Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Bloodest44

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Szerveren lévõ kocsik lekérése
« Dátum: 2013. augusztus 13. - 15:41:05 »
Üdv, meg lehet azt valahogy oldani (kocsi spawn cheat ellen) hogy ha átlépi a szeró a 130-as (max) jármû számot, akkor resizze a kocsikat?
(vagy kiírja a nevét, hogy ki hackel)
Illetve airbrake & god ellen tud-e valaki anticuccot?
köszi.  :-*

2
Segítségkérés / Dialogba sorrend & jail bug
« Dátum: 2013. augusztus 07. - 21:40:24 »
Üdv, pontozás alapján akarnám csoportosítani a játékosokat egy dialogba, de id szerint rakja. (összevissza)
Hogyan lehet megadni hogy a \'legtöbb pontos\' legyen felül és az alacsonyabbak alatta?
Illetve börtön parancsnál van olyan bug, hogy ha pl. id3-at bezárom ( /jail 3 szabályzat ) majd lelép, és ha más valaki visszajön id3 helyébe akkor õ is bezáródik. (pedig valójában nem õ volt id3) Sima helyi változós, \'new bezartID\' -t használok.
Köszi a segítséget.

3
Segítségkérés / mûködõ Audio plugin
« Dátum: 2013. július 22. - 22:13:52 »
Üdv, tud esetleg valaki (akinek van ezekkel kapcs. tapasztalata) mûködõ audio plugint?
Lejátszás, zene átugrás, megállítás, (szerk.: zene folytatás)  függvények ha vannak benne, esetleg ezek leírásait ha tudnátok csatolni megköszönném.
Illetve a zenéket majd tárhelyre kell feltölteni vagy szerver mappába?
 :yes:

4
Segítségkérés / Jármû panel (lökhárító) leszedése
« Dátum: 2013. április 13. - 17:07:30 »
Próbáltam leszedni parancsra az elsõ-hátsó lököst de nem csinál semmit. Valakinek valami ötlet?  :-[
 
CMD:leszed(playerid, params[])
{
    new panels, doors, lights, tires;
    new veh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
    GetVehicleDamageStatus(veh, panels, doors, lights, tires);
    panels = encode_panels(3, 3, 3, 3, 3, 3, 3); //ha 0 lenne megjavítja elvileg
    UpdateVehicleDamageStatus(veh, panels, doors, lights, tires);
    return 1;
}
    encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}

 
Kösz!
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate

5
Segítségkérés / /say - Levágja a szöveg végét
« Dátum: 2013. április 10. - 11:41:42 »
Halihó, olyan gond lenne az alábbi scripttel, hogy ha kicsivel hosszabb szöveget írok pl.
\"mindenki vegyen magához fegyvert és szálljon be egy gépjármûbe\"
akkor a fegyvert résznél levágja a szöveget, s nem jeleníti meg a többit.
 
CMD:say(playerid, params[])
{
    new beszelo[MAX_PLAYER_NAME], string[512];
    GetPlayerName(playerid, beszelo, sizeof(beszelo));
    if(sscanf(params, \"s\", params[0])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /say [szöveg]\");
    format(string, sizeof(string), \"{ABCDEF}%s {375FFF}katonatiszt mondja: {FF9900}%s\", beszelo, params[0]);
    return SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
}

 
Mi lehet a probléma?  :hmmm: Esetleg tud valaki hasonló, példa scriptet adni?
Köszönöm elõre is!

6
Segítségkérés / [LADMIN] /weaps átalakítása dialogra
« Dátum: 2013. március 12. - 20:43:25 »
Üdv, átszeretném alakítani a fent említett parancsot, de valahogy nem sikerül.  :wag:
Eredeti LAdmin rész:
 

    for (slot = 0; slot < 14; slot++) {   GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo); if( ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
    if(Count < 1) return SendClientMessage(playerid,blue,\"Nincsenek fegyverei\");
    if(Count >= 1)
    {
        for (slot = 0; slot < 14; slot++)
        {
            GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo);
            if( ammo != 0 && weap != 0)
            {
                GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName) );
                if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"%s%s (1)\",string, WeapName );
                else format(string,sizeof(string),\"%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo );
                x++;
                if(x >= 5)
                {
                    SendClientMessage(playerid, blue, string);
                    x = 0;
                    format(string, sizeof(string), \"\");
                }
                else format(string, sizeof(string), \"%s,  \", string);
            }
        }
        if(x <= 4 && x > 0) {
            string[strlen(string)-3] = \'.\';
            SendClientMessage(playerid, blue, string);
        }
    }
    return 1;

 
Általam módosított:
 

    new vizsgaltID, string[256], WeapName[24], slot, weap, ammo, Count, x;
    for (slot = 0; slot < 14; slot++) {   GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo); if(ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
    if(Count >= 1)
    {
        for (slot = 0; slot < 14; slot++)
        {
            GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo);
            if(ammo != 0 && weap != 0)
            {
                GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName));
                if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (1)\",string, WeapName);
                else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo);
                x++;
                if(x >= 5)
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
                    x = 0;
                    format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}_\");
                }
                else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s, \",string);
            }
        }
        if(x <= 4 && x > 0) {
            string[strlen(string)-3] = \'.\';
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
        }
    }
    if(Count < 1)
    {
        format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}Nincs\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
    }
    return 1;

 
Edit: error-t meg warn-t nem ír, csak szerón bugos a dialog szöveg. Egymásba lóg meg össze-vissza van minden... Nem azt mutatja amit kell.

7
Szkript kérések / Fegyver információ [DIALOG_MSGBOX]
« Dátum: 2013. március 10. - 00:38:03 »
Üdv, olyan scriptre lenne szükségem, ami kiírja az adott játékosnál lévõ fegyvereket.
Nem tudom hogyan kellene egymás mellé kiírni dialogba ha pl több van nála.
Ha az ammo-t is kiírná az még jobb volna bár ez mellékes...
Egy példa script, vagy leírás is elég lenne ha tud valaki. (én nem találtam fórumon)
Köszöntem!

8
Segítségkérés / (Dini) Nem hozza létre a fájlt
« Dátum: 2013. január 21. - 16:47:03 »
Halihó, egy bankrendszeren dolgozok és ahhoz kellene csatlakozáskor létrehozni egy fájlt a scriptfiles/Bank mappába de nem csinálja.  :no:
Mi lehet a probléma?
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
     new file[100]; GetPlayerName(playerid, fnev, sizeof(fnev));
     format(file, sizeof(file), \"Bank/%s_fiok.ini\", fnev);
     if(fexist(file))
{
    pInfo[playerid][Deposit] = dini_Int(file,\"Egyenleg\");
     }
else if(!fexist(file))
     {
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file, \"Egyenleg\", pInfo[playerid][Deposit]);
}
return 1;
}

 
(az egész scriptet nem másolom be mert hosszú lenne, hátha itt van a baj.)
Edit: a \'Bank\' mappa létre van hozva, még mielõtt megkérdezné valaki.

9
Segítségkérés / 3 NPC utolsó ID-re
« Dátum: 2013. január 12. - 14:25:14 »
Üdv, lenne egy 30 slotos szeró, és utolsó 3 ID-re szeretném tenni az npc-ket.
Ezt próbáltam, de nem sikerült.:
http://sampforum.hu/index.php?topic=2928.0
Esetleg valakinek valami más megoldása / ötlete?  :shurg:
Köszöntem!
Szebb Jövõt minden Nemzettestvéremnek.

10
Szkript kérések / SIMA házrendszer [ne legyen túlbonyolítva]
« Dátum: 2013. január 07. - 18:48:01 »
Üdv, tudna nekem ajánlani valami egyszerû, szimpla házrendszert?
Nézegettem már többfélét, de mindegyik agyon van bonyolítva saját kocsival meg tudjam is én mivel.  [pl. Gar House] :yucky:
Gyakorlatilag csak vétel-eladást tartalmazzon, mapikonnal, 3D Text kiírással. (és ezeket mentse ha kilép a player)
Ha lehet bugmenteset és ZCMD-vel írtat.
Köszönöm!

11
Segítségkérés / textdraw megjelenítés összes kocsinál KIVÉVE 1...
« Dátum: 2013. január 04. - 00:10:41 »
hali, hogyan lehetne azt megcsinálni, hogy ha egy adott kocsiba beszállok, ne jelenjen meg textdraw.
Tehát 1 kivételével bármely jármûbe ha beszállok kiírjon textdraw-ot.
Próbáltam már ilyeneket de mindig kiírja ugyan úgy ennek is:
 
if(IsPlayerInVehicle(playerid, 548))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, info[playerid]);
} else {
TextDrawShowForPlayer(playerid, info[playerid]);

 
Vagy így:
 
if(!IsPlayerInVehicle(playerid, 548))
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, info[playerid]);
} else {
TextDrawHideForPlayer(playerid, info[playerid]);

 
De mindig ugyan úgy megjeleníti.  :confused:

12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölhetõ
« Dátum: 2012. december 29. - 22:01:13 »
Törölhetõ, áthelyezve.

13
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]TAPOS A GÁZBA/gamemód
« Dátum: 2012. december 15. - 17:37:52 »
:facepalm:   :thumbsdown:

14
Szkript kérések / Egymás után több DIALOG_STYLE_INPUT
« Dátum: 2012. november 29. - 23:43:39 »
Úgy kellene megoldani, hogy ha beírok az elsõbe valamit és a \"tovább\" -ra megyek akkor megnyílik a 2. aztán a 3.
Tehát nem külön dialógról van szó, hanem ugyan azt összecsatolni értitek.  :laugh:  Má belekavarodtdam...
+ kérdés:  Ja, és ezt \"if(listitem == 0)\"  -val lehet, vagy csak case -el?
Kösziiii.  :yes:

15
Segítségkérés / Mappa ellenõrzés Dini-vel?
« Dátum: 2012. november 26. - 17:14:36 »
Heló olyan kérdésem lenne, hogy lehet-e egy adott mappát átnézetni Dinivel, hogy van-e benne (több) adott fájl?  :shurg:
A jelenlegit használom, de ez csak konkrétan 1 fájlt néz meg.:
         
format(string, sizeof(string), \"Bolt/Pepsi_%s\", nev2);
if(fexist(string))
{

 
Valami olyan kéne, hogy a Bolt mappát -és abban egyszerre több fájlt is megnézi. (pl. Pepsit, meg Fanta-t egyszerre)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal