Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ғαιιοцт

Oldalak: [1]
1
Kérdések, Segítség / MAFFIA II Segítség!!
« Dátum: 2012. november 03. - 16:53:02 »
Sziasztok!!

Valaki nem tud egy jó letöltõ linket a MAFFIA II Játékhoz ha lehet lehessen rajta multiplayerezni


És ne DEMO Legyen!!


Aki segít, annak adom a +-t!

2
Bemutatkozás / ғαιιοцт -Bemutatkozása
« Dátum: 2012. november 02. - 17:30:15 »
Sziasztok beszeretnék mutatkozni sampforum.hu-közönség számára!!

Nevem: Tamás


Korom: 12


Kedvenc Játékom: Counter Strike 1.6


                              GTA San Andreas


                              WWE RAW - Ultimate Impact


                              BadDayLA


Kedvenc Filmem TV-n((2 van)): TED


                                         Bud Spencer


Kedvenc Foci Csapatom: Menchester/Barcelona/Újpest


Kedvenc GTA Szervereim: ClassRPG/SEERPG/LittletownRPG/FayRPG


Kedvenc CS 1.6 Szerverim: Afterlife/WaterWave


Eredeti Játékaim((Egyenlõre csak 1 van)):Shift 2 Unleashed


Hogyan kezdõdött CS1.6 és GTA Karrierem:

A Számítógépemet kb 5éve kaptam elég jó állapotba van.


Karácsonyra kaptam a gépemet amikkor kb 8-9-10 éves voltam :)


Elõször még csak ismerkedtem a GTA San Andreas játékal akkor még 8 éves voltam nagyon megtetszett a játék grafikája.


Aztán játszottam kb 2-3évig aztán láttam van olyan játék is hogy Counter Strike 1.6 Aztán letöltöttem annak is tetszett a grafikája.


Elõször elkezdtem játszani a SeeRPG/ClassRPG/LittletownRPG Szerverén gyakoroltam!!

3
Off Telep / Milyen Szöveg Vélemények??
« Dátum: 2012. november 02. - 17:09:02 »
A Télapó ünnep emlékére :D

Szöveg:


Hull a tetves fehérhó,


Katizik a télapó,


Elszívja a sok marit,


Habzsolja az extazy-t,


Van zsákjába minden jó,


...Tanga, Óvszer, Mogyoró,


Idén ne várd nem jön el,


Elvonóra küldtél el!!


Kép:


\"________asdasd_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"

4
Szkript kérések / Rendõr Helikopterbõl kötélrõl le ereszkedés.
« Dátum: 2012. november 02. - 14:13:20 »
Sziasztok!!

Szeretnék egy olyan scriptet kérni tõletek hogy ha egy \'\'Rendõr vezeti a helikoptert és besszáll mellé egy rendõr akkor beírja /kötél-lemegy aztán le ereszkedik a kötélen ami a helikopterbõl log ki\'\'.


Aki segítene annak adnák +!!


Kérem a filterszkriptet
be elküldeni!!

Köszönöm a figyelmet


Aláírás: ғαιιοцт

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Pokemon Rendszer
« Dátum: 2012. október 30. - 20:34:18 »
\"ball.gif\"

Sziasztok!!


Elhoztam egy jó kis aranyos filterszkriptet bevallóm ezt volt régen, kedvenc rajzfilmem :)


Parancsok:


/Buyturtle buy teknõs


/Sellturtle eladó teknõs


/Getturtle kap teknõs a Pokemon labda


/Goturtle hívás teknõs egy Pokémon labdát (fog követni)


/Buycow buy tehén


/Sellcow eladni tehén


/Getcow kap tehén a Pokemon labda


/Gocow hívás tehén egy Pokémon labdát (fog követni)


azonos papagáj


Készítette: wumpyc


Nyelv: Angol ((Párnapon belül Magyar verzió is lesz))!!


Tartalmaz:

ZCMD

A_SAMP


Code Tag:



#include \"a_samp\"
#include <zcmd>
new Squirtle[MAX_PLAYERS];
new SquirtleTime[MAX_PLAYERS];
new GotATurtle[MAX_PLAYERS];
new PokemonTurtle[MAX_PLAYERS];
new Cow[MAX_PLAYERS];
new CowTime[MAX_PLAYERS];
new GotACow[MAX_PLAYERS];
new PokemonCow[MAX_PLAYERS];
new Parrot[MAX_PLAYERS];
new ParrotTime[MAX_PLAYERS];
new GotAParrot[MAX_PLAYERS];
new PokemonParrot[MAX_PLAYERS];
forward Squirtle_I_Choose_Youuuuu(playerid);
public Squirtle_I_Choose_Youuuuu(playerid)
{
       new Float:phrr[4];
       new playerstate = GetPlayerState(playerid);
        if (playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER
        || playerstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4))
        {
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Are you crazy?..Turtle can\'t follow you when you\'re driving.\");
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Turtle is in your pokè ball!\");
KillTimer(SquirtleTime[playerid]);
        DestroyObject(Squirtle[playerid]);
GotATurtle[playerid] = 0;
}
        }
        if (playerstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
        {
        GetPlayerPos(playerid, phrr[0],phrr[1],phrr[2]);
         GetPlayerFacingAngle(playerid, phrr[3]);
        SetObjectRot(Squirtle[playerid],0.0, 0.0, phrr[3]);
        MoveObject(Squirtle[playerid], phrr[0]-3,phrr[1],phrr[2],10);
        }
        return 1;
}
COMMAND:goturtle(playerid,params[])
{
    new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:a;
    if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4))
    {
if (GotATurtle[playerid] == 0)
{
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
    Squirtle[playerid] = CreateObject(1609,x1,y1,z1-1,a,0.0,0.0);
    SquirtleTime[playerid] = SetTimerEx(\"Squirtle_I_Choose_Youuuuu\",1,true, \"i\", playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"TURTLE I CHOOSE YOUU , GO!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF,\"Now use /getturtle to get it back to pokè ball!\");
    GotATurtle[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Are you blind?!?!\");
}
}
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"You dont have a turtle!\");
    }
return 1;
}
COMMAND:getturtle(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4))
       {
if (GotATurtle[playerid] == 1)
{
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF,\"Come back in pokè ball, turtle!\");
        KillTimer(SquirtleTime[playerid]);
        DestroyObject(Squirtle[playerid]);
        GotATurtle[playerid] = 0;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"First you have to call it from your pokè ball!\");
}
}
       else
       {
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"You dont have a turtle!\");
       }
    return 1;
}
 
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
        KillTimer(SquirtleTime[playerid]);
        GotATurtle[playerid] = 0;
        KillTimer(CowTime[playerid]);
        GotACow[playerid] = 0;
        KillTimer(ParrotTime[playerid]);
        GotAParrot[playerid] = 0;
return 1;
}
COMMAND:buyturtle(playerid,params[])
{
        if (IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid, 4) == 0)
        {
if (GetPlayerMoney(playerid) >= 20000)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 1609, 10, 0.0, 0.0,0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"You have bought a turtle\");
       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"Now use /goturtle to call it from pokè ball!\");
        GivePlayerMoney(playerid, -20000);
GotATurtle[playerid] = 0;
        PokemonTurtle[playerid] = 1;
}
}
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"You don\'t have enough cash!\");
}
return 1;
}
COMMAND:sellturtle(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4))
        {
        RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
        DestroyObject(Squirtle[playerid]);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"You have sold a turtle\");
       GivePlayerMoney(playerid, 19000);
        GotATurtle[playerid] = 0;
        PokemonTurtle[playerid] = 0;
}
        return 1;
}
forward Cow_I_Choose_Youuuuu(playerid);
public Cow_I_Choose_Youuuuu(playerid)
{
       new Float:phrr[4];
       new playerstate = GetPlayerState(playerid);
        if (playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER
        || playerstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
        if(PokemonCow[playerid] == 1)
        {
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Are you crazy?..Cow can\'t follow you when you\'re driving.\");
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Cow is in your pokè ball!\");
KillTimer(CowTime[playerid]);
        DestroyObject(Cow[playerid]);
GotACow[playerid] = 0;
}
        }
        if (playerstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
        {
        GetPlayerPos(playerid, phrr[0],phrr[1],phrr[2]);
         GetPlayerFacingAngle(playerid, phrr[3]);
        SetObjectRot(Cow[playerid],0.0, 0.0, phrr[3]);
        MoveObject(Cow[playerid], phrr[0]-10,phrr[1],phrr[2],10);
        }
        return 1;
}
COMMAND:gocow(playerid,params[])
{
    new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:a;
    if(PokemonCow[playerid] == 1)
    {
if (GotACow[playerid] == 0)
{
GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
    Cow[playerid] = CreateObject(16442,x1-10,y1,z1-1,a,0.0,0.0);
    CowTime[playerid] = SetTimerEx(\"Cow_I_Choose_Youuuuu\",1,true, \"i\", playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"COW I CHOOSE YOUU , GO!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF,\"Now use /getcow to get it back to pokè ball!\");
    GotACow[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Are you blind?!?!\");
}
}
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"You dont have a cow!\");
    }
return 1;
}
COMMAND:getcow(playerid,params[])
{
if (PokemonCow[playerid] == 1)
{
if (GotACow[playerid] == 1)
{
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF,\"Come back in pokè ball, cow!\");
        KillTimer(CowTime[playerid]);
        DestroyObject(Cow[playerid]);
        GotACow[playerid] = 0;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"First you have to call it from your pokè ball!\");
}
}
       else
       {
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"You dont have a cow!\");
       }
    return 1;
}
 
COMMAND:buycow(playerid,params[])
{
        if (PokemonCow[playerid] == 0 && GetPlayerMoney(playerid) >= 20000)
        {
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"You have bought a cow\");
       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"Now use /gocow to call it from pokè ball!\");
        GivePlayerMoney(playerid, -20000);
GotACow[playerid] = 0;
        PokemonCow[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"You don\'t have enough cash or you already have a cow!\");
}
return 1;
}
COMMAND:sellcow(playerid,params[])
{
        if(PokemonCow[playerid] == 1)
        {
        DestroyObject(Cow[playerid]);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"You have sold a cow\");
       GivePlayerMoney(playerid, 19000);
        GotACow[playerid] = 0;
        PokemonCow[playerid] = 0;
}
        return 1;
}
forward Parrot_I_Choose_Youuuuu(playerid);
public Parrot_I_Choose_Youuuuu(playerid)
{
       new Float:phrr[4];
       new playerstate = GetPlayerState(playerid);
        if (playerstate == PLAYER_STATE_DRIVER
        || playerstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
        if(PokemonParrot[playerid] == 1)
        {
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Are you crazy?..Parrot can\'t follow you when you\'re driving.\");
        SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Parrot is in your pokè ball!\");
KillTimer(ParrotTime[playerid]);
        DestroyObject(Parrot[playerid]);
GotAParrot[playerid] = 0;
}
        }
        if (playerstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
        {
        GetPlayerPos(playerid, phrr[0],phrr[1],phrr[2]);
         GetPlayerFacingAngle(playerid, phrr[3]);
        SetObjectRot(Parrot[playerid],0.0, -90.0, phrr[3]);
        MoveObject(Parrot[playerid], phrr[0]-1,phrr[1],phrr[2]+0.5,10);
        }
        return 1;
}
COMMAND:goparrot(playerid,params[])
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
if(PokemonParrot[playerid] == 1)
    {
if (GotAParrot[playerid] == 0)
{
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
Parrot[playerid] = CreateObject(19079,x-1,y , z,90,0,45);
    ParrotTime[playerid] = SetTimerEx(\"Parrot_I_Choose_Youuuuu\",1,true, \"i\", playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"PARROT I CHOOSE YOUU , GO!\");
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF,\"Now use /getparrot to get it back to pokè ball!\");
    GotAParrot[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"Are you blind?!?!\");
}
}
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"You dont have a parrot!\");
    }
return 1;
}
COMMAND:getparrot(playerid,params[])
{
if (PokemonParrot[playerid] == 1)
{
if (GotAParrot[playerid] == 1)
{
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF,\"Come back in pokè ball, parrot!\");
        KillTimer(ParrotTime[playerid]);
        DestroyObject(Parrot[playerid]);
        GotAParrot[playerid] = 0;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"First you have to call it from your pokè ball!\");
}
}
       else
       {
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF,\"You dont have a parrot!\");
       }
    return 1;
}
 
COMMAND:buyparrot(playerid,params[])
{
        if (PokemonParrot[playerid] == 0 && GetPlayerMoney(playerid) >= 20000)
        {
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"You have bought a parrot\");
       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"Now use /goparrot to call it from pokè ball!\");
        GivePlayerMoney(playerid, -20000);
GotAParrot[playerid] = 0;
        PokemonParrot[playerid] = 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"You don\'t have enough cash or you already have a parrot!\");
}
return 1;
}
COMMAND:sellparrot(playerid,params[])
{
        if(PokemonParrot[playerid] == 1)
        {
        DestroyObject(Parrot[playerid]);
        SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF,\"You have sold a parrot\");
       GivePlayerMoney(playerid, 19000);
        GotAParrot[playerid] = 0;
        PokemonParrot[playerid] = 0;
}
        return 1;
}
[/pawno]
Eredeti Linkje: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=293056
Letöltés:
Pastebin:
Link: http://pastebin.com/D1J9Mh6M
Mediafire:
Link: http://www.mediafire.com/error.php?errno=320
Rendszerbe szereplõ állatok:
-Teknõs
-Tehén
-Papagáj
Üdvözlettel:
ғαιιοцт[/b]

6
Beszélgetés / Mit fogsz kapni karácsonyra??
« Dátum: 2012. október 30. - 19:49:18 »
Sziasztok!!

Mint tudjátok hamarosan itt van karácsony!!


Még kb 55nap és ezért szeretnék veletek beszélgetni.


Hogy ti milyen ajándékot szeretnétek.


És képeket is töltsetek fel ajándék mellé és az árát is!


A Témában valóságot írjatok ne kitalált dolgokat  :nono:


Én karácsonyra fogok kapni: Nintendo Wii


Család csomagót!!


Ára:    Ár (bruttó): 42.690Ft


Kép:
\"nintendo-wii-family-edition-rvk-s-waac-big-202525.jpg&w=225&h=225\"

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal