Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - DarkRobe
1
« Dátum: 2015. november 07. - 13:02:34 »
Sziasztok az lenne a problémám ,hogy felmegyek Fly Mta-ra bejelentkezek meg minden és egy nagy térkép fogad:( Ha beraknak ajba akkor jó szóval nem értem Valami textura hiba lehet? Válaszokat előre is köszönöm
2
« Dátum: 2015. május 20. - 17:40:49 »
Sziasztok ! Le szeretném menteni a képeket videókat de csak fehér kijelző van a volt telefonomon és így nem tudok rámenni/belépni arra hogy csatlakozzon a PC-hez Remélem értitek a problémámat UI.: Ugyebár ha nem mész rá telefonon hogy csatlakozni akarsz akkor nem tudom meg nyitni PCn a telefon memóriáját Segítségeteket előre is köszönöm! ((Remélem jó helyre nyitottam a topikot))
3
« Dátum: 2014. május 08. - 15:05:27 »
Sziasztok szóval megnyitottam a portot a routeren meg a gépen is átengedtem a tûzfalon is és semmi van vírusirtóm is de azt ki kapcsoltam amikor teszteltem és közben meg futotta szerver amikor leteszteltem a portot hogy nyitva van-e de nincs.Próbáltam már úgy is hogy kikapcsoltam a tûzfalat meg a vírusirtót és még akkor sem volt jó....:/ Elõre is köszi a segítséget.
4
« Dátum: 2013. július 11. - 14:00:47 »
Sziasztok azért fordulok hozzátok mert a windows 7 start menü keresõje nincs meg próbáltam már azt hogy jobb klikkelek a start menübe és ott testreszabásnál beállítottam de nem jó.....A másikat is meg csináltam amelyiket a vezérlõpultba kell és ott a \"Windows Search\" és ki pipálva van de még mindig nem jó Mi lehet a megoldás a válaszokat elõre is köszönöm
5
« Dátum: 2013. május 19. - 16:16:49 »
Sziasztok az a gondom, hogy nem jó a counter strike 1.6 win 7 en de xp-n meg simán fut mi lehet a probléma..? Válaszokat várom!! És elõre is köszi
6
« Dátum: 2012. december 03. - 20:26:52 »
Sziasztok amint a Címében is benne van egy ilyen scriptre lenne szükségem.100% os mûködésel köszi elõre is.((A plusz természetesen megy pontosabban 5 naponta))
7
« Dátum: 2012. november 13. - 21:01:23 »
Sziasztok!Egy jármû megjavítót szerettem volna készíteni de van 1 errorom nem is húznám a szót tovább..... [pawn] #include <a_samp> public OnGameModeInit() public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz semmilyen jármûben!\"); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved megjavítva!\"); return 1; } } [/pawn] az errorok: [pawn] C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(5) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(16) : warning 203: symbol is never used: \"OnPlayerCommandText\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. [/pawn]
8
« Dátum: 2012. november 11. - 23:49:11 »
Sziasztok egy automata kaput próbáltam csinálni de van egy error Itt a gm: #include <a_samp> new kapu; forward message(); public OnGameModeInit() { print(\"Starting timer...\"); SetTimer(\"message\", 500, true); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second) } public message() { print(\"1 second has passed.\"); } { kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270); } forward ajtotimer(); // prototípus public ajtotimer(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval }
És az error: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\kapum.pwn(18) : error 055: start of function body without function header Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
A válaszokat elõre is köszi!
9
« Dátum: 2012. október 18. - 07:19:29 »
Sziasztok!Az lenne a problémám hogy letöltöttem egy scriptet és nem jó mert errorozik és ezt kérném ha kijavítanátok itt a script: #include <a_samp> #include <keypad> #define KEYPAD_BLASTDOOR 1 // The ID for the keypad we will use #define COLOR_RED 0xFF0000FF new blast_door_obj; // The blast door object new blast_door_open; // 0=closed 1=open new failed_attempts; main() {} public OnGameModeInit() { AddPlayerClass(287,269.0947,1816.5649,4.7031,270,WEAPON_M4,99999,WEAPON_DEAGLE,99999,WEAPON_ROCKETLAUNCHER,99999); blast_door_obj = CreateObject(2951, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.000000, 0.000000, 0.000000); CreateObject(2922, 300.285827, 1820.455688, 8.420514, 0.000000, 0.000000, 90.000000); CreateObject(2951, 277.450408, 1821.668823, 6.818513, 0.000000, 0.000000, 0.000000); CreateObject(2951, 264.481964, 1816.567749, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 90.000000); CreateObject(2951, 264.481964, 1816.582397, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 270.000000); // Invisible walls to prevent escape CreateObject(19382, 259.803558, 1818.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000); CreateObject(19382, 259.803558, 1820.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetTimerEx(\"auto_spawn\", 123, 0, \"i\", playerid); return 1; } forward auto_spawn(playerid); public auto_spawn(playerid) { SpawnPlayer(playerid); // Skip class selection return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(!blast_door_open) SetPlayerCheckpoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to the example gamemode for {FFFF82}Mike (MP2)\'s{FFFFFF} keypad include.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"Enter the {B3191F}checkpoint{FFFFFF} to access the keypad.\"); SendClientMessage(playerid, -1, \"The code is {FFFF82}1337{FFFFFF}.\"); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Enjoy!\"); return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { // Create a keypad for \'playerid\' with the defined ID of \'KEYPAD_BLASTDOOR\' (see top of script) with the key \'1337\' new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\"); if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\"); return 1; } public OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key) // \'key\' contains the number that has already been entered in it\'s entirety { if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_GOOD) { OpenBlastDoor(); // Open the blast door! for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { DisablePlayerCheckpoint(i); if(GetPlayerKeypad(i) == KEYPAD_BLASTDOOR) HideKeypad(i); // If any other players have the blast door keypad open, close it } GameTextForPlayer(playerid, \"~G~access granted\", 3000, 3); failed_attempts = 0; // Reset failed attempts } else if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_BAD) { GameTextForPlayer(playerid, \"~R~access denied\", 3000, 3); failed_attempts++; if(failed_attempts == 3) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) DisablePlayerCheckpoint(i); PlaySoundForAll(13610); SetTimer(\"sound_alarm\", 4000, false); SetTimer(\"alarm_off\", 20000, false); failed_attempts = 0; // Reset the counter } } return 1; } forward sound_alarm(); public sound_alarm() { PlaySoundForAll(6001); return 1; } forward alarm_off(); public alarm_off() { PlaySoundForAll(13606); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); } return 1; } stock OpenBlastDoor() { MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514 + 3.5, 0.5); blast_door_open = 1; PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); SetTimer(\"close_blast_door\", 10000, 0); return 1; } forward close_blast_door(); public close_blast_door() { MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.5); blast_door_open = 0; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1); } PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { if(objectid == blast_door_obj) { PlaySoundForAll(1154, 297.750427, 1821.698852, 6.818514); } return 1; } stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z); } return 1; }
és az errorok de az a fura benne hogy nincs is annyi sor szóval nem érte... C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(177) : error 017: undefined symbol \"TextDrawSetSelectable\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(262) : error 017: undefined symbol \"SelectTextDraw\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(289) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(321) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickTextDraw\") C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(350) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(362) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 5 Errors.
Elõre is nagyon köszi..
10
« Dátum: 2012. október 13. - 18:44:58 »
Van ez a házrendszer és nem akar mûködni az sscanf plugin is bent van de nem akar és még errorozni se errorozik mi lehet a baj? :OO
11
« Dátum: 2012. október 13. - 14:21:41 »
Sziasztok most egy jelszavas kapu hiba lenne nem tudom mit rontottam el még kezdõ vagyok és ezért ide fordultam (ismét) A Script: #include a_samp #define DIALOG_0 (0) // dialog forward zar(playerid); // timer public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_0) { if(response == 1) { if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó } else { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0); // KAPU NYITVA SetTimer(\"zar\",10000,0); } } return 1; } return 0; } public zar(playerid) // zar timer { MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, ,2.0); // KAPU ZÁRVA SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\"); return 1; }
És az errorok: C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
A váalszokat elõre is köszi
12
« Dátum: 2012. október 06. - 10:16:41 »
Sziasztok ezekre az errorokra keresem a hibát. Script: #include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom! #include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell! #define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata! #define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata! #define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata! #undef MAX_PLAYERS #define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered! public OnPlayerSpawn(playerid) { if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL); // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük: { GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000); // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!! SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE); // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón! } if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) // A rendõrök csapata! { GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok! SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr! } if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot: { GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); // Rablónak adunk egy Boxer -t GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel! SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is! } return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { switch(classid) { case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz! { gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK; GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3); } case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr { gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK; GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van! } case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló! { gTeam[playerid] = TEAM_RABLO; GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki! } return 1; } CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni! { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük! GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel! GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel! SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet! SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen! SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot! return 1; } CMD:civilhadiszalas(playerid, params[]) { if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat! SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja! GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk! SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be! return 1; }
És az errorok C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"gTeam\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : warning 215: expression has no effect C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
13
« Dátum: 2012. október 06. - 09:31:51 »
Sziasztok írnátok egy olyat amival az objectet tudom csatolni a jármûvekhez.Elõre is köszi
14
« Dátum: 2012. október 05. - 07:09:36 »
Sziasztok a script: #include <a_samp> new lift; public OnGameModeInit() { lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0) { MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0); return 1; }
és az error C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\lift.pwn(42) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 22) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
15
« Dátum: 2012. október 04. - 19:01:01 »
Sziasztok már megint én ezzel a liftel lenne a problémám mert amikor felmegy akkor megfordul függõleges be és úgy is marad amikor le jön mi lehet a hiba? #include <a_samp> new lift; public OnGameModeInit() { lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0) { MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0); return 1; } if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0) { MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0); return 1; } return 0; }
|