Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Dante Sanders

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
Segítségkérés / Skin választó map levegőben...
« Dátum: 2014. október 30. - 22:31:05 »
Sziasztok!
Van egy problémám még peddig az hogy skin választáskor nem tölt be a map a levegőben...
csak spawnolás után.
valami ötlet?
Köszönöm! :(

2
Segítségkérés / Délben Restart
« Dátum: 2014. október 27. - 11:03:56 »
Szaisztok!
Valaki tudna nekem adni egy kódot ami mindennap délben újra inditja a szervert?
Köszönöm előrre! :)

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Idő késés
« Dátum: 2014. október 22. - 19:35:16 »
Vicces vagy, na kopjál le mert senkisem kérdezte a véleményedet! :D

4
Segítségkérés / Idő késés
« Dátum: 2014. október 22. - 15:02:55 »
Sziasztok hol tudom beálitani az idő scriptet hogy ne késsen?Egy jó negyedórával levan maradva...

5
Most mit komentálsz?
Ha nem tetszik kopjál le...  :facepalm:

6
Munkaerő keresése / [FIZETETT MUNKA]Retro Trucker\'s - Mappert keres!
« Dátum: 2014. október 21. - 13:12:07 »

Retro Trucker\'s - Mappert keres! (Tehetséget JernejL\'s map editorral)
Azért szeretném hogy értsen a jelentkező JernejL\'s map editorhoz mivel vannak olyan munkák hogy az eredeti objekteket kell törölni ha útban vannak..és tudomásom szerint csak ezzel a map editorral lehet objekteket törölni...
Elvárások:

-Minimum 14 éves


-Skype


-Mikrofon(Nem muszáj de könnyebb úgy a komunikálás)


Tempó:


-Minimum közepes legyen(Egy vámot például ne egy napig tartson elkésziteni  :D )


Miket kéne mappolni?:


-Szigeteket


-Spawn helyeket


-Vámokat


-Villákat


Stb.


Jutalmak:


-Mapper rang a szerveren


-Mapper rang a weblapon


-Moderátor rang a facebook oldalon


ELSŐ LEHETŐSÉG:

>>>
4 Euró minden hónap végén! <<<

+1 euró első hónap végéig ha valaki egy orán belül jelentkezik! Lejárva!

MÁSODIK LEHETŐSÉG:

>>> KICSI MAPPOKÉRT -
2 EURÓ JÁR <<<

>>> NAGY MAPPOKÉRT -
4 EURÓ JÁR <<<

Jelentkezés:


-P.Ü.-t irjon nekem akit érdekel a dolog!


Figyelem a munka nem sűrgetett!

Akkor csinálod meg az adott munkát mikor ráérsz.. :)


OFF: A KRITIKÁKAT MELLŐZZÉTEK!


        AKI NINCS TISZTÁBAN A PÉNZ JUTALOMMAL AZ INKÁBB NE IS IRJON MIVEL TÖBBET NEM TUDOK NYÚJTANI!!

7
Segítségkérés / Jármû állapot % ban
« Dátum: 2014. október 17. - 21:24:03 »
Sziasztok, valaki tudna nekem adni tippet hogy hogy irjam meg úgy a jármû állapotát h % ban mutassa?
Köszönöm!

8
Segítségkérés / PPC K.A.C.C. BUG
« Dátum: 2014. október 16. - 20:14:22 »
Sziasztok!
PPC gamemodeoban alapból van egy hiba még peddig az a hiba hogy a megvásárolt jármûveket a K.A.C.C. raktárjában spawnolja le egymásba...
úgy hallotam hogy a megvásárolt jármûvek default pozicióját át kell irni de nem találom sehol se...

9
Multiplayer / VCMP 0.4 BÉTA
« Dátum: 2014. október 12. - 19:02:51 »
\"EUtnd68.png\"
 
A VC:MP csapat büszkén jelenti be hogy a 0.4 béta szerver publikálásra került!
Figyelem: Ez nem végleges kiadás a VC:MP csapattól.
Ez a verzió tartalmazhat kisebb hibákat, de visszont sok hiba javitva lett ami a 0.3z verzióban volt.
Tudomásom szerint ennél a verziónál egyenlõre csak SQL rendszert lehet használni
Új lehetõségek:
-A szervert lehet igényelni objektekkel
-A szövegben egyszerre több szint is fel lehet használni (úgy mint a SAMP nál 0.3c szinekkel)
-Objekt mozgatás
-Kép konvertálása
Bõvités alatt...
Letöltések:
Windows Szerver (x86)
http://www.solidfiles.com/d/138de5b978/VCMP04_server_v9_win32.zip
Windows Szerver (x64)
http://www.solidfiles.com/d/fc4ec72f54/VCMP04_server_v9_win64.zip
Linux Szerver (x86)
http://www.solidfiles.com/d/e265c95bbb/VCMP04_server_v9_linux32.zip
Linux Szerver (x64)
http://www.solidfiles.com/d/904cfbd403/VCMP04_server_v9_linux64.zip
Pluginok:
Feltöltés alatt...

10
Segítségkérés / Jutalom
« Dátum: 2014. október 08. - 11:36:50 »
Sziasztok, ezzel a codeval mi lehet a gond hogy nem adja meg a játékosnak a pénzt meg a pontott?
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetTimerEx(\"Jutalom\", 3600000, false, \"i\", playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    KillTimer(Jutalom);
    return 1;
}
forward Jutalom(playerid);
public Jutalom(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-2,\"Már egy órája online vagy a csatlakozásod óta, ezért kaptál 500.000$ -t és 15 pontott!\");
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) + 15);
GivePlayerMoney(playerid, 500000);
    return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 08. - 12:07:21 )

Elnézést a RewardPlayer be zavart neki, hiba megoldva!
Zárok!

11
Segítségkérés / Textdraw szin átfutó
« Dátum: 2014. október 06. - 21:16:51 »
Sziasztok hogy birnám azt meg oldani hogy a textdrawomon sorba betük ként át menjen egy szinnel?

12
Segítségkérés / PPC Traffipax
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 22:10:06 »
Sziasztok!
Hogy tudnám meg irni a ppc módomba azt hogy traffipax kreálásakor hozzon létre egy textlabelt amiben irja a sebességkorlátott?
Köszönöm.
 
COMMAND:createcamera(playerid, params[])
{
// Setup local variables
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle, MaxSpeed, file[100], File:PFile, LineForFile[100], Msg[128];
// Send the command to all admins so they can see it
SendAdminText(playerid, \"/createcamera\", params);
// Check if the player has logged in
if (APlayerData[playerid][LoggedIn] == true)
{
// Check if the player\'s admin-level is at least 5
if (APlayerData[playerid][PlayerLevel] >= 5)
{
   if (sscanf(params, \"i\", MaxSpeed)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"[Használat]: \\\"/createcamera <max_sebesség>\\\"\");
   else
   {
      // Get player\'s position and facing angle
      GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
      z = z - 1.0; // Adjust camera Z-coordinate 1m lower than normal (otherwise the camera floats in the air)
      // Move the player a bit, otherwise he could get stuck inside the camera-object
      SetPlayerPos(playerid, x, y + 1.0, z + 1.0);
      // Save the camera to a file
      for (new CamID; CamID < MAX_CAMERAS; CamID++)
      {
         // Check if this index is free
         if (ACameras[CamID][CamSpeed] == 0)
         {
             // Setup this camera (create the objects and store the data)
                        SetupSpeedCamera(CamID, x, y, z, Angle, MaxSpeed);
             // Save the file
            format(file, sizeof(file), CameraFile, CamID); // Construct the complete filename for this camera-file
            PFile = fopen(file, io_write); // Open the camera-file for writing
            format(LineForFile, 100, \"CamX %f\\r\\n\", x);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamY %f\\r\\n\", y);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamZ %f\\r\\n\", z);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamAngle %f\\r\\n\", Angle);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            format(LineForFile, 100, \"CamSpeed %i\\r\\n\", MaxSpeed);
            fwrite(PFile, LineForFile); // And save it to the file
            fclose(PFile); // Close the file
            // Let the player know he created a new camera
            format(Msg, 128, \"Sikeresen leraktál egy traffipaxot, ID: %i\", CamID);
            SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, Msg);
            // Exit the function
            return 1;
         }
      }
      // In case all camera-slots are occupied (100 camera\'s have been created already), let the player know about it
      format(Msg, 128, \"{FF0000}Nem birsz több traffipaxot lerakni, maximális traffipaxok száma: %i\", MAX_CAMERAS);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, Msg);
   }
}
else
    return 0;
}
else
    return 0;
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}

 

enum TSpeedCamera
{
Float:CamX, // Holds the X-coordinate of the camera
Float:CamY, // Holds the Y-coordinate of the camera
Float:CamZ, // Holds the Z-coordinate of the camera
Float:CamAngle, // Holds the Angle of the camera
CamSpeed, // Holds the maximum speed allowed to pass this camera without being caught
CamObj1, // Holds the reference to the first camera object
Text3D:SpeedText, // Sebbeség mutatása
Owned, // Lerakó neve
CamObj2 // Holds the reference to the second camera object
}

 

// This function loads all speedcameras
Camera_LoadAll()
{
// Loop through all cameras and try to load them
for (new CamID; CamID < MAX_CAMERAS; CamID++)
{
    // Try to load the file and check if it was succesfully loaded (file exists)
if (CameraFile_Load(CamID) == 1)
{
   // Save the number of camera\'s that have been loaded, so it can be displayed
    TotalCameras++;
}
}
return 1;
}
 
// This function will load the speedcamera\'s datafile (used when the server is started to load all cameras)
CameraFile_Load(CamID)
{
// Setup local variables
new file[100], File:CFile, LineFromFile[100], ParameterName[50], ParameterValue[50];
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:rot, MaxSpeed;
format(file, sizeof(file), CameraFile, CamID); // Construct the complete filename for this camera-file
if (fexist(file))
{
CFile = fopen(file, io_read); // Open the camerafile for reading
fread(CFile, LineFromFile); // Read the first line of the file
// Keep reading until the end of the file is found (no more data)
while (strlen(LineFromFile) > 0)
{
   StripNewLine(LineFromFile); // Strip any newline characters from the LineFromFile
   sscanf(LineFromFile, \"s[50]s[50]\", ParameterName, ParameterValue); // Extract parametername and parametervalue
   // Store the proper value in the proper place
   if (strcmp(ParameterName, \"CamX\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamX\")
       x = floatstr(ParameterValue); // Store the CamX
   if (strcmp(ParameterName, \"CamY\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamY\")
       y = floatstr(ParameterValue); // Store the CamY
   if (strcmp(ParameterName, \"CamZ\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamZ\")
       z = floatstr(ParameterValue); // Store the CamZ
   if (strcmp(ParameterName, \"CamAngle\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamAngle\")
       rot = floatstr(ParameterValue); // Store the CamAngle
   if (strcmp(ParameterName, \"CamSpeed\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"CamSpeed\")
       MaxSpeed = strval(ParameterValue); // Store the CamSpeed
   fread(CFile, LineFromFile); // Read the next line of the file
}
fclose(CFile); // Close the file
// All data has been read about the camera, now setup the camera
SetupSpeedCamera(CamID, x, y, z, rot, MaxSpeed);
return 1; // Return that the file was read correctly
}
else
    return 0; // Return 0 if the file couldn\'t be read (doesn\'t exist)
}

13
Segítségkérés / PPC - Pickup/Textlabel/Mapicon
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 01:20:47 »
Sziasztok!
Van egy ppc modom es amikor akarok hazat lerakni eladasra nem krealja meg a pickupot textlabelokat meg a mapicont se!
Nem tudjatok mi lehet vele a gond?
Köszönöm!
Amúgy véletlenûl a másik témát lezártam és nem birom feloldani, legyen szives valaki törölni http://sampforum.hu/index.php?topic=55263.0

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / PPC - Pickup/Textlabel/Mapicon
« Dátum: 2014. szeptember 24. - 01:17:25 »
Sziasztok!
Van egy ppc modom es amikor akarok hazat lerakni eladasra nem krealja meg a pickupot textlabelokat meg a mapicont se!
Nem tudjatok mi lehet vele a gond?
Köszönöm!

15
Archívum / MTA Map editor v1.1.1
« Dátum: 2014. szeptember 17. - 23:03:28 »

Sziasztok!

Nos, van egy hibám az MTA Map editorban v1.1.1(Tudom kicsit furának tartjátok hogy mennyire le vagyok maradva..)


Mivel ez a kedvencem ragaszkodok hozzá hogy menyen...


Régen az xp s gépemen nem volt vele semmi gondom.


Most fel raktam a windows 7 es gépemre de mikor el akarom inditani a játékban a map editort ezt dobja ki!

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140917/error_mta_1.1.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Ezt a problémát hogy lehetne orvosolni?? :(
 


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 19. - 00:52:07 )

Probléma MEGOLDVA!  :cool2:

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal