Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - patika87

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Call Of Duty
« Dátum: 2010. február 28. - 21:16:03 »
Hogyan tudnám betenni a Call Of Dutyt az SAMP_ba?Szóval a grafikát  meg a fegyvereket akarom belekovácsolni.
De úgy hogy a pálya megmaradjon csak COD2-es grafikával.És a skinek is meg minden!A fegyvereket pedig felülírn de úgy hogy úgy fogja a fegyvert mint a COD2-ben,Illetve a fizikát is áttenni!
Ha valaki tudja írjon!

2
Szkript kérések / TDM kérés
« Dátum: 2010. február 27. - 13:32:16 »
Kellene egy olyan TDM mod ahol GTeam-ek vannak!
Elore is köszi

3
Segítségkérés / Valami gond van.
« Dátum: 2010. február 14. - 11:52:20 »
Szóval elkezdtem csinálni egy új modot.Volt egy TDM mod amiben volt egy csomo kocsi meg team.Na mind kiszedtem.
És csináltam két nagy Teamet a Groovet meg az Aztecast.Szóval a Spawn választásnál teljesen összekeveredik az összes alatt a kiírás.Szóval ahol a Groove Street Niggat kellene kiírnia ott a Surenost írja stb.
De a befordítás szerint a kód hibátlan.Mivel nem ír ki semmilyen hibát!
Illetve a scriptben lévo egyik parancs sem muködik.
Tessék itt az egész forrás.Mindössze 130 valahány soros.
A lényeg az hogy úgy kellene kiírnia hogy az összes Groove skin alatt azt írja h \"Groove Street Nigga\"
És az összes kék banda tag alatt azt írja,hogy \"Surenos Gangsta\"
 

#include <a_samp>
//team\'s
#define Groove 0
#define Aztec 1
//colors
#define GREEN 0x33AA33AA
#define RED 0xAA3333AA
#define PINK 0xFF66FFAA
#define BLUE 0x0000BBAA
#define LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define ORANGE 0xFF9900AA
#define YELLOW 0xFFFF00AA
#define PURPLE 0x330066AA
#define GREY 0xCCCCCAA
#define SKIN 0xE7FA87AA
#define DARKGREY 0x333333AA
#define DARKRED 0x990000AA
#define INDIGO 0x4B00B0AA
#define BRIGHTRED 0xDC143CAA
#define AQUA 0x7CFC00AA
#define SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define DARKYELLOW 0x998500AA
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Banda háborúk\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
//----------------Groove Utca :D-----------------//
SetGameModeText(\"Harcolj a többi banda ellen.\");
AddPlayerClassEx(Groove,269,2459.6326,-1691.4823,13.5430,353.1945,0,0,0,0,0,0); // grove
AddPlayerClassEx(Groove,270,2495.2839,-1687.8315,13.5161,358.2079,0,0,0,0,0,0); // grove
AddPlayerClassEx(Groove,271,2523.1787,-1679.4958,15.4970,50.5350,0,0,0,0,0,0); // grove
AddPlayerClassEx(Groove,105,2524.4373,-1658.7213,15.4935,90.6421,0,0,0,0,0,0); // grove
AddPlayerClassEx(Groove,106,2513.6128,-1650.7202,14.3557,149.8626,0,0,0,0,0,0); // grove
AddPlayerClassEx(Groove,107,2497.9727,-1642.7377,13.7826,180.2563,0,0,0,0,0,0); // grove
//-------------Latin banda-------------//
AddPlayerClassEx(Aztec,114,1898.8817,-2038.3970,13.5469,93.1488,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClassEx(Aztec,115,1868.4628,-2038.0487,13.5469,269.5571,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClassEx(Aztec,116,1895.3091,-2021.7439,13.5469,61.5252,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClassEx(Aztec,173,1871.1951,-2021.5029,13.5469,299.9742,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClassEx(Aztec,174,1868.0042,-2004.1940,13.5469,184.0632,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClassEx(Aztec,175,1888.5853,-2000.7222,13.5469,71.2855,0,0,0,0,0,0); //
 

return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
//-------------------------------Worker
if(classid == 0)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid, -2109.7576,184.2289,35.1503);
SetPlayerFacingAngle(playerid,160.3343);
SetPlayerCameraPos(playerid, -2108.96,175.01,36.31);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -2109.7576,184.2289,35.1503);
SetPlayerColor(playerid,ORANGE);
GameTextForPlayer(playerid,\"Groove Street Nigga\",6000,5);
}
      else if(classid == 1)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid, 1882.8966,-2025.8273,13.3906);
SetPlayerFacingAngle(playerid,160.3343);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1883.4141,-2040.9121,13.3906);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1882.8966,-2025.8273,13.3906);
SetPlayerColor(playerid,ORANGE);
GameTextForPlayer(playerid,\"Surenos gangsta\",7000,5);
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(playerid,killerid,reason);
if(GetPlayerTeam(killerid)== GetPlayerTeam(playerid))
{
SendClientMessage(killerid,RED,\"you killed a Teammate,you lost 1000 & and a point\");
SendClientMessage(playerid,RED,\"you are killed a Teammate,you will not lose money\");
GivePlayerMoney(killerid,-1000);
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)-1);
}
else
{
GameTextForPlayer(playerid,\"You Got OWNED\",6000,5);
GameTextForPlayer(playerid,\"Great Shot\",6000,5);
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
GivePlayerMoney(playerid,1000);
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/credits\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"______________________________________________\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"Headscripter:[sWA]BurningSWA\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"Vehicles:[sWA]NitroSWA\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"Based on:original SFTDM\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"______________________________________________\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"______________________________________________\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"you have to kill people to get money and score\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"do not kill youre teammates,if you do that you will be punist\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"/cmds for the commands\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"/credits for the credits\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"______________________________________________\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/cmds\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"______________________________________________\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"/kill to kill youreself\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"/help to get the server information\");
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"______________________________________________\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/kill\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid,SYSTEM,\"you killed youreself\");
SetPlayerHealth(playerid,-1);
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-1);
return 1;
}
return 0;
}

4
Szkript kérések / TDM mod
« Dátum: 2010. február 13. - 14:39:51 »
Szóval kellene nekem egy NAGYON alap TDM mod az elinduláshoz a scriptelés világába :D
Valaki tudna nekem linkelni egyet?

5
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2010. február 13. - 13:24:48 »
Tehát egy hibát jelez a pawno de nem tudom miért!
Most elkezdtem tuningolni egy alap LVDM modot és raktam be új skineket illetve lekicsinítettema skin választó, ami sikerült is.
De amikor a rangom player spawnot átírtam akkor errort jelzet.Ja és a Rangom player spawnba volt kb. 50spawn amit átírtam 6-ra!
Ez a hiba:
 

C:\\Documents and Settings\\Felhasználó\\Asztal\\szerver\\gamemodes\\lvdm.pwn(43) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Felhasználó\\Asztal\\szerver\\gamemodes\\lvdm.pwn(43) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
És ezekben a sorokban jelezte a hibát:
 

new Float:gRandomPlayerSpawns [23][3] = {
{2459.6326,-1691.4823,13.5430},
{2495.2839,-1687.8315,13.5161},
{2523.1787,-1679.4958,15.4970},
{2524.4373,-1658.7213,15.4935},
{2513.6128,-1650.7202,14.3557},
{2497.9727,-1642.7377,13.7826},
//{-857.0551,1536.6832,22.5870},   Out of Town Spawns
//{817.3494,856.5039,12.7891},
//{116.9315,1110.1823,13.6094},
//{-18.8529,1176.0159,19.5634},
//{-315.0575,1774.0636,43.6406},
};
new Float:gCopPlayerSpawns[2][3] = {
{2297.1064,2452.0115,10.8203},
{2297.0452,2468.6743,10.8203}
};

 
Légyszives mondjátok el mi okozza a hibát és írjátok le a javítást is!
Elore is köszönöm szépen.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal