Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - DarkRobe

Oldalak: [1] 2 3
1
Kérdések, Segítség / Mta bug
« Dátum: 2015. november 07. - 13:02:34 »
Sziasztok az lenne a problémám ,hogy felmegyek Fly Mta-ra bejelentkezek meg minden és egy nagy térkép fogad:( Ha beraknak ajba akkor jó szóval nem értem :D Valami textura hiba lehet?
Válaszokat előre is köszönöm :)

2
Kérdések, Segítség / Rossz telefonról kép mentés PC-re
« Dátum: 2015. május 20. - 17:40:49 »
Sziasztok ! :)
Le szeretném menteni a képeket videókat de csak fehér kijelző van a volt telefonomon és így nem tudok rámenni/belépni arra hogy csatlakozzon a PC-hez :(
Remélem értitek a problémámat :)
UI.: Ugyebár ha nem mész rá telefonon hogy csatlakozni akarsz akkor nem tudom meg nyitni PCn a telefon memóriáját :(
Segítségeteket előre is köszönöm! :)
((Remélem jó helyre nyitottam a topikot))

3
Kérdések, Segítség / Port nyitás
« Dátum: 2014. május 08. - 15:05:27 »
Sziasztok szóval megnyitottam a portot a routeren meg a gépen is átengedtem a tûzfalon is és semmi van vírusirtóm is de azt ki kapcsoltam amikor teszteltem és közben meg futotta szerver amikor leteszteltem a portot hogy nyitva van-e de nincs.Próbáltam már úgy is hogy kikapcsoltam a tûzfalat meg a vírusirtót és még akkor sem volt jó....:/
Elõre is köszi a segítséget. :)

4
Kérdések, Segítség / Windows 7 start menü keresõ
« Dátum: 2013. július 11. - 14:00:47 »
Sziasztok azért fordulok hozzátok mert a windows 7 start menü keresõje nincs meg próbáltam már azt hogy jobb klikkelek a start menübe és ott testreszabásnál beállítottam de nem jó.....A másikat is meg csináltam amelyiket a vezérlõpultba kell és ott a \"Windows Search\" és ki pipálva van de még mindig nem jó :(
Mi lehet a megoldás a válaszokat elõre is köszönöm :)

5
Kérdések, Segítség / Counter strike 1.6
« Dátum: 2013. május 19. - 16:16:49 »
Sziasztok az a gondom, hogy nem jó a counter strike 1.6 win 7 en de xp-n meg simán fut mi lehet a probléma..?
Válaszokat várom!!
És elõre is köszi :)

6
Szkript kérések / Sebességmérõ és Benzin
« Dátum: 2012. december 03. - 20:26:52 »
Sziasztok amint a Címében is benne van egy ilyen scriptre lenne szükségem.100% os mûködésel köszi elõre is.((A plusz természetesen megy pontosabban 5 naponta))

7
Segítségkérés / Jármû megjavító
« Dátum: 2012. november 13. - 21:01:23 »
Sziasztok!Egy jármû megjavítót szerettem volna készíteni de van 1 errorom nem is húznám a szót tovább..... :)
[pawn]
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext))
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz semmilyen jármûben!\");
        RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved megjavítva!\");
   return 1;
    }
}
[/pawn]
az errorok:
[pawn]
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(5) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(16) : warning 203: symbol is never used: \"OnPlayerCommandText\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]

8
Segítségkérés / Automata kapu error
« Dátum: 2012. november 11. - 23:49:11 »
Sziasztok egy automata kaput próbáltam csinálni de van egy error
Itt a gm:
 

#include <a_samp>
new kapu;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 500, true); // Set a timer of 1000 miliseconds (1 second)
}
public message()
{
    print(\"1 second has passed.\");
}
{
kapu = CreateObject(980, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 0, 0, 270);
}
forward ajtotimer(); // prototípus
public ajtotimer(){
    new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó
    for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk
        if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265)){
            nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
            break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk
        }
    }
    if(nyissuk)
        MoveObject(kapu, 1540.9000244141, -1636, 15.199999809265, 5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be
    else
        MoveObject(kapu, 1540.6999511719, -1627.9000244141, 15.199999809265, 5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval
}

 
És az error:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\kapum.pwn(18) : error 055: start of function body without function header
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
A válaszokat elõre is köszi! :)

9
Segítségkérés / Jelszavas kapu
« Dátum: 2012. október 18. - 07:19:29 »
Sziasztok!Az lenne a problémám hogy letöltöttem egy scriptet és nem jó mert errorozik és ezt kérném ha kijavítanátok itt a script:
 

#include <a_samp>
#include <keypad>
#define KEYPAD_BLASTDOOR 1 // The ID for the keypad we will use
#define COLOR_RED 0xFF0000FF
new blast_door_obj; // The blast door object
new blast_door_open; // 0=closed 1=open
new failed_attempts;
 
main() {}
public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(287,269.0947,1816.5649,4.7031,270,WEAPON_M4,99999,WEAPON_DEAGLE,99999,WEAPON_ROCKETLAUNCHER,99999);
   
    blast_door_obj = CreateObject(2951, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2922, 300.285827, 1820.455688, 8.420514, 0.000000, 0.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 277.450408, 1821.668823, 6.818513, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.567749, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 90.000000);
CreateObject(2951, 264.481964, 1816.582397, 6.566123, 0.000000, 90.000000, 270.000000);
// Invisible walls to prevent escape
CreateObject(19382, 259.803558, 1818.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
CreateObject(19382, 259.803558, 1820.141113, 3.653130, 0.000000, 90.000000, 0.000000);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetTimerEx(\"auto_spawn\", 123, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
forward auto_spawn(playerid);
public auto_spawn(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid); // Skip class selection
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(!blast_door_open) SetPlayerCheckpoint(playerid, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Welcome to the example gamemode for {FFFF82}Mike (MP2)\'s{FFFFFF} keypad include.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"Enter the {B3191F}checkpoint{FFFFFF} to access the keypad.\");
SendClientMessage(playerid, -1, \"The code is {FFFF82}1337{FFFFFF}.\");
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Enjoy!\");
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
// Create a keypad for \'playerid\' with the defined ID of \'KEYPAD_BLASTDOOR\' (see top of script) with the key \'1337\'
new result = ShowPlayerKeypad(playerid, KEYPAD_BLASTDOOR, \"1337\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad ID passed to CreateKeypad().\");
if(result == CREATEKEYPAD_RETURN_NUM) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Invalid keypad string (non-numerical) passed to CreateKeypad().\");
return 1;
}
public OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key) // \'key\' contains the number that has already been entered in it\'s entirety
{
if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_GOOD)
{
    OpenBlastDoor(); // Open the blast door!
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   DisablePlayerCheckpoint(i);
   if(GetPlayerKeypad(i) == KEYPAD_BLASTDOOR) HideKeypad(i); // If any other players have the blast door keypad open, close it
}
    GameTextForPlayer(playerid, \"~G~access granted\", 3000, 3);
    failed_attempts = 0; // Reset failed attempts
}
else if(keypadID == KEYPAD_BLASTDOOR && type == KEYPAD_INPUT_BAD)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~R~access denied\", 3000, 3);
failed_attempts++;
if(failed_attempts == 3)
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) DisablePlayerCheckpoint(i);
   
    PlaySoundForAll(13610);
    SetTimer(\"sound_alarm\", 4000, false);
    SetTimer(\"alarm_off\", 20000, false);
   
    failed_attempts = 0; // Reset the counter
}
}
return 1;
}
forward sound_alarm();
public sound_alarm()
{
PlaySoundForAll(6001);
return 1;
}
forward alarm_off();
public alarm_off()
{
PlaySoundForAll(13606);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
return 1;
}
stock OpenBlastDoor()
{
MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514 + 3.5, 0.5);
blast_door_open = 1;
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
SetTimer(\"close_blast_door\", 10000, 0);
return 1;
}
forward close_blast_door();
public close_blast_door()
{
    MoveObject(blast_door_obj, 297.750427, 1821.698852, 6.818514, 0.5);
   
    blast_door_open = 0;
   
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    SetPlayerCheckpoint(i, 299.4105,1820.4812,7.8205, 1);
}
PlaySoundForAll(1153, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
    return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
if(objectid == blast_door_obj)
{
    PlaySoundForAll(1154, 297.750427, 1821.698852, 6.818514);
}
return 1;
}
stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x=0.0, Float:y=0.0, Float:z=0.0)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z);
}
return 1;
}

 
és az errorok de az a fura benne hogy nincs is annyi sor szóval nem érte...
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(177) : error 017: undefined symbol \"TextDrawSetSelectable\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(262) : error 017: undefined symbol \"SelectTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(289) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(321) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerClickTextDraw\")
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(350) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Szerver\\pawno\\include\\keypad.inc(362) : error 017: undefined symbol \"CancelSelectTextDraw\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
5 Errors.

 
Elõre is nagyon köszi..:)

10
Segítségkérés / Gentleman Házrendszer
« Dátum: 2012. október 13. - 18:44:58 »
Van ez a házrendszer és nem akar mûködni az sscanf plugin is bent van de nem akar és még errorozni se errorozik mi lehet a baj?  :OO

11
Segítségkérés / JELSZAVAS KAPU
« Dátum: 2012. október 13. - 14:21:41 »
Sziasztok most egy jelszavas kapu hiba lenne nem tudom mit rontottam el még kezdõ vagyok és ezért ide fordultam (ismét) :D
A Script:
 

#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, ,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

 
És az errorok:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
A váalszokat elõre is köszi :)

12
Segítségkérés / csapat
« Dátum: 2012. október 06. - 10:16:41 »
Sziasztok ezekre az errorokra keresem a hibát.
Script:
 

#include <a_samp> // Alap include ami mindenhez kell... remélem nem kell leírnom!
#include <fixchars> // ékezetes betûk illetve karakterek javítása miatt kell!
#define TEAM_BANDAK 0 // Civilek csapata!
#define TEAM_RENDOROK 1 // Rendorok csapata!
#define TEAM_RABLO 2 // Rablok csapata!
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYER 10 // Max karaktereket adjuk meg általában annyit szokás ide írni ahány slotos ( férõhelyes) a szervered!
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL); // Hogy melyik csapat legyen és hogy mit kapjon na nézzük:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 2000); // Adunk neki egy smg-t 2000 tölténnyel!
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000);  // Illetve adunk még neki egy m4-et 1000 tölténnyel
  // Ezzket a fegyvereket amiket itt megadsz azokat minden spawn után újra megkapja!!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_WHITE);  // Adjuk meg neki hogy milyen színû legyen a neve és hogy melyik csapathoz tartozón!
}
if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOROK) //  A rendõrök csapata!
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 31, 2000); // Úgyszintén adunk neki fegyvert
  GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1); // És mivel rendõr adunk neki egy ejtõernyõt ! Nem muszáj de én adok!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);  // És a nevét meg én kék-re állítom mert ugye rendõr!
}
  if(gTeam[playerid] == TEAM_RABLO) // Hogy a rabló csapatnak adjuk a cuccot:
{
  GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); //  Rablónak adunk egy Boxer -t
  GivePlayerWeapon(playerid, 29, 3000); // És még kap egy smg-t 3000 tölténnyel!
  SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED); // És kap egy színt a pirosat! Te a színeket nyugodtan átírhatod a fegyvereket is!
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0..1: // Hogy az OnGameModeInit alatt lévõ AddPlayerClassok közül melyik tartozik melyik csapathoz!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_BANDAK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bandatag\", 1000, 3);
        }
        case 2..3: // Itt a 2-3 karakterig lesz Rendõr
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RENDOROK;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Rendõr\", 1000, 3); // Ide azt írd amit meg jelenítsen a játékosnak ( palyer-nek ) mikor a karakter választóba van!
        }
        case 4..6: // Itt pedig a 4-6 vagyis a 4. az 5. és a 6. karakter lesz bankrabló!
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_RABLO;
        GameTextForPlayer(playerid,\"Bank Rabló\", 1000, 3); Hogy karakterválasztóba mit írjon ki!
        }
        return 1;
}
CMD:civilfegyverek(playerid, params[]) // Ide a parancshoz: civilfegyver - oda azt írd amivel a játékba majd elõ lehet hozni!
{
                if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Ha a játékos nem CIVIL akkor figyelmeztetjük!
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 1000000); // A játékosnak adunk egy M4-et végtelen tölténnyel!
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1000000); // És adunk egy SMG-t is végtelen tölténnyel!
                SetPlayerHealth(playerid, 100); // Hogy a játékosnak 100% legyen az életet!
            SetPlayerArmour(playerid, 100); // Hogy az armor (pajzs) is 100% legyen!
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen vettél fegyvereket páncélt és életet!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy beírta a parancsot!
        return 1;
}
CMD:civilhadiszalas(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] != TEAM_CIVIL) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy CIVIL!\"); // Küldünk egy üzenetet a játékosnak hogy nem teleportálhat!
SetPlayerPos(playerid,2796.9004,908.3925,10.7500); // Hogy parancs beírása után a játékost hova rakja!
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Elteleportáltál!\", 3000, 5); //Ide írhatód hogy mit írjon ki mikor egy játékos használja a parancsot ! És a ~b~ kék szinû lesz, ~h~ világosítunk!
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Sikeresen teleportáltál!\"); // Ezt pedig chatbe ( üzenetbe ) ki írja neki hogy mit írjon be!
return 1;
}

 
És az errorok
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"gTeam\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\gteam.pwn(13) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

13
Segítségkérés / Object csatolása jármûhöz
« Dátum: 2012. október 06. - 09:31:51 »
Sziasztok írnátok egy olyat amival az objectet tudom csatolni a jármûvekhez.Elõre is köszi

14
Segítségkérés / Lift error
« Dátum: 2012. október 05. - 07:09:36 »
Sziasztok a script:
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(1698, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 0, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 16.799999237061, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
  }
if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 2612.6999511719, -1920.9000244141, 3, 2.0, 270, 0, 0);
      return 1;
      }

 
és az error
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\lift.pwn(42) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 22)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

15
Segítségkérés / Lift Probléma
« Dátum: 2012. október 04. - 19:01:01 »
Sziasztok már megint én :D ezzel a liftel lenne a problémám mert amikor felmegy akkor megfordul függõleges be és úgy is marad amikor le jön mi lehet a hiba?
 

#include <a_samp>
new lift;
 
public OnGameModeInit()
{
    lift = CreateObject(3036, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 271.99993896484, 0, 0);
    return 1;
 
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-fel\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.4000244141, -2311.1000976563, 24.39999961853, 2.0);
      return 1;
 
      }
      if(strcmp(cmdtext, \"/lift-le\", true) == 0)
      {
      MoveObject(lift, 1748.1999511719, -2312.3000488281, 12.60000038147, 2.0);
      return 1;
      }
      return 0;
}

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal