Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/tango-icon-library/48/media-playback-start-128.png[/img]Bevezetõ: Thommas és én egy közös kis beszélgetés után úgy döntöttünk, hogy M.O, és a világ egyik legnagyobb MTA RolePlay szervere mellett belefogunk egy SA:MP RolePlay szerverbe is és alkotunk egy egyedi, eddig még nem látott dolgokkal felruházott szervert. Szerintem sem thommas-t, sem pedig a See Game System-et nem kell bemutatnom senkinek. A nyitás idõpontját a nyár végére tervezzük, és addig is gõzerõvel dolgozik az egész team. https://cdn1.iconfinder.com/data/icons/Absolute%2032-PNG/32/Game.png[/img]A Mod: Szerintem mindenki sejtheti, hogy melyik modból indultunk ki. Igen, nem más mint az akkori \"SeeRPG\" mod. A módon már eddig is rengeteget változtattunk, szinte minden rendszert újraírtunk, stabilizáltunk, optimizáltunk és úgy alakítottuk, hogy az a lehetõ legjobb, legegyszerûbb legyen. A hibákat kijavítottuk, a régi unalmas dolgokat felújítottuk, a munkákat reálisabbá tettük. A szerverhez már készítettünk egy ún. Launchert, melynek segítségével a szerverre még több egyedi, új dolgokat készíthetünk. A tévhitek elkerülése végett, aki azt hinné, hogy a launcher-be keyloggert, kémprogramot vagy akármi mást építettünk, az téved. A launcher csupán a cheaterek elkerülése végett, és pár mod végett szükséges. A programot teszteltünk gyengébb - erõsebb gépeken és mindkét esetben jól teljesített, nem terheli a gépet, nem okoz laggot. A munkák és a frakciók nem hiszem, hogy leírást igényelnek, mert mindenki ismeri õket. Jöjjönek a képek / videók a fejlesztésekrõl:
Bevezetõ Üdvözlök mindenkit! Szeretnénk felhívni mindenki figyelmét, hogy hamarosan, december 25.én, azaz karácsonykor elindítjuk magyarország legsikeresebbnek ígérkezõ MTA szerepjáték szerverét, a HUN:ROLEPLAY-t! A módon egy remek csapatmunkával bíró, közel 30 fõs csapat dolgozik a hét minden napján, már lassan másfél hónapja. Igen, a másfél hónap igen rövid idõnek tünik, ha egy játékmód írásáról van szó, de mint említettem, éjjel-nappal dolgozunk gõzerõvel és a lehetõ legnagyobb összetartással. A szerverrõl... Szerverünkre az MTA (Multi Theft Auto) nevû klienssel tudnak majd csatlakozni a játékosok. A szervert úgy alakítjuk-formáljuk, hogy az a lehetõ legjobban tükrözze vissza nekünk a valóságot. Minden, egy valóságos, fizikailag megmagyarázható dolgon alapszik, tehát megvan mindennek a miértje, egy jó példa, amit a legtöbb szerveren elrontottak: ? -> Pénz -> Érték -> Pénz() itt egy példa, amit a legtöbb szerveren már a kezdetektõl fogva elrontottak, megmagyarázva a \"képletet\": Pénzt keresel a semmibõl, amibõl veszel egy értéket, azt eladod, majd megint pénzt keresel úgy, hogy az elsõ fázisban a keresett pénz senkinek sem hoz minusz jövedelmet, csupán neked hasznot, tehát te keresel, de más nem veszít. A pénz mellett, ami sokszor nagy panaszt képez a szervereken, hogy unatkoznak, úgy a rendõrök, mint a játékosok. Ebbõl lesznek az akciófilmekbe illõ háborús jelenetek. Rengeteg dolgot tervezünk arra, hogy senki se unatkozzon, mindig legyen tennivaló, mindig kelljen valamire figyelned, legyen ami eltereli a figyelmed. Többek között, a szabályok azok a dolgok, amelyeket állandóan figyelembe kell venni. Ezalatt nem a Roleplay alapvetõ szabályait értem, hanem vegyül példának a KRESZ-t. Szerverünkön minden úton, közlekedési táblákkal fogtok találkozni, amit kötelezõen be kell tartani, ugyanis a rendõrök, járõrök dolga az eféle vétségek megakadályozása lesz. Be kell tartanod a táblák által adott utasításokat, meg kell adnod az elsõbbséget, ha kell, és így tovább. Ezeken a dolgokon kívül a szerveren megtalálható(k): Teljesen grafikus loginrendszer, grafika shader (víz, jármû tükrözõdés,...), Infocsík(képernyõ alján),Grafikus boltrendszer,inventory rendszer, item rendszer, jármû rendszer, saját jármû modellek,report rendszer, valós idõ rendszer.
Munkák: A munkákról nem fogok most itt leírni egy egész prezentálást, mivel ezt a szerveren kell kitapasztalnod, hogy milyen munkát, hogy a legkönnyebb elvégezned. Tervezett, és kész munkák a szerveren: Kamionsofõr - Cirkálás a városok között, ügyelve arra, hogy be kell tartani az ún. \"STOP TIME\" szabályt. (Megfelelõ idõközönkénti pihenõ) Targoncasofõr - Raktárakban való munka, dobozok, konténerek rakodása. Vigyázz, ha leejtesz valamit, az életedbe is kerülhet! Magánnyomozó - Munkádhoz egy fényképezõgép szükséges, a dolgod csak annyi, hogy x számú képet készíts egy adott személyrõl. Vigyázz, nehogy észrevegyen, mert akkor a melód bukta, és akkor ráfázhatsz. Hûtés-fûtés és vízvezeték szerelõ - Egy ilyen nagy városban sokszor találkozunk csõtörésekkel, repedésekkel és számtalan, az út alatt rejlõ hibákkal. Munkád gyorsan végezd, mert eláztathatod akár a fél várost is, ha totojázol! Parkolóõr - Egyértelmû További munkák hamarosan,... Frakciók: A frakciókat a szerver elindulása után, a leaderek kivánságai szerint fogjuk behelyezni a szerverre, ez csupán pár percet vesz igénybe, mivel frakciórendszerünk dinamikus, egy paranccsal mindent eltudunk intézni.
Sziasztok, a téma nevébõl szerintem minden kiderül. Nos igazából nem kérdezgettem senkit, hogy publikálhatom e vagy sem, de úgy érzem nem is kell engedélyt kérnem ahhoz, hogy azt a dolgot kipublikálhatom-e vagy sem, amibõl bõven kivettem a részem, tehát jöhetnek az anyázó, jampeckodó emberkék, teljesen hidegen fog hagyni. Kezd unalmas lenni hogy mindenki hozzám rohangál könyörögni, hogy adjam oda neki, szóval tessék. SQL táblákkal, mod forrással, includekkel, pawnscitevel, usercpvel együtt itt az egész SeeRPG mod! A usercp NEM a mostani. Ennek az oka egyszerû: A szándékom nem a seerpgnek való keresztbetétel, viszont ami adott, azt használjátok egészséggel! Letöltõlink: http://adf.ly/ELNw3
Imádom, hogy mindannyian kibaszottul okosoknak képzelitek magatokat, és most jöhet a tiltás a figyelmeztetés meg az anyám picsája is, de a tököm tele, hogy ha nyit valaki egy szervert akkor a kötekedés meg mások lehordása megy, ez megy nektek, semmi más! Minden koppintás, minden szar, mutassál fel valamit és aztán jártasd azt a mocskos pofádat! Tököm tele a retaldált köcsögökkel hogy egész nap ezt kell hallgatni. Témát lehet törölni. Akinek nem inge az meg ne vegye magára. Szépnapot! -.-\"
Sziasztok. Nos elkezdtem foglalkozni a 0.3d-vel, és olyan akadályba ütköztem, hogy a streamer legújabb verziója egyáltalán nem jeleníti meg az objektumokat a szerveren. Nem tudjátok esetleg, hogy mi lehet a probléma? Elõre is köszönöm a válaszokat! (Incognito Streamerjérõl van szó)
Üdvözlök minden SAMP kedvelõt! Bizonyára tudjátok, hogy Tamási Gábor(A SeeRPG Tulajdonosa) Megunta a szerveren való nagyképûsködést, a rengeteg non-t, és a hatalmat átvevõ Scripter-t(Clintet). Igy hát megnyitottuk a szerverünk, A SeeRPG-t, egy új, RP-sebb, segítõkész admincsapattal. A módon is hajtottunk végre változtatásokat, RP-ssebbé tettük, amit természetesen a Régi SeeRPG is észrevett, rögtön el is kezdte lopni az ötleteink. Minden kedves játékost várunk a megújult SeeRPG-re, nagy szeretettel várunk mindenkit! Weboldal: www.seerp.tk - !Ideiglenes domain, amig a rendelt domain meg nem érkezik! TeamSpeak: Eltávolítva Szerver IP: Eltávolítva
Üdvözlök minden GTA Multiplayer Rajongót! Be szeretnék nektek mutatni egy folyamatosan fejlõdõ, Rengeteg funkcióval és érdekességgel ellátott Szervert, a North Western Roleplay-t.
Történet: Szerverünk elõször Körülbelül másfél éve látta meg a nagyvilágot! Sok új játékos jött, gyorsan felemelkedett a szerver, a mondhatni már szinte elfogadható szintre, 30átlag játékost hordozott a hátán. Sajnos az admincsapat Felbomlott, mivel rengeteg vita, és igazságtalanság zajlott köztünk, ezért úgy döntöttünk, hogy leállítjuk a szervert, és búcsút mondunk pályafutásunknak. Bõ Fél év múlva úgy döntöttünk az egyik volt adminnal, hogy ismét megpróbálkozunk a szerver indítással, De a régi adminokat kihagyjuk a buliból, akik csak rontották a közérzetet. Így is tettünk, négy hónapja folyamatosan javítjuk, és újdonságokkal látjuk el a szervert! Most úgy gondolltuk, hogy a módunk teljesen készen áll a játékosok fogadására, és alkalmas az RP-zésre! Nos akkor bele is vágok, milyen dolgok várnak titeket a szerveren:
<< Frakciók >>
Legális Frakciók: 1.) LSPD A Los Santosi Rendõrség. Feladatuk rendet tartani a városban, figyelni az utakat, és a kissebb bûncselekmények után nyomozni! 2.)SWAT A Special Weapons And Tactic-s. Feladatuk A különleges akciókon, bankrablásokon résztvenni, és emberrablás esetén közbeavatkozni, és megmenteni a személyt. Továbbá jogukban áll az alsóbbrendû rendvédelmi szervezeteknek(LSPD, SFPD, VPOP, NNI)parancsokat kiadni, és irányítani õket Az akciókon! 3.) NNI A Nemzeti Nyomozó Iroda. Feladatuk: A kiemelt súlyú, gazdasági helyzetek kinyomozása, emberrablások, bankrablások szemmeltartása, és a beavatkozás, valamint jogukban áll az alsóbbrendû rendvédelmi szervezeteknek(LSPD, SFPD, VPOP, NNI)parancsokat kiadni, és irányítani õket Az akciókon! 4.) AutóSzerelõ Zrt. Az autószerelõ Zrt feladata: Ha a rendõrség kéri, meg kell jelenniük a helyszinen, és ha a jármûveknek bajuk esett, elvontatni a telepre, és kijavítani a hibát, Valamint ha szerelõt hívnak, megindulni a helyszínre, és teljesíteni a hívó kéréseit! 5.) LS Közlekedési vállalat. A Los Santos Közlekedési vállalat feladata, kérésre fuvarozni embereket, természetesen pénzért! Az utasok által kifizetett összeg mellett, a Polgármester is utal egy bizonyos összeget, melyet szabályos idõközönként kapnak! 6.)Önkormányzat: Az önkormányzat feladata az adóbevallások ellenõrzése, pénzügyek, és számlák elbírálása. A polgármester fogadhat fel testõrként, sofõrként, adóellenõrként, de akár még Helyettese ként is. 7.)Riporterek A riporterek feladata ellátni a kíváncsi városlakókat hírekkel, Valamint zenei mûsorok sugárzásával, és Játékokkal szórakoztatni a hallgatókat! 8.)VPOP A Vám És Pénzügyõrség. Feladatuk segíteni az önkormányzat munkáját, És a vámügyeket intézni, valamit a határellenõrzéseket lebonyolítani. Emberrablásokon, és komolyabb bûncselekményeken CSAKIS engedéllyel vehetnek részt! 9.)SFPD A San Fierro-i Rendõrség. (még nincs teljesen bescriptelve, kocsik hiányoznak) 10.)Oktatók Feladatuk megtanítani a fiatal városlakókat a személygépjármûvek, és munkagépek vezetésére! 11.)Mentõszolgálat A mentõszolgálat feladata gondoskodni a lakók egészségérõl, Rendezvények, rendõrségi akciók esetén készenlétben kell állniuk! És Fel tudnak kérni Önkéntes Mentõsöket, a /önkéntes paranccsal ( ha önkéntes, akkor relogkor eltûnik a mentõs munka) 12.)Katonaság Feladatuk a város légterének, és a fegyenctelep környékének õrzése, valamint fegyver alkatrész szállítása a Rendvédelmi frakcióknak, amennyiben szükségeltetik! Illegális Frakciók: 1.)Ballas 2.)Sons Of Anarchy(Scriptelés alatt) 3.) Yakuza 4.) MS-13(Aztecas) 5.)La Cosa Nostra(Mafia) 6.)Grove Street Families
<< Munkák >>
1.) Detektív Funkciók: /find - lenyomozza egy játékos helyzetét 2.)Ügyvéd Funkciók: /free ki tudsz hozni falakit a börtönbõl /felmondat - Fel tudsz valakinek mondani 3.)Örömlány Funkciók: /sex - le tudsz feküdni valakivel, ezzel jobb kedvre deríted(- Álmosság, + Élet) 4.)Drog Dealer Funkciók: /szed - ezt mindenki tudja használni, szedned kell alapanyagot a drognak /készít - ezzel tudsz drogot készíteni 5.)Autótolvaly Funkciók: /jármû lead /jármû ellop - el tudod lopni a jármûvet, majd le tudod adni egy bizonyos helyen! 6.)Pincér Funkciók: Étlapot mutatsz valakinek, és kaját tud venni tõled. 7.)Benzinszállító Funkciók: /benzin [feltölt/beletölt] - Fel tudod tölteni a tartályt, majd a benzinkútnál beletölteni a kútba 8.)Testõr Funkciók: /megvéd - felajánlod valakinek, hogy megvéded õt 9.)AutóKereskedõ Készül... 10.)Kaszkadõr Ha semmiképp nem akarsz megválni a Stuntolástól, /stunt 11.) Boxoló Box meccseket birsz lebonyolitani, ezzel pénzt, és hírt szerzel, parancs: /box 12.)Fûnyíró Funkciók: /fûnyírás - és át kell menned a CheckPointokon 13.)Kamionos El kell szállítanod az árút a megadott helyre! 14.)Farmer Funkciók: /farmerkedés - és át kell menned a CheckPointokon 15.) ZsebTolvaly Funkciók: /lop - kizsebelsz valakit, több - kevesebb sikerrel 16.)KéménySeprõ Funkció: /seprés - Fel kell másznod a létrán a házak tetejére, és kisöpörni a kéményt 17.)Úttisztító: Funkciók: /úttisztítás - és át kell menned a CheckPointokon 18.)MellényKészítõ: Funkciók: /készít Armort készíthetsz(Matiból van ez is) 19.)FegyverKereskedõ Funkciók: /sellgun - Összerakhatsz vele fegyvert magadnak vagy másnak is! 20.)Kukás: Funkciók:/szeméthordás - és át kell menni a CheckPointokon 21.)Favágó: Funkciók: /fa - el kell menni láncfûrészér,(/láncfûrész) majd az erdõbe, kivágni a fát, felrakni a csomagtartóra, és elvinni a megadott helyre, majd lepakolni 22.)Hacker: Funkciók: /hack[Jelszó/Személy/Rendõrség] Fel tudod törni a bankban levõ lézerháló jelszavát, majd beírni. ezzel ki kapcsolod a lézerhálót, és kezdõdhet a buli.(Majd a képeken látszik a lézerháló)
- Lábon és Fejenlövés - Sérüléskor elvörösödõ kép - Kézenlövés( ha van a kezeddbe fegyó és kézenlõnek, elejted!) - Szüneteltetés jelzõ ( Ha ESC-elsz, a fejed felett megjelenik egy szöveg!) - Alvás rendszer - Különleges Stílusú InfoPickupok - Csatorna Rendszer - Rendõröknek jármû lefoglalás, és meg tudják nézni mi van lefoglalva - Akkumulátor a jármûvekbe - Sebességkorlátozó parancs, - És még sok más vár rátok... Gyertek ti is és élvezzük a játék örömét! Tisztelettudó, értelmes adminok, Kedves kis közösség vár rátok! Tisztelettel a NWRP Admin Team! U.I: Ha van másik téma pls azt töröljétek, ne ezt. Köszi : )
Sziasztok, most állítottam át a szerverem mysqljét Adrenalyn-jkérõl StrickenKid Pluginjára, de az OnPlayerLogin(playerid, password) alatt elakadtam! Pls Segítsetek! HibaÜzenet:
F:\\Programozás\\SAMP\\WRP[0.3c]\\gamemodes\\SQL\\WRP.pwn(16695) : error 035: argument type mismatch (argument 3)
MySQL es rész:
MySQLFetchAcctSingle(PlayerInfo[playerid][pID], \"Password\", PlayerInfo[playerid][pKey]); if (IsPlayerConnected(playerid)) { if(strcmp(PlayerInfo[playerid][pKey],password, true ) == 0 ) { new Data[1024]; new Field[64]; new rcnt = 1; MySQLFetchAcctRecord(PlayerInfo[playerid][pID], Data); //mysql_fetch_row(Data, \"|\", Field); while (mysql_fetch_row(Data, \"|\", \"\")) { if (rcnt == 3) PlayerInfo[playerid][pLevel] = strval(Field); if (rcnt == 4) PlayerInfo[playerid][pAdmin] = strval(Field); if (rcnt == 5) PlayerInfo[playerid][pReg] = strval(Field); if (rcnt == 6) PlayerInfo[playerid][pConnectTime] = strval(Field); if (rcnt == 7) PlayerInfo[playerid][pNem] = strval(Field); if (rcnt == PlayerInfo[playerid][pKor] = strval(Field); if (rcnt == 9) PlayerInfo[playerid][pVanGPS] = strval(Field); if (rcnt == 10) PlayerInfo[playerid][pOrigin] = strval(Field); if (rcnt == 11) PlayerInfo[playerid][pCK] = strval(Field); if (rcnt == 12) PlayerInfo[playerid][pMuted] = strval(Field); if (rcnt == 13) PlayerInfo[playerid][pBlind] = strval(Field); if (rcnt == 14) PlayerInfo[playerid][pExp] = strval(Field); if (rcnt == 15) PlayerInfo[playerid][pCash] = strval(Field); if (rcnt == 16) PlayerInfo[playerid][pAccount] = strval(Field); if (rcnt == 17) PlayerInfo[playerid][pSzamla] = strval(Field); if (rcnt == 18) PlayerInfo[playerid][pCrimes] = strval(Field); if (rcnt == 19) PlayerInfo[playerid][pKills] = strval(Field); if (rcnt == 20) PlayerInfo[playerid][pDeaths] = strval(Field); if (rcnt == 21) PlayerInfo[playerid][pArrested] = strval(Field); if (rcnt == 22) PlayerInfo[playerid][pWantedDeaths] = strval(Field); if (rcnt == 23) PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = strval(Field); if (rcnt == 24) PlayerInfo[playerid][pLottoNr] = strval(Field); if (rcnt == 25) PlayerInfo[playerid][pFishes] = strval(Field); if (rcnt == 26) PlayerInfo[playerid][pBiggestFish] = strval(Field); if (rcnt == 27) PlayerInfo[playerid][pJob] = strval(Field); if (rcnt == 28) PlayerInfo[playerid][pPayCheck] = strval(Field); if (rcnt == 29) PlayerInfo[playerid][pHeadValue] = strval(Field); if (rcnt == 30) PlayerInfo[playerid][pJailed] = strval(Field); if (rcnt == 31) PlayerInfo[playerid][pJailTime] = strval(Field); if (rcnt == 32) PlayerInfo[playerid][pRobTime] = strval(Field); if (rcnt == 33) PlayerInfo[playerid][pMats] = strval(Field); if (rcnt == 34) PlayerInfo[playerid][pMuanyag] = strval(Field); if (rcnt == 35) PlayerInfo[playerid][pDrugs] = strval(Field); if (rcnt == 36) PlayerInfo[playerid][pLeader] = strval(Field); if (rcnt == 37) PlayerInfo[playerid][pMember] = strval(Field); if (rcnt == 38) PlayerInfo[playerid][pFMember] = strval(Field); if (rcnt == 39) PlayerInfo[playerid][pRank] = strval(Field); if (rcnt == 40) PlayerInfo[playerid][pMunkaSkin] = strval(Field); if (rcnt == 41) PlayerInfo[playerid][pContractTime] = strval(Field); if (rcnt == 42) PlayerInfo[playerid][pDetSkill] = strval(Field); if (rcnt == 43) PlayerInfo[playerid][pSexSkill] = strval(Field); if (rcnt == 44) PlayerInfo[playerid][pBoxSkill] = strval(Field); if (rcnt == 45) PlayerInfo[playerid][pLawSkill] = strval(Field); if (rcnt == 46) PlayerInfo[playerid][pMechSkill] = strval(Field); if (rcnt == 47) PlayerInfo[playerid][pJackSkill] = strval(Field); if (rcnt == 48) PlayerInfo[playerid][pCarSkill] = strval(Field); if (rcnt == 49) PlayerInfo[playerid][pNewsSkill] = strval(Field); if (rcnt == 50) PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill] = strval(Field); if (rcnt == 51) PlayerInfo[playerid][pCookSkill] = strval(Field); if (rcnt == 52) PlayerInfo[playerid][pFishSkill] = strval(Field); if (rcnt == 53) PlayerInfo[playerid][pSHealth] = floatstr(Field); if (rcnt == 54) PlayerInfo[playerid][pElet] = floatstr(Field); if (rcnt == 55) PlayerInfo[playerid][pPajzs] = floatstr(Field); if (rcnt == 56) PlayerInfo[playerid][pInt] = strval(Field); if (rcnt == 57) PlayerInfo[playerid][pInteriorNr] = strval(Field); if (rcnt == 58) PlayerInfo[playerid][pLocal] = strval(Field); if (rcnt == 59) PlayerInfo[playerid][pSimaSkin] = strval(Field); if (rcnt == 60) PlayerInfo[playerid][pPnumber] = strval(Field); if (rcnt == 61) PlayerInfo[playerid][pPcarkey] = strval(Field); if (rcnt == 62) PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] = strval(Field); if (rcnt == 63) PlayerInfo[playerid][pPhousekey] = strval(Field); if (rcnt == 64) PlayerInfo[playerid][pPos_x] = floatstr(Field); if (rcnt == 65) PlayerInfo[playerid][pPos_y] = floatstr(Field); if (rcnt == 66) PlayerInfo[playerid][pPos_z] = floatstr(Field); if (rcnt == 67) PlayerInfo[playerid][pUtlevel] = strval(Field); if (rcnt == 68) PlayerInfo[playerid][pAutoJogsi] = strval(Field); if (rcnt == 69) PlayerInfo[playerid][pFlyLic] = strval(Field); if (rcnt == 70) PlayerInfo[playerid][pBoatLic] = strval(Field); if (rcnt == 71) PlayerInfo[playerid][pFishLic] = strval(Field); if (rcnt == 72) PlayerInfo[playerid][pGunLic] = strval(Field); if (rcnt == 73) PlayerInfo[playerid][pCopLic] = strval(Field); if (rcnt == 74) PlayerInfo[playerid][pCarTime] = strval(Field); if (rcnt == 75) PlayerInfo[playerid][pPayDay] = strval(Field); if (rcnt == 76) PlayerInfo[playerid][pSzabalyzat] = strval(Field); if (rcnt == 77) PlayerInfo[playerid][pOra] = strval(Field); if (rcnt == 78) PlayerInfo[playerid][pWins] = strval(Field); if (rcnt == 79) PlayerInfo[playerid][pLoses] = strval(Field); if (rcnt == 80) PlayerInfo[playerid][pAlcoholPerk] = strval(Field); if (rcnt == 81) PlayerInfo[playerid][pDrugPerk] = strval(Field); if (rcnt == 82) PlayerInfo[playerid][pMiserPerk] = strval(Field); if (rcnt == 83) PlayerInfo[playerid][pPainPerk] = strval(Field); if (rcnt == 84) PlayerInfo[playerid][pTraderPerk] = strval(Field); if (rcnt == 85) PlayerInfo[playerid][pTut] = strval(Field); if (rcnt == 86) PlayerInfo[playerid][pWarns] = strval(Field); if (rcnt == 87) PlayerInfo[playerid][pVirWorld] = strval(Field); if (rcnt == 88) PlayerInfo[playerid][pFuel] = strval(Field); if (rcnt == 89) PlayerInfo[playerid][pMarried] = strval(Field); if (rcnt == 90) PlayerInfo[playerid][pMarriedTo] = strmid(PlayerInfo[playerid][pMarriedTo], Field, 0, strlen(Field)-1, 255); if (rcnt == 91) PlayerInfo[playerid][pFishTool] = strval(Field); if (rcnt == 92) PlayerInfo[playerid][pGyujto] = strval(Field); if (rcnt == 93) PlayerInfo[playerid][pCigi] = strval(Field); if (rcnt == 94) PlayerInfo[playerid][pNikotin] = strval(Field); if (rcnt == 95) PlayerInfo[playerid][pWarned] = strval(Field); if (rcnt == 96) PlayerInfo[playerid][pSwat] = strval(Field); if (rcnt == 97) PlayerInfo[playerid][pTactical] = strval(Field); if (rcnt == 98) PlayerInfo[playerid][pSpecialF] = strval(Field); if (rcnt == 99) PlayerInfo[playerid][pDBanned] = strval(Field); if (rcnt == 100) PlayerInfo[playerid][pFS] = strval(Field); if (rcnt == 101) PlayerInfo[playerid][pBoxiSkill] = strval(Field); if (rcnt == 102) PlayerInfo[playerid][pKneeSkill] = strval(Field); if (rcnt == 103) PlayerInfo[playerid][pKungSkill] = strval(Field); if (rcnt == 104) PlayerInfo[playerid][pGrabSkill] = strval(Field); if (rcnt == 105) PlayerInfo[playerid][pElbowSkill] = strval(Field); if (rcnt == 106) PlayerInfo[playerid][pCD] = strval(Field); if (rcnt == 107) PlayerInfo[playerid][pSpeedo] = strval(Field); if (rcnt == 108) PlayerInfo[playerid][pAppearList] = strval(Field); if (rcnt == 109) PlayerInfo[playerid][pShiftName] = strval(Field); if (rcnt == 110) PlayerInfo[playerid][pGun] = strval(Field); if (rcnt == 111) PlayerInfo[playerid][pAmmo] = strval(Field); if (rcnt == 112) PlayerInfo[playerid][pGun2] = strval(Field); if (rcnt == 113) PlayerInfo[playerid][pAmmo2] = strval(Field); if (rcnt == 114) PlayerInfo[playerid][pGun3] = strval(Field); if (rcnt == 115) PlayerInfo[playerid][pAmmo3] = strval(Field); if (rcnt == 116) PlayerInfo[playerid][pGun4] = strval(Field); if (rcnt == 117) PlayerInfo[playerid][pAmmo4] = strval(Field); if (rcnt == 118) PlayerInfo[playerid][pGun5] = strval(Field); if (rcnt == 119) PlayerInfo[playerid][pAmmo5] = strval(Field); if (rcnt == 120) PlayerInfo[playerid][pGun6] = strval(Field); if (rcnt == 121) PlayerInfo[playerid][pAmmo6] = strval(Field); if (rcnt == 122) PlayerInfo[playerid][pGun7] = strval(Field); if (rcnt == 123) PlayerInfo[playerid][pAmmo7] = strval(Field); if (rcnt == 124) PlayerInfo[playerid][pGun8] = strval(Field); if (rcnt == 125) PlayerInfo[playerid][pAmmo8] = strval(Field); if (rcnt == 126) PlayerInfo[playerid][pGun9] = strval(Field); if (rcnt == 127) PlayerInfo[playerid][pAmmo9] = strval(Field); if (rcnt == 128) PlayerInfo[playerid][pGun10] = strval(Field); if (rcnt == 129) PlayerInfo[playerid][pAmmo10] = strval(Field); if (rcnt == 130) PlayerInfo[playerid][pGun11] = strval(Field); if (rcnt == 131) PlayerInfo[playerid][pAmmo11] = strval(Field); if (rcnt == 132) PlayerInfo[playerid][pGun12] = strval(Field); if (rcnt == 133) PlayerInfo[playerid][pAmmo12] = strval(Field); if (rcnt == 134) PlayerInfo[playerid][pBan] = strval(Field); if (rcnt == 135) PlayerInfo[playerid][pChatMode] = strval(Field); if (rcnt == 136) PlayerInfo[playerid][pKotszer] = strval(Field); if (rcnt == 137) PlayerInfo[playerid][pKaja] = strval(Field); if (rcnt == 138) PlayerInfo[playerid][pDrogido] = strval(Field); if (rcnt == 139) PlayerInfo[playerid][pPia] = strval(Field); if (rcnt == 140) PlayerInfo[playerid][pKredit] = strval(Field); if (rcnt == 141) PlayerInfo[playerid][pCserje] = strval(Field); if (rcnt == 142) PlayerInfo[playerid][pMak] = strval(Field); if (rcnt == 143) PlayerInfo[playerid][pCannabis] = strval(Field); if (rcnt == 144) PlayerInfo[playerid][pKokain] = strval(Field); if (rcnt == 145) PlayerInfo[playerid][pHeroin] = strval(Field); if (rcnt == 146) PlayerInfo[playerid][pMarihuana] = strval(Field); if (rcnt == 147) PlayerInfo[playerid][pC4] = strval(Field); if (rcnt == 148) PlayerInfo[playerid][pTerkep] = strval(Field); if (rcnt == 149) PlayerInfo[playerid][pBeteg] = strval(Field); if (rcnt == 150) PlayerInfo[playerid][pBusz] = strval(Field); if (rcnt == 151) PlayerInfo[playerid][pAdo] = strval(Field); if (rcnt == 152) PlayerInfo[playerid][pAdoBeadva] = strval(Field); if (rcnt == 153) PlayerInfo[playerid][pAdoBefizetve] = strval(Field); if (rcnt == 154) PlayerInfo[playerid][pAlvas] = strval(Field); if (rcnt == 155) PlayerInfo[playerid][pHouseEntered] = strval(Field); if (rcnt == 156) PlayerInfo[playerid][pUserChecked] = strval(Field); rcnt++; } mysql_free_result(); } else { //fclose(UserFile); gPlayerLogTries[playerid] += 1; ShowPlayerDialog(playerid, 1245, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Hibás jelszó\",\"Rossz jelszód adtál meg!\\nJelszavad:\",\"Log-in\",\"Quit\"); if(gPlayerLogTries[playerid] == 3) { WKick(playerid,\"Folyamatos Hibás bejelentkezés!\"); } return 1; }
Sziasztok! Nos, láttam jópár frisseninduló szervert, ahova feljöttek és elkezdték fikázni, hogy csak másolni tudnak, hogy SeeRPGTheKing, nos elegem lett belõlük, a pohár betelt!! Elegem lett a szánalmas viselkedésükbõl ,hazudozásukból, a Szerveren való flegma viselkedésbõl, és az embertelenségbõl! Semmilyen tekintettel nincsenek semmire, Kezdeném is, 5perc alatt találtam meg a\"frissítéseiket\", anélkül hogy a játékmódjuk meglenne:
-Pénz HUD -Szüneteltetés -fejlövés -lábon lövés
Az a Híres money HUD még egy samp 0.2x es verzióhoz készült.! MÉG A VÁLTOZÓK IS UGYANAZOOK!!
Conn[playerid] == 1 && CurCol[playerid] != 0
Link:http://www.sendspace.com/file/zmdv4m Következõ megállónk a híres Escape, AFK detector vagy ahogy tetszik: Link:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=186129&highlight=OnPlayerPause Következõ a Híres Láblövés és fejlövés : Link:http://samp-life.ru/engine/download.php?id=756 És most kérdezném tõletek! Ti vagytok a nagy scripterek??? És még van képetek feljönni más szerverére SeeRPG Copy-zni??? Örülj ha találsz a mododban a te kezed által begépelt karatert!!! És nem ez a lényeg hogy más szerverét fikázzátok, hanem a 3600regisztrált gyerekkel elhitetitek hogy ti csináltátok!!! Ritkanagy hazugok vagytok ti!
Mostmár Végleg elindult a North Western roleplay Szerver! Sok újdonság, újraválogatott, jó AdminTeam, és kellemes játék vár rátok! A szerveren jelenleg 21 Farakció érhetõ el, ezek: 1. LSPD (Rendõrség) 2. T.E.SZ. (Terror Elhárító Szolgálat) 3. N.N.I. (Nemzeti nyomozóiroda) 4. Katonaság 5. Mentõsök 6. Taxi vállalat 7. Önkormányzat 8. Oktatók 9. MS-13(kék banda) 10. Ballas(Lila banda) 11. Grove Street Families(Zöld Banda) 12. LCN(mafia) 13. VPOP 14. Yakuza 15. Szerelõ 16. Hitman 17. Riporterek 18. ORFK (Országos Rendõrfõkapitányság) Sima munkák: 1. Úttiszító 2. Kukás 3. DrogDíler 4. Autótolvaj 5. BuszSofõr 6.Ügyvéd 7.Testõr 8.Fûnyíró 9.Útkarbantartó(készül) 10.Fegyverkereskedõ 11. Örömlány 12.Pincér 13. ÚjságKihordó 13. Farmer 14. Pizzafutár 15.Favágó... És a lista még Bõvülni fog! Ha kíváncsi vagy, milyen dolgok várnak még a szerveren, csatlakozz te is! A szerver weboldala a napokban várható, a http://www.northwesternrpg.info címen lesz elérhetõ. Pár napon belül Átállunk MySQL es tárolási módra, így lehetõség lesz a webes kezelõfelület használata is! Üdvüzlettel, a North Western Roleplay Gaming AdminTeam!
Sziasztok. Nos már régóta scriptelek, és értek a dolgokhoz, de az õszintét megvallva, MySQL-el még sohasem dolgoztam, és hát próbáltam átnézni más módokból a dolgot, javarészt sikerült is, de valami mégse jó neki.. Létrehoztam az adatbázist, megadtam alapértelmezett értékeket, de a regisztráció nem mûködik, csak az elsõ regisztrált karakterrel, de azzal is errorokkal, mikor a másodikat próbálnám regisztrálni, kifagy a szerver... Segítsetek kérlek, már vagy egy hete ezzel ügyetlenkedek, és nem meg. Logfájl:
SA-MP Dedicated Server ---------------------- v0.3c, (C)2005-2010 SA-MP Team [07:09:13] filterscripts = \"\" (string) [07:09:13] weburl = \"www.sa-mp.com\" (string) [07:09:13] [07:09:13] Server Plugins [07:09:13] -------------- [07:09:13] Loading plugin: streamer [07:09:13] *** Streamer Plugin v2.5.1 by Incognito loaded *** [07:09:13] Loaded. [07:09:13] Loading plugin: sampmysql [07:09:13] /*************************************************/ /* SAMP-MySQL v0.15 Plugin loaded successfully ! */ /*************************************************/ [07:09:13] Loaded. [07:09:13] Loaded 2 plugins. [07:09:13] [07:09:13] Filter Scripts [07:09:13] --------------- [07:09:13] Loaded 0 filter scripts. [07:09:13] Szerver indul... [07:09:13] MySQL kapcsolódás... [07:09:13] MYSQL: Attempting to connect to server... [07:09:13] Connection to MySQL database: Successfull ! [07:09:13] MYSQL: Database connection established. [07:09:13] MySQL kapcsolódás sikeres [07:09:13] Szerver elinditva, Mod Betoltve! [07:09:13] [sCRIPT]: Loaded 870 Cars [07:09:13] [szkript]: Betoltve 1023 Haz [07:09:13] [sCRIPT]: Loaded 30 Bizzes [07:09:13] [sCRIPT]: Betöltve 30 Benzinkut [07:09:13] [szkript]: Betoltve 1623 Object [07:09:13] [szkript]: Betoltve 684 Pickup [07:09:13] [07:09:13] ==========WesternRP========== [07:09:13] ==========Scripter: Rolee & Light========= [07:09:13] [07:09:13] Number of vehicle models: 71 [07:09:39] Incoming connection: 5.152.91.212:50637 [07:09:39] [join] Counter_Strike has joined the server (0:5.152.91.212) [07:09:49] Error in mysql_query: Duplicate entry \'1\' for key 2 [07:09:49] Error in mysql_query: Unknown column \'AdminLevel\' in \'field list\' [07:09:49] Error in mysql_query: Unknown column \'Muanyag\' in \'field list\' [07:09:49] Error in mysql_query: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'Char=0,ContractTime=0,DetSkill=0,SexSkill=0,BoxSkill=0,LawSkill=0,MechSkill=0,Ja\' at line 1 [07:09:49] Error in mysql_query: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'Int=0,IntNR=0,Local=255,Model=1,PhoneNr=6635,Car=0,Car2=0,House=0,Pos_x=\'1468.70\' at line 1
Funkciók:
public MySQLConnect(sqlhost[], sqluser[], sqlpass[], sqldb[]) // by Luk0r { print(\"MYSQL: Attempting to connect to server...\"); samp_mysql_connect(sqlhost, sqluser, sqlpass); samp_mysql_select_db(sqldb); if(samp_mysql_ping()==0) { print(\"MYSQL: Database connection established.\"); return 1; } else { print(\"MYSQL: Connection error, retrying...\"); samp_mysql_connect(sqlhost, sqluser, sqlpass); samp_mysql_select_db(sqldb); if(samp_mysql_ping()==0) { print(\"MYSQL: Reconnection successful. We can continue as normal.\"); return 1; } else { print(\"MYSQL: Could not reconnect to server, terminating server...\"); SendRconCommand(\"exit\"); return 0; } } } public MySQLDisconnect() // by Luk0r { samp_mysql_close(); return 1; } public MySQLCheckConnection() // by Luk0r { if(samp_mysql_ping()==0) { return 1; } else { print(\"MYSQL: Connection seems dead, retrying...\"); MySQLDisconnect(); MySQLConnect(MYSQL_HOST,MYSQL_USER,MYSQL_PASS,MYSQL_DB); if(samp_mysql_ping()==0) { print(\"MYSQL: Reconnection successful. We can continue as normal.\"); return 1; } else { print(\"MYSQL: Could not reconnect to server, terminating server...\"); SendRconCommand(\"exit\"); return 0; } } } public MySQLUpdateBuild(query[], sqlplayerid) // by Luk0r { new querylen = strlen(query); //new querymax = sizeof(query); new querymax = MAX_STRING; if (querylen < 1) format(query, querymax, \"UPDATE players SET \"); else if (querymax-querylen < 50) // make sure we\'re being safe here { // query is too large, send this one and reset new whereclause[32]; format(whereclause, sizeof(whereclause), \" WHERE id=%d\", sqlplayerid); strcat(query, whereclause, querymax); samp_mysql_query(query); format(query, querymax, \"UPDATE players SET \"); } else if (strfind(query, \"=\", true) != -1) strcat(query, \",\", MAX_STRING); return 1; } public MySQLUpdateFinish(query[], sqlplayerid) // by Luk0r { if (strcmp(query, \"WHERE id=\", false) == 0) samp_mysql_query(query); else { new whereclause[32]; format(whereclause, sizeof(whereclause), \" WHERE id=%d\", sqlplayerid); strcat(query, whereclause, MAX_STRING); samp_mysql_query(query); format(query, MAX_STRING, \"UPDATE players SET \"); } return 1; } public MySQLUpdatePlayerInt(query[], sqlplayerid, sqlvalname[], sqlupdateint) // by Luk0r { MySQLUpdateBuild(query, sqlplayerid); new updval[64]; format(updval, sizeof(updval), \"%s=%d\", sqlvalname, sqlupdateint); strcat(query, updval, MAX_STRING); return 1; } public MySQLUpdatePlayerFlo(query[], sqlplayerid, sqlvalname[], Float:sqlupdateflo) // by Luk0r { /* new query[128]; format(query, sizeof(query), \"UPDATE players SET %s=%f WHERE id=%d\", sqlvalname, sqlupdateflo, sqlplayerid); samp_mysql_query(query);*/ new flotostr[32]; format(flotostr, sizeof(flotostr), \"%f\", sqlupdateflo); MySQLUpdatePlayerStr(query, sqlplayerid, sqlvalname, flotostr); return 1; } public MySQLUpdatePlayerStr(query[], sqlplayerid, sqlvalname[], sqlupdatestr[]) // by Luk0r { MySQLUpdateBuild(query, sqlplayerid); new escstr[128]; new updval[128]; samp_mysql_real_escape_string(sqlupdatestr, escstr); format(updval, sizeof(updval), \"%s=\'%s\'\", sqlvalname, escstr); strcat(query, updval, MAX_STRING); return 1; } public MySQLUpdatePlayerIntSingle(sqlplayerid, sqlvalname[], sqlupdateint) // by Luk0r { new query[128]; format(query, sizeof(query), \"UPDATE players SET %s=%d WHERE id=%d\", sqlvalname, sqlupdateint, sqlplayerid); samp_mysql_query(query); return 1; } public MySQLCheckAccount(sqlplayersname[]) // by Luk0r { new query[128]; new escstr[MAX_PLAYER_NAME]; samp_mysql_real_escape_string(sqlplayersname, escstr); format(query, sizeof(query), \"SELECT id FROM players WHERE LOWER(Name) = LOWER(\'%s\') LIMIT 1\", escstr); samp_mysql_query(query); samp_mysql_store_result(); if (samp_mysql_num_rows()==0) { return 0; } else { new strid[32]; new intid; samp_mysql_fetch_row(strid); intid = strval(strid); return intid; } } public MySQLCheckIPBanned(ip[]) { new query[64]; format(query, sizeof(query), \"SELECT type FROM bans WHERE ip = \'%s\' AND inactive = 0 ORDER BY id DESC LIMIT 1\", ip); samp_mysql_query(query); samp_mysql_store_result(); if (samp_mysql_num_rows() != 0) { new bantypestr[4]; new bantypeint; samp_mysql_fetch_row(bantypestr); bantypeint = strval(bantypestr); samp_mysql_free_result(); return bantypeint; } return 0; } public MySQLFetchAcctSingle(sqlplayerid, sqlvalname[], sqlresult[]) { new query[128]; format(query, sizeof(query), \"SELECT %s FROM players WHERE id = %d LIMIT 1\", sqlvalname, sqlplayerid); samp_mysql_query(query); samp_mysql_store_result(); if(samp_mysql_fetch_row(sqlresult)==1) { return 1; } return 0; } public MySQLFetchAcctRecord(sqlplayerid, sqlresult[]) // by Luk0r { new query[64]; format(query, sizeof(query), \"SELECT * FROM players WHERE id = %d LIMIT 1\", sqlplayerid); samp_mysql_query(query); samp_mysql_store_result(); if(samp_mysql_fetch_row(sqlresult)==1) { return 1; } return 0; } public MySQLCreateAccount(newplayersname[], newpassword[]) // by Luk0r { new query[128]; new sqlplyname[64]; new sqlpassword[64]; samp_mysql_real_escape_string(newplayersname, sqlplyname); samp_mysql_real_escape_string(newpassword, sqlpassword); format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO players (Name, Password) VALUES (\'%s\', \'%s\')\", sqlplyname, sqlpassword); samp_mysql_query(query); new newplayersid = MySQLCheckAccount(newplayersname); if (newplayersid != 0) { return newplayersid; } return 0; } public MySQLAddLoginRecord(sqlplayerid, ipaddr[]) // by Luk0r { new query[128]; new escip[16]; samp_mysql_real_escape_string(ipaddr, escip); format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO logins (time,ip,userid) VALUES (UNIX_TIMESTAMP(),\'%s\',%d)\", escip, sqlplayerid); samp_mysql_query(query); return 1; } stock CreateAccount(newplayersname[], newpassword[]) // by Luk0r { new query[128]; new sqlplyname[64]; new sqlpassword[64]; samp_mysql_real_escape_string(newplayersname, sqlplyname); samp_mysql_real_escape_string(newpassword, sqlpassword); format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO players (Name, Password) VALUES (\'%s\', \'%s\')\", sqlplyname, sqlpassword); samp_mysql_query(query); return 0; }
Kedves fórumozók, vendégek, és aki ezt olvassa! Pár hónapja megnyílt a szerverünk, EvolutionRPG néven... Természetesen jöttek is játékosok, amíg a híres \"RP\" szerver admin csapata fel nem dugta a képét a szerverünkre, és elkezdte, hogy ez mindenféle másolás, cak saját munka nincs benne... Szeretném közölni, hogy ez nem igaz... Most pedig merüljön fel a kérdés: EvoRPG, vagy SeeRPG?! A döntés megkönnyítése érdekében, pár ízelítõ videó a See féle szerepjátékból: A híres nevezetes kardos úr,(megjegyezném, hogy admin) a következõ féleképpen buzdítja a játékosokat az RP-re:
Ezután a kis izelítõ után nézzük meg, hogy a neves becsületes See városi rendõrök hogyn bánnak el a szegény csöves emberekkel akik sétálnak az utcán:
És a finálééé, lágy, nyugtató zenével:
Ennyi lett volna mai összefoglalónk, remélem segítettünk választani See és EvoRPG között, további szép napot!