Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Soveny94

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / YSI/y_ini
« Dátum: 2013. február 28. - 21:24:47 »
Nos az a baj hogy beírom Google-ba, hogy YSI/y_ini.inc és nem lehet letölteni vagy nem azt dobja ki ami nekem kellene.  Valaki egy Linket léci!

2
Segítségkérés / LIBMYSQL.dll Hiba
« Dátum: 2013. február 25. - 19:26:21 »
Átszeretnék álni a SA-MP 0.3x re és (LIBMYSQL.dll) hibát ír ki mokor házilag elakarom inditani!!

3
Segítségkérés / Kapú
« Dátum: 2013. február 25. - 00:34:56 »
Ezt a hogyn tudnám megcsinálni, hogy idõre nyiljon és csukjon???
Idõ: 07:00-töl  17:00-ig.
Ja és persze ha égy playep odamenne akkor yna neki valamit Pl: A .... zárva 7-töl - 17-ig.
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define FILTERSCRIPT
new szalonkapu;
CMD:kapuk(playerid)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\" autoszalon kapuk:\",\"1 kapu van összesen.\"\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    SetTimer(\"autokapu3\", 500, true);
 
    szalonkapu = CreateObject(991, -506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121, 0.00000000, 0.00000000, 270);
   
return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
forward autokapu3(); // automatakapu / szalon..:)
public autokapu3(){
    new bool:nyissuk = false;
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 10.0, -506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121)){
            nyissuk=true;
            break;
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(szalonkapu, -506.20001220703, 2592.6999511719, 51, 3.0);
    else
        MoveObject(szalonkapu, -506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121, 3.0);
}

4
Archívum / Villager RPG *Újratöltve*
« Dátum: 2013. február 20. - 21:33:39 »
                                                                Üdvözletem!
Elhoztam nektek a pénteken nyíló Villager RPG nevû szervert!
Bizonyára sokan hallottatok már a régi Villager RPG-rõl amit ha jól emlékszem Csóti & Matt csinált... Nos, Matt azóta egy új módot írt Robival ami szintén a Villager RPG-re kereszteltek...
A szerver egyszer már nyitott, de mivel kevés volt a player, a Hostingal gondok voltak, és a mód is folyamatosan fejlesztve volt (most is van, csak nem olyan gyakran) nem fizettem ki tovább a hostot...
Most, újranyitunk, újdonságokkal!
A Leaderekre a fórumon (Alul) lehet jelentkezni...
Na, most a módról....
Új munkák:
- Fagylaltos
- Kukás
- Buszos
A többi, a már megszokott, de azt hiszem készülõben van egy teljesen új!
Városok:
Nos... A már megszokott 2 város [El Quebrados és Las Payasadas] helyett
5 (!!!) Városunk van !
Azaz
Bayside
El Quebrados
Las Payasadas
Las Barracas
Fort Carson
Legális frakciók:
-Rendõrség
-Taxi ZRT
-Rádiós Munka
-F.B.I
-Mentõ Szolgálat
-Egyház
-Autó Szerelõ Vállalat
Illegális frakciók:
-Salwador
-Grove Maffia
-Cosa Nostra
Admin TGF NINCS!
Cuccvisszaadás: Nos van, de nem a végtelenségig... Sõt, inkább nevezném kis kezdõ csomagnak!
Leaderekért a fórumon jelentkezz!!
Admin Team:
Matt El Rodrigo[ugye õ a fent említett scripter]
Soveny Robert[segéd scripter és mapper én :) ]
                                             Munkák!!
AlapMunkák:
Kéményseprõ:
A kéményseprõ feladata hogy a lakosok házának a kéményét kitisztittja.
Munkaheje: EL Quebrados-ban van.
A munkáját az EQ bank melleti épületnéll tudja felvenni.
Nem áll jármü segitségére.
Parancsa : /kéményseprés
Úttisztító:
Az õ dolga hogy EL Quebrados város utcái tiszták legyenek.
Ami a segitségére lessz egy tisztitó kocsi .
Ami EL Quebrados-ban található .
A munkáját a Úttisztító-nál tudja felvenni.
Kukás:
Az õ feladata az épületek olõtt álló szemetesek kiüritése.
Segítségére négy jármû áll.
Munkaheje: Fort Carson-ban van.
A munkáját a Kukásoknáll-nál tudja felvenni.
Postás:
Az õ feladata hogy házakrol házakra vigye az emberek postáit.
A munkaheje: Las Payasdas-ban van.
Segitségére egy postás autó áll.
A munkáját a Postán tudja felvenni.
Szabó:
A szabó feladata hogy a lakosok tetszés szerinti ruháját megvarja.
Munkaheje: EL Quebrados-ban van.
A munkáját a Szabó-nál tudja felvenni.
Nem áll jármü segitségére.
Parancsa : /varr
Pizzás:
A pizzás feladata az éhezõ polgároknak finom meleg ételt adni
Munkaheje: Las Payasdas-ban van.
Segítségére egy motorbicikli áll.
A munkáját a Pizzázó-ban tudja felvenni.
Halász:
Az õ feladata hogy az embereknek halat adjon.
Segítségére egy hajó áll .
Munkaheje: Valle Ocultado kikötõjében van.
A munkáját a Halászmunkánál tudja felvenni.
CementSzálitó:
Az õ feladata hogy az embereknek kiszálitsa a cementet.
Segítségére egy cementszálitó autó .
Munkaheje: Las Payasdas-ban van .
A munkáját a Cementszálitómunkánál tudja felvenni.
LeaderesMunkák:
Rendõrleader:
Az õ feladata hogy a polgárok biztonságba éljenek .
Munkaheje: EL Quebrados és Fort Carson-ban van.
Segítségére ( fegyverek,jármû) áll.
A munkát a RendõrLeader-töl kell kérni .
MentõsLeader:
Az õ feladata meggyógyítani a lakosságot .
Segítségére ( jármûvek) állnak.
Munkaheje: EL Quebrados és Fort Carson-ban van.
A munkát a MentõsLeadertöl kell kérni
SzerelõLeader:
Az õ feladata a bajbajutott jármûveket megjavítani vagy kimenteni
Munkaheje: Verdant Meadow Aircraft Graveyard-reptéren van.
Segítségére egy vintató autó áll.
A munkát a SzerelõLeader-töl kell kérni
TaxisLeader:
Az õ feladata a jármû nélküli polgárokat elszállítani dij fejében
Segítségére egy taxi áll.
Munkaheje: Las Payasdas-ban van
A munkát a TaxisLeader-töl kell kérni
RádiósLeader:
Az õ feladata hogy eljuttassa a híreket a polgároknak.
Munkaheje: Fort Carson-ban van
Segítségére egy rádióskocsi áll.
A munkát a RádiósLeader-töl lehet kérni.
PolgármesterLeader:
Polgármester testõre: 
Polgármester sofõre:   
A polgármester feladata hogy irányitsa a város gazdaságát . Emellet kap segítõket ( Sofõr, testõr).
Akik követik mindenfelé hogy segítsenek neki
Munkahejük: a Las Payasdas Városházán van.
Polgármestert fél évente választ a város.
A segítõit a polgármester választja ki.
Segítségükre egy limuzin áll (és persze a polgárõrség is)
Illegális Munkák:
Cosa Nostra: Munkahejük (bandahejük) Aldea Malvada-Hegyen van.
Grove Street Families: Munkahejük (bandahejük) Arco Del Oeste-Hegyen van.
Salvador: Munkahejük (bandahejük) EL Quebrados-ban van.
Az uzsorás banda célja hogy minél több pénzt csikarjanak ki a nép zsebéböl különféle kölcsönöket adnak embereknek és a dupláját kérik vissza .
Segítségükre több autó áll.
IP: 178.248.200.68:7782
Honlap: www.parasztrpg.ucoz.hu A Weboldalon méd dolgozunk!!
Mindenkit szeretettel várunk!

5
RP/RPG kérések / Idõre nyilo kapu
« Dátum: 2013. február 18. - 21:53:11 »
Megoldható valahogy az, hogy egy object idõre nyison és csukjon????
kordináta: zárt álapotban
 
-506.20001220703, 2592.6999511719, 53.599998474121

 
kordináta: nyitott álapotban
 
-506.20001220703, 2592.6999511719, 51

6
RP/RPG kérések / 2 jármû a playernek!
« Dátum: 2013. február 17. - 07:04:46 »
Hello!! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudnám azt megcsinálni a Gamemod-ban???
Hasonlo  mod mind Afterlife

7
Segítségkérés / Csak leader tugya használni!
« Dátum: 2013. február 17. - 02:02:36 »
Nos ezt a scriptett kilehet ugy javitani hogy csak leader birja használni???
 
#include a_samp
#include zcmd
#define MAX_DROT 200
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
 
enum szInfo
{
        Van,
        Object,
        Float: PosX,
        Float: PosY,
        Float: PosZ,
        Float: Fordulas
};
 
new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo];
new foutobject[50];
CMD:lerak(playerid)
{
        new string[128];
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
        for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
            if(DrotInfo[drot][Van] == 0)
            {
            GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]);
            DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]);
            DrotInfo[drot][Van] = 1;
            format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
            SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
            SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
            break;
            }
        }
        return 1;
}
 
CMD:felszed(playerid)
{
        new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
    for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
            if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
            {
                        GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
                        {
                        DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
                        format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
                        DrotInfo[drot][Van] = 0;
                        DrotInfo[drot][PosX] = 0;
                        DrotInfo[drot][PosY] = 0;
                        DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
                        DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
            SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
                        SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
                        SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
                        break;
                        }
            }
        }
        return 1;
}
 
CMD:felszedall(playerid)
{
        for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
                DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
                DrotInfo[drot][Van] = 0;
                DrotInfo[drot][PosX] = 0;
                DrotInfo[drot][PosY] = 0;
                DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
                DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
        }
        SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\");
        return 1;
}
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        new panels, doors, lights, tires;
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
 
        for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
        {
            if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
            {
                        GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                        {
                        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
                        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
                        break;
                        }
            }
        }
 
        GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
        }
        return 1;
}

 
Leaderek:
 
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)

 

if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)

8
Segítségkérés / Eltünik a Sisak a fejemröll!
« Dátum: 2013. február 17. - 00:47:28 »
Hello! Azt szeretném kérdezni hogy mi lehet a modban a hiba ha felszálok egy motorkerékpéra és ahogy felszálok e fejére rak az emberkémnek egy sisakot és rögtön el is tünik!!?? Milehet akkor a baj?
Hasonlo mod mint Falusi RPG

9
RP/RPG kérések / Forgó Objekt script kellene!
« Dátum: 2013. február 08. - 17:40:53 »
Nos megint én! Eza script egy autoszalonhoz kellene de nem tom megcsinálni ezért kérem a segítségeteket. Ugy szeretném ha 0-24 órában põrõgne de lasan mert egy jármû lenne rajta!! Lehetséges ez????? (10 +)

10
Segítségkérés / Fekvõrendõr lerakó script hiba
« Dátum: 2013. február 08. - 17:35:25 »
Ez egy fekvõrendõr lerakó script és hiba van benne!!!  Valaki segitene kijavitani????
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define GREEN 0x21DD00FF
#define RED 0xE60000FF
#define WHITE 0xFFFFFFAA
#define DIALOGSP 1000
new object;
new string[128],Float:X,Float:Y,Float:Z,File:pos;
CMD:xcredits(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"XtremeR for The Dynamic Speed Break Maker \");
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Fordította: Adii\");
return 1;
}
CMD:xspeedbreaker(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"xSpeedBreaker Maker by XtremeR\", \"Fekvõrendõr létrehozása\\nKorábbi szerkesztése\\nMentés\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:xsb(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"xSpeedBreaker Maker by XtremeR\", \"Fekvõrendõr létrehozása\\nKorábbi szerkesztése\\nMentés\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\");
return 1;
}
CMD:xedit(playerid,params[])
{
SelectObject(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Válaszd ki,hogy melyik objektumot akarod szerkeszteni!\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,RED,\"Fekvõrendõr létrehozásához használd a következõ parancsokat: /xspeedbreaker vagy /xsb\");
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
    new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
    Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
    GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
    GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
    if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
    {
    SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Használd a /xedit parancsot a szerkesztéshez vagy a /xsb parancsot a mentéshez!\");
    }
    if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
    {
    DestroyObject(object);
    }
}
public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(type == SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT)
    {
        EditObject(playerid, objectid);
    }
    else
    {
        EditPlayerObject(playerid, objectid);
    }
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Mostmár tudod szerkeszteni az objektumot!\");
    return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)// They pressed the first button.
{
switch(dialogid)
{
case 1:
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
object = CreateObject(19425,X,Y+1,Z-1,0,0.00,0.00);
EditObject(playerid, object);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"A fekvõrendõr letéve mostmár elhelyezheted!\");
}
case 1:
{
SelectObject(playerid);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Válaszd ki azt az objektumot amelyiken változtatni szeretnél!\");
}
case 2:
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ;
GetObjectPos(object, oldX, oldY, oldZ);
pos = fopen(\"xSpeedBreakers.pwn\", io_append);
format(string, 256, \"CreateObject(19425,%f,%f,%f,0.00,0.00,0.00);//By XtremeR\\n\", X, Y, Z);
fwrite(pos, string), fclose(pos);
SendClientMessage(playerid, -1 ,\"Fekvõrendõr lehelyezve és mentve a Scriptfiles mappába!(CreateObject)\");
}
}
}
}
}
return 1;
}

 
HIBA:
 
C:\\Users\\robi\\Desktop\\Szerverem Paraszt RPG\\pawno\\include\\zcmd.inc(90) : warning 219: local variable \"pos\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(95) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\")
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(107) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_FINAL\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(115) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_CANCEL\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(125) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSelectObject\")
C:\\Users\\robi\\Desktop\\teszt.pwn(129) : error 017: undefined symbol \"SELECT_OBJECT_GLOBAL_OBJECT\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

11
Segítségkérés / Szögesdrot leadert parancsra lehetséges????
« Dátum: 2013. február 07. - 00:18:24 »
Hello megint én szeretné ezt a scriptet valahogy megoldani, hogy csak Rendõr meg Swat-os birja használni és hogy sima lpazer ne birja!!!! Lehetséges ez? 
 
#include a_samp
#include zcmd
#define MAX_DROT 200
//----------------------------------------SZÍNEK----------------------------------------//
#define ZOLD 0x03b01aAA
#define SARGA 0xeefa00AA
#define NARANCSS 0xf0a400AA
#define PIROS 0xe60000AA
enum szInfo
{
Van,
Object,
Float: PosX,
Float: PosY,
Float: PosZ,
Float: Fordulas
};
new DrotInfo[MAX_DROT][szInfo];
new foutobject[50];
CMD:lerak(playerid)
{
new string[128];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kocsiból nem rakhatod le.\");
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 0)
    {
    GetPlayerPos(playerid, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, DrotInfo[drot][Fordulas]);
DrotInfo[drot][Object] = CreateObject(2892, DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, 0.0, 0.0, DrotInfo[drot][Fordulas]);
    DrotInfo[drot][Van] = 1;
   format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ]-1, DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Leraktál egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
    break;
    }
}
return 1;
}
CMD:felszed(playerid)
{
new string[128], Float:x, Float:y, Float:z;
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, x, y, z))
        {
        DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
      format(string, sizeof(string), \"X: %f Y: %f Z: %f Fordulas: %f | ID: %d\", DrotInfo[drot][PosX], DrotInfo[drot][PosY], DrotInfo[drot][PosZ], DrotInfo[drot][Fordulas], drot);
   DrotInfo[drot][Van] = 0;
   DrotInfo[drot][PosX] = 0;
   DrotInfo[drot][PosY] = 0;
   DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
   DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
    SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
    SendClientMessage(playerid, NARANCSS, \"Adatok:\");
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
         break;
        }
    }
}
return 1;
}
CMD:felszedall(playerid)
{
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
DestroyObject(DrotInfo[drot][Object]);
DrotInfo[drot][Van] = 0;
DrotInfo[drot][PosX] = 0;
DrotInfo[drot][PosY] = 0;
DrotInfo[drot][PosZ] = 0;
DrotInfo[drot][Fordulas] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, SARGA, \"Felszedted az összes szögesdrótot.\");
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new panels, doors, lights, tires;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object], x, y, z);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
         break;
        }
    }
}
GetObjectPos(foutobject[49], x, y, z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, x, y, z) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 08. - 01:05:34 )

if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || Admin(playerid, 1))

 
Ezt kellene belerakni!!!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. február 08. - 16:56:33 )

Valaki akkor segitene nagyon sürgös kap 2 + -ot

12
Segítségkérés / /parkol,/ajtó,/ajtó2,/kocsinyit hiba!!!
« Dátum: 2013. február 06. - 21:00:39 »
   if(strcmp(cmd, \"/parkol\", true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      new getcarid;
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; }
      else { return 1; }
      getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      //GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
      {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3])
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs jármûved!\");
            return 1;
         }
         if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = x;
            CarInfo[carid][cLocationy] = y;
            CarInfo[carid][cLocationz] = z;
            CarInfo[carid][cAngle] = a;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Sikeresen leparkoltad a jármûvedet! Legközelebb is itt fogod megtalálni!\");
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            DestroyVehicle(carid);
            CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
              AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
            format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
            return 1;
                  }
      }
        }
if(strcmp(cmd, \"/ajtó\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ajto\", true) == 0)
        {
                new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey];
                if(keycar != 999)
                {
                    new locked[256];
                    locked = strtok(cmdtext, idx);
                    if(CarInfo[keycar][cLock] == 1)
                    {
                       for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerConnected(i))
               {
                  SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,0);
               }
            }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kinyitottad az autód!\");
            CarInfo[keycar][cLock] = 0;
            SaveCarCoords();
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kinyitotta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja az autóját.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kinyitja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            return 1;
         }
         else if(CarInfo[keycar][cLock] == 0)
         {
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerConnected(i))
               {
                  SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1);
               }
            }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Bezártad az autód!\");
            CarInfo[keycar][cLock] = 1;
            SaveCarCoords();
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s bezárta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja az autóját.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"bezárja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            return 1;
         }
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs autód!\");
                    return 1;
                }
        }
if(strcmp(cmd, \"/ajtó2\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ajto2\", true) == 0)
        {
                new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2];
                if(keycar != 999)
                {
                    new locked[256];
                    locked = strtok(cmdtext, idx);
                    if(CarInfo[keycar][cLock] == 1)
                    {
                       for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerConnected(i))
               {
                  SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,0);
               }
            }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kinyitottad az autód!\");
            CarInfo[keycar][cLock] = 0;
            SaveCarCoords();
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kinyitotta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja az autóját.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kinyitja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            return 1;
         }
         else if(CarInfo[keycar][cLock] == 0)
         {
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerConnected(i))
               {
                  SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1);
               }
            }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Bezártad az autód!\");
            CarInfo[keycar][cLock] = 1;
            SaveCarCoords();
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s bezárta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja az autóját.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"bezárja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            return 1;
         }
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs autód!\");
                    return 1;
                }
        }
if(strcmp(cmd, \"/kocsinyit\", true) == 0)
        {
                new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey];
                if(!Admin(playerid, 3))
                {
                    return 1;
                }
                if(keycar != 999)
                {
                    new locked[256];
                    locked = strtok(cmdtext, idx);
                    if(CarInfo[keycar][cLock] == 1)
                    {
                       for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerConnected(i))
               {
                  SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,0);
               }
            }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Kinyitottad az autód!\");
            CarInfo[keycar][cLock] = 0;
            SaveCarCoords();
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kinyitotta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja az autóját.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kinyitja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            return 1;
         }
         else if(CarInfo[keycar][cLock] == 0)
         {
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerConnected(i))
               {
                  SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1);
               }
            }
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Bezártad az autód!\");
            CarInfo[keycar][cLock] = 1;
            SaveCarCoords();
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s bezárta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja az autóját.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"bezárja az autóját.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            return 1;
         }
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs autód!\");
                    return 1;
                }
        }

 
========================================================================
Amikor beirom ezeket a parancsokat:/parkol,/ajtó,/ajtó2,/kocsinyit akkor azt írja ki hogy a mod nem ismer ilyen parancsot pedig RPG modhoz való!! Segitene valaki??????

13
Szkript kérések / Pénz elvevõ kapút szeretnék
« Dátum: 2013. február 05. - 20:02:49 »
Nos ez a kapu olyan lenne, hogy Pl: egy parkingba szeretnék beparkolni és amikor odaérek a parking kapújához akkor automatikusan kinyilna és elvenne pár $-t!!!  De csak a kapu jármûre reagáljon Ha lehetséges mert ha netán atulaj odasétálna a kocsijához akkor ne nyiljon ki a parking kapú mert akkor ugy is venne el tõlle pénzt!  Elõre is köszönöm anak akki elkésziti 15 + érte

14
RP/RPG kérések / Kellene nekem egy ATM rablo script
« Dátum: 2013. február 03. - 20:18:28 »
Nos olyan scriptet szeretnék, hogy amikor odamék egy ATM-hez akkor /atmrob-all birnám kirabolni és perse hogy megmaragyon rablás után a pénz nem mint ennél a scriptnél:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
public OnGameModeInit()  // FS-ben OnFilterScriptInit()
{
    CreateDynamicObject(2942, 2159.3999023438, 939.90002441406, 10.199999809265, 0, 0, 269.99450683594);
    CreateDynamicObject(2942, 2032.6999511719, 1319.4000244141, 10.5, 0, 0, 270);
    CreateDynamicObject(2942, 2183.6000976563, 2162.1999511719, 10.5, 0, 0, 357.97277832031);
    CreateDynamicObject(2942, 2159.3999023438, 939.90002441406, 10.199999809265, 0, 0, 269.99450683594);
    CreateDynamicObject(2942, 2085.6999511719, 2047.4000244141, 10.699999809265, 0, 0, 89.989013671875);
    return 1;
}
CMD:rabol(playerid, params[])
{
   if(GetPVarInt(playerid,\"rabol\") == 0)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,2032.0376,1319.3666,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0, 2158.7371,939.8642,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0, 2183.2349,2161.5310,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,2086.3616,2047.7804,11.0579)) // Értelemszerûen bõvítheted! De akkor az OnGameModeInit()-hez is rakj objecteket
      {
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Beleütöttél egyet az ATM-be, és kiesett a sok pénz! Gyorsan szedd fel a lóvét!!\");
        TogglePlayerControllable(playerid,0);
        SetPlayerWantedLevel(playerid,6);
        SetPVarInt(playerid,\"rabol\",1);
        SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"[RIASZTÁS]: Kirabolták az ATM-et!\");
       
        SetTimerEx(\"rabolas\",15000,0,\"i\",playerid);
      }
      else SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nemvagy ATM közelébe! Mennyé közelebb! :\'S\");
   }
   else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Most raboltál! 5 perc múlva újra rabolhatsz\");
   return 1;
}
forward rabolas(playerid);
public rabolas(playerid)
{
   new rcash =(random(50000-10000)+10000);
   
   TogglePlayerControllable(playerid,1);
   GivePlayerMoney(playerid, rcash);
   SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kész vagy! Gyorsan fuss el, miellõtt ideérnek a zsaruk!\");
   
   SetTimerEx(\"rabolasido\",300000,0,\"i\",playerid);
}
forward rabolasido(playerid);
public rabolasido(playerid)
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Na, vaze letelt az idõ, mostmár rabolhatsz újra\");
   SetPVarInt(playerid,\"rabol\",0);
   SetPlayerWantedLevel(playerid,0);
   return 1;
}

 
Ja és RPG modra lenne szoval szintén a rendõröket rijasztaná amikor elkezdem rabolni az ATM-et   :)

15
Segítségkérés / Rámpa script segicség!!!! (ERROR)
« Dátum: 2013. január 31. - 00:49:49 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <fixchars.h>
#define FILTERSCRIPT
new vam_rampa;
CMD:vam-rampa(playerid)
{
   ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"EQ-LP:\",\"A Vám-rámpa.\\nHatótávolságuk: 2m\",\"Rendben\",\"\");
   return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    SetTimer(\"vam-rampa\", 500, true);
   
    vam-rampa = CreateObject(968, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000,270, 95); // vám-rámpa
 
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
 
forward vam-rampa(); // vám-rámpa)
public vam-rampa(){
    new bool:fel-le = false;
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000, 350, 95)){
            fel-le=true;
            break;
        }
    }
    if(fel-le)
        MoveObject(vam-rampa, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000, 350, 95, 3.0);
    else
        MoveObject(vam-rampa, -963.5, 2722.6999511719, 45.400001525879, 0.00000000, 270, 95, 3.0);
}

 

C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : error 001: expected token: \"(\", but found \"-\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : error 001: expected token: \";\", but found \"-\"
C:\\Users\\robi\\Desktop\\automatakapuk.pwn(18) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal