Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ραυlч

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / üzenet kijelzõ
« Dátum: 2012. november 10. - 12:19:25 »
Üdv!

Nekem szükségem lenne egy olyanra, ha a játékos ír valamit a chatbe akkor azt megjelenítse a skin feje fölött 3dtextben.

2
Segítségkérés / Börtön
« Dátum: 2012. november 09. - 19:19:47 »
Üdv ismét!

Hogyan tudom megoldani azt, h börtönben ne lehessen parancsot használni? :D

3
Segítségkérés / Adminszint
« Dátum: 2012. november 09. - 18:58:56 »
Üdv.

Van ez a sor:
 
format(string,sizeof(string),\"Kickelve lettél!\\nA kickelõ admin neve: %s\\nIndok.: %s\",adminname,tmp2);

 
Ebbe én belehelyeztem, h az admin szintet is mutassa. (/admins)-ból lestem, de egy ERROR-t ír :S
Most így néz ki a sor:
 
format(string,sizeof(string),\"Kickelve lettél!\\n A kickelõ admin neve: %s\\nSzintje: %d\\nIndok.: %s\",i,adminname,PlayerInfo[Level],tmp2);

 
Ezt az ERROR-t írja:
 
error 017: undefined symbol \"i\"

 
(Ez abban a sorban van, amiben az adminszint mutatása)
 
Hogy kell azt, h ne legyen ERROR?

4
Szkript kérések / Seveveh / Loadveh
« Dátum: 2012. november 03. - 20:10:58 »
Üdv!

Ismét felétek fordulok segítség képen.


Most egy
/saveveh és egy /loadveh parancsot szeretnék kérni.

Ebben annyi az egész, h a
/saveveh paranccsal le tud menteni egy jármûvet (akármilyen) és a karaktere nevén van: VAGYIS: Csak azon a néven tudja lekérni a /loadveh paranccsal.

Pl: Bent ül egy Sultan autóban beírja, h
/saveveh akkor a  nevére lementi a jármûvet, amit akármikor letud kérni a /loadveh paranccsal még akkor is, ha kilép és utána visszajön a szerverre.

strcmp-ben legyen, ha kérhetném

5
Szkript kérések / Saveveh / Loadveh
« Dátum: 2012. november 03. - 19:08:13 »
Üdv!

Ismét felétek fordulok segítség képen.


Most egy
/saveveh és egy /loadveh parancsot szeretnék kérni.

Ebben annyi az egész, h a
/saveveh paranccsal le tud menteni egy jármûvet (akármilyen) és a karaktere nevén van: VAGYIS: Csak azon a néven tudja lekérni a /loadveh paranccsal.

Pl: Bent ül egy Sultan autóban beírja, h
/saveveh akkor a  nevére lementi a jármûvet, amit akármikor letud kérni a /loadveh paranccsal még akkor is, ha kilép és utána visszajön a szerverre.

strcmp-ben legyen, ha kérhetném

6
Segítségkérés / /v [szín1] [szín2]
« Dátum: 2012. november 01. - 19:43:59 »
Üdv!

Kerestem fórumon ilyen fajta scriptet és találtam is, de nem olyant ami nekem kell.


[1]. Nos nekem úgy kellene, h ha beírom pl:
/v inf 0 akkor lehozza azzal a színnel amit adtam neki, és egybõl beleteszi a skint a jármûbe.

[2]. Ha ismét beírja a parancsot, h
/v inf 0 akkor ugyan annak a jármûnek a helyére hozza le.

Találtam jó pár jármûlekérõs scriptet, de egyik sem ilyen.

FONTOS:
 if (strcmp(\"/v\", cmdtext, true, 2) == 0)

 
Ilyen legyen a parancs. Ne ZCMD, se DCMD.

Kérek valakit szerváljon nekem egy ilyent, ha tud :)

7
Segítségkérés / Dm rendszer hiba
« Dátum: 2012. október 22. - 16:04:22 »
Üdv!

Írtam egy Dm rendszert amiben nincs hiba.


De viszont a /tele paranccsal ütközik.


Tehát ha bent vagy Dm-ben akkor, ha beírom /ls nem engedi használni, de ha /telébõl lépek az /ls re akkor elteleportál.


A Dmen belül semmi parancsot nem enged használni, de a Box-ban van azt mindent behoz (MSG, LIST).


Annyi kellene, h azokat se engedje használni.


Itt a Dm kódja:

 
   if (strcmp(\"/sawndm\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0;
    SpawnPlayer(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_ULTRARED,\"Csatlakoztál a Sawn DM Zónához! [ Kilépés /exitdm ]\");
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
        format(string, sizeof(string), \"%s Belépett a Sawn DM zónába! [ Belépés: /sawndm ]\", sendername);
        SendClientMessageToAll( 0xDDDD2357, string);
return 1;
}

 

8
Segítségkérés / ladmin4v2
« Dátum: 2012. október 19. - 20:27:56 »
Üdv!
Láttam már pár szerveren (3), h ha pl.: kapsz egy kicket, bant, vagy warnolonak, muteolnak, jaileznek akkor egy kis üzenet jelenik meg MSG Boxban.
Na most nekem annyi kellene, h ezt az 5 parancsot valahogyan ilyenre átírni.
MSG Boxban lévõ szöveg:
Kick - Kickelve lettél! |Új sor| Indok: xy |Új sor| By Admin: xy
Ban - Bannolva lettél! |Új sor| Indok: xy |Új sor| By Admin: xy
Mute - Le lettél némítva! |Új sor| Indok: xy |Új sor| By Admin: xy
Jail - Be lettél börtönözve! |Új sor| Indok: xy |Új sor| By Admin: xy
Warn - (Mind a 3 alkalommal jelenjen meg az MSG Box) - Figyelmeztetve lettél! |Új sor| Indok: xy |Új sor| By Admin: xy
Elõre is köszi :D

9
Segítségkérés / GAmeMode
« Dátum: 2012. október 08. - 17:08:46 »
Üdv!

A következõ lenne a kérésem, ha megoldható.


Van egy Clan War módom ahol van számláló, és csapatnév átíró parancs.


A két parancs neve:/team1 , /team2


Ugye a módon belül textdrawok mutatják az eredményt, ha megöl egy játékost pl. team1 akkor az kap +1 pontot, ha viszont csapaton belül akkor -1 pontot vesz le.


Na nekem csak annyi kellene, h játékon kívül a kliensben a gamemode neve az, ha így néz ki: ALL 0 : 0 ALL , és ha játékon belül átírom a csapat neveit akkor az a gamemode nevében a kliensnél is átváltozzon. Ugyan így a pontoknál is, ha meghal egy játékos +1, ha viszont TEAM KILL adódik -1 pont


Elõre is köszi :D


U.i. a \":\" nem kell megváltozzon.

10
Segítségkérés / Parancs segítség
« Dátum: 2012. szeptember 02. - 15:02:13 »
Üdv!

Van egy komplett cw/tg módom.


Kellene kis segítség a következõben:


- Ugye összesen van 3 team. (Team_Green , Team_Yellow , Team_Withe)

- Ezeket a skineket választhatja a 2 team.

(Értelem szerûen ami mellett green van azt csak a Team_Green használhatja, s így tovább.)

 
    AddPlayerClass(230,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); // green
    AddPlayerClass(293,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); // green
    AddPlayerClass(195,2794.0728,-2417.4148,13.6321,91.5800,0,0,0,0,0,0); // green
    AddPlayerClass(230,2647.9607,-2505.0376,13.4922,268.4224,0,0,0,0,0,0); // yellow
    AddPlayerClass(293,2647.9607,-2505.0376,13.4922,268.4224,0,0,0,0,0,0); // yellow
    AddPlayerClass(195,2647.9607,-2505.0376,13.4922,268.4224,0,0,0,0,0,0); // yellow
   
    AddPlayerClass(217,2730.9927,-2450.9575,17.5937,268.2000,0,0,0,0,0,0); // white

 
Annyi lenne a kérésem, h van egy map változtató parancs (akárki használhatja) ,h ha beírja a map nevét, egy player akkor azzal a skinnel tegye oda, amit választott az elején (pl.: kiválasztja a 293 skin id-t akkor ha átmegy a másik mapra azzal a skinnel spawnoljon le.)

Ja és halál után is azon a mapon spawnoljon ugyanazzal a skinnel.



 

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal