Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Endrõdi Zsombor
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2010. augusztus 14. - 16:29:30 »
Heló, már kezdek belekattanni, mert soha nem sikerül ezért kérnék tõletek egy scriptet a következõkbõl:
Ha a játékos felmegy a szerverünkre készüljön egy file a pénzérõl és a pontjairól (money, score) és ez mindig mentse el a pénzét amikor lecsatlakozik ill. fel. Kövi: amikor vki megöl vkit akkor kapja meg a megölt játékos pénzének a felét viszont ha csak lazán halunk meg tehát nem megölnek, hanem megégünk, leesünk valahonnét v admin öl meg stb. akkor a pénzünk ne változzon! Külön külön is jó lenne, mert nagy segitség... Amikor meghalunk azt megpróbáltam GetPlayerMoneyval, de nem sikerült bármit csinálok nemjó. Help pls
Kösz: Zsombor
2
« Dátum: 2010. augusztus 08. - 16:37:18 »
Üdv midenkinek, eredetileg Rp szervernek indult a dolog, de beláttam, h semmi értelme ezért elõszedtem a Fun modomat, felújitottam hostoltam és ittvagyok Ja és félreértés ne essék, Caomei az én vagyok és a mod neve San Andreas 4 részének a kezdõbetûjébõl összeállitott mozaikszó.
Infók: hostnév: HuN-FuN Szerver IP: 80.249.173.172:8003 maxplayerek: 30 port: 8003 gamemode: LLSD by Caomei weburl: endrodi.weboldala.net map: LV+SF+LS+DESERT idõjárás: 18 A következõ kis leirás a szerver parancsait mutatja illetve, hogy mit listáznak ki. Jó olvasgatást || /tudnivalok: || Köszöntelek a szerveren! Mielõtt játszani kezdessz a parancsokat meg kell ismerned! A szerver leírása tömören a kezdõk számára: * /tutorial[1-2] * A szerver parancsai, teleportjai, információi: * /help * A szerver szabályzata: * /rules * A szerver fõbb parancsainak gyûjteménye, de EZ NEM AZ ÖSSZES csak egy kisebb válogatás: * /fobb * A szerver admin parancsai: * /admin-parancsok * || /help: || /bankhelp : Bank parancsok listája és leírása. /extra-teleportok : EXTRA teleportok listája. - /alap-teleportok : Alap teleportok listája /jobs[1-2] : Rendszeresen fizetõ munkák listája. /parancsok - /parancsok2 : Parancsok listája. /animok[1-4] : Animációk listája. /informacio : Mód információ hosszan. /bandaparancsok : Banda parancsok listája. || /parancsok: || /lezar, /kinyit : Kocsi lezárása, felnyitása. - /kill : Öngyilkosság. - /khealth : Kocsid megjavitása 200$ -ért. /bravo : Vérdíj kitûzése. - /bounty : Vérdíj megnézése. - /verdijak : Kiadott vérdíjak. - /adminok : Adminlista. /properties[1-2] : Megvehetõ házak + tulajdonosaik. - /buli : Buli mód elindítása. - /kocsik : Lekérhetõ jármûvek. /c : Katapult, csak jármûvekben lehet! - /ejtoernyo : Ez ad ejtõernyõt. - /pm : Privát üzenet küldése. /parancsok2 a többi parancsért! || /dm-help: || /dm[1-17] : Tizenhét darab EXTRA dm pálya. Kilépés: /dmquit /box1 , /box2 , /kungfu , /kickbox : Pusztakezes harcok. Kilépés: /harc-quit vagy sétálj ki! A zónákból fegyvert kivinni szigorúan tilos! További jó DM -ezést! || /parancsok2: || /loter /reshot : Lõtéri parancsok. - /jump[1-13] : Ugrások. - /animok[1-4] : Animációk listája. /givegun : Fegyvert adhatsz át másoknak. - /givecash [játékos ID] : Pénzadás. - /tgf : Tagfelvételrõl / me [cselekvés] : Ha E/3 -as személyben akarod kifejezni cselekvésedet ezt használd![/me] /dive : ejtõzés, kocsival is lehet. - /szamlalo : Visszaszámlálás a képernyõn, ára: 500$ /sp , /lp : Pozíciód mentése és betöltése. - /kocsi-park, /kocsi-kell : Jármûvek parkja és jármû kihozása. || /extra-teleportok: || /stunt-help : Stunt pályák listája. - /dm-help : DM pályák listája. - /kocsi-park : Sok kocsi. /dive : Ejtõernyõzés. - /lv-repter : Las Venturas reptér a sok légijármûhöz. /skatepark : A skatepark. - /parkour[1-4] : A parkour pályák. - /lax-tele[1-6] : Lazuló helyek. /loter : Lõtér, /reshot a bábuk felállítása. - /drift[1-6] : Driftpályák. - /tele-lv : LV extrákk. /buli - Bulizó hely zenével, /zene -off a zene leálítása. - /bigjump - Sivatagi ugrató. /jump[1-13] - Ugrások ejtõernyõvel. - /sf-tuning, /lv-tuning : Tuninghelyek. - /liberty-city : Liberty City /tele-uw : Víz alatti világ. - /tele-vibri : Vibrátoros harcmezõ - /akvarium : Tengeri állatok aquariuma. /megajump : Megajump sziget a levegõben. - /tele-groove : LS gettó. || /tutorial1: || Rövid Tutorial Üdvözöllek a szerveren, remélem tetszeni fog minden. Ha így lesz hívj másokat is! A szerver parancsait, teleportjait és a leírását a /help -ben olvashatod! A szerver rövid szabályzatáért a /rules parancsra lesz szükséged! Szerverünk ezen modja teljesen vegyes tehát mindenféle gamomodot tartalmaz. (DM, stunt, drift stb...) A pénzed mindíg automatikusan elmentõdik ha kilépsz és csatlakozáskot visszakapod, de bankba is teheted (/bankhelp). Beregisztráláshoz használd a /register, bejelentkezéshez pedig a /login parancsot! /tutorial2 a folytatásért || /tutorial2: || Rövid Tutorial-2 Ha az IP -címed dinamikus (változó) akkor sajnos mindíg újra kell regisztrálnod. A szerver weboldala: www.endrodi.weboldala.net << Ide látogass el sok érdekességet és letöltést találhatsz! Kezdésként, pl. a LV-i kalózhajón szerezhetsz kis pénzt vagy gyilkolhatsz, esetleg vehetsz házakat amik hoznak a konyhára. A pénzed beteheted a bankba ahol kamatozik, továbbá hitelt is vehetsz föl amit persze vissza kell fizetni, de vannak munkák is! /jobs[1-2] A szerver (és én) érzékeny, fõleg a hack progikra és bármiféle kiegészítõ modokra ezért gyakran crash -t kaphatsz. A crash az amikor kidob a szerver. Ez lehet a lassú internet miatt is. Ha ilyen történik nyugodtan gyere vissza! Röviden ennyi volna, további jó játékot kíván a szerver admincsapata! || /rules: || Tilos a csít és bármilyen hack használata. Tilos a FLOOD. Tilos az SK és a WK. (SpawnKill - WriteKill) Tilos a DM zónákból fegyvert kivinni. Tilos a káromkodás és az adminjog kunyerálás. Tilos más szerver reklámozása. Tartsd be a szabályzatot és értesítsd az adminokat ha szabálymegszegést látsz! || /alap-teleportok: || /calude-st - /dns-zomb - /wash-stand - /lv-kalozhajo /wood-fac - /fuves-haz - /ltbank - /jizzy /tele-chi - /tele-k - /tele-sf - /tele-sf2 /tele-ls - /tele-lv - /tele-des - /tele-fr /tele-tor - /nyugat-sa1 - /nyugat-sa2 /garazs - /bioshop - /tele-area51 - /lvcheck[1-2] || /stunt-help: || /stuntp[1-11] : Stunt zónák: 11db. A stuntokra jármûvel is tudsz teleportálni. || /fobb: || Az alábbiak a szerver legjobb parancsai, nem az összes csak egy kisebb válogatás a lényegbõl. /dm-help, /stunt-help, /jobs[1-2], /megajump, /parkour[1-4], /buli, /tele-lv, /drift[1-6], /jump[1-13], /kocsi-park - /kocsi-kell, /loter, /tele-uw, /skatepark, /sp - /lp, /givegun, /c, /lezar - /kinyit, /tele-sf, /akvarium, /bankhelp, /liberty-city, /lv-tuning, /bravo - /verdijak, /properties[1-2], /animok[1-4], És ez még semmi az összeshez képest!!!! Olvasd el a /tudnivalok - at az összes információért! || /informacio: || Ez egy jó kis lazulós mod ahol: Egyes helyekre jármûvel is lehet teleportálni. Kezdésként, pl. a LV-i kalózhajón szerezhetsz kis pénzt vagy gyilkolhatsz, esetleg vehetsz házakat amik hoznak a konyhára. A pénzed beteheted a bankba ahol kamatozik, továbbá hitelt is vehetsz föl amit persze vissza kell fizetni. Ha valaki megöl megkapja a pénzed, de ha máshogy halsz meg vagy lemész a szerverrõl a pénzed elmentõdik. Sok helyen vannak járgányok, az SF -i Wang Carshoz érdemes belesni. (/tele-sf) Vannak a drifthelyekhez teleportok. (/drift[1-6]) Van sok fajta dm pálya. (/dm-help) || /informacio2: || A Caligulát kirabolhatod, csak le kell menned a széfhez és ott szaladgálni. A kocsidat megjavithatod. (/khealth) Van /me is! Vannak lekérhetõ jármûvek! Van parkour pálya! (/parkour[1-4]) A jármûvekben van sebességmérõ. Checkpointokat találhatsz például a reptereken és a (fegyver)boltokban meg az Area51 -ben is. Az SF-i katonaság hajóját fel lehet robbantani!! Sok-sok object van a modban. A kocsikban végtelen a nitro!!! Lehet fegyvert átadni a másiknak! (/givegun) Van megajump sziget!! (/megajump) A pénzed mindíg automatikusan elmentõdik ha kilépsz és csatlakozáskot visszakapod. || /informacio3: || A módban 2 lift van. Az egyik /tele-lv nél, a másik az LV-i kalózhajó mellett. Sok a bázisugrás és a teleport! Kettõ jetpack el van rejtve valahol a módban. Van sok csalós checkpoint Van bulizó mód! /buli és a zenét a /zene-off al lehet leállítani. Kalózhajót irányíthatsz /tele-ls nél, ott van a parton nem messze. Menj az i -be és mindent leír! Van sok rejtett fegyver!! Megölheted magadat. (/kill) A BurgerShoot étkezdékbe lehet a WC -be pisálni. XD A harcmániásoknak nem ez a megfelelõ szerver (/dm[1-17] az EXTRA DM pályákhoz)! Van sok kocsi a /kocsi-park -ban. Van /szamlalo, 500$ -ért. Ellátogathatsz a régi Liberty Citybe! (/liberty-city) || /informacio4: || Lehet gyakorolni a lõtéren (/loter-/reshot)! Vannak tuninghelyek (/sf-tuning, /lv-tuning) Rengeteg helyen vannak stuntok (/stunt-help). Ejtõernyõt tudsz lekérni a /ejtoernyo paranccsal. Problémamentessen mûködnek a pickupok! Van Akvárium!!! (/akvarium) Van bank!! (/bankhelp) Lehet épületeket venni (/buy, a házak listájáért meg /properties[1-2]). Vannak munkák!!!! /jobs[1-2] A szerver (és én) érzékeny, fõleg a hack progikra és bármiféle kiegészítõ modokra ezért néha crash -t kaphatsz. A crash az amikor kidob a szerver. Ez lehet a lassú internet miatt is. Ha ilyen történik nyugodtan gyere vissza! Ezeken kivül még rengeteg más parancs is van ne feledd! || /bandaparancsok: || /gang create : Bandát csinál. /gang join : Csatlakozás egy bandához. /gangs : Aktuális bandák. /gang invite : Meghívó küldése. /ganginfo : Információ a bandatagokról. /gang quit : Kilépés a bandából. Bandachat : Ha úgy akarsz írni hogy csak a bandád lássa rakj ! -et az irományod elejére. || /bankhelp: || Ha pénzt akarsz betenni a bankba, menj egy 24/7 üzletbe!\" ); /szamla paranccsal hozz létre egy bankfiókot.\" ); /betesz paranccsal pénzt tudsz betenni.\" ); /kivesz paranccsal pénz tudsz kivenni.\" ); /szamla paranccsal a bankegyenlegedet tudod megnézni.\" ); /info-hitel paranccsal megtudod nézni a hitelfelvétel menetét.\" ); || /animok1: || /szexanim - /fall - /fallback - /injured - /akick - /push - /lowbodypush - /handsup - /bomb - /drunk - /getarrested - /laugh /basket - /headbutt - /medic - /spray - /robman - /taichi - /lookout - /kiss - /cellin - /cellout - /crossarms - /lay - /pee /deal - /crack - /smoke - /groundsit - /chat - /dance - /fucku - /strip - /hide - /vomit - /eat - /chairsit - /reload - /run /koface - /kostomach - /rollfall - /carjacked1 - /carjacked2 - /rcarjack1 - /rcarjack2 - /lcarjack1 - /lcarjack2 - /bat - /lean /lifejump - /exhaust - /leftslap - /carlock - /hoodfrisked - /lightcig - /tapcig - /box - /lay2 - /chant - finger - /sup /shouting - /knife - /cop - /elbow - /kneekick - /airkick - /gkick - /gpunch - /fstance - /lowthrow - /highthrow - /aim BEFEJEZÉS: /stop || /animok2: || /animairport, /animattractors, /animbar, /animbaseball, /animbdfire, /animbeach /animbenchpress, /animbf, /animbiked, /animbikeh, /animbikeleap, /animbikes /animbikev, /animbikedbz, /animbmx, /animbomber, /animbox, /animbsktball /animbuddy, /animbus, /animcamera, /animcar, /animcarry, /animcarchat, /animcasino /animchainsaw, /animchoppa, /animclothes, /animcoach, /animcolt, /animcopambient /animcopdvbyz, /animcrack, /animcrib, /animdamjump, /animdancing, /animdealer /animshotgun, /animsilenced, /animskate, /animsmoking, /animsniper, /animspraycan BEFEJEZÉS: /stop || /animok3: || /animknife, /animlapdan, /animlapdan2, /animlapdan3, /animlowrider, /animmdchase /animmddend, /animmedic, /animmisc, /animmtb, /animmusculcar, /animnevada /animonlookers, /animotb, /animparachute, /animpark, /animpaulnmac, /animped /animplayerdvbys, /animplayidles, /animpolice, /animpool, /animpoor, /animpython /animquad, /animquadbz, /animrapping, /animrifle, /animriot, /animrobbank /animrocket, /animrustler, /animryder, /animscratching, /animshamal, /animshop /animstrip, /animsunbathe, /animswat, /animsweet, /animswim, /animsword, /animtank, /animtattoos BEFEJEZÉS: /stop || /animok4: || /animtec, /animtrain, /animtruck, /animuzi, /animvan, /animvending, /animvortex, /animgym /animweap, /animwuzi, /animsnm, /phone /animwayfarer, /animfreeweights, /animkissing /animdildo, /animdodge, /animdozer, /animdrivebys, /animfat, /animfightb, /animfightc /animfightd, /animfighte, /animfinale, /animfinale2, /animflame, /animflowers, /animfood /animgangs, /animghands, /animghetto, /animgog, /animgraffity, /animgraveyard, /animgrenade /animhaircut, /animheist, /animinthouse, /animintoffice, /animintshop, /animjst, /animkart BEFEJEZÉS: /stop
3
« Dátum: 2010. július 08. - 12:40:32 »
Hello, nem tudjátok, h létezik e egy újfajta autós rendszer? Olyasmi mint a roleplay modokba a /v -s de mégsem az. A jármuveket meglehessen venni, szinezni, leparkolni, eladni ... Ha vki megvett egy vehiclét mentsük el egy fájlba (tehát maradjon meg, NE csak kilépésig) Ne az összes jármuvet lehessen megveni, csak mondjuk egybizonyos formátumba konvertáltakat, pl:AddSaticVehicleMegvasarolhatos(...blah, bla, stb...) << Nemtudom, h ez megoldható e \ Ennyi volna, ha vki tud egy létezo ilyenrol vagy van idelye és kedve csinálni nekem egy ilyet azt megköszönném.
4
« Dátum: 2010. június 26. - 13:20:08 »
Hali, 2 dolgot szeretnék kérni lehetoleg scriptben. Egy egyszeru animba esést. meglövik elesik, szevasz és egy felsegito cuccost amivel egy másik muki fel tudja segiteni, fontos, h magunkon ne tudjunk segiteni Másik, ha beszélek akk a fejem felett legyen kiirva a szöveg (like WoW) és nyomjak valami animot (ilyen beszélo animra gondoltam, hogy gesztikulál a muksó és mozog az állkapcsa xD ) Egy szkriptbe is mehet akár mind a 2... Thx: Zsombor
5
« Dátum: 2010. június 23. - 20:32:50 »
Üdv! RP szerverre társscripter v mappert keresek! Egyiket sem kell magasfokon uzni, de egy kis tudás nemárt... Fizetséget nemtudok ajánlani, max adminjogot és FTP-t a szeróra, ami még nincs XD akinek van kedve és ideje az vegyen fel MSN en v Skypon (ha nincs egyik sem max irj ide ) Eloször véglegesiteni kell a modocskát (amivel javarészt már készvagyok, de segitség jóljön: foleg magyaritás, mapolás) s majd utána esetleg egy 30 slotos szeróval indithatunk... MSN: [email protected], SKYPE: ned9509
6
« Dátum: 2010. június 20. - 17:48:42 »
A másik témát vki lezárta, de még nem végeztem Keith javaslatára javitottam a hibát a 12905. sornál mire ezt kaptam: C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(1121) : error 017: undefined symbol \"MAX_PICKUPS\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(3028) : error 017: undefined symbol \"gPlayerLoggedx\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(3651) : error 017: undefined symbol \"Delete3DTextLabel\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(6763) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(6773) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(7403) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerWeaponData2\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(7406) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(7412) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(8429) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerWeaponData2\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(10219) : error 017: undefined symbol \"OnInit\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(10850) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(11447) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(11549) : error 017: undefined symbol \"gPlayerLoggedx\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(12799) : error 017: undefined symbol \"GetVehicleZone\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(13687) : error 017: undefined symbol \"CheckPlayer\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(13814) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(13942) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(15967) : error 017: undefined symbol \"CheckPlayer\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(16125) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(18763) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerWeaponData2\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(19665) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerChatBubble\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(20386) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(20393) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(20643) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(22052) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(26688) : error 017: undefined symbol \"gPlayerLoggedx\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors. [/quote] :S
7
« Dátum: 2010. június 20. - 16:10:36 »
Hello, az alábbi problémáim adódtak? Ha vki megmondja, h mi lehet a hiba és, h mit lehet TENNI azt megköszönöm? C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(1121) : error 017: undefined symbol \"MAX_PICKUPS\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(3028) : error 017: undefined symbol \"gPlayerLoggedx\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(3651) : error 017: undefined symbol \"Delete3DTextLabel\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(6763) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(6773) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(7403) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerWeaponData2\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(7406) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(7412) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(8429) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerWeaponData2\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(10219) : error 017: undefined symbol \"OnInit\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(10850) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(11447) : error 017: undefined symbol \"ShowPlayerDialog\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(11549) : error 017: undefined symbol \"gPlayerLoggedx\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(12799) : error 017: undefined symbol \"GetVehicleZone\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(12905) : error 017: undefined symbol \"Create3DTextLabel\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(12905) : warning 213: tag mismatch C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(12906) : error 017: undefined symbol \"Attach3DTextLabelToPlayer\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(12931) : error 017: undefined symbol \"Delete3DTextLabel\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(13749) : error 017: undefined symbol \"CheckPlayer\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(13876) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(14004) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(16029) : error 017: undefined symbol \"CheckPlayer\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(16187) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(18825) : error 017: undefined symbol \"GetPlayerWeaponData2\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(19727) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerChatBubble\" C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(20448) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented C:\\Users\\Zsombor\\Desktop\\SAMP Szerverem\\Szerver\\Szeró\\gamemodes\\wayrp.pwn(20455) : error 004: function \"RemovePlayerWeapon\" is not implemented Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors. [/quote] Javallat? Üdv: Zsombor
8
« Dátum: 2010. június 17. - 21:44:04 »
Üdv, én igazából egy INCet kérnék, akinek megvan az a_zones include az linkelje be pls!
Üdv: Zsombor
9
« Dátum: 2010. április 27. - 17:02:23 »
Üdv! Kérésem lenne hozzátok. Méghozzá az, hogy a lent megadott zeruel angel által irt filterscripte kéne javitani. A lenti már általam kicsit át van irva tehát ebbe javitsatok ha megteszitek... A következő kellene. Azt szeretném, hogy a zombik úgy viselkedjenek, hogy amint belép a játékos mindenki kap 1dbot maga mellé és az követi mindenhova, persze ne úgy mint egy object ami melleted van fixen és mozdulatlan, hanem hogy szépen sétáljon mellettem és kövessen. Ha lesprintelem maradjon le stb (de a script alapból igy van megirva tehát ez nem gond) és ne kelljen elinditani mint az apokalipszist (látsd.: /apon) hanem automatice jöjjön a gyerek mellé... Az már bevan állitva, h a zombik ne támadjanak tehát ezen sem kell semmit. Kérlek ha nincs kedvetek ne csináljátok meg, de ne azt mondjátok, h próbálkozzak én mert nem sikerült és nem is fog.... Ha a fent leirt dolog tól bonyolult akkor azt is megköszönném ha vki megcsinálná, h a zombik ott sétáljanak mindenütt össze vissza csak designnak. Úgy is megfelelne. Előre is köszönöm: Zsombor //------------------------------------------------------------------------------ // // Zombie Filter Script v1.4 // Designed for SA-MP v0.2.2 // // Created by zeruel_angel // If you speak spanish, please visit SPANISH forum in samp.tilens.com // Si hablas espańol, por favor visita el foro en ESPAŃOL samp.tilens.com // Honositás: Endrődi Zsombor //------------------------------------------------------------------------------ #include <a_samp> #define PRESS 123 #define HOLD 456 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_DARKGREEN 0x00721CFF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_CREAM 0xF8BD6DFF #define COLOR_SILVER 0xC0C0C0FF #define COLOR_TEAL 0x00FFFFFF #define COLOR_BERG 0x804040FF #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_SPEW 0x808040FF #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_COPPER 0x804000FF #define COLOR_RAREZ 0x06A7B9FF #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_PURPLE 0xCC00CCAA #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA new Ticket[MAX_PLAYERS]; forward HoldingFire(); enum weapParts { WeapId, allow, Float:range, Float:wide, damageMin, damageMax, cutting, instaGib, continua, mnsg[150] }; new weapL[55][weapParts]= { // ID allow hatótáv wide dMin dMax cutting insGib continua msng {0, true, 1.0, 45.0, 5, 10, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~Punch!!!\"}, {WEAPON_BRASSKNUCKLE, true, 1.5, 45.0, 5, 15, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~y~Plack~w~!!!\"}, {WEAPON_GOLFCLUB, true, 2.0, 35.0, 20, 25, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~Fiuuuff!!! ~b~~h~Fiuuuff~w~!!!\"}, {WEAPON_NITESTICK, true, 1.5, 35.0, 10, 15, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~b~~h~Plafff~w~!!!\"}, {WEAPON_KNIFE, true, 1.5, 15.0, 10, 15, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Fisss~w~!!!\"}, {WEAPON_BAT, true, 2.0, 35.0, 10, 15, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~~h~Paffffff~w~!!!\"}, {WEAPON_SHOVEL, true, 2.0, 35.0, 10, 25, true, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~~h~~h~PlanK~w~!!!\"}, {WEAPON_POOLSTICK, true, 2.0, 35.0, 10, 15, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~~h~Paffffff~w~!!!\"}, {WEAPON_KATANA, true, 2.0, 45.0, 20, 45, true, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~b~SWIFT~w~! ~b~SWIFT~w~!\"}, {WEAPON_CHAINSAW, true, 2.5, 35.0, 20, 35, true, false, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~BRRRRRRRNNNNNN~w~!!!!\"}, {WEAPON_DILDO, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_DILDO2, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_VIBRATOR, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_VIBRATOR2, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_FLOWER, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_CANE, true, 2.0, 35.0, 10, 15, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~~h~Paffffff~w~!!!\"}, {WEAPON_GRENADE, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_TEARGAS, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_MOLTOV, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_COLT45, true, 20.0, 7.0, 10, 15, false, false, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Bang~w~!!~r~Bang~w~!!\"}, {WEAPON_SILENCED, true, 20.0, 3.0, 10, 15, false, false, false, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Piuufff~w~!!\"}, {WEAPON_DEAGLE, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BANG~w~!!!!!\"}, {WEAPON_SHOTGUN, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BANG~w~!!!!!\"}, {WEAPON_SAWEDOFF, true, 12.0, 10.0, 12, 18, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BUM~w~!!~r~BUM~w~!!\"}, {WEAPON_SHOTGSPA, true, 18.0, 7.0, 25, 45, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BUUUM~w~!!!!\"}, {WEAPON_UZI, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BANG~w~!!!!!\"}, {WEAPON_MP5, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BANGG~w~!!!!!\"}, {WEAPON_AK47, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~MUAJAJAJAJAJAJ~w~!!!!!\"}, {WEAPON_M4, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~MUAJAJAJAJAJAJ~w~!!!!!\"}, {WEAPON_TEC9, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BANG~w~!!!!!\"}, {WEAPON_RIFLE, true, 50.0, 2.0, 0, 50, false, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~g~PUUUM~w~!!!!\"}, {WEAPON_SNIPER, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~BANG~w~!!!!!\"}, {WEAPON_ROCKETLAUNCHER, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_HEATSEEKER, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_FLAMETHROWER, true, 8.0, 15.0, 10, 20, false, false, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Fuuu~y~uffffff~w~!!!!\"}, {WEAPON_MINIGUN, true, 25.0, 3.0, 1, 99, true, true, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~MUAJAJAJAJAJAJ~w~!!!!!\"}, {WEAPON_SATCHEL, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_BOMB, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_SPRAYCAN, true, 3.5, 15.0, 10, 0, false, false, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~Fuuuusssshhh~b~!!!!\"}, {WEAPON_FIREEXTINGUISHER,true, 3.5, 15.0, 10, 0, false, false, true, \"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~w~Fuuuusssshhh~b~!!!!\"}, {WEAPON_CAMERA, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_PARACHUTE, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_VEHICLE, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {-1, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_DROWN, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"}, {WEAPON_COLLISION, false, 0.0, 0.0, 0, 0, false, false, false, \" \"} }; new setNumber = 0; new set[6][3][2]= { {{WEAPON_KATANA,1000}, {WEAPON_SHOTGUN,50}, {WEAPON_FIREEXTINGUISHER,500}}, {{WEAPON_KATANA,1000}, {WEAPON_SILENCED,100}, {WEAPON_SAWEDOFF,25}}, {{WEAPON_NITESTICK,1000}, {WEAPON_COLT45,100}, {WEAPON_SHOTGUN,25}}, {{WEAPON_GOLFCLUB,1000}, {WEAPON_FIREEXTINGUISHER,400}, {WEAPON_FLAMETHROWER,50}}, {{WEAPON_SHOVEL,1000}, {WEAPON_SHOTGSPA,100}, {WEAPON_RIFLE,25}}, {{WEAPON_KNIFE,1000}, {WEAPON_SHOTGSPA,100}, {WEAPON_SNIPER,25}} }; new NOFZombies=0; new TOTALZombies=10; new Float:Zspeed = 2.0; new ZTimerSpeed = 500; new Float:vaiven = 5.0; new Float:X,Float:Y,Float:Z; #define MAX_ZOMBIES 100 #define brazo1 1 #define brazo2 2 #define pierna1 4 #define pierna2 8 enum zombiParts { rArm, lArm, rLeg, lLeg, head, torso, pedazos, HP, Float:ArmAngle, Float:ArmStatus, Float:angulo, Float:speed, LegsH, undead, target }; new zombie[MAX_ZOMBIES][zombiParts]; enum zombiPos { partModel, Float:RelX, Float:RelY, Float:RelZ, Float:RelrX, Float:RelrY, Float:RelrZ } enum zpart { rLegZ, rArmZ, torsoZ, lArmZ, headZ, lLegZ } new z1[zpart][zombiPos]= { {2905,-0.115479,-0.023924, -1.280131, -90.000000, 90.000000,0.000000}, {2906, -0.218995, 0.200928, -0.253135, 0.000000, 180.000000, 0.000000}, {2907, -0.032227, -0.045897, -0.544213, 270.000000, 0.000000, 0.000000}, {2906, 0.187987, 0.158448, -0.265793, 0.000000, 0.000000, 0.000000}, {2908, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 270.000000, 90.000000, 0.000000}, {2905, 0.101074, -0.012694, -1.288253, 270.000000, 90.000000, 0.000000} }; new z2[6][zombiPos]= { {2905, 0.005614, -0.110107, -1.280131, -90.000000, 90.000000, 90.000000}, {2906, -0.148926, -0.180663, -0.253135, 0.000000, 180.000000, 90.000000}, {2907, 0.047852, -0.039061, -0.544213, 270.000000, 0.000000, 90.000000}, {2906, -0.152343, 0.171387, -0.265793, 0.000000, 0.000000, 90.000000}, {2908, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 270.000000, 90.000000, 90.000000}, {2905, 0.000977, 0.090332, -1.288253, 270.000000, 90.000000, 90.000000} }; enum zArm { Float:AZ, Float:AA }; enum tipo { der, izq }; new A1[tipo][zArm]= { {-0.253135,0.0}, {-0.265793,0.0} }; new A2[tipo][zArm]= { {-0.359635, -90.0}, {-0.338874, -90.0} }; forward zombieAtaca(playerid); forward attacknearest(); new TimerAtaca=-1; new TimerAPO=-1; new PlayerDeath[MAX_PLAYERS]; new apocalipsis = false; enum WeaponType { pWeapId, pAmmo }; new WeaponList[MAX_PLAYERS][12][WeaponType]; new LastWeaponUsed[MAX_PLAYERS]; forward QuitarArmasZombie(playerid); forward DevolverArmasZombie(playerid); forward CreateRandomZombie(); new money[MAX_PLAYERS]; new scorez=0; new scorep=0; #define delay 500 //------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n ZOMBIE Filter Script v1.2 Loading...\\n**********************\\n (Zeruel_Angel)\\n\"); return 1; } public OnGameModeInit() { Zspeed=0.5; return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n*********** ZOMBIE (zeruel_angel) ***********\\n\"); cleanZombies(); return 1; } public OnGameModeExit() { cleanZombies(); return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public attacknearest() { new Float:pX,Float:pY,Float:pZ; new Float:distNew,Float:distOld; new candidato; for (new j=0;j<TOTALZombies;j++) { if (zombie[j][undead]) { distOld=9999.9; candidato=-1; GetObjectPos(zombie[j][head],X,Y,Z); for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerPos(i,pX,pY,pZ); distNew = floatabs(pX-X) + floatabs(pY-Y); if (distNew<distOld) { distOld = distNew; candidato = i; } } } if (distOld>100.0) { DestroyObject(zombie[j][head]); DestroyObject(zombie[j][rLeg]); DestroyObject(zombie[j][lLeg]); DestroyObject(zombie[j][rArm]); DestroyObject(zombie[j][lArm]); DestroyObject(zombie[j][torso]); NOFZombies--; zombie[j][undead]=false; SetTimer(\"CreateRandomZombie\",1000,0); } zombie[j][target]=candidato; } } } //------------------------------------------------------------------------------ cleanZombies() { for (new j=0;j<TOTALZombies;j++) { zombie[j][undead]=false; if (IsValidObject(zombie[j][torso]))DestroyObject(zombie[j][torso]); if (IsValidObject(zombie[j][head])) DestroyObject(zombie[j][head]); if (IsValidObject(zombie[j][rLeg])) DestroyObject(zombie[j][rLeg]); if (IsValidObject(zombie[j][lLeg])) DestroyObject(zombie[j][lLeg]); if (IsValidObject(zombie[j][rArm])) DestroyObject(zombie[j][rArm]); if (IsValidObject(zombie[j][lArm])) DestroyObject(zombie[j][lArm]); NOFZombies--; } if (TimerAPO!=-1){KillTimer(TimerAPO);} if (TimerAtaca!=-1){KillTimer(TimerAtaca);} } //------------------------------------------------------------------------------ strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } //------------------------------------------------------------------------------ CrearZombie(Float:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:angle) { new Float:PEPE = floatsin((angle*3.14159/180.0)); new Float:PIPO = floatcos((angle*3.14159/180.0)); if (NOFZombies<TOTALZombies) { new j=0; while ((zombie[j][undead])){j++;} if (IsValidObject(zombie[j][torso])) { DestroyObject(zombie[j][head]); DestroyObject(zombie[j][rLeg]); DestroyObject(zombie[j][lLeg]); DestroyObject(zombie[j][rArm]); DestroyObject(zombie[j][lArm]); DestroyObject(zombie[j][torso]); } zombie[j][head]=CreateObject(z1[headZ][partModel],pX,pY,pZ,z1[headZ][RelrX],z1[headZ][RelrY],angle); zombie[j][torso]=CreateObject(z1[torsoZ][partModel],pX+z1[torsoZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelX],pY+z1[torsoZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelY],pZ+z1[torsoZ][RelZ],z1[torsoZ][RelrX],z1[torsoZ][RelrY],angle); zombie[j][lArm]=CreateObject(z1[lArmZ][partModel],pX+z1[lArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelX],pY+z1[lArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelY],pZ+z1[lArmZ][RelZ],z1[lArmZ][RelrX],z1[lArmZ][RelrY],angle); zombie[j][rArm]=CreateObject(z1[rArmZ][partModel],pX+z1[rArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelX],pY+z1[rArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelY],pZ+z1[rArmZ][RelZ],z1[rArmZ][RelrX],z1[rArmZ][RelrY],angle); zombie[j][rLeg]=CreateObject(z1[rLegZ][partModel],pX+z1[rLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelX],pY+z1[rLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelY],pZ+z1[rLegZ][RelZ],z1[rLegZ][RelrX],z1[rLegZ][RelrY],angle); zombie[j][lLeg]=CreateObject(z1[lLegZ][partModel],pX+z1[lLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelX],pY+z1[lLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelY],pZ+z1[lLegZ][RelZ],z1[lLegZ][RelrX],z1[lLegZ][RelrY],angle); zombie[j][LegsH]=true; zombie[j][speed]=random(100)+50; zombie[j][ArmAngle]=0; zombie[j][ArmStatus]=random(5)+5; zombie[j][undead]=true; zombie[j][HP]=100; zombie[j][pedazos]= brazo1 + brazo2 + pierna1 + pierna2; zombie[j][angulo]=angle; NOFZombies++; } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public zombieAtaca() { new Float:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:angle,Float:PEPE,Float:PIPO,Float:AA1,Float:AA2,Float:H; new vehicleStatus; if (NOFZombies<1 && !apocalipsis) { if (TimerAPO!=-1){KillTimer(TimerAPO);} if (TimerAtaca!=-1){KillTimer(TimerAtaca);} } HoldingFire(); for (new j=0;j<TOTALZombies;j++) { if(zombie[j][undead]&&IsPlayerConnected(zombie[j][target]) && GetPlayerInterior(zombie[j][target])==0) { vehicleStatus = IsPlayerInAnyVehicle(zombie[j][target]); GetPlayerPos(zombie[j][target],pX,pY,pZ); pZ+=0.7; GetObjectPos(zombie[j][head],X,Y,Z); angle = 180.0-atan2(X-pX,Y-pY); angle+=vaiven; vaiven*=-1; PEPE = floatsin((angle*3.14159/180.0)); PIPO = floatcos((angle*3.14159/180.0)); zombie[j][angulo]=angle; if(floatabs(zombie[j][ArmAngle])>10.0){zombie[j][ArmStatus]*=-1;} zombie[j][ArmAngle]+=zombie[j][ArmStatus]; zombie[j][LegsH]=!zombie[j][LegsH]; AA1 = floatcos(zombie[j][ArmAngle]*3.14159/180.0); AA2 = floatsin(zombie[j][ArmAngle]*3.14159/180.0); if ((pZ-Z)>3.0) { Z+=1.0; } else if((pZ-Z)<-3.0) { Z-=1.0; } //we destroy the old zombi DestroyObject(zombie[j][torso]); DestroyObject(zombie[j][head]); if (zombie[j][pedazos] & brazo1) DestroyObject(zombie[j][rArm]); if (zombie[j][pedazos] & brazo2) DestroyObject(zombie[j][lArm]); if (zombie[j][pedazos] & pierna1) DestroyObject(zombie[j][rLeg]); if (zombie[j][pedazos] & pierna2) DestroyObject(zombie[j][lLeg]); //we recreate the zombie zombie[j][head]=CreateObject(z1[headZ][partModel],X,Y,pZ,z1[headZ][RelrX],z1[headZ][RelrY],angle+vaiven); zombie[j][torso]=CreateObject(z1[torsoZ][partModel],X+z1[torsoZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelX],Y+z1[torsoZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelY],pZ+z1[torsoZ][RelZ],z1[torsoZ][RelrX],z1[torsoZ][RelrY],angle); if (zombie[j][pedazos] & brazo1) zombie[j][rArm]=CreateObject(z1[rArmZ][partModel],X+z1[rArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelX],Y+z1[rArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelY],pZ+A1[der][AZ]*AA1+AA2*A2[der][AZ],(-1)*zombie[j][ArmAngle],z1[rArmZ][RelrY],angle); if (zombie[j][pedazos] & brazo2) zombie[j][lArm]=CreateObject(z1[lArmZ][partModel],X+z1[lArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelX],Y+z1[lArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelY],pZ+A1[izq][AZ]*AA1-AA2*A2[izq][AZ],zombie[j][ArmAngle],z1[lArmZ][RelrY],angle); if (zombie[j][pedazos] & pierna1) zombie[j][rLeg]=CreateObject(z1[rLegZ][partModel],X+z1[rLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelX],Y+z1[rLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelY],pZ+z1[rLegZ][RelZ]+float(zombie[j][LegsH])*0.2,z1[rLegZ][RelrX],z1[rLegZ][RelrY],angle); if (zombie[j][pedazos] & pierna2) zombie[j][lLeg]=CreateObject(z1[lLegZ][partModel],X+z1[lLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelX],Y+z1[lLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelY],pZ+z1[lLegZ][RelZ]+float(!zombie[j][LegsH])*0.2,z1[lLegZ][RelrX],z1[lLegZ][RelrY],angle); if ( (floatabs(pX-X) + floatabs(pY-Y) + floatabs(pZ-Z) )>(2.0+6.0*vehicleStatus))//The zombie will move to your position to eat you because if you are too far away { MoveObject(zombie[j][head],pX,pY,pZ,zombie[j][speed]*0.01*Zspeed); MoveObject(zombie[j][torso],pX+z1[torsoZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelX],pY+z1[torsoZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelY],pZ+z1[torsoZ][RelZ],zombie[j][speed]*0.01*Zspeed); if (zombie[j][pedazos] & brazo1) MoveObject(zombie[j][rArm],pX+z1[rArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelX],pY+z1[rArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelY],pZ+A1[der][AZ]*AA1+AA2*A2[der][AZ],zombie[j][speed]*0.01*Zspeed); if (zombie[j][pedazos] & brazo2) MoveObject(zombie[j][lArm],pX+z1[lArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelX],pY+z1[lArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelY],pZ+A1[izq][AZ]*AA1-AA2*A2[izq][AZ],zombie[j][speed]*0.01*Zspeed); if (zombie[j][pedazos] & pierna1) MoveObject(zombie[j][rLeg],pX+z1[rLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelX],pY+z1[rLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelY],pZ+z1[rLegZ][RelZ]+float(zombie[j][LegsH])*0.2,zombie[j][speed]*0.01*Zspeed); if (zombie[j][pedazos] & pierna2) MoveObject(zombie[j][lLeg],pX+z1[lLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelX],pY+z1[lLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelY],pZ+z1[lLegZ][RelZ]+float(!zombie[j][LegsH])*0.2,zombie[j][speed]*0.01*Zspeed); } else//the zombie EATS you unless you are in a vehicle or you are alredy dead { StopObject(zombie[j][head]); StopObject(zombie[j][torso]); StopObject(zombie[j][rArm]); StopObject(zombie[j][lArm]); StopObject(zombie[j][rLeg]); StopObject(zombie[j][lLeg]); GetPlayerHealth(zombie[j][target],H); if ( !vehicleStatus && !PlayerDeath[zombie[j][target]]) { SetPlayerHealth(zombie[j][target],H-0.0); } } } } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public OnPlayerSpawn(playerid) { PlayerDeath[playerid]=false; if (apocalipsis) { ResetPlayerMoney(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,set[setNumber][0][0],set[setNumber][0][1]); GivePlayerWeapon(playerid,set[setNumber][1][0],set[setNumber][1][1]); GivePlayerWeapon(playerid,set[setNumber][2][0],set[setNumber][2][1]); } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { PlayerDeath[playerid]=true; if (apocalipsis && killerid==INVALID_PLAYER_ID) { new tmp[255]; format(tmp,255,\" \",scorez,scorep); scorez++; GameTextForAll(tmp,2000,4); attacknearest(); } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256]; new tmp[255]; new idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if (IsPlayerAdmin(playerid)) { if (strcmp(cmd, \"/zspeed\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USE: /zspeed [speed]\"); return 1; } Zspeed=floatstr(tmp); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/ZTimerSpeed\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USE: /ZTimerSpeed [timer speed]\"); return 1; } ZTimerSpeed=strval(tmp); OnPlayerCommandText(playerid, \"/zstop\"); OnPlayerCommandText(playerid, \"/zstart\"); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zo\", true)==0) { new Float:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:Ang; GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ); GetPlayerFacingAngle(playerid,Ang); pX=pX+3.0*floatsin(-Ang,degrees); pY=pY+3.0*floatcos(-Ang,degrees); pZ=pZ+0.7; CrearZombie(pX,pY,pZ,Ang+180.0); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zstart\", true)==0) { if (NOFZombies>0) { new id; tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { id = playerid; } else { if (!IsPlayerConnected(strval(tmp))) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"A játékos nincs csatlakozva.\"); return 1; } id = strval(tmp); } if (TimerAtaca!=-1){KillTimer(TimerAtaca);} for (new j=0;j<TOTALZombies;j++){zombie[j][target]=id;} TimerAtaca=SetTimer(\"zombieAtaca\",ZTimerSpeed,1); return 1; } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Nincsenek zombik\"); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zstop\", true)==0) { if (NOFZombies>0) { if (TimerAtaca!=-1) { KillTimer(TimerAtaca); } for (new j=0;j<TOTALZombies;j++) { if (zombie[j][undead]) { StopObject(zombie[j][head]); StopObject(zombie[j][torso]); StopObject(zombie[j][rArm]); StopObject(zombie[j][lArm]); StopObject(zombie[j][rLeg]); StopObject(zombie[j][lLeg]); } } return 1; } SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Nincsenek zombik\"); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zclean\", true)==0) { cleanZombies(); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Nincs több élőholt!\"); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/ttt\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USE: /ttt [hora]\"); return 1; } new hora = strval(tmp); SetWorldTime(hora); format(tmp, sizeof(tmp), \"Ahora la hora es: %d\", hora); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, tmp); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/www\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USO: /www [weather]\"); return 1; } new www = strval(tmp); SetWeather(www); format(tmp, sizeof(tmp), \"Ahora el clima es: %d\", www); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, tmp); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zcantZombies\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USO: /zcantZombies [cuantity]\"); return 1; } cleanZombies(); TOTALZombies = strval(tmp); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/ambient\", true)==0) { SetWorldTime(0); SetWeather(; return 1; } if (strcmp(cmd, \"/apon\", true)==0) { apocalipsis = true; for (new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { QuitarArmasZombie(i); } } GameTextForAll(\"~r~Apokalipszis ~b~elindult~w~! ~n~~n~~n~~g~ZOMBIK~w~!!!\",5000,5); if (TimerAPO!=-1){KillTimer(TimerAPO);} TimerAPO = SetTimer(\"attacknearest\",10000,1); if (TimerAtaca!=-1){KillTimer(TimerAtaca);} TimerAtaca=SetTimer(\"zombieAtaca\",ZTimerSpeed,1); while (NOFZombies<TOTALZombies)CreateRandomZombie(); attacknearest(); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/apoff\", true)==0) { if (apocalipsis) { for (new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)if(IsPlayerConnected(i)){DevolverArmasZombie(i);GivePlayerMoney(i,money);} format(tmp,255,\"A zombik elt«ntek!\",scorez,scorep); GameTextForAll(tmp,6000,4); apocalipsis = false; cleanZombies(); } if (TimerAPO!=-1){KillTimer(TimerAPO);} if (TimerAtaca!=-1){KillTimer(TimerAtaca);} return 1; } if (strcmp(cmd, \"/vaiven\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USO: /vaiven [angulo]\"); return 1; } vaiven=floatstr(tmp); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zSetWeaponSet\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USO: /zSetWeaponSet [sET]\"); return 1; } if (strval(tmp)<sizeof(set)) { format(tmp,sizeof(tmp),\"Please pick a number beetwen 0-%d\",sizeof(set)); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, tmp); return 1; } setNumber=strval(tmp); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zGetWeapon\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USO: /zGetWeapon [weapon]\"); return 1; } GivePlayerWeapon(playerid,strval(tmp),10000); return 1; } if (strcmp(cmd, \"/zGiveWeaponForAll\", true)==0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"USO: /zGiveWeaponForAll [weapon]\"); return 1; } new w = strval(tmp); for (new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)if(IsPlayerConnected(i)) GivePlayerWeapon(i,w,10000); return 1; } }//IF PLAYER ADMIN return 0; } //------------------------------------------------------------------------------ fire(playerid,STAT) { new tmp[250]; new weap = GetPlayerWeapon(playerid); if (!weapL[weap][allow]) { GameTextForPlayer(playerid,weapL[weap][mnsg],2000,5); return 1; } if (!weapL[weap][continua] && STAT==HOLD) { return 1; } Ticket[playerid]=tickcount()+delay; new Float:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:pA,Float:PEPE,Float:PIPO; new Float:zzX,Float:zzY,Float:zzA; GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ); GetPlayerFacingAngle(playerid,pA); pZ=pZ+0.7; new ran; for (new j=0;j<TOTALZombies;j++) { if (IsValidObject(zombie[j][torso])) { GetObjectPos(zombie[j][head],X,Y,Z); zzX=X-pX;zzY=Y-pY;zzA=atan2(zzX,zzY);if(zzA>0)zzA-=360.0; } if (zombie[j][undead]&&(floatsqroot(floatpower(zzX,2)+floatpower(zzY,2)))<weapL[weap][range] && (floatabs(zzA+pA)<weapL[weap][wide])) { Z-=1.7; zombie[j][HP]-= random(weapL[weap][damageMax]-weapL[weap][damageMin])+weapL[weap][damageMin]; GameTextForPlayer(playerid,weapL[weap][mnsg],delay-100,5); PEPE = floatsin((zombie[j][angulo]*3.14159/180.0)); PIPO = floatcos((zombie[j][angulo]*3.14159/180.0)); /* if (weapL[weap][cutting] || weapL[weap][instaGib]) { ran = random (30); if (ran < 5) { zombie[j][undead]=false; NOFZombies--; if (apocalipsis) { format(tmp,sizeof(tmp),\"~w~SCORE~n~~r~Zombies~w~: %d ~n~~b~Humans~w~: %d ~y~+1\",scorez,scorep); scorep++; GameTextForAll(tmp,2000,4); SetTimer(\"CreateRandomZombie\",10000,0); attacknearest(); } Z+=1.7; DestroyObject(zombie[j][head]); StopObject(zombie[j][torso]); if (zombie[j][pedazos] & brazo1) MoveObject(zombie[j][rArm],X+z1[rArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelX],Y+z1[rArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelY],Z-0.253135,100.0); if (zombie[j][pedazos] & brazo2) MoveObject(zombie[j][lArm],X+z1[lArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelX],Y+z1[lArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelY],Z-0.265793,100.0); if (zombie[j][pedazos] & pierna1) MoveObject(zombie[j][rLeg],X+z1[rLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelX],Y+z1[rLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelY],Z+z1[rLegZ][RelZ],100.0); if (zombie[j][pedazos] & pierna2) MoveObject(zombie[j][lLeg],X+z1[lLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelX],Y+z1[lLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelY],Z+z1[lLegZ][RelZ],100.0); NOFZombies--; Z-=1.7; } else */ if (weapL[weap][cutting]) { if ((zombie[j][pedazos] & brazo1) || (zombie[j][pedazos] & brazo2)) { if (ran < 20) { if (( ran < 10 || !