Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Adii

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Dialog error
« Dátum: 2017. március 29. - 14:50:16 »
Sziasztok, lenne egy /stats parancs amit át szeretnék írni dialogosra. Viszont ezeket az errorokat kapom:
 

error 035: argument type mismatch (argument 3)
error 035: argument type mismatch (argument 3)
error 035: argument type mismatch (argument 3)
error 035: argument type mismatch (argument 3)

 
És ez lenne a rész:
 

   strcat(mydialog2, \"Foglalkozás: [%s] - Körözési szint: [%d] - Elkövetett bűncselekmény: [%d] - Letartóztatva: [%dx] - Gyilkosság: [%d] - Halál: [%d]\", RPJN(playerb), PlayerInfo[playerb][pWanted], PlayerInfo[playerb][pCrimes], PlayerInfo[playerb][pArrested], PlayerInfo[playerb][pKill], PlayerInfo[playerb][pDeath]);
strcat(mydialog2, \"Frakció: [%s] - Frakció rang: [%s] - Banda: [%s] - Banda rang: [%s]\", org, rank, org2, rank2);
strcat(mydialog2, \"Üzlet: [%s] - Ház: [%s] - Garázs: [%s]\", RBT(PlayerInfo[playerb][pBiz]), RPHK(playerb), RPGK(playerb), RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVeh])), PlayerInfo[playerb][pVeh], RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVVeh])), PlayerInfo[playerb][pVVeh], RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVVVeh])), PlayerInfo[playerb][pVVVeh], RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVVVVeh])), PlayerInfo[playerb][pVVVVeh]);
strcat(mydialog2, \"Járművek: 1=%s - 2=%s - 3=%s - 4=%s\", RVN(PlayerInfo[playerb][vModel]), RVN(PlayerInfo[playerid][vVModel]), RVN(PlayerInfo[playerb][vVVModel]), RVN(PlayerInfo[playerb][vVVVModel]));

 
És itt az egész:
 

new mydialog2[256];
strcat(mydialog2, \"Szint: [%d] - Nem: [%s] - Kor: [%d] - Készpénz: [%d$] - Bankszámla egyenleg: [%d$] - Életerő: [%0.1f] - Golyóálló mellény[%0.1f]\", PlayerInfo[playerb][pLevel], gender, PlayerInfo[playerb][pAge], PlayerInfo[playerb][pMoney], PlayerInfo[playerb][pBank], H, A);
strcat(mydialog2, \"Telefonszám: [%d] - Játszott órák: [%d] - Következő szint: [%d/%d] - Következő szint ára: [%d$] - Tapasztalat pontok [%d]\", PlayerInfo[playerb][pNumber], PlayerInfo[playerb][pHours], exp, expamount, costlevel, PlayerInfo[playerb][pExp]);
strcat(mydialog2, \"Foglalkozás: [%s] - Körözési szint: [%d] - Elkövetett bűncselekmény: [%d] - Letartóztatva: [%dx] - Gyilkosság: [%d] - Halál: [%d]\", RPJN(playerb), PlayerInfo[playerb][pWanted], PlayerInfo[playerb][pCrimes], PlayerInfo[playerb][pArrested], PlayerInfo[playerb][pKill], PlayerInfo[playerb][pDeath]);
strcat(mydialog2, \"Frakció: [%s] - Frakció rang: [%s] - Banda: [%s] - Banda rang: [%s]\", org, rank, org2, rank2);
strcat(mydialog2, \"Üzlet: [%s] - Ház: [%s] - Garázs: [%s]\", RBT(PlayerInfo[playerb][pBiz]), RPHK(playerb), RPGK(playerb), RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVeh])), PlayerInfo[playerb][pVeh], RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVVeh])), PlayerInfo[playerb][pVVeh], RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVVVeh])), PlayerInfo[playerb][pVVVeh], RVN(GetVehicleModel(PlayerInfo[playerb][pVVVVeh])), PlayerInfo[playerb][pVVVVeh]);
strcat(mydialog2, \"Járművek: 1=%s - 2=%s - 3=%s - 4=%s\", RVN(PlayerInfo[playerb][vModel]), RVN(PlayerInfo[playerid][vVModel]), RVN(PlayerInfo[playerb][vVVModel]), RVN(PlayerInfo[playerb][vVVVModel]));
ShowPlayerDialog(playerid,6969,DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Adataid\", mydialog2,\"Bezárás\",\"\");

 
 

2
Segítségkérés / /help
« Dátum: 2017. február 22. - 00:43:32 »
Sziasztok, megint dialoggal van a probléma, azt az ERROR-t dobja a pawno, hogy túl hosszú a sor(ami egyébként tényleg az). Hogyan lehet azt megoldani, hogy több sorba lehessen tenni?
 

else if(dialogid == 55) //HELP parancs dialog
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 55, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"ÁLTALÁNOS: {FFFFFF}/stats /serverstats /call (/p)ickup (/h)angup /phchange /namechange /sexchange /agechange /wtc /search /changepass /fuel\\nÁLTALÁNOS: {FFFFFF}/pay (/un)blindfold (/un)tie /colorcar /paintcar /buy /phonebook /withdraw /deposit /wire /paycheck /id\\nÁLTALÁNOS: {FFFFFF}/speedlimit /helpers /joinevent /quitevent /train /stuck\\nÁLTALÁNOS: {FFFFFF}/walkstyle /sb /radio /togtips /killcheckpoints /giveweapon /dropweapon\\nCHAT: {FFFFFF}/o /b /s /l /w /wt /f /r /d /call /sms /report /helpme /accent\\nINTERAKCIÓK: {FFFFFF}/me /do /enter /exit /drop /contract /engine /licenses /showlicenses /tow\\nBIZNISZ: {FFFFFF}/buybiz /vault /lock /sellbiztomarket\\nHÁZ: {FFFFFF}/buyhouse /hdeposit /hwithdraw /lock /sellhousetomarket\\nEGYÉB: {FFFFFF}/animlist /vehhelp /bizhelp /househelp /jobhelp /factionhelp /familyhelp /helperhelp /viphelp /cookieshelp\\nEGYÉB: {FFFFFF}/fishhelp /gatehelp /garagehelp\", \"Rendben\", \"\");
}

 
 

3
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2017. február 18. - 04:46:34 »
Sziasztok!
 
Egy dialoggal lenne problémám, tutorialt is néztem már, mindent, de semmi...Szóval, létrehoztam a parancsot, amire előjöjjön a dialog, aztán OnDialogResponse-ban a másik felét, hogy mit csináljon, ha rákattint a játékos, de amikor rákattintok semmit sem csinál csak bezáródik az ablak.
 

if(dialogid == 9999)
{
    new string[128];
    if (listitem == 0)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][pMoney] < 100)
            {
            PlayerInfo[playerid][pHasCellphone] = 1;
            GiveZaiatMoney(playerid, -100);
            format(string, sizeof(string), \"* %s vásárolt egy telefont 100$-ért.\", RPN(playerid));
         SendNearbyMessage(playerid, 15, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SIM kártyát a telefontársaság boltjában vehetsz.\");
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed.\");
         return 1;
      }
        }
        if(listitem == 1)
        {
            if(PlayerInfo[playerid][pMoney] < 500)
            {
          PlayerInfo[playerid][pHasCellphone] = 2;
         GiveZaiatMoney(playerid, -500);
         format(string, sizeof(string), \"* %s vásárolt egy okostelefont 500$-ért.\", RPN(playerid));
         SendNearbyMessage(playerid, 15, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \" Használat: /smartphone.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed.\");
         return 1;
      }
    }
    if(listitem == 2)
    {
           new number, File:file = fopen(\"cellphones.cfg\", io_read);
         if(!IsPlayerLoggedIn(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Be kell jelentkezned mielőtt használnád ezt a parancsot.\");
      if(!PlayerInfo[playerid][pHasCellphone]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Még nincs telefonod!\");
      if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, 961.0096,-0.2835,1001.1558)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy az AT&T cégnél!\");
      //if(sscanf(params, \"i\", number)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /buysim [Kívánt telefonszám]\");
      if(number == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Érvénytelen telefonszám.\");
       if(PlayerInfo[playerid][pCellphone] == number) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Már ez a telefonszámod!\");
      new idx = 1;
      while(fread(file, string))
      {
          if(strval(string) == number) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"El a telefonszám már létezik!\");
          if(strval(string) == PlayerInfo[playerid][pCellphone])
          {
            fdeleteline(\"cellphones.cfg\", idx);
          }
          idx ++;
      }
      fclose(file);
      file = fopen(\"cellphones.cfg\", io_append);
      format(string, sizeof(string), \"%d\\r\\n\", number);
      fwrite(file, string);
      fclose(file);
      format(string, sizeof(string), \"* %s vett egy SIM-kártyát\", RPN(playerid));
      SendNearbyMessage(playerid, 15, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
      if(!PlayerInfo[playerid][pCellphone])
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \" Az AT&T ingyen adta az első SIM-kártyát.\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \" Használat: /call és /sms.\");
      }
      else
      {
         GiveZaiatMoney(playerid, -500);
         TaxMoney += 500;
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \" A cég felszámolt 500$-t mert megváltoztattad a telefonszámod.\");
      }
      PlayerInfo[playerid][pCellphone] = number;
      return 1;
    }

 
 

4
Segítségkérés / TD telefon
« Dátum: 2012. december 01. - 17:18:40 »
Sziasztok!
Ezt hogyan tudják igy megcsinálni? Mármint,hogy ilyen pontosan és szépen?
 

5
Általános / RP Szervernév
« Dátum: 2012. november 29. - 00:00:09 »
Sziasztok!
Hamarosan induló RP szerveremhez kérnék névötleteket.
A szerver Fort Carsonban és Las Barrancasban fog játsszódni!

6
Segítségkérés / Gomb
« Dátum: 2012. november 28. - 21:30:57 »
else if(newkeys == KEY_CROUCH)
    {
        if(PlayerToPointStripped(1, playerid,56.9857,1218.4869,18.8676, cx, cy, cz))
   {//Benzinkút bejárat
      GameTextForPlayer(playerid, \"~w~NON-STOP\", 5000, 1);
      SetPlayerInterior(playerid, 4);
      SetPlayerPos(playerid,-28.2619,-26.2015,1003.5573);
      PlayerInfo[playerid][pInt] = 4;
   }
   else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-28.0241,-31.7674,1003.5573, cx, cy, cz))
   {//Benzinkút kijárat
      GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Fort Carson\", 5000, 1);
      SetPlayerInterior(playerid, 0);
      SetPlayerPos(playerid,56.9827,1217.0092,18.8666);
      //OnPlayerExitFood(playerid); // ?
      PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
   }
}
Error-t ír a cx-es dolgokra,lehet hogy én oldottam meg rosszul akkor pls írjátok,meg,hogy hogy is van ez.

7
Kérdések, Segítség / TwoDollarClick
« Dátum: 2012. november 18. - 18:31:03 »
Sziasztok!Itt a fórumon láttam valakinek az aláírásában és gondoltam miért ne, regisztráltam is.
Ha regisztrálsz, kattintgatnod kell a linkekre, megvárod a 30mpt és 2$-t kapsz. 1000$-nál ki tudod venni.
Nos, aki ismeri az oldalt azoktól szeretném megkérdezni,hogy:
Ha elfogynak a linkek mennyi idõ múlva kapsz ujakat?
És mit érdemes venni a Purchase menüpontból?

8
Segítségkérés / String+Dialog?
« Dátum: 2012. november 10. - 02:33:27 »
Sziasztok!
Van ugye a GF gamemód..
és amikor bemész a boltba akkor így tudsz vásárolni: /buy és kiirja a számokat h azt ir a /buy mögé amit meg akarsz venni.
Nah én ezeket átszeretném írni Dialogosra.
És amikor textdrawal iratja ki,hogy mennyibe kerül az így néz ki:
 

format(string, sizeof(string), \"~r~-$%d\", 100);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);

 
Tehát ez a valami 100$-ba kerül
Az egész így néz ki:
 

else if (item == 3 && GetPlayerMoney(playerid) > 150)
{
       if(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk] > 0)
       {
         new skill = 10 / 100;
         new price = (skill)*(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk]);
         new payout = 150 - price;
         SafeGivePlayerMoney(playerid,- payout);
         SBizzInfo[9][sbTill] += payout;
         ExtortionSBiz(9, 150);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-$150\", 5000, 1);
      }
      else
      {
          SafeGivePlayerMoney(playerid,- 10);
         SBizzInfo[9][sbTill] += 10;
         ExtortionSBiz(9, 10);
         format(string, sizeof(string), \"~r~-$%d\", 100);
         GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
      }
      PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = 1;
      format(string, sizeof(string), \" Telefonkönyv megvéve, Megnézheted mások telefon számát!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD4, string);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: Ird be /number <id/name>.\");
      return 1;
   }

 
És a Dialogos részbe már csak ennyit teszek bele:
 

                            if(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk] > 0)
       {
         new skill = 10 / 100;
         new price = (skill)*(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk]);
         new payout = 150 - price;
         SafeGivePlayerMoney(playerid,- payout);
         SBizzInfo[9][sbTill] += payout;
         ExtortionSBiz(9, 150);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-$150\", 5000, 1);
      }
      else
      {
          SafeGivePlayerMoney(playerid,- 10);
         SBizzInfo[9][sbTill] += 10;
         ExtortionSBiz(9, 10);
         format(string, sizeof(string), \"~r~-$%d\", 100);
         GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
      }
      PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = 1;
      format(string, sizeof(string), \" Telefonkönyv megvéve, Megnézheted mások telefon számát!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD4, string);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: Ird be /number <id/name>.\");
      return 1;

 
De arra a Format(string)-es dologra Errort ír:/
Errorok:
 

C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Meg a new Skill-re is Errorozik:/
Hogyan lehetne ezt megoldani?

9
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2012. november 04. - 01:08:46 »
Helló!
Azt szeretném kérdezni,hogy a régebbi Menüket hogyan lehet átalakítani dialogossá? Gyorsabban..

10
RP/RPG kérések / NPC- kérdés
« Dátum: 2012. október 08. - 19:19:31 »
Csináltam egy npc-t rp szerverre, de nem mûködik:/
A szerverre csatlakozik, de a jármûvet nem teszi be és az npc ott áll ahova a szerver bedobja a playereket amikor regisztrálnak:/
Egy másik oldal tutorialja alapján készítettem.
NPCMODES MAPPAI: pwn
 
#define RECORDING \"Vonat\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
Filterscript:
 
 #include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Vonat\", \"load\");
  npcveh = CreateVehicle ( 538,1464.3372,2632.2500,12.0545, 270.0000, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Vonat\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

11
Kérdések, Segítség / HELP! XP
« Dátum: 2012. október 01. - 17:12:55 »
Hi!
Légyszives segítsetek már,hogy XP-nél hogyan lehet beállítani az Internetet. Mert bedugom a kábelt rámegyek a Varázslóra és kiirja hogy Nem talál Hálózati hardvert.
Digi a szolgáltató és itt nincs felhasználónév ill. jelszó.

12
Off Telep / Nokia Lumia
« Dátum: 2012. szeptember 30. - 21:17:29 »
Kinek van már Lumia 800 vagy 900-a?Vélemények/tapasztalatok?

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal