Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - MrHells
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2012. december 31. - 08:38:03 »
Namost ,nekem ugyvan hogy külön raktam az autokat meg a sétálókat.. a sétáloból 5 van. Az autóbol 4. A lényeg hogy, sétálók mind jó, autók 1 van... mi a hiba?? #include <a_samp> new npcveh; public OnFilterScriptInit ( ) { ConnectNPC(\"Kocsi1\", \"load2\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC(\"Kocsi2\", \"load3\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC(\"Kocsi3\", \"load4\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC(\"Kocsi4\", \"load5\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) ) GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) ) GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) ) GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } return 1; } return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 08:42:52 )
ijjj, ugy gondolom igy reggel lehet rájöttem a hibára ( PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0) ) ez nincs csak az utolsónál, de azért megnézem, adig nem is használom a ( Megoldva ) funciót amig nem vagyok benne biztos. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 08:56:41 )
eddig jutottam :S:S:S:S:S és itt 3 hibáát ir ki... public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) ) { PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe return 1; // Visszatérési érték } GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) ) { PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe return 1; // Visszatérési érték } GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) ) { PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe return 1; // Visszatérési érték } GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } return 1; } return 1; } a hiba az : D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\" D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(25) : warning 217: loose indentation D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\" D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(31) : warning 217: loose indentation D:\\Szerver\\Gang\\filterscripts\\npccar.pwn(36) : error 017: undefined symbol \"AnotherVehicleID\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 09:17:49 )
végül igy oldottam meg , bocsi h témát nyitottam ,de ha esetleg valakinek baja lesz, tudni fogja hogy kell megoldani... #include <a_samp> new npcveh; public OnFilterScriptInit ( ) { ConnectNPC(\"Kocsi1\", \"load2\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC(\"Kocsi2\", \"load3\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC(\"Kocsi3\", \"load4\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); ConnectNPC(\"Kocsi4\", \"load5\"); npcveh = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi1\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi2\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi3\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kocsi4\", true ) ) { PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 ); } return 1; } return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 31. - 09:41:39 )
De valami még mindig nem jó :@ megy az npc a kocsival megál a kocsi és eltünik az autó csak az npc marad, aztán megy továább és ugrik egyett és kocsi van aztán megin nincs... ez mi???
2
« Dátum: 2012. december 30. - 12:38:00 »
Van 1 fájlom benne 7 npc.. ebbõl csak 5 csatlakozik, hiába irom át a cfg-ben 7 re... miért??? #include <a_samp> public OnFilterScriptInit ( ) { print ( \"my filterscript\" ); ConnectNPC ( \"Gyuri\", \"load\" ); ConnectNPC ( \"Speed\", \"load2\" ); ConnectNPC ( \"Kandúr\", \"load3\" ); ConnectNPC ( \"Gyilkos\", \"load4\" ); ConnectNPC ( \"Vadkan\", \"load5\" ); ConnectNPC ( \"Johny\", \"load6\" ); ConnectNPC ( \"Lukaskezû\", \"load7\" ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // Megkeressük az NPC játékos nevét if ( !strcmp ( npcname, \"Gyuri\", true ) ) // Összehasonlítsuk a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névve if ( !strcmp ( npcname, \"Speed\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel if ( !strcmp ( npcname, \"Kandúr\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel if ( !strcmp ( npcname, \"Gyilkos\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel if ( !strcmp ( npcname, \"Vadkan\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel if ( !strcmp ( npcname, \"Johny\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel if ( !strcmp ( npcname, \"Lukaskezû\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel { return 1; // Visszatérési érték } } return 1; }
3
« Dátum: 2012. december 30. - 08:58:57 »
Az a bajom hogy nem lehet elfoglalni a területet.. Csak villog meg kapom a jutalmam és kész... a területet nem veszi át... nem lesz más színû, csak miközben a check point ban állok. MI lehet a gond?? public OnPlayerSpawn(playerid) { GangZoneShowForPlayer(playerid, VLAZONE, COLOR_LIGHTBLUE); GangZoneShowForPlayer(playerid, VAGOSZONE, COLOR_ORANGE); GangZoneShowForPlayer(playerid, BALLASZONE, COLOR_PURPLE); GangZoneShowForPlayer(playerid, GROVEZONE, COLOR_GREEN); SetPlayerHealth(playerid,99999); SetTimerEx(\"AntiSpawnKill\",6000,0,\"i\",playerid); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Anti Spawn Ölj aktivan 6 másodpercig\"); new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(string, sizeof(string), \"%s Spawn !.\", PlayerName); SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, string); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); if(GetPlayerTeam(playerid) == BALLAS) { SetPlayerColor(playerid, COLOR_PURPLE); SetPlayerRandomBallasSpawn(playerid); } else if(GetPlayerTeam(playerid) == GROVE) { SetPlayerColor(playerid, COLOR_GREEN); SetPlayerRandomGroveSpawn(playerid); } else if(GetPlayerTeam(playerid) == VAGOS) { SetPlayerColor(playerid, COLOR_ORANGE); SetPlayerRandomVagosSpawn(playerid); } else if(GetPlayerTeam(playerid) == AZTECA) { SetPlayerColor(playerid, COLOR_LIGHTBLUE); SetPlayerRandomAztecaSpawn(playerid); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { pInfo[killerid][Kills]++; pInfo[playerid][Deaths]++; GivePlayerMoney(killerid, 500); SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { pScore[killerid]++; SetPlayerScore(killerid, pScore[killerid]); } pDeaths[playerid]++; pScore[playerid]--; SetPlayerScore(playerid, pScore[playerid]); if(Suicide[playerid] == 1) { Suicide[playerid] = 0; } else { GivePlayerMoney(playerid, -500); } return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid,text[]) { if((GetTickCount() - GetPVarInt(playerid, \"AntiSpam\")) > 10000) { SendClientMessageToAll(-1, text); SetPVarInt(playerid, \"AntiSpam\", GetTickCount()); } else { SendClientMessage(playerid, -1, \"Várnod kell 10 másod percet a következõ parancsig\"); } if(text[0] == \'#\') { new string[128]; GetPlayerName(playerid, string, sizeof(string)); format(string, sizeof(string), \"[Team Radio] %s: %s\", string, text[1]); printf(\"%s\", string); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i) && GetPlayerTeam(i) == GetPlayerTeam(playerid)) SendClientMessage(i, GetPlayerColor(playerid), string); } return 0; } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid) { if(checkpointid == CP1) { if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP1)) { Streamer_UpdateEx(playerid,1969.9218,-1180.3903,25.8947); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(BALLAS,COLOR_WHITE); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } } if(checkpointid == CP2) { if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP2)) { Streamer_UpdateEx(playerid, 2495.9346,-1671.6412,13.3359); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(GROVE,COLOR_WHITE); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } } if(checkpointid == CP3) { if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP3)) { Streamer_UpdateEx(playerid,2335.6187,-1163.0288,27.0380); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(VAGOS,COLOR_RED); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } } if(checkpointid == CP4) { if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, CP4)) { Streamer_UpdateEx(playerid,1780.4540,-2118.7056,13.5543); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(AZTECA,COLOR_RED); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } } return 1; }/* public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1969.9218,-1180.3903,25.8947, 4)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(BALLAS,COLOR_RED); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2495.9346,-1671.6412,13.3359, 4)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(GROVE,COLOR_RED); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2335.6187,-1163.0288,27.0380, 4)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(VAGOS,COLOR_RED); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1780.4540,-2118.7056,13.5543, 4)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Várj 20 másodpercet - Elfoglald ezt a területet\"); GangZoneFlashForAll(AZTECA,COLOR_RED); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, \"A gangzonát átvette!!\"); timer = SetTimerEx(\"SetZone\", 20000, false, \"i\", playerid); Checkpoint[playerid] = 1; } return 1; } */ public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { if(Checkpoint[playerid] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \" Elhagytad az ellenörzõ pontot, nem sikerült átvenni!!\"); GangZoneStopFlashForAll(BALLAS); GangZoneStopFlashForAll(GROVE); GangZoneStopFlashForAll(VAGOS); GangZoneStopFlashForAll(AZTECA); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"A területet nem vették át !!\"); KillTimer(timer); Checkpoint[playerid] = 0; } return 1; }
Oldalak: [1]
|