(zombie[j][pedazos] & brazo2)) && (zombie[j][pedazos] & brazo1)) { zombie[j][pedazos]-=brazo1;MoveObject(zombie[j][rArm],X+z1[rArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelX],Y+z1[rArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelY],Z,1.0); } else { zombie[j][pedazos]-=brazo2;MoveObject(zombie[j][lArm],X+z1[lArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelX],Y+z1[lArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelY],Z,1.0); } } } else if (zombie[j][HP]<40 && (zombie[j][pedazos] & pierna1 ) && (zombie[j][pedazos] & pierna2)) { if (ran < 15){zombie[j][pedazos]-=pierna1;MoveObject(zombie[j][rLeg],X+z1[rLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelX],Y+z1[rLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rLegZ][RelY],Z,1.0);} else{zombie[j][pedazos]-=pierna2;MoveObject(zombie[j][lLeg],X+z1[lLegZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelX],Y+z1[lLegZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lLegZ][RelY],Z,1.0);} zombie[j][speed]-=float(40); } // } } if (zombie[j][HP]<0 && zombie[j][undead]) { zombie[j][undead]=false; NOFZombies--; MoveObject(zombie[j][head],X,Y,Z,1.5); MoveObject(zombie[j][torso],X+z1[torsoZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelX],Y+z1[torsoZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[torsoZ][RelY],Z+0.4,1.5); if (zombie[j][pedazos] & brazo1) MoveObject(zombie[j][rArm],X+z1[rArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelX],Y+z1[rArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[rArmZ][RelY],Z,1.5); if (zombie[j][pedazos] & brazo2) MoveObject(zombie[j][lArm],X+z1[lArmZ][RelX]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelX],Y+z1[lArmZ][RelY]*PIPO+PEPE*z2[lArmZ][RelY],Z,1.5); if (zombie[j][pedazos] & pierna1) StopObject(zombie[j][rLeg]); if (zombie[j][pedazos] & pierna2) StopObject(zombie[j][lLeg]); if (apocalipsis) { format(tmp,sizeof(tmp),\" \",scorez,scorep); scorep++; GameTextForAll(tmp,2000,4); ran = random(10); SetTimer(\"CreateRandomZombie\",ran*1000,0); attacknearest(); } } } } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public HoldingFire() { new keys,updown,leftright; for (new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerKeys(i,keys,updown,leftright); if ((keys & KEY_FIRE)&&(!IsPlayerInAnyVehicle(i))&&(Ticket<tickcount())) { fire(i,HOLD); } } } } //------------------------------------------------------------------------------ public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((NOFZombies>0) && (newkeys & KEY_FIRE)&&(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))&&(Ticket[playerid]<tickcount())) { fire(playerid,PRESS); } } //------------------------------------------------------------------------------ public CreateRandomZombie() { new playerid = random(MAX_PLAYERS); while (!IsPlayerConnected(playerid)&&GetPlayerInterior(playerid)==0)playerid = random(MAX_PLAYERS); new Float:pX,Float:pY,Float:pZ,Float:Ang; GetPlayerPos(playerid,pX,pY,pZ); Ang=float(random(360)); pX=pX+50.0*floatsin(Ang,degrees); pY=pY+50.0*floatcos(Ang,degrees); pZ=pZ+0.7; CrearZombie(pX,pY,pZ,Ang); } //------------------------------------------------------------------------------ public QuitarArmasZombie(playerid) { LastWeaponUsed[playerid]=GetPlayerWeapon(playerid);GetPlayerWeapon(playerid); new WeaponId; new ammo; for (new i=0;i<11;i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponId, ammo); WeaponList[playerid][pWeapId]=WeaponId; WeaponList[playerid][pAmmo]=ammo; } ResetPlayerWeapons(playerid); return 1; } //------------------------------------------------------------------------------ public DevolverArmasZombie(playerid) { new index; for (new i=0;i<11;i++) { if (WeaponList[playerid][pWeapId]!=0) { if (WeaponList[playerid][pWeapId]!=LastWeaponUsed[playerid]) { GivePlayerWeapon(playerid,WeaponList[playerid][pWeapId],WeaponList[playerid][pAmmo]); } else { index=i; } } } GivePlayerWeapon(playerid,WeaponList[playerid][index][pWeapId],WeaponList[playerid][index][pAmmo]); return 1; } Szerk :Legközelebb a [ code ] tagot használd
10
« Dátum: 2010. március 31. - 09:54:58 »
Hello, tudnátok nekem segiteni nekem abban, hogy az MTA régebbi verziója mindig azt válaszolja nekem ha mapot akarok szereszteni, hogy \'Couldnt load the race creator\' ... Ennek hatására letöltöttem az ujabb verziót, ami pedig még mûködött is, csak nemtudom, hogy hova menti a mapokat... Tudnátok segiteni?
~
Másodjára, tudnátok nekem adni egy példát olyan checkpointra, amibe ha belemegy a játékos kiirja mondjuk, hogy \'megérkeztél\' és akkor kirakja a kövi cpt és ha abba is belementél kirak mégegyet és igy tovább... Erre kéne nekem egy példa/script.
~
A 3. pedig, hogy kéne nekem, Ide: AddPlayerClass(285,-778.6678,2413.7551,157.1015,185.0401,0,0,0,0,0,0); // és ide: AddPlayerClass(285,-778.0588,2426.5508,157.1254,188.9463,0,0,0,0,0,0); // 2db npc ami ugy fetreng a földön mint a /crack anim és ne csináljon semmi mást...
Ha vki segit a 3ból legalább egy kérésre azt nagyon megköszönöm....
11
« Dátum: 2010. március 27. - 08:43:30 »
Helló, eloször is kérnék egy olyat, hogy egy checkpointot lerakunk vhova (nekem most tök m1 hova, majd átirom) és ha belemegyünk mondjuk kiirja, hogy \'megérkeztél és megkaptad a kövi cp-t\' és ekkor kirak mégegy checkpointot amibe ha belemegyünk megint kiad egyet és igy tovább.... Erre kéne nekem egy egyszeru példa ha ne gond. ~ A másik kérésem már kicsit konkrétabb. Kéne nekem 2db npc, Ide: AddPlayerClass(285,-778.6678,2413.7551,157.1015,185.0401,0,0,0,0,0,0); // és ide: AddPlayerClass(285,-778.0588,2426.5508,157.1254,188.9463,0,0,0,0,0,0); // -Ez a 2db NPC fetrengjen a földön ha lehetséges, ne csináljon semmi mást. Ugy fetrengjen mint a /carck -be. (Ezt scriptbe ha lehtséges) ~ És ha létezik nem tudtok e olyan zene ID -t ami kicst ilyen hátborzongató? Zombi modhoz kellene háttérzajnak
12
« Dátum: 2010. február 21. - 16:58:33 »
Sziasztok, Iceaacal inditottunk egy új RP szervert... Elore kérem, hogy aki fikázni akarja ne szóljon...! Godfather modból készült, de nem egy 2 soros átirat. Részletesen: IP: 80.249.173.114:7082 Weblap: http://www.slcity.co.cc Info: Ugyanazok amik a GF modba vannak + 90 százalék bugmentes... Meg a szokásos extrák: animba esés, karambolkor fogy az élet, kocsibeinditás, nincs lvl szint, ujfajta regisztrációs és tutorialos rendszer, leaderes munkák átirva. /help részletesebben és szintén bugmentesen. 60 százalékig lemagyaritva (ezen még dolgozunk), ATM rendszerek, admin system kicsit átirva. Hamarosan RPsitett map objectekkel. Bolére eresztett leirásnak nincs értelme mert aki itt rendszeres intenzitással látogatja a témákat úgyis ismeri a gf mod részleteit... Nállunk nont nem fogsz tapasztalni, ha mégis gondolkodj el azon, hogy hova tunt az a fél liter pálinka a hutobol Ui.: A módért az igazi köszönet túlnyomórészt Iceaacnak jár
Oldalak: [1]
|