, hogy Pl: egy parkingba szeretnék beparkolni és amikor odaérek a parking kapújához akkor automatikusan kinyilna és elvenne pár $-t!!! De csak a kapu jármûre reagáljon Ha lehetséges mert ha netán atulaj odasétálna a kocsijához akkor ne nyiljon ki a parking kapú mert akkor ugy is venne el tõlle pénzt! Elõre is köszönöm anak akki elkésziti 15 + érte
14
« Dátum: 2013. február 03. - 20:18:28 »
Nos olyan scriptet szeretnék, hogy amikor odamék egy ATM-hez akkor /atmrob-all birnám kirabolni és perse hogy megmaragyon rablás után a pénz nem mint ennél a scriptnél: #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> #define COLOR_GREEN 0x33FF33AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA public OnGameModeInit() // FS-ben OnFilterScriptInit() { CreateDynamicObject(2942, 2159.3999023438, 939.90002441406, 10.199999809265, 0, 0, 269.99450683594); CreateDynamicObject(2942, 2032.6999511719, 1319.4000244141, 10.5, 0, 0, 270); CreateDynamicObject(2942, 2183.6000976563, 2162.1999511719, 10.5, 0, 0, 357.97277832031); CreateDynamicObject(2942, 2159.3999023438, 939.90002441406, 10.199999809265, 0, 0, 269.99450683594); CreateDynamicObject(2942, 2085.6999511719, 2047.4000244141, 10.699999809265, 0, 0, 89.989013671875); return 1; } CMD:rabol(playerid, params[]) { if(GetPVarInt(playerid,\"rabol\") == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,2032.0376,1319.3666,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0, 2158.7371,939.8642,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0, 2183.2349,2161.5310,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,2086.3616,2047.7804,11.0579)) // Értelemszerûen bõvítheted! De akkor az OnGameModeInit()-hez is rakj objecteket { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Beleütöttél egyet az ATM-be, és kiesett a sok pénz! Gyorsan szedd fel a lóvét!!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPlayerWantedLevel(playerid,6); SetPVarInt(playerid,\"rabol\",1); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"[RIASZTÁS]: Kirabolták az ATM-et!\"); SetTimerEx(\"rabolas\",15000,0,\"i\",playerid); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nemvagy ATM közelébe! Mennyé közelebb! :\'S\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Most raboltál! 5 perc múlva újra rabolhatsz\"); return 1; } forward rabolas(playerid); public rabolas(playerid) { new rcash =(random(50000-10000)+10000); TogglePlayerControllable(playerid,1); GivePlayerMoney(playerid, rcash); SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kész vagy! Gyorsan fuss el, miellõtt ideérnek a zsaruk!\"); SetTimerEx(\"rabolasido\",300000,0,\"i\",playerid); } forward rabolasido(playerid); public rabolasido(playerid) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Na, vaze letelt az idõ, mostmár rabolhatsz újra\"); SetPVarInt(playerid,\"rabol\",0); SetPlayerWantedLevel(playerid,0); return 1; }
Ja és RPG modra lenne szoval szintén a rendõröket rijasztaná amikor elkezdem rabolni az ATM-et
15
« Dátum: 2013. január 31. - 00:49:49 »
#include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #include <fixchars.h> #define FILTERSCRIPT new vam_rampa; CMD:vam-rampa(playerid) { ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"EQ-LP:\",\"A Vám-rámpa.\\nHatótávolságuk: 2m\",\"Rendben\",\"\"); return 1; } public OnFilterScriptInit() { SetTimer(\"vam-rampa\", 500, true); vam-rampa = CreateObject(968, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000,270, 95); // vám-rámpa return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } forward vam-rampa(); // vám-rámpa) public vam-rampa(){ new bool:fel-le = false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000, 350, 95)){ fel-le=true; break; } } if(fel-le) MoveObject(vam-rampa, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000, 350, 95, 3.0); else MoveObject(vam-rampa, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000, 270, 95, 3.0); } C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : error 001: expected token: \"(\", but found \"-\" C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\" C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : error 001: expected token: \";\", but found \"-\" C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
|