Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Lömpi

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Segítségkérés / Parancs csak megadott sebesség alatt
« Dátum: 2017. május 28. - 08:53:25 »
Sziasztok! Miként tudnám megoldani azt, hogy egy parancsot csak akkor lehessen használni mikor a jármű amiben ül a megadott játékos álló helyzetben legyen, tehát ne guruljon vagy közlekedjen vele?!  getElementVelocity-t probáltam már, de nem igazán jött össze

2
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2017. május 21. - 19:46:03 »
Halihó skacok! Nagyon rég jártam már itt, és örülnék ha valaki megtudná mondani hogyan is tudom lekérni a dolgok mysql adatbázisból? Elkezdtem írni egy rendszert addig oké, hogy létrehozza adatbázist, a játékban sikerül is lekérnem a járművet, be is teszi adatbázisba.. de hogyan tovább?, hogy tudok lekérni dbPoll segítségével? Táblából, sorokat és hozzájuk tartozó értékeket?  Igazából az utolsó funkció ami nem igazán érthető számomra, pedig csak tesztelgetem.. hogy tényleg miként is kérjek le adatokat. Ha valaki segítene, akkor hálával tartozom :)
 
 

local db_host = \"127.0.0.1\"
local db_username = \"root\"
local db_password = \"\"
local db_table = \"mtascript\"
local db_port = \"3306\"
local connection = false
function connect()
connection = dbConnect(\"mysql\",\"dbname=\"..db_table..\";host=\"..db_host..\";port=\"..db_port..\";unix_socket=/var/run/mysqld/mysqld.sock\",db_username,db_password)
if (connection) then
   outputDebugString(\"Sikeresen felcsatlakoztál!\")
   createTable()
   return true
else
   outputDebugString(\"Hibás csatlakozás!\",1)
end
end
addEventHandler(\"onResourceStart\",resourceRoot,connect)
function createTable()
execute(\"CREATE TABLE IF NOT EXISTS vehiclesystem (id INT AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY , model INT , tulaj TEXT , xp REAL, yp REAL , zp REAL)\")
end
function Create(player,command,model)
if tonumber(model) and tonumber(model) >= 400 and tonumber(model) < 609 then
   outputChatBox(\"Jármű elkészült sikeresen!\")
   local vx,vy,vz = getElementPosition(player)
   local theCar = createVehicle(model,vx,vy,vz)
   local theOwner = getPlayerName(player)
        warpPedIntoVehicle(player,theCar, 0)
   execute(\"INSERT INTO vehiclesystem (model,tulaj,xp,yp,zp) VALUES (?,?,?,?,?)\", getElementModel(theCar), theOwner, vx , vy , vz)
else
      outputChatBox(\"400-609 közötti modelszám a megengedett!\",player)
end
end
addCommandHandler(\"spawn-v\", Create)
function check()
if (connection) then
local queryHandle = dbQuery ( connection, \"SELECT id FROM vehiclesystem \")
local result, num = dbPoll(queryHandle, -1)
if #result > 0 then
   for _, rows in ipairs(result) do
      
      outputDebugString(tulajname)
   end
end
end
end
 
addCommandHandler(\"check\", check)

 
 

3
Beszélgetés / Böngészõ Game!
« Dátum: 2013. november 13. - 17:48:52 »
Sziasztok! Elkezdenék írni egy internetes, böngészõs játékot, DE nem tudom, hogy manapság milyen játéknak örülnének az emberek?
Ötleteket szeretnék meghallgatni miaz ami mostanság felkapott vagy felkapott lehetne.
Olyan játékokra gondoljatok mint például ( Bitefight, stb.. : D )
Ötleteket várok, akik tudnak valamilyen formában segíteni a projektben azok jelentkezését is szivesen várom! pusz :D

4
Segítségkérés / Jármû probléma
« Dátum: 2013. október 21. - 04:21:28 »
Na Sziasztok. Az a helyzet, hogy írtam egy jármû rendszert, egyelõre nem sok mindent tud csak az alap dolgokat, de..
az vele a baj, hogy amikor egy bizonyos parancsal lekérem a megvásárolt kocsit,
akkor le is rakja meg minden, csak nem oszt ki neki azonnal id-t, csak restart után.
Tehát egy példa arra hogy mi a baj:
Ugyebár ellenõrizve van hogy a játékos milyen kocsiba száll be:
- Ha olyan jármûbe a szerveren ami nem ilyen vasarolt hanem csak ugy találta az utcán:
Annak kiír egy olyan szöveget, hogy Ez nem Vásárolt autó, használd nyugodtan.
- Ha olyan jármûbe száll be ami vásárolt autó de nem az övé:
Akkor ez nem a te autód, és kidobja a kocsiból.
- Aztán, ha beszáll egy vásárolt autóba, ami az övé:
Akkor azt hogy szia ez a te kocsid és most vezeted vagy akármi.
na igen ám, de ez csak RESTART után müködik valamiért mindig, tehát
hiába kérem le az autót, újra kell inditsam a szervert, hogy úgy kezelje mint az az idjü lenne az én kocsim.
Értitek..?
Remélem tudtok segiteni, én nem jöttem rá, mi lehet a baj.

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RP Bankrob
« Dátum: 2013. október 15. - 15:25:00 »

Sziasztok van egy mod a szerveremen minden jó lenne benne már csak annyi vele a baj hogyha bankot akarsz rabolni a /bankrob parancsal ki irja hogy 20 mp a robbanásik menny fedezékbe... és amikor letelik a 20 mp akkor robban egy nagyot és elvileg ki kéne robbania az ajtónak... de sajnos nem robban ki ebbe esetleg tudna nekem valaki segiteni? :SS ezen múlna hogy el indul-e a szerverem vagy sem.. :/ elõre is köszönöm! ha lenne vállalkozó vagy ide commentbe vagy pü köszönöm!
 
[/quote]
Melyik módról van szó? Ismertem egy hasonló módot aminek ugyanez volt a hibája.

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tömbös Teleport Rendszer
« Dátum: 2013. október 14. - 19:54:42 »
Sziasztok.

Ma épp egy ilyen teleport rendszert kerestem itt fórumon a készülõ játékmódomhoz, és mivel nem találtam ilyet vagy ehhez hasonlót itt..


... ezért úgy gondoltam megírok egyet és megosztom veletek. Annyiban különbözik ez pár itt található rendszertõl, hogy


itt csak egy megadott tömbben kell megadni a koordinátákat, és a teleport nevét, és az magától a dialógusba helyezi!


Ha már valaki fel is használná, és mivel hiába kérném, hogy a nevem írja oda nem fogja, legalább egy pluszt dobjatok, ha már mást nem is írtok oda!


Szükséges függvénykönyvtárak: ZCMD


Itt egy kép:





\"sa_mp_001.png\"
 

FIGYELEM AZ ITTENI SCRIPT NEM TARTALMAZZA A KÉPEN TALÁLHATÓ TELEPORT KOORDINÁTÁKAT.


SAJÁT KEZÛLEG KELL MEGÍRNOTOK AMIRE SZÜKSÉGETEK VAN!


Itt Megtaláljátok a Scriptet: ( Lejjebb a példát a teleport hozzáadásához )



 
#include 
#include
#define COLOR_PURPLE 0xC790EEFF
#define DIALOG_TELE 7000
#pragma tabsize 0
enum TP      {
   Float: tX,    Float: tY,    Float: tZ,    Float: tZA,
   Int,    SCMTA[128]};
new Teleportok[][TP] =
{
   { 0.0,0.0,0.0,0.0,0, \"Teleport 1\" }, // Ezt a sort módosítod
   { 0.0,0.0,0.0,0.0,0, \"Teleport 2\"}
};
CMD:t(playerid, params[])
{
new DialogString[1024], rC;
    rC = random(2);
       format( DialogString, 1024 , \"\" );
         switch(rC)
   {
            case 0:
      {
      for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                 {
            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{F70431}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
      }   case 1:      {
              for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                 {
            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{39F704}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
      }
   }
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(   dialogid == DIALOG_TELE   )     {
if(   response )      {
   new JN[MAX_PLAYER_NAME],
            FSTRING[128];
            GetPlayerName(playerid,JN,sizeof(JN));
           if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )      {
               new   idxveh = GetPlayerVehicleID( playerid );
                 SetVehiclePos( idxveh, Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
               SetVehicleZAngle( idxveh, Teleportok[listitem][tZA]);
        }
        else
        {
            SetPlayerPos( playerid,Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
            SetPlayerFacingAngle( playerid, Teleportok[listitem][tZA]);
        }
        format(FSTRING,sizeof(FSTRING), \"[Teleport]: %s elment ide: %s\", JN, Teleportok[listitem][sCMTA]);
        SendClientMessageToAll( COLOR_PURPLE, FSTRING );
       }
   }
return 0;
}

 
Példa a teleport hozzáadásához:
 

{ 0.0,0.0,0.0,0.0,0, \"Teleport 1\" }, <|-- Eredeti sor
Segéd:
{ X POZÍCIÓ,Y POZÍCIÓ,Z POZÍCIÓ,FORDULÁSI SZÖG, INTERIOR, \"Teleport neve\" },
Példa:
{ 1526.0808,-1649.1783,13.0412,180.2365,0,    \"Los Santos\" },
{ 1944.5790,-2252.5217,13.2042,178.1524 ,0,   \"Los Santos Reptér\"},

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fejlett Scriptert keresek!
« Dátum: 2013. október 14. - 15:32:19 »

Helló!
Egy fejlett \"Scriptert\" keresek aki ért az RP Modokhoz!
Amit kérek:
Ha lehet a MOD ne ilyen össze vissza tekert MOD legyen.
Legyen benne az alap file-ok.[Hirdetés,autóvevés,frakciók,és rendes admin rendszer+PM]
Értés a pawno nyelven.
 
Amit kap(sz):
Teljes jogú \"Scripter\"-t. [szerverre,+TS-re]
FTP Hozzájárulás[ha bérelem,ha érdemes a MODra!]
 
Elérhetõségek:
 Skype: antrop99
 
[/quote]
Fejlett scriptert keresel, aki pawno nyelven ért de neked viszont fogalmazási gondjaid vannak. Te jutalmazod azzal amint látom hogy Scripter lehet a szervereden.. mert ezek a jutalmak nem jutalmak :ASD Legyen benne az alap file-ok?!?!! Ez mi.. hirdetés, autóvevés?!?!?!?!? ezek nem tudom mióta fájlok, de te biztosan tudod. Minek kezd el minden kezdõ RP Szervert csinálni? Sírni fogok.  :facepalm: :facepalm:

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kiírás
« Dátum: 2013. október 12. - 09:53:04 »
Idézetet írta: J.Carter date=1381563566\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43587\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Create3DTextLabel(\"text\", color, x, y, z, látótávolság, virtual world, 0);

 

Az OnGameModeInit alá kell beraknod, amit \'J.Carter\' leírt.
Ha valamit nem értesz, szólj.

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / sscanf + zcmd
« Dátum: 2013. október 10. - 20:30:27 »
Sziasztok srácok.
Az a helyzet, hogy egy meghíváson alapuló bandarendszert írok amihez mindent megírtam már kivéve ezzel az egy parancsal lenne bajom.
Most kezdtem újra a scriptelgetést, és nem tudok rájönni, mit cseszhettem el.
Az a lényeg hogy /inv [id] parancsal lehetne meghívni játékost, DE..
én a játékban akármilyen id-t irok, be ha fent van az illetõ ha nincs fent,
csak ezt ismétli a parancs..
 
[insane][banda]: Helyes használat: /inv [id]

 
Csak ezt az egy sort. például beírom: /inv 4 \\ akkor is ezt adja ki, ha fent van egy 4-es idjü játékos ha nincs fent. :s
 

CMD:inv(playerid, params[])
{
    new targetid;
    if(sscanf(params,\"u\", targetid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[insane][banda]: Helyes használat: /inv [id]\");
   
    if(Pi[playerid][bANDAID] < 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Te nem vagy bandatag sem bandavezér\");
    if(Pi[playerid][bANDARANG] < 4) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Te nem vagy bandavezér vagy bandavezér helyettes\");
    if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[insane][banda]: Ilyen ID-jû játékos nincs a szerveren\");
if(Pi[targetid][Meghivva] > 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Ezt a játékos már meghívás alatt áll\");
    if(Pi[targetid][bANDAID] > 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[insane][banda]: Ez a játékos már bandatag valahol\");
//Meghívó fél ellenõrzése
if(Pi[playerid][bANDAID] == 1)
{
    Pi[targetid][Meghivva] = 1;
} else
if(Pi[playerid][bANDAID] == 2)
{
    Pi[targetid][Meghivva] = 2;
}
new targetname[MAX_PLAYER_NAME],
    playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
GetPlayerName(targetid,targetname,sizeof(targetname));
new targetmsg[128],
    playermsg[128];
   
    format(playermsg,sizeof(playermsg),\"[insane][banda]: Meghívtad %s-t a bandádba. Várj a válaszára\",targetname);
    format(targetmsg,sizeof(targetmsg),\"[insane][banda]: %s meghívott a bandájába. Ha szeretnél csatlakozni: /elfog ( 3 perced van )\",playername);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_AQUA,playermsg);
    SendClientMessage(targetid,COLOR_AQUA,targetmsg);
   
return 1;
}

 
Segítsetek kérlek.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 10. - 21:30:32 )

Témát zárom. Megoldottam. hála AmF-nek!
Akit érdekel és ebbe a hibába van, frissitse az sscanf pluginját és a függvénykönyvtárát is!

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Songs In Real Life 4! :D
« Dátum: 2013. október 07. - 18:00:09 »
Idézetet írta: kizo45 date=1381161127\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43461\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


ezmi?:Dd

11
Munkaerő keresése / Átlagos Mapper
« Dátum: 2013. október 06. - 21:43:06 »
Sziasztok. Átlagos Mappert keresünk semmilyen profi tudással, teljesen megszokott dolgok mappolására,

a Nemsokára induló Insane Gaming Szerverünkre. Nem RP Szerver kihangsúlyozom NEM RP!


Stunt,Dm,Drift,Parkour, Felújítás mapok elõtérben.


Természetesen feltételek ennek ellenére is vannak:


Kor: 15+


Mapper tapasztalat: Minimum 1 év.


Referenciát legalább egyet mutass fel


Tényleg teljesen szimpla dolgokat kell építenie, ennek ellenére nagy jutalmat kaphat.


Jutalom nem marad el. Elérhetõség itt üzenetben vagy facebookon: -

12
Szkript kérések / Jármûvek
« Dátum: 2013. október 03. - 20:06:46 »
Sziasztok.

Olyan scriptet szeretnék tõletek kérni vagyis csak kódokat egyben, ahol be van már jármûvezve san andreas, ha csak Los Santos az is elég.


Tehát Le vannak helyezve szerte a városban összevissza jármûvek. Ennél többget nem írok, szerintem mindenki érti.


Én azért nem mentegetem le, mert nagyon idõhiányban vagyok. Akitõl kapok ilyet meghálálom.

13
Készülõ munkák / [PHP][MYSQL]User Control Panel
« Dátum: 2013. október 02. - 17:06:14 »

USER CONTROL PANEL
by: KILLABEATZ(dnS) & KROOK
 
 


Sziasztok. Pár napja elkezdtem írni egy User Control Panel-t.


Egyelõre az 1.0-s verzió kb. 80%-nál tart, teljesen még nincs kész.


Dizájn saját, az alapmotorját KROOK UCP-jébõl készítettem,


de azóta rengeteg mindent változott, rengeteg funkcióval bõvült,


minden hiba mentesen mûködik, rengeteg teszten átment.


Na elõször is, ide írom mert a post végén nem biztos hogy elolvasná valaki, ezért leírom ide.


Tehát, Szükségem lenne, 1 vagy 2 emberre aki vállalná a Segéd fejlesztõ rangot.


Nem kell megijedni ez csak amolyan Tesztelõ ( a hostolt szerveren is, ami késõbb nyitott lesz ),


Ötletadó, stb..


Ha szeretnél jelentkezni írj feltétlen!


Kikötés:


- Lehetõleg 15+ év


- Legyen Teamspeaked & Mikrofonod


- Érj rá napi pár tesztelésre


Amit kap:


Rang ( Weben, Szerveren ) ( Admin féleség )


Beleszólhat a fejlesztésbe


Stb. :  )

 
 

Eddigi funkciók:
v1.0: 80%
 
 

- Fõoldal > Regisztráció & Bejelentkezés menü
- Hírek ( Dinamikus )
- Szabályzat menüpont ( Dinamikus, tehát admin panelen belül hozzá lehet adni új szabályokat )
- Szerver Parancsok menüpont ( Szintén dinamikus )
- Tiltás & Feloldás rendszer ( Dinamikus, és játékon belül is tiltja a játékosokat nem csak a weben )
- Profil rendszer ( Játékosoknak... Azon belül eddigi funkciók, Adataid kilistázása, Kredit rendszer, Skin rendszer, Jelszó, E-Mail váltás, Utalások stb. )
- Admin rendszer ( Személyre szabási beállítások a honlapon ( Szabály, Szerverparancs hozzáadás stb ) Csalás menüpont, Karakterek kezelése, Kinevezések, Tiltások kezelése.. és még sok sok funkció )
- Kredit rendszer (.. amin majd alapulni fog a játékmódokhoz írt rendszerek. Kreditet lehet beszerezni(Játékbeli pénzt átváltani kreditre), Kredit Rendelés sms-ben, Kredit utalása másik felhasználónak, Kreditek beválltása Játékmódon belüli extra funkciókra. Például: InGame Ház vásárlása kreditért(Booy átalakított házrendszere), Megmaradó jármü tuning vásárlása kreditért, + Skinek vásárlása kreditért, Örök nitró vásárlása kreditért..stbstbstb. )
- Szerver állapot kijelzés
- Partner lista menüpont
- Segítségnyújtás menüpont
 
 

Ami a 2.0-ba biztosan benne lesz:
- Teljesített kredit rendszer kialakítása
- Saját dinamikus jármû vásárlása
- VIP Rendszer ( Ez játékmódon belül például, külön kialakított mappolt hely a karakternek, több jármû, stb. )
- Banda Rendszer ( Játékmódon belül is sok mindenben részt venne )
- Teljesen új dizájn kialakítása ( Lehetséges, hogy váltható dizájnok )
- Játékon belül kezelhetõ külsõ ucp rendszer
- Online Térkép, Bejegyzési funkciókkal
- Adminoknak szerver kezelés menüpont ( Újraindítás, Szerveren lévõ játékosoknak üzenet küldése, térkép nevének átírása.. és még sok sok funkció)
- Online Toplisták ( Kategóriákra bontva )
- Játékosok megnézhetik másik játékosok adatait amit megadnak profil beállításakor.. elérhetõség stb.
- Hirdetés rendszer
- Extra funkciók kreditért ( Pl Egyedi spawnhely, egyedi skin(ami másoktól elzárt(ezmondjuklehetcsakvipekneklesz)), dm-en kivüli fegyver használat)
- Új Logolási rendszer ( Adminbarát funkciókkal )
- És még sok sok funkció..
 
 
Post Végén KÉPEK!
 


Remélem élménydúsra sikeredett a leírás és várjátok, hogy mi lesz belõle. Pusszillak titeket (haha) :D
Akit meg talán érdekelne a Segéd fejlesztõ rang az írjon, vagy jelezzen :) Akinek tetszik és várja nyomjon egy +-t rá :D
Sziasztok  <3
 
 
Képek
 




v1.0
Fõoldal
\"QE4XWktvAwMCUA1NFwVQ\"
Bejelentkezés
\"QE4XWktvAwMCUA1NGQVR\"
Adatok kilistázása
\"QE4XWktvAwMCUA1NFQVR\"
Admin Panel
\"QE4XWktvAwMCUA1NFAVR\"
Kredit rendszer egy része
\"QE4XWktvAwMCUA1NFgVR\"
Szerver Adatok:
\"QE4XWktvAwMCUA1NQAVR\"
Ban rendszer:
\"QE4XWktvAwMCUA1NQwVR\"

14
Sziasztok.

Tegnap este publikálásra került egy új zenénk \'
A szívem a tiéd\' címmel,

akit érdekel és szereti az ilyet annak jó hallgatást.


Érzelemben nem hiányos zenérõl van szó, szóval


csak olyan hallgassa meg inkább, aki bírja is az ilyet :D


Dalszöveg a Leírásban. : )

 

15
Segítségkérés / MYSQL lekérés
« Dátum: 2013. október 01. - 20:36:52 »
Na üdv / sziasztok.

Olyan kérdéssel fordulnék újra hozzátok, hogy hogy tudnám, azt megoldani hogy mondjuk mysql-el,


egy adott táblázatban, az összes értéket kiolvastatni egyszerre és értékként tovább vinni minden egyes rublikát.


Na kimondom nektek kerek perec szerintem jobban megértitek..


Tehát egy MYSQL-es HÁZ rendszert szeretnék írni a módomba de nem tudom, hogy oldjam meg, hogy


MYSQL-en kersztül például a \'hazak\' táblából annyi sort olvasson ki amennyi van is benne.


És ha ez megvan akkor a játékban az enum-on belül megadott adatokhoz.(HazInfo[HAZIDJE][Xkord]..y..z...tulaj stb) beírná magától.


probáltam már egykettõ scriptbe belenézni, de iszonyat hülyén voltak megoldva, és semmi átláthatósága nem volt..


légyszives segítsetek. meghálálom.



Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal