Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Chris_Antonio

Oldalak: [1] 2
1
RP/RPG kérések / /börtön parancs probléma
« Dátum: 2014. február 04. - 15:13:44 »
Üdvözlök Mindenkit!
Van egy /börtön parancsom és hát eddig úgy volt hogy, csak rendõr csukhat le és maximálisan 3000 másodpercre lehetett. Nos nekem viszont van másik 2 rendvédelmi szervezetem és megírtam hogy, a másik két szervezet mennyire tudjon lecsukni milyen rangon.  Megemeltem a 3000 másodpercet 8000 másodpercre. viszont nekem az a gondom hogy valamiért egyik szervezet/frakció se tudd börtönbe csukni mert valamiért elkeveri az else függvényeket. A pawno semmi féle hibát nem jelez. Ebben kérném a segítségeteket! Mindenkinek köszönöm a segítséget elõre is és elnézést ha rossz helyre nyitottam meg a témát!
kódrészlet:
 
   if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /börtön [idõtartam] [indok]\");
      return 1;
   }
   new time = strval(tmp);
   if(time < 30 || time > 8000)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{FFFFFF}Információk:\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{33CCFF}1. Nemzeti Nyomozó Iroda: {FFFFFF}Az idõtartam 30 másodperc és 8000 másodperc között legyen\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{2641FE}2. Terorr Elhárítási Központ: {FFFFFF}Az idõtartam 30 másodperc és 6000 másodperc között legyen\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"{0000FF}3. Rendõrség: {FFFFFF}Az idõtartam 30 másodperc és 3000 másodperc között legyen\");
      return 1;
   }
   new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
   new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
   idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
   result[idx - offset] = cmdtext[idx];
   idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /börtön [idõtartam] [indok]\");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(suspect))
   {
       if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141))
       {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 6 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 6)
                    {   // Nemzeti Nyomozó Iroda
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if( time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Nyomozó rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Nyomozó
                  if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if( time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Ügynök rangal maximálisan 2500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Ügynök
                if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if( time > 4000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Fõnyomozó rangal maximálisan 3000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Fõnyomozó
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if( time > 5000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Különleges ügynök rangal maximálisan 4000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Különleges ügynök
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if( time > 6000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Fõfelügyelõ rangal maximálisan 6000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Fõfelügyelõ
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if( time > 7000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Igazgató-helyettes rangal maximálisan 7000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Igazgató-helyettes
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if( time > 8000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\" Igazgató rangal maximálisan 8000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Igazgató-helyettes
               if(PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4)
               {
                  // Terorr Elhárítási Központ
                          if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 1) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Újonc rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Újonc
                      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 2) if(time > 1300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Közlegény rangal maximálisan 1300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Közlegény
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 3) if(time > 1500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Tiszt rangal maximálisan 1500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Tiszt
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Kommandós rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Kommandós
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 5) if(time > 2500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Hadnagy rangal maximálisan 2500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Hadnagy
                      if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 6) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" FõHadnagy rangal maximálisan 3000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // FõHadnagy
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 7) if(time > 3500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Százados rangal maximálisan 3500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Százados
                   if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 8) if(time > 4500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Kapitány rangal maximálisan 4000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Kapitány
                  if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 9) if(time > 5000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" MásodParancsnok rangal maximálisan 5000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // MásodParancsnok
                  if(PlayerInfo[playerid][szervRang] == 10) if(time > 6000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \" Parancsnok rangal maximálisan 6000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; } // Parancsnok
                  if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
                  {
                     // Rendõrség
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) if(time > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester rangal maximálisan 500 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tõrzsõrmester rangal maximálisan 600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 700) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõtõrzsõrmester rangal maximálisan 700 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós rangal maximálisan 800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 900) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Tõrzszászlós rangal maximálisan 900 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 6) if(time > 1000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõtõrzszászlós rangal maximálisan 1000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 7) if(time > 1200) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadnagy rangal maximálisan 1200 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 8) if(time > 1400) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fõhadnagy rangal maximálisan 1400 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 9) if(time > 1800) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Százados rangal maximálisan 1800 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 10) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrnagy rangal maximálisan 2000 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 11) if(time > 2300) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Alezredes rangal maximálisan 2300 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 12) if(time > 2600) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes rangal maximálisan 2600 mp-re tudod lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 13) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 14) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                     if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 15) if(time > 3000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes feletti rangal maximálisan 3000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
                     SafeResetPlayerWeapons(suspect);
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
                     SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                     PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
                     PlayerInfo[playerid][Penz] += 5000;
                     SafeGivePlayerMoney(playerid, 5000);
                     varoskassza -= 5000;
                     format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál 100 XP-t és 5000Ft prémiúmot!\", rag(giveplayername,3), time);
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                     format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                     ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][NNI/ TEK/ Rendõr] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
                     new randomj;
                     randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
                     SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
                     SetPlayerInterior(suspect, 10);
                     PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
                     PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
                     PlayerCuffed[suspect] = 0;
                     PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
                     TogglePlayerControllable(suspect,1);
                     ClearAnimations(giveplayerid);
                  }
                  else
                  {
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem Vagy Rendõr!\");
                  }
               }
               else
               {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nem Vagy A Terorr Elhárítás Központ Tagja!\");
               }
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem Vagy A Nemzeti Nyomozó Iroda Tagja!\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a rendõrség bõrtõn oldali bejáratánál!\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}

2
RP/RPG kérések / /varr Parancs Probléma
« Dátum: 2014. január 30. - 13:01:00 »
Üdvözlök Mindenkit!
Hoztam egy parancsot amivel igen csak meggyûlt a bajom sajnos nem bírok rájönni mi okozza a hibát. Ez egy /varr parancs. Próbáltam keresgélni a google-n de, sehol nem találtam megoldást rá. Nos elmondom a problémám. Szeretnék egy pár skin-t tiltani a /varr parancs alatt hogy, ne mûködjön mikor magamon használom a /varr parancsot de mikor más játékoson használom a parancsot akkor se mûködjön. Tehát ne engedje meg hogy az adott skin id-t megvarrja egyáltalán! Sajnos ez az egyetlen egy parancs aminél eddig elakadtam és tanácstalan is vagyok. Mellesleg még egy problémám van egy if parancsot hogy lehett több sorba folytatni. Aki eltudná magyarázni egy példával megköszönném! Elõre elnézést ha rossz helyre nyitottam a témát régen fórumoztam már!
 
   if(strcmp(cmd, \"/varr\", true) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
       giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
new skine = strval(tmp);
//tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE, \"BloueWard RPG: /varr [JátékosID/NévRészlet] [skinID]\");
   return 1;
}
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, giveplayerid) < 5)
       {
            if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 24)
            {
            if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 25000)
              {
           if(skine != 211 || skine != 217 || skine != 29 || skine != 293 || skine != 285 || skine != 267 || skine != 266 || skine != 265 || skine != 280 || skine != 281 || skine != 282 || skine != 228 || skine != 59 || skine != 186 || skine != 165 || skine != 294 || skine != 147 || skine != 187 || skine != 163 || skine != 171 || skine != 117 || skine != 118 || skine != 121)
         {
            PlayerInfo[giveplayerid][Civilruha2] = skine;
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 25000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -25000);
            SetPlayerSkin(giveplayerid, skine);
            PlayerInfo[playerid][XP] += 100;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Sikeres megvarrtad a ruhát! 25.000FT volt az anyagköltség! Kaptál 100XP-t!\");
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_WHITE, \"Sikeresen varrtak neked egy új ruhát.\");
            new nev[32];
            new nev2[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Ruha] %s varrt egy ruhát %s. SkinID: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2),skine);
            LoOoG(stringx);
            format(string, sizeof(string), \"* %s megvarrta a ruhát %s.\", nev, rag(nev2,2));
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            return 1;
          } else  SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Ezt nem varrhatod!\");
      } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed az alapanyagra! (25.000Ft)\");
   } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy szabó!\");
        }
else
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Nincs a közeledben az illetõ!\");
}
return 1;
}

3
Segítségkérés / Idõjárás Probléma!
« Dátum: 2013. október 17. - 21:10:53 »
Üdvözlök Mindenkit!
Van egy idõjárásom amihez van kötve egy Timer. Nos mûködik normálisan egyett leszámítva. Szeretném megoldani azt hogy elõsször ki írja a SendMessageToAll üzenetet és rá pár percel váltsa az Idõjárás. Ebben kérnék segítséget hogy, ezt hogyan tudnám megoldani!
Figyelmeteket elõre köszönöm!
Kódrészlet:
 
forward IdojarasJelentes();
 
SetTimer(\"IdojarasJelentes\", 60000, true);
 
 

// Public Függvények:
public IdojarasJelentes()
{
new idojaras;
idojaras = random(2);
switch(idojaras)
{
case 0:
{
   SendClientMessageToAll(IDOJARASJELENTES_SZIN,\"Meterológiai Szolgálat Natasha_Smith: Jelenleg Napos Idõ Várható!\");
   SetWeather(4);
}
case 1:
{
       SendClientMessageToAll(IDOJARASJELENTES_SZIN,\"Mererológiai Szolgálat Natasha_Smith: Jelenleg Esõs Idõ Várható!\");
   SetWeather(8);
}
}
return 1;
}

4
Segítségkérés / /ido parancs még két kis probléma!
« Dátum: 2013. május 29. - 15:46:54 »
Üdvözlök Mindenkit!
Legutóbb mikor segítséget kérdem egy /ido ZCMD parancsfeldolgozó parancsban kértem segítséget. Viszont még volna vele kis problémám. Megírtam a napok nevét viszont amikor lekéri a mai napnak a nevét azt nem jól írtam meg ebben kérném a segítségeteket.
Második problémám az volna. Mivel még kezdõ scripter vagyok és nem foglalkoztam ilyesmivel. Egy olyat szeretnék hogy, a játékosnak amikor beüti a parancsot /ido ki mutatja \"%s megnézte az óráján hogy, mennyi az idõ.\" Ez már bele van írva a függvénybe. Viszont szeretném úgy megoldani hogy, a többi játékos aki a hatósugaron belül kerül az azt láthassa hogy \" Valaki megnézi az óráján hogy, mennyi az idõ.\"
Ebben kérném tõletek a segítséget. Aki segít annak nagyon megköszönöm. A második az tanulás céljából is fontos lenne mert, még ilyennel nem foglalkoztam és fogalmam sincs hogyan vágjak bele. Még egyszer köszönöm mindenkinek.
 
CMD:ido(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new year, month, day;
new hour, minute, second;
new string[250], stringx[250], stringxx[250], stringxxx[250], stringxxxx[250];
new jatekosnev[64];
new month_name[][] = { \"Január\", \"Február\", \"Március\", \"Április\", \"Május\", \"Június\", \"Július\", \"Augusztus\", \"Szeptember\", \"Október\", \"November\", \"December\" };
new day_name[][] = { \"Hétfõ\", \"Kedd\", \"Szerda\", \"Csütörtök\", \"Péntek\", \"Szombat\", \"Vasárnap\" };
getdate(year, month, day);
   format(string, sizeof(string), \"(( Ma %d.%s.%d. van. ))\", year, month_name[month - 1], day);
SendClientMessage(playerid, FEHER_SZIN, string);
   gettime(hour, minute, second);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"(( Jelenleg %d:%d:%d van. ))\", hour, minute, second);
SendClientMessage(playerid, FEHER_SZIN, stringx);
format(stringxx, sizeof(stringxx), \"(( Jelenleg ma %s van. ))\", day_name[ day < month ]);
SendClientMessage(playerid, FEHER_SZIN, stringxx);
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof(jatekosnev));
format(stringxxx, sizeof(stringxxx), \"%s megnézte az óráján hogy, mennyi az idõ.\", jatekosnev);
SendClientMessage(playerid, FEHER_SZIN, stringxxx);
ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\",\"Coplook_watch\",4.1,0,0,0,0,0);

5
Segítségkérés / Idõ Parancs Probléma!
« Dátum: 2013. május 24. - 15:15:59 »
Üdvözlök mindenkit!
ZCMD-be készítettem egy idõ parancsot melyben a dáturmot és az idõt mutatja. Mûködik szépen persze. Viszont akadt vele 1 kis problémám. Ahol a dátumot kéri ami áll év.hónap.napból. Például : 2013.5.24.
A hónap részét betûvel szeretném hogy, ki írja.
Például: Május, Június stb.
Ebben kérném a segítségeteket tõletek. A Válaszokat elõre is köszönöm. Itt a Kódrészlet:
 
CMD:ido(playerid, params[])
{
new year, month, day;
new hour, minute, second;
new string[24], stringx[24];
getdate(year, month, day);
format(string, sizeof(string), \"Ma %d.%d.%d. van.\", year, month, day);
SendClientMessage(playerid, FEHER_SZIN, string);
gettime(hour, minute, second);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Jelenleg %d:%d:%d van.\", hour, minute, second);
SendClientMessage(playerid, FEHER_SZIN, stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\",\"Coplook_watch\",4.1,0,0,0,0,0);
return 1;
}

6
Segítségkérés / 0.3x CJ futás ki iktatás parancsa
« Dátum: 2013. május 21. - 16:38:17 »
Üdvözlök Minenkit!
A problémám a következõ volna. A CJ futást akarom kivenni a szerverembõl hogy, például aki nem CJ skinben mászkál az ne úgy tudjon sétálni és szaladni. Ezzel viszont az a problémám hogy, nem tudom a 0.3x verzióra ezt a parancsot és a 0.3e verzió parancsa 0.3x verzión meg nem használ.
Aki tudja ezt a parancsot a 0.3x verzióra nagyon kérem írja meg.
Elõre Köszönöm Szépen!!!!

7
Segítségkérés / OnPlayerText probléma!
« Dátum: 2013. január 23. - 18:47:05 »
Üdvözlök Mindenkit!
Van egy smiley parancsom ezzel volna problémám. Mikor beírom a chat dobozba hogy, :D akkor ki írja %s mondja: :D
a következõ sorba pedig azt hogy, %s nevet.
Ebben kérem a segítségeteket! Úgy kéne megoldani hogy, csak azt írja ki hogy, %s nevet! Elõre Köszönöm.
 
   if(strfind(\":D\", text, true) != 1)
{
   for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
         {
   new jatekosnev[27], string[256];
   GetPlayerName(playerid,jatekosnev, sizeof (jatekosnev));
   format(string, sizeof (string), \"%s nevet.\",jatekosnev);
   TavolsagVedelem(30.0, i, string, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK);
}
}
return 0;
}

8
Segítségkérés / /ido parancs probléma
« Dátum: 2013. január 22. - 19:24:53 »
Üdvözlök mindenkit!
van egy idõ parancsom tökéletesen mûködik két sorba ki írja az idõt és hogy hanyadika van.
Ezzel nincs gondom. A Problémám a következõ. Szeretnék egy olyat készíteni hogy, 2013. Január 21. Hétfõ
Tehát azt szeretném hogy ki írja a nevét a napnak ezzel van gondom. Ebben kérném a segítségeteket. Itt a parancs.
Kódrészlet:
 
if (strcmp(\"/ido\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    new honaptext[20];
         new naptext[20];
new ora,perc,masodperc, ev, honap,nap, napnevei, string[256], stringx[128];
gettime(ora,perc,masodperc);
getdate(ev,honap,nap);
if(honap == 1) { honaptext = \"Január\"; }
else if(honap == 2) { honaptext = \"Február\"; }
else if(honap == 3) { honaptext = \"Március\"; }
else if(honap == 4) { honaptext = \"Április\"; }
else if(honap == 5) { honaptext = \"Május\"; }
else if(honap == 6) { honaptext = \"Június\"; }
else if(honap == 7) { honaptext = \"Július\"; }
else if(honap == 8) { honaptext = \"Augusztus\"; }
else if(honap == 9) { honaptext = \"Szemptember\"; }
else if(honap == 10) { honaptext = \"Október\"; }
else if(honap == 11) { honaptext = \"November\"; }
else if(honap == 12) { honaptext = \"December\"; }
if(napnevei == 1) { naptext = \"Hétfõ\"; }
else if(napnevei == 2) { naptext = \"Kedd\"; }
else if(napnevei == 3) { naptext = \"Szerda\"; }
else if(napnevei == 4) { naptext = \"Csütörtök\"; }
else if(napnevei == 5) { naptext = \"Péntek\"; }
else if(napnevei == 6) { naptext = \"Szombat\"; }
else if(napnevei == 7) { naptext = \"Vasárnap\"; }
format(string, sizeof string, \"{ffffff}Ma {33ccff}%d{ffff00}. {33ccff}%s{ffff00}. {33ccff}%d{ffff00}. {33ccff}%s {ffffff}van.\", ev, honaptext, nap, naptext);
        format(stringx, sizeof stringx, \"{ffffff}A Pontos Idõ: {21dd00}%d {ffff00}: {21dd00}%d {ffff00}: {21dd00}%d {ffffff}van.\", ora, perc, masodperc);
SendClientMessage(playerid, CITROMSARGA, string);
SendClientMessage(playerid, CITROMSARGA, stringx);
ApplyAnimation(playerid,\"COP_AMBIENT\",\"Coplook_watch\",4.1,0,0,0,0,0);
return 1;
}

9
Segítségkérés / Pénz és Pénztárca probléma!
« Dátum: 2013. január 21. - 22:37:03 »
Üdvözlök mindenkit!
Készítettem egy pénztárca parancsot /penztarca-val mûködik és az a problémám hogy, azt akarom hogy oda csak a pénztárcába rakja a pénzt mindenkinek és nem az alap pénzhez tegye ebben kérném a segítségeteket. A segítségeket elõre is köszönöm!
Az esetleges hibákért elnézést kérek!
Kódrészlet:
 
   if (strcmp(\"/penztarca\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
new jatekosnev[30], penz, string[256], stringx[128] ;
GetPlayerName(playerid, jatekosnev, sizeof (jatekosnev));
format(string, sizeof string, \" %s megnézi pénztársájának tartalmát.\", jatekosnev);
SendClientMessage(playerid, VILAGOS_KEK, string);
        new forint;
       SetPlayerMoney(playerid, forint);
format(stringx, sizeof stringx, \" Jelenleg %d Ft összegû pénz van nálad.\", penz);
SendClientMessage(playerid, FEHER, stringx);
return 1;
}

10
Segítségkérés / Sérülés Probléma!
« Dátum: 2013. január 18. - 21:16:29 »
Üdv!
Azzal a problémával fordulok hozzátok hogy vannak szükségletek. Szeretném õket úgy megoldani hogy egy adott %-nál animációba essen az illetõ és mentõt kellene hívni. Ez sikerült is csak valamiért a sérülést az adott %-nál többször írja ki a sérülést és nem csak egy sérülést hanem a többit is. Ebben kérem a segítségeteket! Elõre köszönöm a jutalom nem marad el!
Kódrészletek:
 
new serulesenergia[3][256] = {
{\" Ájulás \"},
{\" Eszméletvesztés \"},
{\" Kimerültség \"}
};

 

   if(PlayerInfo[almossag] == 5)
   {
      new energiaserules = random(sizeof(serulesenergia));
         format(stringx, sizeof(stringx), \"Rosszul lettél, oka: %s\", serulesenergia[energiaserules][1]);
               strmid(PlayerInfo[serules1], stringx, 0, strlen(stringx), 255);
               SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED,stringx);
               // SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, serulesgyalog[randomserules][1]);
                SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, \"Hívd a mentõket! (( /112 ))\");
      PlayerInfo[Animban] = 1;
         healthplayer = 0;
      ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
      ApplyAnimation(i, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
      TogglePlayerControllable(i,0);
   }

11
Segítségkérés / Házrendszert keresek!
« Dátum: 2013. január 18. - 12:32:20 »
Üdv házrendszert keresek a módomhoz. Ebben kérem a segítségeteket!
Nos olyan házrendszert keresek melytõl a szerverem nem fagy lehetõleg ki és lehetõleg bugatlan a házrendszer!
Valaki tudna ilyen házrendszert ajánlani annak megköszönném!
Elõre elnézést kérek ha rossz helyre nyitottam meg a fórumot!

12
Segítségkérés / Bug Probléma!
« Dátum: 2013. január 15. - 21:14:17 »
Üdv. Készítek egy adóvevõ rendszert módomhoz. A problémám a következõ... A pawno lefutt minden hiba nélkül de... Buggol az adóvevõ rendszerem. A Bug javításában kérném a segítségeteket! Elõre Köszönöm!
Kódrészletek:
 
   if(listitem == 10) // Adóvevõ
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAdovevo] == 8000)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 8000)
         {
         PlayerInfo[playerid][Penz] -= 8000;
         SafeGivePlayerMoney(playerid, -8000);
         varoskassza += 8000;
                  Savevaroskassza();
          GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-8000$\", 5000, 1);
          PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = 1;
         format(string, sizeof(string), \"Vettél egy adóvevõt.\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /avc - Adóvevõbe beszélés || /avfreq - Adóvevõ frekvencia váltása\");
                    new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s vett egy adóvevõt.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
         LoOoG(stringx);
         }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nincs elég pénzed egy adóvevõt!\");
      }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Már van adóvevõd!\");
   }
}
}

 
Parancsok:
 
   if(strcmp(cmd, \"/avc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"adóvevõchat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adovevochat\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(PlayerInfo[playerid][pAdovevo] == 1)
   {
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      new length = strlen(cmdtext);
      while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
      {
         idx++;
      }
      new offset = idx;
      new result[80];
      while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
         result[idx - offset] = cmdtext[idx];
         idx++;
      }
      result[idx - offset] = EOS;
      if(!strlen(result))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /avc [szöveg]\");
         return 1;
      }
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(string, sizeof(string), \"{ffffff}%s {f97804}mondja az adóvevõben:{21dd00%}s\", sendername, result);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s mondja az adóvevõbe: %s\",y,m,d,h,mi,s,nev,result);
      LoOoG(stringx);
      for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                SendClientMessage(i, COLOR_ORANGE, string);
      format(stringx, sizeof(stringx), \"Valaki mondja((RÁDIÓ)): %s\", result);
      ProxDetector(15.0, playerid, stringx,COLOR_FADE1,COLOR_FADE2,COLOR_FADE3,COLOR_FADE4,COLOR_FADE5);
   }else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/avfreq\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adóvevõfrekvencia\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/adóvevõfrekvencia\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/idojaras\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pAdovevoFreq] == 1)
   {
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /avfreq [Frekvencia 1-999]\");
             return 1;
      }
      new frekvencia;
      frekvencia = strval(tmp);
      if(frekvencia < 1 || frekvencia > 999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"A Frekvenciának 1 és 999 között kell lennie!\"); return 1; }
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Beállítottad az új frekvenciát.\");
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megváltoztatta az adóvevõ frekvenciáját.\",y,m,d,h,mi,s,nev,frekvencia);
      LoOoG(stringx);
   }else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nincs adóvevõd vagy nem vetted meg!\");
}
return 1;
}

13
Segítségkérés / Megbilincsel probléma!
« Dátum: 2013. január 12. - 17:33:57 »
Üdv!
Az a problémám hogy, ki cseréltem az animációt és raktam be egy objektot a megbilincseléshez. Ami nem volt gond igazán mindaddig míg Errorozott. Ezek után átraktam DCMD-be. Sikerült átraknom valamennyire. Ezt elõsször csinálom. Az a gondom hogy a megbilincselés parancsánál Warningot ír jelez! Ebben a parancsban kérnék segítséget! Elõre is köszönöm és további szép délutánt!
Hiba:
warning 203: symbol is never used: \"dcmd_megbilincsel\"
Kódrészlet:
 
dcmd_megbilincsel(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
   return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
           if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
   if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
   {
   if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
   if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
   {
   if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
   SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
   ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
   GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
   TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
   PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
   PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
   PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
      SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
            SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}

14
RP/RPG kérések / /börtön névlekérési probléma!
« Dátum: 2012. december 26. - 13:08:20 »
Üdv azzal a problémával szeretnék hozzátok fordulni hogy, van a /börtön parancsom és mikor börtönbe zárok valakit a névlekérés valamiért rossz. Egy nevett ír ki mindkét helyre. Erre várom a megoldásokat! A Segítséget köszönöm! Jutalom persze kijár pluszocskák!
További szép napot!
Itt A Parancs:
 
   if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\");
      return 1;
   }
   new time = strval(tmp);
   if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az idõtartam 30 másodperc és 2000 másodperc között legyen\"); return 1; }
   new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
   new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
   idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
   result[idx - offset] = cmdtext[idx];
   idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(suspect))
   {
       if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141))
       {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2)
            {
                         if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kadét rangal nem tudsz lecsukni senkit!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester (katonáknak 2es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós (katonáknak 3as) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadmagy (katonáknak 4es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes (katonáknak 5ös) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel S.W.A.T tag vagy ezért 2000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               SafeResetPlayerWeapons(suspect);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                      GetPlayerName(playerid, giveplayer, sizeof (giveplayer));
               format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, giveplayer, time,result);
               SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               PlayerInfo[playerid][XP] += time/20;
               PlayerInfo[playerid][Penz] += (time/20)*25;
               SafeGivePlayerMoney(playerid, (time/20)*25);
               varoskassza -= (time/20)*25;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál %d XP-t és %d$-t!\", rag(giveplayername,3), time, time/20, (time/20)*25);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, giveplayer, rag(giveplayername,3), time,result);
               ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               LoOoG(stringx);
               if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
               new randomj;
               randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
               SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
               SetPlayerInterior(suspect, 0);
               PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
               PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
               PlayerCuffed[suspect] = 0;
               PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
               TogglePlayerControllable(suspect,1);
               ClearAnimations(giveplayerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr.\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a börtönnél.\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/fõnökösrang\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/fonokosrang\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17)
    {
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /fõnökösrang [JátékosID/NévRészlet] [rang] (1 legkisebb - 20 legnagyobb)\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
       new szintx = strval(tmp);
       if(szintx > 20 || szintx < 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A rang 1 és 20 között legyen!\"); return 1;}
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 1)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem rendõr!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 2)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem tûzoltó!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 4 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 4)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem mentõs!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 10)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 10 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 10)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem taxis!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 9)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem rádiós!\");
       }
       if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17)
       {
           if(PlayerInfo[giveplayerid][pMember] == 17 || PlayerInfo[giveplayerid][pLeader] == 17)
           {
               PlayerInfo[giveplayerid][pRank] = szintx;
               format(stringx,sizeof(stringx),\"A fõnököd új rangot adott!\");
               SendClientMessage(giveplayerid,0x33CCFFAA,stringx);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Új rangot adtál az illetõnek.\");
           }
           else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Az illetõ nem szerelõ!\");
       }
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy egy munkának sem a fõnöke!\");
return 1;
}

15
RP/RPG kérések / Segítség kérés OnPlayerText-hez!
« Dátum: 2012. december 07. - 10:45:42 »
Üdv!
Szeretném az OnPlayerText-hez segítségeteket kérni. Szeretnék csinálni egy olyat hogy, beír valaki egy smiley-t (Például : :D :( :) stb.)  és ki írja azt hogy, a játékos nevet. A Játékos szomorú stb.
Tudomásom szerint az OnPlayerText függvényhez kellene ezt de, még ilyet nem készítettem ezért tanácstalan vagyok. Aki tudna segíteni megjutalmazom pluszocskával!
Figyelmeteket Elõre Köszönöm!!!!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal